Tissit :DDDD

auttakaaa:)

toimiiko oikeesti se että pistät voita tisseihi ja meet saunaa?? ja siis kannattaako kokeilla ja oon 13v ja ei oo viel alkanu menkat/kuukautiset ja mul o iha sikan pienet tissitXDD

12

563

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloi

      Varmaan riippuu siitä, mitä haluaa tehdä. Ei siinä välttämättä vielä ihan pekonia pysty paistamaan, mutta sotkun saa ainakin aikaiseksi.

    • Karoliiiiinaa

      Ei toimi. Se on demityttöjen läppää. Kyl sun tissit viä kasvaa jos menkatkaa ei oo viä alkanu.

      • jjjjeppp

        Demissä on ian ässää läppää


    • jeesusdf

      et sä ny tommosella saa sun tissejäs ainakaa kasvamaan :Delä huoli kyllä ne vielä takuu varmasti kasvaa isommiksi (:

    • Pineeh

      Ei toimi.

    • busty69

      Älä usko noita valehtelioita. Tottakai se toimii ne on vaa kateellisia lautoja! Ja kannattaa olla mahdollisimman lähellä kiuasta. Ja tärkein sääntö on ettei pese niitä voita pois vaan suoraan nukkumaan saunasta ja antaa rasvan imeytyä. Rasvaahan ne tissitki on!

    • hepotypy

      Ei toimi

    • BiinTheerDoneThät

      En aio valehdella... Ei toimi ja on iha paska puhetta että kyllä ne siitä kasvaa. Suurimalla osalla ihmisistä kasvaa, mutta itse olen odottanut sen 4 vuotta... edelleen lauta.

      Anteeks oon ilkee... En ihan lauta oo. Kyllä sää edes pienet saat. Jollet ysiin mennessä oo saanu ni lukion alettua huomaat että HEI! mul on tissit.

      Mutta on se vaa nii inhottavaa odottaa :/

      • BiinTheerDoneThät

        Tai amiksen... tai kauppiksen... miten vaa :D


      • BiinTheerDoneThät kirjoitti:

        Tai amiksen... tai kauppiksen... miten vaa :D

        Ei voi edes verrata. Kauppiksessa opetetaan ideologiaa ja valintakokeissa on monivalintatehtäviä, joihin voi vastata oikein tsägällä. Siellä opiskelevat ja sieltä valmistuneet on nenä pystyssä kulkevia idiootteja. Muijat valkasee tukkansa, luulee tietävänsä kaiken ja niiden elämä on täydellistä, kun ne saa kunnolla munaa.


    • tyttöongelmineen

      Saattaa tulla palovammoja... Kokeilin ite, ei mitään suurta eroa näkynyt... (Itelle ei tullu palovammoja) Käytän 65a (jotkut 65aa on sopivii yleensä liian pienii) kokosia rintsikoita kevyellä toppauksella ja olen 11v. Haluaisin isommat ja äkkiä!! Mutta nämä kyllä kasvavat vielä kun ei oo ees kunnol murrosikä alkanukkaa. Toivottavasti oli apua!

    • ootkourpo

      joo ei toimi :DDDDD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe