Miksi Raumalta ei saa vuokra-asuntoa

työtön.

Kaupunkin vuokratoimistosta. Olen jo 5 vuotta hakenut sieltä asuntoa mutta ei kelpaa mun hakemus koska olen työtön. Pitää olla joku rikas miljonääri että saa asunnon.

14

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunnonton nainen

      sama juttu Turussa ja Tampereella.
      Kaupungin vuokra-asuntoa ei saa jos on työtön tai luotto tiedot
      menneet.
      Ihmettelen koska mamut saa saunallisen/uuden asunnon parhaalta paikalta
      lisäksi huonekalut sossun piikkiin!!!!!!!
      tasa-arvoa ei ole tässä maassa.

    • jokin mättää

      missä ihmeessä sitten olet asunut jo 5 vuotta

      • Mamu

        Ilmeisesti Raumanlinnassa!


    • syriza

      No totta kai mamut saa. hehän tuottavat Rauman kaupungille, oliko se nyt 90000 euroa, mitä valtio maksaa Raumalle. Kyllä sillä jo asunto pitäisi irrota. Kysymys, mitä sinä tuotat työttömänä Raumalle??

    • Mene sossuun

      Kyllä asunto pitäisi saada ja jos olet työtön niin sosiaali maksaa vuokratakuun.

    • Hommana

      Hei. Muuta ihmeessä Poriin. Täällä saat valita monesta hyvästä eikä sinulla ole mitään valittamista. Ei täällä ole valittamista vuokralaisista eikä vuokraajista.

    • house

      Kerropas minulle, mistä, minkä kokoisen asunnon haluat, miten varmistan, että maksat vuokran, ja mitä vuokra saa olla/neliö. Jos vastaat asiallisesti näihin kysymyksiin, niin katsellaan mistä hommataan sinulle asunto. Jos en sellaista omista, mikä miellyttää, niin ostan sellaisen. Vaatimukseni on, että vuokratuotto on vähintään 6%.

    • house

      Tuolla jo kysyin, mutta kysyn uudestaan. Mistä ja minkälaisen asunnon haluat. Hommataan sinulle sellainen, sovitaan vuokrasta ym.

      • YNNÄMUUSTA

        vuokrasta ym. ym. ym.


    • luuseri

      Minäkin olen varmaan 10 hakemusta laittanut parin vuoden aikana eikä asuntoa saa. En halua kaksiota koska olen myös työtön ja yksiö riittää vallan hyvin. Asun sossun tukiasunnossa ja ne haluaa että muutan pois. Vuokrani olen maksanyut aina viimeisen 15 vuoden aikana.

    • house

      Kerran vielä sinullekin. Mistä ja minkähintainen vuokra sinulle käy. Vai täytyykö se välttämättä olla juuri kaupungin omistama asunto???

    • sossuilija

      Ei ne anna asunto jos elää sossun tuilla. Pitää olla työtä ja saada palkkaa. Tiedän että on vapaita asuntoja mutta ei sieltä saa asuntoo jos on maksuhäiriöitä. Itse oon hakenut monesti ja olen työtön ja saan sossun tukia joten ei asuntoa. Asun sossun asunnossa itse.

    • sossuilija

      Yksityiseltä ei kannata asuntoa ottaa koska heti on joku mummo tekemässä perättömiä valituksia asukkaasta kuten minulle kävi kerran. Olin armeijassa ja naapuri väkisin yritti häätää minua väittämällä että metelöin vaikka olin itse armeijassa.

    • house

      Ei ole todellista. Saamatonta porukkaa. Olen tarjonnut mahdollisuutta vaikuttaa asunnon sijaintiin, kokoon, mutta ei. Minulle on ihan sama mitkä luottotiedot on ja kuka maksaa vuokran, kunhan maksaa. Vuokralaisesta valitetaan asunnon omistajalle ei vuokralaiselle. Luotan vuokralaiseen ja saan häneltä aina vuokran, niin on tähän asti tapahtunut ja niin tapahtuu jatkossakin. Niin että missä sen asunnon pitää sijaita????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe