Rakkauteni vei minut mielisairaalaan

Arabella_

Kirjoitan tätä mielisairaalasta. Oikeassa kädessäni on sulkakynä, vasemmassani pieni lasipurkki punaista mustetta - salakuljetin ne sanitariumiin.

Kirjoitin tälle palstalle pari viikkoa sitten onnettomasta rakkaudestani. En ollut nähnyt miestä pitkään aikaan, ja ensi kerran julkisesti ilmaisin, etten voi kestää elämää ilman häntä. Koska olen harras kristitty, Jumalan nainen, en voi milloinkaan surmata itseäni. Ainoa vaihtoehto, mikä jäi jäljelle, oli mielisairaalaain hankkiutuminen.

Kohta hoitaja tulee tarkastuskäynnille. Hän tekee sen joka yö samaan aikaan: avaa oven hiljaa, kiertää kynttilän kanssa vuoteeni ja poistuu. Minä teeskentelen nukkuvaa.

Sinä, rakkaani! Jos tästä sana kiirii sinun ihanaisiin korviisi, vastaa minulle, miksi et tehnyt aloitetta? Miksi ajoit minut sanitariumiin?

Jos minut joskus ajetaan pois täältä, ja sinä kuulet siitä, ota askel minun suuntaani - pyydän sitä, olet mies! - sillä jos et silloinkaan ota minua, muutan loppuelämäkseni luostariin.

Arabella, sanitariumin yöstä.

7

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä meille teil

      Elämä on joskus itsestään mielisairautta missä kokonaisuuden luo aivan muut kuin syytetyt.

      Rakkaani.

      • älä ihmeessä noin

        älä koskaan tee noin jo sairaalle ihmiselle, älä lisää hänen tuskaansa.


    • kkoiip

      skisofrenia on erikoista

    • Onks siellä

      kanttiinia?

    • Aijaa.

      Ooot sie joku eksoottinen nainen, ko tommonen nimi on.

    • kkoiip

      huluuden raja on häilyvää

    • nuorallatanssija Q

      Olen kuullut, Venäjällä terveet viedään mielisairaalaan ja sairaat saa kulkea vapaina. :o

      *menee sohvan taa piiloon Putinin agentteja*

      Ap:lla kiltti hoitotäti kun kirjoitti viestin tietokoneellaan tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe