Rakastunut pettäjä.

Tyhmä minä!

Rakastuminen sai minut pettämään, luulin sen olevan rakkautta myös hänen puoleltaan, vaan toisin kävi.
Kyllä on varmaan mukavaa viettää aikaa jatkossa yhdessä. (Puolisoni läheinen ystävä) Miten tästä pääsee yli?

21

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItsOnlyLove

      Minulta ainakin saat sympatiaa koska olen aika samassa tilanteessa..oletkos mies vai nainen? Itse olen mies eli kyllä miehetkin ovat sydämensä vietävissä!

      • Yksi viisas teko

        No nyt eropaperit vetämään, ettei puolisosi tarvitse enää kärsiä sinun tyhmyydestä.


      • Ei sympatiaa

        Lapset leikkivät! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, vanha sanonta pitää paikkansa.


      • ap.

        Ei kai sillä sukupuolella ole väliä. Mutta näin nyt kävi, ei sitä enää saa peruttua. Enkä varmasti tekisi mitään toisin, rakkauden tunteeni ei ole hävinnyt minnekään.


      • kiinnostaisitietää

        ItsOnlyLove kysyisin sulta että jos olet rakastunut niin oletko kertonut sille toiselle naiselle siitä?Ja mikä tilanteenne on?


    • Olet kiero liero

      Siinä onkin paljon mietittävää! Vain "hullu" ihastuu ja pettää puolison ystävän kanssa! Tuskin se oli edes rakkautta...
      Nähtävästi kaipasit draamaa ja sitä sait...oikein sinulle!

    • törkeitä olette

      Ehkä opit että tyhmyydestä sakotetaan. Kävikö pienessä mielessäkään, että miehesi ystävä halusi vaan panna sua, ei oikeaan suhteeseen? Todella törkeää toimintaa miestäsi kohtaan teiltä molemmilta. Toivon että miehesi saa kuulla asiasta ja katkaisee välinsä teihin kumpaankin.

      • ap.

        Tuskin menisi välit lopulta kumpaankaan. Veri on vettä sakeampaa.


      • Ei Turus vaa. Tre?
        ap. kirjoitti:

        Tuskin menisi välit lopulta kumpaankaan. Veri on vettä sakeampaa.

        Herrajumala! Oletteko siis kaikki vielä sukuakin keskenänne?


      • ap.
        Ei Turus vaa. Tre? kirjoitti:

        Herrajumala! Oletteko siis kaikki vielä sukuakin keskenänne?

        No ei olla.


    • rakkautta va-ain

      Hei provo ;)

      • Älkää kommentoiko!

        Kyllä on provo ja sama typerä turhien ketjujen aloittaja! Tunnistaa tuosta jokaiseen kommentiin vastaa-ap.


      • ap.
        Älkää kommentoiko! kirjoitti:

        Kyllä on provo ja sama typerä turhien ketjujen aloittaja! Tunnistaa tuosta jokaiseen kommentiin vastaa-ap.

        Ap=aluperäinen. Kyl tää juttu nyt on ihan tosi. Ikävää tuottaa pettymys, en ole provo.


    • Älä selitä

      En usko, että olit tyhmä. Jokainen aikuinen tietää, on väärin sekaantua oman puolison kavereihin. Että se on tuplapetos, kaikki sen tietää.

      En usko, että olit rakastunut. Aidosti puolison ystävään rakastunut toimisi niin, että puoliso ja rakastettu, kumpikaan ei tule loukatuksi, hän ei toimisi ystävyyssuhdetta rikkovalla tavalla.

      • ap.

        Tiedän että se on väärin. Ei ole kysymys siitä, tyhmää oli luottaa toisen olemattomiin tunteisiin.
        Tyhmä olen kyllä muutenkin, minä olisin valmis jakamaan elämäni tämän "kaverin" kanssa, jos tämä niin tahtoisi.


      • EroottinenM
        ap. kirjoitti:

        Tiedän että se on väärin. Ei ole kysymys siitä, tyhmää oli luottaa toisen olemattomiin tunteisiin.
        Tyhmä olen kyllä muutenkin, minä olisin valmis jakamaan elämäni tämän "kaverin" kanssa, jos tämä niin tahtoisi.

        Sama täällä!!! LOVE IS THE GREATEST!!!


      • ap.
        EroottinenM kirjoitti:

        Sama täällä!!! LOVE IS THE GREATEST!!!

        Suurin ja tärkein asia. Sitä se on.


      • Rakkaus?
        ap. kirjoitti:

        Tiedän että se on väärin. Ei ole kysymys siitä, tyhmää oli luottaa toisen olemattomiin tunteisiin.
        Tyhmä olen kyllä muutenkin, minä olisin valmis jakamaan elämäni tämän "kaverin" kanssa, jos tämä niin tahtoisi.

        "minä olisin valmis jakamaan elämäni tämän "kaverin" kanssa.."

        Onko kaveri valmis mieheksesi? Ihan vaan, että kaveri jo tietää, että sun moraaliin sopii se, että saa pettää omaa miestä sen kavereiden kanssa...


    • erja*

      Unohda koko juttu! Kyllä se siitä.

      • Happily ever after

        Ap sinun pitää ilman muuta tunnustaa rakkautesi ja jättää miehesi ja...


    • kummitus

      Ok, olet rakastunut miehesi kaveriin. Mitä hittoa sitten teet vielä miehesi kanssa? Oletko todellakin niin itsekäs, niin kylmä, ettet välitä pätkääkään ihmisestä jonka itse kerran vapaaehtoisesti valitsit elämänkumppaniksesi? Etkä halua suoda tälle ihmiselle onnellista elämää rehellisen, uskollisen ja rakastavan naisen rinnalla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe