poikaystävän sisarukset

Juujoojaa

Poikaystävälläni on aika monta sisarusta ja tulen siis koko perheen kanssa hyvin toimeen, mutta yksi sisko vaikuttaa vihaavan minua ns. salaa ja katselee usein päästä varpaisiin ja saattaa tiuskiakin, eikä meillä hänen kanssa oikein ole mitään juteltavaa. Kaiken lisäksi tämä toinen sisko matkii minua ja vaikuttaa ns. kilpailevan kanssani, mikä on tosi ärsyttävää.. Siis jos ostan jonkin merkki jutun niin tämä poikaystävän sisko kun kuulee asiast hyökkää okein luokseni kyselemään "onko aito?, mistä on ostettu?" Ja vähän ajan päästä hänellä saattaa olla samanlainen.. Sekin jos hän on ostanut jonkun uuden merkki jutun itse niin heti täytyy tulla kehuskelemaan sillä. Tämä sisko on minua nuorempikin, että ihmettelen vain mistäköhän hänen käytös johtuu? Minulla ei siis ole mitään tätä siskoa vastaan, mutta ärsyttää kun tuntuu, että kaikessa matkitaan ja kaikesta pitäisi ns. kilpailla

5

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän voi kilpailla kanssasi vain jos itse koet sen kilpailuksi. Ota tilanne sen sijaan imarteluna ja käyttäydy sen mukaisesti.

    • OLEOLE6

      Mun miehellä ei ole sisaruksia, mutta hänen kavereiden tyttöystävät sen sijaan aiheuttavat hankausta. Juurikin samanlaista matkintaa ja kilpailua. Kehuskelevat ulkonäöllään ja vaatteillaan yms. Itse olen todella vaatimaton, enkä koskaan esittele tai kerro ostoksistani tai kauneudenhoidostani. Koitan aina jutella heidän kanssaan jotain ylesipätevää esim. uutisista, politiikasta tai vaikka urheilusta. MUTTA EI! Näiden kanojen kanssa ei pysty kehittämään mitään järkevää juteltavaa. Muodista ja ulkonäöstä voidaan jaaritella kyllä tuntikausia. Sanoin jo miehellenikin, että en halua viettää noiden ihmisten kanssa aikaa paljon, koska saan joka kerta hermoromahduksen henkisesti, heh. :D Jos joudun pakosti miehen mukana kylään heidän luokseen, olen tahalteen laittanut rönttövaatteet ja piilottanut heiltä facebookkini kuvat, ettei vain mitään kopiointia pääse tapahtumaan. :D Kerran miehen ystävä sanoi minulle, että "Anna puhuu paljon paskaa, että älä kuuntele kaikkea!" Naisen naama venähti pitkäksi...seuraavaksi hän alkoi toljottaa miestään murhaavasti... taisi tulla pariskunnalle riitaa, kun tiemme erkanivat. Mieshän häpäisi tuon oman naisensa edessämme. xD

      • Juujoojaa

        Joo en mäkään ikinä mene tyrkyttelemään mun uusia vaatteita tai muitakaan merkki juttuja, mutta kun huomataan, että jotain mulla on niin matkitaan ja heti kauhee utelu.. En mä tiiä pitäskö sanoa asiasta suoraan tälle siskolle vai mitä :D poikaystävälle kun sanon niin tulee vaan "no vähä se ihailee sua" ja siis musta kyllä tuntuu että siskolla on mua jotain vastaan :D ärsyttää


    • Kommentti Keijo

      Poikaystäväsi sisko on selvästi mustasukkainen, kun olet tullut miehesei ja hänen siskonsa reviirille. Ehkä häntä sapettaa, kun teillä ei ole yhtä hyvät välit niinkuin muihin hänen sisaruksiinsa on. Myös tuo kilpavarustelua ja sinun "aitouden" kyttääminen viittaisi, että hän haluaisi olla yhtä cool ja hyvä, ja tuolla tsekkaamisella hän yrittää olla parempikin. Siis tietynlaista naisten välistä egoiluakin.

    • grow up

      Ei kannata keskenkavuisista välittää. Miehetkin pitävät vain p*llunkantotelineinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe