kuntoutustuki loppuu

aika loppuu

Mitä minä teen?? kuntoutustuki vai oliko se osatyökyv.eläke loppuu toukokuussa.Olen saanut aikaisemmat lausuntoni työterveyslääkäriltä ja nyt menin sitten terveysasemalle ja ei ne mitään tienneet mistään, sanoivat vaan että ota yhteyttä maaliskuussa, mutta eikö ns. työkykytesteissä mene kauan ja sellaisen haluan, mutta ei ne niistäkään sanoneet mitään. menen kunnalliselle mielenterveyspuolelle juttelemaan koska olen masentunut.Miten ihmeessä saan asiat hoitumaan ennen toukokuuta kun muutenkin kaikki on niin vaikeaa,suihkussa käynnit,ulkona oleminen ja kaikki ..en jaksa.

9

4041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulokivi

      Monet nuoret ei tarvitsisi kuin ison potkun persuuksiin kun mikään ei kiinosta ja kun koulussa joku nipistää,niin heti ollaan psykiatrilla.

      Isän mallia ei löydy koska miehiä ei enää ole ja ollaan yksihuoltajien kasvattamia tässä feministisessä maailmassa.

      • alkuperäinen

        Missä kohtan sanoin olevani nuori?


    • Autan

      Ota ajoissa yhteysttä ja pyydä työkykyarviota.He voivat työterveydestä lähettää sinut kuntasi kuntoutustutkimuksiin ja työkykyarvioon. Ei pidä jäädä odottamaan -koska päätökset kestävät ja tutkimuksetkin ja jäisit tulottomaksi. Voithan kysyä työntajaltasi tukea asiassa tai palkkatoimistosta jos eläkehakemuksia pitää tehdä.

    • lähimmäinen

      Miksi et mene työterveyslääkärille. Perustiedot siellä jo valmiina, jatkatte siitä mihin jäitte. Tsemppiä, älä jää odottamaan, toimi.

      • aloittaja1

        En ole enää töissä. Eli työterveyslääkäriä ei ole ja koska hän toimi yksityiselä ei sinne ole vara palata.Olen nyt ollut työttömänä siitä lähtien kun jäin osatyökyv.eläkkelle(kuntoutustuki) ja en siis ole enää työkykyinen mutta sitä en jaksa tässä ruotia. Kävin siis kerran jo papereiden kanssa terveysasemalla ja siellä oleva lääkäri sanoi että katsotaan keväällä ja nyt hän onkin jo lähtenyt pois koko asemalta.Tipahdin taas tyhjän päälle. Olen nyt masennuksen takia sairauslomalla ja on niin helvetin vaikea saada asioita hoidettua. Eli pitää ilm. soittaa taas sinne terveysasemalle ja sanoa ett voisko joku tehdä jotain.


    • monisamassaasemassa

      Kela:lta pyydät päästä jollekkin kuntokeskuksen työkyvynarviointi jaksolle 5pv.Siellä tutkivat sinut ja siellä on lääkäritkin jotka kirjoittavat niitä b-lausuntoja vakuutusyhtiöille ja Kelalle et saat sitte sen eläkkeen tai jatkoa kuntoutukseen.

    • tsemppiä-

      on vielä hyvin aikaa. soita terveyskeskukseen ja pyydä lähete psykiatrille. saat ajan ja hoidat asian psykiatrin kanssa. älä turhaan murehdi, kyllä se selviää.

    • Eiköniin

      Ei tuki ole mitään ihmisyyteen rvastakkainaseteltuna. Tai muissa tapauksissa maailma on lirissä enemmän, kuin koskaan aiemmin.

    • vaikeaaon

      Ei se haittaa vaikka hakemus viivästyisi tai lausunnot, voit mennä työtkkäriin työnhakijaksi ja saada työttömyyskorvausta kunnes asia selkiää. Et joudu ilman tukia olemaan ja viime kädessä sossuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe