Stalan postilaatikko

Prkl

Ostin joku aika sitten Stalan valmistaman postilaatikon. Itse laatikko on mainio, tosin kallis.

No, hintaan kuuluu Kilpi-Koskinen Oy:n valmistama nimikilpi. Olen jo kuukausi sitten laittanut kilpitiedot kyseiseen firmaan, mutta kilpeä ei vain kuulu. Asiaa tiedustellessani minulle on vain kerrottu, miten marginaalibusiness tämä postilaatikkokilpi heille on ja miten marginaaliasiakas minä siis heille olen. He tekevät sen kun ehtivät, ja sillä hyvä..

Eihän se kilpi nyt aivan ehdoton tietenkään ole, mutta kun laatikkomme on rivissä ja joku nimitieto täytyisi olla..

Onpas he..in hyvää asiakaspalvelua. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

24

6818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita

      siihen tulevan kyltin paikalle, mitä sitä turhaan moisesta vaikertaa.

      • postman pat

        Postinjakajan kannalta se on kaikista huonoin laatikko, mutta sillähän ei ole väliä...


      • fffff
        postman pat kirjoitti:

        Postinjakajan kannalta se on kaikista huonoin laatikko, mutta sillähän ei ole väliä...

        ..takia?


    • näin on

      Itse tilasimme läheiseltä suutarilta, lähetti postissa kotiin.

      • KimmoTu

        Me tilasimme verkkokaupasta, http://www.ideavintti.fi/ ja tuli nopeasti ja hyvä. Väreissä ja malleissa on mistä valita. Täällä korvessa kun ei suutaria ole edes lähellä.


      • verkkosta ei saa
        KimmoTu kirjoitti:

        Me tilasimme verkkokaupasta, http://www.ideavintti.fi/ ja tuli nopeasti ja hyvä. Väreissä ja malleissa on mistä valita. Täällä korvessa kun ei suutaria ole edes lähellä.

        jaaa... siitä voi olla monta mieltä... tilasin kaksi kuukautta sitten ideavintiltä kaksi numerokylttiä talolle eikä vieläkään kuulu tai näy mitään.... eivät vastaa sähköpostiini eivätkä puhelimeen....


    • F.H.

      Oletko vielä tyytyväinen Stala-postilaatikkoon? Meillä on sellainen ja hermot menee talvisin. Lukko on lähes aina jäässä! Aina kun on mahdollista jututan Stala-laatikon käyttäjiä ja ongelma tuntuu olevan yleinen. Pienikin sään (lämpötilan) vaihtelu pahentaa tilannetta.

      Nyt alkaa olla mitta täynnä ja Stalan peltipönttö lentää romumetalleihin. Naapurissa on Motonetistä ostettu vain kolmasosan Stala-pöntön hinnasta maksanut postilaatikko, joka toimii moitteettomasti.

      Kalliilla saa sekundaa. Stalalta.

      • Talkkari

        Tiedätkö että lukko yljyt on keksitty jo kauan sitten!


    • postari

      Joo..voin sanoa tosiaan että stala on ylivoimaisesti paskimpia looria postinkantajalle.
      Sunnuntaihesaria saa tunkea sinne pää harmaana tai ainakin lippalakki vinossa.
      Monet hakee viikonlopun lehdet vasta maanantaina kun ovat ties missä ja sillon kun tunget sitä fakin ääshoul perce stadin puhluettelon paksusta tiilaria sinne sunnuntaiaamuna,nii alkaa se vit-utt--aa heikompaakin ja kun siel on ne perceen 2-3 isoo lehtee jo muutenki valmiina passaamassa ja lisäksi n. 65 mainoslehteä nin on se hanuria...tai oikeesti ei ees ihmisen elämää.. kele.
      Tekis mieli murjoa seuraava "stala" hevon persiiseen mutta ehkäpä vaan tyydyn siihen vittu-maiseen läpyskään jonka siihen ÄÄSHOLE-ämpäriin tiputan,jossa lukee,että "tuote ei mahtunut postilaatikkoonne (senkin apina) joten olisitteko ystävällinen ja noutaisitte tuotteen lähimmästä AAAAAASSSSSSSHOOOOOLEEEE postista"
      Ystävälli....turpaan vetoisin terkuin postikusti

    • dsdewfr

      postijakajalla on näköjään asenne kohdallaan. ei tartte enää ihmetellä miksi postit on välillä tuhannen sykkyrällä tai miksi jaetaan selvillä osoitetiedoilla kirjeet mihin sattuu. ja tämä ihan tavallisessa kerrostalossa. no onneksi kai joku on ottanuty tai saanut loparit kun homma taas tällä hetkellä pelittää.

      • ssdfegf

        rakentaja.fi sivustolta löytyy stala-postilaatikon kuvat ja itellan mukaan ne täyttävät kaikki hyvälle postilooralle edellytetyt vaatimukset.


      • 19+19
        ssdfegf kirjoitti:

        rakentaja.fi sivustolta löytyy stala-postilaatikon kuvat ja itellan mukaan ne täyttävät kaikki hyvälle postilooralle edellytetyt vaatimukset.

        Rakentaja.fi-sivusto nyt tuskin on paras mahdolline paikka etsiä hyvää postilaatikkoa (tai ylipäätään mitään rakentamiseen liittyvää). Se on täysin mainosrahoitteinen sivusto, joten se joka maksaa enemmän, on parempi.
        Posti, tai siis Itella taas määrittelee postilaatikon vaatimukset kirjeen mittojen perusteella, ja tyhjään Stalaan saa kyllä nätisti laitettua C4-kirjekuoren. Mutta yhtään isompaa sinne ei saa mahtumaan, ei etenkään jos laatikossa jo on jotain muuta postia. Luukku on laatikon etuseinässä siten, että laatikkoon laitettava posti joutuu periaatteessa taipumaan, että se mahtuu sinne siään. SunnuntaiHesari ei taivu, ei krijakerhon paketit eikä monet muutkaan postit. Tai jos taipuvat, niin menevät rikki.


      • Ei ikinä Stalaa
        19+19 kirjoitti:

        Rakentaja.fi-sivusto nyt tuskin on paras mahdolline paikka etsiä hyvää postilaatikkoa (tai ylipäätään mitään rakentamiseen liittyvää). Se on täysin mainosrahoitteinen sivusto, joten se joka maksaa enemmän, on parempi.
        Posti, tai siis Itella taas määrittelee postilaatikon vaatimukset kirjeen mittojen perusteella, ja tyhjään Stalaan saa kyllä nätisti laitettua C4-kirjekuoren. Mutta yhtään isompaa sinne ei saa mahtumaan, ei etenkään jos laatikossa jo on jotain muuta postia. Luukku on laatikon etuseinässä siten, että laatikkoon laitettava posti joutuu periaatteessa taipumaan, että se mahtuu sinne siään. SunnuntaiHesari ei taivu, ei krijakerhon paketit eikä monet muutkaan postit. Tai jos taipuvat, niin menevät rikki.

        Meidän kohtuuttoman kallis Stala ei pitänyt vettä. Postit sai aina tuoreena, eli läpimärkinä .Soitin Stalalle ja pyysin uutta laatikkoa. Vastannut naishenkilö suunnilleen nauroi vaatimukselleni. Tuli silikonia pikku putkilo jolla minun olisi pitänyt tukita vuotoa. Niin, että sellainen takuu Stalalla. Sateella saadaan edelleenkin postit tuoreina. Mutta ei ei sen jälkeen kun olen hakenut ruåtsalaiskaupasta uuden laatikon joka maksaa noin 10% Stalan hinnasta.


      • Pettynyt asiakas
        Ei ikinä Stalaa kirjoitti:

        Meidän kohtuuttoman kallis Stala ei pitänyt vettä. Postit sai aina tuoreena, eli läpimärkinä .Soitin Stalalle ja pyysin uutta laatikkoa. Vastannut naishenkilö suunnilleen nauroi vaatimukselleni. Tuli silikonia pikku putkilo jolla minun olisi pitänyt tukita vuotoa. Niin, että sellainen takuu Stalalla. Sateella saadaan edelleenkin postit tuoreina. Mutta ei ei sen jälkeen kun olen hakenut ruåtsalaiskaupasta uuden laatikon joka maksaa noin 10% Stalan hinnasta.

        Hei kaikki!
        Minä tilasin ideavintistä kk sitten ovikyltin, maksoin sen verkkopankissa ja odotin tuotetta saapuvaksi. Nyt olen odottanut kohta kk:n ja kerran olen soittanut asiasta, jolloin yrityksen omistaja lupasi toimittaa tilaukseni pian. Asiakaspalvelu oli mitä oli, puolusteli vain itseään oikeastaan koko puhelun ajan. Tänään aion soittaa uudestaan ja en niin ystävällissävyttyesesti. Tämä muille varoituksena ks. yrityksestä!


      • Turhautunut asiakas
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Hei kaikki!
        Minä tilasin ideavintistä kk sitten ovikyltin, maksoin sen verkkopankissa ja odotin tuotetta saapuvaksi. Nyt olen odottanut kohta kk:n ja kerran olen soittanut asiasta, jolloin yrityksen omistaja lupasi toimittaa tilaukseni pian. Asiakaspalvelu oli mitä oli, puolusteli vain itseään oikeastaan koko puhelun ajan. Tänään aion soittaa uudestaan ja en niin ystävällissävyttyesesti. Tämä muille varoituksena ks. yrityksestä!

        Pettynyt asiakas, soititko ideavintin sivuilla olevaan numeroon vai mistä tavoitit? Odottelen myös tilausta saapuvaksi, enkä ole saanut vastausta sähköposteihin tai puheluihin!


      • etsinhyväälaatikkoo
        Ei ikinä Stalaa kirjoitti:

        Meidän kohtuuttoman kallis Stala ei pitänyt vettä. Postit sai aina tuoreena, eli läpimärkinä .Soitin Stalalle ja pyysin uutta laatikkoa. Vastannut naishenkilö suunnilleen nauroi vaatimukselleni. Tuli silikonia pikku putkilo jolla minun olisi pitänyt tukita vuotoa. Niin, että sellainen takuu Stalalla. Sateella saadaan edelleenkin postit tuoreina. Mutta ei ei sen jälkeen kun olen hakenut ruåtsalaiskaupasta uuden laatikon joka maksaa noin 10% Stalan hinnasta.

        mikä se ruottalainen looda mahtaa olla?


    • edrfvcedrfsww

      Numero riittää, Piirrä tussilla laatikkoon asunnon numero.

    • Orthex_rules
      • Anonyymi

        Yksi vaihtoehto voisi olla BOBI classic tai jokin muu BOBI:n malleista.


    • Anonyymi

      Stalan laatikko on uusi tuttavuus. Ainakin lukko on jo jäätynyt parikin kertaa joten ensivaikutelma ei lupaa hyvää.

    • Anonyymi

      Staalan rosterisen postilaatikon musta muovinen luukku , josta jakaja laitaa postin sisään , ei aukea kuin nostamalla luukun keskeltä paitsi kovemmilla pakkasilla , jolloin se ilmeisesti jäykistyy kylmän vaikutuksesta. Eli se on liian taipuisaa materiaalia . Se tekee postin laittamisen laatikkoon hankalaksi jakajalle.

      En suosittele ostamaan postilootaa ennen kuin korjaavat ongelman.

    • Anonyymi

      Joo ei aukea postinjakoluukku , kun jatkuvasti siliconöljyä spreijaamalla molempiin sivuihin , kun ihan keskeltä nostamalla. Ei oo STAALA viittinyt tehdä ilmeisesti juuri minkäänlaisia kenttäkokeita ennen tuotatoon panoa tai jotain mättää pahasti tuotantolinjalla tai muualla. Siis SUSI loota suomesta , vai joko ruottalaiset on tämänkin puljun ehtineet ostaa ?

    • Anonyymi

      Ihan samanlainen kokemus. Sähköpostiin ei vavauduta vastaamaan.
      Harmittaa.

    • Anonyymi

      Aivan umpi paska Stalan loota. Asunto vaihtaessa uudesta löyty Stala. Aivan samat ongelmat jatkuu. Posti aina märkänä ja lukko jäässä. Puhdistettu koko lukko ja öljytty aseöljyllä, kesti pari viikkoa jäätymättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe