Mielialasormus :)

MoonLight

Tietääkö teistä kukaan mitä mikäki väri sellasessa mielialasormuksessa meinaa? :D Ostin sellasen koska ne on musta hauskoja, jänniä ja erilaisia ku ne vaihtaa väriä :) En siis sen takia, et voin kattoo mielialani sormuksesta xDDD
Olis kiva jos joku kertois kuitenki niistä väreistä :)

45

9317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehe

      ehkä sulle ei kannata edes kertoa niitä värejä koska et ota sitä nähtävästi niin tosissaan, joten jos ne kertoisi alkaisit elää sormuksen mielialojen mukaan. eikä se ole hyvä.

      • mielialasormus vaihtaa väriä vain lämmön mukaan


    • eräs..

      musta-jännittynyt,hermostunut,stressaantunut,ylityöllistetty

      harmaa-hermostunut,sekavatunteinen,viileä

      oranssi-huolestunut,hermostunut,levoton,sekavatunteinen

      vihreä-perustila:aktiivinen,stressitön

      sinivihreä-melko rentoutunut,yllättynyt,tunteellinen

      violetti-rentoutunut,rauhallinen,onnellinen

      tumman sininen-rakastunut,intohimoinen,romanttinen,hyvin iloinen,erittäin rentoutunut

      siinäpä ne..

    • kuuleeko maa?

      Mielialasormukset on huijausta. Ne vaihtaa väriä lämpötilan (jotkut kalliit myös kosteuden) mukaan. Tiedoksi vaan.

      • jeesus teitä tyhmiä

        Nii-in... Se ihmisen ruumiinlämpö kertoo että millä mielellä olet...


    • **sarianna**

      mistä tälläsiä "mielialasormuksia" voi ostaa. itse olen ennen sellaisen omistanut, mutta en tiedä minne se on hukkunut. olis kiva tietää mistä niitä saa ja paljon ne maksaa!?!

      • la

        vittu


      • Monkibomber_93
        la kirjoitti:

        vittu

        Hieno nosto, Hermanni.


      • hips heps

        mun makso noin 2 euroa ja ostin sen jostain jalokivi liikkeestä. : )


      • Anonyymi

        Heurekan shopista helsingistä


    • Muhihi_18

      Mistähän sais ostettua? :3
      Sellain olisi kiva. :)

      • Kuusamo

        Rukan kauppakeskuksesta Saa😊


      • SanonVaa

        Ne on valetta!


    • kassumassuttaja

      ainakin huutonetist. kantsii laittaa googleen hakusanaks mielialasormus.

    • ilopilleri:)

      mieliala sormuksia saa myös alpha wave oy netti kaupasta. ostin sellasen nii makso 8e. ei kallis. en mäkää usko että nää näyttää mielialan mutta vaihtaapaha väriä :) :)

    • Reettal

      miun mielestä se todellakaa vaiha väriä mielialan mukaan...

    • Jebou :)

      Niitä saa ostettuu ainaki Linnanmäelt (varmaa muistaki huvipuistoist) ja heurekasta. Ja ne värit ja mitä ne meinaa vaihtelee eri sormuksissa esim. mun sormukses ei ees oo mustaa. Mut kuten jo on sanottu ne vaihtaa väriä ruuminlämmön mukaan, ei mielialan.

      • offimamma75

        minäkin ostin lintsiltä 3e ja siinä ei edes ollu lilaa, mulla vaihtaa hetkittäin lilan ja vihreen kesken..


    • Sekopää10

      No minulla on tällainen mielialasormus ja pidän siitä kovasti.sormus on hieno koska se vaihtaa väriä eikä ole liian iso. Sormuksia saa esim.Porin jazzeilta sun muista kivikaupoista.

      Musta-hermostunut,stressaantunut
      Keltainen-jännittynyt
      Punainen-rauhaton
      Vihreä-ei suurta stressiä
      Tummanvihreä-tyyni
      Sininen-rakastunut,iloinen
      Tummensininen-rentoutunut,onnellinen
      Violetti-rakastunut,herkkä Välteltävä vettä

      Netistä bongasin muutaman lisää:

      Ruskea-pelokas
      Vaaleanvihreä-sekavatunteinen
      sininen-normaali
      Violetti-levollinen
      Purppura-rauhallinen
      Vihreä-romanttinen
      Turkoosi-intohimoinen
      Vaalean oranssi-hermostunut
      tumman oranssi-rakastettava

      Sormuksen värin näkee paremmin jos katsoo sitä auringon valossa.

      • Sekopää10

        Ai ja tohon lisäys mä ostin sen jalokivikaupasta 4e!


    • Sekopää10

      se violetti vältettävä vettä tuli vahingos ku se tarkottaa et sormus ei sais mennä veteen se vaan tuli vääräl rivil!=)

    • MISTÄ ?

      Moikka :)

      Haluaisin todella kovasti mielialasormuksen, koska ne ovat kivan värisiä ja vaihtaa kuitenkin edes jotenkin väriä. Mistä niitä saa ?

    • tittidiii

      jalokivi galleriasta saa myös ostettua :) (ainakin ennen sai)

    • Derpy Thö Sorbet

      En mäkään usko että toimivat, mutta onpahan hienoja kun väriä vaihtavat. Heurekasta saa ostettua, ja Jalokivigallerioista pitäisi myös löytyä. c: Ulkomailtahan saa myös kaiken muotosia, itte olen saanut tuliaisiksi hevosen muotoisen mielialasormuksen 8D

    • gnää

      hihi :DD mä ostin just tänää jalokivigalleriast 4e ja mun mielest ne oikeest menee mielialan mukaa koska on tänää tapahtunu kaikkee ja se on vauidellu värii aika ahkerasti ja mun mieliala on kans muuttunu aika paljo :DD

    • 8)

      mä ostin markkinoilta ja toimii hyvin vaikka se olikin mulla suihkussa (unohin sen käteeni) ja se vaihtaa värii vaan lämmönmukaa... mut hieno on ja makso vaa 5e :D

    • kökköpöö

      Itselläni on mielialasormus, mutta en käytä sitä kovin usein, mutta ihan kiva se on. (:

    • :D

      Vaihteleehan ne käytännössä mielialan mukaan, käsien lämpötilathan vaihtelevat sen mukaan mitä tuntee ja koska sormus vaihtaa lämpötilan mukaan väriä, näyttää se mitä kantaja juuri sillä hetkellä tuntee. Itselläni ainakin pitää suht hyvin paikkansakin.

    • jujuna

      linkkei nettisivuist joil on??

    • Näin sanoo Wikipedia:

      Mielialasormus on kantasormus, jossa on kiven paikalla termokrominen kide. Se vaihtaa väriänsä lämpötilan mukaan. Sormuksen mukana saa ohjeen, jossa kerrotaan, mikä väri vastaa mitäkin olotilaa. Ihon pintalämpötilan ajatellaan kuvaavan sormuksen kantajan sen hetkistä mielentilaa.

    • auttaja

      Tummansininen = Onnellinen
      Sininen = Rauhallinen
      Sinivihreä = Melko rento
      Vihreä = Normaali
      Oranssi = Rakastunut
      Harmaa = Hermostunut
      Musta = Stressaantunut
      Vaaleanpunainen = Romanttinen

    • RiesaTrolli

      vihreämielialasormus on homo
      oranssi:mielialasormus on homo
      keltainen:mielialasormus on homo
      punainenmielialasormus on homo
      musta:mielialasormus on homo
      ruskea:mielialasormus on homo
      valkoinen:mielialasormus on homo

    • sandcastle

      ostin just äsken tällasen sormuksen lappeenrannan hiekkalinnasta :) makso vaan 4 euroo ja hyvin eri kokoja!

    • Mä vaa!

      MOI! Olen hankkimassa mielialasormusta jalokivigalleriasta..... Siellä yläreunassa on esim:16- Onko tuo 16- siis koko? Jos on niin siellä on kolmea kokoa eli 16- 18- ja 19- mikä näistä olisi sitten pienin koko?

    • Kartiotrolli

      mielialasormus on homo

      • asiallista käytöstä!

        älkää kiitos haukkuko täällä toisia ! onko se muka teistä hauskaa jos joku haukkuu teitä homoiksi!


    • jbkj

      Onko kaikki mielialasormukset samanlaisia? tarkoitan sitä että esim. tarkoittaako kaikissa sormuksissa vaikka musta että on stressaanntunut vai voiko se olla jossain muissa sormuksissa vaikkapa violetti?

    • tonttu1

      Uskotteko te johonkin tollaseen????????????!!!!!!!!!!!!!!!! MÄ USKON!!

    • HappyGirl18

      Mielialasormus toimii, sillä ihmisen mieliala vaikuttaa ruumiin lämpötilaan, näin uskotaan. :) Joten älkääpä tulko sanomaan että on huijausta. :D

      • *huoh*

        On se humpuukia. Ruumiinlämpö voi vaihdella monista syistä. Myös esimerkiksi sekä iloinen, että vihainen ihminen voivat käydä hyvinkin kuumana. Mistä se sormus muka tietää kumpi se on? Tai sitten jos on oikeasti vaan kylmä tai kuuma? Kuukautiset myös vaikuttavat ruumiinlämpöön. Entäs kuumeessa sitten?

        Yksinkertainen lämpöön reagoiva sormus ei mitenkään voi tietää mistään mitään. Ihan hauskoja leluja, mutta älkää ottako liian vakavasti.


      • ***123***
        *huoh* kirjoitti:

        On se humpuukia. Ruumiinlämpö voi vaihdella monista syistä. Myös esimerkiksi sekä iloinen, että vihainen ihminen voivat käydä hyvinkin kuumana. Mistä se sormus muka tietää kumpi se on? Tai sitten jos on oikeasti vaan kylmä tai kuuma? Kuukautiset myös vaikuttavat ruumiinlämpöön. Entäs kuumeessa sitten?

        Yksinkertainen lämpöön reagoiva sormus ei mitenkään voi tietää mistään mitään. Ihan hauskoja leluja, mutta älkää ottako liian vakavasti.

        mulla on ollut vähän aikaa mieliala kaulakoru ja mistä tiedän että mitkä värit tarkoittaa mitäkin(en saannut ohjetta) AUTTAKAA!!!!


      • MeloniAddikti
        *huoh* kirjoitti:

        On se humpuukia. Ruumiinlämpö voi vaihdella monista syistä. Myös esimerkiksi sekä iloinen, että vihainen ihminen voivat käydä hyvinkin kuumana. Mistä se sormus muka tietää kumpi se on? Tai sitten jos on oikeasti vaan kylmä tai kuuma? Kuukautiset myös vaikuttavat ruumiinlämpöön. Entäs kuumeessa sitten?

        Yksinkertainen lämpöön reagoiva sormus ei mitenkään voi tietää mistään mitään. Ihan hauskoja leluja, mutta älkää ottako liian vakavasti.

        Mieliala määräytyy lämpötilasta, ja niin lämpötila määräytyy mielialasta.


    • Anonyymi

      Voihan ne ottaa huumorilla. Yritin äsken liukastua ja välttääkseni pahemmat kolhut kaaduin lumipenkkaan, jota pitkin könysin kiroten liukkaan ohi. Samalla nauratti sormus joka vaihtoi väriä vaaleanvihreästä turkoosiin ja tumman vihreään. Siis tunneskaala lipsumisesta hangessa rämpimiseen olikin sekavista tunteista tunteelliseen ja romanttiseen. Olikin kyllä romanttinen olo leggarit märkänä ja kengät täynnä lunta.

    • Anonyymi

      Siis kun mulla on sellanen heurekasta ostettu mieliala sormus, ja siinä oli mukana sellainen paperi jossa luki eri värien merkitykset, ja mä muistan että siinä oli montamonta väriä esim: punanen, ja kun mä tätä sormusta testasin ekana laittaa kylmään veteen, siitä tuli vihreää ja sitten mustaa ja kuumassa vedessä tuli sinistä, sitten lilaa ja sitten mustaa... Että mietin vaan miten saisi punaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe