www.EROAVALTIOSTA.fi

Eroa sinäkin !

Näin eilen että joku halusi erota kirkosta verojen vuoksi.

Minä taas olen lopen väsynyt sosialistiseen byrokratiaan (7x enemmänkuin USA:ssa), Ylen sosialistiseen propagandaan, yrittäjävastaiseen politiikkaan sekä totalitääriseen holhousvaltioon yleensä.

Voitaisiinko harkita että Siniristilipun Suomen Kansalainen voisi erota valtiosta.

Perustettaisiin sivusto http://www.eroavaltiosta.fi

Ja mitäkö tilalle ? No tietysti

http://www.liitysuomenkansaan.fi

11

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josjosjos333
      • Maaton haaveilija

        Missä tämä uusi organisaatio pitäisi päämajaansa - ehdotan Panamaa, siellä WinCapitalin kasvoi ja kukoisti aikanaan.


    • jykke

      Menkööt ne armeijaan joita huvittaa olla valtion orjana.

      • Finland SS

        Sitte päästetään oikeistolaiset valtaan ja kaikki kommarit häädetään maasta ulkomaalaisten mukana.


    • phreak

      olen mukana. maa on kansan, valtio on vain käsite.

      • moninaisuusvallitsee

        Kansakin on vain käsite. Oikeasti on vain erilaisia ihmisiä.


    • juuh

      http://www.eroavaltiosta.com/ Tällainen löytyy, tosin eroamislomake puuttuu.

      • Taistelija A

        En itse tarvitse lomakkeita toteuttaakseni luontaisia vapauksiani. Jos joku kyttä vie mut sen vuoksi vankilaan, niin sitten tapahtukoon niin


    • Euronega

      Erittäin tottahan tuo on että kirkosta voi erota nettisivun kautta mutta korruptoituneesta valtiosta ei. Se on todella harmi ettei moista mahdollisuutta ole olemassa. Mutta eipä hätää toverit. Onneksi valtiosta voi erota ja se on vielä suhteellisen helppoakin. Toki askeleen ottaminen vaatii kärsivällisyyttä, aikaa ja uhrauksia. Eli, muutos tapahtuu muuttamalla johonkin muuhun maahan pysyvästi ja hakemalla sitten kyseisen maan kansalaisuutta.

      Näin aion itse tehdä kun siihen joskus on sitten vain mahdollisuus. Suosittelen niille keillä näin jo on mahdollisuus tehdä niin näin jo tekemään. Suosittelen että muutatte johonkin maahan joka ei kuulu euroopan unioniin tai sitten sellaiseen maahan joka on eurokriittinen ja pitää omista perinteistä ja arvoistaan kiinni.

    • sumppi-1

      Valtio = käsite kuin myös kansa = käsite. Etteivät vain osaset palvoisi itsestään muodostuvaa käsitettä osastensa summaa enemmän?

      Ettei lippua vain palvottaisi sen edustamaa maata enemmän?

    • Janne78.

      Tämä ketju on asiaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe