Malminiitty

Mirva

Olemme muuttamassa Malminiittyyn viikonloppuna.
Haluaisin näin etukäteen tietää millaista aluetta se on..
Kokemuksia kiitos :)

35

15985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesku

      Malminniitty on yksi vantaan huonomaineisemmista paikoista, muutama nisti ja holisti siellä asuu, mutta muuten ei mitään ihmeellistä. Rumia peltisiä kerrostaloja. Tikkurila on lähellä ja yhteydet on kohtuuhyvät.

      • on,,,

        rakennettu vanhan intiaanejen hautuumaan päälle;) siinä syy kaikkiin huonoihin fibroihin alueella,,, voimia sinulle,tulet niitä vielä tarvitsemaan,,,


      • oNniiN
        on,,, kirjoitti:

        rakennettu vanhan intiaanejen hautuumaan päälle;) siinä syy kaikkiin huonoihin fibroihin alueella,,, voimia sinulle,tulet niitä vielä tarvitsemaan,,,

        Niittyä ihannoidaan ihan KAMMOTTAVASTI ;)
        Joo kaikenlaista luulot pois porukkaa siellä kyllä asuu..


      • 25v niityssä
        on,,, kirjoitti:

        rakennettu vanhan intiaanejen hautuumaan päälle;) siinä syy kaikkiin huonoihin fibroihin alueella,,, voimia sinulle,tulet niitä vielä tarvitsemaan,,,

        Ja höpön höpö!


      • erthh erry WWERY EER
        oNniiN kirjoitti:

        Niittyä ihannoidaan ihan KAMMOTTAVASTI ;)
        Joo kaikenlaista luulot pois porukkaa siellä kyllä asuu..

        http://aijaa.com/udR90G
        http://aijaa.com/GvQrOp

        Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

        http://aijaa.com/9TYkHn

        KENRAALI PATTON:

        Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.
        http://aijaa.com/xiFpq6
        http://aijaa.com/WJqk6V

        Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

        Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

        Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.
        http://aijaa.com/R5lKlV

        Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.


    • mesta

      Ei se enää ole maineensa veroinen vaan ainoastaan jokunen höriläs enää siellä liikehtii eksyneen näköisenä etsien itseään. Tavallisen kuivakka paikka nukkua yönsä mutta ruma todellakin, sitä se kyllä on. Asuin siellä (olin kirjoilla) 3 kuukautta 80 luvun puolivälissä ja vaikken viettänyt siellä käytännössä kuin viikon yöt näen vieläkin painajaisia siitä.

    • normaali

      pääkaupunkiseudun lähiö. Muutama kaupungin kämppä, joissa asuu sitten sosiaalisia moniongelmatapauksia, jotka saattaa rähistä siellä. Muuten aika paljon lapsiperheitä ja ihan rauhallista.

      Plussaa siellä on ainakin isot puistoalueet.

      • Mirva

        näitä puistoja siellä on?

        Eli yksi lapsiperhe sinne on taas tulossa..
        Ja löytyykö minkäänlaista koirapuistoa? Meillä kun on tuo terhakka russeli..

        No, toivottavasti asuminen siellä ei ole kauhean painajaista.. luulenpa, ettei paljon eroa louhelassa asumista..


      • Japi

        "muutama kaupungin kämppä"? Juu kyllä ja niiden "muutaman" lisäksi vielä toistakymmentä VVO:n vuokrataloa. Siellä nyt taas joku joll on trasselilla suljettu korvat ja kattila syvällä päässä eikä tiedä historiaa, jakelee "tietoa",,,


      • muutamalla
        Japi kirjoitti:

        "muutama kaupungin kämppä"? Juu kyllä ja niiden "muutaman" lisäksi vielä toistakymmentä VVO:n vuokrataloa. Siellä nyt taas joku joll on trasselilla suljettu korvat ja kattila syvällä päässä eikä tiedä historiaa, jakelee "tietoa",,,

        nimenomaan sitä, että ne ongelmatapaukset, mitä löytyy, on ajettu muutamaan taloon. Kuten siis trendinä tuntuu olevan tuossa asunnonjakopolitiikassa.

        VVO:n kämppiä nyt löytyy kaikkialta pääkaupunkiseudulta.


      • Malminiityntien päässä
        Mirva kirjoitti:

        näitä puistoja siellä on?

        Eli yksi lapsiperhe sinne on taas tulossa..
        Ja löytyykö minkäänlaista koirapuistoa? Meillä kun on tuo terhakka russeli..

        No, toivottavasti asuminen siellä ei ole kauhean painajaista.. luulenpa, ettei paljon eroa louhelassa asumista..

        on puistoa, muistaakseni jotain koira-alueitakin. En ole varma, kun omaa koiraa ei ole. Sitten on kilsan verran siitä etelään Simonmetsän puistot lähellä Simonkallion alakoulua.

        Eipä kait tuo mitään painajaista ole. Itse olen viimeisen 15 vuoden aikana asunut Korsossa, Malminiityssä, Tapiolassa ja Olarissa. Täytyy kyllä sanoa, että Pääkaupunkiseudun lähiöt on hyvin samanlaisia. Noita seutujen maineita aina liioitellaan. Tai sitten mulla on käynyt hyvä tuuri, mutta ihan normaalia porukkaa on kaikkialla asustellut lähialueilla.


      • löytyy
        Mirva kirjoitti:

        näitä puistoja siellä on?

        Eli yksi lapsiperhe sinne on taas tulossa..
        Ja löytyykö minkäänlaista koirapuistoa? Meillä kun on tuo terhakka russeli..

        No, toivottavasti asuminen siellä ei ole kauhean painajaista.. luulenpa, ettei paljon eroa louhelassa asumista..

        Koira-puisto löytyy sieltä kolmikerroksisten talojen takaa niityn kulmilta. Kulkuyhteydet todella hyvät, Tiksiin vie bussit 53, 71 ja 72, Helsinkiin vievät 611 ja 623.

        Alue on rumaa, mutta paljon lapsiperheitä. Joitain sosiaalitapauksia löytyy, mikä näkyy lähinnä parina "tuttuna" juoppoporukkana jotka kesäisin norkoilevat dokailemassa siinä Siwan kulmilla nurmikoilla. Eivät yleensä aiheuta häiriöitä, mutta joidenkin silmää ne häiritsevät, oman kokemukseni mukaan tavallisen lepsun ystävällisiä deekuja.

        Malminiityn maine juontaa juurensa 60-70 luvulle pariin ongelmatapaukseen jossa oli mm. puukotuksia ja uhkailuja. Olen asunut nyt 3 vuotta perheellisenä siellä ja vuokratasoon nähden todella hyvä alue.

        Koulut ja päiväkodit aivan vieressä, lenkkipolku/hiihtolatu siinä Simonkylän koulun takana metsässä. Joitain palveluja on hieman kaukana, esim. Posti siirtyi Hiekkaharjun R-kioskille Hiekkaharjun juna-aseman viereen, verotoimisto siirtyy Myyrmäkeen (jonne vie bussi 53, mutta matka on aika pitkä) jne.

        Muualta tuleville saattaa olla yllätys että yksi aikuinen voi kulkea bussilla/junalla ilmaiseksi jos on alle 6v lapsi vaunuissa/rattaissa mukana. Muutenkin liikkuminen julkisilla on helppoa ja edullista, joko Vantaan sisäisellä kausikortilla, tai YTV-seutukortilla. Jos haluat liikkua paikasta A osoitteeseen B, helpotus löytyy osoitteesta http://www.reittiopas.fi/ kannattaa tutustua.

        Liikuntaharrastukset löytyvät läheltä Tikkurilan Urheilupuistosta jossa mm. Urheilutalo. Lähes mikä tahansa laji siellä saatavilla kun etsii sopivan seuran.


      • turvallisuus

        Onhan noita siellä ja varmaan pääsee aina uudet asukkaat johonkin kategoriaan


    • 1983

      Tervetuloa :) Itse olen asunut lähes koko ikäni Malminiityssä ja eipä ole pahaa sanottavaa. Alueella on huono maine, joka on peräisin jostain 70- tai 80-luvulta, mutta tänä päivänä täällä on kyllä varsin rauhallista. Nuori nainenkin uskaltaa tulla jopa yöllä bussilla kotiin. Koskaan ei ole tarvinnut pelätä. Spugeista yms. puhutaan, mutta varsin harmittomia nuo ovat. Lähinnä omissa porukoissaan ja noita nyt kai löytyy joka lähiöstä. Mainettaan parempi paikka tämä Malminiitty, näin sanoisin.

      Koirapuisto löytyy muuten Malminiityntien päästä. :)

      • Mirva

        Tuo koirapuisto tieto oli hyvä, etenkin jos se siinä meidän vieressä on.
        Nyt vaan pakkaamaan tavaroita ja tuomaan niitä sinne päin. Että ollaan sunnuntaina valmiita muuttamaan Malminiittyyn. =)

        Ja eiköhän noita ongelmia löydy joka kolkasta, ei varmasti pelkästään malminiitystä.. ;)


      • Mirva

        Ainoa asia joka minua vain jännittää, on se että tuleeko sitä tutustuttuu kehenkään..
        Olisi niin mukavaa tutustua siellä uusiin ihmisiin, ettei tarvitsisi yksin oleskella päivät pitkät. No.. onneksi edes yksi vanhempi pariskunta asuu siinä vieressä..

        =)


      • jeesaa
        Mirva kirjoitti:

        Ainoa asia joka minua vain jännittää, on se että tuleeko sitä tutustuttuu kehenkään..
        Olisi niin mukavaa tutustua siellä uusiin ihmisiin, ettei tarvitsisi yksin oleskella päivät pitkät. No.. onneksi edes yksi vanhempi pariskunta asuu siinä vieressä..

        =)

        Kun sulla kerran on russeli niin varmasti tutustut muihin koiraihmisiin. Otettiin itse russelin pentu kuukausi sitten ja aina on väkeä ympärillä kun ulkona liikutaan tosin osittain johtuu siitä, että se on niin söpö ainakin vielä :) Ei asuta kyllä ihan malminiityssä mutta kyllä sielläkin varmaan on koirankulettajia.


      • helppoa
        Mirva kirjoitti:

        Ainoa asia joka minua vain jännittää, on se että tuleeko sitä tutustuttuu kehenkään..
        Olisi niin mukavaa tutustua siellä uusiin ihmisiin, ettei tarvitsisi yksin oleskella päivät pitkät. No.. onneksi edes yksi vanhempi pariskunta asuu siinä vieressä..

        =)

        Pihoilla on päivisin mm. perhepäivähoitajia joihin tutustuu aika helposti.

        Siinä Siwaa vastapäätä toimii tiistaisin semmoinen perhekerho, olikohan jostain kymmenestä kahteen tai jotain? Joissain ilmoitustauluilla on juttua. Siellä käy monet perheenäidit etenkin hyvin pienten lastensa kanssa aikaa viettämässä. Tutustuminen toisiin on sitä kautta hyvin nopsaa.


      • Malmis not rules

        Niin, no mitä nyt muutama autopalo ja lukuisia ilkivaltatapauksia autoille, mutta mitäpä niistä...pieniä juttuja.. Onneks pääsin tuolsta ghettoalueelta pois.


    • NiitynTikru

      Kuinkas on alku uudessa kämpässä alkanut?

      PS. Tuolla toisessa viestissä mainitussa perhekerhossa on nyt tiistaina pienet joulujuhlat, eli kannattaa käydä tutustumassa!

      Kymmeneltäkö se kerho alkoi? Lapset mukaan jos ovat suunnilleen ikäluokkaa vauva-alaaste. Voi tulla myös ilman lapsia tutustumaan menoon. Askartelua ja yhdessäoloa, jutustelua ja tutustumista. Saa tulla kesken päivän ja lähteä kun huvittaa.

      Se on siinä Uusiniityntiellä, suunnilleen Siwaa vastapäätä se sisäänkäynti 1. krs. Kartassa suunnilleen tuossa:

      http://kartta.hel.fi/opas/fi/bigmap.asp?SearchOp=katunumero_pks&Desc=UUSINIITYNTIE 6 VANTAA &XValue=57278&YValue=89530

      Muistaakseni siellä on joku semmonen pikku lahjanjakelu että voi halutessa tuoda omalle lapselle tarkoitetun lahjapaketin ja sitten pukki tai tontut "jakavat" ne lahjat omistajilleen (nimi paketin päälle varmaan järkevää...) tai semmoista kuulin.

      • Mirva

        Hyvin on mennyt nämä pari viikkoa, ainakin vieroitusoireita näkyvissä kun ei koneelle pääse.. onneksi 11.pvä netti aukee.

        Todella hyvin loppujen lopuksi..
        Ainoastaan alkuviikko tiistai-keskiviikkona piti yläkerrassa käydä valittamassa, kun PRKL keskellä yötä (klo. 04) aletaan siellä bilettämään.. yritä siinä sitten nukkua.

        Ja ne pikkupojat jotka pyörii siwan edessä ja niissä pihoissa... hohhoh, mutta lapsiahan ne ovat.

        Ja muutes pirun hyvää ruokaa saa siitä siwan talosta, eli pizzeriasta. ;)

        Ihan mukavaa aluetta kyllä tuo on.

        Vähän totuttelemista siihen, kun yläkerran ääniä/liikkeitä kuuluu, kun edellisessä asunnossa asuttiin ylimmässä kerroksessa.

        Oih... olisinpa tuosta kerhosta kuullut vähän aikaisemmin.. oon kyllä huomannut että siinä jonkin näköinen päiväkeskus on. Ja ite asumme siwan vieressä, niin on kauppa lähellä.
        Mutta olen nyt melkein joka pvä kävellyt tikkurilaan.

        Voisi siellä koivukylässäkin käydä, kunhan pääsen täältä 'mummolasta' pois..

        Koirapuisto on testattu ja koiruliini tykkäs paikasta!

        :)


      • mammat
        Mirva kirjoitti:

        Hyvin on mennyt nämä pari viikkoa, ainakin vieroitusoireita näkyvissä kun ei koneelle pääse.. onneksi 11.pvä netti aukee.

        Todella hyvin loppujen lopuksi..
        Ainoastaan alkuviikko tiistai-keskiviikkona piti yläkerrassa käydä valittamassa, kun PRKL keskellä yötä (klo. 04) aletaan siellä bilettämään.. yritä siinä sitten nukkua.

        Ja ne pikkupojat jotka pyörii siwan edessä ja niissä pihoissa... hohhoh, mutta lapsiahan ne ovat.

        Ja muutes pirun hyvää ruokaa saa siitä siwan talosta, eli pizzeriasta. ;)

        Ihan mukavaa aluetta kyllä tuo on.

        Vähän totuttelemista siihen, kun yläkerran ääniä/liikkeitä kuuluu, kun edellisessä asunnossa asuttiin ylimmässä kerroksessa.

        Oih... olisinpa tuosta kerhosta kuullut vähän aikaisemmin.. oon kyllä huomannut että siinä jonkin näköinen päiväkeskus on. Ja ite asumme siwan vieressä, niin on kauppa lähellä.
        Mutta olen nyt melkein joka pvä kävellyt tikkurilaan.

        Voisi siellä koivukylässäkin käydä, kunhan pääsen täältä 'mummolasta' pois..

        Koirapuisto on testattu ja koiruliini tykkäs paikasta!

        :)

        Tule tiistaina 11.1. sinne perhekerhoon tutustumaan! Tai jos et silloin pääse niin seuraavina tiistaina sitten. Se on täysin avoin, vapaapääsy, tiistaisin 10-14.


      • Mirva
        mammat kirjoitti:

        Tule tiistaina 11.1. sinne perhekerhoon tutustumaan! Tai jos et silloin pääse niin seuraavina tiistaina sitten. Se on täysin avoin, vapaapääsy, tiistaisin 10-14.

        ensi tiistaina voisin yrittää tullakin kerhoilemaan.. kun liian myöhään luin tuon edellisen viestin :)


    • Kirk

      Me muutimme Malminiittyyn (rivari) viime kesänä ja mitään ongelmia ei ole ollut. Mukavat lenkkipolut lähellä ja lapsille leikkipaikkoja vaikka kuinka paljon. Kaupan ympäristö on jotenkin luotaantyöntävä, mutta mikäs on kävellessä suoraan Simonkylän kauppohin tai vaikka Tiksiin.

      Tyytyväisiä olemme ainakin me. :)

      • lähellä

        Suhteellisen lyhyt kävelyetäisyys on myös Koivukylän Cassan ja EuroSparin luo. Bussi 71 vie siitä rivareiden luota parissa minuutissa niille.


      • Hei!
        lähellä kirjoitti:

        Suhteellisen lyhyt kävelyetäisyys on myös Koivukylän Cassan ja EuroSparin luo. Bussi 71 vie siitä rivareiden luota parissa minuutissa niille.

        Asutteko te niissä VVO:on Malminiitynpolku taloissa? löytyykö teiltä mitään 11w ikäisiä poikia? kun kavereitakun itsee.


      • Mirva
        Hei! kirjoitti:

        Asutteko te niissä VVO:on Malminiitynpolku taloissa? löytyykö teiltä mitään 11w ikäisiä poikia? kun kavereitakun itsee.

        Ikävä kyllä tuosta meidän pikkuvaavelista ei ole vielä leikkikaveriksi. Eli poikamme on vasta 5kk.

        Asumme niissä vvo:n asunnoissa. Siwan vieressä.

        Mutta tuosta meidän hermannista on kaveriksi vaikka kelle.. Eli meidän koiramme tahtoisi uusia kavereita.. :)


      • Jakki
        Mirva kirjoitti:

        Ikävä kyllä tuosta meidän pikkuvaavelista ei ole vielä leikkikaveriksi. Eli poikamme on vasta 5kk.

        Asumme niissä vvo:n asunnoissa. Siwan vieressä.

        Mutta tuosta meidän hermannista on kaveriksi vaikka kelle.. Eli meidän koiramme tahtoisi uusia kavereita.. :)

        Kaipaako koiranne ulkoilutusapua? mitä rotua jne..? olisin innokas ilman korvaustakin.. kirjottele!


      • Mirva
        Jakki kirjoitti:

        Kaipaako koiranne ulkoilutusapua? mitä rotua jne..? olisin innokas ilman korvaustakin.. kirjottele!

        Joskus tarvitaan sen takia, koska en itse aina pääse heti koiran kanssa ulos, kun on tuo pikku vauva. Mieheni usein käyttää Hermannin ulkona, mutta hänenkin työpvä voi venyä pitkäksi.

        Koiramme on jackrusselterrieri, 1,5v.

        kirjoita vaikka sähköpostia; [email protected]


    • dqwertgreyt54

      Aika paljon maahanmuuttajia, loput työttömiä/työkyvyttömyyseläkkeellä, juoppoja ja sekakäyttäjiä. Paikallinen kapakka sanoo paikasta kaiken mahdollisen. Slummi mikä slummi. Nurmikot täynnä roskia ja oluttölkkejä ja "mäyräkoirien" kuoria, joissain paikoissa ihan oma elektroniikkakierrätyspiste roskisten vieressä. Illat menee sitten kuunnellen juoppojen riitoja, välillä jopa päivisin. Ja ihan arkipäivisin. Kukaan ei käy töissä, kukaan ei tervehdi tai edes hymyile. Jokainen kulkee laput silmillä, pitävät huolen muiden asioista. Siellä kymmenen vuotta asuneena, en suosittele Malminiittyä kenellekään normaalielämää viettävälle. Maineensa veroinen slummi.
      Onneksi pääsin pois.

    • antivantaa

      Onneksi pääsin myös pois. Ilkivaltakin on melkein arkipäivää, oli sitten kerros- tai rivitaloasumisesta kysymys. Kakarat kurittomia, joita saa komennella, kun vanhemmista ei siihen ole. Slummialuetta!

    • Pakko yhtyä edellisiin kommentteihin. Malminiittyyn muutto osoittautui hyvin pian suureksi virheeksi. En suosittele kenellekään.

    • Nnimimerkkki

      Kertokaa millainen on Malminiityntie? Onko Tiksin juna-asema kävelymatkan päässä?

    • Anonyymi

      Sielä asuu nuoria huutelua ikkunoista ha pila pimpotukset on yleisiä

    • Anonyymi

      Muutin juuri pois Malminiitystä ja haluan vahvasti varoittaa seuraavia sinne muuttavia, että tämä paikka oli elämäni kauhein kokemus. Olin LUMO asukkaana kolme vuotta ja aluetta ei hoideta. Parkkipaikka on täynnä lasinsiruja, joihin olen rikkonut kolme pyörää. Malminiityn ulkomallaisprosentti on 70% ellei yli ja Suomea tuskin kuulee alueella. Lapset pihoissa ovat tosi huonosti kasvatettuja. Heittelevät kananmunia asukkaiden seinille, parvekkeille ja ikkunoille. LUMO lähettä asiakkailleen postia siitä miten lapsia pitäisi kasvattaa. Lisäksi - rikollisuus alueella on huolestuttavan suuri. Kerran näin kun alakerran asukkaat (eivät kantasuomalaisia) jahtailivat toisiaan aseella, jossa oli vaimennin keskellä yötä. Poliisia ei koskaan näe Malminiityssä ja L&T huolto ei pelaa alueella. LUMO a ei kiinnosta ollenkaan alueen surkeus eikä tämä 2022 ollut edes muuttunut. Muuttaessani pois jouduin odottamaan yli kuukauden takuurahoja, ja mainitsen vielä että Malminiitty on entinen arkeologinen 6000 vuoden takainen hylkeenpyytäjien hautausmaa, jossa energiakin on vähintäänkin kyseenalainen. Pihoilla on synkkä historia ja useassa asunnossa kummittelee, koska jokaisen korkean kerrostalon katolta on aikana, jolloin nämä roska talot olivat Vantaan kaupungilla, hypännyt katolta itsemurhaan useampi. LUMO ottaa asunnoista ylihintaa ja keksii kaikenlaisia verukkeita ettei joutuisi palauttamaan takuurahoja asukkaalle. Olen mainostanut myös radiossa , kuinka tälle alueelle ei missään nimessä kannata muuttaa, tai muutenkaan LUMO asukkaaksi. Itse yritin usean vuoden päästä pois alueelta, mutta aina jokin kompastutti minut, mystisesti. Pysykää kaukana tästä lähiöstä. Tulee lopulta kalliiksi vaikka luulit säästäväsi pari satasta. Lisäksi, parkkipaikalla hengailee kesä aikaan myöhään yöhön paljon ulkomaalaisia ja kuuntelevat yötä myöten musiikkia kovalla. Alueella on paljon alkoholisteja ja huumeiden kyyttäjiä. Asukaskokemuksen Malminiitty / Malminiitystä / Simonkylä / Koivukylä Lumo LUMO LUMOn asukkaana #LUMO #Malminiitty ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MUUTTAKO TÄHÄN JÄRKYTTÄVÄÄN LÄHIÖÖN JOS HALUAT SÄILYTTÄÄ MIELENRAUHASI. Timbuktukin on rauhallisempi kuin Malminiitty. Ja mitä hintariistoa. Lisäksi asuinalue on vesitornin vieressä ja LUMO on kuristanut vedenpaineen ja nostanut vesimaksua kahden vuoden aikana kuristusten takia tuplaksi. Aluetta ei huolleta talviaikaan, viime talvina pihoilla oli niin paljon lunta ettei alueelta meinannut päästä pois. Itse kaaduin surkean talvihuollon takia kivuliaasti muuttoni viime metreillä eikä muuten LUMO tai L&T ota mitään vastuuta alueesta. Parkkipaikan valot palavat keskellä päivää ja yöllä koko alue on pimeä. Plus en nähnyt koko asuinaikana yhtäkään poliisipartiota alueella. Tosin itse Aarnio tuli vastaan Simonkylän Alepassa vaimoineen. Että sellanen alue Malminiitty asuinalueena sekä Lumo vuokranantajana, L&T huoltoyhtiönä. Jätin lisäksi asuntoon pesukoneen, josta minulta lopulta laskutettiin vaikka se oli seuraavalle asukkaalle palvelus. EN SIIS SUOSITTELE TÄTÄ ALUETTA KENELLEKKÄÄN. Asunnoissa (3 k) asuu joissain useampi ulkomaalaistaustainen perhe ja meteli on järkyttävä. Alue lisäksi täynnä idän työmiehiä jotka viikolla heräävät aikaisin, häiritsevät normaalia akateemista joka tekee kotoa töitä ja bailaavat rajusti viikonloppuisin. Rapuista kuuluu bassojen huminaa ja kannabis haisee jokaisessa taloyhtiössä. Asunnoissa harjoitetaan prostituutiota sekä huumeidenmyyntiä ja ravataan keskellä yötä. Parkkipaikalla parittajat tyhjäkäyttävät autojaan yötä myöten. Mitähän muuta. No eiköhän tässä tarpeeksi varoittamaan seuraavaa Malminiittyyn muuttoa harkitsevaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe