STILNOCT askarruttaa

viko

eli tuohan on nukahduslääke.
VIEKÖ SE MUISTIN?
mulle on sattunut kaikenlaista,jälkeenpäin kuullut soitelleeni ym.
mitä kokemuksia teillä on?

73

38715

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholi

      Esimerkki-tapaus :henkilö oli iltapäivällä nauttinut muutaman oluen ja sitten illalla ottanut unilääkkeen. Seuraavana päivänä hän ei muistanut edellisestä päivästä mitään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailta tilatessa jää tulliin ja tulee 3 vuoden oikeusjuttu ja 1-2 tonnin kuluja.

        No eikä tuu. Joutuu tullin kuulustetavaksi sekä muutama satanen sakkoa. Niin ainakin 2011.


      • Anonyymi

        Ihan perus meininki


    • minä

      ainakin uskon, että se heikentää muistia, koska silloin kun olen ottanut koko tai puolet tabletista, olo on kuin olisi nousuhumala, tosin se pirteys puuttuu, huimaa ja muutenkin epätodellinen olo. Lisäksi olen huomannut pidempiaikaisemman käytön vaikuttavan tasapainoon siten, että tuntuu ettei pysy kävellessä pystyssä.
      Itse olen ratkaissut ongelmat ottamalla lääkettä todella pienen annoksen ja juuri ennen kuin menen nukkumaan, usein riittää neljännes tabletista. Kokonaista en ole ottanut muutaman ensi kerran jälkeen. Muuten ihan hyvä nukahtamislääke.

      • uneton

        käyt.noin pari vuotta,puolikasta ei mitään ongelmaa toimii hyvin,aamulla ei tokkuraa.


      • Anonyymi
        uneton kirjoitti:

        käyt.noin pari vuotta,puolikasta ei mitään ongelmaa toimii hyvin,aamulla ei tokkuraa.

        No, no. Konaisella tabletilla vaikutus jatkuu vielä aamulla aiheuttaen tokkuraa. Siis kyseessä ei ole nukahtamiseen tarkoitettu tuote. Nukahtamiseen käytetyt lyhytvaikutteise valmiit antavat terveen unen ja hyvän aamun.
        Tabletti esimerkiksi melarestiä antaa nopean nukahtamisen ja hyvän unen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, no. Konaisella tabletilla vaikutus jatkuu vielä aamulla aiheuttaen tokkuraa. Siis kyseessä ei ole nukahtamiseen tarkoitettu tuote. Nukahtamiseen käytetyt lyhytvaikutteise valmiit antavat terveen unen ja hyvän aamun.
        Tabletti esimerkiksi melarestiä antaa nopean nukahtamisen ja hyvän unen.

        Jollain ei toimi noin olemattomat lääkkeet. Tässä maassa vaan on tapana antaa uneen psykoosilääkkeitä ihan terveillekkin ihmisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, no. Konaisella tabletilla vaikutus jatkuu vielä aamulla aiheuttaen tokkuraa. Siis kyseessä ei ole nukahtamiseen tarkoitettu tuote. Nukahtamiseen käytetyt lyhytvaikutteise valmiit antavat terveen unen ja hyvän aamun.
        Tabletti esimerkiksi melarestiä antaa nopean nukahtamisen ja hyvän unen.

        Melarest on yks vitun vitsi, melatoniini ei ole lääke vaan aivojen oma hormooni. Siihenkin voi jäädä koukkuun kun tuhoat aivojen oman melatoniini tuotannon ottamalla jatkuvasti sitä ulkoisesti. Toki joillain voi auttaa.
        Minulla stilnoct 10mg on jo arvailua että vaikuttaako lääke halutusti tuottaen nukahtamisen. Toki syönyt reseptittä stilnoctit, mutta auttaa tasan satunnaisesti syötynä. 2vrk peräkkäin syötynä ei auta vaikka tuplaisin annoksen. Nämä ovat niin yksilöstä kiinni. Kaikissa nukahtamiseen vaikuttavissa lääkkeissä itsellä ettei 2vrk peräkkäin auta sama annos vaan annosta pitäisi jyrkästi nostaa. Jota siis en ole tehnyt vaan todennut ettei lääkkeet ole kuin satunnais ratkaisu itsellä nukahtamis vaikeuteen.


    • nurse

      Kyllä voi aiheuttaa amnesiaa, erityisesti siis jos jäät sen otettuasi hillumaan, etkä ala nukkumaan kuten tarkoitus olisi. Siksi niitä suositellaankin otettaviksi vasta juuri ennen nukkumaanmenoa.

      • Anonyymi

        Amnesia aiheuttaa paremminkin dormicum


    • -----

      Tallinnassa hain lääkäriltä Imovane repsua mutta kieltäytyi kirjoittamasta sitä sanoi että Stilnoct on turvallisempi sillä Imovane aiheuttaa riippuvuutta ja myöhemmin unettomuutta ja muuttaa aivokemiaa ja sen tsopiklooni pidentää hengitysjaksoja ja aiheuttaa ylipainoisilla henkilöillä hengityslamaa ettei aivot saa nukkuessa riittävästi happea ja saattaa nukkua niin ettei enää herää siis kuolee siksi ei Imovanea vaan Stillnoct se on lievempi eikä aiheuta riippuvuutta siten kuin tsopiklon tai bentsot joita hän ei kirjoita

      --jotain se vielä puhui että unilääkkeiden säännöllinen käyttö vaikuttaa muistikeskukseen ja siten aikaistaa Alzheimerin tautia jos on suvussa alttiutta Alzheimeriin ja hengityslama nukkuessa altistaa infarktille...

      --Siis näin Tallinnan lääkärikeskus.
      ..Suomessa kyllä kirjoittelee yksityislääkäri asemat mitä vaan vaikka bentsoja ja mitään varoituksia antamatta Imovane-tsopikloonia..

      -Sen verran jäi mieleen Eesti arsti että mieluiten nykyään jos täytyy unilääkettä ottaa otan mieluiten Stillnoctia kuin Imoa tai bentsoja
      vaikkei Stillnoct vaikutakkaan seuravana päivänä niin rentouttavasti kuin bentsot vaan Stillnoct oikeastaan aiheuttaa ainakin mulle hieman rauhatonta mieltä seuraavaksi päiväksi mutta iltapäivään mennessä se menee ohi..

      Olen kyllä huomannut Stillnoctin oton jälkeen ei saa jäädä pystyyn vaan painuttava äkkiä sänkyyn
      muutoin menettää valveilla ollessaan muistinsa
      kerrankin muistamattomana olin ottanut koko levyllisen Stillnoctia kun jäin ensimmäisen Stillnoctin jälkeen vielä valveille pystyyn
      enkä mitään muista koko illasta/yöstä.....

      • Ovidiu

        Tsolpideemiin voit aivan yhtä hyvin jäädä riippuvaiseksi kuin bentsoihin tai tsopikloniin.

        Tsolpideemin vaikutusaika on lyhyt, joten se ei kovin monille unihäiriöisille sovi, jos kyse ei ole ainoastaan nukahtamisongelmasta.
        Keskipitkävaikutteinen tsopikloni tai tematsepaami voi olla tällöin parempi vaihtoehto.

        Luotatko muuten "eesti arstiin" enemmän kuin suomalaiseen lääkäriin?


      • ----
        Ovidiu kirjoitti:

        Tsolpideemiin voit aivan yhtä hyvin jäädä riippuvaiseksi kuin bentsoihin tai tsopikloniin.

        Tsolpideemin vaikutusaika on lyhyt, joten se ei kovin monille unihäiriöisille sovi, jos kyse ei ole ainoastaan nukahtamisongelmasta.
        Keskipitkävaikutteinen tsopikloni tai tematsepaami voi olla tällöin parempi vaihtoehto.

        Luotatko muuten "eesti arstiin" enemmän kuin suomalaiseen lääkäriin?

        Eesti arsti on 4kertaa Suomen lekuria halvempi
        siksi Eesti arsti.

        On 40 egee jos menee Suomessa yksityiselle lekurille.

        Helsingin kunnallinen terveyskeskus ei kirjoita yhtään mitään nukahtamisläkkeitä siksi mentävä yksityiselle tai Eestiin tai valvottava yöt ja päivät.


      • Anonyymi

        Olen käyttänyt Stillnoctia noin puoli vuotta ja otan puoli tablettia, auttaa hyvin nukahtamiseen ja särkyyn, sairastan dystonia. Ei tee mulle pahaa oloa, hyvä lääke.


    • xorsist

      Itselläni on tullut siinä mielessä muistiongelmia kys. lääkkeestä, että olen huomannu jos joku soittelee mulle siihen aikaan kun oon ottanu lääkkeen, alan vaikuttaa känniseltä hyvin nopeasti.
      Juu ja monet asiat on hukassa yleensä.. Pitää muistella mitä ihmettä oli tekemässä yms yms yms, mut se voi johtua monesta muustakin eri asiasta.
      Enään en voi ottaa ku puolikaan stilnoctin nukkumaan mennessä, koska jos otan kokonaisen oon ihan tokkurassa/sekasin aamullakin. Puolikas ei ihan riitä koko yöhön, heräilen useasti, mut parempi sekin kun ei mitään tai jos ottaa liikaa.
      Sinänsä omituista, koska aloittaessani kys. lääkkeen ottamisen ei uni tullut edes yhden stilnoctin kanssa, vaan piti ottaa vähän enemmän.
      Aivan varmasti jää koukkuun jollain tapaa.

    • Toni T

      Todellakin jää koukkuun! Itse jouduin syömään leikkauksen jälkeen säännöllisesti että sain nukuttua kivuista ja kipulääkkeistä huolimatta, nyt olen koukussa. Jollen ota puolikasta niin näen aivan tajuttomia painajaisia! Siis on eriasia nähdä painajaista kun tippuu jostain tai käärmeistä, mutta että raiskaa jonkun? Semmosia pillereitä..
      Tosiaan huomannu tokkuraisen ja humalaisen olon, eipä mulla varsinaisesti nukuta kun aina väsyttää, mutta humalaista kyllä. Kerranpa onnistuin jopa näkemään kaikenlaista kivaa, tosin lähinnä sammalta (ei mitään ahdistavia harhoja).
      Itellä ei Tenox tunnu enää missään, lääkäri määräs Imovania kun valittelin tätä koukkuun jäämistä, enpä nyt tiedä uskallanko sitäkään ottaa? Vois kyllä siirtyä luontaistuotteisiin..
      Muistiongelmia on huomannu vaan ton "humalan" puitteissa, oon 26v mies. Aiemmin mulla toimi niin et puolikas Stilnoct 10mg oli 6h unta ja heräsin virkeenä, kokonainen 12 ja vähän tokkurainen olo..

      • Melatonin.

        on nostaa 6 v vanha ketju ylös????

        No totta ihmeessä siihen Imovaneenkin voi jäädä koukkuun....ja mikään huume Stilnoct ei ole...Ja nämä siv. on kyllä hyvin präntätty sinne pakkauksen ohjeisiinkin ja jos se katoaa niin nou hätä, google jeesaa.


      • wmmy
        Melatonin. kirjoitti:

        on nostaa 6 v vanha ketju ylös????

        No totta ihmeessä siihen Imovaneenkin voi jäädä koukkuun....ja mikään huume Stilnoct ei ole...Ja nämä siv. on kyllä hyvin präntätty sinne pakkauksen ohjeisiinkin ja jos se katoaa niin nou hätä, google jeesaa.

        Immove ei aikanaan sopinnut mulle. Kamalat ahdistuskohtaukset se aiheutti. Älkää ihmeessä ottako. Monella mun tutulla sama juttu. Stillnoctin ei ole sellaisia aiheuttanut ollenkaan


    • jus.pi

      pari viikkoa takana stilnoctia eikä mitään haittavaikutuksia ole ilmennyt, aiemmin unensaaniti oli hankalaa, uni katkonaista. Nytkään Stilcoct ei samanlailla puuduta kuin joku nukahtamislääke, vain tietty raukeus ja vielä pystyy lääkkeen ottamisen jälkeenkin toimimaan jonkin aikaa, mutta syytä pikkuhiljaa rauhoittua ja hakeutua makuuhuonetta kohden. Alkuun tuntui ettei se tehoa koska ei ilmaantunut voimakasta nukahtamisen tunnetta, mutta yllättäen kun tv kiinni ja huone hiljainen pimeä ja ilma raikas niin silmät kiinni ja lääke tekee kyllä tehtävänsä. Oma kohta vain vaati siihen vielä unen jatkamiseen kivun takia toisinaan(olkapää operoitu 6 krt) että jos edelleen heräsin niin otin puolikkaan opamamoxin ja vaivuin takaisin uneen. Tämä kaava toimii minulla ja ainahan se on yksilöllistä miten lääke toimii kenelläkin, mihin tarvitset sitä joko nukahtamiseen tai pidempiaikaiseen uneen. ja onko taustalla jtain muutakin. Tsemppiä unettomat!

    • spugedeliac

      Jännästi alkaa seinät valumaan ja ajattelutapa muuttu sellaseks kuutiomaiseks missä oli kuitenki pyöreet reunat ku otti näitä liuskan. Vähä ku jotai spukedeelia.

    • sonatar V

      Viehän se, muistin. Jo pakkausselosteessa tahi jossakin lääkeoppaassa mainitaan anterogradinen amnesia. Oma kokemus hiukan pidemmältä käyttöajalta oli se, kun nukuttava teho katosi, mutta vintti kyllä pimeni. Siinä olin sitten haahuillut ympäri kaupunkia, vailla mitään mielikuvia.

    • Ihminen vai robotti

      On olemassa sairaus mihin kuuluu unettomuus. Kun lääkäri vaihtuu eikä tiedä mihin lääke on alunperin määrätty hän saattaa ominpäin muuttaa lääkkeen määrää ja aiheuttaa kysisen sairauden pahenemisen. Elimistöä tuhoavat särkylääkkeet ovat muka parempia kuin nukahtamislääkkeellä saatu elimistön tasapaino siis suhteellinen kivuttomuus hyvällä nukkumisella. Ihmiset ovat kaikki elimistöltään erilaisia. Emme onneksi ole vielä (tai onnettomuudeksi) robotteja. Lääke mikä toiselle on välttämätön eliomistön tasapainon ylläpitämiseksi on toiselle tuhoksi tai turhake. Älykkyysosamääräni nousi heti kuin sain nukutuksi. Sudokut ne vaikeammat ratkaisen hetkessä jne. Keksin uusia vempeleitä jne. jaksan kuntoilla ja lukea tiedejulkaisuja. Jos "lääkeriippuvuuteeni" nyt kajotaan olen vainaa viikossa ja aikaisemman hyvän lääkärin oivallus mitätöityy. Oma hyvinvointi on se mitä on kuunneltava ja mitä on toteltava jos aiokoo suoriutua elämästä.

    • sleepy1

      Itse olen kokeillut melatonia , auttaa jonkin verran , ja on ´´luomu´´ tuote.Särky lääkeitä on kokeiltu erilaisia ,mutta kivut herätää noin 2 h jälkeen .Melatoni autta saamaan unenpäästä jäleen kiinni.

    • sdgagagg

      stillnoctista tai stellasta eli tsolpideemistä alkaa kyllä todella erikoinen pikku-ukkojen tanssi pään sisällä. samantyyppistä outoa porinaa ei päähän tule muilla bentsoilla/bentsojohdannaisilla. luonnehtisin hyvin erikoiseksi lääkkeeksi.

    • Stilnocturne

      Minulta se vie muistin vain nukahtamista välittömästi edeltäviltä minuuteilta, eikä sillä ole väliäkään. Ennen nukahtamista tulen hyväntuuliseksi ja puheliaaksi, sitten kopsahdan uneen saman tien. Muuten herätessä paljon parempi olo kuin muilla nukahtamislääkkeillä.

    • Stilnoct

      Tässä Stilnoctia ja kaljaa nauttinut tämä illan ja alkaa olla vauhti päällä, vaikka yritän mennä nukkumaan. Tänne tuli joku arkkitehti joka halusi rakentaa Espoon Tapiolan pienoismallin sängylleni, minä olin suunnittelemassa jäänmurtajia ja kun telakkahallia piti laajentaa, ihmisten pääkalloista tehtiin siihen uusi katto. Hyvä rohto tämä Stilnoct. Vaimo ei perkele halua edes astioita tiskata.

    • tuntuukauheelta

      Otin hetki sitten, alkoi tuntua päässä oudolta joten eksyin tänne sivulle.

      "olo on kuin olisi nousuhumala, tosin se pirteys puuttuu, huimaa ja muutenkin epätodellinen olo."
      Tuntuu samalta ja jotenkin tuntuu että ajatukset ja silmöt ihan sekasin. Puolikkaan otin, suurempaa en uskalla. On niin epätodellinen olo että huhhuh! En saa mun silmiö normaaleiksi

      • tuntuukauheelta

        ps. tät'ä sivua on helppo tai kiva kelailla koska ruudussa ne muuttuu 3 ulotteiseksi ja näppäimitö näyttää kiviltä. apua


    • Mulla meni Stilnoctista muisti.En muistanut edellisestä päivästä mitään.Olo kun humalaisella.Lähdin vielä kaupungille hengailee ja kaaduin pyörällä.Olin aivan sekaisin.Yksi mies tuli auttamaan minut kadulta ylös.Enää en sitä lääkettä todellakaan ota.Aiheutti mulle näköhäiriöitä,joten näin kaiken kahtena.Sitten olin osannut kuitenkin kotiin tulla.Suuntavaisto kaupungilla oli ihan hukassa.Kuulin myös ääniä.Todella sekaisin olin.Nyt Tenox unilääkkeenä.Ei mitään sivuvaikutuksia ja nukuttaa vielä pirun hyvin ja sit mulla vielä Obamox.Joten en suosittele Stilnoctia kellekkään,jos ei haluu olla sekaisin.Humalaisen olon aloittaa,mut pyykii edellisen päivän pois.Järkyttävä lääke,kun vie muistin.

    • Joo onhan se kivaa,kun alat juttelee kotona tavaroille otettuasi Stilnoctin ja oot ihan tillin tallin sekaisin ja alat tottelee niitä,että ne tavarat käskyttää sinua.No onneks heräsin sit seuraavana päivänä kotona omasta sängystä,mut edellisestä päivästä muisti iha poikki.Jotain pätkittäisiä muistikuvia joistain tilanteista.Aivan sekaisin viel.Huhhuh.Koskaan en ota enää sitä lääkettä.

      • pure sleep

        15 vuotta stilnoctia, eikä yhtään tuollaista kokemusta. Mutta se on nukahtamislääke, eli lääkkeen oton jälkeen mennään sänkyyn ja simmu kiinni, jotain tylsää kirjaa voi lueskella siihen asti. Onkohan kyse jostain piilevästä taipumuksesta psykoottisuuteen tms. jos tuollaisia tulee?


      • Anonyymi
        pure sleep kirjoitti:

        15 vuotta stilnoctia, eikä yhtään tuollaista kokemusta. Mutta se on nukahtamislääke, eli lääkkeen oton jälkeen mennään sänkyyn ja simmu kiinni, jotain tylsää kirjaa voi lueskella siihen asti. Onkohan kyse jostain piilevästä taipumuksesta psykoottisuuteen tms. jos tuollaisia tulee?

        Kyllä Stilnoct on unilääke, nukahtamisläkkeitä ei lääkäreiden mukaan ole olemassa.


      • Anonyymi
        pure sleep kirjoitti:

        15 vuotta stilnoctia, eikä yhtään tuollaista kokemusta. Mutta se on nukahtamislääke, eli lääkkeen oton jälkeen mennään sänkyyn ja simmu kiinni, jotain tylsää kirjaa voi lueskella siihen asti. Onkohan kyse jostain piilevästä taipumuksesta psykoottisuuteen tms. jos tuollaisia tulee?

        Juurikin näin, pitkäaikaisessa käytössä ollut, eikä mitään haittoja tai ongelmia koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Stilnoct on unilääke, nukahtamisläkkeitä ei lääkäreiden mukaan ole olemassa.

        Tenox on taas omasta mielestäni ns. unilääke. Imovane ja stilkkarit (ym vastaavat) taas on auttanut vähän nukahtamiseen kunhan menee kans sinne sänkyyn ajoissa lääkkeen oton jälkeen. Mut jokaisella saattaa olla eri meininki...


    • Kumma,että sulle ei ole tullut mitään noin pitkän käytön jälkeen.Joo,nukkumaan se on heti mentävä eikä jäädä seikkailee varsinkaan lähtee kaupungille.Saattoi aiheuttaa mulle jonkinlaisen ohimenevän psykoosin kun kuulin ääniä ja rupesin tavaroiden kanssa juttelee ja kaikki näkyi kahtena.No eihän se kaikille välttämättä sovi.Noi äänien kuuleminen oli kans aika järkky kokemus.Viulut soi ja joku huutaa mua nimeltä ja seinät liikkuu.Pelottavaa oli.Onneks meni ohi ja palaudun normaaliksi.

    • unissako???

      Minä olin kerran unissani tyhjentänyt jääkaapin pöydälle,kun otin stilnokkia illalla nukkumaan mennessä,en tiedä sit olinko syönyt jotain,aamulla ihmettelin,kun ruokaa oli pöydässä,,,,,kai unissani olin käynyt ,kun en muistanut mitään....empä ole toista kertaa ottanut tota lääkettä...melatoonia käytän nyt....

    • No ohoh.Onpas sullakii ollut tekemiset sen lääkkeen kanssa.Joo,ei kannata ihan helposti ottaa.Vei sen verran tajun etten tajunu mistään mitään.Ihme et oon ton kaupunki hengailun jälkeen osannut kotii.Ois voinu käyä pahemminkin esim.jäädä auton alle.Ei niinku mitää hajuu,et mis oon kaupungilla käyny.Harhat oli pahimmat ja kuvat kahtena.Nii ja olihan mielenkiintoista keskustella mun talvitakin kanssa :)

    • margharet

      Stilnoctkia olen ottanut jokailta 1/2 tablettiaja toisen puolikkaan noin puolentunnin kuluttua.Sit nukahdan.Nukahdan uudelleen vaikka heräisin välillä käymään vessassa.
      Joskus riittää 1/2 pilleriä.Ole vahva ja älä mene syömän pillerin otettua.Lähes kaikki unilääkkeet vaikuttavat siten,että syö ennen kun menee nukkumaan.
      Tämä lääke on hyvä,ei tee aamulla tokkuraista ola.Voi lähteä töihin pirteänä.
      Kannattaa kokeilla.Kaikki lääkkeetjoissa on aikuttaanana aineena loppukirjaimet iini ja miini obat psyykenlääkkeitä.Varo niiden sivuvaikutuksia.Harhanäkyjä.
      Painajaisunia.
      Stilnoctista näitä ei tuu samoin.Paniikkihäiriöihin paras vanha Diapam.
      Tsemppiä ja mielenrauhaa.

    • Sitähän sanotaan, että bentsojen ja bentsojohdannaisten kanssa saattaa unohdella asioita helposti väliaikaisella, lyhyellä
      käytöllä, mutta sitten taas pidemmällä käytöllä ei.

      Kyse on varmaankin kehon tottumisesta niihin lääkkeisiin.

      Tuskinpa siis iskee ihan puskista mikään Alzheimerz.

      Ne geenit, ihmiset hyvät, ne geenit vaikuttaa aika paljolti asioihin.

      Tsemppiiiiiii teille kaikille!

    • zzz..zzz

      Kaipa jokaisen unilääkkeen kanssa voi käydä samoin, jos kesken nukkumisen lähtee hortoilemaan, puhumattkaan että joku vetää kaljaakin sekaan.
      Onko jollakin tiedossa syy ja onko joku erikoinen syy todella olemassa, että juuri Stilnoct aiheuttaisi sekavuutta ja muistinmenoa ?
      Olisi mielenkiintoista tietää faktaa.

    • Anonyymi

      Minä näin lääkkeen käytön alkuaikoina kaikkea hassua. Tavarat alkoivat liikkua ja taulut seinillä pyöriä psykedeelisesti. Usein näin haamuja kattolamppujen sijaan. Kerran jopa yöllä puoliso oli vaihtunut toiseksi yön aikana, mutta harmikseni se oli vain hallusinaatio :/ Tosiaan tulee humalaan verrattavissa oleva tunne, kun kokoinaisen ztilnoctin ottaa

    • Anonyymi

      Hirvittävimmät vieroitusoireet kyseisestä lääkkeestä ikinä ihan muutaman tabletin jälkeen. Tämä lääke pitäis kieltää lailla.

    • Anonyymi

      Kerran heräsin vuoteessa lenkkimakkara persiissä stilnoctia otettuani.
      Muilla aineilla ei vastaavaa ole tapahtunut.

    • Anonyymi

      Moro! Ketipinor jäi nyt pois. Tuli sen kanssa 6 kuukaudessa 22kg lisää painoa. Nyt stilnocht 10mg ja Melatoniinia 5-10mg. Nyt paino lähtenyt .

    • Anonyymi

      JOS KÄRSII OIKEASTA UNETTOMUUDESTA UNILÄÄKE ON VÄLTÄMÄTÖN.EI TYPERIÄ VIPPAS KONSTEJA.

      • Anonyymi

        Varsinaisia aku ankkoja taas sönköttämässä !


    • Anonyymi

      Aiheuttaa unissakävelyä ja touhuamista. Joten muistamattomuus voi mennä sen piikkiin.

    • Anonyymi

      Kolmiolääke eli vaikuttaa fyysisesti motoriikkaan ja hermostoon. (korjatkaa jos en ole oikeassa)En itse aja autolla jos olen ottanut tämän lääkkeen, pysyttelen poissa kaupungilta. niin siitä unohtelusta, niin on todellakin hövelömpi olo illalla, unohduksia aamulla. (Suuria suunnitelmia ja niistä keskustelua. )Aamulla sitten herätessään , että mitäpä touhuilinkaan. ostinko vaatteita netistä, suunnittelinko uuden lomareissun vai soittelinko vanhoille tuttaville. Eli mulle sopii nynyään se että otan tabletin puoltatuntia aikaisemmin ennen kuin kömmin sänkyyn.

    • Anonyymi

      Olen vuosia ottanut 1/4 stilnoctin kun olen vuoteessa jo, tuntia aiemmin melatoniini ja magnesium. Näin uni riittää aamuun. Jos nukahdan ennen stilnoctin, herään vajaan tunnin päästä, ja sen yön unet oli siinä🙏
      Oikein käytettynä iso apu.

      • Anonyymi

        Uni on kaikille tärkeää. Jos nukkuu valoisassa, ulkoa tulee katulampun valoa, nukkuu usein 30 min lyhyemmin ja se jo haittaa päivää.

        Unilääkkeen ottoa kannatta miettiä ja ottaa ohjeen mukaan. Mulla 30 min katselen tablettia sängyssä, sitten lääke ja uni.

        Melatonistakin näen hieman pahoja unia, mutta ne ei ole painajaisunia.


    • Anonyymi

      Mulla tenox ja stilnoct.välillä muisti pätkii

    • Anonyymi

      Ei tunnu missään enkä nuku

    • Anonyymi

      Stilnoct on hyvä lääke meille, joille se sopii. Olen käyttänyt sitä todella pitkään ja nukkunut hyvin. Aamulla on hyvä olo, ei mitään tokkuraa.

      Muutaman kerran reseptiä uusiessa on sattunut kohdalle nuori lääkäri. Hyvänen aika, minkä saarnan olen heiltä saanut! Kuin olisin katuhuumeita vetävä narkki, vaikka olen käyttänyt lääkärin määrää lääkettä annostuksen mukaisesti. Viime kerralla nuorella tohtorilla meni suorastaan tunteisiin. Selitti, että tutkimukset osoittavat, mutta ei saanut kerrotuksi mitä ne osoittavat. Itselleni ei ole tullut stilnoctista ongelmia ainakaan vielä.

      • Anonyymi

        Kyllä on ollut jos jonkin sortin "tohtori-sykeröä"matkani varrella.olen lujatahtoinen ja sanavalmis,luojan kiitos,muuten en varmasti olisi saanut ko.Stilnoct-reseptiä.miten mahtavat ujot ja arat ihmiset saada apua..kyselee "unihiekkaa kaikille unettomille".


    • Anonyymi

      Lääkäri määräsi minulle 10mg stilnoctia ahdistukseen erästä tilaisuutta varten, ja sitä pitäisi ottaa päiväsaikaan tasaamaan mieltä. Onko kellään vastaavia kokemuksia, tohtiiko tosiaan ottaa päivällä kun kyseessä kuitenkin unilääke?

      • Anonyymi

        En ottaisi. Todellakin unilääke, joka otetaan sänkyyn mennessä eikä lähdetä kaupungille pörräämään. Jos ottaa unilääkettä isomman annoksen alkoholin kanssa, voi tulla hengityspysähdys tai jos on joku muu sairaus niin eri tarvitse kovin paljon pillereitä ottaakaan.
        Ohjeessa varoitetaan yhteiskäytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottaisi. Todellakin unilääke, joka otetaan sänkyyn mennessä eikä lähdetä kaupungille pörräämään. Jos ottaa unilääkettä isomman annoksen alkoholin kanssa, voi tulla hengityspysähdys tai jos on joku muu sairaus niin eri tarvitse kovin paljon pillereitä ottaakaan.
        Ohjeessa varoitetaan yhteiskäytöstä.

        Siis piti oleman EI tarvitse..


    • Anonyymi

      Riittää,yksi Stilnoct 10 mgbtbl viikoksi, pieni 1/5 murunen jos herää klo,3 eika saa unta.
      Sopii,joillekin Onko muilla kokemuksia

    • Anonyymi

      En muista viekö muistin, mutta korvat suhisee aamulla ja työnteosta ei tahdo tulla mitään. Menen aamuisin töihin autolla ja olen miettinyt valmiiksi palaamisen tavallisen melatoniini käyttöön. Kun käytin nukahtamislääkkeenä melarestiä niin tuommoisia suhinoita ei korvissa ollut.

    • Anonyymi

      Yöheräilyyn riittää 1/4-1/5 10 mg Stilnoct tabletista suussa imeskeltynä. Riski liikaköyttöön pieni. Aikaisemmin oli lääkkeestä imeskelytablettikin.
      Antaa turvallisuuden tunteen, saa nukahdettua vessareissun jälkeen. Melatoniinia ei enää,aamuyöstä.
      Jos muu ei,auta voimkokeilla.

    • Anonyymi

      Huitasin pari stillee naamariin viime yönä, oksensin kusin ja paskansin alleni, sitten meni muisti ihan totaalisesti.
      Ihmettelin kun heräilin puolen päivän aikaan mitä on tapahtunut, norovirus tai jotain.
      Päivistä ihan sekaisin, muutenkin hirmuinen olo eli en ota enää ikinä.

      • Anonyymi

        Miten voi oksentaa ja kakata housuun ilman ettei sitä itse huomaa?Kiinnostaa tietää miten yöllä molemmat tehdään ilman ettei siihen herää.Onko oikeesti mahdollista ettei oksentamista ja kakkaamista housuun tunne.Koska sä joudut kuitenkin lihaksia käyttää kun kakkaat.Vähän vaikea uskoa ettei ulostamista tunne.Kerro lisää jotta ymmärrän miten kakataan unissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi oksentaa ja kakata housuun ilman ettei sitä itse huomaa?Kiinnostaa tietää miten yöllä molemmat tehdään ilman ettei siihen herää.Onko oikeesti mahdollista ettei oksentamista ja kakkaamista housuun tunne.Koska sä joudut kuitenkin lihaksia käyttää kun kakkaat.Vähän vaikea uskoa ettei ulostamista tunne.Kerro lisää jotta ymmärrän miten kakataan unissaan.

        ja vielä pissata housuun heräämättä noihin toimintoihin.En voi ymmärtää miten on mahdollista.


    • Anonyymi

      VOI HYVÄT IHMISET!olen nukkunut huonosti koko ikäni,nyt olen jo 64.v. Stilnoct 10mg.on ollut "uniriepuni"varmaan 30.vuotta.kärsimys ,jatkuva valvominen,ei jalosta ketään. on tyhmyyttä,jos ei osaa hakea apua itselleen. terveisin "kokemusta on ".

    • Anonyymi

      en tiedä siitä kun kysyttiin.
      Mutta Imovanea on ollut vaikea saada viimeisenä vuonna. Sitä olen käyttänyt 7,5 mg ? < tuosta puolet. Se ei nukuta, mutta sillä kyllä nukun ja kokonainen tai kaksi ei yhtään auta lisää.
      omia kokemuksia 30 vuotta, vanhempani käytti 40 vuotta , 87 v ikään. Muistia ei ole heikentänyt. 20 v takaperin otin pullon kaljaa + imovanen, ei mitään etua, joskaan ei haittaakaan, muuta kuin kaljan hinta.
      Näkee hyviä unia. ei nukuta oton jälkeen. <siis imovanesta kirjoitin.

      • Anonyymi

        Imovane on paras unilääke. Aamulla virkeä olo. Lääkärien mielestä ei tarkoitettu pidempiaikaiseeen käyttöön. Masennuslääkkeitä mieluummin tyrkyttävät. Silti 100kpl pakkauksia saatavana. 12 Vuotta olen käyttänyt.


    • Anonyymi

      JOo. Tyhmää tullu tehtyä 💩

    • Anonyymi

      Otan ny toisen. Jos pääsis uneen

    • Anonyymi

      Voi tapahtya ihan miyä vaan eikä mitään myista. Tsolpideemirulettia

    • Anonyymi

      STILNOCT eli Tsolpideemi on huono lääke. Se ei ehkäise heräilyjä (toisin kuin Tenox ja Imovane) ja siitä voi tulla sekavuutta. Tenox ja Imovane ovat parempia. Suosittelen myös Mirtazapiiniä jos ei ole sitä vielä kokeillut.

    • Anonyymi

      Minää käytän stilnof uni lääkettä eikä ole minulle tullut mitään haitta vaikutusta otan 0.5ml yöksi pitää olla rinnalla unta antava lääke joka pitää ottaa aina 3t aikaisemmin sitten vasta 0.5milli krammaa sitten lääke kun on säkkyssä ei saa lähteä enään muuta tekemään silloin ainakin uni tulee sama on esimerkiksi kolestori lääke mulle sopii vain yksi lääke josta ei tule oireita kaikissa lääkkeistä on jotakin haitta vaikutusta mulla meni masennuksen takia meni uni nyt on mulla hyvä lääketys en söisi mitään näitä lääkkeitä jos saisin unen normaalisti

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe