Ihana Mies, PIENI KALU!!?

jariina

Tapasin erään miehen ekaa kertaa, olimme pitäneet yhteyksiä jo yli kuukauden. No nyt kun näimme hän oli JUST mun makuun, todella komea mielestäni kolahti ihan kybällä muhun. Hauskakin ja kaikinpuolin ihana...No sitten päädyimme vällyihin ja ja..tosiaan kauheaa että muuten niin IHANA mies, mutta kalu oli sitten noh...pituudeltaltaan ehkä 15cm eli kai suht normaali mutta se paksuus..todella ohut siis!!!
Vaikka itse olen aika tiukka tapaus ja entiset ovat aina siitä sanoneet (niillä ollutkin "normaali") niin nyt ei kyllä tuntunut paljon miltään..oli todella pettymys..
Mietin vain, että jos suhde muuten toimisi niin voiko tollasella kalulla saada seksielämäänkin laatua silti?????

206

93868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokki

      Vai voiko tuollaisilla aivoilla mitkä omistat saada suhteen toimimaan.
      Miltäs muuten kroppasi näyttää?
      Ei kai sulla ole ällöttäviä häpyhuulia , jotka eivät pysy ruodussa?
      Tai karmean näköiset lautasnännit tai poikamaiset nännit ?

      • ei helvetti

        No ei voi muuta kun nauraa peniskö suhteesta hyvän tekee hohohohoohoho kyllä on ajatusmaailma häiriintynyttä :)....


      • Keskiarvo
        ei helvetti kirjoitti:

        No ei voi muuta kun nauraa peniskö suhteesta hyvän tekee hohohohoohoho kyllä on ajatusmaailma häiriintynyttä :)....

        Tällä sivulla on tilastoja, kuinka paksu normaalikokoinen on.

        http://netti.nic.fi/~populus/koko.html


      • tilastoja?
        Keskiarvo kirjoitti:

        Tällä sivulla on tilastoja, kuinka paksu normaalikokoinen on.

        http://netti.nic.fi/~populus/koko.html

        eikä kuvia?....
        se on tää yksinäisen naisen joulu tämmöstä,
        aamusta alkaen...


      • Älykäs nainen
        ei helvetti kirjoitti:

        No ei voi muuta kun nauraa peniskö suhteesta hyvän tekee hohohohoohoho kyllä on ajatusmaailma häiriintynyttä :)....

        On se vaan kumma, kun miehet kyllä vapaasti arvostelevat naisten paikkoja, kuten rintojen kokoa sääliä tuntematta. Mutta annas olla, kun miehen peniksen kokoa joku käy arvioimaan, niin johan on lapsellista ja typerää& kertoo henkisestä vajeesta näiden samojen tollojen mielestä. Yht'äkkiä se sisäinen kauneus onkin taas in, kunnes nähdään seuraava ns. lauta nainen, jonka rintojen kokoa voidaankin taas arvostella ja kauhistella.

        Vittu haloo! Onko vähän kaksinaismoralistista toimintaa. Käyttäkää helvetti aivojanne ja muuttakaa omaa käyttäytymistänne! Sen jälkeen voidaan uudemman kerran arvioida tämän kysyjän henkistä kypsyyttä. Voisitte miehet kerrankin miettiä, että sitä saa, mitä itse tilaa.


      • Älykäs
        ei helvetti kirjoitti:

        No ei voi muuta kun nauraa peniskö suhteesta hyvän tekee hohohohoohoho kyllä on ajatusmaailma häiriintynyttä :)....

        On se vaan kumma, kun miehet kyllä vapaasti arvostelevat naisten paikkoja, kuten rintojen kokoa sääliä tuntematta. Mutta annas olla, kun miehen peniksen kokoa joku käy arvioimaan, niin johan on lapsellista ja typerää& kertoo henkisestä vajeesta näiden samojen tollojen mielestä. Yht'äkkiä se sisäinen kauneus onkin taas in, kunnes nähdään seuraava ns. lauta nainen, jonka rintojen kokoa voidaankin taas arvostella ja kauhistella.

        Vittu haloo! Onko vähän kaksinaismoralistista toimintaa. Käyttäkää helvetti aivojanne ja muuttakaa omaa käyttäytymistänne! Sen jälkeen voidaan uudemman kerran arvioida tämän kysyjän henkistä kypsyyttä. Voisitte miehet kerrankin miettiä, että sitä saa, mitä itse tilaa. Täälläkin on nähty jo vastauksena alatyylisiä häpyhuuli ja iso vittu- juttuja, joten kai toisten paikkojen koon arviointi suodaan molemmille sukupuolille!


      • Arka paikka?!?!?
        Älykäs nainen kirjoitti:

        On se vaan kumma, kun miehet kyllä vapaasti arvostelevat naisten paikkoja, kuten rintojen kokoa sääliä tuntematta. Mutta annas olla, kun miehen peniksen kokoa joku käy arvioimaan, niin johan on lapsellista ja typerää& kertoo henkisestä vajeesta näiden samojen tollojen mielestä. Yht'äkkiä se sisäinen kauneus onkin taas in, kunnes nähdään seuraava ns. lauta nainen, jonka rintojen kokoa voidaankin taas arvostella ja kauhistella.

        Vittu haloo! Onko vähän kaksinaismoralistista toimintaa. Käyttäkää helvetti aivojanne ja muuttakaa omaa käyttäytymistänne! Sen jälkeen voidaan uudemman kerran arvioida tämän kysyjän henkistä kypsyyttä. Voisitte miehet kerrankin miettiä, että sitä saa, mitä itse tilaa.

        Taitaa olla liian arka paikka miehille puhua munan koosta..hah. Totta kuitenkin on, että isompi on parempi!! Sitä katsoessakin jo kiihottuu nopeasti. Ja tuntuu sadasti paremmalta kui pikkupili!! Ei se nyt tietysti paranna suhdetta, jos suhde on huono, mutta seksiä se parantaa faktasti!!!


      • Valiti valiti
        Älykäs kirjoitti:

        On se vaan kumma, kun miehet kyllä vapaasti arvostelevat naisten paikkoja, kuten rintojen kokoa sääliä tuntematta. Mutta annas olla, kun miehen peniksen kokoa joku käy arvioimaan, niin johan on lapsellista ja typerää& kertoo henkisestä vajeesta näiden samojen tollojen mielestä. Yht'äkkiä se sisäinen kauneus onkin taas in, kunnes nähdään seuraava ns. lauta nainen, jonka rintojen kokoa voidaankin taas arvostella ja kauhistella.

        Vittu haloo! Onko vähän kaksinaismoralistista toimintaa. Käyttäkää helvetti aivojanne ja muuttakaa omaa käyttäytymistänne! Sen jälkeen voidaan uudemman kerran arvioida tämän kysyjän henkistä kypsyyttä. Voisitte miehet kerrankin miettiä, että sitä saa, mitä itse tilaa. Täälläkin on nähty jo vastauksena alatyylisiä häpyhuuli ja iso vittu- juttuja, joten kai toisten paikkojen koon arviointi suodaan molemmille sukupuolille!

        Yhyhyy yyy hyyy yyy.


      • paikkaan!
        Arka paikka?!?!? kirjoitti:

        Taitaa olla liian arka paikka miehille puhua munan koosta..hah. Totta kuitenkin on, että isompi on parempi!! Sitä katsoessakin jo kiihottuu nopeasti. Ja tuntuu sadasti paremmalta kui pikkupili!! Ei se nyt tietysti paranna suhdetta, jos suhde on huono, mutta seksiä se parantaa faktasti!!!

        Minä kysyn nyt miksi iskisin ihmisen arkaan paikkaan jos sen hiffaan?
        Mikä se minun tarpeeni tehdä se on?
        Eikö se ole kuitenkin parasta ihmiselle kun saa nauttia?
        Huolimatta rintojen tai peniksen koosta.
        Seksi on kaikkien etuoikeus.
        Ja jos tämä perustarve on jostain syystä tyydyttämättä,on raakaa kun joku sanoo että se syy löytyy sinusta itsestäsi.
        Meillä kaikilla on paljon annettavaa.
        Se ei vaan pääse esiin muuta kuin ehdottoman hyväksynnän kautta.
        Siihen auttaa sopiva kumppani.
        Älkää hyvät ihmiset yrittäkö viedä rohkeutta toivoa ihanaa seksiä omalle kohdalle.
        Sitäpaitsi SINÄ itse voit olla sen vapautuneen seksin kohteena kun annat kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan.Eikö se olisi ihanaa!!?


      • jhfher
        Arka paikka?!?!? kirjoitti:

        Taitaa olla liian arka paikka miehille puhua munan koosta..hah. Totta kuitenkin on, että isompi on parempi!! Sitä katsoessakin jo kiihottuu nopeasti. Ja tuntuu sadasti paremmalta kui pikkupili!! Ei se nyt tietysti paranna suhdetta, jos suhde on huono, mutta seksiä se parantaa faktasti!!!

        kyllä isompaa on mukavampi katsellakin ja kaikkea muuta..;) yhden ohutvartisen olen joutunut jättämään...


    • akak

      Älä huolestu. Anna miehellesi pakoputkea aina kun haluat, että tuntuu oikeasti. Voit myös pyytää häntä naimaan sinua suuhun ns. munia myöten. Luulen, että 15cm nielussa on riittävä pituus kruunaamaan henkisen yhteytenne.

      Siis toisin sanoen saat vastauksia jotka ovat kysymyksesi tasoisia.

      • Kinkkurulla

        Suun täydeltä.


      • eewa

        ihana vastaus, tää oli paras ;)

        tuskin se sentään maailmanloppu on, jos miehellä ei nyt ole sellainen tyyliin 30-senttinen ja 6 sentin läpimitta kuin mitä entisillä miesystävillä on ollut... sitten jos miehellä ei ole muita "avuja" makuuhuoneessa niin ehkä sitten voi alkaa harkitsemaan jättämistä.


      • OMA ITSENSÄ
        eewa kirjoitti:

        ihana vastaus, tää oli paras ;)

        tuskin se sentään maailmanloppu on, jos miehellä ei nyt ole sellainen tyyliin 30-senttinen ja 6 sentin läpimitta kuin mitä entisillä miesystävillä on ollut... sitten jos miehellä ei ole muita "avuja" makuuhuoneessa niin ehkä sitten voi alkaa harkitsemaan jättämistä.

        puhut asiaa, oon normin kokonen jätkän käppyrä, yhteiskunnassa tunnustettu jopa mieheksi. En Isoa miehenjatketta omaa-oisko sukuvika, mutta kesto on kuulemma jotain muuta ku rivimunilla.age 35 long 172 weight 69 etc ei muuta ku treffejä fixailee pimaukset, täys hius varustus on vielä ja lisävarusteina runsas rintakarvoitus!Pistä e-mail rohkeesti
        [email protected]


      • metrimunan himoilija

        ehkä viikon tai jopa tän vuoden parhaat naurut kiitos pakoputkelle. millimunat vois mun mielestä vetää ittes narun jatkeeksi ja metrimunat mun sisään. kiitos! hauskaa ja suurta uutta vuotta ainakin mulle ja vähän myös teille!


    • jariina

      Huomaa että täällä on pienimunaisten miesten vastauksia kun noin ilkeästi kolahti.Heh..

      • Jorma Kulkija

        Ei vaan täällä on kaiken kokoisten kyrpien omaavia, joilla on käsitystä siitä mikä on parisuhde.

        Sinulta se on mitä ilmeisimmin hukassa koska voivottelet sen kokoa. Jos toinen on kerran niin ihana, keksitte kyllä keinot miten tyydytys on molemminpuolinen.

        Jos etsit mahtikullia, niin kirjoittele mielummine tuonne Sinkut -osastolle.

        Oletko muuten täyttänyt jo 18 ?


      • Milla
        Jorma Kulkija kirjoitti:

        Ei vaan täällä on kaiken kokoisten kyrpien omaavia, joilla on käsitystä siitä mikä on parisuhde.

        Sinulta se on mitä ilmeisimmin hukassa koska voivottelet sen kokoa. Jos toinen on kerran niin ihana, keksitte kyllä keinot miten tyydytys on molemminpuolinen.

        Jos etsit mahtikullia, niin kirjoittele mielummine tuonne Sinkut -osastolle.

        Oletko muuten täyttänyt jo 18 ?

        Olen itse seurustellut reilun vuoden pienikaluisen miehen kanssa. Lopulta se kaatui kyllä huonoon seksiin, kun oli liian pieni. Ajatelkoot miehet mitä tykkää, mut naisen näkökulmasta sillä on kyllä merkistystä. huomasin usein haaveilevani seksistä toisen miehen kanssa. Onhan niitä muitakin tyydytystapoja, mutta ei ne ole sama asia kuin yhdyntä. Itse en alkaisi suhteeseen tilanteessasi. Tosin älä vaan loukkaa miestä ja sano hänelle totuutta missään vaiheessa.


      • jariina
        Milla kirjoitti:

        Olen itse seurustellut reilun vuoden pienikaluisen miehen kanssa. Lopulta se kaatui kyllä huonoon seksiin, kun oli liian pieni. Ajatelkoot miehet mitä tykkää, mut naisen näkökulmasta sillä on kyllä merkistystä. huomasin usein haaveilevani seksistä toisen miehen kanssa. Onhan niitä muitakin tyydytystapoja, mutta ei ne ole sama asia kuin yhdyntä. Itse en alkaisi suhteeseen tilanteessasi. Tosin älä vaan loukkaa miestä ja sano hänelle totuutta missään vaiheessa.

        Hyvä että joku tajuaa pointin...Koska kyllähän pieni kalu on sama kuin että jos naisella olisi kauhean väljät paikat, niin tuskin siinä miehetkään ajattelisi (niinkuin täällä nyt kovasti olevinaan..) että se ei haittaa yhtään...
        Koska kyllähän koolla on merkitystä, nimenomaan paksuudella sanoi kuka mitä hyvänsä..
        En kyllä tosiaankaan sano miehelle asiasta ja kai tässä nyt tulee katsottua vielä vähän pidemmälle, mutta etenkin jos on itse kovin "kiihottunut" ja sitten on ohutkaluinen kaveri niin kyllä se hukkuu sinne aivan varmasti..


      • totuus
        jariina kirjoitti:

        Hyvä että joku tajuaa pointin...Koska kyllähän pieni kalu on sama kuin että jos naisella olisi kauhean väljät paikat, niin tuskin siinä miehetkään ajattelisi (niinkuin täällä nyt kovasti olevinaan..) että se ei haittaa yhtään...
        Koska kyllähän koolla on merkitystä, nimenomaan paksuudella sanoi kuka mitä hyvänsä..
        En kyllä tosiaankaan sano miehelle asiasta ja kai tässä nyt tulee katsottua vielä vähän pidemmälle, mutta etenkin jos on itse kovin "kiihottunut" ja sitten on ohutkaluinen kaveri niin kyllä se hukkuu sinne aivan varmasti..

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....


      • kardaani

        et taida olla niin tiukka kuin luulet olet
        "loso" höööööööööö


      • Minni

        Mulle kävi kerran kans noin. Olis varmaan pitäny laittaa tää nolojen juttujen osastolle,mutmut...
        Enivei, oltiin kiihkeissä touhuissa ja vaatteita vähennettiin ja sit tää häiskä ottaa housut pois... hitsi kun mä näin sen vehkeet ni pääs nauru...oikeesti, tosi noloa. Ei siitä mitään tullu, lähin kotiin. hävetti kyl jälkeenpäin oma käytös..hehheh.


      • muna mauno
        jariina kirjoitti:

        Hyvä että joku tajuaa pointin...Koska kyllähän pieni kalu on sama kuin että jos naisella olisi kauhean väljät paikat, niin tuskin siinä miehetkään ajattelisi (niinkuin täällä nyt kovasti olevinaan..) että se ei haittaa yhtään...
        Koska kyllähän koolla on merkitystä, nimenomaan paksuudella sanoi kuka mitä hyvänsä..
        En kyllä tosiaankaan sano miehelle asiasta ja kai tässä nyt tulee katsottua vielä vähän pidemmälle, mutta etenkin jos on itse kovin "kiihottunut" ja sitten on ohutkaluinen kaveri niin kyllä se hukkuu sinne aivan varmasti..

        oletkohan mahtanut synnyttää monesti??:) mietin vaan että mahtaakohan paikat oikeesti olla timmit kun tarvii vakuutella.:) Aikoinani kun olin muuan kyltymättömän Iso vittuisen kanssa lämmitin mikroaaltouunissa ison ja mahtavan kurkun ja junttasin sen saatuani neidin hörö vittuun.. Kannattaa kokeilla, ainankin tämä neiti piti kokemastaan;)


      • Sivukujilla
        jariina kirjoitti:

        Hyvä että joku tajuaa pointin...Koska kyllähän pieni kalu on sama kuin että jos naisella olisi kauhean väljät paikat, niin tuskin siinä miehetkään ajattelisi (niinkuin täällä nyt kovasti olevinaan..) että se ei haittaa yhtään...
        Koska kyllähän koolla on merkitystä, nimenomaan paksuudella sanoi kuka mitä hyvänsä..
        En kyllä tosiaankaan sano miehelle asiasta ja kai tässä nyt tulee katsottua vielä vähän pidemmälle, mutta etenkin jos on itse kovin "kiihottunut" ja sitten on ohutkaluinen kaveri niin kyllä se hukkuu sinne aivan varmasti..

        Eli nyt on niin, että pointin tajuaa vain se, joka on samaa mieltä kuin sinä? Sinähän olet jo tehnyt päätöksesi jättää mies ja nyt etsit täältä vain hyväksyntää päätöksellesi. Lyhytnäköistä ja itsekästä ottaen huomioon kuinka kuuma aihe on. Käsittele itse huono omatuntosi, äläkä yritä lievittää sitä lietsomalla toivottomuutta "ohutkaluisissa". Jos kerran olet niin vakuuttunut siitä että "kyllähän koolla on merkitystä", niin miksi ylipäätään kirjoitit tänne?


      • iso&pieni
        Sivukujilla kirjoitti:

        Eli nyt on niin, että pointin tajuaa vain se, joka on samaa mieltä kuin sinä? Sinähän olet jo tehnyt päätöksesi jättää mies ja nyt etsit täältä vain hyväksyntää päätöksellesi. Lyhytnäköistä ja itsekästä ottaen huomioon kuinka kuuma aihe on. Käsittele itse huono omatuntosi, äläkä yritä lievittää sitä lietsomalla toivottomuutta "ohutkaluisissa". Jos kerran olet niin vakuuttunut siitä että "kyllähän koolla on merkitystä", niin miksi ylipäätään kirjoitit tänne?

        Kuulkaas. Iso siitin isoon vittuun ja taas pieni siitin tiukkaan pimppaan!! Eikö toi ole aika loogista vai olenko väärässä??!


      • MaijaPoppanen
        Sivukujilla kirjoitti:

        Eli nyt on niin, että pointin tajuaa vain se, joka on samaa mieltä kuin sinä? Sinähän olet jo tehnyt päätöksesi jättää mies ja nyt etsit täältä vain hyväksyntää päätöksellesi. Lyhytnäköistä ja itsekästä ottaen huomioon kuinka kuuma aihe on. Käsittele itse huono omatuntosi, äläkä yritä lievittää sitä lietsomalla toivottomuutta "ohutkaluisissa". Jos kerran olet niin vakuuttunut siitä että "kyllähän koolla on merkitystä", niin miksi ylipäätään kirjoitit tänne?

        älkää olko niin julmia tietämättömälle naiselle. Rivien välistä näkee niin selvästi, sen, että naisen ei ole aina niin helppoa oppia nauttimaan seksistä.. se on kautta aikojen satuttanut miehiä ja saanut heidät loukkaamaan vastapuolta, ei meitä naisia saisi noin loukata vaan yrittää ymmärtää jookos niin mekin yrittämme ymmärtää miehiä asioissa joita teette hassusti meidän mielestämme ei tää oo helppoo kumminkaanpäin aina


    • tosi on

      Tiedän tunteen mulle kävi samoin vuosia sitten- kiva mies : himottava. Kauheessa kiimassa tartutaan toisiin ja riisutaan kuteita ja miehellä on lapsen muna--
      Voi sanoa että järkytyin olin aivan ällistynyt voiko olla totta...
      kyll'hän se sitten yritti panostaa suuseksiin sun muuta mutta kyllä se homma kaatui siihen omaan mahdottomuuteensa. Näin se on.

      • totuus

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....


      • vttuun
        totuus kirjoitti:

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....

        täältä narisemasta trimmaa sitä!


    • ukko

      No, ihmiset ovat eri kokoisia ,niin miehet kuin naisetkin. Miehet eivät voi kalun koolle mitään, mutta entäs vastakappale? Eikö kannattaisi ainakin kokeilla geisha-kuulia. Itse en jostain kumman syystä osaa sanoa niiden hyödyllisyydestä, mutta kovasti väittävät, että niistä voi olla apua. Vaikka ne auttaisivat, niin pahoin pelkään, että asia on niin pinttynyt päähäsi, että siiitä on vaikea päästä eroon. Toivottavasti olen väärässä

      • tosi on

        --------
        naiset taas hommiin nyt kuulien kans, ett voidaan alkaa parisuhdetta :)- mieluummin kiertoon jos ei paikat passaa!!

        niin naisten pitää laittaa silikonit että miestä panettais enemmän ja laihduttaa niiden pitää samasta syystä ja kasvattaa pitkä tukka jne mitä miehen pitää tehdä?
        eikö sitä pätkää voi jotenkin jatkaa - tuskin pieni kirurginen leikaus paljoo maksais tai sattuis ........pääasia että nainen haluaisi sitä miestä kokoanisvaltaisesti?


    • m23

      Älä aloita suhdetta jos tuntuu ettei seksielämänne sujuisi, koska tulet todennäköisesti kuitenkin pettämään tätä "ohut kaluista" miestäsi. Itselle meinaan kävi juuri niin että vaikka muuten seksi sujuikin, niin lopulta "sen" pienuudesta johtuen nainen lähti omien sanojensa mukaan isompi kaluisen mukaan.

      Ei siinä mitään, koska niinhän se vain on että toiset vaativat ison munan, toiset pitkän ja komean miehen, toiset rahaa, toiset henkisiä arvoja jne... Ihmiset vaan on niin erillaisia.

      • mies!

        onneksi mulla on 18/5 ja sillä olen kyllä pärjännyt :)


      • totuus

        Kyllä suhteessanne taisi olla vähän suurempia ongelmia kuin sun munan koko, herätys pahvi!


      • nähdä teidät
        mies! kirjoitti:

        onneksi mulla on 18/5 ja sillä olen kyllä pärjännyt :)

        viivottimen kanssa...
        ja ympärysmitta täytyy tietty ottaa mittanauhalla.
        oikeesti koolla EI ole väliä,
        sanon minä.


    • niminiminimi

      Sinun ei kannata suhteeseen tämän miehen kanssa alkaa, koska sinulle se näköjään viestisi perusteella olisi ongelma. Mutta mitäs sanoisitte sitten vihjeeksi miehille joilla on "liian pieni"? Tällaisia miehiä on kuitenkin varmaan suhteellisen paljon. 50 % jää tietysti luonnollisesti alle keskimitan. Kyllähän myös heidän pitää jotenkin nainen löytää. Tietysti kaikki eivät varmastikaan pidä seksiä yhtä tärkeänä, mutta eiväthän miehet sen koolle mitään voi. Ja eräälle toiselle kirjoittajalle joka suositteli leikkausta tiedoksi, että pidennysleikkausta ei nykytekniikalla voi vielä tehdä. Tai voi, mutta sen jälkeen se ei enää seiso koskaan.

      • toivoa

        Naisen täytyy olla jostakin muusta asiasta enemmän kiinnostunut kuin seksistä. Yh-äidit ovat hyvä ryhmä pienikaluisella. Voi myös opetella käyttämään muita avujaan ronskimmin; käsiä, suuta, välineitä... Kaikki naiset haaveilevat isosta ja totta on, että naiseen mahtuu mitä vaan. Lapsikin tulee ulos jopa 4kg painavana. Paikat joustaa ja palautuu. Isot paikat kertovat lähinnä liikunnan vähyydestä ja isoja toosia voi olla laihoilla tai lihavilla.


      • hakea

        vastakappaleensa eli pienipilluisen naisen.


      • Poison
        toivoa kirjoitti:

        Naisen täytyy olla jostakin muusta asiasta enemmän kiinnostunut kuin seksistä. Yh-äidit ovat hyvä ryhmä pienikaluisella. Voi myös opetella käyttämään muita avujaan ronskimmin; käsiä, suuta, välineitä... Kaikki naiset haaveilevat isosta ja totta on, että naiseen mahtuu mitä vaan. Lapsikin tulee ulos jopa 4kg painavana. Paikat joustaa ja palautuu. Isot paikat kertovat lähinnä liikunnan vähyydestä ja isoja toosia voi olla laihoilla tai lihavilla.

        Tiedänpä miehen jolla on vaikeuksia saada naista koska hänellä on liian iso. Raja tulee naisella vastaan myös toisessa päässä, että ei sinne mitä vain mahdu, saati että nainen nauttisi siitä. Eivät kaikki naiset "haaveile isosta", vaan mieluummin sopivasta.

        Synnytys vie kropan aika äärirajoille, ja sattuu ihmisellä enemmän kuin millään muulla nisäkäslajilla. Kovin harvinaista ei ole sekään että naisen alapää repeää synnytyksessä, tai nainen/lapsi/molemmat kuolevat synnytyksessä.


      • TYHMÄ
        Poison kirjoitti:

        Tiedänpä miehen jolla on vaikeuksia saada naista koska hänellä on liian iso. Raja tulee naisella vastaan myös toisessa päässä, että ei sinne mitä vain mahdu, saati että nainen nauttisi siitä. Eivät kaikki naiset "haaveile isosta", vaan mieluummin sopivasta.

        Synnytys vie kropan aika äärirajoille, ja sattuu ihmisellä enemmän kuin millään muulla nisäkäslajilla. Kovin harvinaista ei ole sekään että naisen alapää repeää synnytyksessä, tai nainen/lapsi/molemmat kuolevat synnytyksessä.

        Et tiedä naisesta saati synnytyksistä hevon veetä!
        Pieni munasi - tai pelko sen pienuudesta- vaan pakottaa tänne vinkumaan asioista joista et mitään ymmärrä- hae tietoa elämsätä ja tule sitten natisemaan!


    • mies

      tai sinä et saanut sitä juhlakuntoon.

    • tabu

      Jariina, kirjoituksesi aihe on tabu. Siitä ei sovi keskustella julkisesti. Tämä on niitä naisten keskenään selvitettäviä asioita joita ei missään nimessä tuoda julkisuuteen, sillä se aiheuttaa ahdistusta miehissä, jotka eivät voi ko. asialle yhtään mitään.

      • totuus

        mene sinäkin sinne kanalaan kaltaistesi joukkoon ja kaakattakaa oikein kunnolla aivottomuuksianne, joita kananaivonne tuottavat...


      • Orava
        totuus kirjoitti:

        mene sinäkin sinne kanalaan kaltaistesi joukkoon ja kaakattakaa oikein kunnolla aivottomuuksianne, joita kananaivonne tuottavat...

        ja toivottavasti sinunkin alapäästäsi tulee pian muutakin kuin tuota roskaa, jota postitat tänne tukoksi asti...


      • taitaa...
        Orava kirjoitti:

        ja toivottavasti sinunkin alapäästäsi tulee pian muutakin kuin tuota roskaa, jota postitat tänne tukoksi asti...

        totuus tehdä kipeää jopa sinulle pieni orava-aivokääpiö...hus, hus käpyjä nakertamaan!


      • Topi

        On sama tabu jos muijalla on liian löysät paikat. En kehtaa omalle muijalleni sitä sanoa, mutta tiedän, että jos sanon jotakin tyyliin, että voisit vähän treenata sun alavatsanlihaksia niin lähtö tulisi... Vai onko kokemuksia moisesta?


      • totta tuo
        Topi kirjoitti:

        On sama tabu jos muijalla on liian löysät paikat. En kehtaa omalle muijalleni sitä sanoa, mutta tiedän, että jos sanon jotakin tyyliin, että voisit vähän treenata sun alavatsanlihaksia niin lähtö tulisi... Vai onko kokemuksia moisesta?

        mitä kirjoitit. Tabu sekin (vaikka synnytyksen jälkeen on ihan yleistä että voi pyytää muutaman ylimääräisen tikin kun paikat on vielä mycket auki). Sitten kun joku kirjoittaa tällaisista aroista aiheista, niin ahdistus purkautuu epäasiallisina kommentteina ja syyttelyinä. Niin kuin varmaan näistä edellisistä ja varmaan tämän jälkeen tulevista kirjoituksista tulemme huomaamaan.


      • synnyttämässä
        totta tuo kirjoitti:

        mitä kirjoitit. Tabu sekin (vaikka synnytyksen jälkeen on ihan yleistä että voi pyytää muutaman ylimääräisen tikin kun paikat on vielä mycket auki). Sitten kun joku kirjoittaa tällaisista aroista aiheista, niin ahdistus purkautuu epäasiallisina kommentteina ja syyttelyinä. Niin kuin varmaan näistä edellisistä ja varmaan tämän jälkeen tulevista kirjoituksista tulemme huomaamaan.

        Naisen värkki ( tiet. vagina) on sellanen mysteerio mihin pienen äijän järki ei taivu.

        Seksi ja synnytykset ovat luonnollisia asioita jos naine on seksuaalisuuttensa kanssa sujut, synnytykset kulkevat hyvin luonnollisissa merkeissä, luonnollinen synnytyskanava aukeaa lapsen mukaan sen jälkeen ei tikkejä tarvita!

        Ja samoin seksi: mies ja nainen ovat kooltaan yksilöllisiä, jos miehen muna on alikehittynyt ja naisella normaali vagina ei siinä geishakuulat auta!
        Kannattaa etsiä itselle sopiva partneri niin ei tarvi pikkuasioista välittää!


    • jasmin 77

      kyllä olen kuitenkin naisena vahvasti sitä mieltä että miehen munan koko ei voi olla esteenä toimivalle parisuhteelle ! nykypäivänä on kuitenkin apuvälineitä nin paljon ja seksi on muutakin kuin itse yhdyntä. oikeasti jos teillä muuten menee hyvin niin kyllä se seksikin sujuu... ei joku miehen munan paksuus voi siihen olla esteenä.. todella naivia ajattelua sellanen.

      • Alannahi

        ..tuo ei tuntunut juuri miltään, perustuu osittain myös jännitykseen?

        Ensimmäiset kerrat pedissä on kuitenkin vähän sellaista hakua..vai olenko ainoa?

        Seksi kumppanin kanssa paranee ajan suhteessa, kun oppii tuntemaan toista, ja jännittäminen jää pois. Tuntemuksiin vaikuttaa myös oma asenne.
        Ettei vain alkuperäinen ole se, joka menee petiin ja mittaa ns. suorituksen?
        Eihän seksi vain suorittamista ole?


      • totuus

        harvinainen helmi kanojen joukossa, toivottavasti kaltaisiasi löytyy lisää.


      • Mika

        Nimimerkki "Jariina" on melko varmasti mies.


      • taida

        olla Jasmin ollut seksisuhteessa pienikaluisen miehen kanssa. Kyllä koolla on väliä, puhiskaa miehet vaan, mutta totuus se on.


      • mie va

        Kyllä olen aivan samaa mieltä kanssasi kuten varmaan moni muukin.

        Seksikö on tärkein asia parisuhteessa ja aivan kuten jasmin toteaa ni eipä pitäis olla ongelma.

        Jos kalun koko ratkaisevin tekijä ni kannattaisiko katsoa ehkä peiliin ja miettiä mitä todella etsit elämääsi.

        Avovaimollani on a-kuppikoko mutta mitä sitten.
        Itselleni on ainakin paljon tärkeämpi millainen hän on ihmisenä ja mitä ajattelee ja että meillä menee todella hyvin yhdessä.

        Ei parisuhde voi olla kiinni tollaisesta asiasta mutta onhan meitä joka junaan.


      • tissit ei ole ykkösjuttu
        mie va kirjoitti:

        Kyllä olen aivan samaa mieltä kanssasi kuten varmaan moni muukin.

        Seksikö on tärkein asia parisuhteessa ja aivan kuten jasmin toteaa ni eipä pitäis olla ongelma.

        Jos kalun koko ratkaisevin tekijä ni kannattaisiko katsoa ehkä peiliin ja miettiä mitä todella etsit elämääsi.

        Avovaimollani on a-kuppikoko mutta mitä sitten.
        Itselleni on ainakin paljon tärkeämpi millainen hän on ihmisenä ja mitä ajattelee ja että meillä menee todella hyvin yhdessä.

        Ei parisuhde voi olla kiinni tollaisesta asiasta mutta onhan meitä joka junaan.

        seksissä. naisen rinnat on kakkonen, jos piip on väärää parian sun kaa ei orkut tule niin helposti, tissien ja pilin vertaaminen väärä tapa


      • totuus
        mie va kirjoitti:

        Kyllä olen aivan samaa mieltä kanssasi kuten varmaan moni muukin.

        Seksikö on tärkein asia parisuhteessa ja aivan kuten jasmin toteaa ni eipä pitäis olla ongelma.

        Jos kalun koko ratkaisevin tekijä ni kannattaisiko katsoa ehkä peiliin ja miettiä mitä todella etsit elämääsi.

        Avovaimollani on a-kuppikoko mutta mitä sitten.
        Itselleni on ainakin paljon tärkeämpi millainen hän on ihmisenä ja mitä ajattelee ja että meillä menee todella hyvin yhdessä.

        Ei parisuhde voi olla kiinni tollaisesta asiasta mutta onhan meitä joka junaan.

        ..helvetti!!!
        Onhan sillä munan koolla väliä ja paljon!
        Jos joku väittää toista, niin se on perkeleenmoinen vale.
        Ja jos nainen sanoo, et ei tunne sitä sisässään, heppi on sillon pieni..
        Ja mitä tekemistä tisseillä on seksin kanssa??
        EI YHTÄÄN MITÄÄN!!!!
        Isovehkeisiä miehiä naiset haluaa, pikkupilit hävetkööt!!


      • et itse
        totuus kirjoitti:

        harvinainen helmi kanojen joukossa, toivottavasti kaltaisiasi löytyy lisää.

        koskaan ilmeisesti syyllisty naisten ruumiinosien arvioimiseen, kun on varaa näin "kypsästi" kirjoitella..


      • m_81

        Olen 100% varma, ettei seksi voi koskaan olla naisen mielestä _täysin_ tyydyttävää, ellei taidon lisäksi miehellä ole myös riittävän isoa kalua (vähintään nyt luokkaa 18/5, mieluiten varmaan 20-25/6-8).

        Kalun koko on eräs merkittävä (muttei ainut) syy siihen, miksi en itse harrasta seksiä. Oma vehkeeni on valitettavasti tilastojen peruskokoa, eli n. 15/4. Jokainen itselleen rehellinen mies kyllä ymmärtää, että vaikka tuo 15cm pituus voi vielä riittää, niin 4cm leveys on järkyttävän säälittävä.

        Mielestäni pienikaluisten (15/4 on siis myös pieni) ei pitäisi harrastaa seksiä ollenkaan. Pienikaluinen mies tuottaa vaan mielipahaa naisille ja on oikeastaan todella itsekäs, koska väkisin yrittää solmia suhteita vaikka kyllä varmasti tietää, ettei niistä mitään tule pidemmän päälle. Älkää siis pienikaluiset tuhlatko omaa ja muiden aikaa vaan tyytykää masturbointiin. Onhan sekin kuitenkin ihan mukava vaihtoehto, eikä tarvitse hävetä sitä oman kalunsa pienuutta.


    • Esteenä!

      Kyllä se vaan niin on, että pieni kalu hankaloittaa elämää! Yleensä näillä miehillä on myös asiasta komplekseja. Jos mies on ihana ja homma toimii muuten, niin tutustumisen edetessä seksikin etenee ja seksielämän tyydytys voidaan siirtää muihin tapoihin kuin rakastelu/pano. Totuus on, että harvemmin löytää hyvää pakettia, jolla on upeat puitteet sängyssä ja miehen sisältökin miellyttää. Koolla on paljon väliä, vaikka miehet muuta luulevatkin (luulevatko?). Mieti siis haluatko vakiintua perhe-elämän suuntaan vai löytää ihanan seksiromanssin? Kuten miehet tapaavat sanoa naisista; huorat ja vaimot ovat erikseen. Sama pätee myös miehiin, ikävä kyllä.

      • mitä haluaa

        Olin neljä vuotta avoliitossa todella ihanan ja kunnollisen miehen kanssa. Luulin että kyllä tämä pieni puute voidaan korvata muilla keinoin. Mutta kuukausien kuluessa se alkoi painamaan miehen mieltä, koska huomasin etten ollut ihan kybällä mukana. Painopiste muuttui enemmän henkiseksi suhteessamme. Mutta silloin tuli kipeä totuus esiin että neljän kuukauden "selibaatin" jälkeen. Ei enää edes itsetyydytys tuonut helpotusta vaan pahan ja hylätyn olon. En koskaan kyennyt saamaan orgasmia normaalissa yhdynnässä tämän miehen kanssa. Sitä ennen eikä sen jäkeen tätä ongelmaa ei ole ollut.

        Sitten sattui että erehdyin vieraisiin. Vaikea paikka oli myöntää että seksi ei ole tärkein asia mutta helevetin tärkeä kuitenkin. Haluan tuntea itseni naiseksi!! Eromme oli surullinen, enkä loukannut tätä miestä vaan sanoin etten pysty elämään sisar-veli suhteessa.

        Nykyinen mieheni on sekä sisällöltään että varustukseltaan, että haluiltaan just se mistä pidän.
        Vaikea paikka, parempi kuunnella itseään ja miettiä MISTÄ olet valmis luopumaan ja mistä et.


      • totuus

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....


      • totuus
        mitä haluaa kirjoitti:

        Olin neljä vuotta avoliitossa todella ihanan ja kunnollisen miehen kanssa. Luulin että kyllä tämä pieni puute voidaan korvata muilla keinoin. Mutta kuukausien kuluessa se alkoi painamaan miehen mieltä, koska huomasin etten ollut ihan kybällä mukana. Painopiste muuttui enemmän henkiseksi suhteessamme. Mutta silloin tuli kipeä totuus esiin että neljän kuukauden "selibaatin" jälkeen. Ei enää edes itsetyydytys tuonut helpotusta vaan pahan ja hylätyn olon. En koskaan kyennyt saamaan orgasmia normaalissa yhdynnässä tämän miehen kanssa. Sitä ennen eikä sen jäkeen tätä ongelmaa ei ole ollut.

        Sitten sattui että erehdyin vieraisiin. Vaikea paikka oli myöntää että seksi ei ole tärkein asia mutta helevetin tärkeä kuitenkin. Haluan tuntea itseni naiseksi!! Eromme oli surullinen, enkä loukannut tätä miestä vaan sanoin etten pysty elämään sisar-veli suhteessa.

        Nykyinen mieheni on sekä sisällöltään että varustukseltaan, että haluiltaan just se mistä pidän.
        Vaikea paikka, parempi kuunnella itseään ja miettiä MISTÄ olet valmis luopumaan ja mistä et.

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....


      • Orava
        totuus kirjoitti:

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....

        unohtuiko levy päälle??? Piste.


      • totuus
        Orava kirjoitti:

        unohtuiko levy päälle??? Piste.

        etkö ymmärrä, että kananaivot tarvitsevat toistoa, jotta edes pienikin asia menee perille, ja sinä orava-aivokääpiö kuulut samaan kastiin...


      • on harvinaisen
        totuus kirjoitti:

        etkö ymmärrä, että kananaivot tarvitsevat toistoa, jotta edes pienikin asia menee perille, ja sinä orava-aivokääpiö kuulut samaan kastiin...

        pieniaivoinen ainakin :)


      • kana
        totuus kirjoitti:

        Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat....

        Voi kuule, anna kanojen keskustella. Sun ei oo pakko tulla lukemaan, jos sattuu liikaa sieluun.. Mene sä miesten kanssa pohtimaan vaginoiden kokoa ja anna naisten keskustella heitä koskettavista asioista. Oletko koskaan kuullut, ettei sanonta "poissa silmistä, poissa mielestä" pidä paikkaansa. Ts. ongelmat eivät katoa, vaikka niistä ei puhuttaisi ja teeskenneltäisiin, ettei niitä ole edes olemassa.


    • Oikeanainen

      Mitä kypsymättömien pikkutyttöjen juttuja täällä onkaan.

      Miehen peniksen koolla ei ole todellakaan mitään merkitystä, jos seksuaalisesti synkkaa ja kumpikin on löytänyt oman seksuaalisuutensa.

      Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että aikaisemman miesystävän jättisuuresta ei ollut mitään iloa, koska toiveet ja halut ja seksuaalisuus olivat aivan eri planeetoilta.

      Nykyisen miesystäväni kanssa seksi on ihanaa ja tyydyttävää vaikka hänellä on erittäin pieni. En vaihtaisi mistään hinnasta häntä keneenkään, koska hänen kanssaan rakastelu on luontevaa ja upeaa.

      • jos

        sehän on omista fantasioista ja mieltymyksistä kiinni. Haluaako mies jonka fantasia ovat DD daisarit, naisen kuppimallia A???? Älä tyttö mieti enempää, kuuntele itseäsi ja halujasi.


      • aikuinenM

        Jospa seksi onkin tarkoitettu aikuisille koettavaksi ja nautittavaksi. Jossain vaiheessa seksi koetaan aivoissa eikä jalkojen välissä.
        Puhut asiaa :))


      • totuus
        jos kirjoitti:

        sehän on omista fantasioista ja mieltymyksistä kiinni. Haluaako mies jonka fantasia ovat DD daisarit, naisen kuppimallia A???? Älä tyttö mieti enempää, kuuntele itseäsi ja halujasi.

        taidat olla hieman yksinkertainen...


      • kirjoittamaa!!

        Eikö totta?


      • M28
        kirjoittamaa!! kirjoitti:

        Eikö totta?

        Taitaa olla jonkun sortin transu kyseessä, kun pitää naisten nimillä kirjoittaa ja vielä vastaakin itselleen.


      • seksuaalisuus

        eikö seksuaalisuus oo sitä et tietää mistä tykkää? ei sitä tarvitse etsiä tai löytää.. vai miten se sit tapahtuu?? vai tarkoitatko sitä että on jonkin herännyt ajattelemaan et hei tää on mun juttu, eikö se oma seksuaalisuus ala kehittymään jo hyvin varhaises vaihees meillä jokaisella joten jätetään tuollainen kaunis puhe sen löytymisestä kauas tästä keskustelusta, koska uskon kumminkin että ihminen joka harrastaa seksiä ja pystyy jo vertailemaan peniksen kokoa, ei kaipaa mitään lässytystä ihmisen seksuaalisesta löytymisestä!!!! ja kyllä tuollainen asia voi todellakin ns.häiritä, tuskin tässä mitään pahaa on tarkoitettu tai kenenkää itsetuntoa oo tarkoitus murtaa! ihan asiallinen juttu mun mielestä..


    • tosi on

      sitähän tää nyt on samaa kuin että kaunis nainen on tyhmä jne...

      miksi iso kullinen mies ei voisi olla hyvä rakastelija muutenkin vaikka kokoakin löytyy?

      ja ihankuin pienikullinen olisi parempi perheenpää..

      tätä tämä keskustelu on puolustelua puolustelun perään...kun itse on tyytynyt pienikulliseen niin siitä pitääkin tehdä muuten jotenkin ylimoimaisen mainio hahahhhhhhahaaaaa.. sori vaan...-.

    • Pikkupippeli

      Itse omaan erittäin ohuen elikkä 3.5. Onko se jo mitätön... siis saako sillä mitään aikaan? missä ne rajat menee...

    • pikkupippeli

      Iso kalu on yhteiskuntamme status symboli ja kaikki perustuu miehen kalun kokoon. Näinkö se todella on. Itse pienikaluisena monesti miettinyt miksi täälä sitten pitäisi elää, mutta sanon teille jotka tunnette kalvavan tunteen näinä kalun täyteisinä aikoina, koolla on merkitystä. Te joilla on pieni, olkaa onnellisia. Te ette käy sitä taistelua turhaan, seuraavassa elämässä teillä tulee olemaan oikea mambo JAMBO jos saatte itsetuntonne kuntoon. Kalu kasvaa siinä missä itsetuntokin.

      ------

      Itse omaan erittäin ohuen elikkä 3.5. Ahdistaako, nimittäin kyllä kiinalaiset ovat keinot keksineet. käyttäkää niitä kuulia ja treenatkaa lihaksia, myös miehet. Itsetunto on erittäin tärkeä te joilla on pieni. Jos saatte vielä miehisen puolenne jostain kumman kaapista kaivetuksi esiinne, voitte kyllä tyydyttää naisenne ja nainen tuntee itsensä naiseksi. Koettakaas vaikka tantrista seksiä...

      • mies

        onko pieni. koko elikkä 4.2cm paksu 15cm pitkä.
        onko tämä pieni vai keskikoko.


      • Toinen Mies
        mies kirjoitti:

        onko pieni. koko elikkä 4.2cm paksu 15cm pitkä.
        onko tämä pieni vai keskikoko.

        ...80 prosentille naisista.
        Sitten se 10 prosenttia naisista. No ne on sellasia naisia joilla on liian väljä.
        Loput on lepsoja.
        Itselläni samoja mittoja, eikä naiset oo koskaan huonoo tykänny.


      • totuus

        taitaa ollakin niin, että ajattelet myös alapäällä...;)


      • Nimetön
        Toinen Mies kirjoitti:

        ...80 prosentille naisista.
        Sitten se 10 prosenttia naisista. No ne on sellasia naisia joilla on liian väljä.
        Loput on lepsoja.
        Itselläni samoja mittoja, eikä naiset oo koskaan huonoo tykänny.

        ...jotta tutkimusten mukaan suomainen penis on keskimäärin 16 cm (paksuudesta ei tietoa). Eli todellisuudessa n.14, koska kaikki lisäävät aina muutaman sentin. Tahi mittaavat nivusesta. Koska kukaan ei puhu totta, niin verratkaa pornolehtiin. Toki siellä on isomunaisia, mutta suurin osa on meitä taviksia.
        Eikä se lopulta ole miehen mitta. Tai ehkä se on, mutta vain n. 20 vuotta ripille pääsyn jälkeen.


    • itseäsi

      Kalua on huono isontaa,mutta Sinulla on mahdolisuus kehittää lantionpohjalihaksia.

      • Marjuska

        Niitä lantionpohjalihaksia voi tosiaan jumpata pienekin kikkelin puristavaksi.
        Itselläni on asiasta kokemusta, ja olen muutaman vuoden säännöllisellä geisha-kuulien käytöllä saanut "ilolihakset" piukaksi. Myös näitä lihaksia pystyn supistamaan rakastelun aikana aivan kuin itse haluan.


      • minni87
        Marjuska kirjoitti:

        Niitä lantionpohjalihaksia voi tosiaan jumpata pienekin kikkelin puristavaksi.
        Itselläni on asiasta kokemusta, ja olen muutaman vuoden säännöllisellä geisha-kuulien käytöllä saanut "ilolihakset" piukaksi. Myös näitä lihaksia pystyn supistamaan rakastelun aikana aivan kuin itse haluan.

        kerroppa mulle miten sait ne piukoiks? mun poikakaveri puhu et kannattas treenata niitä. mä en vaan oikein tiiä miten. enkä sit kehannu kysyy. se nimittäin on aika hyvin perillä eri asioista. kaikki neuvot tänne vaan! =)


    • Cessi

      Minusta juuri sellainen minkä kuvailit, tuntuu kaikkein parhaalta. Iso kalu on lamauttava, ei tunnu miltään kun vain pitää keskittyä olemaan rentona.

      Mutta olen onnistunut parisuhteessa sellaisen isokaluisen kanssa, ei koko ole este jos muuten toimii.

    • molo

      mutta mietippäs sitä jos sun miehelläs ois liian ISO!?! eipä olis hauskaa sittenkään.

      ja vinkkinä: kaikenlaisia kivoja pikku seksileluja on tehty, kannattaa vilkaista!

    • totuus

      Kot, kot, kot....mitäs ne kananaivot taas tuottavat...

    • Jokke

      Kyllä koko merkitsee, muuta väittävä pettää vaan itseään. Minä pienimunaisena (15 cm) olen päättänyt elää loppuelämäni yksinään, koska en halua tuottaa pettymystä kenellekkään naiselle. Ottaakoon ne naiset, joille ne on tarkoitettu. Tervekätinen mies ei naista tarvitse.

      • totuus

        tuottanut meille kaikille jo pettymyksen, koska olet niin typerä...


    • ***

      Totta puhut jariina!Kyllä koolla on merkitystä.Kiihottuneena et tunne pientä kalua missään,isompi taasen tuntuu hyvälle ja paljon:)
      Missään asennossa ei tunnu,eikä suuseksi riitä sen asian korjaamiseksi.Vaihda miestä!

      • totuus

        Sinulle suosittelen aivojen vaihtamista, tai voihan noilla kananaivoillakin kaakattaa typeryyksiä, mutta niitä ei kukaan fiksu ihminen jaksa kuunnella...


      • pienimuna
        totuus kirjoitti:

        Sinulle suosittelen aivojen vaihtamista, tai voihan noilla kananaivoillakin kaakattaa typeryyksiä, mutta niitä ei kukaan fiksu ihminen jaksa kuunnella...

        täällä hillut? onko liian henk.kohta aihe?


    • jätkä-82

      ..osa niistä viisaita osa tyhmiä..

      jos sulle ei riitä mies jolla on ton kokoinen vohveli, niin etsi sellanen jolla on isompi. Sun asiahan se on. Miks alkaa tääl itkemään tollasta? vi***taa tommonen pinnallisuuden julistaminen..

      • totuus

        täyttä asiaa, ja kaikki fiksut ihmiset jakavat mielipiteesi!


      • ---

        Mä sain sen käsityksen, että kysyjä esitti kysymyksen ja halusi tietää onko pienen kalun kanssa seksin harrastaminen tuhoon tuomittua, eikä siis muuten vaan täällä itkenyt..

        Onhan se nyt miljoona kertaa parempi tehdä galluppi ja kysyä ohjeita asiasta tietäviltä kuin suin päin jättää ja mennä etsimään uutta. Ajattele ennen kuin vastaat.


    • sentään

      no niin, nyt kun on jo kaikki muut viat miehistä ruodittu ja puhki runkattu ja muuta vikaa ei löydy niin pitäähän sillä on olla liian pieni kulli.

      Parempi jariinankin pysytellä sinkkuna ja ostaa 30 cm dildo, jo on elämällä laatua. Mietipä nyt tyttö pieni hetkosen verran.

      Nimim. "itsellä n. 18 cm ja tarpeeksi paksu, joten tuskin pienikullinen"

      • totuus

        on juuri se, että jariinan kananaivoilla tätä vaativaa miettimisprosessia ei pysty suorittamaan...


      • black is best
        totuus kirjoitti:

        on juuri se, että jariinan kananaivoilla tätä vaativaa miettimisprosessia ei pysty suorittamaan...

        etsi pornosivuilta "mustaamagiaa", oli itäistä pituutta ja läntistä leveyttä, niin että varmaan menis sulle sinne ns.herneeseen saakka, (se mikä sulla on nyt nenässäs sen kalun kans)Taidat ajatellakin "sillä"


      • sexus

    • Niip-.

      Juttelin äijäs kanssa ja se sano et sä oot niin ruma, et ei oikeen tirdä miten sun seurassa sais seisomaan.

    • Mitä ihmettä?

      Tässä viestiketjun parhaat palat:

      -Olen itse seurustellut reilun vuoden pienikaluisen miehen kanssa.

      -pieni kalu on sama kuin että jos naisella olisi kauhean väljät paikat

      -tulet todennäköisesti kuitenkin pettämään tätä "ohut kaluista" miestäsi

      -Kyllä se vaan niin on, että pieni kalu hankaloittaa elämää!

      HAHAHA!

      • intuitiivinen

        Olen todennut käytännössä, ettei se iso kalu ole parasta: -"Jos kaivaa sormella nenää, ei tunnu ollenkaan niin hyvälle, kun heinänkorrella kutittaa!"


    • jos on visa
    • Vaan

      Minkäslainen hehtovipstaaki sitte sulta löytyy? Jos kalu on pieni, voiko olla et sun vipstaaki on todella SUURI !!!!

    • tuumat

      sekaisin, 20cm saa, kun laittaa vesselin pöydälle, mittaa 20 cm ja leikkaa ylimääräiset pois

    • man

      tai ihana nainen iso vittu

    • Kyrsä Joonas

      Sido ihanaisen silmät, ota esinahasta kiinni peukalon ja etusomen kynnellä. Aseta sitten pippeli pöydälle ja hakkaa kalossilla turvoksiin,
      eiköhän ala paksuutta löytyä.

    • mies vaihtoon

      Jos haluat kunnon seksiä älä ota pienimunaista miestä. Ethän ota köyhää miestäkään jos varakkaammat haluat

    • .....

      SULLA ON VAAN LIIAN ISO VAGINA! Ihmekään jos muna tuntuu pieneltä jos omistaa sellasen hehtaari kirkkoveneen jonne tavallinen koivunhalkokin uppoaa.

      - Hyvää joulua.

    • PeraPervo

      ethän sinä voi olla nainen kun puhut senteistä, en ole koskaan naisen kuullut mittailevan kyrpää. Etkä näytä tuntevan pimpsloorasi anatomiaa alkuunkaan. Ei noin tyhmä muija saa orkkua edes paksulla kyrvällä.

      Luulen että tämän viestin pisti alkuun joku ammattikoululaisjätkä, joka runkkaa asuntolassa viikonloppuna viltinkulmaan.

      • muuten

        aikasta suosittu rimmssu.
        kärkiluokkaa.
        asia puhuttaa.
        ja puute on kova,itselläkin.
        nyt menis mikä koko vaan.


    • meits

      Itse ihmettelen että miten esim. sentin heitto peniksen paksuudessa tosiaan voisi tuntua naisesta niin paljon. Koskapa paksuudessahan 3,5cm on kai keskivertoa ohuempi penis ja 4,5cm taas jo keskivertoa paksumpi?

      Omaan itse keskivertokoon ja olen kyllä huomannut sen asian että kun nainen tosiaan käy kuumana niin se kalun liikuttelu ei juurikaan tunnu(itsestä ainakaan, naisen tuntemuksista ei tietenkään täyttä varmuutta). Mutta tällöin ongelmana onkin tosiaan kumppanin liika kosteus(tosin muutamassa tapauksessa naisen todella väljät paikat) ja tähän on esim. seksikaupoissa myytävänä asiaan auttavia tuotteita.

      Mutta on otettava myös huomioon se, että kaikki naiset eivät todellakaan kostu niin helposti ja näissä tapauksissa (oikein) paksusta kalusta on varmasti haittaa.

      Olisi vain kiva saada jonkun Aikuisen Naisen kommentti asiaan koska tämä asia kuitenkin mietityttää 90% alle 25v miehistä.

      • MaijaPoppanen

        hurjalta tämä jutustelu on vaikuttanut. Omalla vähäisellä kokemuksellani(noh omista virheistä oppineena) ajattelen niin, että yleensäkään naisten ja miesten ei tulisi syytellä toisiaan vaan kuunnella ja puhua. Siitä kai seksinkin kuuluu lähteä liikkeelle? luin oikein seksikirjankin jossa kerrottiin, että ensin 20 minuuttia esileikkiä naiselle, mut mut siinä varmasti tarkoitetaan sellaisissa vakiseksisuhteissa olevia? Niin ja lukenut olen senkin, että hyvin harva nainen ainakaan nuorena saa orgasmia sitten se meni aikuisempana niin, että kolmas osa saa aina kolmasosa silloin tällöin ja se viiminen kolmas ei saa lainkaan, elikkä me naiset yksinkertaisesti tarvitsemme miehen välittämistä onnistuaksemme, ei riitelyä.
        Se vain tuntuu pahalta, kun täällä joka toinen mies ilmoittelee kokojaan silleen hitusen pahoinmielin jokunen esittää typerystä suurin osa haluaa paistattaa kuinka hienosti sen tekee, paremmin kuin muut. eikö teille tuu mieleen, että me ollaan herkkiä ja ihan hyviä ja riittäviä ihmisiä jokainen. Ja että elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi epäolennaiseen joulurauhaa ja ihmisille hyvä tahto §;-)


    • Hedonismia

      joo..elikkäs toisinaan sitä törmää sanoinkuvaamattoman typeriin threadeihin, tässäpä sellainen taas.

      ..en tietenkään jaksanut lukea koko lässytystä et jäi vähäsen hämärän peittoon miten pientä tarkoitat pienellä? ..itselläkään ei mitään mieletöntä melaa ole (ehkä 16/4) mut tuollaiseen en ole koskaan törmännyt..tunnen yhden aika pienimunaisen kaverin jonka kanssa on joskus käyty keskusteluita kyseisestä aiheesta (tämän tyttöystävä oli paikalla) heillä oli samansuuntaisia ongelmia joskus..eipä ole enää, eikä kumpikaan ole mitenkään "modifioinut" vehkeitään :P

      ..eli jos joku ei tajunnut niin ongelmana on ASENNEVAMMA! sanon tämän taas kerran: SEKSI LÄHTEE AIVOISTA!..tiedän toki että jos nainen on kovin kiihoittunut niin hän tuntuu "isommalta"..piti tuokin ITSESTÄÄNSELVYYS mainita kun osa ihmisistä tuntuu olevan niin sanoinkuvaamattoman tyhmiä ettei heillä kuuluisi olla minkäänlaisia vehkeitä lainkaan!

      ..näkyi tuossa olevan joku typerä kommentti tyyliin: älä puhu asiasta miehesi kanssa ettei hän loukkaannu..HOHOI, ketään kotona? ..joo, tietenkin on paljon fiksumpaa lässyttää jollain tällaisella foorumilla asiasta miehen selän takana, eihän tämä ole mitenkään loukkaavaa?!? ..entä jos hän lukisi tämän viestiketjun..?

      Tuntuuko seksi siitä miehestäsi miltään? ..tuskinpa, koska ne on pääsäääntöisesti vastavuoroisia asioita, jos se toimii niin sit toimii molemminpuolin..jos ei niin sit ei..kummaltakaan puolelta...mutta ennen kaikkea: Puhu sen miehesi kanssa äläkä täältä kysele muilta idiooteilta "hyviä neuvoja"!! ..enkä tarkoita tuolla kaikkia vastailleita, lähinnä muutamaa pahinta ameebaa..

      Puheeksi voit asian ottaa selkeästi kysymällä vain: Tuntuuko sinusta hyvältä, olen huomannut ettet aina ole ihan täysillä mukana...ja jatkaa voit kysymällä: olenko mielestäsi "liian iso"...jotain tuohon tyyliin..niin minä toimisin..

      Miehesi avautuu varmasti kun otat ikääkuin syytä omille niskoillesi...jos miehelläsi tosiaan on poikkeuksellisen ohut penis niin kyllä hän sen itsekin tietää..luultavasti...ja ottaa sen kyllä itse puheeksi jos tunnut luottamuksen arvoiselta..kunhan muistat olla hienotunteinen, sillä ne on arkoja asioita..ja kun kukaan ei niin hirveästi voi vaikuttaa niihin asioihin, sillä on pärjättävä mitä luoja on suonut..

      Yhtälailla naisella voi olla iso vagina...tai riippuvat rinnat...tai mieletön karvoitus..jne jne. ..mutta ei helvetti tulisi mieleenkään tulla siitä chatteihin itkemään...puhun siitä itse asianomaisen kanssa jos se minua häiritsee..ja kyllä se puhuminen usein auttaa..tai ainakin selkeyttää asioita..

      Hyvää joulua ja järki käteen..

      • Eräs vain...

        Joskus täällä näkee kunnon kommenttejakin laajemmalla aspektilla. Kiitos siitä. Olen joskus verrannut em. tilannetta säkin kaulan avaamiseen, joka jää sille raolleen, johon se on riepoteltu. Tämän korjaa vain ulkoinen kiristävä toimenpide.
        Tulkitkoon tämän kukin tavallaan, mutta olen samaa mieltä siinä, että seksi tosiaan lähtee ensisijaisesti aivoista.


    • minni87

      oon kuullu et jos mies osaa käyttää pientä vehjettä oikein se voi olla paljon perempaa kuin että on ihan järjettömän iso vehje! jos mies vaa hoitaa hommat ja siinä se.

      mun poikakaverilla on aika pieni mut iha kivan paksu... mutten oo saanu viel kertaakaan. en tiiä miten se onnistus...? mä en kyl oo enne ollu yhdynnässä... et oisko siinä selitystä...?

    • kokemusta on

      Ei kai se sukupuolinen nautinto ole koosta kiinni. Taidosta enemmän. Pyydä häntä reputtelemaan reunoja!

    • pikkukaarlo

      ... nimittäin mun kohdallani kävi niin että koko nuoruuteni kärsin pikkuisuudestani ja koitin aina 'tilanteissa' peitellä kokoani. Yleensä kävi niin niin että ego kolisi rankasti...
      Kunnes sitten tapasin 'sopivan' (henkisesti) ladyn.
      Tää oli ollut mahtisonnienkin kanssa tekemisissä mutta mua kehui maasta taivaaseen (muistaen kyllä mainita että 'vaikkei olekaan varustus isommasta päästä'). Homma jatkui hillittömällä ulinalla kunnes sitten suhde väljähtyi 'muista syistä'.

      Summasummarum: Koolla on merkitystä, mutta vain teknisesti. Jos homma toimii muuten, kokokysymys on toisarvoinen.

      nimim. kokemusta on...

    • faust

      Kultsu, mä voisin hoitaa sut mielihyvin. Tutustuttais ja katottais sitte miten seksi sujuis meiltä.. Mulla 18cm pitkä ja 5cm leveä.

      • mariina

        sulla on liika pieni ja aivan liian ohut.


      • faust
        mariina kirjoitti:

        sulla on liika pieni ja aivan liian ohut.

        Valtava aukko taitaa sulla olla.. Kuinka ihmeessä löydät miehen joka voi strategisillaan mitoilla tyydyttää sut?


    • njahh

      Kuulostaa saksansukuiselta. Eikös ne juuri muutama vuosi sitten tehneet tutkimuksen, jossa todettiin saksalaisilla olevan keskimääräistä "laihemman" kalun. Syy tutkimukseen oli vaatimus tiukemmista kondomeista......

      • MaijaPoppanen

        kumeista tuli sellainen asia mieleen, että huomattiin, nämä ison omaavat mielellään jättää kumin käyttämättä ja jos sitä vaatii, niin sanoo, että koita sä sit laittaa se... mulla kun on ollut sellainen on/off suhde tähän mieheen jo liki 10v ja jos hän ei minun kanssa sitä suostu käyttämään ei varmaan muidenkaan kanssa? Niih ja siis etten saa haukkumaryöppyjä päälleni tämä ei ole leuhkimista pidän pienistäkin... koolla ei ole väliä, kunhan löytäisi sen tärkeän yhteyden toiseen ihmiseen!


    • KnowAll

      Kyllä jotkut valittavat pienestä!

      Vaihda miestä tai jotain. On ihmisiä, jotka eivät koskaan saa naista/miestä!

    • elkkusetä

      20/5cm

    • noin...

      kyllä suhteessa muutakin täytyy olla pielessä,jos kaikki kiinni on kalun koosta.varmasti viestiketjun aloittaneella kirjoittajallakin lienee ominaisuuksia/ominaisuus minkä kenties poikaystävää häiritsee.yksinkertaisesti rakastaa,eikä välitä....

    • ISOISTA JA pienistä

      Kuulkaas. Iso siitin isoon vittuun ja taas pieni siitin tiukkaan pimppaan!! Eikö toi ole aika loogista vai olenko väärässä??!

    • jollain muulla
    • nonjohnholmes

      Entäpä te jätkät? Mies olen itsekin mut kumman valitsisitte?

      A. Märän koripalloon asti venyvän emättimen..
      - vai-
      B. Tiukan hunajaisen pimpan?

      Ja jälkimäistä saisi nuolla pitkään ja hartaasti läpi yön, mutta tunkisitko kielesi a. eli veny vittuun??

      Asiallisia kysymyksiä pls.
      Vastatkaa.

    • Tarja

      Kuulehan Jari-Iina, ei sitä ryppyreikää tarvitse liian isoksi porata: siitä kärsii vain pidätyskyky. Et usko, kuinka moni mies katuu ison (kalun tai esineen) ottoa takapäähän.

      Isoja kaluja on vain leffoissa. Ja nekään ei ole useinkaan oikeita. Ota ilo irti siitä minkä voit. Suhteeseen sinusta ei taida olla.

    • Janina

      Niin se vaan ikävä kyllä on. Ison kanssa tuntuu melkeimpä aina hyvälle vaikkei muuten olisikaan mikään loistorakastaja, MUTTA mikäli osaa käyttää pientä taidokkaasti (oikeat asennot yms), niin siinä tapauksessa, että mies on todella ihana muuten; onnistuu! Isomunaiset saa siis kuitenkin PALJON taidoista anteeksi kokonsa vuoksi...

      Miksi ihmeessä miehet tällä palstalla ovat niin "kiihtyneitä" asiasta????kai tekin mielummin panette tiukkaa kuin löysää mimmiä? Kai te nyt hyvät heput ymmärrätte, että mikäli miehellä on todella pieni, niin eihän se tunnu tiukassakaan tytössä juuri lainkaan mikäli tekniikka ei ole kunnossa...niin se vaan on: TOSIASIA! Totta, ettei mies voi koolleen oikein mitään; ei nainenkaan (mikäli leikkauksia ei oteta huomioon), mutta se on elämää...tasan ei käy onnen lahjat! Ei kukaan nainen varmaan alkaisi koosta huomauttelemaan, mutta kyllä se harmittaa ihan törkeän paljon mikäli todella upean miehen huosuista paljastuu pikkiriikkinen nakki! En tiedä mikä kokemus miehillä toisi yhtä suuren pettymyksen, mutta sanat ei riitä kuvailemaan sitä fiilistä:(.

      Eli 'jarina'...ymmärrän kyllä sua, mutta en näe tuota syyksi jättää toinen mikäli hän sua muuten kiinnostaa ihan täysillä ja petihommat edelleen hänen kanssaan kiinnostavat? Tekosyyksi tuo käy, mikäli teidän väliltä puuttuu kuitenkin sitä "jotain".

      • itseenne

        Luulenpa että mies kun mies pitää piliään niin suuressa arvossa ettei sitä saa arvostella, se kun on persoonallisuudne jatke.

        Toinen totuus on että suurin osa suomalaisista miehistä on surkeita sängyssä, runkkareita sanoisinko; jos on pieni muna pitäisi todellakin panostaa tekniikkaan ja naisen anatomian tuntemukseen että nainenkin saa, kuinka moni edes vaivautuu ajattelemaan asiaa?

        Huonojen omaa munaansa tynnä olevien miesten takia suurin osa suhteista kaatuu ja väljähtyy ja sitten juostaan pikkusuhteisiin jotka eivät myöskään kauaa kestä kun annettavaa naiselle on sängyssä niin vähän.


      • paikkaansa

        parahin "janina"
        ja sun värkkis taitaa olla nuoresta iästäsi huolimatta aika paljon käytetty.
        tiukkapillu.
        armoton sydän.


      • ARSKA

        Se jäi sulta kertomatta! Vertaa sitä paksuutta /pituutta johonkin! Nakki, makkara, lakupötkö, MIKÄ?? Ei tuosta voi saada mitään käsitystä jos et kerro mihin verrataan.


      • tässä totuus
        itseenne kirjoitti:

        Luulenpa että mies kun mies pitää piliään niin suuressa arvossa ettei sitä saa arvostella, se kun on persoonallisuudne jatke.

        Toinen totuus on että suurin osa suomalaisista miehistä on surkeita sängyssä, runkkareita sanoisinko; jos on pieni muna pitäisi todellakin panostaa tekniikkaan ja naisen anatomian tuntemukseen että nainenkin saa, kuinka moni edes vaivautuu ajattelemaan asiaa?

        Huonojen omaa munaansa tynnä olevien miesten takia suurin osa suhteista kaatuu ja väljähtyy ja sitten juostaan pikkusuhteisiin jotka eivät myöskään kauaa kestä kun annettavaa naiselle on sängyssä niin vähän.

        Upeaa tekstiä! Ja niin totta.


      • MaijaPoppanen
        itseenne kirjoitti:

        Luulenpa että mies kun mies pitää piliään niin suuressa arvossa ettei sitä saa arvostella, se kun on persoonallisuudne jatke.

        Toinen totuus on että suurin osa suomalaisista miehistä on surkeita sängyssä, runkkareita sanoisinko; jos on pieni muna pitäisi todellakin panostaa tekniikkaan ja naisen anatomian tuntemukseen että nainenkin saa, kuinka moni edes vaivautuu ajattelemaan asiaa?

        Huonojen omaa munaansa tynnä olevien miesten takia suurin osa suhteista kaatuu ja väljähtyy ja sitten juostaan pikkusuhteisiin jotka eivät myöskään kauaa kestä kun annettavaa naiselle on sängyssä niin vähän.

        toki toki jotain opettavaista on sanojesi takana, mutta miten luulet miehen oppivan huomaavaiseksi naista kohtaan jos nainen vain vaatii eikä opasta...(ei seksi ole mitään yksintyöskentelyä)tee yhteistyötä miehen kanssa? eivät miehet ole mitään valmiita pakkauksia (erittäin herkkiä vaikka kyllä kovin pitkälle yrittävät tehdä parhaansa toisen puhumattakin) saatat toki onnistua jos saat jonkun toisen naisen opettaman miehen verkkoosi... toivottavasti olen vain väärässä... ja jätit sen vain mainitsematta tai sitten olet mies...toki jokaisen vastaan joskus tulee joku ketä ei ole taitava kaikessa jos se toinen sattuu olemaan ja vielä niin kiltti, että malttaa opastaa, niin mikäs sen kauniimpaa...sitä sanotaan välittämiseksi


      • jallu

        Ei ole olemassa pienimunaisia miehiä vaan liian isovittuisia naisia..


    • helpotus

      Saa näköjään olla tyytyväinen siitä, että itselle on siunaantunut ehkä hiukan tavallista kookkaampi, hyvin toimiva ja kuulemma jopa kaunis :)

      Kiitos vanhemmilleni siitä.

    • on puppelipoikien juttuja

      Näin.

    • örkki

      Jätä se mies. Siitä saa joku seksistä piittaamaton nainen hyvän miehen.
      Ja seksistä piittaamattomia naisiahan suomen maassa riittää.

    • jöpötti

      panet parikierrosta erkkaa lapaan niin jopas vehje kovenee ja kokoa saat säädeltyä haluamallasi erkkamäärällä!jeesusteippi ajaa saman asian(jotkut sanoo sitä roudarinteipiksi)

    • jöpöttää

      panet parikierrosta erkkaa lapaan niin jopas vehje kovenee ja kokoa saat säädeltyä haluamallasi erkkamäärällä!jeesusteippi ajaa saman asian(jotkut sanoo sitä roudarinteipiksi)

    • @@@

      taas yksitälläinen viesti...eiköhän tuota oisi samalla voinut deitti-palstalle kirjoitella... tämä on mun mielipide asiaan..

      • pillu

        mies on paljon muutakin kuin penis.
        tai ainakin pitäisi olla.
        siis paremmin tutustuttuamme toivoisin
        hänen tosiaan olevan enemmän kuin penis.
        käsiä,suudelmia,lämpimiä hyväksyviä
        katseita..pehmeitä sanoja,lisää helliä käsiä,
        ja rakastava sydän.


      • Reimarin ostanut
        pillu kirjoitti:

        mies on paljon muutakin kuin penis.
        tai ainakin pitäisi olla.
        siis paremmin tutustuttuamme toivoisin
        hänen tosiaan olevan enemmän kuin penis.
        käsiä,suudelmia,lämpimiä hyväksyviä
        katseita..pehmeitä sanoja,lisää helliä käsiä,
        ja rakastava sydän.

        Sain joululahjaksi esim. sukat.


      • wifex
        Reimarin ostanut kirjoitti:

        Sain joululahjaksi esim. sukat.

        Kumpi oli ensin, muna vai pillu?

        ---------------------------------


      • selvä pyy,ensin oli
        wifex kirjoitti:

        Kumpi oli ensin, muna vai pillu?

        ---------------------------------

        munat,aatamilla.
        ja sit sen piti saada APU joka oli sille sopiva.
        varmaan tuntui jo silloin ihanalta.
        eikä eevalla onneksi ollut mittanauhaa...


    • papadopoulos
    • Jari/00

      Onko kaverin nimi Jari?
      Onko hän sähkömies?

    • Valtava halu

      Niin leikkauta läpes kohtuullisen kokoseks.

    • mama43

      Aikuisen naisen mielestä seksi on ihanaa kokonaisuutena.Iteäni kyllä kiihottaa ajatus siitä että huomaan miehen pitävän minua seksikkäänä ja sitten on kyllä kivaa koosta huolimatta.Joskus nuorena minulla oli tosi iso mies mutta hän tuntui luulevan että koko korvaa kaiken muun,Niin tylsää seksisuhdetta en soisi kenellekkään,yhtä edestakaisliikeettä koko homma.Kaiken lisäksi nainen ei voinut tehdä aloitetta ettei mies säikähtänyt veltoksi.Pienempien kanssa on hauskempaa ja kädet,suu ym.on ihan sallittu seksileikeissä.

      • little dick

        Osa rouvista ja neideistä pelkää "isoja" ja tykkäävät pikku oravasta, joka ei voisi tehdä heille
        mitään pahaa.


    • Aikuinen nainen

      Tiedän itse miltä tuntuu jos sisälle tulee tikkukaramelli.
      Enkä itse ole mikään kaapparilaiva.
      Se on surullista mutta totta,pidemmän päälle ei voi huijata itseään eikä toista.
      Kyllä munan täytyy olla normaalia kokoa jotta se tuntuu edes joltakin aikuisella naisella.
      Sori vaan pieni munaiset miehet..
      Hyvää joulua ja hyvää kalua kaikille suomen naisille!
      Tätä asiaa ei puhumalla kauniimmaksi saa.
      Siitä koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

      • Mirtta

        Kyl olen kanssasi ihan samaa mieltä, että koolla on merkitystä. Mullakin on kokemuksia molemmista ja täytyy sanoa, että se pieni ei tosiaankaan tunnu missään. Ei siinä tartte nainen olla väljä, ja vaatii tosiaan taitoa pienellä onnistua. Joskus jos mies on iso mahainen,niin laihduttaminen auttaa asiaa, kun maha ei roiku tiellä. Mut varmaan löytyy pienistäkin pitäviä, olemmehen kaikki erilaisia ja kaikille löytyy omansa, joten ei pidä lannistua.


    • tosimies!

      Siirry hevoseen!

      • Neulamulkku

        Laita sähköpostisi niin saat niin monta kuin haluat kolosi täytteeksi ja ota nuoria niin julputtaavat kuin ompelukoneet. Mutta älä valita että syleksiivät lähtiessään.


      • Valokuvia

      • helena

    • vähän

      Eipä niitä isokaluisia kaikille halukkaille löydy kun niitä ei ole niin paljoa

    • Tauno Ampio

      Onneksi itselläni on 22cm pitkä ja aika paksu meisseli. Avovaimollani sen sijaan on hyvin tiukka vagina, että on siinä survomista. Isomalla kalulla myös seksi, miehestä ja naisesta, tuntuu tiettävästi paremmalta suuremman nautintopinta-alan vuoksi.

    • moon

      Jos miehen jätät kalun takia niin teet elämäsi virheen. Teiän täytyy vaan kokeilla kaikkia erikoisempia peti juttuja kýllä se siitä lähtee. Taistele...

    • JOULUA

      Tämä on ilmeisesti Joulun sanoma, EI KAI !

    • ARSKA

      Se jäi sulta kertomatta! Vertaa sitä paksuutta johonkin! Nakki, makkara, lakupötkö, MIKÄ?? Ei tuosta voi saada mitään käsitystä jos et kerro mihin verrataan.

      KIITOS

    • Kokeneempi mies

      Tätä keskustelua lukevat varmasti monet sellaiset, joita asia vaivaa enemmänkin. Siksi yksi asiallinen kommentti miehisestä näkökulmasta lienee vielä paikallaan. Omat mittani ovat noin 18cm/halkaisija 4,5cm (täytyi oikein mitata luettuani tätä keskustelua), eikä minulla ole mitään kompleksia asiasta.
      Meitä on moneen junaan niin fyysisiltä mitoiltaan kuin henkiseltä kypsyydeltäänkin. Kysehän on AINA hyvin suhteellisista asioista, kahden ihmisen sopivuudesta toisilleen niin fyysisiltä mitoiltaan kuin henkilökemian osalta.
      Itselläni ei ole kokemuksia muiden miesten seisovan kalun mitoista jotain nuoruuden kimppapanoja lukuun ottamatta, ja silloinkin huomio kohdistui luonnostaan aivan muualle kuin kaverin vehkeisiin.
      Naisilla emättimen tiukkuus vaihtelee huomattavasti niin mitoiltaan kuin rakenteellisestikin. On olemassa naisia, joilla on luonnostaan (tai synnyttäneillä tikattu) tiukka suuaukko emättimessä. Sitten on sellaisia, joilla liikuntaharrastusten johdosta on hyvät alapään lihakset ja emätin on ”ahdas” koko mitaltaan. Nämä kaksi juttua eivät mitenkään liity toisiinsa eikä ”toinen takaa toista”. Naisten (ja miesten) onneksi tärkeämpään eli jälkimmäiseen voi myös itse vaikuttaa joko yleisellä sopivan liikunnan harrastamisella tai harjoittamalla juuri näitä lihaksia.
      Tätä tietoa voi helposti käyttää kehittäessään omaa rakastelutekniikkaansa tai naiset myös kehittäessään omaa kehoaan. Sitä paitsi naisen herkimmät alueet eivät oman kokemukseni mukaan suinkaan sijaitse syvällä emättimen sisällä, vaan lähellä emättimen suuaukkoa tai sen ulkopuolella (klitoris, ns. G-piste). Pari voi asentojen pienillä muutoksilla vaikuttaa keskinäiseen tiukkuuteen, naisen ei aina tarvitse olla jalat mahdollisimman levällään vaan esim. takaapäin sisällä jo oltaessa vaihdetaan jalkojen järjestystä siten, että nainen on kontillaan jalat lähes yhdessä ja miehen jalat ovat ulompana. Vaikka rakastelu ei ole eikä kuulukaan olla mikään varsinainen tekniikkalaji, riittävän hyvät perustekniikat ja varsinkin niiden vaihtelut pidemmässä suhteessa vasta takaavat onnistuneen suhteen myös seksin osalta.
      Itse en usko fyysisten mittojen täydelliseen sopimattomuuteen. Esimerkiksi naisen saa ”helpoimmin” orgasmiin nuolemalla klitorista ja vain pitämällä yhtä sormea sisällä kevyesti painamassa G-pistettä. Enkä todellakaan usko kenelläkään miehellä olevan yhtä sormea ohuempi kalu. Tietysti rajansa kaikella, on myös naisia joiden emättimen suuri koko ainakin vähentää omaa (miehistä) nautintoa, harvoin kuitenkaan estää esim. laukeamista (paitsi joskus kännissä, mutta se on taas jo toinen juttu)
      Ratkaisevaksi asiaksi jääkin henkinen puoli, jos toisella (kummalla vaan) on edes ajatus riittämättömyydestä, vaikeudet alkavat. Ohjeeksi voi sanoa keskinäisen keskustelun jos halu pysyvämpään suhteeseen on riittävä, ei niinkään asioiden riepottelu yleisillä keskustelupalstoilla. Joku jo antoi hyvän ohjeen keskustelun avaamiseksi, esim. tässä tapauksessa (jos Jariina on nainen) nainen avaa keskustelun kysymällä häiritseekö toista kun hänestä tuntuu että hänen emättimensä tuntuu hieman väljältä eikä hän saa (riittävää) nautintoa rakastelusta.
      Näillä eväillä eteenpäin, harjoittelu tekee (tässäkin) asiassa mestarin…

    • koko teksti

      mutta osui pienimunaisen ja itsetuntoisen kansan sydämeen

    • k...pä

      Jätä se ja ota minut. Oon pieni mies mutta kalu on iso.

    • MaijaPoppanen

      toiset taitavat pitää pitkistä toiset paksuista, mut monista isoista ja yhdestä jätistäkin nauttineena naisena väitän, että se mies jolla oli aika pieni oli taitavin. pieni koko kai opettaa miehen huomioimaan esileikit ja naisen orgasmin aivan eri taajuudella se sujuu niin luonnikkaasti. Joskus tuntuu, että ne joilla on se iso ovat aika itsekkäitä ja nimittävät itseään sellaisilla "kova pan...mies" titteleillä. No eih saa yleistää mitään jos sinusta tuntuu, että mies on ihana, niin eikö se kerro sinulle itsellesi jo kaiken?

    • karita

      §;-)toiset taitavat pitää pitkistä toiset paksuista, mut monista isoista ja yhdestä jätistäkin nauttineena naisena väitän, että se mies jolla oli aika pieni oli taitavin. pieni koko kai opettaa miehen huomioimaan esileikit ja naisen orgasmin aivan eri taajuudella se sujuu niin luonnikkaasti. Joskus tuntuu, että ne joilla on se iso ovat aika itsekkäitä ja nimittävät itseään sellaisilla "kova pan...mies" titteleillä. No eih saa yleistää mitään jos sinusta tuntuu, että mies on ihana, niin eikö se kerro sinulle itsellesi jo kaiken?

      • MaijaPoppanen

        se tuli sittenkin...§;-)


    • Nimetön

      Hommaa geishakuulat ja rupea treenaamaan lantiopohjalihaksia, tai osta kaupasta avomaankurkku...Jos pillua on pikkutytöstä saakka venytelty niin venyyhän se...siirry vaikka fist-fuckinkiin... kyllä lähtee

      • MaijaPoppanen

        geishakuulia? Eikös ne ole vain virtsankarkailua avuksi (anteeksi jos olen täysin väärässä) en ole kokeillut, minulla on kyllä hiukan päinvastainen ongelma seksissä puristan toistenkin edestä,toki se voi olla miehestä nautinnollista, mutta hetkittäin varmaan tosi tuskallista. ei se kyllä pitäisi olla samalihas mitä seksissä on käytössä näin olen ymmärtänyt?


    • paksukulli

      Voi poloista! TAAS oli vika miehessä kun oli niin ohut kyrpä:( Otappa jariina peili pieneen kätöseesi ja kurkkaa sen avulla jalkoväliisi, pilluusi ja katso kuinka "horo" ja väljä "se" mahdollisesti on? VAIN OIKEAT HOROPILLUNAISET sanovat AINA et kyrpä oli liian pieni. Omassa pillussa ei tietenkään ole mitään vikaa!!! Tyypillistä väöljäpilluisille naisille...

      Oon elämäni aikana nussinut yli 300 naista ja oon tavannut TODELLA HOROPILLUISIA(lue väljäpilluisia) naisia ja kyrpäni on todella iso ja paksu(26/6)..et mietippä jariina sitä!!!!
      EI AINA SYY OLE MIEHESSÄ JOS KYRPÄ EI TUNNU... Todella loukkaavaa miehiä kohtaan, eikö vain?
      En sano tätä pahalla mut te ette ymmärrä kuinka voitte loukata pienikaluisia miehiä kommenteillanne.

      • Tosiasia

        Pieni kulli on kyl semmonen, että peittyy näkyvistä naisen kämmenen puristuessa ympärille. se on mun mittapuun mukaan pieni!! Eikä semmonen kyllä tunnu missään vaikka kuinka seisois, ihan turha väittää muuta. Horopillu on taas horopillu...siis löysä. Oma ongelmansa sekin, ei kukaan ole kai muuta väittänyt. tottahan sekin on!!! nyt on kyse kuitenki pienestä MUNASTA!!!


      • Killman
        Tosiasia kirjoitti:

        Pieni kulli on kyl semmonen, että peittyy näkyvistä naisen kämmenen puristuessa ympärille. se on mun mittapuun mukaan pieni!! Eikä semmonen kyllä tunnu missään vaikka kuinka seisois, ihan turha väittää muuta. Horopillu on taas horopillu...siis löysä. Oma ongelmansa sekin, ei kukaan ole kai muuta väittänyt. tottahan sekin on!!! nyt on kyse kuitenki pienestä MUNASTA!!!

        eli pienimunaisilla miehillä ei ole mitään toivoa... kiitti vaan sulle ja vitun hyvää joulun jatkoa. see you on the other side


    • urpo

      Haistakaapa kaikki vaikkapa paska.

    • ihmettelevä

      Ei se koko vaan vikkelyys ja oma osallistuminen...
      Tosi tyhmää valittaa koosta,,, olet ehkä yleisessä käytössä venähdyttänyt kokosi itse,,, hymyilee,,,
      Kaikkea sitä valitetaan yleisellä,,, mene tarkistuttamaan mielentilasi ja vähennä ehkä harrastustasi että tunnet jotain.
      Harmi että komea mies sattui erehtymään kaltaiseesi.....

      • Lukemansa ymmärtänyt

        Mä sain kyllä sen käsityksen tuosta aloittajan tekstistä, että hän ei ole mitenkään väljä, vaan saanut muilta palautetta tiukkuudestaan. Eli, jospa taas pysyttäisiin asiassa ja hyväksyttäisiin se tosiasia, ettei kaikilla ole isoa vehjettä. Turha siitä on naisen vaginaa syyttää, vaikka sillä oma vaikutuksensa olisikin.

        Tätä ketjua lukiessa voi vetää sen johtopäätöksen, että pienikaluisuus näköjään korreloi lukihäiriön kanssa..Kuten myös kyvyttömyyden rationaaliseen ja realistiseen ajatteluun.


    • ihmettelevä

      Käytä kauluupalikkaa,,,
      Et sä tartte ketään inhimillistä ihmistä lähellesi,,,
      Toivottavasti kukaan ei erehdy kanssasi niin pitkälle...

    • kokonaisuus

      kuten tuli esille , ei koolla merkitystä vaan kokonaisuus. Joillakin on muita taitoja.......

    • suhtkohtnormaali

      heinällähän sitä kutitetaan, ei halolla

    • Isokyrpänen

      Ohutmunaisen miehen on ryhdyttävä homoksi. Onhan se täysin selvää ettei millään säälittävällä suolatikulla naista tyydytetä. Kireässä persereiässä ohutkin mulkku kyllä tuntuu ja vastaanottava partnerikin on tyytyväinen!

      • Muna on tärkein

        sulla on siis kokemusta? ei kait siinä...


    • Myöskin ihmettelevä

      Hirveästi viestejä tyyliin "ei pieni muna haittaa". Mutta jos se haittaa niin se haittaa. Joitain haittaa kaljan juonti, toisia tupakan poltto. Suurin osa miehistä ja naisista valitsee kauniin/komean naisen/miehen, makuja on monia. En minä ainakaan loppuelämääni haluaisi olla naisen kanssa, jolla on jokin asia mikä todella vaivaa minua..

    • jussi

      on isovittuisen propagandaa.

    • isoaseinen

      joo miehet itkee täälä ,kun naiset myös arvostelee nykyään kokoja jota miehet on tehny mailman sivu.IHANAA OMISTAA ISO EN VAIHTAIS SITÄ MIHINKÄÄN EI LÖYDY MAILMASTA NIIN ISOA RAHA SUMMAA EIKÄ OO SEN ISOMPI 19 PITUUS MUTTA YMP MITTA 16,5 KIITOS LUOJALLE JA PERINTÖ TEKIJÖILLE.

    • Kaikki tietävä

      Turha valittaa, pääasia et mies saa orkun ja kiihottuu naisesta! Takasin hellan ääreen valittamaan! JOs muuten homma toimii, ni mä voin tulla aina polkee sua oikein kunnolla et saat tarpees tyydytettyä..!

    • immo

      Oletko varma, että itselläsi ei ole mallia rukkanen.

    • Jaana

      Jouduin jokunen vuosi sitten aika samankaltaiseen tilanteeseen, mies oli kaikin puolin aivan fantastinen mutta kikkeli oli max 6-7cm täydessä lyönnissä ja ohut kuin pikkurilli.
      Rakastuin miehen luonteeseen ja kaikkeen mutta se sänkyhomma ei pelannut koskaan. Olin miehen kanssa vajaan vuoden ja petin muutaman kerran, yksinkertaisesti se kikkeli ei tuntunut missään.
      Ja olen suht piukka myös, nykyinen mieheni sitä usein ylistää.
      Kyllä seksi on tärkeä elementti suhdetta, jos se ei toimi, suhde muuttuu helposti kaverisuhteeksi.

    • et sinäkään

      Herää myös kysymys: Mikä saa sinut alkup. olettamaan että isokaluinen (eli "ihana") huolisi sinut? Eihän sinun maailmassasi mikään muu merkitse mitään kuin pelkkä kalun koko? Eivätkö nämä isomunat ole sitten todella haluttua tavaraa jos millään muulla ei ole väliä?

      Mikä tekee sinusta sitten niin halutun, että mahtuisit vastaavaan 1/100 joukkoon? Oletko täydellisen kaunis, elävä barbie? Jollet, niin unohda isot munat. Et tule sellaista saamaan, koska et kelpaa rumuuttasi.

      • Rikkola

        Söin aamiaiseksi munaa.


      • Muuan mies

        Naiset älkää välittäkö kaiken maailman hamppareista. se sattuu näköjään jon omistaa vain pienen pippelin, eihän täällä ole edes miehijä vaan pikku pippelin omistamia koltiaisia, mutta ei kannata välittää näiden puheista sen suurempaa että ihmettelen vaan, että jos nainen valittaa pienestä pippelistä niin silloin miehen kuvat, heti parahtavat. ei muutakuin semppiä teille naiset. ja hyvää alkavaa uuttavuotta.


    • RANE

      ... NÄÄ PIENIMUNAISET MIEHET TEKEE TIUKKAVITTUISIA NAISIA MAAILMAAN, LOPPUU TEIDÄNKIN VÄLJÄVITTUISTEN NAISTEN HORINA SITTEN HILJALLEEN. SANO MUN SANONEEN!

    • oma standardimerkki korvaan?

      Mun mielestä pienimunaiset miehet pitäisi jotenkin merkata, että nainen voi puntaroida haluuko tosissaan sen kanssa punkkaan!

      • ja jatkamaan sukua

        Hyvä idea meillähän on mainio neuvolajärjestelmä sitä voisi laajentaa 18 v miehiin, ja merkkaus olisi yhteiskunnan varoista.
        Näin vármistettais pikkuhiljaa se että ainoastaan isot periytyy!


      • Pieni mutta tehokas
        ja jatkamaan sukua kirjoitti:

        Hyvä idea meillähän on mainio neuvolajärjestelmä sitä voisi laajentaa 18 v miehiin, ja merkkaus olisi yhteiskunnan varoista.
        Näin vármistettais pikkuhiljaa se että ainoastaan isot periytyy!

        Isot ovat OUT muodista.Totuttele ettet enään saakkaan naisia


      • diudiam

        Joo, ois kyllä hyvä, jos miehet jotenkin kertois etukäteen jos penis on todella pieni (siis oikeasti sen tietää ja näkee jos se on pieni, ei sitä millään vaginalla tarvitse mitata, siis jos nainen/mies on nähnyt useamman kuin sen yhden peniksen elämänsä aikana, ja kukapa ei olisi). Itselleni on myös osunut kohdalle hirveitä pettymyksiä ja nää miehet on lykänneet sänkyyn menoa pitkään pienen peniksensä häpeässä. Tästä lähin suhtaudun epäilyksellä miehiin jotka ei yritä saada mua korkeintaan kuukauden sisään sänkyyn, näyttää ainoana syynä olevan tuo mitätön penis (se naisen kämmenen leveys on hyvä minimimitta) jos mies ei hingu seksiä suhteen alussa :)


    • Hedonismia

      No joo, eipä ole paljoa keskustelun taso parantunut.. :)

      Täällä on ilmeisen katkeria ihmisiä liikkeellä..

      Osalla on ilmeisesti syndrooma omasta mielestään liian pienestä vehkeestä...ja lisäksi muutama tolvana yrittää vakuuttaa miten iso vehje heillä on :D

      koittakaan nyt vain elää vehkeidenne kanssa, ei se maailmanlopun asia ole, oli minkä kokoinen tahansa..

      • Normaali ihminen

        Normaali koko on 17cm kaikki tuosta isommat ovat epänormaaleita.Oletko normaali ihminen?


      • Hedonismia
        Normaali ihminen kirjoitti:

        Normaali koko on 17cm kaikki tuosta isommat ovat epänormaaleita.Oletko normaali ihminen?

        En, en olisi normaali tuossa tapauksessa..jos sitä mitattaisiin tuolla väärällä tilastotiedolla :)

        Vähän jäi hämärän peittoon, mihin pyrit tuolla kysymyksellä?


      • normaalia
        Normaali ihminen kirjoitti:

        Normaali koko on 17cm kaikki tuosta isommat ovat epänormaaleita.Oletko normaali ihminen?

        painu normaaliin vittuun saivartelija


    • pekkele

      Onneksi on keksitty myös toisia siemennys menetelmiä,

    • ISOASEINEN

      kyllä suurin syy huonoon itsetuntoon miehillä on pieni vehje tästäkin keskustelusta huomaa kuinka asia kaikkia kiinnostaa.Sanokaapa yksikin syy mikseivät naiset saisi arvostella miesten kaluja kun kerran miehet ovat itse vuosisatoja arvostelleet esim naisten rintoja.Toisilla on isompi kun toisilla ei sitä mikään muuta.

      • Artsi

        Se on nyt vain niin että isommat saavat ne kauniimat naiset.Perityyköhän tämä oikeus


      • Hedonismia

        Selvähän se, toisilla isompi, toisilla pienempi...toisilla paljon rahaa toisilla ei..toiset älykkäitä...toiset vähemmän älykkäitä...

        En tiedä muiden motiiveista mutta itse takerruin lähinnä arvosteluun sinänsä...mitä tarvetta siihen on..?

        Kuulutko sinä niihin jotka arvostelevat esim. jonkun rintojen kokoa?


      • tätineiti
        Hedonismia kirjoitti:

        Selvähän se, toisilla isompi, toisilla pienempi...toisilla paljon rahaa toisilla ei..toiset älykkäitä...toiset vähemmän älykkäitä...

        En tiedä muiden motiiveista mutta itse takerruin lähinnä arvosteluun sinänsä...mitä tarvetta siihen on..?

        Kuulutko sinä niihin jotka arvostelevat esim. jonkun rintojen kokoa?

        kysymys oli mielestäni asiallinen, vastaukset eivät. eihän mieskään osta ladaa jos saa mersun ilmaiseksi vaikka siitä moottori puuttuisi.

        ei mies välttämättä "hyväpano" ole jos sillä on iso. joko laukeavat nopeasti tai on muuten kömpelöitä.
        monesti kun löytyy yhteinen yhteys. toimii myös seksi. ostakaa leluja mukaan jos ei muuta... paksuutta saa mm. penisrenkailla
        ja lantionpohjalihaksia treenaamaan.... lisää


    • seksitäti123456

      Mä en jaksanut noita kaikki todella lapsellisia viestejä lukea. Muutama oli yrittänyt jotain fiksuakin sanoa, mutta ne hukkui sinne lapsien joukoon. Olen huomannut, että kun joku yrittää keskustella näillä palstoilla seksistä, täällä tai seksipalstalla, huomaa kirjoittajien oikean iän. Oli aihe mikä vaan, mihin liittyy sukupuolielimet ja seksi, niin vastaukset on todellakin, ehkä sellaisten 16-20-vuotiaitten vastauksia 90%sti, enkä paljon suhdeneuvoja heiltä kysyisi: kaikella hyvällä. Tai sitten on vaan todella, käsittämättömän yksinkertaisia aikuisia, voihan sekin olla. Mutta seksistä pitäisi voida keskustella ihan normisti, provosoimatta ja provosoitumatta, myös ongelmista: koosta, riskeistä, tyytymättömyyydestä, taudeista, turvallisuudesta, vaihtelusta, haluista ja kieltäytymisistä, siitä mikä on liikaa ja mikä liian vähän, miten sovitaan ja hoidetaan, miten ollaan. Seksiä kuitenkin harrastaa nuoretkin, mutta mikäs se on, että sitten kuitenkaan ei voida asiasta puhua..? Se nyt on kyllä tyydyttävän seksielämän rakentamisen pohja, oli lähtötilanne ja haasteet mitä vaan. Se on myös sen seksielämän rakentamisen ja ylläpitämisen edellytys. Nimittäin kun ensimmäinen kiihko ja kiima on mennyt ja tilalla on "vain" arkipäiväinen rakkaus, voi probleemit olla edessä.

      Pituus on normaalia hieman pidempi, paksuus on yleisemmin 4,5-5 cm. Mikä riittää naiselle mainiosta, monihan menestyksekkäästi tyydyttää itsensä sormellaankin, mikä on jo huomattavan ohut. Että senttikin riittää ;)
      Kyse siis ei ole edes paksuudesta. Kyse on yhdynnässä kulmista. Kun yhdyntään saakka päästään, olisi miehen hyvä saada penis osumaan (ainakin useimmilla) naisen vaginan etuseinään, sormella helposti havaittavissa, kun sillä hyväilee, ja sitä painaa etuseinää vasten. Siihen pitää etsiä kyseiselle henkilölle sopivin kulma ja asento. Monesti ihan jo lähetyssaarnaajassa tyyny pyllyn alla riittää, seisaaltaan nainen nojaa hieman taaksepäin, jolloin vagina jää hieman vinoon, takaapäin seisaalteen kevyt noja eteen. Koira-asento ei välttämättä toimikaan kaikille. Sylikkäin istuen, ja tietenkin: jos nainen ratsastaa, hän voi itse määrätä kulmaa jne. Mutta tämän oikean asennon etsiminen tietenkin vaatii kommunikointia: ei kukaan ajatuksia osaa lukea. Missä tuntuu, miten tuntuu, koska on kaikkein ihanin kohta. Ja huumoria, etsinnän pitää olla hauskaa. Jos se menee suorittavaksi nylkyttämiseksi, ei sitä kohtaa löydy!

      Nainen on aika normisti sopivan tiukka. Emätin on LITTEÄ putki, normaalisti ja tosiaan, jos emättimen lihakset saa puristettua sormeen tuntuvasti, ne saa puristettua myös peniksen ympärille. Toisaalta, jos lemmen lihaksiaan ei saa tottelemaan eikä puristamaan sormea, voi alkaa harjoittelut, se edes auttaa myös orgasmin saantia. Miehellä alavatsan lihakset pitäisi myös olla kunnossa: surkastuvat lemmen lihakset aiheuttavat impotenssia!

      Seksielämään saa laatua eniten mielikuvituksella, eikä pelkällä nussimisella. Treenaamalla, eikä voivottelemalla. Kokeilemalla, suvaitsemalla ja pyytämällä: ei vaatimalla, uhkailemalla, tai kiristämisellä. Rakkaudella ja intohimolla, eikä millään mitoilla tai suorittamalla.

      Seksielämään yhdyntä on pieni osa. Suuseksissä riittää suu, kieli ja kädet, ja se voi olla erittäin tyydyttävää jo yksinään. Eroottinen hieronta tarvitsee ihanan tuoksuista (sopivaa) öljyä, läsnäoloa ja rauhoittumista, sekä kädet. Kylpy sessiokaan ei tarvitse vielä pippeliä ja yhdyntään löytyy asentoja. Itse en suosi välineitä, en tykkää muovista vaan luomusta, mutta nekin luovat oman lisänsä haluaville, ja erilaiset seksileikit, kuten vaikka toiveboxi. Tai seksipeli, pöytäversiona.

      Ihmiset myös unohtavat suutelemisen taian, sitä sopii opetella, ja seksillä voi myös leikkiä, että kuivaharjoittelee. Yhdyntään sopii lisänä klitoriksen hierominen, rintojen hyväily, suutelemiset, jne.

      Joten koko ei ole ongelma. Paitsi jos ei osaa. Mutta senkin voi opetella, ja seksissä pitää pystyä näkemään syvempiä ulottuvuuksia, niin miehen kun naisen, kun paneminen, jos aikoo siitä todella saada irti mitään.
      Pidempään. Riskit, erilaisuus ja se, ettei kaikkea saa, mitä haluaa, pitää hyväksyä elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe