valmiiksi paistettu joulukinkku

kinkkua

Mieli tekisi ostaa valmiiksi paistettu ja mahdollisimman perinteinen, harmaasuolattu,noin 3-6 kg kinkku; luukin saa olla. Itsellä ei taito riitä.

Nettiä selaten Stokkalla olisi jotain tällaista myynnissä. En hae mitään huippukulinaristista nautintoa, kunhan olisi vähän sellainen kuin lapsuudessa. Onko kokemuksia? Asun Tampereella ja Kauppahallikin olisi matkan varrella.

13

5671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostat harmaasuolatun sulan kinkun, otat huoneenlämpöön, tökkäät kinkkumittarin kylkeen. Kun mittari näyttää 10 astetta, laitat kinkkupussiin ja uuniin. 30 min 200 astetta, sitten 120 astetta, kunnes mittari näyttää 77 astetta (ei saa osua luuhun). Kinkku pois uunista ja voilaa!

      • kinkkua

        Lue kysymys uudestaan ja mieti miten onnistuit vastaamaan täydellisen väärin. Voit (ehkä) oppia jotain uutta.


      • auttaa
        kinkkua kirjoitti:

        Lue kysymys uudestaan ja mieti miten onnistuit vastaamaan täydellisen väärin. Voit (ehkä) oppia jotain uutta.

        Jos joku yrittää auttaa, kun tänne kirjoittelet, niin miksi irvit vastauksia?

        Oletko täysin uusavuton, kannattaisi tutustua todelliseen maailmaan, niin voisit itsekin oppia jotain. Tietysti voit hankkia kinkkusi valmiina (ja ellet itse osaa hakea, niin ole ilman).

        Rahalla saa ja hevosella pääsee.


      • Luetun ymmärtäminen
        auttaa kirjoitti:

        Jos joku yrittää auttaa, kun tänne kirjoittelet, niin miksi irvit vastauksia?

        Oletko täysin uusavuton, kannattaisi tutustua todelliseen maailmaan, niin voisit itsekin oppia jotain. Tietysti voit hankkia kinkkusi valmiina (ja ellet itse osaa hakea, niin ole ilman).

        Rahalla saa ja hevosella pääsee.

        vedä henkeä ja ymmärrä.


      • Ei höpö vastauksia

        Jos et ymmärrä lukemaasi tai et tiedä kysyjän kysymykseen vastausta älä vaivaudu vastaamaan omia horinoitasi.


    • Minä vaan

      Jatketaan samalla linjalla. Mistähän luulisit niitä valmiita kinkkuja löytyvän? Kannattaisikohan kysellä Tammelan torilla vetelehtivältä miesjoukolta? Vai jospa niitä myytäisiin rautatieaseman kulmilla? Jonkin yökerhon wc:ssä kannattaisi myös tehdä kyselyitä tai ota yhteys paikkakuntasi islamilaisyhteisöön. Saatat onnistuakin.

    • Mesu

      Tääny tuli vähämmyöhää, mutta kais kävit hallista hakee esim. mattilan harmaata joulukinkkua. Oisin sulle suositellu Votkinin kinkkuu mut ei kai sitä sieltä saa (harmi). Mitekä onki muut vastaukset noin ilkeitä, ommeinaa varmaan nääs aika virtuuseja tekee ruakaa. Tulisiva meille kyökkiin töihin, pääsis ite helpommalla. Onneks muute uureksvuoreks saa viikreeni herkkunakkeja, tarttee viä hommata sahtia.

    • Libertus

      Valmiiksi paistettuja kinkkuja myydään lähes kaikkien kauppojen lihatiskeiltä.

      Stockmann, Lidl, K-supermarketit, Prisma etc.

    • harmaasuolattu
    • kojussa duukkii

      Saarioisten siivupaketti 480 g kallis mutta maistuu tosi hyvin kinkulta !!!

    • tuore leski

      milloin pitää ottaa 10 kilon kinkku sulamaan kun on tarkoitus paistaa se aaton aattona?

    • ilkka-liisa

      Jos sulla olis nytten paikka joka olis asteen-pari plussalla , niinku eteinen tai parveke, voisit ottaa kinkun sulaan vaikka heti huomena , sitte kaikessa rauhassa antais sulaa ja sitte huoneen lämpöön ma-iltana, tiistaina uunin lämpöön.

      • tuore leski

        kiitos vinkistä! nostampa kinkun heti tänään ulkovarastoon siellä on juuri tuo lämpötila.
        hyvää joulua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe