Kassit tyhjiksi säännöllisesti?

Ihmettelevä N

Haluaisin saada varmistuksen sellaiseen asiaan, että pitääkö monienkin miehen saada seksiä (siis siemensyöksy) säännöllisin väliajoin? Kihlattuni on saatava tyhjentää pallit noin 3 päivän välein, tai muuten hän ärsyyntyy. Siis siksi kun pallit ovat täynnä. Onko tästä syystä johtuva ärsyyntyminen yleistä seurustelevien/vakisuhteessa olevien miesten keskuudessa ja riittääkö oma käsi vai pitääkö aina saada kumppanilta? Tiedän, että miehillä paine on enemmänkin kasaantuvaa, mutta tuleeko puute esiin vitutuksena vai miten?
Ymmärtiköhän kukaan nyt mun kysymystä oikein...? Voitte vastata yleisen käsityksen ja oman kokemuksen mukaan.

100

23680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijona-x

      Siihen päälle panen vaimoa silloin kun häntä haluttaa.

    • jepjepjep

      Kyllä tuo ärsyyntyminen on totta. Riippuu tietenkin miehestä, mutta ainakin omalla kohdalla on totta. Ei tietenkään kolme päivää vielä paha ole, mutta kyllä pussit tulee tyhjennettyä keskimäärin 3 kertaa viikossa. Elän suhteessa, joten seksiä siis tarkoitan. Aikaisemmin poikamiehenä pelkkä tumputtaminen loi vain väliaikaisen helpotuksen, jonka jälkeen panitti ja ärsytti taas entistä enemmän. Muistan myös velipoikani, joka erosi tyttökaveristaan. Sälli oli kuin perseelle ammuttu karhu, äkäinen kuin mikä, ennen kuin sai taas pimsukkaa ja rauhoittui. Luulen että ärsyyntymistä ei esiinny ennen kuin on kerran päässyt naisen kanssa puuhailemaan. Sitä sen jälkeen turhaantuu runkkailuun vaikka se välistä helpottaakin. ELi oikeassa olet.

      • olenlempeä

        Ei naista, mutta tyhjennys päivittäin auttaa.


      • Miesmaalta60v

        Silloin kun oli nuori vielä niin parhaampana päivänä piti saada kolmekkinkertaa .
        Panetus oli ihan mahdotonta , kolmea päivää ei ois millään kestänyt panematta.
        Nyt on jo vähän tasaantunut kun ikää on tullut .
        Viiskympisenäkin halutti vielä niin mahottomasti , että alvariinsa piti saada.


    • vaan

      Kyllähän tuo biologia tuppaa olemaan sellaista että mieli tekee säännöllisin väliajoin. Jos ei saa paria kertaa viikossa tyhjentää pussejaan niin minua kyllä alkaa asia vaivaamaan. Mutta älä syytä miehiä; tämä kaikki on ollut edellytyksenä ihmislajille suvunjatkamiseen, mieti vaikka kivikautta. Mitä enemmän saadaan jälkeläisiä, sitä varmemmin joku niistä selviää hengissä aikuiseksi. Yhteiskunta ja kulttuuri ovat kehittyneet, mutta biologia on sama nykyäänkin, eli mieli tekisi saada mahdollisimman paljon.

    • helpottaa

      Kyllä se vaan on niin että minua ainakin vituttaa, jos en saa säännöllisesti parikertaa viikossa. Miten on naiset ,onko teillä vastaavaa säännöllistä tarvetta saada "jormaa"

      • Kristiina

        Kyllä, myös naisen olo on joustavampi, tyytyväisempi, iloisempi, toiveikkaampi ja rakastuneempi, kun saa säännöllisesti. Jossain luki, että miehen spermassa olisi ainesosia, jotka imeytyessään naisen elimistöön vähentäisivät masennusta naisessa. Ja mieheni tietysti halusi ymmärtää tämän niin, että suu auki rakas, ettei sua ala masentaa... :)


      • aktiivi nainen

        Tottahan se käy pinnaa kiristmään, jos ei "jormaa" saa. Omassa suhteessani mies pihtaa, siis kerra-pari viikossa irtoaa seksiä, enemmänkin tahtoisin. Tykkää kyllä tumppuunsa vetää useammin, minussako vika?


      • miinaliina46

        Totta hemmetissä naisiakin panettaa. Näin sinkkuna eläessä on lähes päivittäinen oman käden käyttö tarpeen, joskus moneenkin kertaan. Toista on jos saa kunnolla peuhata miehen kanssa, pitkään ja nautinnolla naiskentelee mieluusti useampaankin kertaan. Miehen sylissä tyydytys on täydellisempi, vaikkakin reidet ja pimpsa ovat sen jälkeen hellinä pitkän aikaa. Kyllä kunnon panot, suuseksi ym. ovat korvaamattomia!


      • puute
        miinaliina46 kirjoitti:

        Totta hemmetissä naisiakin panettaa. Näin sinkkuna eläessä on lähes päivittäinen oman käden käyttö tarpeen, joskus moneenkin kertaan. Toista on jos saa kunnolla peuhata miehen kanssa, pitkään ja nautinnolla naiskentelee mieluusti useampaankin kertaan. Miehen sylissä tyydytys on täydellisempi, vaikkakin reidet ja pimpsa ovat sen jälkeen hellinä pitkän aikaa. Kyllä kunnon panot, suuseksi ym. ovat korvaamattomia!

        Missä sitten Olette? Minun kotonani on tuonikäinen nainen jota ei kiinnosta ei edes rukoilemalla...monta vuotta ollut jo seksivapaata elämää...Väitän, että tuonikäistä naista ei enää paneta.


      • ei.se.iästä
        puute kirjoitti:

        Missä sitten Olette? Minun kotonani on tuonikäinen nainen jota ei kiinnosta ei edes rukoilemalla...monta vuotta ollut jo seksivapaata elämää...Väitän, että tuonikäistä naista ei enää paneta.

        ole kiinni välttämättä vaan haluista...
        ollaan yli 60 v ja rakasteltu 40 vuotta eli saman kanssa ja 2 - 3 kertaa viikossa vakiomäärä ja aloitteellisia ollaan kumpikin. Rakastelu vaikuttaa positiivisesti koko kehoon ja se rentouttaa ja on muutenkin niin ihanaa. Ihmettelen kyllä näitä naisia joilla mielenkiinto menee jo nelikymppisenä, pitäisi se toinenkin puolisko ottaa huomioon jos suhteessa eletään.


      • tyytyväineneläkeläinen
        puute kirjoitti:

        Missä sitten Olette? Minun kotonani on tuonikäinen nainen jota ei kiinnosta ei edes rukoilemalla...monta vuotta ollut jo seksivapaata elämää...Väitän, että tuonikäistä naista ei enää paneta.

        Ei pidä paikkaansa jokaisen kohdalla minun vaimo antaa aina kun mieli tekee ja on jo 70v ei ole koskaan pihdannut. itsekkin olen jo 72 niin ei enään joka päivä jaksakkaan.


      • Anonyymi
        ei.se.iästä kirjoitti:

        ole kiinni välttämättä vaan haluista...
        ollaan yli 60 v ja rakasteltu 40 vuotta eli saman kanssa ja 2 - 3 kertaa viikossa vakiomäärä ja aloitteellisia ollaan kumpikin. Rakastelu vaikuttaa positiivisesti koko kehoon ja se rentouttaa ja on muutenkin niin ihanaa. Ihmettelen kyllä näitä naisia joilla mielenkiinto menee jo nelikymppisenä, pitäisi se toinenkin puolisko ottaa huomioon jos suhteessa eletään.

        Entäs kun mies on se täysin haluton 40-45v selibattisetä? Kyllä moni tässä iässä moni nainen olisi valmis hyvinkin aktiiviseen seksielämään.


    • Kärsimätön

      Kihlattusi on aika kärsivällinen. Mun pitää saada joka päivä, jos ei muuten niin oman käden kautta. Jos en saa jostain syystä (vieraita tms.) niin huonompi päivä on tiedossa.

    • hehhee

      Kyllä kai jokainen äijä haluais nussia joka päivä, kai joka jätkä haluais saada pillua joka päivä...

      Hehheh, muka ettei oma käsi riitä, muka kassit tyhjenee kunnolla vaan pilluun, ehhehheeee

      Joopajoo usko jos haluut, mä en usko ainakaan, ei kukaan äijä o kassien liikakuormitukseen ikinä kuollu, voi vittu sentään

    • nnnnn

      Ärsyttävä, raivostuttava sanonta "kassit tyhjiksi"!!!! >:/

      • Ihmettelevä N

        muuten en tätä ilmiötä osannut ilmaista. Siksi tätä kysyin, koska ainakaan minulla ei seksin haluaminen "kasaannu" kuten monilla miehillä, vaan riippuu paljon psyykeestä. Ja tämä aiheuttaa meidän suhteessa hankaluuksia, paljon. Mies haluaa säännöllisesti ja minä epäsäännöllisesti. Jotku naiset tosin haluavat koko ajan, mutta uskoisin heitä olevan suhteellisen vähän. On tämä biologia niin väärin, kun PARIsuhteessa on kuitenkin tottunut elämään.


      • määrästä
        Ihmettelevä N kirjoitti:

        muuten en tätä ilmiötä osannut ilmaista. Siksi tätä kysyin, koska ainakaan minulla ei seksin haluaminen "kasaannu" kuten monilla miehillä, vaan riippuu paljon psyykeestä. Ja tämä aiheuttaa meidän suhteessa hankaluuksia, paljon. Mies haluaa säännöllisesti ja minä epäsäännöllisesti. Jotku naiset tosin haluavat koko ajan, mutta uskoisin heitä olevan suhteellisen vähän. On tämä biologia niin väärin, kun PARIsuhteessa on kuitenkin tottunut elämään.

        Kyllä sillä on merkitystä (ainakin minulle) kuinka usein saan, eli mitä useammin peuhataan sen enempi tekee myös mieli. En todellakaan osaa kiihottua kovin nopsaan jos edellisestä kerrasta jo viikko, en tiedä mistä sitten johtuu..?

        Toisaalta pystyn sitten olemaan selibaatissa kuukausiakin (sinkkuna), kun ei vaan tee mieli. Eli luulen että naisilla nämä hommat ei todellakaan mene samoin kuin miehillä.


      • ...
        määrästä kirjoitti:

        Kyllä sillä on merkitystä (ainakin minulle) kuinka usein saan, eli mitä useammin peuhataan sen enempi tekee myös mieli. En todellakaan osaa kiihottua kovin nopsaan jos edellisestä kerrasta jo viikko, en tiedä mistä sitten johtuu..?

        Toisaalta pystyn sitten olemaan selibaatissa kuukausiakin (sinkkuna), kun ei vaan tee mieli. Eli luulen että naisilla nämä hommat ei todellakaan mene samoin kuin miehillä.

        Olen siis nainen..


      • nainen
        määrästä kirjoitti:

        Kyllä sillä on merkitystä (ainakin minulle) kuinka usein saan, eli mitä useammin peuhataan sen enempi tekee myös mieli. En todellakaan osaa kiihottua kovin nopsaan jos edellisestä kerrasta jo viikko, en tiedä mistä sitten johtuu..?

        Toisaalta pystyn sitten olemaan selibaatissa kuukausiakin (sinkkuna), kun ei vaan tee mieli. Eli luulen että naisilla nämä hommat ei todellakaan mene samoin kuin miehillä.

        kyllä mulle ainakin on ihan sama juttu ku sulla!!
        Eli mitä enemmän seksiä sitä enemmän sitä tekee myös mieli...Ja jos jostain syystä onkin hieman hiljaista,myös halut katoaa pikku hiljaa...Saahan ne tietysti taas sit takaisin henkiin=)..mutta kuitenkin..


    • totta kai

      miehet ärsyyntyy jos ei saa säännöllisesti, ja jos puoliso pihtaa on vaara aina että menee muualle

      • niinpä se todella on

        Ensinnäkin, paineet on kovat. Joillakin 3x viikossa, toisilla 3x päivässä. Märän, lämpimän ja niin ihanasti luistavan ohella käsikin kelpaa.

        Ennen pitkää pimpsaa löytyy kyllä jostakin, jos ei kotoa.


      • vaikkakymmenenkertaapv

        Minne se pimpsa sieltä kotoa muka katoaa? Naisilla homma menee niin, että mitä enemmän saa, sitä enemmän nainen haluaa, mutta pihtaavan (lue runkkaavan) ukon kanssa naiselta halut vaan katoaa - unohtuu. Mitä pidempi kuiva kausi, sen helpompi naisen on olla ilman seksiä.


    • näin on

      Siis, ensinnäkin, normaali seksin harrastamismäär on n. 3 krt/viikko, kyselytutkimusten mukaan, jopa vanhuksilla on 1 krt/vko. Ja kyllä mies ärsyyntyy todellakin, normaali mies siis, jollei tyhjennä n. 3 krt / vko vähintään. Sama se omalla kädellä tai pimpsaan tai tytön käteen tai pyllyn väliin tai reisien väliin tai minne baan, toki mieluummin naista hinkaten kuin yksikseen. Joskushan mielestäni on jopa kiihottavampaa ja parempaa tulla naisen kankkujen väliin painellen kui emättimeen, vaihtelu virkistää ;) Ymmärti?

      • tomi

        paine kasvaa

        kotioloissa (oma nainen tarjolla) tarve on 1-3 päivän välein, eli pari-kolme hyvää panopäivää peräkkäin mahdollistaa joskun jopa 2 päivän välin ilman suuria paineita. Matkoilla tai kun vaimo on poissa oman käden oikeudella hoidettu homma helpottaa, muttei tahdo riittää edes päiväksi. Eli kunnon pano "tyhjentää kassit" paremmin kuin käsityöt

        t


      • Aikuinen mies

        Ja kukahan tuon "normaalimäärän" on määritellyt? Minulle sopii mainiosti kerta päivässä, kaksi parhaassa, avioliittoa takana yli kaksikymmentä vuotta.
        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, vastaus on yksiselitteisesti: aktiivinen mies tarvitsee säännöllistä purkautumista, onhan siittiötuotanto jatkuva prosessi -tosin uutiset tämän suhteen kertovat huolestuttavia tietoja.


      • Aikuinen nainen
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Ja kukahan tuon "normaalimäärän" on määritellyt? Minulle sopii mainiosti kerta päivässä, kaksi parhaassa, avioliittoa takana yli kaksikymmentä vuotta.
        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, vastaus on yksiselitteisesti: aktiivinen mies tarvitsee säännöllistä purkautumista, onhan siittiötuotanto jatkuva prosessi -tosin uutiset tämän suhteen kertovat huolestuttavia tietoja.

        jos mies haluaa vaikka kerran kuukaudessa? Tai harvemmin. Onko hän epänormaali vai onko varma, että hän masturboi? Voiko olla niin, ettei mitään "paineita" tulekaan?


      • m33v
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Ja kukahan tuon "normaalimäärän" on määritellyt? Minulle sopii mainiosti kerta päivässä, kaksi parhaassa, avioliittoa takana yli kaksikymmentä vuotta.
        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, vastaus on yksiselitteisesti: aktiivinen mies tarvitsee säännöllistä purkautumista, onhan siittiötuotanto jatkuva prosessi -tosin uutiset tämän suhteen kertovat huolestuttavia tietoja.

        Elän parisuhteessa ja meillä on parasta aikaa menossa mykkäkoulu. Syynä seksi, eli siis sen puute. Puolisoni pihtaa aina milloin mistäkin syystä. Ensin oli stressiä työttömyydestä,eikä haluttanut. Kun pääsi töihin, sanoi saavanssa stressin työnteosta, eikä seksi maittanut.
        Tästä jonkun aikaa eteenpäin hän alkoi odottaa lastamme ja arvaatte varmaan miten kävi. Tietysti tuli paineita raskaudesta ja halut taas nollissa.
        Lapsen syntymän jälkeen meni puoli vuotta ennen kuin hänellä alkoi edes vähän tehdä mieli, mutta vaan vähän.
        Kun tuli aika päättää ehkäisystä, hän halusi ottaa hormonikierukan. Ja kuinka ollakkaan, tehokashan tuo kierukka tuntuu olevan. Kuukautiset tulee edelleen ja halut ovat hävinneet tasolle 1 kerta/kuukausi.
        Kun otin asian taannoin taas puheeksi, hän sanoi häiriintyvänsä lapsestamme (4v), joka nukkui samassa huoneessa kanssamme. Jos lapsi vaikka herää kun olemme harrastamassa seksiä. No, lupasin laittaa meille oman makuuhuoneen ja lapselle oman. Sain huoneet järjesteltyä, mutta kuinkas kävikään: sama laulu jatkuu edelleen. Ei seksiä.
        Alan olla pikkuhiljaa kypsä tähän touhuun. Voitte uskoa, että olen ollut perkeleen hermostunut ajoittain. Niin, puolisoni ei halua antaa minulle kuukautisten aikana minkäänlaista tyydytystä, kun ei kuulemma itsekkään voi nauttia. Että kärsitään sitten yhdessä!

        Joku varmaan nyt sanoo, että ottakaa aikaa toisillenne. On otettu useamman kerran. Milloin on oltu risteilyllä, milloin hotellissa useammankin kerran.Risteilyllä piti mennä aikaisin nukkumaan, "että jaksaa seuraavana päivänä nousta sitten aikaisin maihin".Ei seksiä. Ja hotelliviikonloppuna tuli väsy jo yhdeltätoista illalla. Ei seksiä.

        No, taas joku saattaa kirjoittaa, että käykää seksikaupassa. On käyty. Kaapissa on kauniita alusvaatteita ja ihan vain seksiin tarkoitettuja leikkikaluja. Liukuvoiteita, sauvoja ja muita. On niitä sen verran, että ei se ratkaisu sieltäkään ole löytynyt.

        Olen vahvasti sitä mieltä, että olen hyväksikäytetty.

        "On autot ja asuntolainat, on koira ja kakarat." lauletaan Kotiteollisuuden biisissä Helvetistä Itään. Pitää vaan kuunnella sanoja ja toimia niiden mukaan: "Älä vanno mitään, Helvetistä itään kuljetaan.Älä vanno mitään, on matka pitkä voi käydä mitä vaan. Tämä on kuin vieras paikka, voi olla että eksyn elämään, tai voi olla että tähän jään".


      • mää
        m33v kirjoitti:

        Elän parisuhteessa ja meillä on parasta aikaa menossa mykkäkoulu. Syynä seksi, eli siis sen puute. Puolisoni pihtaa aina milloin mistäkin syystä. Ensin oli stressiä työttömyydestä,eikä haluttanut. Kun pääsi töihin, sanoi saavanssa stressin työnteosta, eikä seksi maittanut.
        Tästä jonkun aikaa eteenpäin hän alkoi odottaa lastamme ja arvaatte varmaan miten kävi. Tietysti tuli paineita raskaudesta ja halut taas nollissa.
        Lapsen syntymän jälkeen meni puoli vuotta ennen kuin hänellä alkoi edes vähän tehdä mieli, mutta vaan vähän.
        Kun tuli aika päättää ehkäisystä, hän halusi ottaa hormonikierukan. Ja kuinka ollakkaan, tehokashan tuo kierukka tuntuu olevan. Kuukautiset tulee edelleen ja halut ovat hävinneet tasolle 1 kerta/kuukausi.
        Kun otin asian taannoin taas puheeksi, hän sanoi häiriintyvänsä lapsestamme (4v), joka nukkui samassa huoneessa kanssamme. Jos lapsi vaikka herää kun olemme harrastamassa seksiä. No, lupasin laittaa meille oman makuuhuoneen ja lapselle oman. Sain huoneet järjesteltyä, mutta kuinkas kävikään: sama laulu jatkuu edelleen. Ei seksiä.
        Alan olla pikkuhiljaa kypsä tähän touhuun. Voitte uskoa, että olen ollut perkeleen hermostunut ajoittain. Niin, puolisoni ei halua antaa minulle kuukautisten aikana minkäänlaista tyydytystä, kun ei kuulemma itsekkään voi nauttia. Että kärsitään sitten yhdessä!

        Joku varmaan nyt sanoo, että ottakaa aikaa toisillenne. On otettu useamman kerran. Milloin on oltu risteilyllä, milloin hotellissa useammankin kerran.Risteilyllä piti mennä aikaisin nukkumaan, "että jaksaa seuraavana päivänä nousta sitten aikaisin maihin".Ei seksiä. Ja hotelliviikonloppuna tuli väsy jo yhdeltätoista illalla. Ei seksiä.

        No, taas joku saattaa kirjoittaa, että käykää seksikaupassa. On käyty. Kaapissa on kauniita alusvaatteita ja ihan vain seksiin tarkoitettuja leikkikaluja. Liukuvoiteita, sauvoja ja muita. On niitä sen verran, että ei se ratkaisu sieltäkään ole löytynyt.

        Olen vahvasti sitä mieltä, että olen hyväksikäytetty.

        "On autot ja asuntolainat, on koira ja kakarat." lauletaan Kotiteollisuuden biisissä Helvetistä Itään. Pitää vaan kuunnella sanoja ja toimia niiden mukaan: "Älä vanno mitään, Helvetistä itään kuljetaan.Älä vanno mitään, on matka pitkä voi käydä mitä vaan. Tämä on kuin vieras paikka, voi olla että eksyn elämään, tai voi olla että tähän jään".

        Ikävän tutun kuuloista, olin itse jo melko vakaassa parisuhteessa, avoliitossa naimisiin menoa suunnitellen ja koiraa hankkien ja niin pois päin, mutta kun seksiä oli se 1 krt/ 3 vkoa ja sekin melko huonoa, niin jatkuvasti oli mielessä, että miten enää voin lähtä poiskaan ja tuntui, että olisi oikeus käydä vieraissa, mutta tiesin siitä taas tulevan liian suuret tunnon tuskat. Onneksi tuo suhde sitten loppui ja nyt on uusi suhde jossa taas parhaillaan on 3 krt/vrk ja hyvää seksiä, laantumassa nyt ajan kanssa 1-2 krt/vrk, mutta hyvää, monipuolista, innostavaa ja riittävästi. Halut ihmisillä vaihtelee, täytyy olla tuuria, että sattuu sellainen kumppani, jonka kanssa ne osuu yksiin, ei sitä oikein varmaksi osaa sanoa, ennenkuin kokeilee ja näkee käytännössä. Tosin itse nyt viimeksi aika suoraan ja heti tavatessa ravintolassa tuosta aiheesta kysyin ja vastaus oli onneksi sopiva ja ennen kaikkea rehellinen ;)


      • mää
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Ja kukahan tuon "normaalimäärän" on määritellyt? Minulle sopii mainiosti kerta päivässä, kaksi parhaassa, avioliittoa takana yli kaksikymmentä vuotta.
        Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, vastaus on yksiselitteisesti: aktiivinen mies tarvitsee säännöllistä purkautumista, onhan siittiötuotanto jatkuva prosessi -tosin uutiset tämän suhteen kertovat huolestuttavia tietoja.

        Siis, normaalihan on tässä yhteydessä kun määrästä on kyse normaalijakaumaan liittyvä matemaattinen suure. Siis jos hakee kirjallisuudesta tietoa, niin on noita kyselytutkimuksia aiheesta tehty, ja esim. Duodecimin Seksuaalisuus -kirjassa on esitetty tutkimustulos Haavisto-Mannilan kyselytutkimuksesta, että keskimäärin 3 krt/viikko ja tämä siis on normaalijakaumassa siinä käyrän huipulla oleva luku (määrä x-akselilla). Toki tästä on sitten vaihtelua, sanoohan sen terve järkikin, en ole nähnyt tuon jakauman funktiota, mutta voisi arvella sen olevan siten, että 5% suomalaisista harrastaa n. 1 krt/ 1,5 viikkoa ja 5 % suomalaisista harrastaa n. 1krt/vrk nvakaassa vanhassa parisuhteessa, kuka tietää?


      • Aikuinen mies
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        jos mies haluaa vaikka kerran kuukaudessa? Tai harvemmin. Onko hän epänormaali vai onko varma, että hän masturboi? Voiko olla niin, ettei mitään "paineita" tulekaan?

        Et voi olla tosissasi! Ei se todellakaan ole normaalia, mielestäni se on jo sairasta :)


    • m27

      Sukupuolinen tyydytys on (ainakin omalta kohdaltani) henkisen tasapainoni kannalta ihan välttämätöntä. Jos en saa seksiä tai oman käden kautta tyydytä itseäni muutamaan päivään alkaa keskittymiskykyni häiriintyä, ärsyynnyn erittäin helposti, mielenkiintoni muihin asioihin lakastuu, ja mieleni tylsistyy.

      Olen tullut siihen johtopäätökseen, että seksi on minulle kuin ravinto; jos ei saa ravintoa, kuihdun pois; jos en saa herkku ruokaa (seksiä rakkaani kanssa), pitää syödä vaikka maksalaatikkoa (masturboida). Sitä ei vaan viitsisi syödä sitä maksalaatikkoa, ettei hyvä ruokahalu katoaisi, jos kuitenkin kohta saisi usemman ruokalajin herkkuaterian.

      • Mai

        Oikein alkoi inhottamaan, kun miehet on puheidenne mukaan niin kiimasia! Eihän tuolla kadulla enää kehtaa kulkea, kun miehillä on vaan se yksi mielessä ja kaiketi kattelevat suurin piirtein kaikkia naisia silmät soikeana ja muna pystyssä... Kai te muutakin ajattelette kuin paineiden tyydyttämistä?


      • joo
        Mai kirjoitti:

        Oikein alkoi inhottamaan, kun miehet on puheidenne mukaan niin kiimasia! Eihän tuolla kadulla enää kehtaa kulkea, kun miehillä on vaan se yksi mielessä ja kaiketi kattelevat suurin piirtein kaikkia naisia silmät soikeana ja muna pystyssä... Kai te muutakin ajattelette kuin paineiden tyydyttämistä?

        Siis kyllähän mies koko ajan katselee ja arvioi kaikkia vähänkään miellyttävämmän näköisiä naisia että minkälainen vartalo alasti olisi ja miltä tuntuisi naida tuota ja ai että ihana pylly, miltähän tuntuisi laittaa naama pakaroiden väliin ja nuuhkia ja nuolla ja ai että minkälainen haaraväli, miltähän maistuisi ja tuntuisi ja näyttäisi ja ai mitkä rinnat, miltä tuntuisi imeä noita. Siis useimmat hetero-miehet, on toki haluttomia ja homoja ja niin päin pois, mutta monet, monet ja usko vaan, kysy vaikka tutuilta miehiltä jos kehtaat tai tuntemattomilta vaikka baarissa, kännissä kehtaa myöntääkin tämän. Ihan ymmärrettävää biologisesti: elämän kannalta biologisesti elämän tarkoitus on tuottaa lisää elämää, eli se on ensisijaisen tärkeätä lajille, että se lisääntyy ja kaikki tähtää siihen, tai muutenhan laji häviäisi, eli luonto on tehnyt miehen mielen tällaiseksi, jotta lisääntyminen olisi varmistettua, koko ajan mielessä lisääntymispuuhat ;)


      • jumppahuiti
        Mai kirjoitti:

        Oikein alkoi inhottamaan, kun miehet on puheidenne mukaan niin kiimasia! Eihän tuolla kadulla enää kehtaa kulkea, kun miehillä on vaan se yksi mielessä ja kaiketi kattelevat suurin piirtein kaikkia naisia silmät soikeana ja muna pystyssä... Kai te muutakin ajattelette kuin paineiden tyydyttämistä?

        Kyllä se on ihan tosiasia, että miehet kulkevat kadulla seksi mielessä, mutta ei ehkä enää tässä iässä niinkään muna pystyssä (34v).
        Ja niinkuin tuossa edellinen kirjoittaja kertoi, se on varmaan näitä ihmisluonnon ominaisuuksia, kuten seksin harrastaminen yleensä.
        Mitä siihen muuhun ajattelemiseen tulee, niin tottahan me muitakin asioita ajatellaan. Mutta vasta seksin harrastamisen jälkeen, kun on hermot taas kondiksessa ;)


      • KoS
        joo kirjoitti:

        Siis kyllähän mies koko ajan katselee ja arvioi kaikkia vähänkään miellyttävämmän näköisiä naisia että minkälainen vartalo alasti olisi ja miltä tuntuisi naida tuota ja ai että ihana pylly, miltähän tuntuisi laittaa naama pakaroiden väliin ja nuuhkia ja nuolla ja ai että minkälainen haaraväli, miltähän maistuisi ja tuntuisi ja näyttäisi ja ai mitkä rinnat, miltä tuntuisi imeä noita. Siis useimmat hetero-miehet, on toki haluttomia ja homoja ja niin päin pois, mutta monet, monet ja usko vaan, kysy vaikka tutuilta miehiltä jos kehtaat tai tuntemattomilta vaikka baarissa, kännissä kehtaa myöntääkin tämän. Ihan ymmärrettävää biologisesti: elämän kannalta biologisesti elämän tarkoitus on tuottaa lisää elämää, eli se on ensisijaisen tärkeätä lajille, että se lisääntyy ja kaikki tähtää siihen, tai muutenhan laji häviäisi, eli luonto on tehnyt miehen mielen tällaiseksi, jotta lisääntyminen olisi varmistettua, koko ajan mielessä lisääntymispuuhat ;)

        Rasitehan tuo biologia on ihmiselle nykyaikana. Eläimillä on paljon selkeämpää. On tietty aika vuodesta jolloin lisääntyminen hoidetaan. Naaraat tulevat silloin fyysiseen kiimaan joka ennakoi ovulaatiota. Tämä saa urokset "heräämään unesta" ja kisaamaan naaraista. Muu vuodenaika sitte keskitytään selviytymiseen ja seksi on evvk.
        Ihmislajilla sen sijaan on piilo-ovulaatio eikä selvää aikaa lisääntyä. Siispä biologian näkökulmasta uroksien kannattaa olla valmiudessa vuoden jokaisena päivänä jotta todennäköisyys hedelmöitykseen maksimoituu varsinkin kun naaraiden paritteluhalukkuus ei ole ovulaatioon sidottu. Syynä piilo-ovulaatiolle saattaa olla se että naaraalle on ollut aikanaan selviytymisen kannalta edullista sitoa uros itseensä, mutta jättää kuitenki mahdollisuus napata välistä parempaa geeniperimää jälkikasvulleen. Ehkäpä se on myös mahdollistanut pientä laumaa isompien yhteisöjen muodostumisen, kun naaraista ei ole tarvinnu tapella joka vuosi. Ja juuri yhteisö on nostanut fyysisesti heikon ihmislajin yli muiden lajien ja tuottanut kulttuureja jne.

        Näitä juttuja lukevien naisten täytyy muistaa se että nämä eivät ole mitään moraaliin pohjautuvia valintoja vaan viettejä jotka takaavat lajin säilymisen. Vaikka meillä on yhteisön tuottamat säännöt ja moraali, kuten esimerkiksi monogamia, niin ne kykenevät kontrolloimaan vain suppressiolla lisääntymisviettiä. Ja kyllä biologia koskee myös naisiakin seksin suhteen, ei ole mitenkään epätavallista että naiselle "vain sattui tapahtumaan" tai "vain kävi niin" vaikka kuinka olisi parisuhteessa. Yksinkertaistettuna miehen lisääntymisvietti hakee mahdollisimman montaa riittävän hyvää ja naisen vietti parasta mahdollista.


    • Pimeässä

      Kyllä se näin on. Pakko on tumputtaa melkein joka päivä. Jos en tumputa niin tulen äreäksi ja hermostuneeksi. Sitä taas ei parisuhde kestä, joten olen alistunut runkkaamaan. Tietysti pillu olisi paras vaihtoehto, mutta kun eihän se muija kovin usein anna kun on vielä paksunakin. Biologia on ihmeellistä.

    • Pipari-Kalle

      Naiset, naiset! Usein ovat naiset mielessä, se on myönnettävä. "Piparia" tekee mieli - ja onneksi sitä on saatavillakin - päivittäin.
      Vuosien takaa muistuu kuitenkin mieleen muuan tapaus. Ollessani pilkillä syksyn ensijäillä mulasin aika pahasti, kun jää petti. Silloin oli "pipari" pois mielestä kymmenkunta sekuntia.
      Seuraavan kerran meninkin pilkille vasta kevään puolella.

    • Nainen

      Miesten nyt tekee aina mieli seksiä, sehän on ihan tiedossa ja fakta juttu, eikä minusta mitään kummallista...luonnon laki! Mutta kun olen itse nainen ja aina tekee mieli seksiä, ja varsin hankalaa onkin nyt kun ei ole parisuhteessa...Eikö ole toisia naisia joilla samanlaiset halut kuin miehilläkin? Itse en seksistä juurikaan ole kieltäytynyt, mutta pitää silti "sopia" kumppanin kanssa yhteen (vaikka sitten yhden yön juttujen) että siitä voisi kunnolla nauttia.

      • muitakin

        halukkaita naisia, mutta liian vähän kuitenkin!


      • näin rehellistä
        muitakin kirjoitti:

        halukkaita naisia, mutta liian vähän kuitenkin!

        tekstiä miesten seksin tarpeesta, vaikka nainen olenkin. Toivttavasti mahdollisimman moni nuorikin nainen erehtyy tänne lukemaan, parempi se on tajuta tämäkin asia ajoissa ettei parisuhteessa tule sitten liian suurena yllätyksenä. Itselle tuli ero osittain just siks kun itsellä teki mieli enää vaan noin kerran kuukaudessa, ja miehellä tietysti useemmin:) Yritettiin kaikki konstit yhdessä että olis mullekkin halut palanneet, mutta ilmeisesti ei sit sen kumppanin kanssa vaan enää sytyttänyt. Harmi. Muuten meni hyvin. Mut jos ei mies voi teeskennellä halua kun ei seiso, niin ei sitä jaksa nainenkaan kauheen kauaa teeskennellä, kyllä se jossain raja tulee vastaan. Vierasta kyllä ois mieli tehny mutta moraali ei antanu periksi semmoseen ryhtyä. Myöhemmin on mietityttäny että oisko kuitenkin pitäny sekin konsti kokeilla, jos vaikka ois saanu luvan ja kattonu että oisko se sit piristäny sänkyhommia liiton sisälläkin. Vaan tuskinpa ois mies suostunu enkä tiedä oisinko itsekkään pystyny. Mutta myöhäistä nyt pohdiskella, kun on jo paskat housussa.
        Jos joku vielä keksii tähän ongelmaan tepsivän ratkaisun niin siitä tulee vielä pirun rikas mies/nainen...


      • täälläkin
        näin rehellistä kirjoitti:

        tekstiä miesten seksin tarpeesta, vaikka nainen olenkin. Toivttavasti mahdollisimman moni nuorikin nainen erehtyy tänne lukemaan, parempi se on tajuta tämäkin asia ajoissa ettei parisuhteessa tule sitten liian suurena yllätyksenä. Itselle tuli ero osittain just siks kun itsellä teki mieli enää vaan noin kerran kuukaudessa, ja miehellä tietysti useemmin:) Yritettiin kaikki konstit yhdessä että olis mullekkin halut palanneet, mutta ilmeisesti ei sit sen kumppanin kanssa vaan enää sytyttänyt. Harmi. Muuten meni hyvin. Mut jos ei mies voi teeskennellä halua kun ei seiso, niin ei sitä jaksa nainenkaan kauheen kauaa teeskennellä, kyllä se jossain raja tulee vastaan. Vierasta kyllä ois mieli tehny mutta moraali ei antanu periksi semmoseen ryhtyä. Myöhemmin on mietityttäny että oisko kuitenkin pitäny sekin konsti kokeilla, jos vaikka ois saanu luvan ja kattonu että oisko se sit piristäny sänkyhommia liiton sisälläkin. Vaan tuskinpa ois mies suostunu enkä tiedä oisinko itsekkään pystyny. Mutta myöhäistä nyt pohdiskella, kun on jo paskat housussa.
        Jos joku vielä keksii tähän ongelmaan tepsivän ratkaisun niin siitä tulee vielä pirun rikas mies/nainen...

        On tosian kummallista, mihin ne halut häviää.Ei vain ole niin ei ole. Meillä on useampi kuukausikin väliä, joskus mieheni saa hepulin ja rupeaa urputtamaan. Suostun aina kun hän pyytää mitä ei tapahdu kovin usein.Hän sanoo, että riittää kun saa kassit tyhjäksi aina sillon tällön.
        Olisi kamalaa elää liitossa jossa ukko vonkaa joka ilta tai edes joka viikko. Mä tarvitsen paljon omaa aikaa ja kun kakarat käy nukkumaan alkaa oma aika. Siitä en seksin takia luovu. Jos haluaa tehdä kaikki omat jutut ja vielä ottaa ukkokin huomioon, niin nukkumaan pääsee vasta yhden maissa. Ei jaksa enää mennä töihin tuolla menolla.


      • 233bewq3w
        täälläkin kirjoitti:

        On tosian kummallista, mihin ne halut häviää.Ei vain ole niin ei ole. Meillä on useampi kuukausikin väliä, joskus mieheni saa hepulin ja rupeaa urputtamaan. Suostun aina kun hän pyytää mitä ei tapahdu kovin usein.Hän sanoo, että riittää kun saa kassit tyhjäksi aina sillon tällön.
        Olisi kamalaa elää liitossa jossa ukko vonkaa joka ilta tai edes joka viikko. Mä tarvitsen paljon omaa aikaa ja kun kakarat käy nukkumaan alkaa oma aika. Siitä en seksin takia luovu. Jos haluaa tehdä kaikki omat jutut ja vielä ottaa ukkokin huomioon, niin nukkumaan pääsee vasta yhden maissa. Ei jaksa enää mennä töihin tuolla menolla.

        just kun meillä, pitäs naistenkin pikkusen miettiä mihin rupee, mies sentään toitottaa jo alkuvaiheessa että tiedätkömitätuleman pitää.. no ei välitä sillon viel


      • eräsmiesvain
        näin rehellistä kirjoitti:

        tekstiä miesten seksin tarpeesta, vaikka nainen olenkin. Toivttavasti mahdollisimman moni nuorikin nainen erehtyy tänne lukemaan, parempi se on tajuta tämäkin asia ajoissa ettei parisuhteessa tule sitten liian suurena yllätyksenä. Itselle tuli ero osittain just siks kun itsellä teki mieli enää vaan noin kerran kuukaudessa, ja miehellä tietysti useemmin:) Yritettiin kaikki konstit yhdessä että olis mullekkin halut palanneet, mutta ilmeisesti ei sit sen kumppanin kanssa vaan enää sytyttänyt. Harmi. Muuten meni hyvin. Mut jos ei mies voi teeskennellä halua kun ei seiso, niin ei sitä jaksa nainenkaan kauheen kauaa teeskennellä, kyllä se jossain raja tulee vastaan. Vierasta kyllä ois mieli tehny mutta moraali ei antanu periksi semmoseen ryhtyä. Myöhemmin on mietityttäny että oisko kuitenkin pitäny sekin konsti kokeilla, jos vaikka ois saanu luvan ja kattonu että oisko se sit piristäny sänkyhommia liiton sisälläkin. Vaan tuskinpa ois mies suostunu enkä tiedä oisinko itsekkään pystyny. Mutta myöhäistä nyt pohdiskella, kun on jo paskat housussa.
        Jos joku vielä keksii tähän ongelmaan tepsivän ratkaisun niin siitä tulee vielä pirun rikas mies/nainen...

        Voin sanoa omalta osaltani etteivät kaikki miehet ole tuommoisia vaikka voin hyvinkin antaa naiselle 10 orkkua päivässä 7pv viikossa ja saada naisen hykertämään nautinnosta tai sitten elämän mukaan lapsien ohessa kerran viikossa .. odotan vain sitä oikeaa .. minulla ei ole kiirettä oma käteni toimii vielä tarpeen mukaan .. alpfat saavat olla niitä jotka juoksevat reikien perässä ei kaikki naiset niille anna kumminkaan ..


      • oululainenelämäkoulu

        Itse runkkaan lähes joka päivä ja aiemmissa suhteissa seksiä oli lähes päivittäin tai kahesti päivässä.
        Kyllä osaan hillitä itseni mutta kun ollut sinkkuna ja ei oo yhenillanjuttujakaan harrastanu niin tympäsee kun haluais välillä pillua, ei se runkkaaminen ole sama asia, toki runkkaaminen on hyväksi ja harrastan myös parisuhteen aikana koska jotenkin se auttaa sitten siinä seksinkin harrastamisessa.
        Olen sellanen aika kokeilunhalunen seksin suhteen (mitään sairasta en halua) ja suhteessa varsinkin haluann että nainen sanoo suoraan jos joku asia ei kiihota tai kiihottaa. Tykkään eri asennoista ja no kumma kyllä vaikka suuseksi opnkin kivan tuntusta niin ei oo niin väliä ottaako nainen suihin mutta itse nautin suuseksin antamisesta naiselle.
        Tottakait suhteessa se seksi ei ole kaiken a ja o mutta tosi tärkeä asia, eniten olen nauttinut sellasesta kun on jo opittu tunteen toisensa ja sitten sellasta oikein ihanaa rakastelua, esileikkeineen kaikkineen että ei ole kiire ja vielä mukana henkinen yhteys, sellanen seksi on parasta.


      • löytäspäjoihanan
        oululainenelämäkoulu kirjoitti:

        Itse runkkaan lähes joka päivä ja aiemmissa suhteissa seksiä oli lähes päivittäin tai kahesti päivässä.
        Kyllä osaan hillitä itseni mutta kun ollut sinkkuna ja ei oo yhenillanjuttujakaan harrastanu niin tympäsee kun haluais välillä pillua, ei se runkkaaminen ole sama asia, toki runkkaaminen on hyväksi ja harrastan myös parisuhteen aikana koska jotenkin se auttaa sitten siinä seksinkin harrastamisessa.
        Olen sellanen aika kokeilunhalunen seksin suhteen (mitään sairasta en halua) ja suhteessa varsinkin haluann että nainen sanoo suoraan jos joku asia ei kiihota tai kiihottaa. Tykkään eri asennoista ja no kumma kyllä vaikka suuseksi opnkin kivan tuntusta niin ei oo niin väliä ottaako nainen suihin mutta itse nautin suuseksin antamisesta naiselle.
        Tottakait suhteessa se seksi ei ole kaiken a ja o mutta tosi tärkeä asia, eniten olen nauttinut sellasesta kun on jo opittu tunteen toisensa ja sitten sellasta oikein ihanaa rakastelua, esileikkeineen kaikkineen että ei ole kiire ja vielä mukana henkinen yhteys, sellanen seksi on parasta.

        Vielä lisään että en tarvitse edes nettipornoa runkatessa, mielikuvitus on niin hyvä että ei tarvi kuin ajatella naista ja mitä sen kans tekisikään niin tulen, on oppinu muutenkin runkkaamisen kautta pidättään kauemmin ja olemaan sinut itsensä ja peniksensä kanssa :).

        Harmittaahan se kun ei vieläkään ole löytänyt paria mutta jaksan odottaa en ainakaan huorissa halua käydä koska siinä on jonkunlainen moraali kysymys ja ei jaksa lähtä baariin ettiin mitään yhen illan panoja kun ei tuu mutuenkaa enää rampattua.

        Toki jos seksisuhde yhteisymmärryksessä löytyis niin siihen olisin kans valmis.
        Vielä pornosta että kyllä sitä on kuitenkin kiva välillä katella ja runkata mutta ei kuitenkaan ole kuva vääristynyt seksistä sen kautta niinku nykyään toitottaa jotkut, ja kyllä sellanen ihanaluonteinen nainen sytyttää enemmän ku pornotähdet.

        Jossakin väitettiin että kolmekymppisenä halut vähenee no ei kyllä ole itellä vähentyneet, päinvastoin.
        Enkä ole mikään nymfomaani vaan ihan normaali terve mies.
        Huomaa että mielialakin parempi kun runkkaa säännöllisesti tai harrastaa seksiä säännöllisesti.


    • raakel

      Mies on korkeintaan enemmän kiinni takamuksessa kuin yleensä jos on enemmän kuin 3 päivää väliä edellisestä kerrasta. itse naisena voin todeta, että jos on 4 päivää tehnyt mieli ja yrittänyt vihjailla,eikä ole ollut muka aikaa rakastella, niin minä olen kyllä jo tikittävä pommi siinä vaiheessa, kaikki vituttaa ja masentaa...

    • Nainen 20v.

      Omassa parisuhteessani minä haluan enemmän. Minulle kelpaisi joka päivä, jopa useamman kerran päivässä. Miehelle riittää pari kertaa kuukaudessa (joskus kerran viikossa), ja silloinkin viikonloppuna kännissä. Minä tulen ärtyneeksi ja masentuneeksi jos en saa seksiä useamman kerran viikossa. Oma käsi ei mitenkään korvaa omaa kultaa. Olemme molemmat 20-vuotiaita ja olleet 2,5 vuotta yhdessä, eka vuosi oli kiihkeää ja seksiä oli usein, sen jälkeen tämä puutteessa eläminen minun kohdallani on alkanut. Mies kyllä runkkailee, katselee pornoa ym., ja minä tietysti vedän johtopäätöksen että minussa on jotain vikaa, vaikka mies toisin väittääkin. Olen pysynyt hoikkana ja kauniina koko seurustelumme ajan, ja ottajia minulle kyllä olisi muitakin, mutta ketään muuta en halua kuin kultaani, joten yritän kestää.

      On se vaikeaa kun halut eivät mene yksiin. Kultani kuitenkin uskoo, että hänellä on nyt vaan semmoinen haluton kausi ja tilanne tulee muuttumaan. Itse en usko koskaan tulevani kärsimään haluttomuudesta, sen verran kiimainen olen.

      • vanhempi setä 47v

        Sä tarttisit tällasen vanhan 47v sedän munaa...joskus jonkun vanhan 45v akan kanssa on ollut n. 4 tunnin panoja. Niin että mieti sellasta vaihtoehtoa...


      • jewernos

        Jos halut ei kohtaa niin voin sanoa että parempi olla yksin ku haluttoman kumppanin kanssa. Väite perustuu pitkään liittooni jossa ajan mittaan loppuu kaikki hyvä ja muuttuu vain huonompaan. Seksi on tärkeää ja aina Pitäis ajatella heti pari suhteen alussa että seksiä pitää olla aina senverran vaikka 20vuotta olis liitossa. Eli puutteessa on väärin olla mistä syystä tahansa jos alussa vain oli seksiä tarpeiden mukaan.


    • Janne.

      "Kyllä se on ihan tosiasia, että miehet kulkevat kadulla seksi mielessä, mutta ei ehkä enää tässä iässä niinkään muna pystyssä (34v)."

      Olet väärässä ja toki sinulla saa olla mielipiteesi mutta kyllä tuossa iässä nimenomaan kuljetaan kadulla muna pystyssä ja miksi muka ei ?
      mitä ihmeen vähättelyä tuollainen on aikuiselta mieheltä ?
      oletko joku nörtti tai homppeli sitten? taidat olla.

      "Sä tarttisit tällasen vanhan 47v sedän munaa...joskus jonkun vanhan 45v akan kanssa on ollut n. 4 tunnin panoja. Niin että mieti sellasta vaihtoehtoa... "

      Lopettaisit itsesi vähättelyn. Tosimies ei itseään vähättele luulisi sen 47 vuotiaan uroksen tajuavan mutta sorrut lässytyksiin.
      et ole ensinnäkään vanha vaan pelkästään aikuinen. Teinien sokeltamisista ei tosimies piittaa.
      Ja 45v nainen ei ole myöskään vanha vaan paljon parempi ja naisellisempi mitä nämä rutikuivat ja pienitissiset pikkutytöt 20v.

    • aviomies79

      aika lailla samanlailla mulla.

    • marumaan

      Näytä hänelle kirja Moniorgasminen Mies- Opas Parempaan Seksiin (Mantak Chia & Douglas Adams).

      KAIKKIEN tulisi lukea tämä kirja. Pariskunnille on omansa "Moninkertainen Orgasmi" samoilta kirjoittajilta.

      Miehen ei tulisi ejakuloida joka päivä. Iästä riippuu myös, kuinka monen päivän välein. Orgasmeja voi kokea ilman ejakuloimistakin, ja ne ovat silloin tekniikan hallittaessa nautinnollisempia kuin "perus" elinorgasmi spermanruikautuksineen.

      Kirjassa käsitellään myös tuota kiukkua ja painetta kasseissa. Sitäkin voi oppia hallitsemaan.
      Elämästä tulee kaikinpuolin tasapainoisempaa, hallitumpaa ja nautinnollisempaa.

      Tämä kirja pitäisi ojentaa jo esimurrosikäisille kouluissa, maailma olisi parempi paikka..

      • laiskuutta

        Mielestäni pitäs kyllä tollaset asiat itse tiedostaa ja opetella tuntemaan.


    • naturisti3

      Ja jos miehen kanssa et pääse siihen täydelliseen nautintoon tarpeeksi usein, niin voithan nautiskelle yksinäsikin,-niinkuin minä.Mies tumputtaa aamulla töihin lähtiessä ja käy suihkussa sen jälkeen.Minä aloitan itseni hyväilyt miehen lähdettyä sillä Naisilla on sama oikeus masturbointiin ja nautintoon. Tänä aamuna kaksi nautinollista omaa orgasmia,tästä on hyvä aloittaa hyvä päivä.

      • kysynvaann

        Menikö taksia ajaan?


    • joskus iso ongelma

      en tiedä onko suurimmal osal miehistä (viriileistä eli ylipainosista) tämä että jossei saa tyhjennettyä alkaa vanne kiristään päätä tympäseen eikä puolisolle voi olla turhan kiltti ynnmuuta. se risoo myös itseään eikä siitä tahdo yli päästä ajattelemalla ja tekemällä muuta. varsinkaan kun on kaupunkilainen ja kaikki tulee nenän eteen.

      • mitä-tä-hä?

        Miten ylipaino ja viriiliys liittyy toisiinsa? :D

        Onkotää ny jonkun läskin selitys itselleen, että oma ylipaino johtuu viriiliydestä ja kaikki hoikemmat on tuhkamunia? :D

        Voin kuule kertoa, että kyllä sporttivartalon omaavia panettaa ihan siinä missä muitakin. Ja juu 3-4 pv on sellainen aika, että panis vaikka kukkapurkkia, jotta saa paineet pois.


      • viriilisfasdfas

        Eikös ylipainosuudella ole joku yhteys alhaiseen testosterooni tasoon?
        Hoikan geenit omaavalla taitaa olla korkeat testotasot, ja se korkea testosterooni taso tais olla yhteydessä kiltteytteenkin että ihmiset vois lopettaa stereotyyppisen ajattelun.


    • panomuija

      Joo, ei nykyajan miehiä enää seksi tunnu kiinnostavan. Ex meni mielummin treenaamaan, vaikka oisin mitä tehnyt. Nykyisen halut ehkä pari kertaa tai kerta viikossa, itsellä tekis mieli monta kertaa päivässä... Mutta eipä se vaihtamalla parane, ja ainakin tällä on täydellinen jorma :) Ja antaa ainakin kun itse jaksaa tehdä aloitteita ja ruinata tarpeeksi pitkään...

    • hhhoijjaa

      isänä ois tosi kiva perj tai ala iltana sada tyhjennys stressityöviikon päätteeksi. ennen se tuli kun illallinen niinistölle? ja joka toinen ilta muutenkin. nyt pitää todella pitää huoli että saa kerran viikos ..vonkaamatta tuskin tulis. on tämä kidutusta kyllä.ei mitään lähestymistä vaimolta enää joskus pusu päivällä kune ei väsymys vaivaa.

    • saatjakaa1

      1. PYRI YMMÄRTÄMÄÄN ASEKSUAALIA
      - Haluttomuuteen voi liittyä esim. pelon tunteet tai lääkkeet. Kysy kumppaniltasi, miksi häntä ei haluta. Onko hänelle sattunut joskus jotakin ikävää seksiin liittyen? Mikä seksissä on epämiellyttävää?
      - Aseksuaalisuus on harvinaista, mutta normaalia, kuten esim. vasenkätisyys.
      - Kysy minkä asteisesta aseksuaalisuudesta kumppanisi aseksuaalisuudessa on kysymys ja onko se ollut hänessä aina. Näin tiedät varmimmin, onko sinulla todellakaan mitään mahdollisuutta saada häntä pitämään edes vähän seksistä.

      2. ÄLÄ PAINOSTA ASEKSUAALIA SEKSIIN
      - Painostaminen, pakottaminen ja valitus voivat entisestään lujittaa aseksuaalin haluttomuutta ja pelkoa seksiä kohtaan.
      - Omia halujasi voit purkaa yksiksesikin, esim. seksilelujen avulla.
      - Mikäli aseksuaali haluaa omasta tahdostaan yrittää seksiä kanssasi haluttomuudestaan huolimatta, kuuntele häntä ja etene varoen. Yritä tehdä hänen olonsa mukavaksi kehumalla häntä ja kysymällä, mikä on hänelle ok että tehdään.

      3. OSOITA HELLYYTTÄ ASEKSUAALILLE
      - Vaikka aseksuaali ei seksiä kaipaa, hän saattaa silti haluta hyvinkin paljon muunlaista läheisyyttä kumppanin kanssa.
      - Kun istutte sohvalla tai makoilette sängyllä, mene kunnolla hänen viereensä ja liikuta sormeasi hiljaa hänen ihoaan vasten.
      - Piristä häntä esim. lähettämällä hänen työpaikalleen kukkia, tai lähetä viesti jossa kerrot rakastavasi häntä.

      4. SEKSITÖN SUHDE vs ERO?
      - Mieti, onko seksi sinulle se tärkein asia suhteessanne. Jos on, sinun täytyy keskustella siitä kumppanisi kanssa, ennen kuin päädyt tekemään mitään ratkaisuja eron suhteen. Kumppanisi ei ole valinnut aseksuaalisuuttaan, sille ei voi mitään, kuten et sinäkään voi sille miteen että haluat seksiä.
      - Muista, että kumppanisi rakastaa sinua ja olet hänelle tärkeä.

    • Ikäjäärä

      Kyllä se kassien tyhjentäminen erityisesti nuorena on hyväntuulisuuden säilyttämisen kannalta miehelle tärkeää. Näin ikämiehenä se ei ole ihan niin välttämätöntä. Harrastan nimittäin orgasmin hankkimisen sijaan kesämökillä ollessani aika paljon laukeamatta eräänlaista mielihyvärunkkausta ja monesti säästän lemmenmahlani vaimolleni kotiiin viemisiksi. Masturbointini tapahtuu asiallisesti ottaen aina moottoritoimisella penisrenkaalla, ja tuo sessio vie aikaa puolesta tunnista tuntiin. Sitä hommaa varten runkkipöksyinä käyttämissäni vanhoissa pikkuhousuissa penisrenkaan värinä vähitellen kasvattaa onanian iloja ja lisääntyvä mielihyvä pullistaa pöksyjä. Silloin yleensä makaan vuoteella selälläni ja yritän renkaan värinävoimakkuutta säätelemällä tasapainoilla mahdollisimman pitkään herkullisten tuntemusten ja lopullisen laukeamisen välillä. Tällainen herkuttelu korvaa monesti varsinaisen laukeamisen. Joskus jarrut kuitenkin pettävät ja mahlat purkautuvat pöksyihin. Sellaisen vahingon tapahduttua ei vaimolle tietenkään riitä viemisiä kesämökkireissultani.

    • Runk-Manne

      Kerran päivässä yritän päästää itseni pahasta omin käsin internetin kanssa :)
      Tänäänkin sylkäs :D

    • Ihan luonnollista harrastaa itsetyydytystä, ensinnäkin se on terveellistä keholle ja mielelle ja ainakin itse olen oppinut tuntemaan seksuaalisuuteni paremmin itsetyydytyksen kautta, olen myös huomannut tai sillon kun oli suhteessa että ei tullut liian nopeaa seksin aikana mikä on seurausta säännöllisestä itsetyydytyksestä, minä en sitä häpeile ja n.3-5 kertaan viikossa teen sitä, välillä pidän taukoakin.

    • VictoriusAcvarius

      Presidentti pari käy kaupassa ja sen jälkeen tyhjentävät salen kassit :)

    • tuntuutoimivan

      Tyhjennän pussit joka aamu. Toimitus ei kestä kauaa ja mieli ei harhaile seksissä niin paljoa.

    • asiastasi

      Muista miehistä en tiedä, mutta minulla kyllä.
      Yrityksien ja erehdyksien kautta olen oppinut, että ennen vakituisen suhteen aloitamisesta pitää sopia asiasta eikä kummankaan tarpeet saa tulla myöhemmin yllätyksenä toiselle osapuolelle. Hyvässä suhteessa kumpikin saa aina kun haluaa.

      • asiastasi

        ps.
        Mistään säännöllisestä tyhjentämistarpeesta tai kasaantumisesta ei minun kohdallani voin puhua. Pikemminkin tarve on täysin epäsäännöllistä joinakin päivinä ei haluta joskus taas kolmestikin. Enkä huomaa sen mitenkään vaikuttavan asiaan kumpi tekee aloitteen.


      • Öitätänne
        asiastasi kirjoitti:

        ps.
        Mistään säännöllisestä tyhjentämistarpeesta tai kasaantumisesta ei minun kohdallani voin puhua. Pikemminkin tarve on täysin epäsäännöllistä joinakin päivinä ei haluta joskus taas kolmestikin. Enkä huomaa sen mitenkään vaikuttavan asiaan kumpi tekee aloitteen.

        Voi sua ajattelet vain itseäsi ja omia tarpeitasi, onhan suhteessa se toinenkin osapuoli ja hänen halunsa sekä tunteensa. Seksielämäkin on riippuvainen sen muun yhteiselämän sujumisesta, jos siellä tökkii ja on ongelmia eri tasoilla, loukattu puolintoisin, niin kyllä ne halut hyytyy molemmilla, jos ongelmia ei kyetä käsittelemään. Kyllä ne muut ihmissuhdetaidot parisuhteessa nousee arvoon arvaamattomaan, että saisi ne kassit ylipäätään säännöllisesti tyhjiksi. Hyvä suhde on toinen toisensa kunnioittamista ja arvostamista, ja se haluaminen on molempien tahdosta kiinni, ei vain toisen. Hyvässä suhteessa on turvallista sanoa myös: ei tänään kulta, olen fyysisesti väsynyt, ei jaksa ja toinen ymmärtää asian, eikä enää kinua vain oman halunsa tyydyttämiseksi.


    • PihtaanVitusti

      Ennemmin vetää tumppuunsa avioliitossakin kuin nussii tukevaa akkaa.Omat eritteet kestää mutta ei akan.Eikä ala ihokaan haista sen toisen iholle.

    • mies_40

      Ymmärrän aloittajan miestä hyvin. Tuo kolme päivää on aika maaginen raja. Niillä main alkaa jäätävä jatkuva paineen tunne, jopa pieni vihlonta. Mulla siihen yhdistyy se, että on jatkuva kusihätä vaikka mitään ei tule. Siis täytyy käydä vessassa kokeilemassa vartin välein. Lisäksi panettaa aivan tolkuttomasti. Erittäin ärsyttävä ja tuskastuttava olotila. Se loppuu kuin seinään kun tyhjentää kassit.

      Mukavampaahan se on panetus omaan naiseen purkaa kuin vessapaperiin, mutta kyllä sekin auttaa. Tosin… tulee sijaisvitutus siitä kun itse lähes kärsii ja toinen ei anna. Mikä ihme joillakin naisilla on kun ei seksi kelpaa? Jos et halua miestäsi, niin tehkää asialle jotain. Tajuatteko paljon se syö suhdettanne kun toinen kokee ettei ole haluttava? Kyllä itsellä pitkässä suhteessa (12v) oli loppuun asti hyvää seksiä kolmisen kertaa viikossa keskimäärin, joinain viikkoina enemmän, joskus vähän laiskempaa.

      • eräs.vaimoke

        Toiset haluu koko ajan, toiset ei ikinä. Tietysti paras olis jos halut suht samaa luokkaa puolisoilla. Jos toinen ei anna, vaarana on lähteä etsimään muualta.
        Meillä pitkä suhde takana ja joka ilta seksiä. Minusta se on ollut eniten kiinni, mies on kyllä valmis aina niihin puuhiin. Halvimmillaankin pari kertaa viikossa on meidän tahti ollut. Joskus jos riitaa tai muuta niin sitten voinut mennä kuukausikin.
        Kai jotkut naiset ei sitten oo niin munan perään, itellä se on liiton ehdottomia plussapuolia. Kun tuntee jo toisen, ei ole paineita tai epävarmuutta, seksi on nautinnollista.


      • tuo.edellinen
        eräs.vaimoke kirjoitti:

        Toiset haluu koko ajan, toiset ei ikinä. Tietysti paras olis jos halut suht samaa luokkaa puolisoilla. Jos toinen ei anna, vaarana on lähteä etsimään muualta.
        Meillä pitkä suhde takana ja joka ilta seksiä. Minusta se on ollut eniten kiinni, mies on kyllä valmis aina niihin puuhiin. Halvimmillaankin pari kertaa viikossa on meidän tahti ollut. Joskus jos riitaa tai muuta niin sitten voinut mennä kuukausikin.
        Kai jotkut naiset ei sitten oo niin munan perään, itellä se on liiton ehdottomia plussapuolia. Kun tuntee jo toisen, ei ole paineita tai epävarmuutta, seksi on nautinnollista.

        Halvimmillaan=harvimmillaan :D


      • mies_40
        eräs.vaimoke kirjoitti:

        Toiset haluu koko ajan, toiset ei ikinä. Tietysti paras olis jos halut suht samaa luokkaa puolisoilla. Jos toinen ei anna, vaarana on lähteä etsimään muualta.
        Meillä pitkä suhde takana ja joka ilta seksiä. Minusta se on ollut eniten kiinni, mies on kyllä valmis aina niihin puuhiin. Halvimmillaankin pari kertaa viikossa on meidän tahti ollut. Joskus jos riitaa tai muuta niin sitten voinut mennä kuukausikin.
        Kai jotkut naiset ei sitten oo niin munan perään, itellä se on liiton ehdottomia plussapuolia. Kun tuntee jo toisen, ei ole paineita tai epävarmuutta, seksi on nautinnollista.

        Loistohomma! Kyllä romantiikka, intohimo ja kaikenlainen läheisyys on suhteen todellinen liima. Ei lapset ja asuntolaina - ne on ennemmin kahleita kahden aikuisen välillä jos homma ei muuten pelaa.


      • vaiettävihlonta

        Vai että vihloo ja jatkuva kusihätä..
        Eihän tuo ole muuta kuin eturauhasvaivaa miehellä, tuossa iässä. Kyse on kyllä useimmilla henkisestä riippuvuudesta, kuten tupakan tai kahvin tai alkoholinkin kanssa monella on.


    • kuuJatähdet

      En ole koskaan suhteissani saanut tarpeeksi seksiä. Kukaan mies ei ole lopulta jaksanut. Mutta olenkin kai nymfomaani.?

      • Missä päin olet? Täällä olisi nymfo mies. Mikään ei riitä.


    • pallittäynnä

      Kyllähän ne pallit on miehelle vähän niinkuin majavalle hampaat.

    • txtt

      En ole ikinä tajunnut tota et elämä menee vaikeeksi jos ei saa pusseja tyhjäksi,mulla ainakin kaikki hommat sujuu paremmin kun ei ajattele koko asiaa,pillun olen nähnyt joskus 90 luvulla ja en edes muista milloin viimeksi olen kassit tyhjänny viime vuoden puolella.

    • Hra60v

      Tämä on minulle rankka aihe. 30 yhteisen vuoden jälkeen muutenkin niukasti seksiin innostuneen vaimon halut ovat kadonneet täysin. Ei auta puhuminen, ei silittely eikä maanittelu. Ei sekään että huolehdin kotitöistä, kannan vastuuta yhteisistä asioista ja huomioin puolisoani aina ja kaikessa.

      Minusta tuntuu, että elämä menee lujaa vauhtia ohi. Olen yhä selvemmin kypsymässä siihen, että myydään asunto, maksetaan lainat ja minä lähden elämään omaa elämääni onnellisempana. Toinen tehköön ihan mitä huvittaa. Siitä olen varma, että ainakaan yksi asia ei häntä huvita.

      • halujaolisitallella

        Samalla lailla on vaimo meilläkin. Ei kiinnosta mikään muu kuin tietokone ja siellä olevat keskustelut ja keskustelijat.


    • lelujajameikkejä

      Meillä tyhjennetään ensiksi miehen kassit, joko minä tyhjennän tai katson kun mies tyhjentää. Sitten alkaa minun hyväily käsin ja erilaisilla leluilla, joko teen itse ja mies katselee tai tehdään yhdessä. Välillä meikkaan itseni ja miehen voimakkaasti ennen tyhjennyksen aloittamista. Pitää tehdä toisen kanssa muutakin kun yksi ja sama asento ja tapa. Meillä ainakin tuo toimii.

      • Siis meikkaatko myös miehesi?


    • Ei mitään fyysistä pakotetta ole. Ei ne pussit siitä räjähdä vaikka niitä ei tyhjentäisi tavalla tai toisella.
      Henkinen riippuvuus voisitten olla ihan erijuttu.
      Tyyliin; jos et kolmen päivän välein tyhjennä miehesi pusseja se osoittaa että sinulla on toinen mies?

    • Pussittyhjäksikeinolla

      Kyllä pitää itse tyhjentää pussit. Vaimoa ei kiinnosta mikään mikä viittaa seksiin. Kiinnostaa nykyisin kaverit keskustelupalstoilla. Vai pitääköhän itsekin etsiä keskustelijoita ja samalla kuka tyhjentäisi pussit.....

    • Miehetvastatkaa

      Voiko kassit tyhjentyä niinsanotusti itsestään ajan kuluessa? Naisen logiikalla (älkää nyt naurako miehet) nehän voi vaikka revetä? Ei nyt sentään mutta voiko oikeasti pallit tyhjentyä itsestään jos ei harrasta masturbointia/seksiä? Mies väittää ettei tyydytä itseään eikä käy vieraissa mutta välillä ovat täydet ja tyhjät…seksi meillä olematonta. Ei piruiluvastauksia kiitos.

    • OmatKädetJaVaimonPillu

      tyhjennän kassit joka päivä muuten tulee kipee olo ja ikää 50v 3 päivää on maxsimi olla ilman kassien tyhjennystä muuten käy kiveksiä ja alapäätä särkemään kuumottamaan.

    • varmistusta

      Siemennnesteen tuottaja on eturauhanen
      Kassit tyhjiksi säännöllisesti pitää eturauhasen terveenä.

    • Anonyymi

      Kyllä miestä haluttaa juuri kolmen päivän välein kun alkaa olemaan painetta, muuten saan nuoleskella näppejä....

    • Anonyymi

      Oletko vähän pihalla? Tuohan on ihan tutkittu juttu että se on jopa terveellistä että mies tyhjentää kassinsa säännöllisesti. Ai että näitä kehareita riittää täällä.

    • Anonyymi

      Minulla oli noin 35v asti siten että joko rouva tai itse tyhjensin pallit 5-6kertaa viikossa. Se oli sellainen normi väli. Kokeiltiin pari kertaa voiko kuukauden joka päivä tyhjentää ja se onnistui mutta oli vähän liikaa, meinas rouvallakin olla alapää hellä kun loppuajasta sai pitkään panna tai runkata ennenkuin sain.

      Sitten vanhempana noin 2-3kertaa kun tyhjäksi saa viikossa niin hyvä on.

      Onneksi meillä rouva ymmärtänyt miesten paineet eikä ole ikinä kieltäytynyt tehtävästä vaikka toki pimppiä ei läheskään aina ole saatu mutta sitten on muut konstit hänellä käytössä. Nuorena vielä hän oli tosi aloitteellinen ja hoiti hommat näppärästi eikä itse tarvinnut edes siivota jälkiä vaikka sotkua meinaa tullakin.

    • Anonyymi

      Alkuun 3krt päivässä, sitten vähintään 3 krt viikkoon niin pysyy mies rauhallisena. Näin on menty yli 10 vuotta, johan sen huomaa pössiksestä että milloin on hyvä päästellä toiselta paineet pois.

    • Anonyymi

      Kyl tollaset tunteet ovat kun ns , panettaa . Mut kaikki on yksilöllistä eikä naisen pidä olla se mihin mies vain tarpeensa tekee , parittelusta pitää olla myös sinulle laukaiseva tekijä koska olet ihminen ja vietit toimivat . Vaadi orkku myös itsellesi !

    • Anonyymi

      Jos vaimolta ei tarpeeksi saa niin kyllä niiltä nuoremmilta pimppiä saa ihan tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Ilman muuta myös naiselle orgasmi. Meillä rouva saa yleensä ensin muttei aina, sitten jatketaankin dildolla loppuun asti. On se kiva katsoa pillua&peppureikää läheltä kun nainen saa, reiät sykkii ja peppu vapisee ihan älyttömästi.

    • Anonyymi

      No muuten niistä tulee vähän sellaisia nihkeitä ukkoja. Eli kyllä niitä kannattaa välillä tyhjentää, tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Vtutus on tapissa juuri nyt nimenomaan sen vuoksi kun täytyy olla ilman. Pitäisi alkaa nyrkkeilijäksi kun raivottaa niin kovin. Noh, on se hyvä että tämä joskus päättyy. Kokemus sinänsä. En todellakaan suosittele noufäppiä ainakaan miehille. Se joko masentaa tai vtuttaa.

      • Anonyymi

        Se kasvattaa. Ei pillu ohjaa mieltä, viisastut samalla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kasvattaa. Ei pillu ohjaa mieltä, viisastut samalla 😉

        Entä jos joutuu olemaan koko elämänsä ilman? Silloinhan sen perään haikailee ja spekuloi miltä se oikein mahtaa tuntua. Kyllä täällä elämässä pitäisi olla sellainen aikuistumisriitti missä ne hommat hoidetaan, jotta ätmejä ja inceleitä saataisiin ennaltaehkäistyä. Isossa kuvassa siitä olisi enemmän hyötyä kuin haittaa. Aloitus taisi olla parisuhteessa oleville vaikka vastasinkin sinkun näkökulmasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe