AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / ohimosärky

ohimosärky

7 Vastausta 13 109 Lukukertaa
Minulla on jo parin viikon ajan ollut ohimosärkyä. Kipu ei ole läheskään jatkuvaa, vaan tuntuu aina välillä esim vihlaisuina. Ohimon lisäksi tällaista tuntemusta on alempana poskella korvan edessä. Pitäisikö mennä käymään lääkärissä, mitä mieltä olette? Ongelmana ei siis ole kivun voimakkuus vaan kunmmallisuus.

kasvohalvaus?

Äidilläni alkoi kasvohalvaus samoin oirein. Oletko saanut kylmää tai vetoa? Suosittelisin lääkärissä käyntiä.

ohimosärystä

en halua pelotella mutta niin minullakin alkoi vihlaisuista,puolella ,millä puhun kännykkään.vaadi mangneettikuvien ottoa jos mahdollista, vena sarjoin.ehkä kaikki on ok mutta tiedän mitä on odottaa ja pelätä.selvitä heti,kaikkein kuluttavinta on epätietoisuus.terve.

Trigeminusneuralgiaa?

Kyseessä voisi olla kolmoishermosärky, lähinnä yhden sen haaran alueella.
Jos kovin alkaa vaivata, käy kysymässä neurologilta.

Siis mitä?

Apua! Siis mikä tuo kasvohalvaus on? Minulla kipu on melko lievää, mutta tuntuu oudoisa tilanteissa, joskus esim kun nielaisee tuntuu kipua ohimoilla ja joskus muuallakin pään "pinnalla", esim otsalla.

kovaa pääkipua

Mulla oli hirveää ohimosärkyä pari vuotta sitte, tuntu pahalta pitää silmiä auki, pelotti.. Kävin lääkäreissä, hammas- silmä sekä neurologin tutkimuksissa, myös radiotomografia kuvauksissa. Heräsin yöllä itkemää, kuolen.. Se oli kauheaa, vahvoja särkylääkkeitä söin silloin. MUTTA, mitää syytä sille ei löytynyt, ilmeisesti stressi!! hermot hampaista menee ohimolla.. Huomasinkin, että stressissä tulee öisin vahingossa puristettua hampaita yhteen.. Ajan myötä särky loppui, ja nyt muistutan aina itseäni "kasvot rentona!"

neurologille

Kuulostaa aika paljon kolmoishermosäryn oireilta myös.
Itselläni vaivana mutta vähän eri alueella kasvoissa.
Kannattaa mennä oma lääkärin kautta ja pyytää lähete neurologille. Neurologille siksikin että vaatii neurologin lausunnon niin saat kolmoishermsärky lääkkeet kelan korvaamina,jos siksi todetaan
.lmoi
 /   /  /  /  / ohimosärky

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta