Halpoja shetuja???

Minä vaa... xp

Eli onko kellään myynnissä HALPOJA shettiksiä?? Tai tietääkö kukaan mtn hyviä sivuja mis on ilmotuksia myynnissä olevia poneja?? ei mielellään ht.net oon kattonu sielt jo!! Ja suomenkieliset sivut...en oo mikään enkun taitaja... xd

16

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shettis

      En nyt tiiä mikä sun mielest on halpa. Mut täält löytyy shettiksiä(hinnat n. 700€-2800€): www.shettis.com. Ota kuitenkin huomioon, että noi halvimmat on yleensä -03/-04 syntyneitä varsoja.

      • minä vaan....xp

        kiitos paljon...shettiksen iällä ei ole väliä sillä se tulee suurimmaksi osaksi suokin seuraksi mutta kyllä sillä ajettaisiin ja ratsastettaisiinkin... :DD


      • mie vaan..
        minä vaan....xp kirjoitti:

        kiitos paljon...shettiksen iällä ei ole väliä sillä se tulee suurimmaksi osaksi suokin seuraksi mutta kyllä sillä ajettaisiin ja ratsastettaisiinkin... :DD

        miks täytyy olla halpa?? etkö tunne sanontaa halvalla ei hyvää saa.


      • minä vaan...xp
        mie vaan.. kirjoitti:

        miks täytyy olla halpa?? etkö tunne sanontaa halvalla ei hyvää saa.

        eks oo kuullu sanontaa: Parempi koti hintaa tärkeämpi!!!


    • Minä vaa... xp

      eli siinä se kysymys tuliki......eli muita osoja?

    • uusi ponin omistaja

      Käy kattoos keltasest pörssis´tä siel o yks tamma ikä? h.500e
      Sit oli kirjavia tammoja 2kpl samal myynnis hp800e.(IKÄ TAIS OLLA 4V)Ja halpa....monella asiasta oma käsite et mikä on kallis jne.Mut kandee käydä kattoo ja soittaa jos kiinnostunu....:)ONNEA PONI ETSINNÄLLE!!!

      • Minä vaa... xp

        kiiitooos.. :)


    • PiGGuPoNi
    • noono

      hevostalli.net nii sielt löytyy sillä mäki etin ponia mutta vaan sallasta jolla on sk 130cm

    • Lool

      Öött..

      • Sennu1

        Moi!
        Olisiko kellään myynnissä shettis-tammaa luonteelle ei väliä!se tulisi siitos ja raviponiksi se saisi hyvän kodin ja elämän olisin niin kiitollinen jos joku vastaisi!tamma saisi olla muiden welsh ja shettis ponejen seurassa ilmoittaisin joka viikko miten shettis voisi ilmoittaisin jos se astutettaisiin lähdettäisiin kuvia jne.olen ratsastanut kohta 3vuotta osaan käsitellä poneja ja Varsoja,eli osaan ratsastaa puhdistaa kaviot harjata taluttaa ruokkia hypätä esteitä lomittaa Ponin hakea tarhasta laittaa suitset satulan suojat riimun ja riimunnarun poni saisi asua rauhassa Mäntsälän maaseudulla laiduntaa liikuntaa saisi ja paljon huolen pitoa poni olisi hyvässä hoidossa ja tallilla on maineesi kenttä maastot (hyvänkuntoiset)iso päätalli,pienitalli on vähän pienempi.tarhoja paljon ainakin 10!
        Tallilla on iso piha!ja poni saisi ruokaa tarpeeksi!lisää tietoa tallista,tarhoista,minusta,jne eli jos shettiksesi on myynnissä ilmoita minulle!


    • Cinttu❤️

      Hei!❤️ oisko kellään aika halpaa vaihto settistä sen pitäis olla kyllä aika iso ei hirveen iso settis koska oon 9v tyttö me vaihettais se russponi ruunaan osaa kaikki askel lajit myydään varmaa 3000e tai halvemmalla vastatkaa jos on halpa settis jos maksaa 300 voin vähentää hintaa ei olla varmoja myydäänkö sitä russia jos ei löydy halpaa hintaa lähettäkää kuva ja video ei ole pakko mut ois kiva jos tulis joku video kiitos!

      • Cinttu❤️

        Sori


      • suflin
        Cinttu❤️ kirjoitti:

        Sori

        miks ihmeessä haluaisit vaihtaa rushponinne shettikseen? Jos kerran teillä on jo poni joka osaa kaikki askellalajit ja kannattaa ilmoittaa poninne taso mm. kouluratsastuksessa ja onko kisakokemusta, luonteesta ja paljonko hyppää hyvän ratsastajan alla kisakentällä esteitä ja paljonko yksittäin. Ja kannattaa totuudenmukaisesti laittaa ja olisi paljon paremmin jos vanhempasi olisi mukana hankkeessa ettet vaan kerro joku päivä että joo yks tyttö tulee koeratsastaan meidän ponin ja luultavasti ostaa sen 3000eurolla ja antaa shetun päälle.. Ja jos on vaihdosta kyse niin eikös olisi paljon järkevämpää vain vaihtaa eikä pyytää mitään 3000euroo päälle koska eihän siitä tule hirveän kannattavaa sille joka vaihtaisi shettiksensä?..


      • Cinja❤️
        suflin kirjoitti:

        miks ihmeessä haluaisit vaihtaa rushponinne shettikseen? Jos kerran teillä on jo poni joka osaa kaikki askellalajit ja kannattaa ilmoittaa poninne taso mm. kouluratsastuksessa ja onko kisakokemusta, luonteesta ja paljonko hyppää hyvän ratsastajan alla kisakentällä esteitä ja paljonko yksittäin. Ja kannattaa totuudenmukaisesti laittaa ja olisi paljon paremmin jos vanhempasi olisi mukana hankkeessa ettet vaan kerro joku päivä että joo yks tyttö tulee koeratsastaan meidän ponin ja luultavasti ostaa sen 3000eurolla ja antaa shetun päälle.. Ja jos on vaihdosta kyse niin eikös olisi paljon järkevämpää vain vaihtaa eikä pyytää mitään 3000euroo päälle koska eihän siitä tule hirveän kannattavaa sille joka vaihtaisi shettiksensä?..

        Hyppää hyvin mut pitää miättä myydäkään ihan viälä❤️


      • Cinttu❤️
        Cinja❤️ kirjoitti:

        Hyppää hyvin mut pitää miättä myydäkään ihan viälä❤️

        Ja on tosi kiltti ei oikee koulukokemusta mut esteillä hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe