Hääunia puolin ja toisin

Lady

Poikaystäväni näki unta että menimme naimisiin. Hääjuhla piti pitää vihkimisen jälkeen ladossa? Kesken vihkimisen sulhanen yhtäkkiä muisti ettei latoa ole edes siivottu ja joutui poistumaan hoitamaan järjestelyjä. Hiukan sanoi tunteneensa unessa huonoa omaatuntoa siitä että joutui jättämään minut yksin kirkkoon vieraiden kanssa.

Minä olen itsekin nähdyt hääunia. Minun unissani sulhanen on ollut epäselvä, en tiedä edes oliko kyseessä poikaystäväni. Olin kuitenkin menossa naimisiin ja minulla oli vihkipuku hankittuna. Toisessa unessani olin jo vihkitilaisuudessa, tosin yksin vieraiden kanssa. Sulhanen oli myöhässä, mutta en kuitenkaan ollut asiasta mitenkään huolestunut.

Olemme keskustelleet poikaystäväni kanssa viime aikoina naimisiinmenosta, mutta paljastavatko unemme alitajunnastamme jotain erityistä naimisiinmenoon liittyvää?

5

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkumaija

      Kummankin unen perusteellaa molemmilla on joitain alitajuisia estoja vielä liittyen häihin.
      Poikaystävälläsi on vielä asiassa hiukan pohtimista, kun jotain on vielä käsittelemättä, siivoamatta (lato) omassa itsessä. Hän ei ole vielä ihan valmis, mutta pian on, kunhan saa "siivottua".
      Sinä olet itse myös "epävarma", sinulla se tuntuisi liittyvän enemmän henkilöön liityviin epävarmuuksiin. Sinä olet kyllä ehkä enemmän miettinyt naimisiinmenoa itseksesi jo jonkin aikaa kun on jo vihkipuhu hankittu. Mies taas ajattelee, että tämä tuli niin äkkiä, mutta pian voisi mennäkin....
      Kummankin unessa olet loppujen lopuksi yksin kirkossa ja se kuvannee sitä tilannetta että sinä olet pitemmällä hääjärjestelyjen miettimisessä. Olet asiaasa se innokkaampi osapuoli, mutta varo että ei itse häiden järjestäminen ja hääjuhla ole tärkeintä, että kyse on nyt siitä, että haluaa rakastaa miestään nyt ja ikuisesti. Päätös on siis "lähes" lopullinen.Ja anna miehellesi hiukan enemmän aikaa, menette kyllä naimisiin:)

      • Lady

        Tulkintasi kolahtaa tilanteeseemme käsittämättömän hyvin, vaikka et meitä tunne. Taidat olla varsin hyvä tulkitsemaan.

        Oletko koskaan harkinnut ottavasi maksua unentulkinnasta? Tuossahan olisi oiva bisnesidea.


      • Nukkumaija
        Lady kirjoitti:

        Tulkintasi kolahtaa tilanteeseemme käsittämättömän hyvin, vaikka et meitä tunne. Taidat olla varsin hyvä tulkitsemaan.

        Oletko koskaan harkinnut ottavasi maksua unentulkinnasta? Tuossahan olisi oiva bisnesidea.

        Toistaiseksi ainakin harrastuspohjalta. Mutta ideahan oli hyvä.... jos olisi rahanpuutetta. mutta voisi mennä harrastuksesta into jos sitä alkaisi rahankiilto silmissä tekemään...aika näyttää, tämä on hyvä "harjoittelupaikka".


      • Lady
        Nukkumaija kirjoitti:

        Toistaiseksi ainakin harrastuspohjalta. Mutta ideahan oli hyvä.... jos olisi rahanpuutetta. mutta voisi mennä harrastuksesta into jos sitä alkaisi rahankiilto silmissä tekemään...aika näyttää, tämä on hyvä "harjoittelupaikka".

        Niin, kokemusta on minullakin mitä harrastukselle tapahtuu kun siitä tulee tulonlähde.

        Ennen pidin aikakauslehtien lukemisesta vapaa-aikana. Sitten ryhdyin freelancerina kirjoittamaan muutamiin, nyt aikakauslehden lukeminen tuntuukin yhtäkkiä työltä.

        Silti pidän tilannetta, jossa harrastus on myös ammatti ideaalisena. On kiva kun ihminen saa tehdä sitä mistä pitää, ja jos siinä sivussa saa myös elantonsa, niin mikäs on ollessa.


    • minttu5

      Mitä tarkoittaa jos löytää unessa häämekon, joka ihan loistaa pimeydessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe