Aloe Vera juoma

-79

Minkälaisia tuloksia olette saaneet eri vaivoihin Aloe Vera Gel juomasta?

135

190786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjö

      Käytän sitä vain ulkoisesti, siis en juo. Suosittelen samaa sinullekin!

    • saija

      Hei!
      Olen käyttänyt tavallista, sekä persikan makuista aloe vera geliä. Otan aamulla vain yhden ruokalusikallisen tyhjään vatsaan. Olen käyttänyt aloeta nyt kaksi kuukautta ja oloni on ollut paranemaan päin. En ole enää niin väsynyt (nukuin joka päivä päiväunet, nyt en)ja vatsani ainakin on toiminut paljon paremmin!
      Persikan makuista, joka on kuulema reumaan hyvä, olen nyt ottanut vasta kahden viikon ajan. Edelleen käytän pieniä annosmääriä, olen mahdottoman herkkä yleensä kaikelle. Persikka aloe on aktivoinut kivut esille, eli on saanut elimistössä hyvää aikaan. Toivottavasti kivut kestää vain vähän aikaa, muutoin en persikalla jatka eteenpäin. Olen kaiken kaikkiaan positiivisesti yllättynyt tuotteeseen! Kokeile, mutta tietenkin oman kroppasi kuuntelulla!!!

      • Utelias uuno5

        Hei. Oliko se Saksalaisen suoramyyntiyrityksen Aloe Vera Persikkaa, joka sisältää 98,2 % geeliä, vai sen amerikkalaisen verkostomarkkinointi firman FLP:n Aloe Veraa?


      • HYVÄKSIHAVAITTU
        Utelias uuno5 kirjoitti:

        Hei. Oliko se Saksalaisen suoramyyntiyrityksen Aloe Vera Persikkaa, joka sisältää 98,2 % geeliä, vai sen amerikkalaisen verkostomarkkinointi firman FLP:n Aloe Veraa?

        AMERIIKKALAINEN FOREVER SISÄLTÄÄ GEELIÄ TUONVERRAN VOISI OLLA SITÄ.


    • Huippujuttu

      ...positiivisia vaikutuksia monet ihmiset ovat kertoneet näin ja olleet tyytyväisiä tuohon tuotteeseen. Itselläni ei tuota reumaa ole, mutta käytän silti sitä sen terveelisyyden takia.

      [email protected]

    • nivelreumaatikko

      Reumayhdistyksen tilaisuudessa puhuttiin tuosta. Useampi oli kokeillut ja todennut hyödyttömäksi. Kaikki he olivat nivelreumaaa sairastavia.

      • kannattaa juoda

        olen juonut persikan makuista aloe juomaa, auttaa ihan selvästi reuma oireisiin. vaatii vain kärsivällisyyttä ja joillakin pitkää käyttöä ennen kuin teho näkyy. joka on käyt. esim vain pullon tai kaks ei kyllä tiedä vielä aineesta mitään.


      • Heluna
        kannattaa juoda kirjoitti:

        olen juonut persikan makuista aloe juomaa, auttaa ihan selvästi reuma oireisiin. vaatii vain kärsivällisyyttä ja joillakin pitkää käyttöä ennen kuin teho näkyy. joka on käyt. esim vain pullon tai kaks ei kyllä tiedä vielä aineesta mitään.

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?


      • Huippujuttu
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Ota yhteyttä: [email protected]


      • epäilijä
        Huippujuttu kirjoitti:

        Ota yhteyttä: [email protected]

        On ihmeellistä, että sinä satut aina sopivasti mainostamaan tänne ihmejuomaasi. Käytkö kaikki keskusteluryhmät läpi päivittäin?


      • joceri
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Aloe vera tuotteita voi ostaa itsenäisiltä jälleenmyyjiltä, joita löytyy ympäri Suomea. Ota yhteyttä jos kiinnostaa kokeilla?


      • Huippujuttu
        epäilijä kirjoitti:

        On ihmeellistä, että sinä satut aina sopivasti mainostamaan tänne ihmejuomaasi. Käytkö kaikki keskusteluryhmät läpi päivittäin?

        ...niin miksi siitä ei saisi täällä kertoa kenellekkään? Sinä taidat käydä "kaikki keskusteluryhmät läpi" koska näin hyvin tiedät ja olet asioista perillä?

        Enkä ole suinkaan ainut "mainostaja" ja en myöskään viimeinen. Eikä kysessä ole mikään "ihmejuoma."

        Se on vaan harmi, että on epäileviä jos tuote kerta toimii. On totta, että löytyy myös humpuuki tuotteita jotka siinä sivussa saavat "epäilevät Tuomakset" mustamaalaamaan hyvienkin ja rehellisellä pohjalla olevien yhtiöiden mainetta.


      • nivelreumaatikko
        epäilijä kirjoitti:

        On ihmeellistä, että sinä satut aina sopivasti mainostamaan tänne ihmejuomaasi. Käytkö kaikki keskusteluryhmät läpi päivittäin?

        Varmasti ihmiset tajuavat, että kyseinen tuote on teholtaan yhtä hyvä kuin mikä tahansa lumelääke. Mutta varsinkin naiset haluavat olla mukana kaikenlaisessa hömpässä.

        Tietysti olisi fiksua, että markkkinoitaisiin vain luvallisissa paikoissa.


      • apua saanut
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Tärkeintä on, kun valitset aloe vera juomaa tai mitä tahansa muuta aloe vera tuotetta, että varmistut tuotteen puhtaudesta ja aloe vera procentista. Mitä enemmän tuote sisältää aloe veraa, sen parempi tuote.
        Suosittelen hakemaan käsiin sellaisen tuotteen jolle on myönnetty Institut Freseniuksen leima ja certifikaatti. Ko. instituutti on puolueeton tutkimuslaitos jonka leima on suurimmassa osassa saksassa myytyjä lääkkeitä.
        Leimaa ei voi ostaa, sen voi ansaita vain hyvällä tuotteella. Tietääkseni vain yhdellä aloe vera juomalla on tämä leima.


      • Reumanen
        kannattaa juoda kirjoitti:

        olen juonut persikan makuista aloe juomaa, auttaa ihan selvästi reuma oireisiin. vaatii vain kärsivällisyyttä ja joillakin pitkää käyttöä ennen kuin teho näkyy. joka on käyt. esim vain pullon tai kaks ei kyllä tiedä vielä aineesta mitään.

        Juu, kyllä meidänkin yhdistyksessä sitä litkua on yritetty käyttää, mutta minä en ole saanut siitä vähäisintäkään apua, vaikka olen vedellyt sitä pari ämpärillistä, eli parikymmentä litraa ja uskonut ja uskonut, että alkaa auttamaan. Mutta kun ei.

        Moni muukin on kokeillut meidän yhdistyksestä, mutta heillekkään ei siitä ollut mitään apua.
        Joku tietyn tyyppinen kesy fibro voi olla, jolle auttaa, mutta ei auta näissä rankemmissa tapauksissa.


      • Samatra
        nivelreumaatikko kirjoitti:

        Varmasti ihmiset tajuavat, että kyseinen tuote on teholtaan yhtä hyvä kuin mikä tahansa lumelääke. Mutta varsinkin naiset haluavat olla mukana kaikenlaisessa hömpässä.

        Tietysti olisi fiksua, että markkkinoitaisiin vain luvallisissa paikoissa.

        Keskustelu on ihan OK, mutta että heti ollaan osto-osoitetta lävyttämässä. Jos kerran osataan tänne tulla, osataan varmasti käyttää sekä

        http://www.keltaisetsivut.fi että haku
        http://www.google.fi

        Joka ikinen kysyjä takuuvarmasti osaa etsiä näistä virallisista ilmoittajien lähteistä, ilman että sitä tarvitsee tulla tyrkyttämään tänne keskustelupalstoille. Oliko noista esim. keltaisen pörssin ilmoituksista mikä Sinun ilmoituksesi ? HUOM ! Yrittäjät ovat todella maksaneet ilmoituksistaan asiallisesti sinne. JOkainen keskustelupalstakysyjä takuuvarmasti osaa löytää sieltä yhteystiedot. Eikö vaan ?


      • Luotettavista lähteistä
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Katso, täältä löydät varsinkin Keltaisten sivujen ilmoituksista vastuullisia yrittäjiä. JOs yrittäjä vaivaantuu maksamaan sinne ilmoituksensa, hän ottaa asian tosissaan. Se ei ole muuten mikään halpa ilmoitus. Joten suosittelen kunnon yrittäjien palvelua, eikä mitään keskustelupalstakalastajien käyttöä, ja sitten jälkikäteen naukua, ja pilata asiallisten myyjien työtä sillä, että myyjä on joku harrastelija, eikä osaa tehdä, niinkuin hänen kuuluisi.


      • siis täältä
        Luotettavista lähteistä kirjoitti:

        Katso, täältä löydät varsinkin Keltaisten sivujen ilmoituksista vastuullisia yrittäjiä. JOs yrittäjä vaivaantuu maksamaan sinne ilmoituksensa, hän ottaa asian tosissaan. Se ei ole muuten mikään halpa ilmoitus. Joten suosittelen kunnon yrittäjien palvelua, eikä mitään keskustelupalstakalastajien käyttöä, ja sitten jälkikäteen naukua, ja pilata asiallisten myyjien työtä sillä, että myyjä on joku harrastelija, eikä osaa tehdä, niinkuin hänen kuuluisi.

        http://www.keltaisetsivut.fi että haku
        http://www.google.fi


      • epäilijä
        Huippujuttu kirjoitti:

        ...niin miksi siitä ei saisi täällä kertoa kenellekkään? Sinä taidat käydä "kaikki keskusteluryhmät läpi" koska näin hyvin tiedät ja olet asioista perillä?

        Enkä ole suinkaan ainut "mainostaja" ja en myöskään viimeinen. Eikä kysessä ole mikään "ihmejuoma."

        Se on vaan harmi, että on epäileviä jos tuote kerta toimii. On totta, että löytyy myös humpuuki tuotteita jotka siinä sivussa saavat "epäilevät Tuomakset" mustamaalaamaan hyvienkin ja rehellisellä pohjalla olevien yhtiöiden mainetta.

        Et sitten keksinyt mitään omaperäistä sanottavaa.

        Sen verran olen seurannut keskusteluryhmiä, että olen huomannut ihmejuoman kaupustelijoiden itse laittavan "Minkälaisia tuloksia olette saaneet eri vaivoihin Aloe Vera Gel juomasta?" -viestejä eri versioina.

        Joku kysyi, mistä tuota ihmejuomaa saa. Sinä vastasit hänelle.

        Rehellinen myyjä käyttää ilmoituksissa omaa nimeään, osoitettaan ja puhelinnumeroaan.


      • Huippujuttu
        epäilijä kirjoitti:

        Et sitten keksinyt mitään omaperäistä sanottavaa.

        Sen verran olen seurannut keskusteluryhmiä, että olen huomannut ihmejuoman kaupustelijoiden itse laittavan "Minkälaisia tuloksia olette saaneet eri vaivoihin Aloe Vera Gel juomasta?" -viestejä eri versioina.

        Joku kysyi, mistä tuota ihmejuomaa saa. Sinä vastasit hänelle.

        Rehellinen myyjä käyttää ilmoituksissa omaa nimeään, osoitettaan ja puhelinnumeroaan.

        --Rehellinen myyjä käyttää ilmoituksissa omaa nimeään, osoitettaan ja puhelinnumeroaan.--

        ...ei yleisillä keskustelupalstoilla. Se tosi seikka tulisi jokaisen tietää jopa sinunkin. Poliisi nimenomaan varoittaa antamasta mitään niin sanottuja henk. koht. tietoja varsinkin yleisillä keskustelu foorumeilla johonka tämäkin kuuluu, mutta jos itse laitat yhteystietosi reilusti tänne esille niin voimme ottaa yhteyttä ja kertoa mistä on kyse. Yhtiöllä on ajoittain infotilaisuuksia jonnekka kaikki ovat tervetulleita niin katsotaan sinua lähinnä oleva paikka.

        Kaikki jotka täällä mielestäsi mainostavat eivät suinkaan kerro tietojaan ennen kuin joku ottaa heihin yhteyttä ja tosiaan haluavat tietää enemmän asiasta ja silloin voidaan "vaihtaa" puolin ja toisin paremmat yhteystiedot.


      • Huippujuttu
        apua saanut kirjoitti:

        Tärkeintä on, kun valitset aloe vera juomaa tai mitä tahansa muuta aloe vera tuotetta, että varmistut tuotteen puhtaudesta ja aloe vera procentista. Mitä enemmän tuote sisältää aloe veraa, sen parempi tuote.
        Suosittelen hakemaan käsiin sellaisen tuotteen jolle on myönnetty Institut Freseniuksen leima ja certifikaatti. Ko. instituutti on puolueeton tutkimuslaitos jonka leima on suurimmassa osassa saksassa myytyjä lääkkeitä.
        Leimaa ei voi ostaa, sen voi ansaita vain hyvällä tuotteella. Tietääkseni vain yhdellä aloe vera juomalla on tämä leima.

        Eli siinä on hyvä olla tuo Institut Freseniuksen myöntämä laatu sinetti koska se kertoo sen korkean laadun ja puhtauden.


      • Ansku

        Kuinkahan kauan ovat käyttäneet juomaa, ja nimenomaan persikkajuomaa yhdessä aloe MSM voiteen kanssa?


      • Nimetön
        Luotettavista lähteistä kirjoitti:

        Katso, täältä löydät varsinkin Keltaisten sivujen ilmoituksista vastuullisia yrittäjiä. JOs yrittäjä vaivaantuu maksamaan sinne ilmoituksensa, hän ottaa asian tosissaan. Se ei ole muuten mikään halpa ilmoitus. Joten suosittelen kunnon yrittäjien palvelua, eikä mitään keskustelupalstakalastajien käyttöä, ja sitten jälkikäteen naukua, ja pilata asiallisten myyjien työtä sillä, että myyjä on joku harrastelija, eikä osaa tehdä, niinkuin hänen kuuluisi.

        Hei, keskustelu luotettavista jälleenmyyjistä... Niitä on monenlaisia ja näin tulee olemaan aina!

        Myyn itse tuotteita, jotaka ovat saaneet ko. sertifikaatileiman tuotteilleen ja muut vastaavat tuoteet aloe verasta ei sitä omaa. Meidän geelijuoma sis. 90,1 % aloe veraa, kun taas muilla ei päästä läheskään samoihin lukuihin. Kannattaa olla tarkkana mitä siis ostat, koska esim. kilapilevan yrityksen tuotteet sis. aloiiniä, joka aiheuttaa ripulia yms. Ja tuossa vastaavassa tuotteessa on siis 62,00 mittayksikköä aloiinia, kun taas myymässäni tuoteessa sitä on vain 0,025... eli erot ovat suuret. Tarkista todella mitä ostat, koska tiedän itse mistä puhun ja siksi myynkin vain hyviä tuotteita joista olen täysin varma niiden vaikutuksista.

        Jos haluat kysyä lisää, niin voit mailata minulle osoitteeseen [email protected]


      • jorma iijoelta
        kannattaa juoda kirjoitti:

        olen juonut persikan makuista aloe juomaa, auttaa ihan selvästi reuma oireisiin. vaatii vain kärsivällisyyttä ja joillakin pitkää käyttöä ennen kuin teho näkyy. joka on käyt. esim vain pullon tai kaks ei kyllä tiedä vielä aineesta mitään.

        pitäisi jo kaksi pulloa auttaa. harrastin ennen kehonrakennusta ja kävin mailman parhaan ravintolisäkoulun. esim vehnänalkioöljy auttaa vuorokaudessa. kylmäpuristettu t.jorma


      • blue moon
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Sitä saa aloe vera juomaa myyviltä yrityksiltä. Näissä tulee kuitenkin olla tarkkana seuraavien asioiden kanssa:
        - aloe veran määrä, vähintään n.90% juomasta aloe vera geliä
        - puhtaus, tuotteessa ei saa olla aloiinia. Se on vahvasti ripulia aiheuttava aine. Eli hyvässä tuotteessa sitä ei ole ja siitä mainitaan pullon kyljessä. Älä luota tuotteeseen jossa ei aloiinipitoisuutta mainita.
        - Institut Freseniuksen sertifikaatti takaa puhtauden. Kun ovat tämän myöntäneet, he myös vastaavat sen laadusta.

        Allergikot ovat todenneet monessa tapauksessa oireiden vähentyneen vähän ja joillakin jopa huomattavasti. Näistä useimmat heinä- ja eläinallergikot ja viljaallergikot.

        Noin 1% ihmisistä maailmassa on aloelle allergisia. Kannattaa kuitenkin ensin varmistua että se varmasti on se aloe joka jossain tuotteessa on reaktion aiheuttanut, se voi hyvinkin olla jokin muu ainesosa. Monesti asia on ollut juuri näin.

        Jos päätät kokeilla, aloita erittäin pienillä määrillä, esim 5ml/päivä ja pikkuhiljaa annosta nostaen.

        Alussa saattaa ilmetä ns. oireiden pahenemista, mikä johtuu puhdistusprosessin käynnistymisestä. Yleensä kestävät muutaman viikon.

        Aloe veran kanssa tulee olla kärsivällinen. Eli kuten tuossa eräs aikaisempi henkilö kirjoitti, 1-2 pulloa ei vielä kerro "koko totuutta".

        Suosittelen lämpimästi, itse käyttänyt jo kolmatta vuotta, kuten myös 6 ja 8v poikani, sekä mieheni.

        [email protected]


      • mini mä
        nivelreumaatikko kirjoitti:

        Varmasti ihmiset tajuavat, että kyseinen tuote on teholtaan yhtä hyvä kuin mikä tahansa lumelääke. Mutta varsinkin naiset haluavat olla mukana kaikenlaisessa hömpässä.

        Tietysti olisi fiksua, että markkkinoitaisiin vain luvallisissa paikoissa.

        Se on totta että tuotteita tai tuotemerkkejä ei saa mainostaa täällä.

        Ne jotka käyttävät aloe veraa ja siitä täällä keskustelevat, heillä varmasti on oma aloe tuotteensa mistä pitävät.

        En kuitenkaan ole todennut että kukaan jotain tiettyä merkkiä täällä mainostais, ainakaan yhtäkään tuotenimeä en oo täältä löytäny. Aloe vera itsessään ei ole tuotemerkki, näin ollen kukaan ei ole sortunut suoraan mainontaan. Kas kun etelän maissa joissa aloe kasvaa luonnossa, siellä ihmiset ottaa aloensa sieltä ja käyttää sitä ilman välikäsiä.
        Joten aloe vera ei ole tuotemerkki vaan kasvi josta saa aloe geeliä, jota muuten on jo vuosituhansia käytetty ihan yleisesti. (jopa fredrika runeberg käyttää sitä eräässä receptissä, kirjoittamassaan kirjassa)

        Vasta kun joku tietty tuotemerkki mainitaan, silloin se on mainontaa.

        Jokainen lukija itse oman kiinnostuksensa mukaan toimii. Jos kiinnostaa mistä sitä saa, niin silloinhan sitä kysyy joltain joka sitä jo käyttää. Jos taas ei kiinnosta, niin jättäköön omaan arvoonsa.

        Kyllä ihan arkielämän tilanteissakin näin toimitaan....

        Ja kyllä noita miespuolisiakin käyttäjiä on runsain määrin ja ihan tyytyväisiltä ja hyvinvoivilta näyttävät... (mistähän moinen?)


      • junst
        apua saanut kirjoitti:

        Tärkeintä on, kun valitset aloe vera juomaa tai mitä tahansa muuta aloe vera tuotetta, että varmistut tuotteen puhtaudesta ja aloe vera procentista. Mitä enemmän tuote sisältää aloe veraa, sen parempi tuote.
        Suosittelen hakemaan käsiin sellaisen tuotteen jolle on myönnetty Institut Freseniuksen leima ja certifikaatti. Ko. instituutti on puolueeton tutkimuslaitos jonka leima on suurimmassa osassa saksassa myytyjä lääkkeitä.
        Leimaa ei voi ostaa, sen voi ansaita vain hyvällä tuotteella. Tietääkseni vain yhdellä aloe vera juomalla on tämä leima.

        onko se sertifigaatti teidän firmanne oma tytäryhtiö? Kyllä nämä tiedetään.


      • blue moon
        junst kirjoitti:

        onko se sertifigaatti teidän firmanne oma tytäryhtiö? Kyllä nämä tiedetään.

        Googleta tuo yritys ja katso itse. Eipä ole tytäryhtiö ei.


      • wantsmoreinfo
        blue moon kirjoitti:

        Sitä saa aloe vera juomaa myyviltä yrityksiltä. Näissä tulee kuitenkin olla tarkkana seuraavien asioiden kanssa:
        - aloe veran määrä, vähintään n.90% juomasta aloe vera geliä
        - puhtaus, tuotteessa ei saa olla aloiinia. Se on vahvasti ripulia aiheuttava aine. Eli hyvässä tuotteessa sitä ei ole ja siitä mainitaan pullon kyljessä. Älä luota tuotteeseen jossa ei aloiinipitoisuutta mainita.
        - Institut Freseniuksen sertifikaatti takaa puhtauden. Kun ovat tämän myöntäneet, he myös vastaavat sen laadusta.

        Allergikot ovat todenneet monessa tapauksessa oireiden vähentyneen vähän ja joillakin jopa huomattavasti. Näistä useimmat heinä- ja eläinallergikot ja viljaallergikot.

        Noin 1% ihmisistä maailmassa on aloelle allergisia. Kannattaa kuitenkin ensin varmistua että se varmasti on se aloe joka jossain tuotteessa on reaktion aiheuttanut, se voi hyvinkin olla jokin muu ainesosa. Monesti asia on ollut juuri näin.

        Jos päätät kokeilla, aloita erittäin pienillä määrillä, esim 5ml/päivä ja pikkuhiljaa annosta nostaen.

        Alussa saattaa ilmetä ns. oireiden pahenemista, mikä johtuu puhdistusprosessin käynnistymisestä. Yleensä kestävät muutaman viikon.

        Aloe veran kanssa tulee olla kärsivällinen. Eli kuten tuossa eräs aikaisempi henkilö kirjoitti, 1-2 pulloa ei vielä kerro "koko totuutta".

        Suosittelen lämpimästi, itse käyttänyt jo kolmatta vuotta, kuten myös 6 ja 8v poikani, sekä mieheni.

        [email protected]

        Ostin juuri pullon Foreverin persikkajuomaa, mutta luettuani juttuja aloin nyt epäillä juoman hyvyyttä. Pullon kyljessä lukee "Contains 100% juice"; ei kai tämä voi tarkoittaa, että aloe veran määrä tuotteessa on 100%? Tarkoittaako tämä, että tuotteessa oleva aloe vera on 100%:sta, ei laimennettua?

        Ravintosisältö on myös jokseenkin outo ja vähän epäselvä; ilmoitettu "serving size" on 240 ml ja tuota määrää kohti (mielummin esim. 100 ml kohti) ilmoitettu hiilarit, rasva jne. Ravintosisältö- tai "ingredients"-kohdassa ei kummassakaan ole mainintaa "aloiinista". Myöskään tuotteessa olevien aminohappojen, vitamiinien jne. määriä ei ilmoiteta pullon kyljessä. Kävin katsomassa forever.fi- sekä forever.com-nettisivuilla, josko siellä olisi tarkemmat tiedot tuotteen sisältämistä ainesosista, mutten löytänyt mitään. Jos jossain niitä on tarkemmin listattu, voisiko joku kertoa missä? Ikävä lukea tuotteen sisältämistä aineista "itsenäisen jälleenmyyjän omistamalta sivulta", jos haluaa puolueetonta ja luotettavaa tietoa.

        Kävin myös katsomassa Institut Freseniuksen sivuja ja käy ilmi kohdasta "Products with Quality Seal", että ainut sertifikaatin saanut aloe vera-tuote on LR Health & Beauty Systemsin Aloe Vera Drinking Gel. Tarkoittaako tämä, että kyseinen tuote on ainut laadukas markkinoilla? Ja onko kyseinen sertifikaatti ainut luotettava?
        Foreverin tuotteilla on "International Aloe Science Council"-sertifikaatti, joka on maksullinen. Onko tämä sertifikaatti maksullisuudessaan taas täysin epäluotettava?

        Kuka tietää mitä kaikkea tarkalleen Foreverin aloe vera-juoma tai muut tuotteet sisältävät?
        Tai mikä on luotettavin ja paras tuotemerkki tai sertifikaatti?
        Mistä saisi luotettavaa, puolueetonta ja tieteellisesti tutkittua tietoa aloe vera-tuotteista?

        Jos joku osaa joihinkin noihin kysymyksiin vastata ilman euron kuvia silmissä, olkaa niin ystävällisiä ja auttakaa hukassa olevaa! Suuri kiitos!


      • elämä pelissä
        wantsmoreinfo kirjoitti:

        Ostin juuri pullon Foreverin persikkajuomaa, mutta luettuani juttuja aloin nyt epäillä juoman hyvyyttä. Pullon kyljessä lukee "Contains 100% juice"; ei kai tämä voi tarkoittaa, että aloe veran määrä tuotteessa on 100%? Tarkoittaako tämä, että tuotteessa oleva aloe vera on 100%:sta, ei laimennettua?

        Ravintosisältö on myös jokseenkin outo ja vähän epäselvä; ilmoitettu "serving size" on 240 ml ja tuota määrää kohti (mielummin esim. 100 ml kohti) ilmoitettu hiilarit, rasva jne. Ravintosisältö- tai "ingredients"-kohdassa ei kummassakaan ole mainintaa "aloiinista". Myöskään tuotteessa olevien aminohappojen, vitamiinien jne. määriä ei ilmoiteta pullon kyljessä. Kävin katsomassa forever.fi- sekä forever.com-nettisivuilla, josko siellä olisi tarkemmat tiedot tuotteen sisältämistä ainesosista, mutten löytänyt mitään. Jos jossain niitä on tarkemmin listattu, voisiko joku kertoa missä? Ikävä lukea tuotteen sisältämistä aineista "itsenäisen jälleenmyyjän omistamalta sivulta", jos haluaa puolueetonta ja luotettavaa tietoa.

        Kävin myös katsomassa Institut Freseniuksen sivuja ja käy ilmi kohdasta "Products with Quality Seal", että ainut sertifikaatin saanut aloe vera-tuote on LR Health & Beauty Systemsin Aloe Vera Drinking Gel. Tarkoittaako tämä, että kyseinen tuote on ainut laadukas markkinoilla? Ja onko kyseinen sertifikaatti ainut luotettava?
        Foreverin tuotteilla on "International Aloe Science Council"-sertifikaatti, joka on maksullinen. Onko tämä sertifikaatti maksullisuudessaan taas täysin epäluotettava?

        Kuka tietää mitä kaikkea tarkalleen Foreverin aloe vera-juoma tai muut tuotteet sisältävät?
        Tai mikä on luotettavin ja paras tuotemerkki tai sertifikaatti?
        Mistä saisi luotettavaa, puolueetonta ja tieteellisesti tutkittua tietoa aloe vera-tuotteista?

        Jos joku osaa joihinkin noihin kysymyksiin vastata ilman euron kuvia silmissä, olkaa niin ystävällisiä ja auttakaa hukassa olevaa! Suuri kiitos!

        Kiperiä kysymyksiä.

        Sisällön suhteen tulee olla tarkkana, erityisesti siinä mistä tuote on tullut, valmistus menetelmästä, säilöntätavasta, vedenpitoisuudesta ja lisäaineista. Valmistajia on melkein tuhat joten oikean löytäminen voi olla haastavaa. Hankkimieni tietojen perusteella markkinoilla on vain muutama todella hyvä ja luotettava tuote/valmistaja.

        Institut Fresenius sertifikaattia ei tietojeni mukaan anneta heppoisin perustein. IASC taas on tuotesertifikaatti joka takaa sen että tuotteessa on vähintään tietty määrä aloeta jotta se oikeasti on aloe tuote. Eli kyseinen sertifikaatti ei ole laatusinetti joka kertoisi esim. tuotteen turvallisuudesta. Näin muistelisin.

        Käsittääkseni juotavista aloe tuotteista tulisi ilmetä aloiinin määrä, oli se sitten 0% tai vaikka 5%. Tämä on tärkeää siitä syystä että tuo aloiini luokitellaan jossain maissa myrkyksi.

        Nyt en muista sallittua aloiini määrää mutta tuotevertailua tehdessä löytää kyllä sen turvallisimman, eli sen mikä sisältää vähiten sitä. Ja kyllä, tuo Fresenius on tämän jo tehnyt.

        Sinuna luottaisin firmaan joka pystyy osoittamaan että tuote on puhdas ja sitä mitä se sanoo olevansa. Tuotteen ei kuitenkaan tulisi olla laimennettua. 100% tuote herättää minussa epäilyjä sen aloiini pitoisuuksissa. Usein tuotteissa käytetään C-vitamiinia säilyvyyden takaamiseksi. Sinne saatetaan lisätä myös hedelmän makua tai esim. hunajaa, joka tehostaa aloen hyviä ominaisuuksia.

        Varmasti netistäkin löytyy luotettavaa tietoa, itse olen lukenut kirjan Aloe Vera - Naturens gåva till oss alla, John Finnegan. En tiedä saako tätä suomenkielisenä, mutta muitakin hyviä varmasti löytyy.

        Aloeta on käytetty sekä tutkittu iät ja ajat. Tutkimuksia on tehty ainakin 2000 kautta aikojen. Aloeta eniten tutkineisiin henkilöihin kuuluu Michael Peuser. Tutkimusten mukaan aloe sisältää n. 200 tieteellisesti todettua farmaseuttisesti vaikuttavaa ainetta.

        Edellä mainitsemassani kirjassa mainitaan pitkä lista näistä aineista.

        Sanon suoraan että itse luotan vain yhteen valmistajaan. En jätä yhteystietoja tai muuta, osoittaakseni etten vastaa euron kuvat silmissä.


      • wantsmoreinfo
        elämä pelissä kirjoitti:

        Kiperiä kysymyksiä.

        Sisällön suhteen tulee olla tarkkana, erityisesti siinä mistä tuote on tullut, valmistus menetelmästä, säilöntätavasta, vedenpitoisuudesta ja lisäaineista. Valmistajia on melkein tuhat joten oikean löytäminen voi olla haastavaa. Hankkimieni tietojen perusteella markkinoilla on vain muutama todella hyvä ja luotettava tuote/valmistaja.

        Institut Fresenius sertifikaattia ei tietojeni mukaan anneta heppoisin perustein. IASC taas on tuotesertifikaatti joka takaa sen että tuotteessa on vähintään tietty määrä aloeta jotta se oikeasti on aloe tuote. Eli kyseinen sertifikaatti ei ole laatusinetti joka kertoisi esim. tuotteen turvallisuudesta. Näin muistelisin.

        Käsittääkseni juotavista aloe tuotteista tulisi ilmetä aloiinin määrä, oli se sitten 0% tai vaikka 5%. Tämä on tärkeää siitä syystä että tuo aloiini luokitellaan jossain maissa myrkyksi.

        Nyt en muista sallittua aloiini määrää mutta tuotevertailua tehdessä löytää kyllä sen turvallisimman, eli sen mikä sisältää vähiten sitä. Ja kyllä, tuo Fresenius on tämän jo tehnyt.

        Sinuna luottaisin firmaan joka pystyy osoittamaan että tuote on puhdas ja sitä mitä se sanoo olevansa. Tuotteen ei kuitenkaan tulisi olla laimennettua. 100% tuote herättää minussa epäilyjä sen aloiini pitoisuuksissa. Usein tuotteissa käytetään C-vitamiinia säilyvyyden takaamiseksi. Sinne saatetaan lisätä myös hedelmän makua tai esim. hunajaa, joka tehostaa aloen hyviä ominaisuuksia.

        Varmasti netistäkin löytyy luotettavaa tietoa, itse olen lukenut kirjan Aloe Vera - Naturens gåva till oss alla, John Finnegan. En tiedä saako tätä suomenkielisenä, mutta muitakin hyviä varmasti löytyy.

        Aloeta on käytetty sekä tutkittu iät ja ajat. Tutkimuksia on tehty ainakin 2000 kautta aikojen. Aloeta eniten tutkineisiin henkilöihin kuuluu Michael Peuser. Tutkimusten mukaan aloe sisältää n. 200 tieteellisesti todettua farmaseuttisesti vaikuttavaa ainetta.

        Edellä mainitsemassani kirjassa mainitaan pitkä lista näistä aineista.

        Sanon suoraan että itse luotan vain yhteen valmistajaan. En jätä yhteystietoja tai muuta, osoittaakseni etten vastaa euron kuvat silmissä.

        Kiitoksia oikein paljon vaivannäöstä, hyvin informatiivisesta vastauksesta ja neuvoista!

        Minun ongelmani sisällön suhteen on se, etten tiedä mistä sen kokonaisvaltaisen ravintosisällön löytäisin. Purkin kylki on säälittävä räpellös enkä löytänyt mitään vastauksia nettisivuiltakaan. Kummassakaan ei myöskään mainintaa aloiini-MYRKYSTÄ. Saa minut vahvasti epäilemään tuotetta.

        Olinko nyt siis oikeassa siinä, että ainut aloe-tuote, jolla on tuo Freseniuksen sertifikaatti, on se LR Health & Beauty Systemsin? Ainakin näin ymmärsin Freseniuksen nettisivuilta. Onko tämä myös mahdollisesti se käyttämäsi/hyväksymäsi tuote? Arvostan paljon sitä, ettet tosiaan lähtenyt markkinoimaan, saati edes suosittelemaan mitään tiettyä tuotetta/merkkiä, mutta olisi silti mukava kuulla, minkä tuotteen itse olet kelpuuttanut, ihan näin vertailun vuoksi.

        Argh, auttakaa minut pois aloe-viidakosta!


      • elämä pelissä
        wantsmoreinfo kirjoitti:

        Kiitoksia oikein paljon vaivannäöstä, hyvin informatiivisesta vastauksesta ja neuvoista!

        Minun ongelmani sisällön suhteen on se, etten tiedä mistä sen kokonaisvaltaisen ravintosisällön löytäisin. Purkin kylki on säälittävä räpellös enkä löytänyt mitään vastauksia nettisivuiltakaan. Kummassakaan ei myöskään mainintaa aloiini-MYRKYSTÄ. Saa minut vahvasti epäilemään tuotetta.

        Olinko nyt siis oikeassa siinä, että ainut aloe-tuote, jolla on tuo Freseniuksen sertifikaatti, on se LR Health & Beauty Systemsin? Ainakin näin ymmärsin Freseniuksen nettisivuilta. Onko tämä myös mahdollisesti se käyttämäsi/hyväksymäsi tuote? Arvostan paljon sitä, ettet tosiaan lähtenyt markkinoimaan, saati edes suosittelemaan mitään tiettyä tuotetta/merkkiä, mutta olisi silti mukava kuulla, minkä tuotteen itse olet kelpuuttanut, ihan näin vertailun vuoksi.

        Argh, auttakaa minut pois aloe-viidakosta!

        Olit oikeassa että ainut Freseniuksen sertifikaatin saanut aloe juoma on tuo LR:n tuote. Tästä syystä olen valinnut kyseisen tuotteen.

        Tuosta Freseniuksesta vielä sen verran että, kun se on jollekin tuotteelle myöntänyt tämän sertifikaatin, niin se ottaa täyden vastuun tuotteen laadusta. Eli tuote on jatkuvasti tarkan valvonnan alla. Siitä syystä oma luottamukseni kyseiseen juomaan on horjumaton.

        Piti oikein kurkistaa oman pullon kyljestä mitä se sanoo. Siinä on kerrottu mitä pulloon on laitettu ja vielä HUOM tekstissä sanotaan että ei sisällä aloiinia. Tuota aloinia ei luokitella kaikkialla myrkyksi, mutta tiedän että esim Turkissa näin on ja siitä syystä aloe juomien myynti on siellä kielletty, ainut aloe juoma mitä siellä saa myydä on kyseisen firman juoma, juuri siitä syystä että siinä ei ole aloinia.

        Mitä muuta toi pullo sanoo? Tässä on ravintoarvomerkinnät /100ml ja /päiväannos. Mainittuina on kcal, valkuainen, hiilarit, rasva, ja c-vitamiini. Itse aloehan sisältää paljon enemmän vitamiineja ym. Kuten muissa elintarvikkeissa, niissä mainitaan kyseisessä tuotteessa käytetyt raaka-aineet, lisäaineet ja sen sellaiset. Erillistä erittelyä kunkin raaka-aineen ravintoainesisällöstä ei niissäkään löydy.

        Aloesta löytyy asiaa moneksi tunniksi, eli tietoa kyllä löytyy.

        Lempi sanontani onkin: Pyydä ja sinulle annetaan, kysy ja sinulle vastataan!

        =) Vastaan jatkossakin jos vielä herää kysymyksiä.


      • wantsmoreinfo
        elämä pelissä kirjoitti:

        Olit oikeassa että ainut Freseniuksen sertifikaatin saanut aloe juoma on tuo LR:n tuote. Tästä syystä olen valinnut kyseisen tuotteen.

        Tuosta Freseniuksesta vielä sen verran että, kun se on jollekin tuotteelle myöntänyt tämän sertifikaatin, niin se ottaa täyden vastuun tuotteen laadusta. Eli tuote on jatkuvasti tarkan valvonnan alla. Siitä syystä oma luottamukseni kyseiseen juomaan on horjumaton.

        Piti oikein kurkistaa oman pullon kyljestä mitä se sanoo. Siinä on kerrottu mitä pulloon on laitettu ja vielä HUOM tekstissä sanotaan että ei sisällä aloiinia. Tuota aloinia ei luokitella kaikkialla myrkyksi, mutta tiedän että esim Turkissa näin on ja siitä syystä aloe juomien myynti on siellä kielletty, ainut aloe juoma mitä siellä saa myydä on kyseisen firman juoma, juuri siitä syystä että siinä ei ole aloinia.

        Mitä muuta toi pullo sanoo? Tässä on ravintoarvomerkinnät /100ml ja /päiväannos. Mainittuina on kcal, valkuainen, hiilarit, rasva, ja c-vitamiini. Itse aloehan sisältää paljon enemmän vitamiineja ym. Kuten muissa elintarvikkeissa, niissä mainitaan kyseisessä tuotteessa käytetyt raaka-aineet, lisäaineet ja sen sellaiset. Erillistä erittelyä kunkin raaka-aineen ravintoainesisällöstä ei niissäkään löydy.

        Aloesta löytyy asiaa moneksi tunniksi, eli tietoa kyllä löytyy.

        Lempi sanontani onkin: Pyydä ja sinulle annetaan, kysy ja sinulle vastataan!

        =) Vastaan jatkossakin jos vielä herää kysymyksiä.

        Kiitos paljon! Olet oikein avulias!

        Lukeekos pullossasi aloe-pitoisuutta?

        Pullossani lukee: contains 100% juice, serving size 8 fl. oz. (240 ml), servings per container about 4, amount per serving: calories 100, total fat 0 g, sodium 70 mg, total carbohydrate 24 mg, sugars 18 g, protein 0 g. Ingredients: stabilized aloe vera gel etc. Ei mainintaa aloinista. Enkä myöskään ymmärrä ovatko nuo arvot nyt sitä 240 ml kohti vai miten.
        Koko homma on ärsyttävän epäselvä. Mutta onpa miten vain, juon tämän pullon kokeilumielessä ja jatkan käyttöä mahdollisesti LR:n tuotteella.

        Oletko käyttänyt tuotetta kauankin? Kokeillut eri merkkisiä? Millaisia vaikutuksia tunnet tuotteella olevan? Onko eri merkkien välillä ollut huomattavaa eroa? Mistä ostat tuotteesi? Mistä alun perin kuulit ja miten kiinnostuit ja innostuit tuotteesta? Olet nähtävästi ottanut asioista hyvin selvää ja mietin rajoittuuko kiinnostuksesi vain aloeen vai oletko muutenkin valveutunut terveysasioissa? Onko sinulla mahdollisesti aloen lisäksi joitain muita terveyttä edistäviä suosikkituotteita joita suosittelisit?

        Nosy nosy... Pakko udella nyt mottoasi noudattaen! :)


      • seikku
        jorma iijoelta kirjoitti:

        pitäisi jo kaksi pulloa auttaa. harrastin ennen kehonrakennusta ja kävin mailman parhaan ravintolisäkoulun. esim vehnänalkioöljy auttaa vuorokaudessa. kylmäpuristettu t.jorma

        olen käyttänyt aloe vera gelly juomaa jo 4v ja olen saanut hyvän olon eli jaksan paremmin ....


      • Tietäjä486
        blue moon kirjoitti:

        Sitä saa aloe vera juomaa myyviltä yrityksiltä. Näissä tulee kuitenkin olla tarkkana seuraavien asioiden kanssa:
        - aloe veran määrä, vähintään n.90% juomasta aloe vera geliä
        - puhtaus, tuotteessa ei saa olla aloiinia. Se on vahvasti ripulia aiheuttava aine. Eli hyvässä tuotteessa sitä ei ole ja siitä mainitaan pullon kyljessä. Älä luota tuotteeseen jossa ei aloiinipitoisuutta mainita.
        - Institut Freseniuksen sertifikaatti takaa puhtauden. Kun ovat tämän myöntäneet, he myös vastaavat sen laadusta.

        Allergikot ovat todenneet monessa tapauksessa oireiden vähentyneen vähän ja joillakin jopa huomattavasti. Näistä useimmat heinä- ja eläinallergikot ja viljaallergikot.

        Noin 1% ihmisistä maailmassa on aloelle allergisia. Kannattaa kuitenkin ensin varmistua että se varmasti on se aloe joka jossain tuotteessa on reaktion aiheuttanut, se voi hyvinkin olla jokin muu ainesosa. Monesti asia on ollut juuri näin.

        Jos päätät kokeilla, aloita erittäin pienillä määrillä, esim 5ml/päivä ja pikkuhiljaa annosta nostaen.

        Alussa saattaa ilmetä ns. oireiden pahenemista, mikä johtuu puhdistusprosessin käynnistymisestä. Yleensä kestävät muutaman viikon.

        Aloe veran kanssa tulee olla kärsivällinen. Eli kuten tuossa eräs aikaisempi henkilö kirjoitti, 1-2 pulloa ei vielä kerro "koko totuutta".

        Suosittelen lämpimästi, itse käyttänyt jo kolmatta vuotta, kuten myös 6 ja 8v poikani, sekä mieheni.

        [email protected]

        Se miksi aloiini ei lue Foreverin aloe putiloissa johtuu siitä että niissä on sitä 0%. Aloiini tulee siitä Aloe Veran lehtivihreästä ja Forever ei käytä sitä lehtivihreää lainkaan tuotteissansa, vaan se viedään kompostiksi ja lannoitteeksi.


      • terveys ja kauneus
        Tietäjä486 kirjoitti:

        Se miksi aloiini ei lue Foreverin aloe putiloissa johtuu siitä että niissä on sitä 0%. Aloiini tulee siitä Aloe Veran lehtivihreästä ja Forever ei käytä sitä lehtivihreää lainkaan tuotteissansa, vaan se viedään kompostiksi ja lannoitteeksi.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI .............................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus .......................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma .......................... 4.500 ppm
        LR-International ................ 0,025 ppm

        Mitä mieltä olette täältä?


      • ole...

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/1485764/36270314

        Reumasten piirissä pitkään pyörittyäni monilla reumasilla on tietynlainen ennakkoasenne, eivätkä kuuntele, mitä tuotteen käytöstä sanotaan. Usein käytetään satunnaisesti = otetaan milloin muistetaan ja säännöllisyys on jotenkin hukassa, ja annokset on minimaalisen pieniä, sekä käyttöaika lyhyt.

        Eräs syy on myös taloudellisuus. Useat reumaatikot ovat sairastaneet pitkään ja se rokottaa taloudellista puolta rankasti. Tulotaso jää alhaiseksi ja se vaikuttaa eläkkeeseen, ja monilla on pieni eläke. Siksi on helppo suojautua vaikka sen syyn taakse, ettei se auta kun ei ole taloudellisia intressejäkään käyttää optimaalisia annoksia riittävän kauan.

        Tiedän monia reumasia, joille alovera auttaa.


      • tehojuoma se on
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        voit tilata ainakin www.aloeverajuoma.fi sivusto kautta.


      • auttaapas

        Vaikka tässä on nyt vuosia vierähtänyt, vastaan silti. Ystävälläni on reuma ja hän juo 3x30ml päivässä aloe gel hunajaa joka on tehokkaampaa kuin persikka. Hänellä on kivut lievittyneet ja muutenkin vastustuskyky parantunut. Se riippuu myös siitä kuinka paljon aloeta on prosentteina ja miten se on valmistettu. LR geelijuomissa aloen osuus on 90% mikä on paljon verrattuna muihin markkinoilla oleviin juomiin.


      • _hmm_
        blue moon kirjoitti:

        Googleta tuo yritys ja katso itse. Eipä ole tytäryhtiö ei.

        Kyseinen sertifikaattihan myönnetään vain Saksalaisille tuotteille?


      • _hmm_
        terveys ja kauneus kirjoitti:

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI .............................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus .......................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma .......................... 4.500 ppm
        LR-International ................ 0,025 ppm

        Mitä mieltä olette täältä?

        Aloe Vera-kasvissa on "geeli-ytimen" ympärillä aloe-lateksi (aloin) kerros, missä suurin osa aloiinista sijaitsee. Käsittääkseni Jokainen yllä mainittu poistaa ko. kerroksen, jo alkukäsittelyssä. On myös syytä muistaa, että kyseessä on kasvis ja ei ole kahta samanlaista tomaattia.

        Myös Aloe Veran sisäfileessä on aloiinia pieniä määriä, missään mainitsemassasi tuotteessa ei ole haitallisia pitoisuuksia. Sitä on vain tarvittava määrä, jotta kasvin ainesosaset pääsevät toimimaan hyvässä vuorovaikutuksessa.

        Haluaisin tietää miten viimeinen tuote on puhdistettu ja mitä ravinteita prosessissa on menetetty, jotta aloiini-pitoisuus on saatu noin pieneksi..?


      • Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Hei Heluna,

        pieni osa ihmisistä on allergisia aloe veralle. Jotkut eivät siedä sitä ulkoisesti käytettynä, esim. voiteessa, mutta voivat käyttää sitä ongelmitta sisäisesti nautittuna, esim. geeliä juoden.

        Forever Living Productsin tuotteita voit ostaa verkkokaupastani:

        www.myaloevera.fi/aloejenni

        Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.

        Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.

        Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.

        Jenni Alasuutari
        Itsenäinen jälleenmyyjä
        Forever Living Products

        P.S. Kerro minulle, jos olet kiinnostunut mahdollisuudesta jälleenmyydä Forever Living Productsin tuotteita. Kerron sinulle mielelläni tästä mahdollisuudesta.


      • mu
        elämä pelissä kirjoitti:

        Olit oikeassa että ainut Freseniuksen sertifikaatin saanut aloe juoma on tuo LR:n tuote. Tästä syystä olen valinnut kyseisen tuotteen.

        Tuosta Freseniuksesta vielä sen verran että, kun se on jollekin tuotteelle myöntänyt tämän sertifikaatin, niin se ottaa täyden vastuun tuotteen laadusta. Eli tuote on jatkuvasti tarkan valvonnan alla. Siitä syystä oma luottamukseni kyseiseen juomaan on horjumaton.

        Piti oikein kurkistaa oman pullon kyljestä mitä se sanoo. Siinä on kerrottu mitä pulloon on laitettu ja vielä HUOM tekstissä sanotaan että ei sisällä aloiinia. Tuota aloinia ei luokitella kaikkialla myrkyksi, mutta tiedän että esim Turkissa näin on ja siitä syystä aloe juomien myynti on siellä kielletty, ainut aloe juoma mitä siellä saa myydä on kyseisen firman juoma, juuri siitä syystä että siinä ei ole aloinia.

        Mitä muuta toi pullo sanoo? Tässä on ravintoarvomerkinnät /100ml ja /päiväannos. Mainittuina on kcal, valkuainen, hiilarit, rasva, ja c-vitamiini. Itse aloehan sisältää paljon enemmän vitamiineja ym. Kuten muissa elintarvikkeissa, niissä mainitaan kyseisessä tuotteessa käytetyt raaka-aineet, lisäaineet ja sen sellaiset. Erillistä erittelyä kunkin raaka-aineen ravintoainesisällöstä ei niissäkään löydy.

        Aloesta löytyy asiaa moneksi tunniksi, eli tietoa kyllä löytyy.

        Lempi sanontani onkin: Pyydä ja sinulle annetaan, kysy ja sinulle vastataan!

        =) Vastaan jatkossakin jos vielä herää kysymyksiä.

        lr aloe vera juoma tuo jonkin verran tuloksia reumata en tiedä mut muuten hyvä vain helskutin kallista


      • kikka kakkonen
        elämä pelissä kirjoitti:

        Olit oikeassa että ainut Freseniuksen sertifikaatin saanut aloe juoma on tuo LR:n tuote. Tästä syystä olen valinnut kyseisen tuotteen.

        Tuosta Freseniuksesta vielä sen verran että, kun se on jollekin tuotteelle myöntänyt tämän sertifikaatin, niin se ottaa täyden vastuun tuotteen laadusta. Eli tuote on jatkuvasti tarkan valvonnan alla. Siitä syystä oma luottamukseni kyseiseen juomaan on horjumaton.

        Piti oikein kurkistaa oman pullon kyljestä mitä se sanoo. Siinä on kerrottu mitä pulloon on laitettu ja vielä HUOM tekstissä sanotaan että ei sisällä aloiinia. Tuota aloinia ei luokitella kaikkialla myrkyksi, mutta tiedän että esim Turkissa näin on ja siitä syystä aloe juomien myynti on siellä kielletty, ainut aloe juoma mitä siellä saa myydä on kyseisen firman juoma, juuri siitä syystä että siinä ei ole aloinia.

        Mitä muuta toi pullo sanoo? Tässä on ravintoarvomerkinnät /100ml ja /päiväannos. Mainittuina on kcal, valkuainen, hiilarit, rasva, ja c-vitamiini. Itse aloehan sisältää paljon enemmän vitamiineja ym. Kuten muissa elintarvikkeissa, niissä mainitaan kyseisessä tuotteessa käytetyt raaka-aineet, lisäaineet ja sen sellaiset. Erillistä erittelyä kunkin raaka-aineen ravintoainesisällöstä ei niissäkään löydy.

        Aloesta löytyy asiaa moneksi tunniksi, eli tietoa kyllä löytyy.

        Lempi sanontani onkin: Pyydä ja sinulle annetaan, kysy ja sinulle vastataan!

        =) Vastaan jatkossakin jos vielä herää kysymyksiä.

        Foreverin aloeta käytetään yli 150 maassa. Jälleenmyyjiä on 10 miljoonaa maailmassa ja maailman johtava yritys tässä. Forever kasvattaa luomusti aloensa ja käyttää vain sisältä saatavan geelin, ei kasvin kuoriosaa. Foreverillä on tuotteesta useita sertifikaateja, näistä voi luke lisää Foreverin sivuilta. Ja mikä parasta; 90 päivän tuotetakuu, rahat takaisin jos ei ole tyytyväinen. Ja tämä on todellakin mainosteksti, ei tarvi kenenkään kommentoida... Kokeilkaa itse tuotetta! (itse olen sen verran fiksu myyjä etten ala mollaamaan toisten tuotetta, hekin haluavat elää vaikka meillä onkin paras tuote...)


      • Kalle 48
        aloejenni kirjoitti:

        Hei Heluna,

        pieni osa ihmisistä on allergisia aloe veralle. Jotkut eivät siedä sitä ulkoisesti käytettynä, esim. voiteessa, mutta voivat käyttää sitä ongelmitta sisäisesti nautittuna, esim. geeliä juoden.

        Forever Living Productsin tuotteita voit ostaa verkkokaupastani:

        www.myaloevera.fi/aloejenni

        Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.

        Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.

        Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.

        Jenni Alasuutari
        Itsenäinen jälleenmyyjä
        Forever Living Products

        P.S. Kerro minulle, jos olet kiinnostunut mahdollisuudesta jälleenmyydä Forever Living Productsin tuotteita. Kerron sinulle mielelläni tästä mahdollisuudesta.

        Tiedätkö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ovat Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onneksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI ........................................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus ................................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
        LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Beauty Systems

        Jenkeissä on ihmisiä saaneet kuulemme vakavia "ongelmia" Aloiinin yliannostukseen...että silleen.


      • Kaisa 42
        kannattaa juoda kirjoitti:

        olen juonut persikan makuista aloe juomaa, auttaa ihan selvästi reuma oireisiin. vaatii vain kärsivällisyyttä ja joillakin pitkää käyttöä ennen kuin teho näkyy. joka on käyt. esim vain pullon tai kaks ei kyllä tiedä vielä aineesta mitään.

        Hei, Kaiksita vaikuttavinta Aloe Vera Geelijuomista on Saksalainen Aloe Vera Sivera, jota saa LR Health& Beauty Systemsin jälleenmyyjiltä


      • Katja 57 Hki

        Ei amerikkalaisten verkostomarkkinointiyritysten (mm. FLP) juomat juuri mitään autakkaan. Ne sisältää tosi paljon vaarallista aloiinia. Käytä laadukkaita, tutkittuja Saksalaisia tuotteita niin näet vaikutukset.


      • Faktat esiin
        Tietäjä486 kirjoitti:

        Se miksi aloiini ei lue Foreverin aloe putiloissa johtuu siitä että niissä on sitä 0%. Aloiini tulee siitä Aloe Veran lehtivihreästä ja Forever ei käytä sitä lehtivihreää lainkaan tuotteissansa, vaan se viedään kompostiksi ja lannoitteeksi.

        Höpö Höpo. Forever Living Aloe Vera sisältää..63.000 ppm ALOIINIA!!
        Itsestään ne aloiini myrkyt on sinne FLP:n kanistereihin tulleet? Ja lisäksi ne sisältää säilöntäainetita että se aloiini aloe vera sekoitus säilyisi mahdollisiman kauan. Eikä niitä etiketissä lue eikä siitä kerrota sinulle, pienelle jälleenmyyjälle. Vaan sinut "aivopestään" uskomaan verkostomarkkinointi soopa.

        Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ova Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onnekksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

        Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
        Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
        ESI ........................................11.200 ppm
        Forever Living Product ..........63.000 ppm
        Life Plus ................................13.700 ppm
        Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
        Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
        LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Baeyty Systems)


      • Aloenveran ystävä
        Heluna kirjoitti:

        Mistä tämmöistä ihmejuomaa voi ostaa ja minkä hintaista se on?
        Sopiiko se ihmisille joilla on allergioita?
        Jos on saanut oireita vaikkapa voiteesta jossa on aloeveraa?

        Sopii ihan mainiosti! Itse olen juonut nyt n. 7kk ja siitepöly allergioista ei ole ollut mitään tietoa tänä vuonna. Samoin lähtivät vatsavaivat. Ennen oli jatkuvaa turvotusta, ilmavaivoja ja vatsa väliajoin sekaisin, nykyisin sekin vaiva on historiaa. :) tervetuloa terve elämä ja aloegel! :D


      • janatuinen4

        Minäkin sorruin kokeilemaan Aloe Veraa reuman takia. Oma lääke hoito tällä hetkellä 300mg Oxiklorin, mikä vaihteeksi toimii. (edellinen Metoject pistos). Pienikin määrä Aloeta minulla kumoaa Oxiklorinin tehoa, siis lopetin kyseisen litkun käytön. Mulle ei ainakaan sovi.


      • Aloe
        elämä pelissä kirjoitti:

        Kiperiä kysymyksiä.

        Sisällön suhteen tulee olla tarkkana, erityisesti siinä mistä tuote on tullut, valmistus menetelmästä, säilöntätavasta, vedenpitoisuudesta ja lisäaineista. Valmistajia on melkein tuhat joten oikean löytäminen voi olla haastavaa. Hankkimieni tietojen perusteella markkinoilla on vain muutama todella hyvä ja luotettava tuote/valmistaja.

        Institut Fresenius sertifikaattia ei tietojeni mukaan anneta heppoisin perustein. IASC taas on tuotesertifikaatti joka takaa sen että tuotteessa on vähintään tietty määrä aloeta jotta se oikeasti on aloe tuote. Eli kyseinen sertifikaatti ei ole laatusinetti joka kertoisi esim. tuotteen turvallisuudesta. Näin muistelisin.

        Käsittääkseni juotavista aloe tuotteista tulisi ilmetä aloiinin määrä, oli se sitten 0% tai vaikka 5%. Tämä on tärkeää siitä syystä että tuo aloiini luokitellaan jossain maissa myrkyksi.

        Nyt en muista sallittua aloiini määrää mutta tuotevertailua tehdessä löytää kyllä sen turvallisimman, eli sen mikä sisältää vähiten sitä. Ja kyllä, tuo Fresenius on tämän jo tehnyt.

        Sinuna luottaisin firmaan joka pystyy osoittamaan että tuote on puhdas ja sitä mitä se sanoo olevansa. Tuotteen ei kuitenkaan tulisi olla laimennettua. 100% tuote herättää minussa epäilyjä sen aloiini pitoisuuksissa. Usein tuotteissa käytetään C-vitamiinia säilyvyyden takaamiseksi. Sinne saatetaan lisätä myös hedelmän makua tai esim. hunajaa, joka tehostaa aloen hyviä ominaisuuksia.

        Varmasti netistäkin löytyy luotettavaa tietoa, itse olen lukenut kirjan Aloe Vera - Naturens gåva till oss alla, John Finnegan. En tiedä saako tätä suomenkielisenä, mutta muitakin hyviä varmasti löytyy.

        Aloeta on käytetty sekä tutkittu iät ja ajat. Tutkimuksia on tehty ainakin 2000 kautta aikojen. Aloeta eniten tutkineisiin henkilöihin kuuluu Michael Peuser. Tutkimusten mukaan aloe sisältää n. 200 tieteellisesti todettua farmaseuttisesti vaikuttavaa ainetta.

        Edellä mainitsemassani kirjassa mainitaan pitkä lista näistä aineista.

        Sanon suoraan että itse luotan vain yhteen valmistajaan. En jätä yhteystietoja tai muuta, osoittaakseni etten vastaa euron kuvat silmissä.

        Tuotteita, joita minä käytän ja jälleenmyyn ovat saaneet IASC merkin ja kosher merkin. Kosher merkki tarkoittaa sitä, että tuotteet täyttävät erittäin korkeat puhtaus- ja laatuvaatimukset.


      • Puolueeton henkilö
        wantsmoreinfo kirjoitti:

        Ostin juuri pullon Foreverin persikkajuomaa, mutta luettuani juttuja aloin nyt epäillä juoman hyvyyttä. Pullon kyljessä lukee "Contains 100% juice"; ei kai tämä voi tarkoittaa, että aloe veran määrä tuotteessa on 100%? Tarkoittaako tämä, että tuotteessa oleva aloe vera on 100%:sta, ei laimennettua?

        Ravintosisältö on myös jokseenkin outo ja vähän epäselvä; ilmoitettu "serving size" on 240 ml ja tuota määrää kohti (mielummin esim. 100 ml kohti) ilmoitettu hiilarit, rasva jne. Ravintosisältö- tai "ingredients"-kohdassa ei kummassakaan ole mainintaa "aloiinista". Myöskään tuotteessa olevien aminohappojen, vitamiinien jne. määriä ei ilmoiteta pullon kyljessä. Kävin katsomassa forever.fi- sekä forever.com-nettisivuilla, josko siellä olisi tarkemmat tiedot tuotteen sisältämistä ainesosista, mutten löytänyt mitään. Jos jossain niitä on tarkemmin listattu, voisiko joku kertoa missä? Ikävä lukea tuotteen sisältämistä aineista "itsenäisen jälleenmyyjän omistamalta sivulta", jos haluaa puolueetonta ja luotettavaa tietoa.

        Kävin myös katsomassa Institut Freseniuksen sivuja ja käy ilmi kohdasta "Products with Quality Seal", että ainut sertifikaatin saanut aloe vera-tuote on LR Health & Beauty Systemsin Aloe Vera Drinking Gel. Tarkoittaako tämä, että kyseinen tuote on ainut laadukas markkinoilla? Ja onko kyseinen sertifikaatti ainut luotettava?
        Foreverin tuotteilla on "International Aloe Science Council"-sertifikaatti, joka on maksullinen. Onko tämä sertifikaatti maksullisuudessaan taas täysin epäluotettava?

        Kuka tietää mitä kaikkea tarkalleen Foreverin aloe vera-juoma tai muut tuotteet sisältävät?
        Tai mikä on luotettavin ja paras tuotemerkki tai sertifikaatti?
        Mistä saisi luotettavaa, puolueetonta ja tieteellisesti tutkittua tietoa aloe vera-tuotteista?

        Jos joku osaa joihinkin noihin kysymyksiin vastata ilman euron kuvia silmissä, olkaa niin ystävällisiä ja auttakaa hukassa olevaa! Suuri kiitos!

        KYLLÄ SE NÄIN ON. 110 5 JUICE ON 100 % MEHUA JOKA SISÄLTÄÄ GEELIÄ NOIN 15 %. JOTEN SUOSITTELEN SITÄ SAKSALAISTA.


    • Ihmettelijä
    • Kipa

      Minä olen käyttänyt jonkin aikaa Aloe gel juomaa. Ensimmäisen viikon aikana huomasin jo muutoksia. Olin kertakaikkiaan virkeämpi ja jaksoin viedä opiskeluni (terveydenhoitoala) loppuun uudella puhdilla. Ykkösenä tuli aineenvaihdunnan vilkastuminen (ruuansulatus ja vatsantoiminta. Jalkojen ajoittainen turvotus ja nesteen kertyminen kehoon on ollut aina ongelmani ja nyt se on poissa!! Ihoni on kirkas ja hyvin voivan näköinen. Itse olen kasvissyöjä ja Aloe Vera tukee tätä elämäntapaa loistavsti. Suosittelen kaikille lämpimästi!!

    • Lausta

      Olen havainnut että Aloe Verasta on apua Aftaan. Käytän juotavaa Aloe Vera geeliä sekä Aloe Vera hammastahnaa. Näiden yhteiskäytöllä aftat ovat vähentyneet 100-500% joskaan ei kokonaan poistuneet. Joululoman aikaan en käyttänyt Aloe Veraa (tuote loppui) ja Aftojakin ilmaantui heti pari kpl. Suosittelen ainakin tähän kivuliaaseen vaivaan. Muista hyödyistä en tiedä.

      • lilli-karoliina

        Minulla aine loppu lähes kuukaudeksi ja heti tuli aftoja suuhun, kipeitä. Lisäksi se älytön väsymys, joka oli ennen aloittamista. Ja vatsakivut.

        -Uskollinen ja kiitollinen aloelle


      • Mies Lännestä

        Minulla on ollut aftoja aivan pienestä pitäen. Mutta löysin niihin hyvän lääkeen kokeiltuani.
        Olen syönyt "Neuromax" - nimistä b-vitamiini pillereitä, joita saa apteekeista. Ja toiseksi hammastahnana käytän "Elmex" - nimistä hammastahnaa. Ja AFTOJA ei tule. Vuosia ja vuosia en voinut syödä mitään citrushedelmiä -> niiden seurauksena tuli suu täyteen aftoja. Mutta miksi aftoja tulee ihmiselle - silloin voi olla kysymys myös siitä, että suolistossa on ongelmia. Itselläni todettiin keliakia eli en voi syödä mitään ruista - ohraa - vehnää sisältää ruokaa eikä juoda niitä sisältäviä juomia! Keliakia lisääntyy jatkuvasti - monilla on se eikä tiedä siitä mitään. Itselläni todettiin keliakia vuonna -99 ja silloin keliakiaa oli 1 prosentilla suomalaisista - nyt keliakiaa on jo 2 prosentilla suomalaisista. Ja muutenkin suomalainen leipä ei ole enää sitä kuin se oli joskus kymmeniä vuosia sitten. Joten B-vitamiinia poskeen ja voit syödä citrushedelmiä ja juoda citrusperäisiä juomia.
        Ne apteekkien AFTA lääkkeet vain parantavat asiaa vain vähäksi aikaa. Kun B-vitamiinihoidolla saat pysyvät tulokset eli vaivasi poistuu lopullisesti!


      • Mies Lännestä
        lilli-karoliina kirjoitti:

        Minulla aine loppu lähes kuukaudeksi ja heti tuli aftoja suuhun, kipeitä. Lisäksi se älytön väsymys, joka oli ennen aloittamista. Ja vatsakivut.

        -Uskollinen ja kiitollinen aloelle

        Minulla on ollut aftoja aivan pienestä pitäen. Mutta löysin niihin hyvän lääkeen kokeiltuani.
        Olen syönyt "Neuromax" - nimistä b-vitamiini pillereitä, joita saa apteekeista. Ja toiseksi hammastahnana käytän "Elmex" - nimistä hammastahnaa. Ja AFTOJA ei tule. Vuosia ja vuosia en voinut syödä mitään citrushedelmiä -> niiden seurauksena tuli suu täyteen aftoja. Mutta miksi aftoja tulee ihmiselle - silloin voi olla kysymys myös siitä, että suolistossa on ongelmia. Itselläni todettiin keliakia eli en voi syödä mitään ruista - ohraa - vehnää sisältää ruokaa eikä juoda niitä sisältäviä juomia! Keliakia lisääntyy jatkuvasti - monilla on se eikä tiedä siitä mitään. Itselläni todettiin keliakia vuonna -99 ja silloin keliakiaa oli 1 prosentilla suomalaisista - nyt keliakiaa on jo 2 prosentilla suomalaisista. Ja muutenkin suomalainen leipä ei ole enää sitä kuin se oli joskus kymmeniä vuosia sitten. Joten B-vitamiinia poskeen ja voit syödä citrushedelmiä ja juoda citrusperäisiä juomia.
        Ne apteekkien AFTA lääkkeet vain parantavat asiaa vain vähäksi aikaa. Kun B-vitamiinihoidolla saat pysyvät tulokset eli vaivasi poistuu lopullisesti!


    • marcus2

      Todella hienosti tominut omalla kohdallani! olen kokeillut monia eri aloe juomia ja parhaaksi olen todennut Homcaren aloe-drinkin. se sisältään 99,4% ACTIValoeta, joka on aloe barbadensis-kasvin geeliä parhaassa muodossa! Suosittelen lämpimästi!

      • koity

        Annosteluohjeessa sanotaan näin: Aloe Vera Gel Life Essenceä nautitaan 30ml 3 kertaa päivässä. Otanko siis yhteensä 90ml vai joka kerralla 10ml?


      • Eka päivä
        koity kirjoitti:

        Annosteluohjeessa sanotaan näin: Aloe Vera Gel Life Essenceä nautitaan 30ml 3 kertaa päivässä. Otanko siis yhteensä 90ml vai joka kerralla 10ml?

        Ymmärtääkseni päivittäinen annos on 3 * 30 ml eli 90 ml...


    • Vannoutunut Aloe Veran käyt...

      Minulla on todettu pehmytkudosreuma, niveltulehdus ja lopuksi petti selkä josta sain sairaseläkkeen.
      Kolmatta vuotta olen ollut seurannassa veriarvojeni vuoksi hb liian matala tulehdusarvot liian korkeita. Olen syönyt tulehduskipulääkkeita ja särkylääkkeita varmaan yli sallitun rajan, mikään ei ole auttanut.
      Aloitettuani Aloe Vera-hunajajuoman hb nousi 129 ja tulehdusarvot putosivat 10.
      Unen laatu parani, en enää heräile pitkin yötä, vaan nukun sikeästi aamuun asti.
      Olen pirteä ja energinen ja nyt tuntuu että elämä hymyilee.
      Ihanaa elää ilman kipuja. En ole ottanut fibrolääkkeitäkään pitkiin aikoihin,
      muutkin särkylääkkeet joutavat takaisin apteekkiin.
      Olen vannoutunut Aloe Veran käyttäjä.

      • Mikko Tre

        Hyvä! Laadukkaat LR:n Aloe Vera hunaja ja Sivera ovat ehdottomasti laadukkaimmat. Eivätkä ne sisällä sitä "vaarallista" Aloiini vaan ova täysin aloiinivapaita!


    • entinen näppynaama

      Olen nyt vuoden juonut Foreverin Aloe geliä, iho on kuin vauvalla! En tarvi enää kropalle kosteusvoiteita. Samoin nenän limakalvot ovat vahvistuneet, ei tule enää joka viikko verta! Ja vatsa toimii, olo muutenkin loistava! Siihen jää koukkuun, hyvään oloon nimittäin. En usko että aloesta sinänsä on jonkun tietyn vaivan poistajaksi, uskon että yleisesti vitamiinien sun muiden saamisella luontaisessa muodossa on kokonaisuuteen vaikuttavia tekijöitä.

    • elina43hki

      Olen käyttänyt Aloe Vera -geeliä ulkoisesti jo ainakin 10 vuoden ajan, Kun kuulin, että sitä voisi nauttia sisäisestikin, en epäillyt hetkeäkään ! Ja kokemukset ovat oleet pelkästään positiivisia. En voisi enää kuvitella aamuja ilman "Aloe-hörppyjä" ja voiteet ovat olleet todella vertaansa vailla. Uskomattomia ovat alkuviikot, jolloin Aloe Veran puhdistavat ominaisuudet tulevat esiin.
      Halutessasi lisää tietoa Aloe Verasta, ota vain yhteyttä minuun ja sinä päätät sitten.....

      [email protected]

      • aloe vera

        parhaan palvelun aloe vera. helenalta.fi


    • lumetta tai ei

      itselläni ei ole ollut ihme vaivoja, väsymystä vaan. väsymykseen ei auttanut useampikaan pullollinen, lähti ajan kanssa lepäämällä. kaverillani useita stressin aiheuttamia vaivoja, ei auttanut niihin useista pullollisista huolimatta. voi silti auttaa jotakuta muuta. terveellinen ruoka tavallisen kuntoiselle ihmiselle mielestäni riittää.

      • gel

        Minkähän yrityksen aloe veera juomaa olet käyttänyt. Forever tarjoaa tuoretta kylmäpuristettua juomaa, jota ei ole lavennettu tiivisteestä. Eräs kauppa myy 100% alove veera juomaa, joka lähemmin tarkasteltuna onkin 100% tiivisteestä valmistettua 1 suhde 2. Eli onkin vain puolikasta. Luotan Foreverin laatuun.


      • pukamia
        gel kirjoitti:

        Minkähän yrityksen aloe veera juomaa olet käyttänyt. Forever tarjoaa tuoretta kylmäpuristettua juomaa, jota ei ole lavennettu tiivisteestä. Eräs kauppa myy 100% alove veera juomaa, joka lähemmin tarkasteltuna onkin 100% tiivisteestä valmistettua 1 suhde 2. Eli onkin vain puolikasta. Luotan Foreverin laatuun.

        Olen kuullut juoman auttavan myös peräpukamiin. Voiko juuri synnyttänyt, imettävä äiti juoda aloe juomaa?


      • lumetta tai ei
        gel kirjoitti:

        Minkähän yrityksen aloe veera juomaa olet käyttänyt. Forever tarjoaa tuoretta kylmäpuristettua juomaa, jota ei ole lavennettu tiivisteestä. Eräs kauppa myy 100% alove veera juomaa, joka lähemmin tarkasteltuna onkin 100% tiivisteestä valmistettua 1 suhde 2. Eli onkin vain puolikasta. Luotan Foreverin laatuun.

        niin, täyttä herkkua pitäisi olla dokumenttien mukaan. toisilla vaan ilmeisesti auttaa, toisilla ei. voiteet eivät minulle olleet sen kummempia kuin apteekin perusvoiteetkaan, minulla atooppinen iho. juomat eivät tuntuneet missään, vaikka halusin uskoakin niihin. kokeilin kaikkia perustuotteita useita kuukausia (myös muutama tuttuni), mutta korostan vielä, että tuuotteet eivät pahentaneetkaan mitään 'ongelmaa'. kiva, jos joillekin on apua, minulle ei ollut edes 400 ekun arvosta. jatkossa aion käyttää normaalia kotiruokaa ja apteekkikemikaaleja, forever.


      • Lissu
        lumetta tai ei kirjoitti:

        niin, täyttä herkkua pitäisi olla dokumenttien mukaan. toisilla vaan ilmeisesti auttaa, toisilla ei. voiteet eivät minulle olleet sen kummempia kuin apteekin perusvoiteetkaan, minulla atooppinen iho. juomat eivät tuntuneet missään, vaikka halusin uskoakin niihin. kokeilin kaikkia perustuotteita useita kuukausia (myös muutama tuttuni), mutta korostan vielä, että tuuotteet eivät pahentaneetkaan mitään 'ongelmaa'. kiva, jos joillekin on apua, minulle ei ollut edes 400 ekun arvosta. jatkossa aion käyttää normaalia kotiruokaa ja apteekkikemikaaleja, forever.

        Olen kärsinyt lapsesta lähtien herkästä vatsasta, joka kipuilee ja paljon närästystä. Käytin aikaisemmin kalliita lääkkeitä vatsavaivoihini. Nyt olen käyttänyt n.3v. Aloe juomaa, ja vatsavaivoista ei ole jälkeäkään. Otan aamuisin tyhjään vatsaan. Olen suositellut monille mutta jostain syystä mieluummin syödään myrkkyjä.


      • Elinan Aloe vera
        pukamia kirjoitti:

        Olen kuullut juoman auttavan myös peräpukamiin. Voiko juuri synnyttänyt, imettävä äiti juoda aloe juomaa?

        Peräpukamiin auttaa juoma, koska vatsa toimii paremmin. Lisäksi voit käyttää huulivoidetta tai Aloe vera Gellyä niihin. Juuri synnyttäneille ei juomaa suositella, ellet ole sitä käyttänyt jo aiemminkin.


      • Fakta faktana
        gel kirjoitti:

        Minkähän yrityksen aloe veera juomaa olet käyttänyt. Forever tarjoaa tuoretta kylmäpuristettua juomaa, jota ei ole lavennettu tiivisteestä. Eräs kauppa myy 100% alove veera juomaa, joka lähemmin tarkasteltuna onkin 100% tiivisteestä valmistettua 1 suhde 2. Eli onkin vain puolikasta. Luotan Foreverin laatuun.

        Se on hyvä, siinähän on näillä jenkeillä säilöntä aineita mukana, ei ne muuten niin kauan säily kanisterissa. Saisalaistuote säilyy avattuna vain 6 viikkoa jääkaapissa, koska siinä ei ole mitää syhteettisiä säilöntäaineita. Se on vain näin.


    • perhostelija

      Aloe on puhdas luonnontuote silloin kun sillä on sertifikaatti merkintä ja aloe on oikeasti "sisällysluettelossa" eli raaka-aineluettelossa ensimmäisenä. Minulla on perhosreuma ja aloe on auttanut mm. puhdistamaan lääkkeiden rasittamaa elimistöä. Se ei siis ole lääke vaan ravintolisä jolla on hyviä vaikutuksia. Moni ikävä kyllä luulee aloen poistavan kaikki vaivat ja siksi ovat pettyneitä... Kokeilkaa skeptikot muutama kuukausi ja kertokaa tapahtuiko mitään.

      • Elena

        Minä olen käyttänyt kohta kaksi viikkoa tuotetta ja minulla se ainakin toimii. Olen pirteämpi ja puhtia tuntuu kyllä löytyvän.
        Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta.
        Ennen tämän tuotteen käyttöä en ollut näin innoissani. Aineenvaihduntakin on alkanut toimimaan oikein kunnolla. Ennen saunassa en juuri hikoillut ja nyt laudeliina on aivan MÄRKÄ.
        Mikä parasta tässä on melkein kaikki vitamiinit lukuunottamatta k:ta ja d:ta.


      • helenalta
        Elena kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt kohta kaksi viikkoa tuotetta ja minulla se ainakin toimii. Olen pirteämpi ja puhtia tuntuu kyllä löytyvän.
        Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta.
        Ennen tämän tuotteen käyttöä en ollut näin innoissani. Aineenvaihduntakin on alkanut toimimaan oikein kunnolla. Ennen saunassa en juuri hikoillut ja nyt laudeliina on aivan MÄRKÄ.
        Mikä parasta tässä on melkein kaikki vitamiinit lukuunottamatta k:ta ja d:ta.

        Osoitteesta www.helenalta.fi löydät oman aloe vera myyjäsi ja www.forever.fi löydät tuotetietoa.


      • ehkä ei auta

        En ole skeptikko. Kokeilin mielenkiinnosta ja ajattelin, että jos oikeasti vaikuttaa niin alan jokapäiväiseksi käyttäjäksi. Ikävä kyllä en huomannut elimistössäni yhtään mitään muutoksia, joten lopetin. Hienoa jos jollain ihmisillä tämä aloe muuttaa elämän täysin, minulle ei käynyt niin. Niin ja käytän edelleen myös kaupan deodorantteja, vaikka niistä saa kuulemma rintasyövän, kun niissä on alumiinia, toisin kuin aloe veran dödöstä. No elämää riskirajoilla.


      • ammuliina
        Elena kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt kohta kaksi viikkoa tuotetta ja minulla se ainakin toimii. Olen pirteämpi ja puhtia tuntuu kyllä löytyvän.
        Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta.
        Ennen tämän tuotteen käyttöä en ollut näin innoissani. Aineenvaihduntakin on alkanut toimimaan oikein kunnolla. Ennen saunassa en juuri hikoillut ja nyt laudeliina on aivan MÄRKÄ.
        Mikä parasta tässä on melkein kaikki vitamiinit lukuunottamatta k:ta ja d:ta.

        Olen jälleenmyyjä, käyttänyt mehua nyt kuukauden verran. Vatsa toimii tosin käytän mehua enemmän koska vatsani on jo tottunut tuotteeseen. 2 litraa vettä ja 2dl mehua joka päivässä menee. Virkeystaso, on noussut, jaksan paremmin, vatsan kanssa on aikasemmin ollut ongelmia normaalit viljatuotteet eivät sopineetkaan turvotti vaikka miten vähän söin. Mehun käytöllä turvotus laski, painoakin lähti pois ja olo on mainio .Suosittelen. Myös kissoilleni annan mehua ja hyvin voivat.


    • uskova

      Olen käyttänyt Aloe Vera gel -juomaa nyt kolme viikkoa ja aluks oli tosi kiva kun vatsa toimi tosi hyvin ja silleen. Nyt on kolme päivää olo ollut kuin ilmapallolla, tuntuu että ilmaa on aivan sairaasti, eikä millään tuu ulos. Mitään ei voi syödä eikä juuri juoda kun tuntuu että halkee... en tiedä johtuuko tosta juomasta, mut onks kellään ollu vastaavia kokemuksia???? En oo mitään ihmeellistä syöny, enkä missään nimessä "ylensyöny" kun en oo oikein mitään pystyny syömään... :O( voihan se olla et jostain muustakin johtuu... oon ottanu aamusin 30 ml tyhjään mahaan... :O|

      • stressivatsainen

        Olen törmännyt noihin kokemuksiin. Pääsitkö eroon vaivastasi? Itse joudun tarkkailemaan lisäksi myös vehnäjauhojen, sokerin sekä raskaiden aterioiden syömistä. Erityisesti stressattuna tahtoo tulla mainitsemiasi oireita. Joskus kaikki tuo johtuu liian vähäisestä kuitujen käytöstä, erittäin tärkeää ongelmavatsalle. Myös äkkiseltään runsaampi aloe veran käyttö saattaa lisätä täyttävää tunnetta. Kuonnat pyrkivät poistumaan kudoksista runsaammin, mutta herkkä keho ei jaksa hoitaa puhdistustyötä. Tähän tulokseen olen tullut omalla kohdallani. Liikutko riittävästi? Magnesiumin käyttö saattaa korjata myös näitä vaivoja. Ei turhan kallista, eikä aiheuta harmia. Kuuloste kehoasi, se on tärkeää. Pidä ruokapäiväkirjaa. Saatat sitä kautta löytää turvottamista aiheuttavan tekijän.


      • tiedän tunteen

        Olen käyttänyt aloeta kohta 3 vuotta. Olen kokeillut eri annostuksia ja välillä pitänyt 1-2 kuukauden taukoja. Olen huomannut että ainakin omalla kohdalla liian vähäinen määrä aiheuttaa ilmaa. Vaiva on loppunut muutamassa päivässä kun olen ottanut 3x30ml päivässä.

        Niin ja ilmaa kun muodostuu, niin paras päästää se pois silloin kun se on mahdollista, koska muuten on tosi kurja olo, oli ilman syynä mikä tahansa =)


      • -Hömppää-

        Eihän sen vaikutuksen pitäisi alkaa vasta kuin joskus 70 päivän käytön jälkeen.. jos juot yhden pullon joka kestää kuukauden, niin se ei kuulemma tee vielä mitään vaikutusta. Näin kertoi jälleenmyyjä.. heh heh. Ite en huomannut kokeillessani yhtään mitään. Jos vaikutus olisi niin mullistavaa, kai sitä jo lääkärit määräisivät tai tuotetta saisi maitokaupasta. Verkostomarkkinointi jyrää!


      • mutta isoja laatueroja
        -Hömppää- kirjoitti:

        Eihän sen vaikutuksen pitäisi alkaa vasta kuin joskus 70 päivän käytön jälkeen.. jos juot yhden pullon joka kestää kuukauden, niin se ei kuulemma tee vielä mitään vaikutusta. Näin kertoi jälleenmyyjä.. heh heh. Ite en huomannut kokeillessani yhtään mitään. Jos vaikutus olisi niin mullistavaa, kai sitä jo lääkärit määräisivät tai tuotetta saisi maitokaupasta. Verkostomarkkinointi jyrää!

        Ollessani ulkomailla työmatkalla 1990-luvun lopulla kasvojeni iho ärsyyntyi ja nousi pientä näppylää ja punoitusta. Ostin Aloe Vera -geeliä tuubissa. Oli todella hyvää ja rauhoitti nopeasti ärsyyntyneen ihon (amerikkalainen tuote). Yritin löytää Suomesta samaa onnistumatta. Ostin sitten Allison -luontaiskosmetiikkasarjan Aloe Vera -geeliä ja voin sanoa, että olin pettynyt.

        Vaikeus monissa tuotteissa on se, että on erinomaisia tuotteita, mutta on myös liuta heikkoja tuotteita.


      • Asmaatikko
        mutta isoja laatueroja kirjoitti:

        Ollessani ulkomailla työmatkalla 1990-luvun lopulla kasvojeni iho ärsyyntyi ja nousi pientä näppylää ja punoitusta. Ostin Aloe Vera -geeliä tuubissa. Oli todella hyvää ja rauhoitti nopeasti ärsyyntyneen ihon (amerikkalainen tuote). Yritin löytää Suomesta samaa onnistumatta. Ostin sitten Allison -luontaiskosmetiikkasarjan Aloe Vera -geeliä ja voin sanoa, että olin pettynyt.

        Vaikeus monissa tuotteissa on se, että on erinomaisia tuotteita, mutta on myös liuta heikkoja tuotteita.

        Olen käyttänyt Aloe Vera persikkaa 4vuotta ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa että tuote toimii. Sairastan nivelpsoria sekä astmaa. Aluksi niveloireet paheni, mutta noin 2kuukauden jälkeen kivut pikkuhiljaa väheni,nyt pärjään hyvin ilman tulehduskipulääkkeitä, ja astmakin on hyvällä mallilla, en tarvi astmalääkkeitä.
        Käytän Foreverin tuotteita.


      • mipp
        Asmaatikko kirjoitti:

        Olen käyttänyt Aloe Vera persikkaa 4vuotta ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa että tuote toimii. Sairastan nivelpsoria sekä astmaa. Aluksi niveloireet paheni, mutta noin 2kuukauden jälkeen kivut pikkuhiljaa väheni,nyt pärjään hyvin ilman tulehduskipulääkkeitä, ja astmakin on hyvällä mallilla, en tarvi astmalääkkeitä.
        Käytän Foreverin tuotteita.

        On hyvää.


      • Uusi elämä
        mutta isoja laatueroja kirjoitti:

        Ollessani ulkomailla työmatkalla 1990-luvun lopulla kasvojeni iho ärsyyntyi ja nousi pientä näppylää ja punoitusta. Ostin Aloe Vera -geeliä tuubissa. Oli todella hyvää ja rauhoitti nopeasti ärsyyntyneen ihon (amerikkalainen tuote). Yritin löytää Suomesta samaa onnistumatta. Ostin sitten Allison -luontaiskosmetiikkasarjan Aloe Vera -geeliä ja voin sanoa, että olin pettynyt.

        Vaikeus monissa tuotteissa on se, että on erinomaisia tuotteita, mutta on myös liuta heikkoja tuotteita.

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.


      • katjah75
        Uusi elämä kirjoitti:

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.

        Minulta voi tilata, ja minun luokseni voi tulla kutsuille tutustumaan tuotteisiin, ota yhteyttä
        [email protected]


      • "Tampereen seudun fore...
        Uusi elämä kirjoitti:

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.

        Olet ilmaissut viestissäsi samoja positiivisia vaikutuksia, mitä itsekkin olen kokenut.

        Olen juonut juomaa nyt 4 kk ja tosiaan iho on kuin silkkiä vaan ja kynnet kauniin pitkät. Hiuksia olen taas aloittanut kasvattamaan. Kahvin juonnin kanssa mulla kävi aluksi niin, että kun aloitin juoman juomisen minun ei tehnyt mieli juoda kahvia (Aikasemmin vatsanväänteitä kahvin juonnin yhteydessä). Kolmeksi viikoksi jätin kahvin pois ja join juomaa joka päivä. Sitten aloitin kahvin ja vatsa kestikin sen. On mukavaa keittää aamulla kuppi espressoa ettei tarvitse varautua närästyslääkkeen nielemiseen.

        Kehon puhdistuminen alkaa näköjään sisältä päin. Ennen kuiva ja karhea ihoni on muuttunut paremmin vettä ja pesuaineita kestäväksi. Ihon oma kosteus säilyy paremmin. Ihon hyvinvointia voi lisätä käyttämällä aloe -pohjaisia ihonhoitotuotteita ja pesuaineita. Otan juoman iltaisin, pesen kasvoni aloe käsi&kasvo -pesulla, sivelen aloe kosteusvoiteen kasvoihini ja käsiini. Aamulla herätessä iho tuntuu sileältä ja kostealta. Ihan kuin sekin "hengittäisi" paremmin.

        Aloitin tuotteiden myynnin, koska minulla ei yksinkertaisesti ole kuin hyvää sanottavaa näistä tuotteista. Aloe Veran voi myös ymmärtää eräänlaisena elämäntapana - Itsensä kuuntelemisena.


      • "Tampereen seudun fore...
        -Hömppää- kirjoitti:

        Eihän sen vaikutuksen pitäisi alkaa vasta kuin joskus 70 päivän käytön jälkeen.. jos juot yhden pullon joka kestää kuukauden, niin se ei kuulemma tee vielä mitään vaikutusta. Näin kertoi jälleenmyyjä.. heh heh. Ite en huomannut kokeillessani yhtään mitään. Jos vaikutus olisi niin mullistavaa, kai sitä jo lääkärit määräisivät tai tuotetta saisi maitokaupasta. Verkostomarkkinointi jyrää!

        erästä tuotetta saa ns. maitokaupasta. Katsoin vain Anttilan luontaistuotehyllyä ja siellähän sitä -Aloe Vera juomaa. Tuotteita on monenlaisia, joten luotan siihen jota olen juonut nyt nelisen kuukautta hyvillä tuloksilla. Aloe Verasta on tehty myös lääketieteellinen tutkimus suun punajäkälässä. Erittäin hyvin tuloksin. Muistaakseni 85% tutkituista aloe veran käyttäjistä tervehtyi ko. taudista. Artikkeli on Duodecimissa ja myös netistä saatavilla.


      • Kokeillut ja huomannut eron
        "Tampereen seudun fore... kirjoitti:

        Olet ilmaissut viestissäsi samoja positiivisia vaikutuksia, mitä itsekkin olen kokenut.

        Olen juonut juomaa nyt 4 kk ja tosiaan iho on kuin silkkiä vaan ja kynnet kauniin pitkät. Hiuksia olen taas aloittanut kasvattamaan. Kahvin juonnin kanssa mulla kävi aluksi niin, että kun aloitin juoman juomisen minun ei tehnyt mieli juoda kahvia (Aikasemmin vatsanväänteitä kahvin juonnin yhteydessä). Kolmeksi viikoksi jätin kahvin pois ja join juomaa joka päivä. Sitten aloitin kahvin ja vatsa kestikin sen. On mukavaa keittää aamulla kuppi espressoa ettei tarvitse varautua närästyslääkkeen nielemiseen.

        Kehon puhdistuminen alkaa näköjään sisältä päin. Ennen kuiva ja karhea ihoni on muuttunut paremmin vettä ja pesuaineita kestäväksi. Ihon oma kosteus säilyy paremmin. Ihon hyvinvointia voi lisätä käyttämällä aloe -pohjaisia ihonhoitotuotteita ja pesuaineita. Otan juoman iltaisin, pesen kasvoni aloe käsi&kasvo -pesulla, sivelen aloe kosteusvoiteen kasvoihini ja käsiini. Aamulla herätessä iho tuntuu sileältä ja kostealta. Ihan kuin sekin "hengittäisi" paremmin.

        Aloitin tuotteiden myynnin, koska minulla ei yksinkertaisesti ole kuin hyvää sanottavaa näistä tuotteista. Aloe Veran voi myös ymmärtää eräänlaisena elämäntapana - Itsensä kuuntelemisena.

        Hei, olen sairastanut reumaa lapsesta saakka. Olen viisikymppinen ja yleensä aina ollut väsynyt viimeiset kymmenen vuotta. Aloin käyttää Aloe Vera foreverliving juomaa (oranssi litran kanisteri) ja johan alkoi väsymys kadota:) En ole sen koomin ollut kummemmin väsynyt. Aloeta olen käyttänyt nyt noin reilu puoli vuotta. Enkä lopeta:)


      • ,,,,,,!!!!
        Uusi elämä kirjoitti:

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.

        juttu,,,aivan samanlaisia kokemuksia Aloe Verasta!ainostaan väsymys ei ole vielä hävinnyt,mutta voi johtua monesta asiasta.välillä olo kuitenkin virkeä,tosiaan minulla auttoi refluksi tautiin , joka meni pahaksi ja syöminen oli vaikeaa.kova kipu rinnassa ja olo oli voimaton.sanoisin että yhtenä asiana Aloe Vera oli hyvä lisä,nyt pullo tyhjä osta toisen varmasti.kokeilemalla löytyy apua!!!!


      • kahvi pois
        Uusi elämä kirjoitti:

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.

        Tuolla kahvilla ei kannattaisi rasittaa mahaa, josta mahkaasut sitten nousevat ruokatorveen ja aiheuttavat tulehdusta. Puoliso kärsii samasta vaivasta, ja Aloe Vera auttaa siinä, mutta kahvi, se on kaikken pahin siinä vaivassa. Puoliso käyttää LR:n aloveraa, eikä sillä niin väliä ole, kenen aloe veraa se on, kunhan siinä on riittävästi aloveraa.


      • Alvera
        -Hömppää- kirjoitti:

        Eihän sen vaikutuksen pitäisi alkaa vasta kuin joskus 70 päivän käytön jälkeen.. jos juot yhden pullon joka kestää kuukauden, niin se ei kuulemma tee vielä mitään vaikutusta. Näin kertoi jälleenmyyjä.. heh heh. Ite en huomannut kokeillessani yhtään mitään. Jos vaikutus olisi niin mullistavaa, kai sitä jo lääkärit määräisivät tai tuotetta saisi maitokaupasta. Verkostomarkkinointi jyrää!

        hei.
        Ei mikään vaikuta heti - ei edes antibiootti , jotkut "nauttivat" useita kuureja ennen kuin toimii.
        Näin myös aloe veralla. Eräällä apteekissa myytävällä hiuksia vahvistavalla luontaistuotteella vei itseltäni n. 100 pv vaikutuksen näkyminen.

        Ihmiset ovat kautta aikain etsineet luonnosta tuotteet, jotka auttavat hyvinvointiin, sairauksiin, ym. Lääkkeet ovat viime hetken keksintöä (200 v.?). Jos se paras luonnonaine kaikkeen löytyy, yksi voisi jo olla löydetty: aloe vera. Jopa villieläimet älyävät käyttää sitä.

        Jos haluat tietää lisää, ota yhteys [email protected]

        Alvera


      • Elinan Aloe vera
        -Hömppää- kirjoitti:

        Eihän sen vaikutuksen pitäisi alkaa vasta kuin joskus 70 päivän käytön jälkeen.. jos juot yhden pullon joka kestää kuukauden, niin se ei kuulemma tee vielä mitään vaikutusta. Näin kertoi jälleenmyyjä.. heh heh. Ite en huomannut kokeillessani yhtään mitään. Jos vaikutus olisi niin mullistavaa, kai sitä jo lääkärit määräisivät tai tuotetta saisi maitokaupasta. Verkostomarkkinointi jyrää!

        eihän lääkärit halua menettää palkkioitaan määräämistään lääkkeistä :)
        Ole onnessani, että suolistosi on vielä kunnossa. Ehkä haluaisit pitääkin sen kunnossa - vai onko vielä....


      • Osta edullisesti
        Uusi elämä kirjoitti:

        Ostin "vahingossa" litran Foreverin Aloe vera-geeliä, kun ystävä sanoi pyöreästi, että siitä saa energiaa. Olin jatkuvasti väsyksissä ja syöminen nosti sokerit taivaisiin. sitten olikin pakko ottaa torkut. Olen myös sairastanut ruokatorven tulehdusta 2,5 v, joka on aiheutunut palleatyrästä. Lääkkeitä on ollut monia, ihan turhaan. Olin jo varma, ettei tämä lopu koskaan. Olen 49v. nainen (vaihdevuosissa!!!) eikä mikään ole huvittanut. Sitten tuli tämä Aloe vera ja UUSI ELÄMÄ. Olen nyt juonut juomaa n. kolme viikkoa ja aine on enemmän kuin vain energiajuoma. Se on tuonut minulle UUDEN ELÄMÄN. Ruokatorvi on parantunut, voin juoda kahvia ja jogurttia eikä tule valtavaa kipua vatsaan eikä nielemisvaikeuksia eikä tulppaa kurkkuun. Pelolla odotan, josko ne tulee takaisin, mutta samalla kiitän joka aamu luojaani, että antoi minun löytää tämän "lääkkeen". Maitohapot kaikkosivat lihaksista ja jaksan paljon enemmän liikkua ja tehdä töitä.Ennen lihaksia särki pienekin rasituksen jälkeen ja tuli rytmihäiriöitä. Rytmihäiriötkin ovat mennyttä. Myös innostus asioihin on pikku hiljaa ruvennut palautumaan, eikä mieli ole niin lamaannuksissa. Huom. en ole mikään jälleenmyyjä!!!! Iho on hyvä ja kostea. Kynnet kasvaa kauniisti ja tukka kiiltää. Suosittelen mielelläni tätä ystävilleni, vaikka luonteeltani olen aina ollut vähän epäilevä Tuomas.

        Tiesitkö että sinulla on mahdollista saada Saksalaista Aloe Veraa edullisesti, vain 27 € litra 91 % Geelujuomaa Barbadensis Milleriä, ilman kalliita 400 - 3000 euron aloituspaketteja.


    • Jew

      Niin osalla toimii ja osalla ei.Äidilläni on paha nivelreuma ja aloitti aloe vera hunajalla ottamisen.Nivelet alkoivat voimaan paremmin tulehdus laski 6vkossa huomattavasti ja tulehdusarvoit tippuivat todella sairaan radikaalisti- olivat reumahoitajat viikottaisessa seurannassa ihmetelleet asiaa suuresti!! Lisäksi hänellä laski kolestroli ja verenpaine jne. Joten totean vain että koskaan ei saa luovuttaa vaan aina hakea uusia mahdollisuuksia..

      • akneen

        Minkälaisia kokemuksia on muilla jotka kärsivät finneistä? Onko aloe juomat ja voiteet auttaneet?


      • Nimetön
        akneen kirjoitti:

        Minkälaisia kokemuksia on muilla jotka kärsivät finneistä? Onko aloe juomat ja voiteet auttaneet?

        Kuten jo edellä vastasin aloe verasta- että se on kuin mitkä tahansa muutkin aineet olivatpa ne ääkkeitä tai luontaistuotteita- ne joko sopivat ja toimivat tai sitten ei! Tämä pätee kaikissa! MEHÄN OLEMME YKSILÖITÄ- JA SOPIVAT "MÖMMÖT" PITÄÄ HAKEA KOKEILEMALLA!
        Itse olen kärsinyt aknesta 1:n lapsen teon jälkeen olen syönyt roaccutanit ja muut eikä ole tehonnut- ainoastaan ruokavalio , säännölliset nukkuma-ajat, paljon vettä, liikuntaa, hyvä ihon hoito ja aloe veraa iltaisin ulkoisesti että sisäisesti on helpottanut hieman. Alóe laskee tulehdustilaa. JA siltikin tuskastuu joskus!!! ELÄMÄ ON


      • Nimetön

        Persikka aloe oli tosi hyvä- minulla toimi parhaiten näistä aloista.. olisikohan kenellekkään jäänyt sitä varastoon kun toi laki määritteli sen lääkepiiriin kuuluvaksi???


      • tietoa on
        akneen kirjoitti:

        Minkälaisia kokemuksia on muilla jotka kärsivät finneistä? Onko aloe juomat ja voiteet auttaneet?

        Hei! On jo aikaa kun kyselit kokemuksista aloe tuotteesta akneen. Sain niin hyviä kokemuksia aloe voiteesta tyttäreltäni etten ensin oikein uskonut todeksi ja nyt halusin myös kertoa sinulle siitä. Ensinnäkin hän otti vain "kokeilu" mielessä käyttöön kun oli jo saanut lääkäriltäkin akneensa lääkkeitä eikä olleet auttaneet eli uskoa ei välttämättä ollut tuotteeseen. Aloe oli voiteen muodossa ja hän siveli sitä päivittäin. Muutaman viikon päästä oli selkä vapaa finneistä!! Aloella on puhdistava vaikutus joten sitä kannattaa myös käyttää sisäisesti koska sieltä meidän vaivat kuitenkin loppupeleissä juontaa. Hän sai näin nyt pikaisen avun voiteella ja toivon että hyvän kokemuksen kautta alkaa puhdistamaan kehoaan Aloe-juomalla !!Jos haluat lisää tietoa kerron mielelläni. sähköp. [email protected]


      • leileiLeila
        Nimetön kirjoitti:

        Persikka aloe oli tosi hyvä- minulla toimi parhaiten näistä aloista.. olisikohan kenellekkään jäänyt sitä varastoon kun toi laki määritteli sen lääkepiiriin kuuluvaksi???

        Minkähän firman persikka-aloeta tarkoitat?


      • Herra O
        Nimetön kirjoitti:

        Persikka aloe oli tosi hyvä- minulla toimi parhaiten näistä aloista.. olisikohan kenellekkään jäänyt sitä varastoon kun toi laki määritteli sen lääkepiiriin kuuluvaksi???

        Meillä myydään edelleen persikkaa mutta msm vedettiin myynnistä.
        Meillä on myös nokkosaloeta ja hunajaaloeta


      • Vihreän elämän ihme
        Herra O kirjoitti:

        Meillä myydään edelleen persikkaa mutta msm vedettiin myynnistä.
        Meillä on myös nokkosaloeta ja hunajaaloeta

        Itselläni on todella hyviä kokemuksia aloe vera tuotteiden vaikutuksista myös perheemme lemmikeille. Olemme myös itsekkin aloe veran käyttäjiä, niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin. Toimin itse myös jälleenmyyjänä. Olin itse aluksi tuotteiden käyttäjä, tutustuin paremmin tuotteisiin, koin tuotteet loistaviksi, aloin jälleenmyyjäksi ja olemme koko pesue siitä asti tuotteiden käyttäjiä, eläimiä myöden. Monetkaan eivät tiedä, että aloe vera-tuotteet ovat aivan loistavia myös eläinten hoidossa ja hyvinvoinnissa. Tässä hieman tietoa siitä....
        Sisäisesti lemmikeilläkin aloe vera juoma:
        - tasapainottaa vatsaa
        - puhdistaa kehoa/ poistaa kuona-aineita
        - huoltaa limakalvoja
        - lisää immuunivastetta
        - tehostaa ravintoaineiden imeytymistä
        - lisää hapenkuljetuskykyä
        - neutralisoi kehon happo-emästasapainoa

        KAIKKI TÄMÄ ON PERUSTA HYVINVOINNILLE — NIIN IHMISILLE KUIN ELÄIMILLEKIN.

        Vahtikoirallemme on ollut apua aloe vera juomasta. Se selkeästi ei onnu ja arista jalkaansa, jossa on kuvattu kuluma. Siihenhän ei ole hoitona muuta kuin tarvittaessa kipulääkettä ja viimeinen vaihtoehto olisi ollut leikkaus, joka ei välttämättä olisi edes apua tuonut. Mutta aloe-juoma on avun tuonut, upeaa!

        Varsinkin nyt kesällä kaikenlaiset öttiäiset piinaavat eläimiä, aurinko kuivattaa ihoa ja sitä myöten karvapeitettä. Itse käytän tekemääni suihketta karkottamaan mm.paarmoja ja kärpäsiä ja samalla saavat lemmikkimme kiiltävän ja hyvinvoipan karvapeitteen.
        Tätä eläimille tarkoitettua Aloe Vera -suihketta on ihanteellista käyttää puhdistamisen yhteydessä. En käytä edes päivittäin, koska ei tarvitse. Suihke ravitsee ja hoitaa kuivaa ihoa, turkkia, tassuja, nisiä, kavioita, harjaa ja häntää ja sitä voidaan käyttää myös aran ihon hoitamiseen. Meillä kun on lemmikeitä reilu 30 eri rotuisia ja kokoisia niin tuotteista on apua vaikka ja mihin. Karppi-lammen tilan lemmikit ovat aina hoidettu hyvin, mutta nyt täytyy todeta että aloe veran "löytäminen" oli piste iin päälle niiden hyvinvointiin!
        Geeliä käytän mm.
        - Kuiva iho ja öttiäisten puremat
        - Tulehdukset/ Sienitulehdukset
        - Haavaumat/ hankaumat
        Kerron esimerkin:Pupujemme korvia oli yön aikana hyttyset pistäneet niiden ulkotarhoissa. Ne olivat hinkanneet kutisevaa kohtaa niin, että karvat olivat lähteneet ja kohta vuoti verta. Otin puput sisätiloihin ja hoidin korvalehtiä aloe geelillä n.viikon, tulehdusta ei tullut ja karva alkoi kasvaa "silmissä". Pakko tähän on uskoa, koska omin silmin näkee avun ja kaiken hyvän mitä aloe vera on tuonut elämäämme. Nyt helteillä ja auringon paahteessa ovat lapsemme saaneet avun myös auringonpolttamiin, mitä väkisinkin on tullut koska olemme paljon ulkosalla ja uimassa. Vikkelät jalat vahingoittuvat joskus kun kaadutaan niin aloeta tykö ja pipit paranee. Kloorivedelle allerginen tyttäremme jo osaa pyyttääkkin uimahalli käynnin jälkeen kutiseviin kohtiinsa aloe geeliä, joka auttaa sillä sekunnilla kun sen levitän. Nämä ovat siis joitakin omia kokemuksiamme ja jokaisellehan aloe vera vaikuttaa yksilöllisesti.
        - Paarmojen ja muiden pieneliöiden puremiin tämä on ollut ehdoton nyt hellekesänä!

        Ajotreenin jälkeen hieron ponin lihaksiin myös aloe vera tuotetta, joka EDISTÄÄ LIHASKALVOJEN SEKÄ NIVELPINTOJEN AINEEN-VAIHDUNTAA—POSTAA KUONA-AINEITA LIHAKSISTA/ NOPEUTTAA PALAUTUMISTA/ VÄHENTÄÄ TULEHDUSTILAA. Mahtava tuote....Ja monia monia muitakin asioita hoidan ja "huollan" aloe vera-tuotteilla rakkailla lemmikeillämme.

        Lisää tietoa ja kokemuksiani voi käydä lukemassa kotisivuillamme ja sieltä mm.ajankohtaista sivun emännän blogi-linkistä. Jos otat yhteyttä niin kerron mielelläni myös tuotteita lisää. =;O)

        Voikaa hyvin ja nauttikaa ihanasta kesästä!!!!

        Aurinkoisin terveisin,
        Karppi-lammen tilan emäntä ja kaikenkarvaiset lemmikit


    • Aloella huijattu

      Hoh-Hoijaa!
      Olen juonut aloe veraa nyt kolmisen vuotta lähes säännöllisesti, enkä ole ihmeempia vaikutuksia havainnut terveydessäsni. Joskus olen pitänyt muutaman kuukauden tauon, kuten nytkin ja jostain syystä mieleeni juolahti tarkistaa mikä tuon juoman vitamipitoisuus olisi. no, eihän niitä tietoja kenenkään aloevera kauppiaan sivuilta löytynyt, mutta Ruotsin Eintarvikevirasto on tehnyt asiasta tutkimuksen ja julkaisi sen viime vuonna ja olipa ainakin minulle kyllä varsinainen YLLÄTYS : Aloe Vera juoma on lähes kokonaan vettä ja sisältää vain vähän vitämiineja tai mineraaleja. "Aloe Vera-dryckerna innehöll huvudsakligen vatten och inga, eller endast låga, halter av vitaminer och mineraler."

      http://www.slv.se/upload/dokument/rapporter/mat_naring/2009/2009_livsmedelsverket_13_saser_och_aloevera.pdf

      Joten päätin nyt lopettaa todella menestyneiden ja varakkaiden Aloe kauppiaiden rikastuttamisen ja ostan tulevaisuudessa tavallisia monivitamiini tabletteja apteekista tai kaupasta. Niissä ainakin kerrotaan mitä ne sisältävät.

      • etkö ymmärrä?

        täh, että vettä. Eikö tuohon hoksottimet riittäneet? Eikä aloe veraa juoda vitamiinien takia, niitä saadaan jokapaikasta muualtakin. Mutta eikö Sulle ole vielä selvinnyt, mikä on aloe veran tarkoitus?
        Se on kuule tukea, vahvistaa elimsitösi omaa puhdistumisjärjestelmää.

        Annapa sulle esimerkin. Syön todella paljon kalaa ja lähes päivittäin. Arvaappa mitä? Suomalainenhan on lähes paniikin vallassa, että kuinka minä uskallan kalaa syödä noin usein. Että myrkytän itseni elohopealla yms. mitä vesistöissä on.

        Totta sekin, että meidän meidän merikalamme on kovin myrkyttynyttä. Itämeri, Suomenlahti, Pohjameri yms. ovat pieniä merä ja paljon likaajia niillä. Mutta ihmisessähän on olemassa itsessään jo puhdistumisjärjestelmä, jonka kuuluu viskata aineenvaihdunnan kautta ulos dioksiidit, ja elohopeat, mutta kovin monella ihmisellä tuo järjestelmä ei nimittäin toimi riittävän tehokkaasti.

        Kuitenkin varsin monella nuo TOKSISUUSPITOISUUDET ovat aika korkat. Teetin minäkin toksisuustutkimuksen, koska arvelin, että joo, pakkohan mun elimistössä on olla noita myrkkyjä. Sinnehän ne jää, kun syön kalaa niin usein.

        No mutta, mitä ihmettä. Minun elimistössäni ei ole edes keskinkertaista määrää toksisuutta. Kysyin tutkijalta, mistä moinen johtuu kun kuitenkin syön esim. kalaa niin usein ja paljon.
        Hän kysyi, että mitäs muuta syöt/käytät? Käytätkö puhdistavia elintarvikkeita?

        Joo, käytänhän minä, joka ristitty päivä jo toistakymmentä vuotta pitkälle käyttänyt, ja se näkyy juuri siitä, että elimistöni pystyy hoitamaan epäpuhtaudet ulos paremmin, kuin ilman puhdistavia elintarvikkeita.

        Niin että ajappa pääsi kaljuksi, et sinä tukkaa mihinkään tarvitse. Menee vain turhaa ahneille kampaajille maksuja. Jos ymmärsit vertauskuvan?
        ILman tukkaakin siis tulet toimeen oikein hyvin, kuten ilman aloe veraa, mutta hiuksetkin lämmittävät ja ehkäisevät vilustumistauteja, kuten aloe verakin auttaa elimistöä pitämään itseään puhtaana.


      • Järki hoi

        Melkein kaikki apteekin vitamiinit, Möllerin kalanmaksaöljy jne.ovat kemiallisia aineita, jotka KEINOTEKOISINA eivät imeydy . Niistä ei ole elimistölle mitään hyötyä.Osta vihanneksia ja juureksia, lopeta punainen liha. Biologiset vitamiinit imeytyvät, ne on niitä kallinpia tuotteita luontaistuotekaupassa...Apteekki on täynnä kemiallista p....


    • s

      Ei kannata ostaa aloevera-juomia verkostomarkkinoinnin kautta jälleenmyyjiltä, kun yksi juoma maksaa n. 35e, ostakaa samaa tavaraa esim. Saksasta puoleen hintaan.

    • Maija A.

      En ole koskaan aikaisemmin kuullut että aloe veraa käytetään nivelreuman hoitoon!
      Itse olen sairastanut nivelreumaa vuodesta -86 alkaen - ja käyttänyt aloe vera -mehuja nelisen vuotta VATSAVAIVOIHIN.
      Siihen ne ovat auttaneet erinomaisen hyvin. Ja jos olen saanut kylkiäisenä mehusta jotain hyötyä perussairauteeni, hyvä niin :)

      Ko valmisteissa täytyy muistaa, että ne eivät ole mitään hokkus pokkus -lääkkeitä. Teho ei ala todellakaan heti. Itse huomasin ensimmäisen kerran helpotusta noin 2 kk kuluttua.
      Vastaavasti anopillani mehusta tuleva apu alkoi näkyä vasta 3-4 kk kuluttua. Hänen vatsavaivansa (divertikkelit!) helpottuivat merkittävästi.
      Noin 8 kk kuluttua ekasta mehuhörpystä anoppi pystyi jättämään pois ulostelääkkeet, joita oli käyttänyt ainakin 15 vuotta. Nyt suoli on toiminut jo pari vuotta moitteetta aamuisen mehuhuikan ansiosta.

    • Barraquito (ei kirj.

      Mielenkiintoinen sivu !
      Saas nahda miten tyton kay, minulla nimittain ammeessa likoamassa 60 cm pitka juuri pensaasta leikattu Aloen lehti. Asun Kanarialla.

      Minulla aitynyt erittain pahaksi sormien ihottuma, pienia rakkoja jotka sitten kuivuvat ja aukeavat verelle. Laakareista ja heidan rasvoistaan ei ole ollut mitaan apua.
      Taallahan Aloe Veraa kasvaa kaikkialla ja kaikki sita myos kayttavat muodossa tai toisessa. Ystavattareni joka juo siita tekemansa mehun paivittain seka kayttaa kasvin viipaleita ihonhoitoon , kehoitti minua koettamaan onneani.

      Jos ikina matkustatte tanne Kanarian saarille, taaltahan saa pilvin pimein Aloe Vera rasvoja, kannataa ostaa itselle tai tuliaisiksi. Eivatka maksa juuri mitaan.
      300 ml purkki 2,95 euroa.

      Janna nahda kuinka tassa kay, ystavattareni tulee huomenna neuvomaan tarkkaan kasvin liotuksen ja oikean tavan leikata, viipaloida ja kayttaa sita.
      Eihan tasta mitaan haittaakaan ole - ei liene vaarallisempaa kuin ainaiset
      kortisonivoiteet !! Pitakaa peukkuja, por favor.

      • aloesta apua?

        Miten sinulle Barraquito kävi hoidon kanssa? Itse aloitin viikko sitten aloejuoman juomisen vaikeaan atooppiseen ihottumaan käsissä, ja nyt olen yltä päältä kutisevilla rakkuloilla!


    • atoopikko

      itsekin aloitin n. 1kk sitten aloe vera persikan juomisen atooppisen ihottumani takia. En tiedä voiko oireitani suoraan yhdistää juomaan mutta on ihoni alkanut hilseilemään aivan älyttömästi kasvoista eikä mitkään voiteet enää tunnu kosteuttavan sitä.

      onko joku oikeasti saanut aloejuomista apua atooppiseen ihoon?

      • yllättynyt iloisesti

        Juoman aloituksen jälkeen voivat jotkut oireet pahentua joksikin aikaa, mutta jatka vain juomista vielä. Itselläni ja pojallani juoma auttanut kuivaan kutisevaan ihoon, ei kutise ja iho pehmenee, samoin ystäväni tässä sanoi minun kasvojen ihon kirkastuneen ja kysyi mitä olen tehnyt, no en muuta kuin juonut useamman kuukauden berry nectaria.


    • AloeVeranKäyttäjä

      Hei, miten tuolta Saksasta käytännössä voi tilata Foreverin tuotteita?

      • yeppistä

        Foreverin tuotteet ovat jenkkiläisiä, ei niitä Saksasta tilata.
        LR:n tuotteet ovat Saksalaisia, aloe vera tulee vain Meksikosta.

        itse käytän Saksalaista LR:n aloe veraa, tutkimukset puhuvat puolestaan kun vertaat näitä kahta eri valmistajaa.


      • Elinan Aloe vera

        Hei! Käy Foreverin sivuilla ja etsi lähin jälleenmyyjä!


      • Elinan Aloe vera
        yeppistä kirjoitti:

        Foreverin tuotteet ovat jenkkiläisiä, ei niitä Saksasta tilata.
        LR:n tuotteet ovat Saksalaisia, aloe vera tulee vain Meksikosta.

        itse käytän Saksalaista LR:n aloe veraa, tutkimukset puhuvat puolestaan kun vertaat näitä kahta eri valmistajaa.

        Mistä niin päättelet, ettei Foreverin tuotteita saa Saksasta?
        Kun aloe veraa tulee vain Meksikosta, niin mitähän saksalaista aloe veraa sinä suosittelet :) hehhe
        Onko se saanut esim Kosher-merkinnän? Se on juutalaistaisten möntämä merkki puhtaile tuotteille.


      • Anonyymi

        Hei" Foreverin juomaa en suosittele, koska siinä on aloiinia. Mutta Liisa Björkqvist on Tampreella oleva jälleenmyyjä LR, joka on aivan paras jälleenmyyjä. Sieltä saat kunnon tietoa tuotteista ja miten se vaikuttaa kehoosi. LR:llä mehut on tehokkaampia ja niissä ei ole aloiinia. Puh: 0503020808. Suosittelen lämpimästi. Sain itse ainaskin niin paljon apua reumaan et vähennettiin lääkkeiten määrä. Niin suuret kiitokset hänelle. Liisa myös tekee sykkivää ja pulsoivaa mangeettiterapiaa. Se kanssa auttaa reumaa. Rohkeesti kokeilemaan.


    • Aloee

      Perustin juuri facebook- ryhmän aloe veralle. Tervetuloa tykkäämään!
      Noiden juomien hinta on nyt 30€/1l

      "Aloe Veraa voiaan käyttää sekä sisäisesti että ulkoisesti. Siinä on yli 200 vaikuttavaa ainetta, esimerkiksi aminohappoja, mineraaleja ja vitamiineja. Aloe Vera on todettu hyväksi yleiskunnon kohentajaksi ja immuniteetin parantajaksi. Pisimpään sitä on käytetty ihonhoidossa. Sillä on parannettu haavoja, lievitetty tulehduksia, ja se on ollut erinomainen apu palovammojen hoidossa. Näihin tarkoituksiin Aloe Vera sopii edelleen."




      https://www.facebook.com/pages/ALOE-...52351231449859


      Atooppiseen ihoon jotkut käyttävät Aloe propolis cremeä!

      Tervetuloa sivuilleni fb:n! Tai viestiä voi laittaa mindimandi(a)hotmail.com

      • Tyytyväinen asiakas

        Aloe vera tuotteet ovat todella hyviä. Itse olen juonut mehua nyt 3 kuukautta ja olen huomannut eron. Vatsa toimii todella hyvin ja hiukset ovat alkaneet kasvaa. Iho on hyvä myös. Toki käytän muitakin tuotteita. Esim käsisaippua on hyvä meikin poistoon. Dödöä voi laittaa myös kuivuneille kantapäille ja iho on nyt hyvä. Ja propolis oli todella hyvä kovilla pakaksilla. Sopii oikein hyvin atooppiseen ihottumaan ja muutenkin kuivalle iholle. Käytän sitä myös käsivoiteena ja kynsinauhoille oikein hyvä. Tuotteet ovat siitä hyviä, että niitä voi käyttää ihan mihin kohtaan vaan. MSM hyvä kipuvoide ja heatia laitan illalla ennne nukkumaan menoa hartioille ja se rentouttaa ihanasti. Tuotteet sopivat minulle oikein hyvin ja voin suositella niitä kokeiltavaksi muillekin. Aloittakaa mehulla. Hyvä olo alkaa sisältäpäin:)


    • KotiMamma2012

      Aloe vera verkkokauppa: www.myaloevera.fi/mindimandi

    • ostaja

      IHERB.COM

      ehdoton ostospaikka!

      Löytyy aloe vera juomia yms.

    • Maikki

      Arvostatko sinä seuraavia eri piirteitä päivittäisessä työsässi?
      -itsenäisen työn luotettavan Saksalaisen yhteistyökummppanin kera
      -useita eri tapoja toimia elämäntilaanteesi mukaan
      -voit suunnitella itse omat työaikasi
      -ilmaiset koulutukset ammattitaidolla
      -saat konkreettista apua ja tukea
      -hyvinvointialan parhaimmat tuotteet ja kuvastot
      -osaavan, mukavan- ja kannustavan tiimin tueksesi
      -luotettavat Saksassa valmistetut huipputuotteet
      -voit aloitaa myös sivutoimisesti
      -saat työn ja toiminnan jossa sinua arvostetaan
      -voit luoda pitkän,jopa elinikäsen uran kanssamme
      -me emme tunne taantumaa, emmekä työttömyyttä
      Mikäli koet että tämä on sinua varten, ota yhteyttä
      [email protected]

    • aloe1

      www.iherb.com Suosittelen, itse ole kokeilemassa näitä
      http://www.iherb.com/Now-Foods-Aloe-Vera-Concentrate-4-fl-oz-118-ml/376
      http://www.iherb.com/Jason-Natural-Soothing-98-Aloe-Vera-Moisturizing-Gel-4-oz-113-g/20555
      Aloe vera tiivistettä ja ihogeeliä, nyt alkuun vaikuttavat oikein hyviltä tuotteilta, eikä hintakaan ole päätä huimaava.

      Alennuskoodilla LMF397 ensitilaaja saa iheb:stä yli 40 dollarin tilauksesta 10 dollarin alennuksen ja pienemmistä tilauksista 5 dollarin alennuksen.

      Huomio tullirajat mikäli haluat tullimaksut välttää:
      alvia ei tarvitse maksaa EU:n ulkopuolisista tilauksista lisäravinteista ja elintarvikkeista (alv.14%) kun tilaus on max 35,71e (sisältää postikulut) ja kosmetiikkasta (alv.24%) 20,83e asti (sisältäen postikulut). Kalliimmatkin paketit saattavat tulla läpi ilman tullausta. Alvia ei tarvitse tilauksesta siis maksaa mikäli alvin määrä jää alle 5e.

    • Katso mitä käytät

      Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ova Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onnekksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

      Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
      Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
      ESI ........................................11.200 ppm
      Forever Living Product ..........63.000 ppm
      Life Plus ................................13.700 ppm
      Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
      Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
      LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Baeyty Systems)

      • Elinan Aloe vera

        Mistä niin päättelet, että ne on Turkissa kielletty? Älä jaa väärää tietoa tai sellaista mistä et tiedä.
        Mistä saksalaiset saavat aloe veransa?
        Olet ilmeisesti saksa-fani.


      • Venla-78
        Elinan Aloe vera kirjoitti:

        Mistä niin päättelet, että ne on Turkissa kielletty? Älä jaa väärää tietoa tai sellaista mistä et tiedä.
        Mistä saksalaiset saavat aloe veransa?
        Olet ilmeisesti saksa-fani.

        Jos Aloe juomis ois jotain terveydelle vaarallista ei sitä missään maassa myytäs. Ja nyt sitä on myyty yli 35 vuotta yli 150 maassa. Tätä Foever livingin aloe vera viljellään itse ja koko prossesi tapahtuu firman omilla aloe viljelmillä.Kaikki tuotteiden valmistus tapahtuu firman omissa tiloissa. Niihin ei laiteta mitään myrkkyjä. Tuotteet pidetään korkea laatuisina..Forever living on maailman suurin aloe veran viljelijä.... Monet miljoonat ihmiset ovat saaneet helpotusta vaivoihin niin afrikassa,euroopassa,aasiassa kuin amerikoissa....


      • Kalevi 1
        Venla-78 kirjoitti:

        Jos Aloe juomis ois jotain terveydelle vaarallista ei sitä missään maassa myytäs. Ja nyt sitä on myyty yli 35 vuotta yli 150 maassa. Tätä Foever livingin aloe vera viljellään itse ja koko prossesi tapahtuu firman omilla aloe viljelmillä.Kaikki tuotteiden valmistus tapahtuu firman omissa tiloissa. Niihin ei laiteta mitään myrkkyjä. Tuotteet pidetään korkea laatuisina..Forever living on maailman suurin aloe veran viljelijä.... Monet miljoonat ihmiset ovat saaneet helpotusta vaivoihin niin afrikassa,euroopassa,aasiassa kuin amerikoissa....

        Forever aloe berry nectar sisältää monia lisäaineita:fruktoosi, sorbitoli, sitruunahappo, askorbiinihappo, natriumbentsoaatti, E306, sorbitolin ja fruktoosin lisäksi makeutettu omenamehutiivisteellä, kaikkien lisättyjen aineiden määriä ei ole ilmoitettu. Juoma osoittautui ällöttävän makeaksi. Ihmettelen, miksi näin jaloa tuotetta pitää kyllästää noin monilla aineilla, joista sorbitoli on sinänsä hyvin arveluttava lisäaine. Muu käyttökokemukseni on niin lyhyt, etten voi sanoa mitään. Totean kuitenkin, ettei myynnin salliminen ole alkeellisinkaan tae tuotteen pitkäaikaiskäytön terveelliyydestä. Tästä on hyvänä esimerkkinä Monsanton käyttämä glyfosaatti (mm rikkaruohomyrkky Roundup)


    • mervilr

      Minulta saa myös näitä Saksalaisia laadukkaita tuotteita kuten aloe vera www.mervi.lr-partner.com

    • Daniela11

      ainakin tuo green leaf aloe juoma saa suoleen vauhtia. nyt en voi juoda niin paljon kahvia kuin normaalisti joisin koska vatsa menee ihan vesiripulille jos otan iltapäivälläkin kahvia. Olikin pakko vähentää kahvinjuontia, mikä on mulle varmaan ihan hyvä. jos on herkkä vatsa kaannataa ottaa vain 1 rkl päivässä.

    • Janne¨LR

      Tervehdys kaikille!

      Reumasairauksista kärsivät ovat saaneet vakuuttavaa tulosta aikaiseksi parempaan laadukkaalla Aloe Vera -geelijuomalla.

      Jos haluat kokeilla markkinoiden laadukkainta LR:n Aloe Veraa, ole minuun yhteydessä. En tee tätä rahasta, vaan halusta auttaa, siksi myyn tuotteita tukkuhinnalla, samalla hinnalla kuin mitä itsekin tuotteista maksan.

      Voit tilata ensin tuotetta kauttani testattavaksi, jos saat siitä apua, saat sitä jatkossakin tukkuhinnalla.

      Kuvastossa näkyvä hinta on kuluttajahinta: http://www.emagcloud.com/lr/fi_fi_coll_health_02_2014/index.html#/8/

      Ole yhteydessä: https://elataysilla.lr-partner.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Persikka ei sovi autoimmuuni-reumaatikoille, pitäisi olla tiedossa. Aloe sen sijaan sopinee, mutta olisi hyvä saada tietoa, paljonko sitä saa juoda geelinä, tai mehuna turvallisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe