Eka kerta tytöllä..?

Nimetön

Siis kun tyttö on ekan kerran sängyssä nii onks sii jotai huomioitavii ongelmii...?
Siis ku olisin kuullu et siin tulis verta? onko totta? tai sattuuks se ? kertokaa et oliks siin jotai ongelmii...

kiiitos

26

12926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummendal

      Lienee aika tapauskohtaista, paljonko sattuu.
      Itselläni sattui hiukan, mutta TOKA kerralla jo
      tuntui tosi hyvältä. Verta tuli hiukan, suunnilleen
      sen verran kuin kuukautisten loppuvaiheessa.
      Ei se sen kummempi juttu lopulta ole kuin vaikka
      hampaan paikkaus tai korvalehden lävistys.
      Sittenhän se on tehty. Mutta muista kondomi.

    • .....

      Riippuu siitä onko immenkalvo revennyt vai ei. Useimmilla sattuu ainakin vähän, kun osaa rentouttaa lantonpohjalihakset niin kipu helpottaa. Verta voi tulla hieman, itselläni ei yhtään ammoisina aikoinani. Ongelma sinänsä, että ensimmäisellä kerralla tytöstä tuskin tuntuu hyvältä. Joten olisi tietysti mukavaa jos poika ottaisi hänet huomioon ja tekisi siitä mahdollisimman mukavaa hänelle muuten.

      • Nimetön

        Mut tuleeks se siinä vai sen jälkeen...


      • ......
        Nimetön kirjoitti:

        Mut tuleeks se siinä vai sen jälkeen...

        Kyllä se tulee siinä ihan aktin aikana jos verta tarkoitat. se on kuin puhkaisis neulalla vesi-ilmapallon ja siellä sisällä oleva vesi valuisi pois. Tällainen idioottivarma esimerkki. Itselläni oli kyllä niin tiukka kun nyt enemmän muistelin ettei mennyt sisälle ilman liukuvoiteita. Täytyy vain muistaa että kondomit ja esim vaseliini ei sovi yhteen, kondomit hapertuu. Kysy vain lisää vastan kyllä jos on kysyttävää.


      • Nimetön
        ...... kirjoitti:

        Kyllä se tulee siinä ihan aktin aikana jos verta tarkoitat. se on kuin puhkaisis neulalla vesi-ilmapallon ja siellä sisällä oleva vesi valuisi pois. Tällainen idioottivarma esimerkki. Itselläni oli kyllä niin tiukka kun nyt enemmän muistelin ettei mennyt sisälle ilman liukuvoiteita. Täytyy vain muistaa että kondomit ja esim vaseliini ei sovi yhteen, kondomit hapertuu. Kysy vain lisää vastan kyllä jos on kysyttävää.

        Mut eiks se sit oo aikas sotkusta puuhaa..?
        Pojan penis verinen?? lakanat?


      • tyttö87
        Nimetön kirjoitti:

        Mut eiks se sit oo aikas sotkusta puuhaa..?
        Pojan penis verinen?? lakanat?

        mulla veren tulo oli ainaki nii vähäistä, että sen huomas vasta jälkeepäin parina pisarana pikkareissa..


      • .....
        Nimetön kirjoitti:

        Mut eiks se sit oo aikas sotkusta puuhaa..?
        Pojan penis verinen?? lakanat?

        Nyt kyllä hermoilet liikaa. Älä aseta liikaa paineita ettei sitten käy hassusti. Ole rentoutunut ja hellä, verta ei yleensä tule paljon. Ei itselläni edes näkynyt lakanoissa. Kuukautisten aikaan onkin sitten ihan toinen juttu


      • Anonyymi
        ...... kirjoitti:

        Kyllä se tulee siinä ihan aktin aikana jos verta tarkoitat. se on kuin puhkaisis neulalla vesi-ilmapallon ja siellä sisällä oleva vesi valuisi pois. Tällainen idioottivarma esimerkki. Itselläni oli kyllä niin tiukka kun nyt enemmän muistelin ettei mennyt sisälle ilman liukuvoiteita. Täytyy vain muistaa että kondomit ja esim vaseliini ei sovi yhteen, kondomit hapertuu. Kysy vain lisää vastan kyllä jos on kysyttävää.

        Mitäs jos sitä tulee ihan sikana ja sänky ja kaikki sotkuu sit joutuis ostaan kaikkee kun saatana pelottaa et jos jotain tapahtuu


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Mut tuleeks se siinä vai sen jälkeen...

        Eikö immenkalvo vain veny eikä repeä?


    • sara

      Eiköhän se jokaista tyttöä pikkasen ainakin satu ja vertakin voi tulla. Silti se eka kerta voi olla aivan ihana kokemus! Pojasta voi jäädä positiivinen kokemus jos se on osannut olla hellä ja huomaavainen...eikä sellanen joka aattelee vaa itteään ja omaa tyydytystä
      Täytyy muistaa olla kiirehtimättä .eteen päin,vaa edetä rauhassa ja niin että se tuntuu kummastakin hyvältä. Mielummin viivyttää sitä itse yhdyntää niin pitkään,että tyttökin on varmasti kostea ja kiihottunut muutenkin.
      Tilanne ensikertalaista jännittää kumminkin vähän...kun ei ennen ole tullut niin "avoinna" oltua...Eli kokemuksen tulisi olla mahdollisimman mieluisa,että haluaa uudelleenkin :)

      • Anonyymi

        Ei mitään tuollaista,sylkäsy vaan vehkeeseen ja sitten runnomaan sisään voimalla


    • emmu

      ja sitten pitää kans ottaa huomioo se, et tytöl on just ne lantiopohjan lihakset rentoin koska se sattuu ihan sairaasti jos joku tunkee sisää ilman et ite oot rentoutunu. siit pitää ehdottomasti pitää huolta! apuu on siit jos saa tyttöö viel enemmän kiihottuneeks, sillon lihakset rentoutuu niinku itestää. kans tietonen rentouttaminen on hyvä, tai ehkä jopa liukuvoiteet jos ei muuten onnistu. niin ja oon mä lukenu et parhaiten se lihaksisto rentoutuu jos tyttö on saanu orgasmin ennen yhdyntää. :)

    • kokematon(eli neitsyt)

      Mitä se tarkottaa "puhkaista?" mikä ihme meiltä tytöiltä pitää puhkaista? onko syvälläkin? tartteeko pitkän kullin? ja miten niin verta? 8(
      Ite oon yrittäny vasta kerran mut se ei onnistunu kun en ollu kiihkossa ja on niin kiree pillu ja mulla alko just sillon menkat voi juman kauta vähän noloa, nee? (voiko olla mahollista ettei muna mahu sisään? ;)!

      • Tuohtunut

        Moi kaikki, mä katon aina ihan järkyttyneenä "Geishan muistelmista" sitä sen vanhemman miehen ja sen "päähenkilön" seksikohtausta. Se geisha näyttää siltä et sitä kidutettais! Sattuuko eka kerta (jos EI ole rento) todella niin paljon, että toivoo kuolevansa? En nyt siis pyydä neuvoja kivun lievitykseen vaan haluisin tietää, kuinka paljon eka kerta naisista suurimmalle osalle sattuu, onko kipu ihan järkyttävä että taju lähtee vai onko se vaan ikävä, että irvistys riittää? Ja paljonko sattuu ekan kerran jälkeen, yhtä paljon vai huomattavasti vähemmän, mutta sattuu silti? Monenako kertana sattuu? Eikai se nyt niin voi olla että yhdyntä on ekat 5 kertaa ihan kamalaa ja että sitten vasta helpottaa? Tiedän toki että yksilöllistähän kipukin on, mutta haluaisin kulla kokemuksianne ja mielipiteitänne. Niistä voisin kuitenkin jotenkin päätellä, mikä on suurinpiirtein yleisintä. Onko suurin osa siis niitä, joita sattuu niin että taju lähtee, vai niitä, joita sattuu kyllä mutta että sen kestää ihan hyvin kun vaan irvistelee, vai sitten niitä, joita ei satu ollenkaan. Haluun mielenrauhan tästä asiasta.. D: Kiitti kaikille vaivautujille! :D


      • 17+13
        Tuohtunut kirjoitti:

        Moi kaikki, mä katon aina ihan järkyttyneenä "Geishan muistelmista" sitä sen vanhemman miehen ja sen "päähenkilön" seksikohtausta. Se geisha näyttää siltä et sitä kidutettais! Sattuuko eka kerta (jos EI ole rento) todella niin paljon, että toivoo kuolevansa? En nyt siis pyydä neuvoja kivun lievitykseen vaan haluisin tietää, kuinka paljon eka kerta naisista suurimmalle osalle sattuu, onko kipu ihan järkyttävä että taju lähtee vai onko se vaan ikävä, että irvistys riittää? Ja paljonko sattuu ekan kerran jälkeen, yhtä paljon vai huomattavasti vähemmän, mutta sattuu silti? Monenako kertana sattuu? Eikai se nyt niin voi olla että yhdyntä on ekat 5 kertaa ihan kamalaa ja että sitten vasta helpottaa? Tiedän toki että yksilöllistähän kipukin on, mutta haluaisin kulla kokemuksianne ja mielipiteitänne. Niistä voisin kuitenkin jotenkin päätellä, mikä on suurinpiirtein yleisintä. Onko suurin osa siis niitä, joita sattuu niin että taju lähtee, vai niitä, joita sattuu kyllä mutta että sen kestää ihan hyvin kun vaan irvistelee, vai sitten niitä, joita ei satu ollenkaan. Haluun mielenrauhan tästä asiasta.. D: Kiitti kaikille vaivautujille! :D

        No ei kellään siinä taju lähde :D Siis tottakai se varmaa sattuu jos sen kalun vaa kylmästi survasee sisään, mut esimerkiks mulla se ei ois väkisin millään menny, ni helpoiten menee ku eka-toka kerta käyttää kunnolla aikaa sellaseen pikkuhiljaa-"venytykseen", ni ei satu ollenkaan, ja siin on sit aikaa rentoutuakin ku kuitenki jännittää aluks


      • Anonyymi
        Tuohtunut kirjoitti:

        Moi kaikki, mä katon aina ihan järkyttyneenä "Geishan muistelmista" sitä sen vanhemman miehen ja sen "päähenkilön" seksikohtausta. Se geisha näyttää siltä et sitä kidutettais! Sattuuko eka kerta (jos EI ole rento) todella niin paljon, että toivoo kuolevansa? En nyt siis pyydä neuvoja kivun lievitykseen vaan haluisin tietää, kuinka paljon eka kerta naisista suurimmalle osalle sattuu, onko kipu ihan järkyttävä että taju lähtee vai onko se vaan ikävä, että irvistys riittää? Ja paljonko sattuu ekan kerran jälkeen, yhtä paljon vai huomattavasti vähemmän, mutta sattuu silti? Monenako kertana sattuu? Eikai se nyt niin voi olla että yhdyntä on ekat 5 kertaa ihan kamalaa ja että sitten vasta helpottaa? Tiedän toki että yksilöllistähän kipukin on, mutta haluaisin kulla kokemuksianne ja mielipiteitänne. Niistä voisin kuitenkin jotenkin päätellä, mikä on suurinpiirtein yleisintä. Onko suurin osa siis niitä, joita sattuu niin että taju lähtee, vai niitä, joita sattuu kyllä mutta että sen kestää ihan hyvin kun vaan irvistelee, vai sitten niitä, joita ei satu ollenkaan. Haluun mielenrauhan tästä asiasta.. D: Kiitti kaikille vaivautujille! :D

        Kalvon puhkeaminen sattui silmänräpäyksen verran, ei muuta. Vertakaan ei tullut juurikaan.
        Olin kanssa kuullut niitä kauhutarinoita, että sattuu niin hitosti, että tuntuu kuin repeäisi kahtia ja että verta tulee kuin teurastamossa, mutta ei pitänyt paikkaansa ainakaan omalla kohdallani.
        Poikakaverini oli kuitenkin aika ihanan hellä ja hänellä oli sellainen "sopivan pehmeä" seisokki. Eli oli kyllä kova, muttei nyt mikään sellainen rautakanki, kuten joskus myöhemmillä kerroilla on ollut, kun hän on ollut oikein superkiihottunut mua pannessaan.
        Käytti kyllä aikaa tuohon venyttelyyn, ettei survonut heti täysillä sisään jne.
        Siinä vaiheessa, kun hän oli ehkä reilu terskan verran sisällä, hän osui mun immenkalvoon ja puhkaisi sen parilla kolmella aika kovalla pökkäisyllä, siinä vaiheessa kirjaimellisesti kiljaisin että "AI, toi SATTUI!!", mutta siinä samassa muuttui todella isoksi hyvänolon tunteeksi, kun hän sia työnnettyä koko munansa mun sisään.


    • mietin vaan tuota

      ja mikä on paras asento ekalla keralla?

    • 18W

      No ekalla kerralla paras asento musta on nainen päällä, ku naistahan se sattuu jos sattuu ni sit saa edetä siihe tahtiin miten itestä tuntuu hyvält. Kyl varmaa just 3? ekaa kertaa tuntu viel jonkun verran mut joka kerral se sattuminen meni ohi aina nopeemmin.

      Ja ei tullu ollenkaa verta, ennen ku ehkä 5? kerralla kun koitettiin ekaa kertaa ilman kumia, ni verta tuli ihan järkyttävästi, iha ku joku ois murhattu siihen sänkyyn... mutta, ei sattunut ollenkaa eikä siks myöskään kumpikaa ollu huomannu sitä ku huonees oli aika hämärää. En tiiä sit mist johtu, mut ei oo sitä ennen tai jälkeen tullu enää.

    • Minkä ikäinen oot?
      Kannattaisko odottaa vielä kun pohdit tätä asiaa näin?

    • Anonyymi

      Entäjos sänky sotkuu ja kaikki paikat on sotkussa
      Entäjos joku tulee huoneesee
      Missä sitä kannattaa harrastaa
      Entä jos pojalla ei seiso
      Jos on liian kuiva
      Jos on jotenkin likainen sen jälkeen

      • Anonyymi

        Eiköhän asian saa ihan puhumalla vaan ratkaistua. Ihmisiä kaikki ollaan. Esim jos vanhemmat huoneeseen sattuu tupsahtamaan tuskin sen kummempia jäävät toljottamaan vaan lähtevät pois. Seksiä hekin ovat harrastaneet eli ei ole heille eka kerta kun sitä näkisivät.


    • Anonyymi

      Meillä ex-poikaystävän kanssa oli hieman ongelmia ensialkuun, ei vakavia mutta kuitenkin.
      Ensialkuun hän ei meinannut saada työnnettyä lainkaan sisään, silläkin kun hän ei kaiketi jännityksestä johtuen saanut kaluansa ihan niin kovaksi kuin olisi tarvinnut, vaikka aika kova se kyllä oli. Itse olin samasta syystä niin tiukasti supussa vielä lisäksi, että se vaikeutti entisestään.
      Mutta kyllä se sitten muutaman kerra nuutteran yrityksen jälkeen onnistui.
      SIinä vaiheessa, kun hän sai kalunsa tarpeeksi syvälle, mua sattui aika kovaa, mutta vain silmänräpäyksen verran. Enemmänkin sellainen kova vihlaisu kuin varsinaista kipua. Verta tuli hieman, lakanalle tuli sellainen noin peukalonpään kokoinen pisara. Eli ei paljoa.
      Mutta turhaan ainakin itse jännitin, olin kuullut kanssa jotain jälkeenpäin ajatellen ihme kauhujuttuja siitä, että muka vuotaisi verta kuin seula ja sattuu niin että taju lähtee ja itku tulee.
      Ihan kukkua.

    • Anonyymi

      Mihin se muna kuuluu ees työntää? Ja entä jos se ei mahdu?

    • Anonyymi

      Haluan mun poikaystävää kovasti mutta ainoa asia mikä arastaa on se kipu. Mul on herkkä kipu kynnys ja oon kuullu kun jotkut on sanonut että tuntuu kun joku viiltelisi alapäästä. Olen jutellut 2 kaverin kanssa asiasta, toinen sanoi että ekat 1 2 työntöö voi tuntua ikövälltä mutta sitten hyvältä. Toinen sanoi että ei satu. Mistä tiedän olenko vaikka tiukka? Kipu todella pelottaa minua monessa asiassa. Olen jutellut poikaystävi kanssa että kipu pelottaa mutta hän oli vähän ihmeissään mutta ymmärsi. Harmittaa koska haluaisin kokea kokemuksen mutta tuntuu etten halua koska pelottaa että se sattuu.

      • Anonyymi

        Itselläni ei sattunut muuta kuin siinä vaiheessa, kun immenkalvo puhkesi, ja sekin oli vain nopea vihlaisu. Aika kova kylläkin, mutta ei kestänyt varmaan kuin sekunnin verran tai jotain. Eli oli todella nopea kipuhetki, mikä meni ohi tosiaan silmänräpäyksessä. Verta ei tullut kuin pieni tippa, jälkeenpäin huomattiin lakanassa sellainen noin sormenpään kokoinen veriläikkä.
        Pelkäsin kyllä itsekin alunperin jonkin verran, että jos sattuukin ihan hitosti, mutta ei se tosiaan sitten sattunutkaan. Ja olin kyllä päättänyt siinä vaiheessa ,kun oltiin rakastuttu ja huomasin itsekin, että haluan tosissani olla poikakaverini kanssa kimpassa, että haluan ehdottomasti harrastaa seksiä hänen kanssaan ja annan hänelle vaikka se sattuisikin ekalla kertaa.
        Muuten oli tosiaan tuota puhkeamishetkeä lukuunottamatta tosi ihanaa.
        Aluksi hän ei meinannut kyllä saada työnnettyä sisään, kun olin jännityksen takia kai ihan julmetun tiukkana ja hänellä ei ollut ihan kaikista kovin erektio sillä hetkellä, kun hän nousi mun syliini ja alkoi työntymään sisään. Mutta pikkuhiljaa hän sai "vatkutettua" kaluaan syvemmälle ja muutaman sentin syvyydessä tosiaan kalvo puhkesi ja sitten hän sai pikkuhiljaa työnnettyä koko matkan sisään ja tuntui todella hyvältä.
        Tietty tuntui ihanalla tavalla oudolta/metkalta, kun hänen kalu oli mun sisällä, oli kuitenkin uusi kokemus ja tuntemus, mutta ihanaa se oli. Ja sitten vielä kun häneltä tuli, niin tuntui aika mielenkiintoiselta...
        Hän painautui mua vasten niin syvälle, kuin pystyi ja sitten tunsin, kun hänen kalu alkoi jäykistelemään mun emättimessä nopeita sykäyksiä hänen äännellessä päälläni.
        Myöhemmät kerrat eivät ole tosiaan sattuneet yhtään, päin vastoin. Ja vielä kun yhteistä kokemusta on kertynyt, niin seksi on todella kivaa:)
        Ainoa tietysti on se, kun osa spermasta valuu ulos aktin jälkeen, niin se voi tuntua vähän sotkuiselta kun reidet ovat limaiset jonkin aikaa, mutta ei sekään haittaa kuitenkaan. Ja kun suihku on sitä varten, että saa siivottua itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei sattunut muuta kuin siinä vaiheessa, kun immenkalvo puhkesi, ja sekin oli vain nopea vihlaisu. Aika kova kylläkin, mutta ei kestänyt varmaan kuin sekunnin verran tai jotain. Eli oli todella nopea kipuhetki, mikä meni ohi tosiaan silmänräpäyksessä. Verta ei tullut kuin pieni tippa, jälkeenpäin huomattiin lakanassa sellainen noin sormenpään kokoinen veriläikkä.
        Pelkäsin kyllä itsekin alunperin jonkin verran, että jos sattuukin ihan hitosti, mutta ei se tosiaan sitten sattunutkaan. Ja olin kyllä päättänyt siinä vaiheessa ,kun oltiin rakastuttu ja huomasin itsekin, että haluan tosissani olla poikakaverini kanssa kimpassa, että haluan ehdottomasti harrastaa seksiä hänen kanssaan ja annan hänelle vaikka se sattuisikin ekalla kertaa.
        Muuten oli tosiaan tuota puhkeamishetkeä lukuunottamatta tosi ihanaa.
        Aluksi hän ei meinannut kyllä saada työnnettyä sisään, kun olin jännityksen takia kai ihan julmetun tiukkana ja hänellä ei ollut ihan kaikista kovin erektio sillä hetkellä, kun hän nousi mun syliini ja alkoi työntymään sisään. Mutta pikkuhiljaa hän sai "vatkutettua" kaluaan syvemmälle ja muutaman sentin syvyydessä tosiaan kalvo puhkesi ja sitten hän sai pikkuhiljaa työnnettyä koko matkan sisään ja tuntui todella hyvältä.
        Tietty tuntui ihanalla tavalla oudolta/metkalta, kun hänen kalu oli mun sisällä, oli kuitenkin uusi kokemus ja tuntemus, mutta ihanaa se oli. Ja sitten vielä kun häneltä tuli, niin tuntui aika mielenkiintoiselta...
        Hän painautui mua vasten niin syvälle, kuin pystyi ja sitten tunsin, kun hänen kalu alkoi jäykistelemään mun emättimessä nopeita sykäyksiä hänen äännellessä päälläni.
        Myöhemmät kerrat eivät ole tosiaan sattuneet yhtään, päin vastoin. Ja vielä kun yhteistä kokemusta on kertynyt, niin seksi on todella kivaa:)
        Ainoa tietysti on se, kun osa spermasta valuu ulos aktin jälkeen, niin se voi tuntua vähän sotkuiselta kun reidet ovat limaiset jonkin aikaa, mutta ei sekään haittaa kuitenkaan. Ja kun suihku on sitä varten, että saa siivottua itseään.

        Kyllä se on kun poika alkaa rynkyttää niin siinä kivutkatoaa,jos vaan pojalla kestää kovana.
        Siksipä moni tahtookin hieman vanhempaa kun ihan poikasta.
        Kyllä se pillu siitä venyy jos ei ole mitään elimellistä sairautta,niitäkin voi olla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe