AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Mustalaisista
85 Vastausta 3 504 Lukukertaa

Mustalaisista

Sattui tänään muuan tilanne:
Olin menossa kirjastoon.
Juuri kun olin avaamassa ovea, sanoi pienen matkan päässä oleva mustalainen "Hei kaveri, tule tänne", minä siihen, että "Kerro asia.", siihen hän, että "Ei kun tule tänne niin kerron" Samalla vilkuillen koko ajan puhelintani jota pidin kädessäni). Sanoin, että "Noh, kerro nyt vain asia!" Jolloin hän pyysi saada lainata puhelinta. Tässä vaiheessa käänsin selkäni ja menin kirjastoon..
Kysyn vain, että mitä muut olisivat tehneet? Teinkö oikein vai olisiko voinut menetellä toisella tavalla ko. tilanteessa?
Jos joku pistää pahakseen "mustalais"-ilmaisun niin valitan, etten käyttänyt ilmaisua "romaani".
Olenko nyt rasisti kun en antanut puhelinta siitä syystä, että kyseessä oli mustalainen (romaani) eikä esim. suomalainen?

niinpä..

Mä ainakin kovasti haluaisin uskoa ja luottaa mustalaisiin. Mutta kun valitettavasti suurin osa heistä on huojareita, varkaita...mitä ikinä.
Mä tunnen paljon mustalaisia, kaikkien niiden kanssa olen ihan hyvissä väleissä.
Sanotaanko, että pari tuntemistani mustalaisista on ihan "kunnon kansalaisia", käyvät työssä, maksavat kaiken mitä hankkivat jne.
Mutta suurin osa on ottanu asenteekseen "hei mä olen mustalainen, vapise ja pelkää kun mä tulen"
Ne hakkaa ja puukottaa ihmisiä, ihan vain osottaakseen että mustalaiset roks.
Se ottaa päähän.
Tottakai valkolaisissa on samanlaisia, mutta se ei sitten johdu ainakaan kovin usein siitä ett´ä kuuluu valkoiseen rotuun.

Kuinka moni pieni valkolaistyttö sanoisi "haista vittu huora" kun sen ohi kävelisi sen ollessa hiihtämässä rauhallisena talvipäivänä pikkuveljensä kanssa?
Veikkaanpa että ei kovinkaan moni.
Mutta mustalaistytöt ovat huutaneet näin monta kertaa.

Ja

mustalaisviha sen kun kasvaa!!!!!!!!!
vitun mannet on roistoja ja paskoja. Kaikki pitäisi vetää kölin ali ja lähettää rahtilaatikoissa johonkin siperiaan. Kuollut manne on paras manne!
Romnit ovat kuninkaita, valkolaiset ovat mustaalaisten paskaläjiä.
korjaan edellistä kirjoitusta. eivät kaikki vaaleet ole tuota mitä sanoin, minulla on paljon hyviä ystäviä laaleissa. Ihan oikeasti sanottuna, kaikki ihmiset olemme jossain mielessä paskaläjiä, ulkokuori ja teot voivat olla mielstämme hyviä, mutta ei ne läheskään aina kestä päivänvaloa, vaikka niin oletamme
nii se on aika outoo ku joku puukottaa ollakseen kovis... kiyllähän me valkoihosetki ollaa aika outoja ku yritetää esittää kovista jne...

Rosvokansahan

se on. Kieroja kuin hmmmmm. en keksi :))))))

..kieroja kuin..

..korkkiruuvi!

mannet

Itse olen kyllä ollut tekemisissä ainoastaan huijaavien, huumeita kauppaavien ja varastelevien mannejen kanssa.

mielipiteeni

Oman mielipiteeni halusin ilmaista asiasta, ja ajattelin että ehkä en kenellekään ventovieraalle ihmiselle puhelintani lainaisi, oli syntyperä sitten mikä tahansa.
En ehkä itsekään romaaneihin täydellisesti luota, mutta se johtuu vain tarinoista, ja joistain ihmisistä joihin olen törmännyt, mutta en haluaisi yleistää että kaikki romaanit olisivat varkaita ym. vaikkakin kaikki niin sanovat, ja oman vakaan mielipiteeni asiasta saisin tutustumalla romaaneihin.
Tässä siis minun mielipiteeni asiasta.

mutta...

siis enhän mäkään luota hirveesti mustalaisiin... mutta tunnen erään mustalaisen joka todellakin on rehellinen minua vuoden vanhempi poika... hän on hyvä koulussa ja erittäin hyvä liikunnassa mutta ei ole mikään hikari... eivät kaikki mustalaiset ole rosvoja vaikka useimmat ovatkin... mutta minä en olisi lainannut puhelintani teit ihan oikein... enkä kyllä lainaisi puhelintani myöskään suomalaiselle joita en tunne....!!
ja sinulle joka sanoit että kuuleeko suomalaisen tytön sanovan vitun huora hiihtoladulla niin kyllä kuulee ei millään pahalla...

13 ja 15 vuotiaat tappajat..

jotka puukottivat sen 65- vuotiaan miehen sinne bussipysäkille, olivat mustalaisia..että silleen..

Poika on

Missään ei ole lukenut että se tyttö olisi mustalainen. Ja mitä sitten vaikka olisivat molemmat mustalaisia? Olivatko Heinojen pariskunnan surmaajat mustalaisia? Oliko Eveliinan tappanut jätkä mustalainen?

Sori vaan..

Tyttökin on mustalainen..eikä Heinojen tai Eveliinan surmaaja ollut 13! Toi on aivan sairasta kun noin pieni lapsi voi ryhtyä tommoseen! Sitä paitsi, tytöllä on puukotus rikosrekisterissään jo viime kesältä!

Silti...

Sä vedät sen mustalaisuuden koko ajan esiin, aivan kuin se tekisi ymmärrettävämmäksi sen että 13-vuotias tyttö puukottaa.

Ja pojat jotka...

...posauttivat Heinojen aivot pellolle olivat
suomalaisia vaaleaverikköjä
niin ja että sillen kun luet sanoma lehtiä ja alibia ja muita lehtiä niin suomalainen tappo vaimosa kännissä kun sika kuten tavalllista tai suomalainen raiskasi lapset ja muut pedofiili jutut jammu mukaan luettuna kladiaatorien paloittelu ja ihmissyönti jatkanko??? ja kaiken takana suomalainen niin reilu ja rehti ja hyvä kansalainen . että jätetäänkö yleistely kun omakin paska haiseee
Yritä nyt helvetti ymmärtää se, että tässä puhutaan suhteellisista eroista. Ja ne suhteelliset erot on valtavat. Totta kai 5,2 miljoonaa suomalaista tekee absoluuttisesti enemmän rikoksia, mutta romanien rikollisuus on todella moninkertaista. Kun tarkastellaan suhteellisia lukuja niin romanimiehet tekevät 25 kertaa niin paljon rikoksia kuin valtaväestön miehet ja romaninaiset tekevät sata kertaa enemmän. Siis sata kertaa, ei 100%.

Nämä olivat ihan julkista ja virallista tietoa vielä kymmenen vuotta sitten kun mm. vankilatuomioita sai tilastoida etnisen taustan mukaan. Nykyäänhän näin ei saa enää tehdä, mutta oikeusministeriön tuoreessa tutkimuksessa arvioidaan Suomen vankiloissa istuvan 150 romania kun kaikkiaan vankimäärä on 3000. Jokainen voi siitä laskeskella suhteita kun suomalaisia on 5,2 miljoonaa ja romaneita on 10 000. Ja lusijoiden joukossa on myös muita kuin näiden kahden ryhmän edustajia.
älä valehtele. Kuinka paljon vakoiset tekevät näitä tekoja, mieti sitä? Ihmisen elämä on niin kallisarvoinen, ettei sitä ole kellään oikeus riistää, oli tumma taikka vaalee. Mutta jos ihmisarvoa etsitään, niin kyllä mustalainen on 1 ja sitten vasta valkoniskat sen jälkeen.

Pieni mielikuvitusleikki

Koita asettaa itses pieneksi hetkeksi mustalaisten asemaan. Ajattele miltä tuntuu se, kun lähes jokainen "valkolainen" pitää sua automaattisesti rikollisena. Ilman että olet tehnyt mitään. Tottakai mustalaiset ovat rötöstelleetkin, eihän moinen maine itsestään synny. Mutta tavallisia, kunnollisia mustalaisiakin on. En kadehdi kunnollisten mustalaisten elämää, joutuvat elämään ennakkoluuloisessa yhteiskunnassa.

aha..

No mutta kerros meille kuinka monta kunnollista mustalaista sä tunnet? Oot tainnut nähdä vaan "Häjyt" leffan ja kerrot nyt siitä poliisinäyttelijästä ku se näytteli hyvää mustalaista..? Niiden koko kulttuurikin on jo läpeensä kiero ja paha. Ei niistä löydy kunnon ihmisiä, usko jo!

Joo..

Mustalaisparat. 99,5% populasta pilaa koko jengin maineen, ihan syyttä suotta.

Mannet Suomenlahteen, maailma paremmaksi.

vittu mitä jengiä!

onhan mustalaisten kanssa hieman onkelmia ollut. olin eräänä torstai-iltana vuokraamassa leffaa makuunista, siellä oli sitten muutama mustalainen, taisi olla äiti kahden lapsensa kanssa. se mamma sitten kysyi myyjältä, että "saiskohan noita karkkeja hieman maistella"? no myyjä sitten vastasi myöntävästi(toisin sanoen ei uskaltanut sanoa ei) ja mustalaiset rupesivat oikein urakalla maistelemaan karkkeja. kyseessä oli siis äiti kahden lapsensa kanssa( lapset jotain 17vee tyttöjä) no myyjä hetken katteltuaan niiden syömistä tokaisi, että nyt riittää jo! mustalaiset nappasivat kukin pari kourallista karkkia syliin ja kävelivät ulos kiittäen myyjää!!!!!!! myyjä sitten kyllä soitti poliisit, mutta tuloksen varmasti kaikki tietää=) ...ja tämä oli vain yksi monesta törkeydesta mitä olen mustalaisten osalta nähnyt!!!! vittu, että niillä on kanttia!!!!!!!! painukoon sinne perseeseen mistä on tullukkin!!!

Semmosia ne on...

Teit ihan oikein, kun et antanu sille puhelinta lainaan. Mullaki on pari tuttua joilta mustalaiset on tullu kysymään puhelinta lainaan ja ne oli ollu aika töykeitä. Ties vaikka varastaisivat sen.

moio

no mä en kyllä antaisi kenenkään lainata puhelintani, oli se sitten romani, valkonen, arbialainen... en ainakaan uskalla luottaa keneenkään...

kokemuksia

Olen töissä kaupassa ja sanompa vaan että se on AINA kauheata kun mustalainen kävelee sisään. Niillä ei ole mitään käytöstapoja! Jos palvelen jotain asiakasta, ne tulevat puhumaan asiakkaan päälle, sotkevat kaiken, kiilaavat viisikin ihmistä jonossa! Kerran sanoin mustalaisnaiselle, että anteeksi vaan, mutta tuolla olisi jononpää, niin hän heitti kaikki ostoksensa päälleni ja ampaisi ulos liikkeestä. Eihän hän voi odottaa niinkuin suomalaiset!Olen asunut myös monta vuotta Espanjassa ja sanonmpa vaan että siellä niitä saa oikein pelätä! Ihan villiintynyttä sakkia. Ryöstöt ja pahoinpitelyt ystäväpiirissäni eivät jääneet van yhteen kertaan. Minulla oli nuorena mustalaistyttö ystävänä..ystävyys päättyi siihen kun sain hänet kiinni varastamassa 400 mk äitini lompakosta ja ikä oli joku 8 vuotta..Olen pahoillani, mutta minulla ei ole mitään hyvää sanottavanani näistä ihmisistä :(

oikee sää teit

kyllä jokaisella se verra rahaa pitäs olla että saa 5€ puhelin korti ostettua ettei tarvihte toisie omilla soitella... tarkoti ulkomaalaisia. saavat kuitenki jonkulaisia tukia mistä ei muualla oo tietoakaa. éi kannata mitenkää sotkeutua mustalaisii, ei sitte ees kännykkää lainaamalla. EIhä ne KAIKKI tietenkää hulttioita oo, mutt meiä suvulle aiheuttanu iha tarpeeks pääkipuja että se takia voi kylllä vähä puhua rasitisesti.

---

mäki olisin tehny just noin, tai sit menny suoraan vaan sisään kirjastoon, ja jättäny sen sinne! vaik aika törkeesti olisinki tehny

sikakoirat

Kaikki mustalaiset pitäis likvitoida. Ei mitää armoo sellasille vitun koirille. Suomi vois ottaa mallii 30-40 luvun saksasta ja laittaa ne saatanan aliihmiset jonnekki turun saariston pikku luodolle. Jos ne alkais laittaa hanttii ni sit vaan ladon taakse (tai eteen) ja niskalaukauksella takaraivoon. Se rotu pitäs hävittää maan päältä.

tuotanoin

Eikö juuri saksalaisia sanota sikakoiriksi eli niinkuin lausutaan; "svainehunni"?
Muuten ihan OK tekstiä joskin jonkun mielestä hieman barbaarista? Vaan ei minusta! Ainakin pitäisi tiukentaa näiden mustalaisten, somaleiden ja muiden sakkiin kuuluvien kanssa otetta.
Näin se vaan on.
Mikään ei ärsytä enempää kun vaikka riidellessä somalien kanssa, somali tokaisee "tyhmä soomalainne, anta raha vain!" (viitaten suomen pakolaisavustuksiin jne. jos joku ei ymmärtänyt).. ja näin olen monta kertaa heidän kuullut vittuilleen.

Tuu laittaa

Ole hyvä ja aloita sä se sun työs ootamme oikeen syli avoinna siinä saattaa tulla hiki sulle.

sodassa myös mustalaiset

Hei kommentti edellisiin lapsellisiin ja epäsiveellisiin kirjoituksiin!!!!!
Suomen romanit ovat olleet suomessa jo vuodesta 1500 ja ovat osallistuneet suomen sotiin siinä missä valtaväestötkin, Niin kuinka takapajuista on suomen kansa että edelleenkin on tämä kanta sisällytetään. Kaikki samaan kastiin ennakko luulon perusteella ja mitä olen huomioinnut että paremmin koulutetut ja maailmaa nähneet ihmiset ovat avarakatseisimpia mitä köyhällistöt ja tehdas työläiset, luulevet tekevän itsensä paremmiksi kun herjaavat olan takaa romaneja heitä tuntematta mutta eivät ymmärrä meitä ihmisiä on niin monenlaisia rotuun katsomatta ja kannattaa aina katsoa oman puseron alle mitä sieltä löytyy ja muista minkä taakse jättää sen edestään löytää PS muista aina kohtele lähimmäistäsi niin kuin toivoisit että sinuakin kohdeltaisiin.
Muista että suomalaisiakin on ulkomailla

ladon taakse

moikka sulle sinä tietämätön nilkki muista että mustalaiset olivat puolustamassa suomea nytkö sinä antaist paskat palkaksi ja ollaanko me suomalaiset niin puhdas rotuista kansaa kuin kuvittelet olemme sekarotuista mongoli sukuista ja niin moneen rotuun sekoittunutta meitä on noin 30% sakemannien siittämiä huori penikoita sota ajoilta että siinä sulle nilkki!!!!!

omia kokemuksia

Olin kerran kaupassa pikkuveljeni kanssa, kun mustalaispariskunta tönäisi meidät pois edestä. Meinasin kaatua pikkuveljeni päälle siinä. Olin silloin 12v ja pikkuveljeni 9v. Katsoin heitä vihaisesti, mut en viittiny sanoa niille mitää.

Toinen tapaus oli, kun olimme kavereiden kanssa jossakin, niin mustalaislapset alkoivat yhtäkkiä heittelemään meitä omenoilla. Heitimme pari omenaa takaisin. Sitten yhtäkkiä mustalaisperheen isä tuli uhkailemaan meille, että hirttää meidät kohta. Lähdimme tietenki heti pinkomaan karkuun. Me oltiin silloin 8-10 vuotiaita.

Eli ei mullakaan oo mitää hyviä kokemuksia mustalaisista. En oo kuiteskaan mikään rasisti, mutta välillä mustalaiset on ruvennu vituttaan ihan oikeesti. Iha oma vikansa ku kaikki on ennakkoluuloisia niitä kohtaan.
Itse en olis lainannu niille puhelinta. Ei tiä vaikka mitä olis sitte yrittäny tehä. Mutta se on ihan totta, ettei kaikki mustalaiset oo samanlaisia, kun tunnen pari ihan hyvääkin tyyppiä mustalaisista.

Oikein teit.

Pari mannea oli kuulemma joskus lainannut mun tyttöystävän kännykkää ihan muutamaksi minuutiksi ja tämän kännykkälaskusta tuli ilmi että ne olivat ehtineet 30-euron edestä limsaa automaatista.

Se oli kuulenna lainanut sen niille, kun se oli luulluut ettei sellaiset mukavan oloiset keski-ikäiset tätit tekisi mitään pahaa kellekkään.
Omalla kotikylälläni en tiedä kuin muutaman kunnollisen mannen...loput saatana ovat rötösteleviä ylimielisiä paskoja jotka pitäs saatana telottaa samantien..en ole rasistinen,mutta rajansa kaikella.Heidän kulttuurista on vain harmia muulle kansalle.

hah

Itse minulla ei koskaan ole ollut mtn niin sanotusti manneja vastaan,olen liikkunut pian 2vuotta mustalaisten kanssa koska seurustelin mustalaismiehen kanssa,mutta totuus on
oli mustalaisista (suurimmasta osasta,n.90%)ikä tai sukupuoli kumpi vain,ne varastaa,joka kerta kun kaupas käydää katoo tavaraa hameen alle ja aina pitää koodailla mannekielellä kattooko ihmiset ja voiko nyt varastaa.
suurin osa mustalaisista elää yhteiskunnanvaroilla (niinkui silti myös moni suomalainen)rötöstelee,varastelee ja koittavat aina tilaisuuden tullen huijata ihmisiltä rahaa.mitä vanhempi mustalaisrouva sitä kierompi.se on fakta.
olen tavannut silti myös muutaman OIKEASTI kunnollisen,mutta luku on noi 2 per 100 mustalaista.
Ne kasvatetaan jo pienenä valehtelemaan ja varastamaan,ja kierouteen,se vain kuuluu kulttuuriin.
Suurin osa ladon taakse ja nappi ottaan,oli mukavia tai ei,takinkääntäjiä ne on.
ja sä oot katkera kun mustalainen ei susta tehny mustalaista se mikä on kelvannu sitä elä pure
Hei! Millään en voi puolustaa kulttuurissani huonokäytöksisiä romaneita. Paljon on ihmisiä, ketkä hankkii elantonsa väärällä tavalla, sekä käyttääntyy muutenkin rumasti. Minä itse olen 22- vuotias olen käynyt peruskoulun kokonaan loppuun n. 8,3 KA + 3 vuotta ammattikoulua (kahtena vuotena sain stipendinkin ahkerasta opiskelusta ja hyvästä käytöksestä.) Nykyään elän mieheni kanssa (mustalaismies, jolla myös ammatti) olemme molemmat töissä ja maksamme veroja, kuten kuuluukin. Emme harrasta varastamista, emmekään muuta poikkeavaa, eikä myöskään ystävämme. Emme kuulu sosiaalitoimiston emmekä työvoimatoimiston luukulle. Meillä on myös paljon hyviä ystäviä valtaväestöstä, jotka käyvät myös kotonamme. Monesti olemme myös saaneet heitä auttaa. Paikkakunnalla, jolla asumme nautimme valtaväestön luottamusta, ja meitä puhutellaan normaalisti, sekä otetaan meidät omina itsenämme vastaan. Se mitä tällä haluan kertoa on, että jokainen romani ei ole ns. "häirintynyt rikoksen tekijä" vaan meitäkin on erilaisia. Paljon on huonokäytöksesiä, mutta myös "normaaleita ihmisiä" Itse kunnioitan ja otan jokaisen ihmisen sellaisenaan vastaan.
Minulla on myös huonoja kokemuksia valtaväestöstä, jota en rupea luettelemaan, mutta jos kirjoittasin ymmärtäisitte kyllä. Siltikään en tuomitse teitä. Antakaa anteeksi, nii teillekki annetaan.

T.Veronmaksaja romaninainen
Mustalaiset ovat kuin juutalaiset.
Mikä romaani? Multa ei oo ykskään kirja tullu kysyyn puhelinta lainaan. No ymmärrän toki että kirjastolla romaani tulee puhumaan, vai tarkoitettiinko nyt kuitenkin romania?
MOi Rasistit
Ei ole olemassa ainuttakaan rehellistä mustalaista
noin 99 prosentualiisesti, valkolaiset ovat kieroja kuin korkkiruuvit, jo heti terävämmästä päästä lähtien. Romnitkin voivat, ainakin jotkut olla, mutta todella pieni vähemmintö romaneiosta, n. 2% niin että vedellään nyt valkoiset tästä
älkää ikinä antako kadulla romaneille tai muille ulkolaisille rahaa! mun mummo erehty kerran antaa ja käveli vähän matkaa ja kulma takaa tuli joukko mustalaisia. mut poliisisedät olivat olleet lähistöllä.
Enpä ole vielä rehellistä mustalaista nähnyt. Jos asia muuttuu, kirjoitan siitä tänne uuden viestin.
SAMOIN!!!! :D
Miulla sattuu olla tummenpi iho ja tummat paksut kulmat. Joskus minuakin luullaan mustalaiseksi ja suunnataan sitä paheksuntaa se tuntuu pahalle. Olen suomenkansalainen "valkoinen" mutta ihoni on tummahko, osaan kuvitella miltä mustalaisesta tuntuu se paheksunta.
Mustalaiset on kaikki roska sakkia, Kokemus puhuu. Meiän faijan viereisissä kerroistaloissa on mustalaisleirit kotiutunu liiankin hyvin. Noh niitä on välillä meiänki etu ja takapihalla 6 - 7 pikkusiskon kanssa leikkimässä. Noh, yhtenä päivänä tultii faijan kaa himaa nii ne oli rikkonu leikkimökin ikkunat ja varastanu sieltä kaikki tuolit ja pöydät. Tässä on tätä nuorta romaani verta. Myöhemmin kun kerrottiin heidän vanhemmilleen ne vaa nauro. On aikasemmin tavattu tollanen hevos kauppias myös autonkimpusta. KAikki saatanan lankkinaamat vaa köydenjatkoks !
On se niin väärin kun 99,8 % romaneista mustaa koko sakin maineen
Eräitä ominaisia piirteitä mustalaisissa Suomessa on heidän röyhkeys, piittaamattomuus yhteisiä sääntöjä kohtaan, haluttomuus ottaa osaa yhteisiin asioihin henkisesti ja taloudellisesti (työnteko, yhteisölliset järjestöt, armeija), kantaväestön hyväksikäyttö ja sortaminen (lailliset ja laittomat keinot). Perusajatukseltaan on ihmeteltävää miksi mustalaisten kaltaisia hyväksikäyttäjiä siedetään, mutta todella ihmeteltäväksi sen tekee se että miksi mustalaiset voivat olla vielä niin röyhkeitä, kiittämättömiä, halveksivia hyväksikäyttämiään – heitä auttavia – ihmisiä ja kansaa kohtaan. Tämä on uskomatonta! Kantaväestö – siis ihmisryhmä joka maksaa näiden loisten elämisen – saa kärsiä mm. mustalaisten piittaamattomuudesta, huonosta käytöksestä, rikoksista ym. Miksi niin vähän voi hyppiä niin useiden silmille?
No en mä kyl lainaa puhelintani edes kaikille kavereille, eikä tulis mieleenkää lainata sitä randomille. ehkä äärimmäisessä hätätilassa voisin.
no joo.
mulla ei ole ollut suhteessa sen enempää ongelmia mustalaisten kun valkolaistenkaan kanssa.
suomalaisen on kyllä ihan turha yrittää pitää rehellisen ihmisen naamaria päällänsä ainakaan tänäpäivänä. kyllä niin sinisin silmin lasketaan valhetta menemään jo pienestä pitäen.
ihan samallailla suhteessa määrään on suomalaisia työttömiä jotka dokailevat työmarkkinatukensa, antavat muslimeitten viedä työpaikat joihin saattaisivat päästä. kuka nyt ottaa suomalaista alkkista duuniin?
mitä tulee kielenkäyttöön. en IKINÄ ole kuullut mustalaisen suusta sellaista kielenkäyttöä mitä kuulee suomalaisten suusta ihan ala-aste nassikasta ikänaiseen saakka. joka toinen sana on oman äidin alapäätä koskeva ilmaisu.
tosi asia on että suomalaiset ovat juntteja aina ja ikuisesti ja aina haukkumassa toisia kansallisuuksia vaikka paska haisee omassa housussa niin kun kolmivuotiaalla.
Olet sitten elänyt aika suojattua elämää. Hyvin härskiä kieltä käyttävät mustalaiset usein. Vanhemmat miehet kiroilevat kuin tukkijätkät ja nuoremmat käyttävät todella alatyylisiä ilmaisuja. Mm. kuukautisiin liittyviä juttuja, joita ei ikinä valkolainen käytä. Sitten nuo "suhteessa" jutut meni täysin persiilleen kyllä, mutta senhän varmaan tiesitkin, mutta poliittisesti korrektisti pitää aina muuta väittää.
TAITAA OLLA NYT SULLA ASIAT VÄÄRINPÄIN MENNEET!!!!
Mannet on hirveitä!..Ne tulee suomee tyylii varastamaa ja tappamaa..Jos multa kysytää ,ni ei v1ttu vetele!!!!!!!!!!En oo mikää rasisti ,mut manneja mä en kato hyvällä...Ne tappo tossa parisen vuotta yhen tytön potkimalla päähän ja seisomalla päällä...Ne teki siitä videon mikä on jo aika järkyttävää..Sitte ne vaa naureskelee siinä videossa.Ja se video on jo aika raaka....et en suosittele kattoo sitä videota....HIRRVEEIITTÄÄÄ!!!!!!!!!!!! =P

Kiitos ja Kumarrus.... >:3
kyllä olet rasisti ja lisäksi vitun kusipää (:
EI OLE KUN ROTUREALISTI vitun MANNE paska!!! :DDD PS.JÄIKÖ KOULUT KÄYMÄTTÄ?
Olisi soittanut omaan maksulliseen numeroon.
Eli sinulle alskua vaikka 100€

Kiva, tätä tekee muutkin.
Äh kirjaimet väärin, eli LASKUA piti olla.
Itse en noteeraa tuntemattomia millään tavalla. Siis tuossa tilanteessa olisin kävellyt suoraan kirjastoon sisään vastaamatta mitään. Ja ihan sama onko huutelija manne vai somppu vai meikäläinen. Ei ole mitään intressiä alkaa puheisiin tuntemattomien kanssa tuolla kadulla. Ei siitä mitään hyötyä ole ikinä, mutta haittaa voi olla paljonkin ja useimmiten se on joka tapauksessa ajanhukkaa kun joku feissari yrittää kerjätä rahaa tai juoppo jauhaa skeidaa tai manne yrittää rullata. Ei maksa vaivaa!
MORALLA JOKASTA vitun MANNEA KYLKEEN NIIN SE VAAN MENEE, VALTION RIESAT saatana!
että mustalaisiin ei voi luottaa.
olin 10 vuotias ku lainasin vuoden nuoremmalle mustalaiselle puhelinta, sillä pelkäsin että jos en lainaa niin turpaan tulee. kuitenki ihan rehellisesti soitti äidilleen eikä mitään ylimääräistä laskua tullut. Nyt luokallani on yksi mustalainen joka on ihan kauhea, huonot käytös tavat ja varastelee.jne. mut kyllä oon huomannu että osaa ne kohteliaita olla jos vaan haluaa.
Minun isältäni mustalaiset veivät ihmisarvon ja rahat maailman törkeimmällä tavalla. Mustalaiset huumasivat hänet ja veivät monia tuhansia euroja ja sen lisäksi kodin irtaimistoa. Isäni on nyt kuollut ja syytän siitä osaksi tätä roskasakkia. Vihaan mustalaisia yli kaiken, ne ovat satuttaneet perheenjäsentäni pahimmalla mahdollisella tavalla enkä anna sitä ikinä anteeksi. Pois mustalaiset niin säästyy Suomesta monta henkeä eikä ehkä verojakaan tarvitsisi maksaa niin paljon. Jos suoraan sanotaan, niin toivon kaikkien mustalaisten kuolemaa koko sydämestäni. Niin paljon on vihaa sisälläni.
Mulla on yks romanikaveri. Se on tosi hyvä tyyppi. ihan kunnon kansalainen. Ei pidä leimata koko romanikulttuuria vaan pitää ajatella että kyllä me "valkolaisetkin" varastellaan ja raiskataan.
ROMAANI ON PITKÄ KIRJA vitun n000000000b

ROMANI ON SANA ERIKSEEN
Kyseinen ilmaisu on "romani", ei romaani. Romaani on kirja.

Mutta vastauksena kysymykseen, en olis minäkään sille kännykkään lainannut. Jos kyseessä olisi täysin suomalainen lapsi, äiti, vanhus tai tavallinen aikuinen, niin lainaisin mielelläni kännykkään kysyttyäni ensin minne soitetaan. Jos kysyjä olisi porukka teinejä, tuskin lainaisin vaan vetoaisin kiireeseen. Enkä halua nyt yleistää, että kaikki nuoret on huligaaneja (itsekin olen alle 18) vaan tuo tilanne vaan ei vaikuta kovin luotettavalta.

Ja oli tuolta mustalaiseltakin aika töykeää käytöstä käskeä ensin tulemaan luokse, kertomatta asiaa. Sitä paitsi mustalaisillahan on ihan oma käsityksensä "lainaamisesta", mikä ei oikein istu suomalaisiin arvoihin.

Eli oikein teit!
Itse olisin ojentanut puhelinta ja pistänyt Kaaleen käsilukkoon, jos olisi kaivanut puukkoa, naps olisi käynyt huonosti. Mustalaiseen ei ole luottamista, ne eivät käy töissä ja elävät meidän verorahoilla. Puoli ja yksneljäsosa-musut ovat asia erikseen, niistä löytyy mukavia ja töissäkäyviäkin ihmisiä.
Kuule Kaale on manneslangia ja tarkoittaa valkoista... et sillee. t. roturealisti.
kuulkaapas mun on pakko kirjottaa tänne mitä te raukat suomalaiset viiitsitte ees avata suutanne meinaatteko te tosissanne että te ette tee jopa paljon pahempia asioita kun mustalaiset. meitä on monee junaa samalailla kun teitäkin on sivistyneitä suomalaisia muttta on myös epä sivistyneitä ketkä raiskaavat lapsiaan varastavat tappavat perheitään ystäviä tuntemattomia eivät osaa käyttääntyä huutavat sitä sun tätä kaduilla ennenkaikkea ryyppäävät itsensä hengiltä. Sitten mennäään meihin mustalaisiin meitäkin on moneen junaan on sivistyneitä ketkä käyvät töissä ja kasvattavat lapsistaan sivistyneitä ymym... mutta on myös sellaisia ketkä varastaa huutelee kaduilla ja tappaa ihmisiä ... ( mutta ei koskaan lapsia. Eikä myöskään raiskaaa lapsia ). On myös sossu pummeja niinkuin suomalaisissakin ja on kyllä sellaisiakin ketkä käyvät töissä. Nyt kertokaaaa mulle mistä te suomalaiset saatte itsenne paremmaksi kuin meidät eihän mekään yleistetä teitä jos teistä yks varastaa ei se tarkota sitä että kaikki tekevät sitä jos minulla olisi kauppa ei minulla tulisi mieleenkään rodun perusteella sanoa että ei saa tulla kauppaan. katsokaa ensin peiliin meissä esimerkiksi on sellainen hyvä puoli mitä teisssä ei ole me ei koskaa raiskata tai tapeta lapsia mutta teissä kyllä sellaisten asioitten tekeviä kyllä on mutta sekään ei tarkota että tekisitte kaikki niin ,, tekin varastatte osa ja osa ei sekään ei tarkoita että tekisitte kaikki sitä. Ja tuo on iha paska puhetta että no se vaaa menee niii ko suurin osa mustalaisista tekee nii ja nii sillon jos ei itsellä ole parempaa kenttä kokemusta mustalaisista kun pari teki näi ja näi en oo koskaa nähny normaalia ym ym sillo kannattaa pitää suuu tiukasti kiinni ennekun lähtee puhumaa mitää ei se oo ihme etttä romanit menettää malttinsa teitä kohtaan kun teillä on jo valmiiksi noin inhottava asenne( en kyllä sano myöskään sitä ettei monilla romaneilla olisi teitä kohtaan inhottava asenne ) Eli siiiis tutkikaaa ja sitten vasta hutkitaaa te ette voi sille mitään me ollaan suomalaisia ja sillä siisti jos te ette ttykkkäää niiin menkäää itse pois ( Mä tiiän tosi paljon tapahtumia missä suomalainen on tappanut romanin ja ymymym silti te vaan vääännnätte asiat aina nurin päin eikä siitä edes nosteta mitään isoa kun te teette mut jos joku vähemmistö sit se on hirveetä huhh huhh menköäää itseenne me ollaan jokainen oma yksilö
Kyseessä on ilman muuta stereotypia. Jostainhan ne stereotypiatkin ovat kuitenkin alkunsa saaneet; en osaa tilastoja heittää tähän, mutta oletettavasti rikollisuus romaneiden keskuudessa on todellakin - ainakin joskus - ollut suurempaa kuin kantaväestössä, mikä on tietysti edistänyt romaneiden eriytymistä muista. Näin ollen ihmisten ennakkoluulot ovat kasvaneet entisestään, jolloin jokaista romania pidetään potentiaalisena rikollisena - näinhän ei toki välttämättä ole, mutta vanhat kunnon stereotypiatpa jylläävät edelleen.
just sen takia ku tollasia LUNDEJA on olemas!
No onkos ne kunnon romaanit sitten siellä romaaniassa ja just se pahempi osa sitten tuli tänne suomeen?
Minä olisin ollu niinku en olis kuullukaan.

Kehenkään ei voi luottaa, oli mustalainen tai ei.
Teit ihan oikein, mullekkin joku mustalainen tuli kyselee ja sanoin vaan ei ja sit se lähti, vilkkuili ympärille ennenkuin tuli luokseni. Tämä siis kampissa
somppu on sensuroitu? mitä helvettiä?
miettikäähä nyt mitä valkolaiset teette ennenkö tuutte haukkumaa!
Haluaisin tietää, miten ne mustalaiset saataisiin takaisin tämän yhteiskunnan pariin. Kun ne ovat siitä aikalailla eriytyneet, monet eivät tee työtä jne. Niillä kun tuntuu olevan omat sääntönsä, joilla pelaavat, eivät tämän yhteiskunnan säännöt tunnu koskettavan heitä. Onko niin, että mustalaiset ovat omaa tiivistä yhteisöään ja ikuisesti sopeutumiskyvyttömiä yhteiskuntaan, vai voisiko heidät jotenkin sopeuttaa muiden pariin? Varmasti on niitäkin, jotka tekevät töitä ja ovat ns. kunnon kansalaisia, mutta liian moni tuntuu olevan erillään kaikesta. Ongelma on samanlainen kuin esimerkiksi juoppojen tai muuten syrjäytyneiden kohdalla: eriydytään yhteiskunnasta ja aletaan elää omien sääntöjen mukaisesti, mutta takaisin pääsy yhteiskunnan pariinkin on mahdollista, vai onko se?
Se, että valtaväestöön kuuluva ohittelee jonossa,uhkailee jotakin tai puukottaa pidetään yksilötapauksena. Jos taas romani tekee jonkun näistä asioista niin koko
kansa tuomitaan. Tietenkin kulttuureissa on eroja ja näin mutta voin sanoa etttä olen ollut "lainaamassa" itsekkin näitä puhelimia sekä mustalaisten, afrikkalasiten ja suomalaisten kanssa eli käytännösää jos joku lainaa nii ei sitä puhelinta olla takaskaa annettu.

Mulla on paljon mustalaisia kavereina ja voin sanoo et monissa asioissa suoraselkäisempiä kuin monet valkoiset. Esim vanhempien kunnioitus on romaneilla aivan eri luokkaa kun suomalaisilla.
Mannet sodassa? Tais aika vähästä olla ja pakollahan sinne kaikki pantiin. Yks manne ampui omia selkään ja vei korttipöydän rahat kaatuneelta. Jäi kiinni ja porukalla sotkivat siihen kuoliaaksi tämän roiston. Tosi juttu, löytyy sotahistorian kirjasta.
Tapaus johon viittaat tapahtui Jr 8:ssa hyökkäysvaiheen aikana kesällä -41.
Tällanen tapaus oli hyvälle ystävälle tapahtunut parisen vuotta sitten:
Kaupungilla yksin liikkunut ja pari romani naista tuli kysymään kännykkää lainaan. Ystäväni on itsekin monikulttuurisesta perheestä sekä ystävällinen, joten tottakai lainasi heille sitten luuriansa. Naiset ottivat kännykän ja menivät hiukan syrjään hoitamaan puhelunsa. Palauttivat puhelimen, mutta tivasivat kyllä ensin että "miten tästä saa poistettua sen numeron johon on soittanut". Saivat deletoitua soittotiedot ja palauttivat tosiaan puhelimen mutta laskun saatuaan ystäväni huomasi että kyseiset naiset olivat soittaneet johonkin (luultavasti johonki romani puhelinpalveluun) about 50euron edestä. Eli siis toisin sanoen kusettivat soittavansa kaverille/who ever ja todellisuudessa soittelivat johonkin palvelunumeroon jonka rahat todennäköisesti heidän omaan taskuunsa. Törkeetä.

Itse en kyllä ton kertomuksen jälkeen lainais kyseisille ihmisille kännykkää... Heeell no, sori vaan. Rasisti en ole mutta rajansa kaikella. Turha heidän on ihmetellä miksi asenteet heitä kohtaan ovat mitä ovat. En väitä, että kaikki olisivat samanlaisia kusipäitä, mutta harvaan oikeasti ystävälliseen romaniin olen elämän aikani törmännyt.
Mustalaiset pakkotyöhön 500 vuodeks ja sitte ehkä alettas maksaa palkkaa jos ei varasta eikä kuseta ja kunnolla käyttäytyy.
 /   /  / Mustalaisista

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua