candy candy

shounen1981

mistä voisi laata semmoisen animesarjan kuin candy candy. varmaankaan kovinkaan moni ei ole sarjasta kuullut mutta kysympähän kuitenkin.

10

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubei-chan
    • murokeksi

      Tuohan on yksi lapsuusajan klassikoita! uskon, että aika moni on kyseistä sarjaa nähnyt:)
      Jos et muualta löydä niin kannattaa koluta kirppareita ja anatikvaareja, sillä niistä saattaa löytyä VHS:nä ja sitten jossain kirjastossa olin näkevinäni lainattavien kasettejen joukossa ja sitten joku oli kuulemma vuokrannutkin jostain koko sarjan:)

      • Kiesus

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.


      • murokeksi
        Kiesus kirjoitti:

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.

        Tuossa muistelin kyseistä sarjaa ja nyt sitten tuon leffan laitoin lataamaan:) Kyllä sitä kelpaa sitten katsella vanhoja muistellessa...heh.. Löytyy minulta tosin jokin ekstra kasetti kysistä sarjaa, mutta muuten olen katsonut vain kavereilla... Oi niitä aikoja!Suomeksi dubatuissa versioissa sen tytön nimi taisi olla jokin aino?


      • kipikip
        Kiesus kirjoitti:

        Heh, candy oli tosiaan lapsena eräs suosikeista. Mikäs sen tumman tytön nimi olikaan.. Ei tule mieleen.. Hienoa että joku muukin on katsellut.

        ai sen tummatukkasen? anni


    • Ranôrora

      No, siinä se sit tulikin.. Esim. videofirma makuunista saa lainattua..

    • tomoe

      hain candy candyn. mikä ohjelma pitää asentaa että pystyy katsomaan tuon elokuvan. ei huvittaisi kovinkaan montaa testata että millä voisi katsoa.

      • murokeksi

        Minä hain myös ja siskon kanssa tuossa katsellaan ja vanhoja muistellaan*naurua*... minä ainakin katson windows media playerillä.... eli sillä voi katsoa:)


    • neko.0

      Candy Candyhä on ihan paras xD Varsinkin suomeks puhuttuna(kauheeta..). Deeceestä en ainakaan löytäny kun joskus aikoinaan hain 0.o Mutta se saattaa johtua siitäkin että en sitä oikein osaa käyttää..

    • Candy fani

      Huutonetissä on yksi henkilö joka myy candy candy boxeja, jotka sisältävät kaikki jaksot. itse ostin sieltä omani ja hyvä oli! :D maksaa jonkun 70€ postituskulujen kanssa, mutta oli hintansa väärti. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe