Yamaha TTR 125

Pumba13

Mä oon harrastanu crossii varmaan 5-6 vuotta... mulla on Yamaha TTR 125... jos jollain on sama pyörä tai on ajanu semmosella voi kirjottaa tähän viestejä! Mua kiinnostais tietää mitä te tykkäätte tästä pyörästä! Mikä merkki on teidän mielestä paras??? Mä oon alottanu Yamahalla ja vaihdoin Hondaan... mutta tässä sitä ajellaan Jammulla!

38

8845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake

      No kiva että oot viihtyny crossin parissa. Itekkin on tullu 12v päristeltyä, mut ei vielä kisoihin asti oo päässyt.
      Mun mielestä paras merkki on KTM. Tai en nyt parhaasta ehken tiedä, kun en ole paljoa muilla ajellet kun Kotarilla ja Hondalla. Omaan käteen KTM ainakin sopii täydellisesti.

      • Pumba13

        kiva että oot löytäny sopivan pyörän! mä oon kyllä kotaria kokeillu mut ei oikee sopinu mulle... tai ehkä sopiski mut kokeilin sitä sillee nopee vaa.... mistä päin oot Kake???


    • Juha

      Tarkoitatko sitä nelaria, 9,8 heppasta.?
      Mun mielest paras merkki on Kawasaki.
      olen 11, ajoin honda xr 80 : isellä, mutta vaihdan nyt kakstahtiseen kawasaki 85: seen.

      • Pumba13

        ... ihan OK!
        en oo vaa ite oikee ajanu semmosella... moni kyllä kehuu sitä!
        mä en kyllä niin hirveesti aja et tää nelari kyl riittää mulle!
        Eli tarkotan sitä nelarii....


    • jammu kuski

      Mulla on kans yammu.:D mutta honda cr 80 oon katellu tai isompaa ku yammmusta meinaa loppua tehot kesken:D

      • mään22

        aijjaaa ihan tehoton :S einy... tietääks joku mist sais katteita HALVALLA tai jotain tarrasarjoja???


    • rtk

      yamaha ttr 125 on mainio kone.Mul on samallainen.

      • Elwooti

        Paljoko siinä 125 ttr:ssä on sitte heposia?


    • Honda

      Onko tietoo Honda crf 230f ? Sen hinta on jotain 4000e.

      • yammuuuu

        Saiskoha toho myllyyn millä muutamaa heppaa lisää? Kato ku tykkään muuten tosta tosi paljo enkä haluus vaihtaa sitä...


      • Honda

        Laita isompi suutin! Sen pitäs auttaa!


      • fjd
        yammuuuu kirjoitti:

        Saiskoha toho myllyyn millä muutamaa heppaa lisää? Kato ku tykkään muuten tosta tosi paljo enkä haluus vaihtaa sitä...

        osta bbr:än täydellinen viritys sarja tulee teharii 150CC sylinteri yms. ja saat 17 heppaa


      • asdfasger

        sen hinta on kyl jtn päälle 5000. itel kysei vuosmodelilt 2007


    • nikkew-

      juu sen haluuisin teitää et mite ttr:rrästä saa kurit poies ??
      tai mis kohtaa putkee ne o ??

      • 1

        avaa pakoputken "kansi" eli se mistä pakokaasu tulee viimesenä ulos ja siellä änkässähän ne on.


      • lklk

        osta bbr tehari


    • mara -91

      juuh... miulkii on ttr 125. ja hyvä pyörä onkin =)
      en harrasta mitää crossii ajelen vaa...

    • jim

      yamahan ttr 125 on aivan paras ootko virittänytt

      • Myöhässä

        Tuskimpa enää vastaa, oot nimittäin monta vuotta myöhässä :D


    • kk

      ite oon 12v ja ostan yamahan tai hondan tai kotarin voisitteko sanoo mikä ois sopiva oon 162cm pitkä.

      • joku kawa

        osta kawasaki kx125


      • arvon penaali
        joku kawa kirjoitti:

        osta kawasaki kx125

        Osta kawasaki kx 65


      • ma.

        Yamaha yz 125 äkänen peli on


    • crossi hullu

      joo.Mullakin on yamaha ttr 125 sinä on yz :an etu iskarit bbr:än tehari sun muuta ja vuosimalli 2008 tosi hyvin toiminu.Helppo ajettava nelari varsinkin mulle,koska en oo ajanu ku alle vuoden. ktm ja yamaha on mun mielest parhaat merkit.   ;)
      =)

    • joku kawa

      KYLLÄ KAWASAKI ON EHDOTTOMASTI PARAS!!!

      • arvon penaali

        Yamaha on aivan paras


    • pellekeulii125

      Köyhä poika olen joten ajelen ttr-125 laiska on ja tehot loppuu joten tietääkö kukaan miten sais halvalla viritettyä, voin ostaakki osia kiitos.

      • rossari tyttö

        ttr....-.- ei sitä voi sanoa rossiksi! ite alotin viimekesänä yamaha yz125:lla. pienemmille tyypeille suosittelen honda crf 150:stä. son äkänen kampe!!


    • 2oo

      mun jammu on nopeenpi ku 85

    • 2oo

      toi o 1252

    • ttr4

      tietääkö kukaan paljon maksaa yamaha ttr 230 ja onko se hyvä olen 14

    • anton kattelus

      oon 10 kiinnostais ostaa yamaha krossi mut en tiiä mikä niist (miellellään 50cc-125cc)

    • 200

      osta ttr 125 lw

      • entiä

        Osta yamaha yzf 450


    • arvon penaali

      Mul on yamaha ttr 110 laiska jouset loppuu!!!!!!!!!!!!!!!

    • motocross

      Mikä kannatais ostaa oon 140 sentii pitkä mieluiten yammu kawa honda tai suzuki

    • crossi on 1

      kannataako ostaa yamaha ttr 125 oon 140 cm vai mikä muu

    • kawajayamaha

      Kawasaki ja yamaha on ne parhaat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe