AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Hai elokuvia!

Hai elokuvia!

9 Vastausta 3 230 Lukukertaa
Tietääkös kukaan mitään hai elokuvia tappajahaiden lisäks? Oon kattonu myös Shark attackin.
Valaiskaa mua vähän mitä kaikkee löytyy :)

nämä kaksi

Open Water (kaksi sukeltajaa jää keskelle merta)
Deep Blue Sea (haille tehdään kokeita joiden tuloksena niistä tulee fiksumpia. suljetun tilan kauhua)

ei todellakaan mitään mestariteoksia, mutta minua ainakin jännitti. se kai näiden elokuvien tarkoituskin on?

juups...

Unohdimpas tosiaankin laittaa nuo siihen mun listaan...oon kattonu molemmat nuistaki :) Open water oli vähän pettymys mutta tosipohjasena tapahtumana ihan karmee...

joo

Ainaki tappaja hait (1-4)
the reef on hyvä. matkustajat lähtee keskelle merta jolloin vene kääntyy ja 4 tai 3 matkustajaa lähtee uimaan rantaan. matkalla kaikki kuolee hain suihin paitsi yksi nainen pelastetaan ja muista ihmisista ei ole tietoakaan, ps.yksi ei lähtenyt mukaan uimaan ´. suosittelen
The Reef alkoi jossain vaiheessa muuttua aika tylsäksi ja ennalta-arvattavaksi
juurikin yllämainituista syistä. Muutenkin vähän tusinatavaran makua, mutta jos tykkää jännityksestä avomeriolosuhteissa, niin kyllähän tämä elokuva sitä juuri tarjoilee, paikoitellen oikein hyvinkin.
Malibu shark attack, shark swarm, shark night.
Asdrift(OpenWater2). Tod hyvä!
Bite. Iha surkee mun mielestä. mut onhan tästä keskustelun aloituksestakin jo semmoset 8v aikaa että ei tuota tainnu olla vielä edes tehty :D
 /   /  /  / Hai elokuvia!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta