AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Peili-ikkuna

3 Vastausta 605 Lukukertaa
Minulla on keittiö, joka on pitkänmallinen. Toisessa päässä on ikkuna. Olen kuullut, että on olemassa ns. peili-ikkunoita, joissa on peili ja kehykset kuten ikkunassa. Mistähän tällaisen voisi ostaa? Mitähän maksaa? Tällainen ratkaisu toisi lisää valoa ja viihtyvyyttä keittiöön, näköala oikeasta ikkunasta puistomainen.

en oo ihan varma

Ihan ku olisin nähny viikko sitten ikeassa käydessäni että siellä olis ns. peili-ikkunoita. En oo nyt ihan varma! :)

Peili-ikkuna

Minulla sellainen on siivouskaapin (!) ovessa eteisessä ja se antaa todellakin ikkunamaisen vaikutelman. Oleellista on, mitä vastapäistä näkymää peili toistaa. Omani olen ostanut jo monta vuotta sitten pienestä sisustustusliikkeestä. Kokonaisuuteen mulla kuuluu neliön mallinen ruutuikkuna, jonka yläpuolella on erillinen puolipyöreä kolmiruutuinen ikkuna. Ikkunoiden pielet on mulla krakeloitu, väri kermaisenkultainen. Taisi maksaa muutaman satasen (mk) kumpikin.

Tee-se-itse

Voit ostaa ikkunan raamit rakennustarvikkeiden kierrätyskeskuksesta tai vastaavasta paikasta. Sitten vain ikkuna lasitusliikkeeseen ja laittavat siellä melko kohtuullista korvausta vastaan kehyksiin sellaisen peilin kuin haluat.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta