GLP: sarjakuvatypsyt

hullu mies

Tämä kalluppi on nyt sattuneesta syystä miesnäkökulmasta, sori tytöt (ei silleen, senkus vastaatte...)

Eli kysymys on naispuoleisista sarjakuvahahmoista: onko joku hahmo vienyt yöunet? ihanko olet ihastunut? itkeekö sydämesi verta paperinuken takia? näetkö märkiä unia? Itse pistän mallia aluksi...

1. Suloiset sydämmen särkijät
(eli: ottaisin omakseni jos saisin)

- Yoko Tsuno; Lapsuuteni ihastus :), olen heikkona aasialaisiin...
- Laureline; mikä suloinen tyttölapsi. Täysi syy olla mustasukkainen Valerianille.
- Chi; Chobits sarjan kotimikro. Miksei tällaisia tietokoneita rakenneta? Häh? Ei haittais vaikka käyttis paskana...
- Battleangel Alita; tyttö on robotti, so what, who cares?
- Rogue (X-Men). Varsinkin John Romita JR:n piirtämänä sulattaa sydämen.

2. Sexyimmät sutturat ja muut megabeibit
(eli: "miksi minulla on kaukosäädin taskussa?")

- Druuna. Tartteeko tätä edes perustella, albumit pilaantuu kuolalammikoista...
- Nagarya; en muista oliko tämä tytön vai planeetan nimi, albumit kulkevat tällä nimellä. Päähenkilö söpö blondi tötterötisseineen, ei missään nimessä lasten luettavaa...
- Tajunta eli Psylock (X-Men). Kissa mikä kissa.
- Musta Kissa; Hämähäkkimiehen ex-hoito, tiukimmat trikoot ikinä.
- Ihan mikä vaan naishahmo jonka Milo Manara on piirtänyt :D
- Conanin hyborisessa maailmassa vilisee puolipukeisia namupaloja, Red Sonja ainoa jonka nimen muistan.
- Denis Siren piirtämä vettä hengittävä tyttö harvojen tuntemassa muutaman jakson sarjassa, ruots. "Djävulsplaneten". Ilmestynyt vanhoissa Tung Metall ja Heavy Metal-lehdissä, en muista nimeä.

3. Supersöpöt mutta epätodelliset
(eli: endorfiinit solisee selkäytimessä, mutta jos kadulla tulisi tyttö jolla hehtolitran kokoinen pää ja lautassilmät, juoksisin karkuun)

- Akane (Ranma). Häh? Eikö aikuinen mies saa lukea tyttöjen sarjakuvia, älä puhu pask...
- Nana; pahvilaatikossa kadulla asuva, isänsä hyväksikäyttämä tyttörukka. Olen hukannut linkin sivulle. Niin säälittävä raukkaparka että ihan itkettää. Sarjakuva itsessään on aika sairas.

4. Karsein narttu
(eli: en koskisi tikullakaan...)

- Dazzler (X-Menin ex-jäsen). En voi sietää mokomaa heitukkaa.
- Jean Grey - Ihmetyttö - Feenix - Pimeä Feenix; En ole ikinä tykännyt tästä naisesta vaik onkin X-menin supertähtiä.

Bonuskyssäri: Onko ihka aito elävä tyttöystävänne koskaan ollut mustasukkainen paperiselle mielikuvituksen tuotteelle? Olisiko moinen mahdollista? Uskallatteko tunnustaa aamukaffeepöydässä että himoitsette Wagnerin Viiviä...? Loppuisiko lehden tilaus siihen?

PS. Jos jollakulla sydämessä läikähti, niin ehdotan kuunneltavaksi Miljoonasateen biisin "Sarjakuvatyttö".

PPS. Anime- ja mangatytöille sydämensä menettäneet, tässäpä linkki joka saa poskenne punoittamaan, siis jos paikka ei ole entuudestaan tuttu: http://www.4chan.org/

4

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeggu

      hanki elämä!!

    • mpm

      Eipä ole kovin moni gallupistasi innostunut... toistaiseksi ainoan vastauksesi saat siis tytöltä. (voi ei!)

      Muokkasin kategoriasikin uusiksi, eli näin:

      1. "Äitini pitäisi hänestä" eli ne kiltit ja kunnolliset hyvät miehet, jotka vetoavat kodinrakennusviettiin, mutta eivät mihinkään muuhun.

      Scott Summers - niin ihanan hyveellinen, pikkutyttönä eka ihastus Marveleista, mitä muistan. Myöhemmin kaveri alkoi vaikuttaa hieman nössöltä.

      Peter Parker - kiltti, mutta nokkela. Mutta kun itse on ylittäny teini-iän, ei poikaset enää kiinnosta.

      Valerian - tämäkin oli silloin nuorempana. Suloinen poikahan se on...

      2. "Äitini varoitti hänestä" eli ne rähjäiset heittiöt, joilla on omituista eläimellistä vetovoimaa, pitävät viinasta ja hankkiutuvat vaikeuksiin. Luulet voivasi kesyttää heidät, mutta ei siitä mitään tule.

      Logan - ei tartte selittää.

      Dwight - tekee mitä vain nais(t)ensa vuoksi, mutta ei tästä kotimiestä saa.

      ja lopuksi kesymmät (ja toki realistisemmat kotimaiset):

      - Ornette Birks Makkonen, vaikka ei se niin kova ole kuin luulee

      - se Sixty Minute Manin kitaristi Kallion Krampeista ja nyrjähdyksistä.

      3. "En koskisi tikullakaan"

      Clark Kent - perhearvojen ja kaiken tylsän ja konservatiivisen ylimmäinen puolustaja. Kaveri pitää kalsarikerroksenaan superman-trikoita - eli ei todellakaan seksiä ennen avioliittoa.

      ja löytyyhän niitä ällötyksiä toki paljon lisää, enemmän löytynee inhoja miehiä kuin naisia näissä kuvallisissa tuotoksissa (tasa-arvoa?).

      4. Romanttiset sankarit, eli oi tule ja vie minut kauas pois...

      Matt Murdock - tosin Afflect onnistui tämän mielikuvan pilaamaan.

      Corto Maltese - myisin vaikka sieluni, jos voisin olla se tyttö edes yhdessä satamassa...

      • hullu mies

        ...edes joku kehtaa vastata. Ehkä mun galluppi oli hiukka liian roisisti kirjoitettu kun ketään ei kiinnostanut, pelästyivät raukat... Oisin luullut että läjäpäin rakkaudentunustuksia paperihahmoille olisi tullut, mutta ei...

        Jooh. Corto saa useammankin naisen kuolaamaan - olen huomannut. Onhan sillä karismaa.

        Logan? mielenkiintoista, en uskonut että joku naaras ihan oikeasti tuntisi "sympatiaa" sitä mörrimöykkyä kohtaan.

        Naisnäkökulma oli oikein tervetullut (ja ainoa) kommentti kalluppiin. Kiitos.


    • tia kuolatatavana

      onks nnoita drruunanaisia isoine herkkuperseineen ja rintoineen netis luettavana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe