AVITCID-PAINAJAINEN..

tytteli

siis ihan tosi,voix toi AVITCID 0.025% olla niin paskaa???eix kellään täällä hyvii kokemuksii,pahentaanx se tosiaa naamaa entisestää??siis heitänkö mä ton tuubin suoraa päätä roskii??!!APUA oon käyttäny sitä jo pari viikkoo,oonko pilannu lopullisesti naamani??

10

6995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juusto

      Näin se vaan menee. Jos vertaat esim. avitcidin ja minkä tahansa muun reseptillä määrättävän voiteen pakkauskokoa suhteessa hintaan, niin sekin kertoo jo paljon. Avitcid on sitä itteensä. SORI!.

    • Jaajo

      Älä mene heittämään roskiin! Ihon huononeminen on merkki paranemisesta. Epäpuhtaudet tulee ulos ihosta. Olen syönyt useamman kuurin ja tiedän miten se käyttäytyy.

      • tarkkaavainen

        Olet syönyt useamman kuurin???

        Avitcidia ei syödä, sitä käytetään paikallisesti iholla. Älä vertaa Avitcidin vaikutusta/tehoa Roaccutaniin, vaikka vaikuttavat aineet ovatkin sukulaisia toisilleen.


      • tytteli
        tarkkaavainen kirjoitti:

        Olet syönyt useamman kuurin???

        Avitcidia ei syödä, sitä käytetään paikallisesti iholla. Älä vertaa Avitcidin vaikutusta/tehoa Roaccutaniin, vaikka vaikuttavat aineet ovatkin sukulaisia toisilleen.

        Avitcid vaatii kärsivällisyyttä. Itse käytin pahaan akneen puoli vuotta voidetta iltaisin ja aloin olla jo todella epätoivoinen, kun mitään ei tapahtunut tai siis ensin tilanne vaan paheni. Nyt iho on lähes finnitön mitä nyt menkkojen aikaan 0-2 finniä tulee vain (pientä). Laitan Avitcidia n. 1-3 kertaa viikossa vain yöksi nykyään. Eli se kestää, mutta eipähän tarvii Roaccutania syödä, mikä kuivattaa limakalvot ja ihon ihan kauheaksi ja on maksallekin rankka kuuri ja viinaa ei saa ottaa yhtään... Lisäksi muu mun lääkitys ei tod. näk. sopisi kyseisen lääkkeen kanssa. Pitkäjänteisyyttä, säännöllisyyttä ja kärsivällisyyttä. Avitcid toimii, ainakin mulla. Lisäksi voide on ihoa silottava ja uudistava ja maailman ainoa tutkittu ryppyvoide, joka todella toimii. Kuivattavan vaikutuksen takia ei vaan oikein monelle sovi, paitsi rasvaiselle finninaamalle...


      • seiti
        tytteli kirjoitti:

        Avitcid vaatii kärsivällisyyttä. Itse käytin pahaan akneen puoli vuotta voidetta iltaisin ja aloin olla jo todella epätoivoinen, kun mitään ei tapahtunut tai siis ensin tilanne vaan paheni. Nyt iho on lähes finnitön mitä nyt menkkojen aikaan 0-2 finniä tulee vain (pientä). Laitan Avitcidia n. 1-3 kertaa viikossa vain yöksi nykyään. Eli se kestää, mutta eipähän tarvii Roaccutania syödä, mikä kuivattaa limakalvot ja ihon ihan kauheaksi ja on maksallekin rankka kuuri ja viinaa ei saa ottaa yhtään... Lisäksi muu mun lääkitys ei tod. näk. sopisi kyseisen lääkkeen kanssa. Pitkäjänteisyyttä, säännöllisyyttä ja kärsivällisyyttä. Avitcid toimii, ainakin mulla. Lisäksi voide on ihoa silottava ja uudistava ja maailman ainoa tutkittu ryppyvoide, joka todella toimii. Kuivattavan vaikutuksen takia ei vaan oikein monelle sovi, paitsi rasvaiselle finninaamalle...

        olen käyttänyt kohta kaksi kuukautta ja kyllä se nyt ehkä vähän auttaa.. olen laittanut sitä aina välillä ihan urakalla finnien päälle (siis monta kertaa päivässä) ja nyt olen huomannut, että niissä kohdissa on kauheat kuivat punaiset läiskät...lähteeköhän ne koskaan pois? olen jotenki tottunut kuivattelemaan finnejäni ja pitää ihan niskasta repiä itseä pois peilin edestä etten taas mene laittamaan sitä. joten loppujen lopuksi siitä on ollut minulle ehkä enemmän haittaa kuin hyötyä..joskus olen vain huomannut että kun olen kunnon kerroksen laittanut sitä finnin päälle, niin se on lähtenyt muutamassa tunnissa pois. Siksi käytänkin sitä jokaiseen pieneenkin finniin ja naamani alkaa olla täynnä niitä punaisia läiskiä. sekavaa... *huoh*

        Nii, ja ei se finnien syntyyn mitään auta.


      • body
        seiti kirjoitti:

        olen käyttänyt kohta kaksi kuukautta ja kyllä se nyt ehkä vähän auttaa.. olen laittanut sitä aina välillä ihan urakalla finnien päälle (siis monta kertaa päivässä) ja nyt olen huomannut, että niissä kohdissa on kauheat kuivat punaiset läiskät...lähteeköhän ne koskaan pois? olen jotenki tottunut kuivattelemaan finnejäni ja pitää ihan niskasta repiä itseä pois peilin edestä etten taas mene laittamaan sitä. joten loppujen lopuksi siitä on ollut minulle ehkä enemmän haittaa kuin hyötyä..joskus olen vain huomannut että kun olen kunnon kerroksen laittanut sitä finnin päälle, niin se on lähtenyt muutamassa tunnissa pois. Siksi käytänkin sitä jokaiseen pieneenkin finniin ja naamani alkaa olla täynnä niitä punaisia läiskiä. sekavaa... *huoh*

        Nii, ja ei se finnien syntyyn mitään auta.

        pienenä vihjeenä niille jotka kärsivät raskaus arvista.... auttaa vaalentamaan myös niitä


    • anonymyos

      Siis kuinka kauan tuo iho on pahannäkönen? monta kuukauttako? Itse aloitin avitcidin käytön toissa päivänä ja pelottaa, että minkänäköiseksi naama muuttuuu! Siis onko naama muttuunut pareempaan suuntan jo parin kk päästä, entä jatkanko käyttämistä _jos_ edes paranee laisinkaan?

    • 1+6

      Avitcid ei sovi ohuelle herkälle iholle.
      Lääkräri määräsi minulle sitä ohuelle herkälle iholle ja lopputuloksena on kamala iho. Kasvojeni iho oli ennen kaunis ja sileä, nyt ihoni on veltto, maksaläiskäinen ja tarvitsen vähintäänkin leikkauksen kasvoihini, että se palaa ikäiseni ihmisen ihoksi.

      30 vuotias, jolla on 50 vuotiasta ryppyisempi ja huonompilaatuisempi iho on surullinen näky.

      Miettikää tarkoin ennen kuin laitatte tuota myrkyllistä happoa naamaanne. Kokeilkaa ensiksi muutaman kuukauden jakso muualla kehossa.
      Kasvoihin sitä ei kannata laittaa ennen kuin olette varmoja, että ihonne kestää sen.

      Paksunahkaisissa akneihoissa olen nähnyt hyviäkin tuloksia. Surullisin tarina on tosiaan tuo, jossa nuoren ihmisen kasvojen iho on mennyt ihan pilalle. Lääkäri ei ota mitää vastuuta asiasta, vaikka virheellisesti sitä määräsikin ohueen herkkään ihoon, jolle aine ei ole ollenkaan soveltuvaa.

      • jglhl

        Miksi sitten käytit sitä jos kerran ennen ihosi oli kaunis ja sileä? Sehän on aknelääke!


      • mikshänn
        jglhl kirjoitti:

        Miksi sitten käytit sitä jos kerran ennen ihosi oli kaunis ja sileä? Sehän on aknelääke!

        Ihmiset käyttää monenlaisia lääkkeitä ja hoitoja, jos lääkäri niitä määrää.....
        Lääkärin ei pitäisi määrätä mitäänm mikä voi olla haitallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe