AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / YÖMAKKARA??

YÖMAKKARA??

4 Vastausta 2 557 Lukukertaa
MIKÄ? MISSÄ? KERTOKAA KAIKKI, MITÄ KO. LAFKASTA TIEDÄTTE! KIITOS!

..oikeesti?

yömakkara on varmaa hämeenlinnan vahimpia grillejä. sinne poiketaan jos jono on alle kuus ihmistä (usein paa-aljon enemmän) ku tullaan yön villistä sykkeestä aamu tuimaan. turuntiellä, kaupungin parhaat burgerit:)

Jumalaton kallis mesta

Jumalattoman kallis tua Yömakkara, niinkuin vieressä oleva Allun grilli (se toinen grilli en muista nimeä).....

Ainiin hygieniasta. Vois laittaa jollain lusikka sydemiil esim. niit ranskalaisia, eikä paljain käsin niin kuin Yömakkaras on tapana

huvittavia kommetteja

olen kuullut moisesta lafkasta kerrottavan. Siellä on jossain määrin huumorintajuista myyjäkapasiteettia, tosin töksäyttelyhuumoria siellä ilmeisesti viljellään. Kerran yks kaveri oli käyny kysymässä sieltä jotain, oks se nyt omenapiirakkaa ja sitä ei ollu. Tämä toistui muutamana iltana ja sit ku sitä oli, niin myyjä oli kysyny, et pannaaks kolkyt. Ja muitakin samantapaisia legendoja riittää.

Olen mä joskus siellä itekki käyny, mut ihan perusasialla ja ihan hyvää palvelua ja makuja se mesta tarjoaa.

yäkki

joo onhan ne muijat siellä ainakin tosi mukavia ja huumorintajusia (ja nättejäkin ovat).tietääkö kukaan kuka on se nuori mustatukkanen tyttö joka oli/on siellä töissä?en oo häntä pitkään aikaan siellä nähnyt...?:(
 /   /  /  / YÖMAKKARA??

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta