Mistä kohtuuhintaiset nahkahousut hyvät

jukka

Mistä löytäisin alle 150 ekee kohtuu hyvät nahka pökät cruisailuun!

14

5347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen

      Mul ois kyl semmoset mis on kiristysnyörit sivussa. Mä olen kylläkin nainen, mut samoja taitaa olla miehillä. Mikä sun koko ois ja lahkeen pituus ni voisin kattoo ne. Ne on ollu kolme vuotta käyttämättä ja sitä ennen kolme kertaa käytössä kunnes tuli ero motoristista. Eli ne on ihan uudet.

      • Katia

        Mitä kokoluokkaa sun tarpeettomat pökät on?


      • puhuri
        Katia kirjoitti:

        Mitä kokoluokkaa sun tarpeettomat pökät on?

        Jos mä tarkistan ne tänään illalla kotona ja kerron sulle huomenna. Voi olla naisten koko 40-42. Mä olen kyllä lyhentäny niit vähän. oleks kovinki pitkä mies?


      • puhuri
        Katia kirjoitti:

        Mitä kokoluokkaa sun tarpeettomat pökät on?

        Sori sä oletki vissin nainen, Hihii. Mä olen pölö.


      • puhuri
        Katia kirjoitti:

        Mitä kokoluokkaa sun tarpeettomat pökät on?

        Ne on kooltaan 44, mut mä en kyl ole ihan niin iso eli ne on pientä kokoa. Sanoisin et tommonen 40-42 kokoselle sopivat. Lahkeen sisäpituus on 75 cm. Ja niis on toppaukset kaatumisen varalle eli ne on ihan kunnon mp-housut.


    • Terppa

      Tuohon hintaa voi juuri ja juuri löytää tavalliset nahkahousut ihan nahkatavaraliikkeestä. Ohuita (mokkamaisia) saa halvemmallakin, reilulla satasella, mutta ne eivät mielestäni oikein ole ajohousut. Eivätkä nuo 150-200 housutkaan siis oikeita ajohousuja ole, mutta esim. custom-piireissä yleisiä siinä käytössä. Suojukselliset nahkahousut sitten tuntuvat liikkuvan n. 350 euron hinnoissa (miesten koot).

    • nahkat

      Motovelhoilla oli kohtuu hintaisia nahkahousuja. Halvin malli vähän yli 50e. semmoset mis oli paikat suojille jotain 90e suojat ei kuulunut hintaan. Ite aattelin tilata tuollaiset. Tiiä sitte minkälaatuisia, mut hinta ei ainakaan päätähuimaa.
      Osoite oli motovelhot.fi

      • Lars

        Kannattaa tosiaan ottaa huomioon että pienet (=naisten) koot ovat halvempia ja myös se tosiasia, että hyvä nahka ei koskaan ole halpaa. Nahan laatu on kaikista vaikuttavin tekijä, lisäksi vaikuttaa mm. se ovatko vuorilliset, leikkaus, valmistuspaikka jne.

        Mutta jos nahkahousun hinta alkaa olemaan sama kuin tavan farkuilla niin eipä voi laatua kovin hyväksi epäillä (ehkä, jos kyseessä olisi muutaman hajakoon poistoerä). Melkoinen ero esim. 55 eurolla ja 350 eurolla...


      • housut on
        Lars kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan ottaa huomioon että pienet (=naisten) koot ovat halvempia ja myös se tosiasia, että hyvä nahka ei koskaan ole halpaa. Nahan laatu on kaikista vaikuttavin tekijä, lisäksi vaikuttaa mm. se ovatko vuorilliset, leikkaus, valmistuspaikka jne.

        Mutta jos nahkahousun hinta alkaa olemaan sama kuin tavan farkuilla niin eipä voi laatua kovin hyväksi epäillä (ehkä, jos kyseessä olisi muutaman hajakoon poistoerä). Melkoinen ero esim. 55 eurolla ja 350 eurolla...

        Toi ei mun mielestä pidä ihan paikkaansa. Mulla on
        Held:in tekemät pökät jotka maksoi vaajat 200 euroa
        (Allrightista) ,ja sitten Louis:ilta Saksasta ostetut (samoja myy nuo motowelhot) joitten hinta oli erikoistarjouksessa 35 eskoa !! Nämä jälkimmäiset on paljon mukavammat ja kestävämmät kuin nuo Heldin pöksyt. Että tämmösiä kokemuksia.....


      • Schumacher's grandson
        housut on kirjoitti:

        Toi ei mun mielestä pidä ihan paikkaansa. Mulla on
        Held:in tekemät pökät jotka maksoi vaajat 200 euroa
        (Allrightista) ,ja sitten Louis:ilta Saksasta ostetut (samoja myy nuo motowelhot) joitten hinta oli erikoistarjouksessa 35 eskoa !! Nämä jälkimmäiset on paljon mukavammat ja kestävämmät kuin nuo Heldin pöksyt. Että tämmösiä kokemuksia.....

        Että semmoisia kokemuksia, no eipä siinä mitään jos siltä tuntuu. Se nyt vaan on selkeä totuus, että nahkatuotteissa maksaa edellä mainitut asiat. Jos halvat housut ovat esim. "mukavammat" joissain tapauksissa, niin eihän se mikään ihme ole, mutta muutkin asiat vaikuttavat. Sitä paitsi jonkun mielestä esim. ohuet nahkahousut voivat tuntua mukavalta, mutta ei se niistä tee parempia kuin puolet kalliimmista paksuista housuista...

        Minulla on 5 nahkatakkia hintaluokiltaan 100 - 500 euroa, ja on kyllä aivan eri planeetalta tuo kallein. Se on ensinnäkin kotimainen (kuten kaikki muutkin halvinta lukuunottamatta), tehty lukuisista eri nahkapaloista (eli ompelutyö on ollut huomattavan paljon vaikeampaa), erittäin korkealaatuisesta nahasta (nahkalaatuja ei erota jos ei ole kokemusta, oma ukkini oli suutari) ja vielä erikoisella silkkivuorilla. Joku täysin asiaa ymmärtämätön voisi silti pitää tuota satasen takkia parhaana.

        Itse ostin pyöräkäyttöön ihan tavan nahkaliikkeestä 180 euron pökät, tuntuivat istuvan hyvin. Vuorilliset polveen asti, siitä alaspäin pelkkä nahka. Ne ovat sis ihan suojattomat, suojallisista olisi tosiaan joutunut maksamaan 300 euroa, mutta en sellaisia olisi halunnutkaan tällä kertaa.

        Myös Levi's 501-mallisia nahkafarkkuja on olemassa. Esim. http://www.stuntman.fi/ :ssa 215 €. Tuollaiset voisi periaatteessa tilata suoraan Levisten tuumakoolla sovittamatta, jos uskaltaa. Nahka venyy käytössä jonkin verran.


    • Naitz

      itse ostin pökät WWW.4mc.net ja oon ollu todella tytyväinen,hinta 129 egee sellaset nyöri jutskat sivuilla,ajoin koko kesän läpi tuulen ja tuiskun ja vedet pysyivät ulkopuolella.merkki difi texsas II nyörihousut

    • Mika
    • tämä!!!

      www.louis.de

    • vexi91

      Osta meikäläiseltä koko asu jos olet kokoa 48.
      Halvarssonin rotsi ja haalarimallin byysot.
      Väri musta ,vuoden 2000 mallistoa.Hyvän näköset
      kamat kruisailuun.Satsin hinta 150,-€.Kamat on
      H:ki/konalassa.Jos kiinnostaa soita 050-384 0821
      työaikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe