Liian pienet paikat

tuulia

(En kaipaa tähän vastausta keneltäkään luonnevikaiselta ihmiseltä jotka ei osaa muuta kuin vinoilla täältä. Keksikää parempaa tekemistä.!)

Eli onko kenelläkään ns. liian pienet paikat, eli en pysty harrastamaan seksiä kuin kerran päivässä, jonka jälkeen on pidettävä parin päivän tauko kivun vuoksi. Lääkärit eivät ole havainneet mitään vikaa minussa. Mutta asia häiritsee minua ja miestäni, hän ei sitä myönnä, mutta aistin sen.
Olenko ainoa ongelmani kanssa vai löytyykö muitakin?Kuinka olete ratkaisseet asian?

15

22221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NANCY-77

      Onko sinulla mahdollisesti "kuivat paikat"? Harvemmin naisen emätin on niin ahdas, että penis ei mahdu/sattuu. Vain ns. poikkeustapauksissa jodutaan päätymään sektioon synnytyksissä naisen mittauksissa todetun ahtaan lantion takia mutta ei ahtaan emättimen takia. Naisen emätin on joustavaa matskua;). Että liukuvoidetta peliin. Jännitätkö yhdynnässä? Toidet naiset kärsivät ns. jännityskivusta, jolloin he jännittävät paikat liiaksi peniksen työntyessä sisään... myös asentojen vaihtelu saattaa helpottaa kipuja.

      • tuulis

        Kyllä liukkaria käytellään, ja olen todella märkä jo valmiiksi esileikin jälkeen. Joten siitä se ei voi johtua. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.
        Ehkä olen vaan liian ahdas, jännityskivustakaan en usko sen johtuvan. Tietty se saattaa olla sitä että jännitän jo valmiiksi kipua. Mene ja tiedä, mutta miten sen saa loppumaan...järkihän tässä lähtee, kun ei voi nauttia seksistä niinkuin pitäisi voida.


    • tunne

      En usko että se on kiinni tiukkuudesta.. Olen itselläni huomannut et pitää olla tosi kiihottunut ettei paikat arista jälkeenpäin. Glidi ei siksi auta. Kiihottuessa paikat myös turpoaa liukkuuden lisäks. Mul oli aikoinaan trichomonas (keksin just miten se kirj.) ja hoidin sen pois, sen jälkeen helpotti. Se ei siis ole sukupuolitauti (vai?).

      • Myös piukka

        Mulla on tyttöystävä, joka on myös erittäin "tiukka". Olemme seurustelleet n. 2 kk. Hänen täytyy olla äärimmäisen kiihottunut ja käytämme jopa glidiä, että pääsen hänen sisäänsä. Miehestä se tuntuu tietenkin "miehekkäältä" ja erityisen hyvältä, mutta pidemmän päälle kuitenkin pahalta, kun omaan kultaan sattuu eikä tämä voi nauttia seksistä. Minulla on ollut useita tyttöystäviä, eikä aiemmin ole ollut vastaavia ongelmia. Tyttöystävälläni on ollut pari poikaystävää aiemmin, mutta hän kertoo, että sama ongelma on ollut heidänkin kanssaan.
        Emme tiedä, mitä pitäisi tehdä, mutta ehkä tämä viestisi rohkaisi meitä :)
        Tsemppiä ja mukavaa kevään jatkoa!


    • Apua tulossa

      Minulla on/oli aivan sama ongelma, gynet ei tienny että mikä on. sanoivat vaan että jopas on tiukat paikat. Kokeilkaa asentoa, jossa lantiosi alla on runsaasti tyynyjä ja kun olet makuultaan niin tavallaan pienessä v-asennossa. Näin emätin laajenee, eikä lihaksisto ota niin vastaan vaikka vähän jännittää.

      • liukkarilla hoituu! :)

        Tyttöystäväni on minua paljon pienempi (terskani on suurempi kuin hänen emättimen aukkonsa) ja alkuun yhdyntä oli m-a-h-d-o-t-o-n-t-a (tyttöystävä luonnollisesti jännitti yhdyntää ja lihakset suistivat aukkoa vieläkin kireämmäksi jolloin penistä sisään laittaessa puristivat terskasta veret pois ja erektion alas).

        Ajan kanssa on oppinut rentoutumaan ja liukkarilla on mahtunut penis sisälle aluksi vain lähetyssaarnaaja asennossa ja jalat täysin levällään, mutta nykyään myös muissa asennoissa ja seksielämä on parantunut huomattavasti ja emätin ei ole enää liian tiukka vaan sopivan kokoinen - kummankin mielestä :)

        Rentoutuminen, liukkuus ja varovainen sisäänlaitto - siinä toimivat ohjeet.


      • surullinen vagina
        liukkarilla hoituu! :) kirjoitti:

        Tyttöystäväni on minua paljon pienempi (terskani on suurempi kuin hänen emättimen aukkonsa) ja alkuun yhdyntä oli m-a-h-d-o-t-o-n-t-a (tyttöystävä luonnollisesti jännitti yhdyntää ja lihakset suistivat aukkoa vieläkin kireämmäksi jolloin penistä sisään laittaessa puristivat terskasta veret pois ja erektion alas).

        Ajan kanssa on oppinut rentoutumaan ja liukkarilla on mahtunut penis sisälle aluksi vain lähetyssaarnaaja asennossa ja jalat täysin levällään, mutta nykyään myös muissa asennoissa ja seksielämä on parantunut huomattavasti ja emätin ei ole enää liian tiukka vaan sopivan kokoinen - kummankin mielestä :)

        Rentoutuminen, liukkuus ja varovainen sisäänlaitto - siinä toimivat ohjeet.

        Olen itse parikymppinen nainen, ja minulla on sama ongelma. Vaginani on vain liian ahdas. Gynekologin mukaan se ei ole sitä, hänestä en vain ole ollut tarpeeksi kiihottunut... Ja mistäköhän se ukkoparka sen tietää? Kiihottuessani vaginaani mahtuu hyvin yksi sormi, ja enempää on tuskallista änkeä. Pienet häpyhuuleni ovat hyvin syvällä, en tiedä onko sillä vaikutusta. Kun seurustelin, kokeilimme kumppanini kanssa kaikenlaista. On tuskallista, kun himottaa TOSI paljon, mutta yhdyntä on mahdotonta!

        Pitkällisen työn tuloksena (vaginaani venytttämällä sormien ja dildon avulla), saatomme viimein yhtyä, eli kumppani mahtui sisälleni. Se ei onnistunut missään muussa asennossa kuin takaapäin, ehkä siinä nainen on avoimmillaan. Se oli kiihottavaa, mutta niin työn ja tuskan takana, ja lisäksi enemmän epämiellyttävää eikä mukavaa, joten se jäi viimeisimmäksi kerraksemme. Seksin yrittäminenkin on ollut aina niin kammottavaa säätöä, tuomittu epäonnistumaan...

        Kunpa tähän löytyisi jokin ratkaisu! Sekstailisin niin kovin mielelläni. Mutta ehkä minut on vaan luotu toisin...

        Jos alkuperäinen kirjoittaja vielä joskus lukee tätä palstaa, kuulisin mielelläni kuinka sinulle kävi!


      • man24.
        surullinen vagina kirjoitti:

        Olen itse parikymppinen nainen, ja minulla on sama ongelma. Vaginani on vain liian ahdas. Gynekologin mukaan se ei ole sitä, hänestä en vain ole ollut tarpeeksi kiihottunut... Ja mistäköhän se ukkoparka sen tietää? Kiihottuessani vaginaani mahtuu hyvin yksi sormi, ja enempää on tuskallista änkeä. Pienet häpyhuuleni ovat hyvin syvällä, en tiedä onko sillä vaikutusta. Kun seurustelin, kokeilimme kumppanini kanssa kaikenlaista. On tuskallista, kun himottaa TOSI paljon, mutta yhdyntä on mahdotonta!

        Pitkällisen työn tuloksena (vaginaani venytttämällä sormien ja dildon avulla), saatomme viimein yhtyä, eli kumppani mahtui sisälleni. Se ei onnistunut missään muussa asennossa kuin takaapäin, ehkä siinä nainen on avoimmillaan. Se oli kiihottavaa, mutta niin työn ja tuskan takana, ja lisäksi enemmän epämiellyttävää eikä mukavaa, joten se jäi viimeisimmäksi kerraksemme. Seksin yrittäminenkin on ollut aina niin kammottavaa säätöä, tuomittu epäonnistumaan...

        Kunpa tähän löytyisi jokin ratkaisu! Sekstailisin niin kovin mielelläni. Mutta ehkä minut on vaan luotu toisin...

        Jos alkuperäinen kirjoittaja vielä joskus lukee tätä palstaa, kuulisin mielelläni kuinka sinulle kävi!

        jos on liian tiukka. yhdellä mimmillä oli, ei ollut kivaa,
        ei minullakaan iso ole.


    • Panopojut

      Nassianassia

    • reppuriika

      No minä en ole noissa asioissa asiantuntija neuvomaan, kun niitä hommia ei ole tullut harrastettua reiluun pariin kymmeneen vuoteen. Jos ei niitä touhuja ole vasta äskettäin alkanut harrastamaan, niin ei kai ongelma voi olla synnynnäinen. Jos ei ole synnyttänyt niin voi ahtautta kai olla vielä enemmän vanhana.
      Eikös se niin ole, että menopaussin jälkeen limakalvot ohenevat, ja kutistuvat ja iäkkäällä solujen uusiutuminen on hitaampaa. Ja hormonaalinen toiminta on hitaampaa ja vaikuttaa naisen lisääntymiselimiin.
      Ikääntymisen ongelmat ovat monet. Se kai on vain niin, että elämän suomista iloista ja asioista on vain pikkuhiljaa luovuttava ja tilanteeseen sopeuduttava jos ei lääkärikään osaa antaa auttavia neuvoja.

    • Anonyymi

      Luulen et kiihotu tarpeekisi,jäänität koko aktin aikana. Jospa ostat marketista liukuvoidetta. Tantraa opetelette.alat sen myötä pääsee jännitys ja kehosi rentoutu ,kostuu,Voi olla nyt sulla myös asiasta trauma. seksi terapetulille heti molemata. Lian piukat paikat on puppua. Paikat kaikilla piukat jos jänitää,pelkää ,ymm. Eikä keho ole mukana ihanassa rakastelussa AIVOJEN KANSSA.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta että jos ei ole synnyttänyt niin vanhempana voi olla tiukat paikat.
        Näin juuri o nvaimollani käynyt kohtukin on poistettu mutta paikat tiukat,lihakset tiukkenee ja kun ei pääse työntymään kunnolla sisään se nenempi lihaksisto laittaa vastaan


    • Anonyymi

      Minulla on ongelmana niin pieni pimppa ettei poikakaverini aika pieni penis sinne mitenkään mahdu vaikka kuin on yritetty. Häpyhuulien väliin mahtuu mutta sisälle ei sitten ollenkaan. Ollaan kokeiltu mutta vissiin kaveriani harmittaa kun ei voi oikeasti panna vaan sillee vähän. Lääkäriin en uskalla mennä kun varmaaan sanoisi et oon liian nuori

    • Anonyymi

      Naisena sanoisin että liian isoa munaa ei ole olemassakaan mutta liian pieniä on. Kaikenlaisia miehiä on tullut kokeiltua nuoresta iästäni huolimatta niin voin sanoa että isoimmat näkemäni ja kokemani ovat olleet mustilla miehillä. Valkoisillakin on melko isoja ollut mutta harvemmin ja yleensä ne pienimmät on olleet valkoisia, aasialaisia en ole kokeillut mutta pienet on kuulemma heillä. Iso paksu kyrpä, itsevarmuus, miehekkyys, hyvä kestokyky ja seksikkyys on minusta parasta mustissa miehissä ja voin sanoa että me parikymppiset naiset Suomessa osaamme jo vaatia hyvää seksiä ja sitä yleensä saamme mustilta miehiltä. Vähän kyllä käy sääliksi suomalaisia miehiä kun afrikkalaisten miesten määrä lisääntyy Suomessa kokajan ja naiset näyttävät heitä naivan yhä enevimässä määrin. Ehkä olisi tasapainon vuoksi saatava aasialaisia naisia muuttamaan työn perässä Suomeen.

    • Anonyymi

      Ollaan vähän alle 30vee, miehellä on kai aika normaalin kokonen heppi, kun en ole koskaan muita nähnyt. Mun pimppa on vaan niin ahdas et ei meinaa tulla mitään vaikka tehdään esileikkejä et olisin kostee ja valmis. Mies on ihan täpöillä ja se meneekin sitten siihen, et vedän siltä käteen. Haluisin antaa sille kyllä mut ei pysty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe