Ruskettunut penis

No joo

Olen 16-v poika ja kai ihan normaali, mutta ihmettelen kun penikseni on ruskea kuin brasilialaisella miehellä vaikka olen muuten aika vaalea kaveri joka ei liikaa auringossa heilu.

Näyttää alasti jotenkin luonnottomalta kun penis on ruskea kuin papu, mutta iho taas vaalea kuin Jyrki 69:lla. Mistä helvetistä tämä johtuu, en minä sitä kaluakaan ole näyttänyt auringolle kuin parilla hassulla mökkiuinnilla ( mökillä uidaan yleensä alasti).

Onko kenelläkään muulla ihmeellisen ruskeaa penistä suhteessa muuhun ihonväriin?

17

6260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -R-

      Suosittelisin että pyytäisit isääsi menemään isyystestiin.

      • rws

        ihan normaalia että värkkisi iho on tummempaa kuin muun kropan. ei syytä huolestua. :P


    • piuku-26

      vehkeitä olen nähnyt toista kymmentä ja vieläpä lähi kontaktissa :)
      kyllä kaikilla järestään tummempi kalu ku oma iho...
      siis ruskea penis,vaalea iho,joillain muuten violetti terska :)yleensä aika punainen...

      • Anonyymi

        Mikä se on? Ruskea, vaalean punainen, ruskea, vaalean punainen,,,,jne.. valkoinen.


    • ...siitä, että...

      ... peniksessä on paljon pieniä verisuonia, jotka menee helposti rikki. Kun siis käsittelet sitä mitä moninaisimmissa askareissasi, saatat olla hieman "kovakourainen" ja siihen tulee verenpurkauksia. Se ei ole vaarallista. Esim. liika puristaminen voi aiheuttaa verenpainetta ja pienimmät suonet ratkeilee. Toisilla herkemmin, toisilla taas ei millään. Toivottavasti naiset sitten tykkää tällaisesta "eksotiikasta"... ;)

      • milla...=)

        ei millään pahalla mutta mua rupee oksettaa noi jätkien kalut!!sellasia likasia ja ruskeita ja joka paikassa käyneitä...yäks!!ja oon jo 17 että....??kyllä mä silti hetero oon mutta noi munat ei kauheesti kiinosta,,,yhdessä olo on kylläkin ihanaa.=)


    • Aino

      Toi on täysin normaalia. Olen nähnyt sellaisia, harvemmalla on yhtä vaalea penis kuin muu kroppa. Koko on tärkein!!!!!;);););)

      • Tohtori.Kari Salli Phd.

        Se on normaalia kun poika-puolinen henkilö kokee murrosiän hankalat vaiheet. Katso vielä jonkun aikaa ennenkuin kerrot asiasta uudelleen tähän pieneen yhteisöömme. Joten turhat asiat pois keskusteluista.

        T:Tohtori.Kari Salli Phd.


    • ole ylpeä

      Ole ylpeä ruskeasta peniksestäsi. Se on laadun merkki! Mullakin on ja jätkät on kateellisia ja mimmit ihastuneita!

    • arkajalka :(

      Mullakin on tummenpi iho peniksen varressa, kiveksistä puhumattakaan! Ja sit vielä se että esinahka on ympärileikattu niin terskan juuressa on vähän matkaa vaaleeta ihoa niin näkyy tuo sävyero aika selvästi :( Löysin tuon nettikuvan toisen aiheen aikasemmasta eri viestiketjusta, mutta näyttää melkein samalta kuin oma.
      http://www.circlist.com/styles/style-p6images/lowscar-05.jpg

      • laatta lentää

        Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.


      • arkajalka :(
        laatta lentää kirjoitti:

        Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.

        No ei tän näkösiä muita oo vielä vastaan tullu... Ihanko oikeesti oksensit? :(


    • yökyöpeli vieras

      Törkeetä arvostella toisen penistä varsinki jos toinen on joutunut leikkaukseen. Omaa penistään jos häpeilee ja arkailee niin ei tunnu kivalta lukea yököttelyä.

    • Anonyymi

      Geeneistä

    • Anonyymi

      Heh! En edess ollut tajunnut että mullakin on muuta ihoa ruskeampi pippeli :D nyt vasta tän aloituksen lukemisen jälkeen tajusin ku huvikseni katsoin 😃ikää kans 16v :)

    • Anonyymi

      minun penikseni on todella pieni

    • Anonyymi

      kannattaa leikata irti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe