AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

TeleFinland

11 Vastausta 2 959 Lukukertaa
Kertokaa te käyttäjät, vähennetäänkö asiakaspalveluun soitetut maksulliset puhelut siitä puhepaketin (17.90) hinnasta,vai laskutetaanko ne erikseen.
Se asia kun ei tule ainakaan minulle selväksi noissa netissä näkyvissä ohjeissa.

moi

Itsekkin olen sitä miettinyt ja kyllä uskon et ne LISÄTÄÄN vielä siihen 17,90€/kk maksun päälle, koska toi niitten numero on palvelunumero eli voi olla et siitä menee viel normaalii kalliimpi maksu. Oma liittymäni aukeaa vasta ensikuussa. Toi asia ei käy ilmi kylläkää millään tavalla heidän sivuiltaan....senkin outoa.

puhepaketista

ne vähennetään. siellä TF sivuillahan lukee että aspaan soittaminen maksaa saman kuin mihin tahansa TF liittymään...

netti keksitty

Miks tuhlata rahaa soittamalla, kun s-postilla saa ihan saman tuloksen aikaseks eikä maksa senttiäkään

ehkä

koska kaikilla ei ole mahdollisuutta käyttää nettiä...

Kaikilla on

Suomi on täys ilmaisia nettiyhteyksiä eri virastoiden ja kirjastoiden toimesta.

Ihmeellistä vikinää lähes tulkoon jokainen aihe täällä.

Itsellä on ollu TF:än liittymä jo pitkän aikaa eikä ainootakaan valituksen aihetta. Netissä sivut toimii mainiosti, asiakaspalveluun olen päässyt aina alta kahden minuutin. Ei särise eikä muutenkaan laskuissa ole mitään epäselvää.

Lopettakaa turha narina ja opetelkaa lukemaan/käyttämään puhelintanne oikein.

eihän

tässä kukaan oo narissut. tyytväinen olen minäkin.

kannattaa valita oikea liittymä

Kaikilla muilla operaattoreilla on joko halvempi tai yhtä edullinen vaihtoehto ja kukaan niistä ei veloita maksua, jos soitetaan omaan asiakaspalveluun.
Telefinlandilla on niin paljon ongelmia, että asiakaspalvelua tarvitaan usein, ja tyhmät maksaa.

valetta

aspaan ei ole tarvinnut soitella koska kaikki toimii!

hyvin toimii kaikki

Minulla on kaksi liittymään
Kaikki toimii hyvin netin kautta hoidettuna
en ole tarvinut mitään asijakas palveluja
kun toimii niin hyvin kaikki.....
500+500min on 1000min ja vajaat 36euroa
halpaa on nyt....

TeleFinland

Kertokaa te käyttäjät, vähennetäänkö asiakaspalveluun soitetut maksulliset puhelut siitä puhepaketin (17.90) hinnasta,vai laskutetaanko ne erikseen.
Se asia kun ei tule ainakaan minulle selväksi noissa netissä näkyvissä ohjeissa.

-Kysyin vain tätä asiaa, mutta tuli turhiakin kommentteja, mutta kiitos asiallisesti vastanneille.
Voin kertoa , että minulla on nettiyhteys, mutta joskus voi siitä huolimatta tulla kiirellisiä asioita joita ei voi sähköpostitse hoitaa, vaan asiaan on saatava selvitys välittömästi.
Joten jätän siis TeleFinlandin hankkimatta.

vähenee minuuteista

kun soitat asiakaspalveluun, niin ne vähennetään puhepaketin minuuteista, ei tule mitään muuta extra maksua

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta