Olen rappiolla. Olen ryypännyt koko omaisuuteni, vaimo jätti pari vuotta sitten.
Nyt on vuokrat olleet rästissä ja sain häädön asunnostani. En tiedä mihin mennä.
Lääkäri kielsi juomasta enää pisaaraakaan sillä sairastan maksakirroosia.
Tiedän että on pakko lopettaa juominen tai kuolen. Mutta en pysty. Voi auta Jeesus!
Jeesus Auta!
15
1428
Vastaukset
- Kesä tulossa
Vaikka pää on juotu jo tohjoks, niin lohduttakoon sinua tieto, että maksa kestää elämän loppuun asti. Seuraavaks tietokone kurkusta alas. Mäki kutsuu!
Kokeile, onko sinusta mieheks eli tenuleiriin ja sassiin... - anomusten käsittelijä
>>Voi auta Jeesus!>>
Hakemukset tulee jättää kolmena kappaleena ja henkilötunnuksella varustettuina. Hakemuksen käsittely kestää kevätruuhkasta johtuen 5 kk.
Tsto J.N.-APU - aahoohoo
Hökäsen tään viestin tähän kohtaan, mutta tämä on kyllä kaikille avaukseen vastaajille.
Ajatelkaa, jos ihminen on tuskissaan ja kuolemanhädässä ja viimeisenä oljenkortena kirjoittaa tälle palstalle hätähuutonsa ja saa vastaukseksi tuollaista saatanan paskaa, niin eikö hän todellakin tunne olevansa yksin maailmassa.
Tiedän, että joskus on vaikeaa tunnistaa provo oikeasta, mutta kannattaako ottaa riskiä ja pistää leikiksi. Tämä tuntuu tosikkomaiselta, mutta tuo viesti voi olla totta - ei meistä kukaan sitä tiedä. - Joonatan*
Neuvoisin menemään terveyskeskukseen,ja pyytämään läheteen katkolle!!!Mieti selvistäpäin sitten tilannettasi???Sinä itse valitset,elämän tai kuoleman!!!Päätös oli minunkin tehtävä,ja päätin,, menin AA-han,löysin uudenlaisen elämän!!!Olen saanut olla raitiina pian viisitoista vuotta!!Päätöstäni en ole katunut!!Tiedät varmaan jo kaikki muutkin mahdolliset hoitopaikat!!Jos tarvit jotain erityisiä,puhelinnumeroita..Näillä sivuilla kyllä saat niistä tietoa::Oletan että tiedätkin kaikki vaitoehdot!!Suhtautumisesi sinuun näytää olevan joissain elellisissä viesteissä,asiatonta!!Älä niistä välitä!!!(Vain minun mielipiteeni).
- kärsinyt paljon kiltteydestä
ei kannata pilata kenenkään muun elämää.Ammattiapua kannattaa hakea!
- Sanna@
Jeesus kuulee kylla, mutta han myos haluaa, etta KANNAT OMAN KORTESI KEKOON eli RYHDISTAYDYT!
Maasta sen pienikin ponnistaa...:) - sheis fresch
minusta on hienoa että joku kuitenkin hätähuutona kirjoittaa asiasta ja tunnustaa! tsemppiä! ei ole olemassa raittiit vastaan päihteiden orjat!me olemme kaikki ihmisiä ja tuntevaisia...valoa kaikille!
- Päivä kerrallaan!
Vaikka pää on juotu jo tohjoks, niin lohduttakoon sinua tieto, että maksa kestää elämän loppuun asti.
- ovi avattiin
Minun rukoukseni Jumala kuuli ja olen saanut olla ilman viinaa jo monta vuotta
- råitis
Et saanut, vaan joudut olemaan.
- fyguhk
råitis kirjoitti:
Et saanut, vaan joudut olemaan.
Mahtaa harmittaa, kun itse et voi olla ilman, idiootti.
- vain itse voi
Pystyttävä ryhdistäytymään!
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." Ps.50:15
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954