AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / jarrulevyn vaihto eteen!

jarrulevyn vaihto eteen!

4 Vastausta 1 134 Lukukertaa
kertokaas selkeästi miten käy 626 -91 etujarrulevyjen vaihto ns. maalaijärjellä! tottakai vaihdan palat kans! siis alusta loppuun..kiitos!ai niin..on mulla tuo korjausopas apuna kans.

Mulla

626 VM-93 helppo homma,levyt ei ole kinni millään muulla kuin pyörän pulteilla.
Eli satulat pois ja kopsautus ja pitäs irrota.

Sehän käy

seuraavasti: Ekaksi löysäät napamutteria hieman kun auto vielä alhaalla, sitten etupää ylös ja pukille, renkaat veks, napamutteri kokonaan pois, alapallonivelen mutteri auki ja alatukivarsi irti napa-asetelmasta, napa-asetelman ja joustintuen kiinnitys auki, sitten irrotat napa-asetelman huolehtien siitä että vetoakseli ei flopsahda irti laatikosta, ja näin sulla on napa-asetelma jossa johon jarrulevy on ruostunut kiinni. Todennäköisesti et saa jarrulevyä irti napa-asetelmasta rikkomatta laakeri joten kiikuta asetelmat johonkin jossa vaihtavat levyn lisäksi myös laakerit. Ja sitten kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Toinen vaihtoehto on leikellä levy rälläkällä viilto ulkokehältä sisäänpäin vaurioittamatta napaa ja halkaisemalla sitten levy kahtia.

Korjaus vielä

tuohon edelliseen koska tuo raidetanko jäi vielä kiinni sekä jarrusatula eli nekin sitten tietty irrottaa myös. Farmarissa takajarryleveyissä on laakeri sekä pyöränpultit kiinni eikä vaihto siis onnistu ilman prässiä. Ohjeet siis -88...-92 malleihin sekä -96 farkkuun asti.

levyt irti!

ahaa.. siis "väkivaltaa" tarvitaan ja tietotaitoa! luulin kanssa että levyt on vain pyöränpulttien varassa!mutta jos noita levyjä joutuu hakkaamaan ja varomaan irroitusta. voi olla että vien auton levyineen pajalle!! ajattelin ensikertaa vaihtaa ne itse ja saada vaimo ylpeäksi =) kiitos vastauksista!
 /   /  /  / jarrulevyn vaihto eteen!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta