KLINGEL

jilla

Heips! Oletteko tilanneet uudesta postimyyntifirmasta nimeltään Klingel? Posti toi uuden katalogin.7Kokoja näyttää olevan jossain vaatteissa 56 asti, yleensä 52 asti.
Ovatko vaatteet reilunkokoisia vai pienellä muotilla tehty?
Mitä tarkoittavat vaatekoot 19-28 housuissa? Housuissa on kahta kokoa:sivupituus 105cm on koot 36-54 ja sivupituus 100cm 18-27.
Miten tilaan housuni?
Upeita vaatteita mutta aika hinnakkaita jotkut.

Nettisivut www.klingel.fi

57

38011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miina

      Joskus ennen joulua meille tuli se eka lehti ja ilmeisesti jotain tarjoushintoja olivat silloin koska tuntui tosi edulliselta (nyt uudessa kuvastossa hinnat olikin jo jotain ihan muuta luokkaa). Vaatteet oli ihan "tavallisen" kokoisia, eli tilasin samaa kokoa mitä yleensäkkin. Ja laadultaan olivat hyviä. Kyllä sinne varmaan taas täytyy tilaus laittaa kun juhlia olisi edessä. Ja sinnehän saa muistaakseni ihan puhelimitse avattua tilin niin että ostokset voi maksaa erissä. Jos se yhtään lohduttaisi kun niin hintavia ovat? =)

      • Ajattelematon

        Sieltä ja jouduin palauttamaan sopimattomat. Olin ostanut postiennakolla ja rahoja en saanut takaisin ennenkuin olin 3 kertaa soittanut sinne.Kesti yli 2 kuukautta.Elloksella ja Gellbesillä ei ole koskaan ollut ongelmia.Jos ostatte niin ostakaa laskuun,ei tarvi maksaa kuin ne ,jotka ottaa.


      • Minna
        Ajattelematon kirjoitti:

        Sieltä ja jouduin palauttamaan sopimattomat. Olin ostanut postiennakolla ja rahoja en saanut takaisin ennenkuin olin 3 kertaa soittanut sinne.Kesti yli 2 kuukautta.Elloksella ja Gellbesillä ei ole koskaan ollut ongelmia.Jos ostatte niin ostakaa laskuun,ei tarvi maksaa kuin ne ,jotka ottaa.

        Ovat kalliita,mutta hienoja vaatteita,cellbesiltä ja catalogilta olen tilannut.


      • , että
        Ajattelematon kirjoitti:

        Sieltä ja jouduin palauttamaan sopimattomat. Olin ostanut postiennakolla ja rahoja en saanut takaisin ennenkuin olin 3 kertaa soittanut sinne.Kesti yli 2 kuukautta.Elloksella ja Gellbesillä ei ole koskaan ollut ongelmia.Jos ostatte niin ostakaa laskuun,ei tarvi maksaa kuin ne ,jotka ottaa.

        tulevat saksasta ja jos palauttaa menevät sinne takaisin. palautus näkyy vasta sitten laskutuksessa, kun ovat kirjautuneet toiseen maahan... itsekin menin sekaisin, kun laskutukset olivat outoja ja olin tilannut kolmeen eri kertaan sieltä ja kysyin lopulta syytä. Yksi mikä on harmi, että jos tilaat väärää kokoa, niin et saa samalla postimaksulla tilattua oikeaa kokoa... elikkä aluksikin kannattaa tilata varoiksi paria eri kokoa jotta voi palauttaa toisen...


      • tellustallaaja
        , että kirjoitti:

        tulevat saksasta ja jos palauttaa menevät sinne takaisin. palautus näkyy vasta sitten laskutuksessa, kun ovat kirjautuneet toiseen maahan... itsekin menin sekaisin, kun laskutukset olivat outoja ja olin tilannut kolmeen eri kertaan sieltä ja kysyin lopulta syytä. Yksi mikä on harmi, että jos tilaat väärää kokoa, niin et saa samalla postimaksulla tilattua oikeaa kokoa... elikkä aluksikin kannattaa tilata varoiksi paria eri kokoa jotta voi palauttaa toisen...

        Minä olen tilannut Klingelistä aika monesti, usean vuoden ajan. Vaatteet on laadukkaita ja yllättävän hyvin sopivat päälle, koot pitävät siis ainakin useimmiten paikkansa. Olen myös palautellut vaatteita eikä koskaan ole ollut niin että olisin joutunut maksamaan siinä tapauksessa postimaksun. Miksihän sinä olet joutunut?


    • tyttönen vain

      Kiinnostuin kyseisestä firmasta, mutta sivulla www.klingel.fi lukee vain että nettisivut ovat vasta työn alla... kuis nyt silleen?

      • jilla

        otin vain nettiosoitteen kataloogista katsomatta itse sivuja!


    • piiu

      tilannut olen minäkin ja kaksi kertaa. kummallakin kerralla ovat puseroni nukkautuneet aika lailla, mielestäni liian nopeasti. en voi sanoa, että älä tilaa, koska kuitenkin jatkossakin tulen todennäköisesti tilamaan ko.firman tuotteita.

      • lyhyt nainen

        tilasin muutamat farkut ja kun lyhyt olen (n.160cm) niin tilasin sen mukaan lyhyille tarkoittuja (lahkeen pituus vyötärönauha mukaan lukien 100-102) housuja ja vaikka hintavia olivatkin niin säästyipähän ompelijalla käyttö (itse kun en osaa ommella) kun lahkeet olivat jo valmiiksi oikean mittaiset, eli säästin siinä sitten loppujen lopuksi. housut tulivat sittenkin halvemmaksi. olen tyytyväinen liikkeeseen. kun vielä saisivat netti sivut valmiiksi...


      • hami
        lyhyt nainen kirjoitti:

        tilasin muutamat farkut ja kun lyhyt olen (n.160cm) niin tilasin sen mukaan lyhyille tarkoittuja (lahkeen pituus vyötärönauha mukaan lukien 100-102) housuja ja vaikka hintavia olivatkin niin säästyipähän ompelijalla käyttö (itse kun en osaa ommella) kun lahkeet olivat jo valmiiksi oikean mittaiset, eli säästin siinä sitten loppujen lopuksi. housut tulivat sittenkin halvemmaksi. olen tyytyväinen liikkeeseen. kun vielä saisivat netti sivut valmiiksi...

        Minä myös tilannut niitä lyhyitä kokoja. Ainoa miinuspuoli on se, et toimitusaika oli tosi pitkä... Palautus toimii minusta ihan hyvin


      • a.d.

        Hej Piiu!

        Teetkö tilauksen internetin kautta? Jos teet miten ihmeessä pääset sivustoille.Minulla on ollut huono onni saada sivustoja aukeamaan. Kyllä muuten tilaisin kun suosin internetin kautta tilaamisen
        T:a.d.


    • a.d.

      Hej Jilla!
      En ole saannut sivustoja aukeamaan että olisin päässyt tutustumaan ja tilamaan.Olisiko lasten kokoja tai pienille ihmisille nuo koot 19-27? Tämä ei tietenkään auta sinua kun vain oli arvailu.Kyllä upeita vaatteita ja surku kun en saa internet sivustoa aukeamaan...

    • Tyrmistynyt.

      Hei! Jos vain sopivia vaatteita löytyy muualta, niin en voi suositella Klingeliä. Näin mulle kävi:

      Tilasin Klingelistä vaatteita viime kesänä ja maksoin tilaukseni. Palautin kuitenkin tilauksesta osan ja näin ollen minulle jäi rahaa ”sisään” 49.95 euroa. Tein elokuussa uuden tilauksen ja kysyin voinko käyttää hyvitykseni (49,95 EUR) uuteen tilaukseen. Kun asia oli heidän puoleltaan ok, tilasin jakun, joka maksoi 99,95 euroa.

      Sen jälkeen tästä koko tilausjupakasta on tullut aivan käsittämätön farssi, joka on kestänyt jo kuukausia. Vaikka minulla oli rahat sisässä ko. yrityksessä, jossain vaiheessa tilaukseni peruuntui heidän toimestaan automaattisesti, koska en ollut toimittanut heille kirjeitse henkilötunnustani.

      Aloin ihmettelemään miksei tilaustani kuulu ja kun aloin kyselemään sen perään, sain vain vastaukseksi että et ole antanut henkilötunnusta, joten tilaus on peruuntunut. En ole edes moista kirjettä nähnytkään. Enkä ymmärrä, miten tilaukseni voi peruuntua niin, että heillä on tilauksestani maksamani rahat, mutta peruuntumisesta ei kerrottu minulle mitään. Ja ennen kaikkea, tässä vaiheessa olin jo maksanut tilaukseni, joten en ymmärrä mihin he henkilötunnustani enää tarvitsivat.

      Nyt sain postitse vihdoin ja viimein saapumisilmoituksen jakusta. Jakun hinta oli siis 99,95 euroa, josta heidän olisi pitänyt hyvittää 49,95 euroa. Postiennakoksi oli kuitenkin merkitty 107,85 euroa. Eivätpä kuitenkaan saaneet rahojani, vaan laitoin sinne meiliä että taisi hinta olla hieman pieleen laskettu.

      Tuntuu, että tämä jupakka ei lopu koskaan ja jos loppuu, niin enpä taida kyseisen firman (?) kanssa olla enää tekemisissä.

      • Samat samat aivan järkky firma

        Moi tyrmistynyt & co
        Mä en voi myöskään muuta sanoa kuin aivan järkyttävä firma, kaikki tilaukset ja palautukset ym. ovat aivan sekaisin, enkä meinaa saada rahoja takaisin millään! Pitäisikö tehdä ilmoitus johonkin kuluttajansuoja-asiamiehelle tms.


      • Tyrmistynyt edelleen
        Samat samat aivan järkky firma kirjoitti:

        Moi tyrmistynyt & co
        Mä en voi myöskään muuta sanoa kuin aivan järkyttävä firma, kaikki tilaukset ja palautukset ym. ovat aivan sekaisin, enkä meinaa saada rahoja takaisin millään! Pitäisikö tehdä ilmoitus johonkin kuluttajansuoja-asiamiehelle tms.

        Hei "Samat sanat...", näin viestisi vasta nyt. Itse olen jo ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jolla oli jo ennestään yksi Klingel-juttu meneillään. Olen jo saanut rahani pois, toivottavasti sinäkin :-)


      • kledjut
        Tyrmistynyt edelleen kirjoitti:

        Hei "Samat sanat...", näin viestisi vasta nyt. Itse olen jo ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jolla oli jo ennestään yksi Klingel-juttu meneillään. Olen jo saanut rahani pois, toivottavasti sinäkin :-)

        Tilasin vasta ensimmäistä kertaa 3 viikkoa sitten,lasku tuli viikko sitten, mutta vaate lähetys on vielä tulematta, lasku erääntyy viikon päästä. Kuinka pitkiä ovat toimitusajat? Voiko juku kertoa.
        Laskua en maksa jos ei ole lähetystäkään tullut. Puhelimeen siellä ei tunnuta vastaavan, vaikka hälyttää normaalisti, olette jonossa sanotaan vaan.
        Että näin on käynyt.


      • peruutin
        kledjut kirjoitti:

        Tilasin vasta ensimmäistä kertaa 3 viikkoa sitten,lasku tuli viikko sitten, mutta vaate lähetys on vielä tulematta, lasku erääntyy viikon päästä. Kuinka pitkiä ovat toimitusajat? Voiko juku kertoa.
        Laskua en maksa jos ei ole lähetystäkään tullut. Puhelimeen siellä ei tunnuta vastaavan, vaikka hälyttää normaalisti, olette jonossa sanotaan vaan.
        Että näin on käynyt.

        Hyvä, että tuli vähän tsekattua kanssaihmisten kokemuksia Lahtelaisesta Klingelistä...juuri olin tilaamassa, mutta taidanpa jättää väliin, jos näin ongelmallista on muilla ollut...


      • puhelimella ei meinaa pääst...
        peruutin kirjoitti:

        Hyvä, että tuli vähän tsekattua kanssaihmisten kokemuksia Lahtelaisesta Klingelistä...juuri olin tilaamassa, mutta taidanpa jättää väliin, jos näin ongelmallista on muilla ollut...

        Todella huonoa palvelua Klingelillä, olen soittanut jo 2 kertaa ja pyytänyt etteivät enään lähetä kuvastoja.
        Paidan laatu ei vastannut odotuksia, eikä monen viikon odotus ollut kiva, eikä se että laskun olisi saanut monee korolliseen osaan.Nyt ilmoitin tekeväni tutkinta pyynnön poliisille, toivon että se auttaa.


      • Laku
        puhelimella ei meinaa pääst... kirjoitti:

        Todella huonoa palvelua Klingelillä, olen soittanut jo 2 kertaa ja pyytänyt etteivät enään lähetä kuvastoja.
        Paidan laatu ei vastannut odotuksia, eikä monen viikon odotus ollut kiva, eikä se että laskun olisi saanut monee korolliseen osaan.Nyt ilmoitin tekeväni tutkinta pyynnön poliisille, toivon että se auttaa.

        Todella uskomaton firma. Viime vuoden puolella erehdyin ilmoittamaan sähköposti osoitteeni kuvastojen lähettämistä varten. Nyt sitten postia on riittänyt ja ei näytä tulevan loppua.
        Olen kirjoittanut ainakin viisi kertaa ja pyytänyt lopettamaan, tuleehan sieltä joka osastolta jopa 20 sivua mainoksia. Ei mene perille, fiksuja vastauksia kyllä tulee mutta eipä muuta. On annettu ohjeita mistä voin tarkistaa olenko vielä postitus listoilla, siellä ei näy osoitettani, mutta postia vaan tulee. Henkilökunta lienee saanut erikoiskoulutuksen, jossa ei oteta asiakkaan toiveita huomioon. Minä en ainakaan tilaa ikinä k.o firmalta mitään.


      • Klingel-asiakas
        Laku kirjoitti:

        Todella uskomaton firma. Viime vuoden puolella erehdyin ilmoittamaan sähköposti osoitteeni kuvastojen lähettämistä varten. Nyt sitten postia on riittänyt ja ei näytä tulevan loppua.
        Olen kirjoittanut ainakin viisi kertaa ja pyytänyt lopettamaan, tuleehan sieltä joka osastolta jopa 20 sivua mainoksia. Ei mene perille, fiksuja vastauksia kyllä tulee mutta eipä muuta. On annettu ohjeita mistä voin tarkistaa olenko vielä postitus listoilla, siellä ei näy osoitettani, mutta postia vaan tulee. Henkilökunta lienee saanut erikoiskoulutuksen, jossa ei oteta asiakkaan toiveita huomioon. Minä en ainakaan tilaa ikinä k.o firmalta mitään.

        Tilasin talvella itselleni nilkkurit ja turkiksella reunustetun hupputakin. Olivat juuri sellaiset kuin kuvastossa ja upeat hintaansa nähden. Nyt keväällä tilasin kahdet kävelykengät ja yhdet housut ja taas meni nappiin. Olen erittäin tyytyväinen myös heidän palveluunsa, koska ilmoittavat sähköpostitse tilauksen saapuneen perille ja sitten hieman myöhemmin, että kaikkea löytyy. Olen tilannut laskutuksella eikä ole siinäkään mitään valittamista. Sähköpostiin tulevat ilmoitukset voi poistaa, jollei niitä halua lukea :)


      • Entinen asiakas

        Tilasin vaatteita muutaman kerran. Niihin olin tosi tyytyväinen.

        Sitten erehdyin suosittelemaan firmaa ystävilleni. Valitsin palkkioksi heidän nettisivuillaan edelleen olevan astiaston, jonka arvoksi ilmoittivat 50 euroa. Heiltä tuli viesti, etteivät pystykään toimittamaan astiastoa. Tilalle lupasivat toimittaa 15 euron alennuslapun. Tästä asiasta on nyt keskusteltu pari kuukautta. Edelleen jänkkäävät toimittavansa minulle alennuslapun. Astiasto kuitenkin on edelleen siellä sivuilla tarjolla. Onkohan sitä - tai muitakaan palkkioiksi luvattuja tuotteita - todellisuudessa koskaan ollutkaan.

        Myös tuotteiden palautuksessa oli ongelmia. Olin ostanut postiennakolla. Lupasivat "hyvittää asiakastiliäni". Minulla ei ole siellä mitään tiliä eikä tule koskaan olemaankaan. Saa nähdä näenkö niitä rahoja enää koskaan.


      • AsiakasZ
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Tilasin vaatteita muutaman kerran. Niihin olin tosi tyytyväinen.

        Sitten erehdyin suosittelemaan firmaa ystävilleni. Valitsin palkkioksi heidän nettisivuillaan edelleen olevan astiaston, jonka arvoksi ilmoittivat 50 euroa. Heiltä tuli viesti, etteivät pystykään toimittamaan astiastoa. Tilalle lupasivat toimittaa 15 euron alennuslapun. Tästä asiasta on nyt keskusteltu pari kuukautta. Edelleen jänkkäävät toimittavansa minulle alennuslapun. Astiasto kuitenkin on edelleen siellä sivuilla tarjolla. Onkohan sitä - tai muitakaan palkkioiksi luvattuja tuotteita - todellisuudessa koskaan ollutkaan.

        Myös tuotteiden palautuksessa oli ongelmia. Olin ostanut postiennakolla. Lupasivat "hyvittää asiakastiliäni". Minulla ei ole siellä mitään tiliä eikä tule koskaan olemaankaan. Saa nähdä näenkö niitä rahoja enää koskaan.

        Moi!

        Minä olen jo lähes kahden vuoden ajan ostellut ja palautellut Klingeliltä ilman mitään ongelmia.

        Kaikkiin sähköpostiviesteihini on vastattu nopeasti.

        Pari kertaa olen jäänyt paitsi tuotteesta, josta en koskaan saanut ilmoitusta postista. Tuote palautui takaisin ja myös siinä vaiheessa loppuunmyyty, kun tajusin kysellä perään.

        Olen saanut paljon kivoja vaatteita sieltä. Eihän
        normaaleista vaatekaupoista löydä nykyisin mitään jos olet kokoa esim. 44-46. Onneksi on tällainen
        postimyyntimahdollisuus edes.


      • Sarita
        AsiakasZ kirjoitti:

        Moi!

        Minä olen jo lähes kahden vuoden ajan ostellut ja palautellut Klingeliltä ilman mitään ongelmia.

        Kaikkiin sähköpostiviesteihini on vastattu nopeasti.

        Pari kertaa olen jäänyt paitsi tuotteesta, josta en koskaan saanut ilmoitusta postista. Tuote palautui takaisin ja myös siinä vaiheessa loppuunmyyty, kun tajusin kysellä perään.

        Olen saanut paljon kivoja vaatteita sieltä. Eihän
        normaaleista vaatekaupoista löydä nykyisin mitään jos olet kokoa esim. 44-46. Onneksi on tällainen
        postimyyntimahdollisuus edes.

        Ihmettelen hintoja, Saksan Klingelissä samat vaatteet ovat 10 euroa halvempia joka iikka, kyllähän tuota hintaa kertyy jos ostaa enempi...


      • lopputilikö
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Tilasin vaatteita muutaman kerran. Niihin olin tosi tyytyväinen.

        Sitten erehdyin suosittelemaan firmaa ystävilleni. Valitsin palkkioksi heidän nettisivuillaan edelleen olevan astiaston, jonka arvoksi ilmoittivat 50 euroa. Heiltä tuli viesti, etteivät pystykään toimittamaan astiastoa. Tilalle lupasivat toimittaa 15 euron alennuslapun. Tästä asiasta on nyt keskusteltu pari kuukautta. Edelleen jänkkäävät toimittavansa minulle alennuslapun. Astiasto kuitenkin on edelleen siellä sivuilla tarjolla. Onkohan sitä - tai muitakaan palkkioiksi luvattuja tuotteita - todellisuudessa koskaan ollutkaan.

        Myös tuotteiden palautuksessa oli ongelmia. Olin ostanut postiennakolla. Lupasivat "hyvittää asiakastiliäni". Minulla ei ole siellä mitään tiliä eikä tule koskaan olemaankaan. Saa nähdä näenkö niitä rahoja enää koskaan.

        olen jonkinverran tilannut mutta ei kai niillä hyvin mene kun tilauksesta luvatut lahjat on aina loppunut näin parista viime tilauksesta minulle riitti nyt ja on huonoa palvelua


      • ulm
        peruutin kirjoitti:

        Hyvä, että tuli vähän tsekattua kanssaihmisten kokemuksia Lahtelaisesta Klingelistä...juuri olin tilaamassa, mutta taidanpa jättää väliin, jos näin ongelmallista on muilla ollut...

        Klingel ei ole Lahtelainen firma. Klingel on saksalainen ja lahdessa on vain suomen toimipiste.
        Kaikki toutteet ja maksut mmenevät ja tulevat saksasta, josta myös viiveet ym johtuvat.
        Olen vuosikausia ostanut Klingeliltä niin suomeen, kuin saksaan ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Tilaamani tuotteet ovat olleet laadukkaita ja hyviä, palautukseni ovat toimineet hyvin ja johtuneet liian pienistä tai suurista tuotteista.
        Kärsivällisyyttä ja hyviä ostoksia.


      • eitilaa

        Kerran tilasin , en enää ikinä tilaa , enkä käytä tätä palvelua,
        maksoin ostoksen summan vahingossa , eli jäi tilausmaksu
        maksamatta , lähettivät huomautuksen ja siihen vielä 5 euron kulut
        päälle . Aion valittaa vielä asiasta .joten tulihan kalliiksi heidän epäselvä
        laskunsa, mutta tosiaankin näkyy että olin maksanut ostoksen ja helvetin
        ajoissa.
        Nyt loppu asiointi tallaisetan firmojen kanssa , eli ostan vain liikkeistä
        joilla on kunnon liikehuoneistokin ,


      • Hyviä kokemuksia
        Klingel-asiakas kirjoitti:

        Tilasin talvella itselleni nilkkurit ja turkiksella reunustetun hupputakin. Olivat juuri sellaiset kuin kuvastossa ja upeat hintaansa nähden. Nyt keväällä tilasin kahdet kävelykengät ja yhdet housut ja taas meni nappiin. Olen erittäin tyytyväinen myös heidän palveluunsa, koska ilmoittavat sähköpostitse tilauksen saapuneen perille ja sitten hieman myöhemmin, että kaikkea löytyy. Olen tilannut laskutuksella eikä ole siinäkään mitään valittamista. Sähköpostiin tulevat ilmoitukset voi poistaa, jollei niitä halua lukea :)

        Minulla on myös pelkästään hyviä kokemuksia! Tilaamani paidat ovat olleet malliltaan ja materiaaliltaan todella hyviä. Tilaan varmasti lisää. Virheitten varalle kannttaa varautua. Niistäkin kyllä selviää, kun on esittää faktaa.


    • Tomatillo

      Tilasin silloin kun klingelin ensimmäinen kuvasto ilmestyi suomeen. Silloin kaikki tapahtui saksassa. Hinnat olivat kohtuulliset ja vaatteiden laatu hyvä. Osa on vieläkin käytössä. Kun klingeliltä tuli kuvasto suomesta kokoja oli tippunut pois, enkä ole tilannut enää, mutta tosiaan Saksasta
      löytyy.

    • 104kg

      olen tilannut paljon vaatteita itselleni.Tuotteet ovat hintavia, mutta kestävät taatusti sen minkä maksavat
      kannatan tilaan itselleni nykyään sieltä.

      • Olenko pitkä?

        Olen tilannut, mutta olen joka kerta palauttanut tilaamani vaatteet, koska ne ovat aina olleet liian lyhyitä. Siis niin paidat kuin housujen lahkeetkin. Yleensä ei nyt sentään joka vaate ole liian lyhyt. Joten olen miettinyt, että onko ne yleisesti ottaen lyhyemmille ihmisille ne Klingelin vaatteet.
        Minulla ei ole ollut ongelmia palautusten tms. kanssa.
        Yritän muistaa, että en tilaa sieltä enää, koska en saa sopivia vaatteita.


      • Tiltsi
        Olenko pitkä? kirjoitti:

        Olen tilannut, mutta olen joka kerta palauttanut tilaamani vaatteet, koska ne ovat aina olleet liian lyhyitä. Siis niin paidat kuin housujen lahkeetkin. Yleensä ei nyt sentään joka vaate ole liian lyhyt. Joten olen miettinyt, että onko ne yleisesti ottaen lyhyemmille ihmisille ne Klingelin vaatteet.
        Minulla ei ole ollut ongelmia palautusten tms. kanssa.
        Yritän muistaa, että en tilaa sieltä enää, koska en saa sopivia vaatteita.

        Minä olen saanut Klingeliltä hyviäkin tuotteita ja sopivia.

        Ongelma on, että jos tilaan paidan kokoa jotain ja se on liian iso. Vaihdan pienempään ja se on ok.
        Seuraavalla kerralla tilaan samaa pienempää kokoa ja se onkin iso tai päin vastoin.

        Housuja olen saanut tosi hyviä. Tosin, niissäkään ei päde aina samat koot. Olen nyt mitannut kaikkien tilaamieni housujen vyötärön ympärykset ja yrittänyt tehdä oikein tilastoa niistä. Kokotaulukon mukaan minun pitäisi tilata ainakin yhtä numeroa suuremmat, kun mittaan napakasti vyötärön ympäryksen. Tiedän, että ne ovat heti liian isot.

        Takit on myös hyvän näköisiä, mutta en uskalla tilata niitä. Kenkiä on tullut myös hankittua, yleensä onnistuneesti.

        Tuo palautusrumba on pelannut, mutta työlästä. Ei siinä ole nykyisin valittamista.

        Voi kun niitä kaikkia pääsisi kokeilemaan jossakin. Paljon kivoja vaihtoehtoja ja hyviä malleja isommallekin naiselle. Nytkin selailen uutta kuvastoa, mutta tarkkaan harkitsen. Mitään kallista esim. en uskalla tilata.


      • kärsimätön?
        Tiltsi kirjoitti:

        Minä olen saanut Klingeliltä hyviäkin tuotteita ja sopivia.

        Ongelma on, että jos tilaan paidan kokoa jotain ja se on liian iso. Vaihdan pienempään ja se on ok.
        Seuraavalla kerralla tilaan samaa pienempää kokoa ja se onkin iso tai päin vastoin.

        Housuja olen saanut tosi hyviä. Tosin, niissäkään ei päde aina samat koot. Olen nyt mitannut kaikkien tilaamieni housujen vyötärön ympärykset ja yrittänyt tehdä oikein tilastoa niistä. Kokotaulukon mukaan minun pitäisi tilata ainakin yhtä numeroa suuremmat, kun mittaan napakasti vyötärön ympäryksen. Tiedän, että ne ovat heti liian isot.

        Takit on myös hyvän näköisiä, mutta en uskalla tilata niitä. Kenkiä on tullut myös hankittua, yleensä onnistuneesti.

        Tuo palautusrumba on pelannut, mutta työlästä. Ei siinä ole nykyisin valittamista.

        Voi kun niitä kaikkia pääsisi kokeilemaan jossakin. Paljon kivoja vaihtoehtoja ja hyviä malleja isommallekin naiselle. Nytkin selailen uutta kuvastoa, mutta tarkkaan harkitsen. Mitään kallista esim. en uskalla tilata.

        Tilasin laskulle Klingelistä 2 neuletakkia ja uimashortsit, nettisivujen mukaan varastotilanne hyvä. Ilmoittivat toimitusajaksi kaksi viikkoa. Kahden viikon jälkeen ilmoittivat että laskulla ei voikkaan maksaa, joten sovittiin maksutavaksi postiennakko. Odottelin taas kaksi vikkoa, jonka jälkeen soitin sinne ja kysyin että onkohan sieltä mitään tulossa. Sanoivat tilaamani tuotteiden olevan saksassa odottamassa toimitusta suomeen, joten saattaa mennä vielä pari viikkoa. Tästä viikko eteenpäin tulivat uimashortsit ja kahden viikon päästä ilmoitus jossa kerrottiin toisen neuletakeista olevan loppuunmyyty. Taas soitto kyseiseen firmaan ilmoittaakseni etten halua tilalle vastaavaa tuotetta, kun ei oikein homma siellä päässä pelaa ja jos toisen neuletakin joskus saisi niin hyvä. Tässä vaiheessa ilmoittivat myös tämän olevan loppuunmyyty ja väittivät että kaikki tuotteet olisi lähetetty, mutta palautuneet takaisin.

        Matkahuollossa ehdin tässä kahdessa kuukaudessa asioimaan muutaman kerran ja missään vaiheessa ei kyseisiä tuotteita olllut sinne saapunut tai edes tulossa.

        Näin huonoa asiakaspalvelua en kyllä vielä eläessäni ole mistään saanut. Ilmeisesti väite että tuotteet olisi lähetetty ja palautuneet oli aivan täyttä paskaa, koska lähetetyistä shortseista tuli ilmoitus sähköpostiin, mutta neuleista ei.


      • samaa mieltä!
        kärsimätön? kirjoitti:

        Tilasin laskulle Klingelistä 2 neuletakkia ja uimashortsit, nettisivujen mukaan varastotilanne hyvä. Ilmoittivat toimitusajaksi kaksi viikkoa. Kahden viikon jälkeen ilmoittivat että laskulla ei voikkaan maksaa, joten sovittiin maksutavaksi postiennakko. Odottelin taas kaksi vikkoa, jonka jälkeen soitin sinne ja kysyin että onkohan sieltä mitään tulossa. Sanoivat tilaamani tuotteiden olevan saksassa odottamassa toimitusta suomeen, joten saattaa mennä vielä pari viikkoa. Tästä viikko eteenpäin tulivat uimashortsit ja kahden viikon päästä ilmoitus jossa kerrottiin toisen neuletakeista olevan loppuunmyyty. Taas soitto kyseiseen firmaan ilmoittaakseni etten halua tilalle vastaavaa tuotetta, kun ei oikein homma siellä päässä pelaa ja jos toisen neuletakin joskus saisi niin hyvä. Tässä vaiheessa ilmoittivat myös tämän olevan loppuunmyyty ja väittivät että kaikki tuotteet olisi lähetetty, mutta palautuneet takaisin.

        Matkahuollossa ehdin tässä kahdessa kuukaudessa asioimaan muutaman kerran ja missään vaiheessa ei kyseisiä tuotteita olllut sinne saapunut tai edes tulossa.

        Näin huonoa asiakaspalvelua en kyllä vielä eläessäni ole mistään saanut. Ilmeisesti väite että tuotteet olisi lähetetty ja palautuneet oli aivan täyttä paskaa, koska lähetetyistä shortseista tuli ilmoitus sähköpostiin, mutta neuleista ei.

        Älkää tilatko Klingeliltä. Olen tilannut sieltä tänä keväänä ensimmäistä kertaa ja vaikka olen valinnut maksutavaksi laskun, tilaus tulee postiennakolla. Se on kalliimpi vaihtoehto ja jos palauttaa tuotteen, niin rahat on jo maksettu siitä. Ja rahat jää klingel-tilille seuraavia tilauksia varten. Nyt vielä yritän saada rahojani pois...

        Pitkille toimitusajoille ei oikein mahda mitään ja asiakaspalvelu sähköpostilla on toiminut kohtuullisen nopeasti, mutta silti olen todella tyytymätön kyseiseen firmaan. Olen tilannut aikaisemmin paljon Ellokselta, Anttilalta ym. eikä tälläisiä ongelmia ole ollut koskaan. En voi suositella Klingeliä kenellekään!


      • surusanteri
        samaa mieltä! kirjoitti:

        Älkää tilatko Klingeliltä. Olen tilannut sieltä tänä keväänä ensimmäistä kertaa ja vaikka olen valinnut maksutavaksi laskun, tilaus tulee postiennakolla. Se on kalliimpi vaihtoehto ja jos palauttaa tuotteen, niin rahat on jo maksettu siitä. Ja rahat jää klingel-tilille seuraavia tilauksia varten. Nyt vielä yritän saada rahojani pois...

        Pitkille toimitusajoille ei oikein mahda mitään ja asiakaspalvelu sähköpostilla on toiminut kohtuullisen nopeasti, mutta silti olen todella tyytymätön kyseiseen firmaan. Olen tilannut aikaisemmin paljon Ellokselta, Anttilalta ym. eikä tälläisiä ongelmia ole ollut koskaan. En voi suositella Klingeliä kenellekään!

        Ja minä taas halusin nimenomaan postiennakolla pakettini. Sain kirjeen, jossa ilmoitettiin, että valitsemani maksutapa (POSTIENNAKKO) ei käy, vaan ainoastaan postiennakolla toimitetaan tavarat. Juuri näin. Vastsin kirjeeseen, että olin hakenut postiennakolla aiemmatkin pakettini ja ajoissa, ei asiakaspalautuksia tai vaihtoja. Olin niin käärmeissäni, että kirjoitin myös, että jos raha ei kelpaa, ei tarvitse lähettää katalogejakaan. Paketti tuli aikas pian.


      • ikkiluut
        surusanteri kirjoitti:

        Ja minä taas halusin nimenomaan postiennakolla pakettini. Sain kirjeen, jossa ilmoitettiin, että valitsemani maksutapa (POSTIENNAKKO) ei käy, vaan ainoastaan postiennakolla toimitetaan tavarat. Juuri näin. Vastsin kirjeeseen, että olin hakenut postiennakolla aiemmatkin pakettini ja ajoissa, ei asiakaspalautuksia tai vaihtoja. Olin niin käärmeissäni, että kirjoitin myös, että jos raha ei kelpaa, ei tarvitse lähettää katalogejakaan. Paketti tuli aikas pian.

        Itse olen tilannut muutamia kertoja ja aina pelennut kaikki,mutta aikaa on kulunut lähetyksessä. Kokonumerot ovat aika isoja ja olen joutunut palauttamaankin,olen kokoa 36 Nyt tilaan mattoa, saas nähdä kuinka käy,tulis edes jouluksi


    • ei koskaan enään

      Haluan myös varoittaa,että säilyttäkää kaikki kuitit noudosta ja varsinkin palautuksesta!!!!!!!! tilasin noin vuodenverran,maksoin tuotteet mitkä pidin ja loput palautin.kunnes eräänä päivänä tuli iso lasku kaikista ostamistani ja palautamistani tuotteista,oikein perinnällä uhkasivat.Oli tosi iso työ käydä Valintatalon kanssa kaikki kuitit läpi ja todeta , omalta osalta kunnossa.Se soittelu,sähköpost,i omat kuitit käytiin läpi .Olin jo valmis kääntymään juristin puoleen.Kun vihdoin asia oli ok ,niin vielä tuli karhua.Eikä missään vaiheessa anteeksipyyntöä.katalogi tulee uskollisesti sille et mahda mitään.

      • Kl.ok!

        Olen tilannut monta kertaa ja ei ole valittamista.Hyvin on toiminut vaihdot ja palautukset. Farkut ovat ihania.Ei näy jokaisen jalassa samoja.Jaa kun siellä on ne erittäin lyhyet koot.Puhelimeen on vastattu aika nopeesti. Joskus kestää paketin tulo pitkään,mutta sen ymmärtää jos ei Lahden varastossa ole sillä hetkellä ja tavaraa tilataan saksasta, niin kestäähän se toimitus.Olen ollut tiliasiakas jo ainakin 5 vuotta.Näinä päivinä on tulossa paketti sieltä..koot ovat samat kuin täälläkin.Harmi jos joillain on vaikeuksia klingelin kanssa.Minulla ei ole moitittavaa.Kannatan tiliä,,ettei tarvitse maksaa ennenkuin olet saanut ja nähnyt tuotteen, että kaikki on Ok.


    • fillaritäti

      Olen ollut muutaman vuoden tiliasiakas. Piti oikein miettiä, mitä olen tilannut...monet esim. puserot ovat makuuni jotenkin liian koristeltuja. Tai sitten jos on ollut sopivan "yksinkertainen" malli, löytyy vain yksi järkyttävä (minusta) väri; oranssi, lime tms. Olenhan suomalainen, sinisen ja mustan - sekä pelkistetyn linjan kannattaja.

      Pari takkia olen tainnut tilata, trenssi oli jotenkin jäykkää materiaalia, mutta kokoja löytyy. Ei ainakaan Hyvinkäältä löyty tavallista trenssiä koossa 52. Hupullista talvitakkia etsin myös täältä, ei toivoakaan. Jotain ihmeellisiä korsiteltuja takkeja, maahan asti olevia esiteltiin paikallisessa "isojen tyttöjen" liikkeessä. Joissakin kaupoissa koot loppuvat takeissa kokoon 46.
      Klingelillä sensijaan oli jopa montakin vaihtoehtoa fillaristille sopivaksi hupulliseksi reilusti takapuolen peittäväksi takiksi.
      Valintaani olen tyytyväinen, sekä väriin että laatuun.

      Muita vaatteita en ole tilannut. Niitä saa kuitenkin joskus jopa liikkeistäkin. Jotenkin se Klingelin kuosi- ja mallistomaailma on minulle vieras. En ole ehkä tarpeeksi ladylike =)

      Cellbesin laatuun en sen sijaan ole ollut tyytyväinen. Ja monesti kivan vaatteen koot loppuvat 48:aan.

    • ------

      Ostin aivan ihanan silkkivillaisen ohuen neuleen, käytän paitapuseron alla.
      Toimitusaika oli kaksi viikkoa.
      Ei ongelmia.

    • asfdrfgf

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

      • timanttifriikki

        Kattelin netissä timantti koruja ja päädyin tolle sivustolle. Löysin yhen ihanan korun ja jos ostan sen niin onko turvallista. Eli saanko sen ja sillee??


      • hfkgihhh
        timanttifriikki kirjoitti:

        Kattelin netissä timantti koruja ja päädyin tolle sivustolle. Löysin yhen ihanan korun ja jos ostan sen niin onko turvallista. Eli saanko sen ja sillee??

        Kuule ja sillee kun en tiiä tällee ett pitäskö tilata sillee kun on mää rahahommat tällee ja sillee


    • karakas

      tilaajana monta vuotta,suurin osa ollut hyviä,jos koko ym.ei ok olen palauttanut ja aina toiminut .kiitos hyvä asiakaspalvelu. toiveena lähetän paljon tilaavana JATKOSSA VÄHEMMÄN STRASSELEITA,KORISTEITA , ENEMMÄN MUSTIA JA HARMAITA,NIIN KAUPAKSI MENEVÄT

      • Valikoimaa

        Isotkin NAISET haluaa värikkäitä ja vähän koristeellisempia vaatteita. Onneksi nuo toiveesi ei löydä perille.


    • Ei-näin-helppo-nakki

      Sain näiltä tietääkseni mitään tilaamatta pakettikortin ja kun kävin hakemassa sen siellä oli monen sadan euron sormus ja lasku. Lähetin sen saman tien takaisin ja palautuskuitti talteen. Klingel.fi on täysi huijarifirma!!!

      • Joku_virhe

        Joku on tehnyt tilauksen puolestasi, joko vahingossa naputtelemalla väärän asiakasnumeron tai joku on tilannut kiusallaan. Ei ne lähettele tavaraa tilaamatta.


    • turrr

      Ihan hyvä firma!

      • Lyhyt

        Toivoisin enemmän ISOJA kokoja 56-58. Olen "kahlannut" katalogeja. eikä niitä ole kuin muutama sen kokoinen ja nekin ovat vähän omituisia "retkuja". Toivoisin isoja Parkatakkeja (en ole löytänyt mistään kokoa 56-58). Myöskin puseroita ja tunikoita. Onko niin että luullaan meitä läskien lämmittävän, ei tarvita vaatteita eikä kenkiäkään turvonneisiin jalkoihin.


      • kjgfjkbggfvhjb
        Lyhyt kirjoitti:

        Toivoisin enemmän ISOJA kokoja 56-58. Olen "kahlannut" katalogeja. eikä niitä ole kuin muutama sen kokoinen ja nekin ovat vähän omituisia "retkuja". Toivoisin isoja Parkatakkeja (en ole löytänyt mistään kokoa 56-58). Myöskin puseroita ja tunikoita. Onko niin että luullaan meitä läskien lämmittävän, ei tarvita vaatteita eikä kenkiäkään turvonneisiin jalkoihin.

        Parkatakki on rumin mahdollinen takkimalli. En ikinä osta moista itselleni, vaikka onkin nyt muotia.


    • Salahi

      Olen tilannut paljon vaatteita Klingeliltä jo monen vuoden ajan ja olen ollut tyytyväinen tuotteisiin.Tottakai Saksasta ensin Lahteen ja sieltä eteenpäin asiakkaalle kestää tulo pitempään kuin lähempää. Olenkin tilannut tarpeeksi ajoissa. Netin kautta tilatessa tulee sähköpostiini usein myös tarjouksia.Palautuksista ja lähetyksistä saan myös tiedon sähköpostiini.

    • Olen_tilannut

      Laadukkaita kivoja vaatteita, mutta joskus ehkä liian villejä kuoseja ja värejä.
      Hillitympää voisi olla enemmän.Suurinosa puseroista on myös liian lyhyitä.
      Isompia kokoja tilatessa, toivoisi puserossa olevan hieman pidempi helma.
      Pitkähelmaisissa paidoissa ja tunikoissa ylipainoinenkin näyttää hieman hoikemmalta.Lyhyissä paidoissa ja tunikoissa ja pusakkamallisissa takeissa, tulee hirveä pallomainen vaikutelma.Joskus klingeliltä löytää jotain edullistakin, mutta kun lisäävät postimaksun, ei tunnu enää halvalta.Hymy hyytyy myös aina siinä vaiheessa, jos tilaat isomman koon vaatteita, hinta pomppaa heti ylös.
      Isokokoisuus on siis kallista, siitä rankaistaan näin.

    • surkeaatoimintaa

      Kamala pettymys. Iso tilaus, lupasivat 5-7 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta toimituksen. Aika meni yli. Kukaan ei ilmoittanut mitään. Soitin, koska tarvitsin vaatteet muutaman päivän päästä. Vastauksena oli, että ei tule ehtimään. Ovat tulleet, mutta menneet takaisin jonnekin kauas, etananpostilla. Tulee kun tulee, jos tulee. Paitsi ettei osa tule, kun niitä ei edes ole, vaikka olivat kuitenkin verkkokaupassa niitä myyneet.

      Eli yhteenvetona voisi sanoa älä tilaa mitään tästä firmasta. Nykyaikana tuollainen toimitusvarmuus ja hälläväliä asenne on ennen kuulumatonta. Toimitukset järkyttävän pitkiä, niistä ei infota, otetaan hinta, mutta tuotetta ei ole. Järkyttävää asiakkaan aliarviointia ja odotuksien pettämistä.

      Pitää siis lähteä ostoskeskuksiin nyt kiireessä etsimään jotain, kun tämä Klingel ei pystynyt toimittamaan yhtään vaatekappaletta edes kahdessa viikossa.

      • Anonyymi

        Myös tilannut Klingeliltä, nykyään tuotteet saattaa peruuntua ilman mitään syytä? Ja palautus rahoja saa odottaa useamman kuukauden. Aina on kuulemma menossa järjestelmä uudistus.. Just just


    • tilaaja

      Olen tilannut jo monta vuotta, hyvin on toiminut, jos en ole varma koosta tilaan kaksi kokoa ja palautan toisen. välillä vähän liian villejä ja erikoisia vaatteita....
      tiliin ostan ja maksan sen mitä pidän, seuraan tiiviisti saldoa ja omia tietojani.
      Hyvin toimii, saldo täytyy pitää aisoissa...

    • Anonyymi

      Tilasin Klingeliltä monta vuotta ja kaikki meni suurinpiirtein hyvin.
      Paitsi että esim rintaliiveistä sanotaan että mitta on mitattu rintojen alta, niin olikin tuotteessa mitattu päältä. Eli siis noin 15 cm virhe. Huomautin siitä kun palautin, mutta tuntui ettei noteerattu ollenkaan systeemivirhettä tietyn merkin tuotteissa.

      Viime kesänä tilasin monta tuotetta kesäalesta. Osa niistä tulikin, mutta lenkkarit ja mekko jäivät puuttumaan. Olin tilannut ne kotiinkuljetuksella, joka mainittiin tuotesivuilla. Tilaukseni loppuosa peruttiin, koska Klingel ei enää halunnut toimittaa kotiin. Minulta ei kysytty, voisiko tuotteet toimittaa jollain muulla tavalla. Ja joka tapauksessa tuotteet oli myyty loppuun.

      Minullahan oli sitten rahaa sisällä. Menin tilaamaan toiset vastaavat tuotteet 20 euroa kalliimmalla. Ei ollut mitään mahdollisuutta käyttää sisällä olevaa rahaa, vaan koko tilaus piti maksaa. Sain tilausvahvistuksen toimituspäivineen.

      Kyselin sitten näiden rahojen perään, ja ne maksettiin minulle.

      Tämäkin tilaus peruttiin sitten, perusteena ettei tuotteita ollutkaan.
      Odottelin pari kuukautta tilauksesta, ja kyselin sitten taas rahojeni perään. Sieltä ei saa palautuksia, ellei itse kysele.

      Päätin, etten jatkossa ikinä enää tilaa sieltä mitään.
      Äitini osti sieltä tavaraa meille joululahjoiksi kauan sitten. Nyt se on pilalla. En tiedä mikä laskukone siellä on johdossa.

      Minua harmittaa valtavasti, että monella nettisivustolla mainostetaan nimenomaan Klingelin kenkiä, jopa vilkkuen, kun niitä ei kirveelläkään saa. Mainostamiseen ne kyllä satsaavat, mutta ei kunnolliseen tietojärjestelmään ja asiakaspalveluun.

    • Anonyymi

      Tuotteiden toimitus ei toimi.

      Tuotteet tilattu 1.10 ja asiakaspalvelulla ei 9.11 vielä tietoa milloin saisivat toimitettua tuotteita, koska heillä on sulku lähettämössä jo useamman viikon ajan.

      Peruin kaupat ja onneksi sain rahat takaisin tosin osiin pilkottuna usean päivän aikana.

      Ei kannata tilata heiltä mitään, ennen kuin saavat hommat toimimaan.

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä jotain outoa tässä verkkokaupassa. Saapa nähdä, loppuuko toiminta kokonaan. Tilaukseni piti tulla joulukuussa, eli olihan siihenkin tilatessani lokakuussa pitkä aika, mutta tavaroilla ei ollut kiire ja Klingelhän antoi jonkin ihme hyvityksenkin kun tilausten saaminen kestää kauan. Olen ollut vuosia asiakkaana, eikä tällaisia viiveitä ole minulle ainakaan ennen sattunut. Kuulin, että toimitus tapahtuisi tammikuussa...epäilen onko koko lafka enää pystyssäkään. Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, että varaston joku ihme hässäkkä estäisi toimitukset NÄIN kauan. Paras ostosaika meneillään ja Klingel se vaan ei myy, tai myyhän se, mutta ei toimita! Onko tullut yhtään Black Friday-mainosta? Kun muut firmat tuuttaa sähköpostit täyteen mainoksia, Klingel vaan järjestelee varastoaan.
        Niin tulihan minulle viesti, että joku vastaava kuin tilaamani olisi varastossa tilattavissa. No en ollut sitä aikonutkaan tilata, se käväisi ostoskorissani, mutta valitsin tämän, joka nyt ehkä kököttää jossain Saksassa...Ja kun soitin ja kysyin, että jos tilaankin sen vaihtoehdon, niin ei sitäkään kuitenkaan saa sen nopeammin. Niin, sehän olikin vaan TILATTAVISSA, toimitustahan ei luvattukaan.
        Itse en ainakaan tilaisi joulua silmälläpitäen mitään, ei siihen toimitukseen voi luottaa!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe