Eilen treffeillä naisen kanssa

Petetyn maku

Moi!
Aina naiset haukkuu että miehet on sikoja, huijareita ja tiesmitä. Entäs tämä tapaus. Eilen teintreffit samasta kaupungista olevan naisen kanssa. Ihme kyllä, nainen oli sitä mitä ilmoituksessaan kertoi, , ikä, pituus ja paino oikein ja jopa kuva ja hyvän näköinen nainen ja näköjään tiesi sen itsekin. Lahdessa tavattiin. Hyvä keskustelija ja ensimäistä kertaa tuntui että nyt minulla natsasi. Olisi pitänyt arvata että huijatuksi tulen, koska vaikutti liian hyvältä todeksi. Jonin verran häiritsi se puhetapa jolla yritti akateemisuuttaan korostaa käyttämällä sivistyssanoja, hänelle tyypillisiä sanoja olivat kaoottinen, negatiivinen, banaali. Oli vaikea uskoa hänen koulutustasoaan, tuli paikalle aika nuhruuntuneissa farkuissa. Eikö akateemisilla ole sen verran hyvä palkka ettei tarvitse kirpputorilta vaatteita ostaa kuten tämä nainen. Juttelimme muutaman tunnin ja sitten tuli kuin isku vasten kasvoja, hän sanoi että hänen mielestään olemme eri maailmoista ja ettei meillä ole mitään yhteistä. Olimme kirjoitelleet muutaman viestin. Mitä hän odotti minulta? Olin oma itseni ja se ei hänelle riittänyt. Jäi paskan maku suuhun koko illasta vaikka muuten oli ihan mukavaa. Lähtiessään ei sitten sanonut muuta kuin hyvää jatkoa sydänystävän etsimiselle ja toivottavasti löydät oikean. Mitä nuo naiset luulevat olevansa kun ei mikään riitä. Meinasin että laitan sanan kiertoon niille joiden sivuilla hän on tänäänkin käynyt että millainen tapaus mutta en viitsi tuhlata aikaa. Etsiköön sitä unelmaprinssiään.

206

60206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pofessional

      Etkö nyt tajua,ettet ollut Hänen makuunsa! Parempihan se sulle on,että kertoi heti ekoilla treffeillä,ettet kuvittele sen enempää.

      • Makuja monia

        Juuri näin, ei kaikki voi tykätä kaikista. Itse olen 38v, kivannäköinen ja fiksuksi kehuttu nainen. Olen ollut useilla treffeillä parin vuoden aikana mutta ei vaan ole "natsannut". Olisin ollut kiinnostunut muutamasta henkilöstä pitemmällä tähtäyksellä mutta he eivät olleet minusta ja toisinpäin myös muutaman kerran. En mitenkään ottanut näistä "rukkasista" nokkiini sillä kemiat ym.ei vaan aina matchaa yhteen niin että olisi molemminpuolista. Se on vaan tosiasia eikä tarkoita että olisi jotenkin huono tai epäkelpo. Eihän kaikki voi olla minusta kiinnostuneita enkä minä kaikista. Sama asia sinunkin tapauksessa. Ehkä joskus vielä matchaa molemminpuolin.


      • K.K + työkaverit

        Huh huh heijaa.. Luettiin viiden porukalla kirjoituksesi pariin kertaan ja kukaan ei ymmärtänyt tuosta yhtään mitään. Se oli vissiin tarkoituksesikin?.

        Todella outoa. Miksi siis kirjoitella tänne mitään jos kukaan ei ymmärrä pointtiasi. Varmasti sinulle joku on joskus sanonut vastaavaa. Ihme hyypiö olet.
        Jatkapas sitä jutustelua kirjoittelun sijasta ihan itseksesi. Ja jos tänne päätät kuitenkin kirjoitella, niin tarkistuta kirjoituksesi sisältö muulla kuin itselläsi.


      • ...
        Makuja monia kirjoitti:

        Juuri näin, ei kaikki voi tykätä kaikista. Itse olen 38v, kivannäköinen ja fiksuksi kehuttu nainen. Olen ollut useilla treffeillä parin vuoden aikana mutta ei vaan ole "natsannut". Olisin ollut kiinnostunut muutamasta henkilöstä pitemmällä tähtäyksellä mutta he eivät olleet minusta ja toisinpäin myös muutaman kerran. En mitenkään ottanut näistä "rukkasista" nokkiini sillä kemiat ym.ei vaan aina matchaa yhteen niin että olisi molemminpuolista. Se on vaan tosiasia eikä tarkoita että olisi jotenkin huono tai epäkelpo. Eihän kaikki voi olla minusta kiinnostuneita enkä minä kaikista. Sama asia sinunkin tapauksessa. Ehkä joskus vielä matchaa molemminpuolin.

        Nyt on akanvaihtoviikkot.
        Muuten hyvä, mutta olet kyllä liian rapea ja laho meidän asettamaan ikähaarukkaan.

        Juu kiitos ei!.
        Me etsimme naisia, ei harppuja.
        Jatkoja sulle.


      • - PROFESSIONAL -

        Olisiko se ollut ennemminkin PROFESSIONAL. Nyt aapinen käteen ja kouluun.


      • sulle jatkoja kans
        ... kirjoitti:

        Nyt on akanvaihtoviikkot.
        Muuten hyvä, mutta olet kyllä liian rapea ja laho meidän asettamaan ikähaarukkaan.

        Juu kiitos ei!.
        Me etsimme naisia, ei harppuja.
        Jatkoja sulle.

        Toivottavasti pääset soittamaan toista viulua.


    • Miehikäinen

      Tuommoisia naisia on koko foorumi täynnä. Minä sinuna olisin laittanut varoitusviestin niille joiden sivustoja hän on käynyt katsomassa ettei pääse leikkimään tunteilla enää muiden kanssa.

      • Yrittäkää tajuta

        Että aina ei kemiat kohtaa. Se ei tarkoita että nainen olisi julma, leikkisi tunteilla ym. Mitä tunteita nyt edes yhdellä tapaamiskerralla ehtii muodostumaankaan. Kaikki johtuu näissä tapauksissa miehen heikosta itsetunnosta kun rupeavat syyttelemään naisia ties mistä. Yhtä hyvin voisi miestä syyttää siaksi ja vaikka miksi jos ei olekaan naisesta kiinnostunut ekojen treffien jälkeen. Ei tulisi mieleenkään, sen verran on itsetunto kohdallaan. Et ainakaan minulta mitään sympatioita saa vaan kehotuksen mennä katsoa peiliin.


      • Yrittäkää tajuta...

        ...että kyseinen mieshlö ei vaan ollut kyseisen naishlön tyyppiä, makuun, matchannut yhteen, kemiat ei kohdanneet hänen puoleltaan. Miten tahansa sen sanookin. Turha syytellä että julma nainen, leikkii tunteilla ym.typerää. Mitä tunteitakaan nyt 1.treffeillä ehtii muodostumaan.

        Kyse on vaan miehen heikosta itsetunnosta.On helppo syytellä toista kiinnostumattomuudesta kun ei ole rohkeutta/järkeä katsoa peiliin ja miettiä että voisikohan syy olla siinä mitä peilistä näkyy, että en sitten ollut hänen tyyppiään.

        Kunnioitettavaa sen sijaan on että nainen oli rehellisesti sanonut jo ekoilla treffeillä mikä tilanne on eikä antanut turhia toiveita jatkosta. Se paremminkin olisi ollut julmaa. Väitän että hyvin moni nainen ei olisi pystynyt/halunnut/kehdannut sanoa suoraan. Vaan olisi heittänyt ne tavalliset fraasit "mailaillaan ja soitellaan taas" ja kun mies kysyy seuraavasta tapaamisesta niin "katsotaan" ym. Tietty, fiksu tajuaa jo niistäkin mikä on homman nimi. Mutta kaikkein paras on sanoa suoraan heti. Toinen ei jää turhia toiveita elättelemään.


      • pelleilyyn kyllästynyt

        Juu, niillä pitäisi olla lappu otsassa, että LUUSERI, EI MEISTÄ OLE MIHINKÄÄN!!!


      • ***
        Yrittäkää tajuta kirjoitti:

        Että aina ei kemiat kohtaa. Se ei tarkoita että nainen olisi julma, leikkisi tunteilla ym. Mitä tunteita nyt edes yhdellä tapaamiskerralla ehtii muodostumaankaan. Kaikki johtuu näissä tapauksissa miehen heikosta itsetunnosta kun rupeavat syyttelemään naisia ties mistä. Yhtä hyvin voisi miestä syyttää siaksi ja vaikka miksi jos ei olekaan naisesta kiinnostunut ekojen treffien jälkeen. Ei tulisi mieleenkään, sen verran on itsetunto kohdallaan. Et ainakaan minulta mitään sympatioita saa vaan kehotuksen mennä katsoa peiliin.

        Eihän tuo ko. kirjoittaja syytellyt kirjoituksessaan treffikumppania kertaakaan. Kirjoittaja mainitsi, että treffikumppani oli "Hyvä keskustelija".

        Sekö on sitten syyttelyä?. Aijai jai.
        Kannattaisi ensin lukea ja sisäistää välitetty viesti. Olettaminen ei ole tietämistä.

        Kerro ensinnäkin, että millä kirjoittaja syytteli treffikumppaniaan?

        Onko syytteleminen ja kehuminen sekoittunut sinulla?

        Ennemminkin sinä avasit tuon syyttelytulvan / tuomitsevan linjan kirjoituksellasi. Hyväksy ihmiset sellaisena kuin he ovat, äläkä yritä parantaa omakuvaasi.

        Kenenköhän tässä nyt pitää peiliin katsoa. Juu, älä lähde tuolle vääristelylinjalle ollenkaan!. Ole ystävällinen ja lue kirjoitus uudelleen.

        Ja se onkin uutta, että miehellä onkin heikko itsetunto jos kertoo oman näkemyksensä treffeistä. Aika erikoinen on sinun ajattelutapasi täytyy kyllä sanoa. Ei taida järki päätä pakottaa sinullakaan.

        Noh, älä sure, et ole yksin.

        Pidä tuosta kiinni!


      • tuomas
        Yrittäkää tajuta kirjoitti:

        Että aina ei kemiat kohtaa. Se ei tarkoita että nainen olisi julma, leikkisi tunteilla ym. Mitä tunteita nyt edes yhdellä tapaamiskerralla ehtii muodostumaankaan. Kaikki johtuu näissä tapauksissa miehen heikosta itsetunnosta kun rupeavat syyttelemään naisia ties mistä. Yhtä hyvin voisi miestä syyttää siaksi ja vaikka miksi jos ei olekaan naisesta kiinnostunut ekojen treffien jälkeen. Ei tulisi mieleenkään, sen verran on itsetunto kohdallaan. Et ainakaan minulta mitään sympatioita saa vaan kehotuksen mennä katsoa peiliin.

        hyvä sinulle, en tajua mikä suomalaista miestä vaivaa......... kannattaa katsoa peiliin ihan, vaikka pari kerta..... missä teidän itsetunto....??


      • KKK2010

        Kai naisellakin on oikeus valita seuransa. Parempi, että ilmoittaa rehellisesti ettei kiinnosta eikä vaan häivy kuvioista ilmoittamatta mitään!!! Treffeillähän on tarkoitus käydä juuri siitä syystä, että voi kasvotusten tutustua ja katsoa kiinnostaako kyseinen kumppani ehdokas myös livenä.


    • Professional2

      Eihän tuo tyttö mitään leikkinyt/huijannut!!!!
      EI VAAN PITÄNYT NÄKEMÄSTÄÄN&KOKEMASTAAN!
      Kyl te ootte kans.....

      • Petetty

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.


      • Arvelia
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Se nainen huomas, ettei hän ole sinun tasoa?


      • ..............
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        no kaivoitko sit nenää tai röyhtäisitkö.Meinaa ei ne vaatteet aina kerro kaikkea,kuten kerroit luulisi olevan varaa ostaa uudet farkut,eikä kulkea kuluneissa.Haloo kuluneet on paremmat minusta,vaikka minullakin on varaa ostaa uusia. Ei se nainen sua huijannu,vissiin ei kestänyt sinun tekopyhyyttäsi tai muuta. Sanoi sinulle nätisti,mutta ei näköjään riitä sinulle!!!!!!!!


      • Eero26
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        tapaamasi nainen sanoi hienotunteisesti että olette "eri maailmoista". Suoraan sanottuna hän tarkoitti, että sinä olet vähän yksinkertainen etkä kelpaa hänelle. Ei vain halunnut loukata. se tuosta tekstistäsi paistaa läpi. Miksi muuten sinun pitäisi varoittaa naisesta muita tsättääjiä? Jos sinä et kelpaa sille naiselle, niin voihan nainen silti tulla juttuun jonkun toisen kanssa (esim. minun), ei se hullummalta eukolta kuulostanut mielestäni! Ansaitsee paremman ja itsevarmemman miehen kuin sinä.


      • neiti x
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        ...on juuri sinun kaltaiset friikit. Pelkään että jos en kaikesta yhteydebn pidosta huolimatta pidäkään siitä toisesta ja sanon sen, niin hän suuttuu ja tekee jotain tyhmää (levittää juoruja, alkaa vainota....). Ymmärrä nyt hyvä ihminen että ihmissuhteissa on kuitenkin paljolti kyse kemioista, joita teidän välillä ei nähtävästi ollut. Säälittävää jos et sitä tajua....


      • Mies
        neiti x kirjoitti:

        ...on juuri sinun kaltaiset friikit. Pelkään että jos en kaikesta yhteydebn pidosta huolimatta pidäkään siitä toisesta ja sanon sen, niin hän suuttuu ja tekee jotain tyhmää (levittää juoruja, alkaa vainota....). Ymmärrä nyt hyvä ihminen että ihmissuhteissa on kuitenkin paljolti kyse kemioista, joita teidän välillä ei nähtävästi ollut. Säälittävää jos et sitä tajua....

        Kyllähän se juttu on niin,että useimmat naiset täällä haluavat vaan katsoa,kelpaavatko vielä.Luulevat itsestään liikoja ja saavat itsetunnon kohotusta antamalla pakit miehelle kuin miehelle.Oikeasti nämä naiset ei kelpaa kenellekkään.Itse teen heille saman,heti tavattuani sanon hei hei,ollaan eri maailmasta,näkemiin!Sitten itketään ja roikutaan ja kysellään miksei kelvata.Kyllä lähtee!!


      • Raimat
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Eihän tunteilla ja tietojen ilmoittamisella ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Odotatko tosiaan, että jonkun pitää ihastua/rakastua suhun vaan sen takia, että vastaat omaa kuvaustasi? Viime kädessähän kaikki on kiinni kemiasta, joko synkkaa tai ei synkkaa. Teillä ei riittävästi synkannut. Ja ilmeisesti olit itse niin täynnä omaa ihanuuttasi, ettet edes huomannut ettei teillä synkannut! Fiksu ihminen käyttäytyy hyvin eikä näytä tunteitaan niin selvästi. Huonosti kasvatettu ihminen olisi ilmeisesti ilmaissut itsensä niin selkeästi, että säkin olisit tajunnut, ettei teillä synkkaa.
        Eikä se komea ulkonäkö takaa yhtään mitään, päinvastoin, jonkun vähemmän komean kanssa olisi hyvinkin voinut synkata paremmin.
        Ja on todella lapsellista edes harkita kostoa siinä mielessä, että rupeaa muka varottelemaan toisia! Ei kaikki ole niin herkkänahkaisia kuin sinä, kaikki ei kuvittele, että heti ekalla kerralla pitää homman toimia!


      • Nainen
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Voi teitä miehiä,kun ette tunnu tajuavan et vaikka kuinka olis hyvännäköinen,tyylikäs yms.,niin jos ei vaan natsaa niin ei natsaa! Jos naisesta tuntui että ette henkisellä tasolla ole samalla viivalla,tai hän vaan muuten ei tuntenut että olet hänelle se oikea. Turha tällaisesta on täällä valittaa,mielestäni reilua että hän kertoi asian heti ensimmäisillä treffeillä eikä jäänyt leikkimään tunteillasi. Eli vaikka ulkonäkö miellyttäisi,niin siltikään kaksi ihmistä ei välttämättä tunne molemmat vetoa toisiinsa,onhan todellisuus aina eri juttu kuin netissä kirjoittelu...


      • AMK
        Mies kirjoitti:

        Kyllähän se juttu on niin,että useimmat naiset täällä haluavat vaan katsoa,kelpaavatko vielä.Luulevat itsestään liikoja ja saavat itsetunnon kohotusta antamalla pakit miehelle kuin miehelle.Oikeasti nämä naiset ei kelpaa kenellekkään.Itse teen heille saman,heti tavattuani sanon hei hei,ollaan eri maailmasta,näkemiin!Sitten itketään ja roikutaan ja kysellään miksei kelvata.Kyllä lähtee!!

        Miksi nimimerkkisi on mies, vaikka puhut kuin poikanen. Itse en ole koskaan 29 ikävuoteni aikana itkenyt ja ruikuttanut miehen perään, siksi että en ole miellyttänyt häntä. Sehän vain opettaa, että aikaa toisen tutustumiseen ja omien tunteiden kuunteluun kannattaa käyttää. Ei nainen mene rikki, jos ekat treffit jäävät vikoiksi. Eikä pitäisi mennä miehenkään.


      • Stiina
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        No ei ihme ettet kelvannut tälle naiselle!Et varmaan tässä elämässä tule ymmärtämään MIKSI.
        Hohhoijaa....


      • Tilanteessa ollut
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.


      • ossi
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Sinun jutut ei vaan osunut vaikka ulkonäkö olisikin osunut!Anna olla jo pahvi!Elämä jatkuu.Ainakin meillä muilla!!


      • akateeminen nainen
        Tilanteessa ollut kirjoitti:

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.

        Ei se koulutus vaikuta mitään. Itse seurustelen ihanan miehen kanssa, joka on tavallinen DUUNARI. Kesällä naimisiin :)Akateemiset miehet ei osaa olla aitoja. Naiset te vaaditte liikaa.


      • _ . H
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Sinulla menee vielä hyvin, mutta kun tulet petetyksi itse suhteessa 7 kertaa, alkaa sitä miettimään, että missä vika, niin kuin kaverini teki.

        Tässä tapauksessa mukaan mahtuu uskovaine, joka vannoi, että koskaan ei ole pettänyt, eikä petä, mutta toisin on käynyt. Milloin makasi alivuokralaisen, milloin isäpuolen, sekä kaverini parhaan ystävän kanssa. Lopuksi tapaus K.K päätyi työkaverinsa sänkyyn, mutta jatkaen toimiaan, välillä käy siltikin vieraissa kun tilaisuus tulee.

        Nykyinen mies ei tiedä tästä mitään millainen lastensa äiti todellisuudessa on ja on ollut aikaisemmin. Eipä omena ole kauas puusta pudonnut, Naisen äiti oli nuoruudessaan samanlainen kuin myös lisksi nuo kaksi muuta omaa tytärtäkin. Se seksi on niin hyvää, että lojaalisuuskin jää toiseksi. Mutta jätetään ne omaan arvoonsa ne Hollolalaiset. Mielestäni toiminta keskenkasvuisten touhua. Nykyään ne perheelliset ”äidit ja tyttöystävät” tänä päivänä on, mitä on. Vain pieni murto-osa on niitä lojaaleja. Muutama prosentti.

        Jotkut ne ei vaan kasva koskaan mieleltään kypsiksi aikuisiksi, ei vaikka eläkeikään tulisi. Harmi ja sääli sinänsä.

        No onneksi nykyään kaverini on erittäin menestyvä monessakin suhteessa. Ei ole pulaa mistään muusta kuin vapaa-ajasta. Todellinen selkävoitto. Nostankin hänelle hattua huimasta suorituksesta. Itse en ehkä olisi samasta suoriutunut.

        Ko. aiheesta ollaan myös kirjoitettu netissä viimeiset kolme vuotta, että ”naiset” on ollut kaukana TODELLISISTA NAISISTA ja siitä lojaalisuudesta, sekä tehneet kaikkea inhottavaa, epämoraalisia tekoja. On perheenrikkojaa, kolmoisdraamaa, salailua, valehtelua, varastelua ja vaikka mitä säätöä ja luurankoa kaapissa. Säälittäviä tapauksia. Missä on heidän kurinalainen kasvatus.

        Moni mies / nainen onkin päätynyt syvän pettymyksen jälkeen raakaan tekoon, joita ollaan saatu lukea mm. lehdistä.
        Näkisin, että naiset pelaa ennemminkin riskillä kuin miehet. Moni naisystävistänikin on myöntänyt pettäneensä useimmin kun kerran. Seksikumppaneita elämän aikana näille henkilöille kertynyt jo pitkälle toistakymmentä ja toisille niin monta, ettei enää laskuissa pysytä.
        Itse en näistä henkilöistä juuri perusta, sillä en halua olla tekemisissä heikkojen moraalittomien ihmisten kanssa. Pettäjien joukkoon mahtuu näitä ns. ”seurustelevia sinkku naisia, kuin miehiäkin”.

        Mutta on tärkeää sanoa asiat suoraa kuin epäsuorasti. Sinä olet siinä joka tapauksessa edunsaajana, etkä häviäjänä, vaikka muulta se tuntuu.
        Jokaisella pakilla on oma merkityksensä. Sinuna en ottaisi, enkä tekisi mitään ongelmaa asiasta, vaan katsoisit kohti tulevaisuutta, sillä niitä kunnollisia naisia riittää tässä maailmassa vielä monelle.

        Tämä on myös tärkeää muistaa. Älä odota koskaan toiselta liikoja. Tee voitavasi ja tyydy siihen. Kyllä se jossain vaiheessa löytyy, jolle sitä rakkautta voit antaa. Muista kuitenkin, että ei ole kohteliasta mennä ensimmäisenä yönä pitkälle. On hyvä tutustua ensin ja päästä toistenne ajatusmaailmoihin sisälle. Maltti on tässä valttia!. Ja jos nyt tulet suhteessa petetyksi, niin leuka pystyy. Pettäminen on heikkoutta.

        Kerroit vielä, että treffikumppanisi kulki ns. kulahtaneissa vaatteissa. En minä ainakaan lähtisi kulahtaneissa vaatteissa treffeille, ellei ne ole tarkoituksella ns. kivipestyt tai vastaavat. Treffeillä tulee tietysti olla oma itsensä, mutta liika diivailu sivistyssanoilla menee jo esittämiseksi pätemiseksi. Joskus sitä tavatessaan ajattelee vastaavasta ihmisestä, että haluavatko he päteä, diivailla, keskustella itselleen toisen kiusaksi, vaiko sitä kaikkea.
        Tiedä sitä sitten, mutta kyllä se naisen itseriittoisuus, päteminen ja keskenkasvu pitää miehen silmään osua jo kilometrien päästäkin. Naiset ovat menettäneet arvonsa koska he panostavat ulkonäköönsä aivan liikaa ja se sisäinen kauneus unohtuu ja jää varjoon jos sitä nyt edes on. Kyllä niitä näyteikkunasta pilaavia ”naisia”, vai pitäisikö sanoa lapsia ja lapsenmielisiä näkee kun menee ulos. Usein treffeillä olen käynyt ja kauniiden naisten kanssa, mutta mitä olen noilta treffeiltä saanut. En mitään. Lapsia naisen ruumiissa.

        Pakkeja olen saanut kaksi kun olin murrosikäinen, mutta nyt kolmekymppisenä en kertaakaan. Treffien jälkeen kyllä silloin on tapaamisia ehdoteltu, mutta jos toisella ei ole mitään sellaista tarjota, mitä haluan, en lähde sitä olematontakaan etsimään. Mikään tilapäinen / hätävarasuhde ei tule kysymykseenkään. Miksi siis etsiä ihmisestä, jotain sellaista, mitä siinä ei ole. Heillä ei ole ollut mitään sellaista, mitä olisin jäänyt kaipaamaan.

        En halua esitellä vain kaunista naista, vaan ajatukseltaan järkevää ja rakentavaa keskustelukumppania. Onnekseni minulla nyt sellainen on ja toivon sinunkin löytävän haluamasi. Muistetaan kumminkin, että täydellistä suhdetta ei olekaan.

        Lopuksi vielä, että naisia ei vaan oteta, se ei ole nimittäin autokauppaa. Naisilla kuin myös miehillä on oma tahto, jota tulee arvostaa, mutta ei ääneen. Muista siis arvostaminen ja arvosteleminen, ne ovat kaksi eri asiaa, jotka on hyvä muistaa. Sanoisin, että tosiasioiden kohtaaminen kasvattaa ihmistä halusi sitä tai ei.
        Ole lojaali itsellesi ja toisille. Tällä vaikutat elämänlaatuusi olennaisesti.

        Onnea etsimiseen..


      • Herra X
        Mies kirjoitti:

        Kyllähän se juttu on niin,että useimmat naiset täällä haluavat vaan katsoa,kelpaavatko vielä.Luulevat itsestään liikoja ja saavat itsetunnon kohotusta antamalla pakit miehelle kuin miehelle.Oikeasti nämä naiset ei kelpaa kenellekkään.Itse teen heille saman,heti tavattuani sanon hei hei,ollaan eri maailmasta,näkemiin!Sitten itketään ja roikutaan ja kysellään miksei kelvata.Kyllä lähtee!!

        Naiset katsovat mm. ystävällisen käytöksen / kohteliaisuuden iskemiseksi. Tähänkin on törmätty, että on saanut myöhemmin kuulla, että olenkin yrittänyt iskeä. Kiva kun minullekin kerrotaan. En sitä tienytkään.

        Jos olet tyly, niin olet paska. Ja jos olet kohtelias olet heti lähentelemässä, kopeloimassa ja iskemässä.

        Oudointa mihin olen törmännyt..
        Entä tämä kun olet tavannut naisen kerran ja saat kuulla, että ko. nainen on sinut jättänyt!.
        Miten nainen voi jättää kuin ei olla edes seurusteltu?.

        Entäs kun käyt kaverin ja sen naisen kanssa kolmistaan kaupassa, niin ollaan jo kolmistaan harrastettu seksiä. Todella sairasta!

        Akat on toinen toistaan sekopäisempiä. Ihme pellejä.

        Nyt on mukavan asiallinen nainen, joka osaa olla aito nainen, eikä mikään pillipiipari tai lapsi.

        Mikään ei ole hyvä. Naisilla ei ole järkeä!


      • HERRA X
        neiti x kirjoitti:

        ...on juuri sinun kaltaiset friikit. Pelkään että jos en kaikesta yhteydebn pidosta huolimatta pidäkään siitä toisesta ja sanon sen, niin hän suuttuu ja tekee jotain tyhmää (levittää juoruja, alkaa vainota....). Ymmärrä nyt hyvä ihminen että ihmissuhteissa on kuitenkin paljolti kyse kemioista, joita teidän välillä ei nähtävästi ollut. Säälittävää jos et sitä tajua....

        Olettaminen ei ole tietoa. Muista tämä


      • Stenberg W
        Raimat kirjoitti:

        Eihän tunteilla ja tietojen ilmoittamisella ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Odotatko tosiaan, että jonkun pitää ihastua/rakastua suhun vaan sen takia, että vastaat omaa kuvaustasi? Viime kädessähän kaikki on kiinni kemiasta, joko synkkaa tai ei synkkaa. Teillä ei riittävästi synkannut. Ja ilmeisesti olit itse niin täynnä omaa ihanuuttasi, ettet edes huomannut ettei teillä synkannut! Fiksu ihminen käyttäytyy hyvin eikä näytä tunteitaan niin selvästi. Huonosti kasvatettu ihminen olisi ilmeisesti ilmaissut itsensä niin selkeästi, että säkin olisit tajunnut, ettei teillä synkkaa.
        Eikä se komea ulkonäkö takaa yhtään mitään, päinvastoin, jonkun vähemmän komean kanssa olisi hyvinkin voinut synkata paremmin.
        Ja on todella lapsellista edes harkita kostoa siinä mielessä, että rupeaa muka varottelemaan toisia! Ei kaikki ole niin herkkänahkaisia kuin sinä, kaikki ei kuvittele, että heti ekalla kerralla pitää homman toimia!

        Täysin retorinen asiayhteys. Nimenomaan ne tunteet ja kemiat ovat yhteydessä projisoitumisessa.

        Täytyy todeta, että eipä taida tuo psykologia olla vahvimpia puoliasi. No kuitenkin jatkoja sulle.


      • Stenberg W
        Tilanteessa ollut kirjoitti:

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.

        En sinnäkin asiaton nimittely ei korosta sinunkaan älyäsi, joten samalla viivalla näytätte olevan. Joten vilkaiseppas sinne peiliin, ennen kuin rupeat täällä pullistelemaan ja vuodattamaan.

        Jatkoja teille!


      • Stenberg W
        Tilanteessa ollut kirjoitti:

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.

        Ensinnäkin asiaton nimittely ei korosta sinunkaan älyäsi, joten samalla viivalla näytätte olevan.

        Joten vilkaiseppas sinne peiliin, ennen kuin rupeat täällä pullistelemaan ja korostamaan omaa todellista älyäsi, sekä parantamaan omaa kuvaasi.

        Taisit niin kuin kompastua omiin kengannauhoihisi, jotka ihan itse solmit. Vai solmiko ne äitisi?.

        Jatkoja teille!


      • L.Y
        Tilanteessa ollut kirjoitti:

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.

        Hahah.. Hohoh.. Kyllä nimimerkki ”Tilanteessa ollut” on selvästi naispuolinen, sellainen raakile vielä. Kukaan muu ei noin naruta itseään 10 - 0, kuin nainen.


      • ne on jotain
        akateeminen nainen kirjoitti:

        Ei se koulutus vaikuta mitään. Itse seurustelen ihanan miehen kanssa, joka on tavallinen DUUNARI. Kesällä naimisiin :)Akateemiset miehet ei osaa olla aitoja. Naiset te vaaditte liikaa.

        ...romanssipellejä tai runopoikia!
        Ällöä.. =/


      • tuomas09
        Stiina kirjoitti:

        No ei ihme ettet kelvannut tälle naiselle!Et varmaan tässä elämässä tule ymmärtämään MIKSI.
        Hohhoijaa....

        heippas,

        missä ihmeessä miehet teidän itsetunto on.....??


      • nvl
        Tilanteessa ollut kirjoitti:

        Siis oliko kyseisen naisen torjunta todella niin suuri kolaus ISOLLE egollesi että OIKEASTI edes harkitsit jotain varoitusviestejä muille miehille?!?! Palaahan takaisin maan pinnalle. Et EHKÄ sittenkään ole kaikkien naisten unelma...

        Kyllähän naisesta saatoit vaikuttaa viestien ja kuvien perusteella ihan mukavalta, mutta oikeasti toista ihmistä EI voi, korostan vielä, EI VOI TYNTEA KUNNOLLA ellei ole tavattu. Ei deittisi mitään sinua huijannut. Totesi sinun vain olevan parempi netissä ja kuvassa kuin livenä. Ehkä et ollutkaan juuri sitä mitä hän oli sinusta odottanut. Oikea luonnehan ei näy valokuvissa...Ja jos tässä viestissä on mielestäsi outoja sivistyssanoja, ymmärrät varmaan jo itsekkin miksi fiksu ja akateemisesti koulutettu nainen ei välttämättä halua lapsillensa isäksi itseään huomattavasti tyhmempää miestä. Meri on täynnä kaloja. Myös sinun älykkyytesi tasolla olevia. Kasva "mies" aikuiseksi äläkä turhia valita.

        Ps. Kiroilu ei korosta miehekkyytäsi, vaan vahvistaa kuvaa heikoista älynlahjoistasi.

        vastaus, liityn 100%


      • hmmm..
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        eroavat selkeästi. Sinä käytät kirosanoja, ja jos hän ei ole kiroilevaa tyyppiä?? Mene ja tiedä.


      • kaunis nainen
        Mies kirjoitti:

        Kyllähän se juttu on niin,että useimmat naiset täällä haluavat vaan katsoa,kelpaavatko vielä.Luulevat itsestään liikoja ja saavat itsetunnon kohotusta antamalla pakit miehelle kuin miehelle.Oikeasti nämä naiset ei kelpaa kenellekkään.Itse teen heille saman,heti tavattuani sanon hei hei,ollaan eri maailmasta,näkemiin!Sitten itketään ja roikutaan ja kysellään miksei kelvata.Kyllä lähtee!!

        Kuules mies, juuri sinunlaistesi takia, otin profiilini pois käytöstä!

        Olet selvästi naistenvihaaja - etkä ainoa!


      • pyhpöh
        Petetty kirjoitti:

        Mitä vitun asiantuntijoita nää yhdet täällä leikkii. Yksi sanoo etten muka ollut sen naisen makuun ja toinen herjaa ettei nainen pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Voin sanoa että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Vastasin TÄYSIN sen naisen haku profiilin vaatinuksia kaikin puolin. Ja hän oli nähnyt kuvani ennen tapaamista koska lähetin sen hänelle sähköpostina ja oli varmasti mun oma kuva. Miten joku vitun pahvipää täällä väittää ettei muka pitänyt näkemästään ja kokemastaan. Meillä oli mukava ilta siihen asti kunnes tämä nainen sanoi ettei olla samasta maailmasta. Minun mielestä se on tunteilla pelaamista koska hänellä oli minusta kaikki tiedot ja olin rehellisesti ne ilmoittanut. Että rehellinen mies ei kelpaa ja sitten valitetaan että miehet valehtelee.

        Muutama viesti, valokuva ja profiilin mätsäys ei nyt ehkä kuitenkaan anna koko kuvaa henkilöstä...
        joillain menee vuosia ennenekuin tajuaa että toinen ei ole "hänen tyyppiään"

        Ehkä kannattaa rauhoittua...treffeillä on tarkoitus tutustua ja jos ei toinen kiinnosta sitten ei ...

        Mikä tässä nyt oli huijausta???


    • Nimetön

      Varmasti se tuntuu pahalta jos on itse sitä mieltä että nyt tärppäsi....
      ja sitten toinen ei olekkaan samaa mieltä.
      Mutta mielestäni olet nyt täysin kohtuuton.
      Hän käyttäytyi käsitykseni mukaan täysin asiallisesti ja vieläpä ihan fiksusti kun sitten ilmoitti sinulle heti että hänen mielestää te ette sovi yhteen. Törkeää käytöstähän on sitten se että jättää toisen siihen uskoon että kaikki hyvin ja sitten ei anna kuulua itsestään mitään

      Tämä treffailu vaati vähän sellaista "urheiluhenkeä" ja reiluutta puolin ja tosisin. Tollaisella asenteella liikkellä olevien pitäisi pysyä pois näistä jutuista jos ei riitä kanttia pelin henkeen.
      Kamalaa ajatellakin että joku tuollainen katkera tiukkapipo voisi nyt mustamaalata tämän täysin asiallisesti käyttäytyneen naisen maineen näillä sivuilla lähettelemällä perättömiä ilmiantoja.

      Eli mitä tästä opimme on myös niin että jos saat viestin joltain joka yrittää "varoittaa" sinua henkilöstä jonka kanssa kirjoittelet saattaa olla vain katkeroitunut henkilö joka aivan syyttä mustamaalaa jotain toista henkilöä joka on antanut hänelle pakit!!!!!!

      • Petetty

        En palaa tälle foorumille. Heti sataa paskaa niskaan. Sulla on samanlainen viisasteleva tyyli kirjoittaa kun tällä tapaamallani naisella puhetyyli, oikein kaunopuheista!


      • Nimetön
        Petetty kirjoitti:

        En palaa tälle foorumille. Heti sataa paskaa niskaan. Sulla on samanlainen viisasteleva tyyli kirjoittaa kun tällä tapaamallani naisella puhetyyli, oikein kaunopuheista!

        No ainakin voimme kaikki todeta sinun vastauksistakin tälle palstalle että tiedämme nyt missä vika oli.
        Nainen teki todellakin hyvän havainnon ja totesi että hän ei ole sinusta kiinnostunut, ja tähän kaikilla on oikeus!

        Tuollaista pikkusieluista, huonoilla itsetunnolla varustettua miestä kun kukaan nainen ei halua.


      • Petetty
        Petetty kirjoitti:

        En palaa tälle foorumille. Heti sataa paskaa niskaan. Sulla on samanlainen viisasteleva tyyli kirjoittaa kun tällä tapaamallani naisella puhetyyli, oikein kaunopuheista!

        lähtiessään vielä nimenomaan jätti tilanteen auki sanomalla että oli kiva jutella. Ensin siis sanoi ettei olla samasta maailmasta - ei varmasti oltu - se nainen oli jostain Marsista tai Jupiterista,aivan vieraantunut tyyppi. Ja viimeiseki sanoi että oli kiva jutella. Jos oli kiva jutella niin miksei sitten toista kertaa? Oli vähän skitsoa.


      • Petetty
        Nimetön kirjoitti:

        No ainakin voimme kaikki todeta sinun vastauksistakin tälle palstalle että tiedämme nyt missä vika oli.
        Nainen teki todellakin hyvän havainnon ja totesi että hän ei ole sinusta kiinnostunut, ja tähän kaikilla on oikeus!

        Tuollaista pikkusieluista, huonoilla itsetunnolla varustettua miestä kun kukaan nainen ei halua.

        !!!


      • karvaton esimies

        näissä nettijutuissa monet alitajuisesti reflektoivat omia ideaalejaan toisen kirjallista viestintää kohtaan, joten ei sitä saa masentua jos nettideitti antaa pakit sen takia että henkilökemiat paljastuvat treffeillä puutteellisiksi...

        kohteliasta on ilmoittaa asiasta suoraan eikä vältellä asiaa esim. vastaamatta meileihin/soittoihin.

        varsin primitiivistä sen sijaan on ottaa kritiikki henkilökohtaisesti ja aloittaa toisen mustamaalaus nettipalstalla. jos teillä ei toiminut, niin sitten ei toiminut. vedetään hieman henkeä ja jatketaan etsimistä... eikö niin?


      • kohtalotoveri
        Petetty kirjoitti:

        lähtiessään vielä nimenomaan jätti tilanteen auki sanomalla että oli kiva jutella. Ensin siis sanoi ettei olla samasta maailmasta - ei varmasti oltu - se nainen oli jostain Marsista tai Jupiterista,aivan vieraantunut tyyppi. Ja viimeiseki sanoi että oli kiva jutella. Jos oli kiva jutella niin miksei sitten toista kertaa? Oli vähän skitsoa.

        Ihmissuhteissa pelataan tunteilla, ei järjellä. Vaikka kuinka olisit profiilin perusteella sopivan tuntuinen kumppani, niin jos tytöstä et tuntunut oikealta niin sille ei sitten voi mitään. Se ei ole kenenkään vika. On tietysti karvas pettymys, jos sinun mielestäsi sovitte yhteen mutta hänen mielestä ei, mutta molempien täytyy kuitenkin olla samaa mieltä ennen kuin asia voi kehittyä pidemmälle.

        Mielestäni sinulla on muuten joitain väärinkäsityksiä akateemisuudesta. Ensinnäkään se ei ole sen enempää älykkyyden kuin varallisuudenkaan tae, vaikka näiden välillä korrelaatiota ehkä onkin. Luonnollisestikaan akateemisuus ei myöskään takaa tyylitajua esim. pukeutumisessa. Sitä paitsi nuhruiset farkut, kirpputorityyli tms. voi hyvinkin olla tietoinen valinta.

        Mitä tulee mainitsemiisi sivistyssanoihin, niin ne ovat kyllä ainakin minulle ihan tavanomaista käyttösanastoa. Toisenlaiseen sanastoon, kuten slangiin, tottunut puolestaan käyttää omia sanojaan ja voi yhtä hyvin olla vaikeasti ymmärrettävä ja jopa antaa vaikutelman briljeeraamisesta.

        Kun tyttö lopuksi sanoi että oli mukava jutella, niin mikä siinä nyt on ongelma? Hän saattoi aivan hyvin viihtyä seurassasi, vaikka olikin sitä mieltä ettei halua seurustelua jatkaa. Vähintäänkin arvelen hänen pyrkineen ystävällisellä tavalla lievittämään pettymystäsi. Sellainen on toki kohteliasta sanoa vaikka hänellä ei olisi järin hauskaa ollutkaan. Se, että tulkitset ystävällisen eleen aivan päinvastaisen kertoo ehkä sinullekin että ette sittenkään ole aivan samalla aaltopituudella.

        Oma kokemukseni on, ett elämässä useammin epäonnistuu kuin onnistuu. Se on vain kestettävä. Epäonnen jälkeen onnistuminen tuntuukin sitten kaksin verroin paremmalta! Ei muuta kuin uusia tyttöjä katselemaan.


      • A Non
        Petetty kirjoitti:

        !!!

        ...


      • ei ollut kiinnostunut
        Petetty kirjoitti:

        !!!

        sinusta...

        En minäkään olisi kiinnostunut kiroilevasta ja haistattelevasta miehestä.

        Onneksi oma aviomieheni ei kiroile eikä haistattele edes suutuksissaan.


      • minä petturi
        Petetty kirjoitti:

        lähtiessään vielä nimenomaan jätti tilanteen auki sanomalla että oli kiva jutella. Ensin siis sanoi ettei olla samasta maailmasta - ei varmasti oltu - se nainen oli jostain Marsista tai Jupiterista,aivan vieraantunut tyyppi. Ja viimeiseki sanoi että oli kiva jutella. Jos oli kiva jutella niin miksei sitten toista kertaa? Oli vähän skitsoa.

        Voi ei! Viikolla junassa juttelin mukavan pariskunnan kanssa, vaikka kumpikaan ei vastannut ihannettani! Sitten vielä sanoin, että oli kiva jutella (koska oli), vaikka oltiin eri maailmoista. Asuttiinkin eri kaupungeissa, kauheaa! Ja sitten mä huijasin niitä silleen. Ja ne kusipäät vielä toivottivat hyvää illanjatkoa! Se vasta olikin skitsoa!


      • ...
        Petetty kirjoitti:

        lähtiessään vielä nimenomaan jätti tilanteen auki sanomalla että oli kiva jutella. Ensin siis sanoi ettei olla samasta maailmasta - ei varmasti oltu - se nainen oli jostain Marsista tai Jupiterista,aivan vieraantunut tyyppi. Ja viimeiseki sanoi että oli kiva jutella. Jos oli kiva jutella niin miksei sitten toista kertaa? Oli vähän skitsoa.

        ..Marsista, ja naiset Venuksesta....vai oliko se toisinpäin.....hih! ;)


      • !!!
        Petetty kirjoitti:

        lähtiessään vielä nimenomaan jätti tilanteen auki sanomalla että oli kiva jutella. Ensin siis sanoi ettei olla samasta maailmasta - ei varmasti oltu - se nainen oli jostain Marsista tai Jupiterista,aivan vieraantunut tyyppi. Ja viimeiseki sanoi että oli kiva jutella. Jos oli kiva jutella niin miksei sitten toista kertaa? Oli vähän skitsoa.

        Voisitkohan nyt vain myöntää tappiosi, naisia tulee ja menee. Kehenkään ei kannata takertua. Ja eikö ole hyvä, että teillä oli mukava ilta, vaikkeí jatkoa seurannutkaan.

        Jos oli kiva jutella, miksei toisen kerran? Siksi, että nainen sanoo ei. Ymmärrä. Mene kotiin kasvamaan! Vaikutat häiriintyneeltä...:)


      • Sivusta seurannut usein!!
        ei ollut kiinnostunut kirjoitti:

        sinusta...

        En minäkään olisi kiinnostunut kiroilevasta ja haistattelevasta miehestä.

        Onneksi oma aviomieheni ei kiroile eikä haistattele edes suutuksissaan.

        Ei minun mieheni kiroa, tappele, petä, huijaa, hakkaa naista, hyväksikäytä jne jne...Lista loputon ja silti niin monen perheen sisällä kasvaa paise joka puhkeaa päivänä kuin päivänä.

        Voi teitä prinsessoja! Ei minun mieheni muhahhahha haa!!

        Voi kun tietäisitte mitä pikku nilviäisiä teidän vällyjen välissä asustelee.

        Mitä tohon topicin aloittajaan tulee, niin siinä on taas yksi narsistinen paska, joka ei kestänyt kun nainen antoi pakit.


      • näköjään
        Petetty kirjoitti:

        !!!

        joku psykopaatti ku hermostut noin helposti ja tommosesta asiasta..Onneks se nainen tajus ettei tollasen kans tuu mitään..Aika lapsellista käytöstä muka mieheltä...


      • ne........
        karvaton esimies kirjoitti:

        näissä nettijutuissa monet alitajuisesti reflektoivat omia ideaalejaan toisen kirjallista viestintää kohtaan, joten ei sitä saa masentua jos nettideitti antaa pakit sen takia että henkilökemiat paljastuvat treffeillä puutteellisiksi...

        kohteliasta on ilmoittaa asiasta suoraan eikä vältellä asiaa esim. vastaamatta meileihin/soittoihin.

        varsin primitiivistä sen sijaan on ottaa kritiikki henkilökohtaisesti ja aloittaa toisen mustamaalaus nettipalstalla. jos teillä ei toiminut, niin sitten ei toiminut. vedetään hieman henkeä ja jatketaan etsimistä... eikö niin?

        oo jotain 12-15 vuotiaita mitkä käy treffeillä?


      • Nikita
        Petetty kirjoitti:

        En palaa tälle foorumille. Heti sataa paskaa niskaan. Sulla on samanlainen viisasteleva tyyli kirjoittaa kun tällä tapaamallani naisella puhetyyli, oikein kaunopuheista!

        Siis ei hyvää päivää!

        Vedätkö oikeasti jotain mieliala/ psyykepillereitä?

        Jokainen chatin nainen joka osaa kirjoittaa hyvin, kieliopin mukaisesti ja kaunopuheisesti ei varmasti ole tapaamasi nainen.

        Hillitsehän hieman vainoharhaisuuttasi...


      • huh huh huh
        Petetty kirjoitti:

        En palaa tälle foorumille. Heti sataa paskaa niskaan. Sulla on samanlainen viisasteleva tyyli kirjoittaa kun tällä tapaamallani naisella puhetyyli, oikein kaunopuheista!

        petetyllekin on oma käsi paras käsi.VIELÄKIN !!!!!


      • nimetön

        :) :)


      • "Sinun silmiesi tähden...
        Sivusta seurannut usein!! kirjoitti:

        Ei minun mieheni kiroa, tappele, petä, huijaa, hakkaa naista, hyväksikäytä jne jne...Lista loputon ja silti niin monen perheen sisällä kasvaa paise joka puhkeaa päivänä kuin päivänä.

        Voi teitä prinsessoja! Ei minun mieheni muhahhahha haa!!

        Voi kun tietäisitte mitä pikku nilviäisiä teidän vällyjen välissä asustelee.

        Mitä tohon topicin aloittajaan tulee, niin siinä on taas yksi narsistinen paska, joka ei kestänyt kun nainen antoi pakit.

        Mistä lähiin sinusta on tullut selvännäkijä?.

        Nyt sitten kipin kapin hakemaan sieltä Hong Kong - Tavaratalosta kistallipallo ja turbiini. Voin sanoa, että saat odottaa niitä asiakkaita todella pitkään.

        En usko, että sinun silmäsi aivan kaikkea miehesi tekemisiä sentään näe. Voithan sitä aina unelmoida..joo


      • _._._._
        Sivusta seurannut usein!! kirjoitti:

        Ei minun mieheni kiroa, tappele, petä, huijaa, hakkaa naista, hyväksikäytä jne jne...Lista loputon ja silti niin monen perheen sisällä kasvaa paise joka puhkeaa päivänä kuin päivänä.

        Voi teitä prinsessoja! Ei minun mieheni muhahhahha haa!!

        Voi kun tietäisitte mitä pikku nilviäisiä teidän vällyjen välissä asustelee.

        Mitä tohon topicin aloittajaan tulee, niin siinä on taas yksi narsistinen paska, joka ei kestänyt kun nainen antoi pakit.

        Hahha..

        Kaltaisesi tapaukset ovat elämäni suola. Parempia itsenarutuskirjoituksia ei muualta löydy kuin keskustelupalstoilta.

        Ota pipari luuseri.., eikun selvännäkijä.


      • _._._._.
        Nikita kirjoitti:

        Siis ei hyvää päivää!

        Vedätkö oikeasti jotain mieliala/ psyykepillereitä?

        Jokainen chatin nainen joka osaa kirjoittaa hyvin, kieliopin mukaisesti ja kaunopuheisesti ei varmasti ole tapaamasi nainen.

        Hillitsehän hieman vainoharhaisuuttasi...

        Mistä lähiin sinusta on tullut selvännäkijä?.

        Nyt sitten kipin kapin hakemaan sieltä Hong Kong - Tavaratalosta kistallipallo ja turbiini. Voin sanoa, että saat odottaa niitä asiakkaita todella pitkään.

        En usko, että sinun silmäsi aivan kaikkia kirjoituksia sentään näe. Voithan sitä aina unelmoida.. joo.

        Jätä pillerit pois, niin et näe näkyjä, kaikkia kirjoituksia!.


      • O.L
        minä petturi kirjoitti:

        Voi ei! Viikolla junassa juttelin mukavan pariskunnan kanssa, vaikka kumpikaan ei vastannut ihannettani! Sitten vielä sanoin, että oli kiva jutella (koska oli), vaikka oltiin eri maailmoista. Asuttiinkin eri kaupungeissa, kauheaa! Ja sitten mä huijasin niitä silleen. Ja ne kusipäät vielä toivottivat hyvää illanjatkoa! Se vasta olikin skitsoa!

        Oletpas rohkea, hui!
        Kyllä sä olet ja kanssa. Mistä tiedät mitä ne ajatteli sinusta. Varmasti samaa kuin minäkin, että olet lapsi.

        Voi voi sitä riemua.. voi voi..


      • No se on kiva tietää se
        minä petturi kirjoitti:

        Voi ei! Viikolla junassa juttelin mukavan pariskunnan kanssa, vaikka kumpikaan ei vastannut ihannettani! Sitten vielä sanoin, että oli kiva jutella (koska oli), vaikka oltiin eri maailmoista. Asuttiinkin eri kaupungeissa, kauheaa! Ja sitten mä huijasin niitä silleen. Ja ne kusipäät vielä toivottivat hyvää illanjatkoa! Se vasta olikin skitsoa!

        Kasva kasva aikuiseksi!!


    • Fiksumies33

      heh heh ymmärrän naista hyvin, olette todella eri maailmoista.... todella hauska kirjoitus :-)))))))

      onkohan tää tosijuttu???

      • Fiksumies33

        Kyllä se on totta. Minulla on mennyt vähän huonosti viimeaikoina kun äiti ei ole antanu ja nyt sitten täällä kiukuttelen lämpösen pehmeitä housuissa ja sitä mönkään mennyttä trehviä.

        Sori vaan kaikille. Yritän kasvaa, mutta se on vaikeaa kun asun vielä kotona ja olen rintaruokinnassa. Kukaan nainen ei suostu äiti-korvikkeeksi. Vai suostuuko joku tältä palstalta?

        Minä odotan vastauksia.


    • kunnian mies

      Olisit vetänyt saman tien tätä naista turpaan, kun ei kerran kelpaa. Siinäpähän olisi nainen oppinut. Ei kannata hyväksyä ihan kaikkea mitä naiset yrittävät. Nyt se sitten jatkaa huijauksiaan.

      • päin

        lärviä vaan avokkaalla ja lujaa moista ämmänkutaletta.


      • ... näin yksinkertaisia . .
        päin kirjoitti:

        lärviä vaan avokkaalla ja lujaa moista ämmänkutaletta.

        Siis eivät varmaankaan, mutta ketjun aloittaja on vain 'kyrpiintynyt' siitä ettei kelpaa. Ok, mutta pitäsi kuitenkin katsoa peiliin ja pitkään. Ja sitten vielä kerran.
        Toivottavasti kukaan, siis kukaan ei ala ylläpitämään mitään 'mustaa listaa', varsikaan sen takia, kun joku ei ole toista kelpuuttanut. Uskoisin, että olisin ko naiselle kelvannut ;=)


      • turpaan

        vaan ämmiä perkele


    • että näin meillä

      Minun vaimoni käyttää samoja sanoja, jotka mielestäsi ovat niin hienoja, ja minä kyllä ymmärrän täysin vaimoni puhetta. Molemmilla hyvä koulutustaso. Ihan naurattaa tuo kirjoituksesi. Ette todellakaan ole samalla aaltopituudella, jos hänelle tavallinen arkikieli on sinulle snobailua.

      Livenä tapaaminen on ihan eri asia kuin virtuaalinen. Toivottavasti opit läksysi.

    • Pontius

      Taidat olla aika juntti äijä jos sun mielestä akateemisia ja "hienoja" käsitteitä on kaoottinen ja negatiivinen. xD Tuskinpa se nainen niitä käytti osoittaakseen paremmuuttaan, vaan siksi että joillain se sanavarasto on laajempi kuin sinunlaisillasi landepaukuilla.

      Ja akateemisilla hyvä palkka? Ei ole.
      Hyvä palkka kannustaa ostamaan siistimmät ja kalliimmat vaatteet? Hah hah. Miksi sitten suomalaiset miehet kulkee niin halvoissa räteissä?
      Enpä ihmettele, ettei nainen halunnut mitään jatkoa tuollaisen ruudinkeksijän kanssa...

      • "landepaukku"

        Olen vähän yliherkkä, mutta maalaisuus ja tyhmyys sekä kaupunkilaisuus ja fiksuus eivät aina välttämättä kulje käsikädessä. Et ole itsekään hirveän fiksu, jos tuollaisia yleistyksiä teet.


    • Kirsikka

      Kyllä olet säälittävä ja yksioikoinen pässi! Etkö tajua, että kaikki eivät vain pidä kaikista? Nainen oli varmasti oikeassa sanoessaan, että ette ole samasta maailmasta. Itse vaikutat tosi yksinkertaiselta, ja nainen arvatenkin oli fiksu ja sivistynyt. Ei ihme, jos hän ei kiinnostunut.

      Pari asiaa rautalangasta väännettynä: Vaikka vastaisit naisen ihannemiestä esim. pituuden, ruumiinrakenteen ja hiustenvärin puolesta, ei se välttämättä automaattisesti tarkoita sitä, että olisit hänen mielestään hyvännäköinen. Makuja on niin monia. Minä pidän tummatukkaisista ja pitkistä miehistä, mutta ei se tarkoita sitä, että kaikki pitkät ja tummatukkaiset miehet olisivat mielestäni komeita. Tajuatko? Toinen asia: ihmisen kanssa voi olla mukava jutella, vaikka ei olisikaan toisessa seurustelumielessä kiinnostunut. Siihen, että kiinnostuu toisesta tässä mielessä, vaaditaan vähän enemmän. Kirjoituksistasi voi tosin päätellä, että nainen oli vain kohtelias. Tuskinpa noin tyhmän ja huonosta itsetunnosta kärsivän miehen kanssa on edes hauska jutella. Lopeta nettitreffailu, kun pelin säännöt ovat selvästikin liian monimutkaiset sinulle.

    • Mies.30

      Pitäs pystyä hyväksymään se. Mäkin kävin treffeillä ja lähetettiin kuvat ja kaikki, mutta kun jos homma tuntuu sille, että se ei toimi, niin se ei toimi sitten. Olikohan mulla sitten tsäkä, kun molemmat tajus sen, en tiedä. Uutta putkeen ja kokeilemaan, ei tämä maailma nyt yhteen naiseen kaadu!

    • aika fiksu

      Vanhoissa farkuissa minäkin kuljen, vaikka olen akateeminen...ja muutenkin ihan normaaliälyinen. Toki voisin paremmatkin kuteet ostaa, vaan kun ei kiinnosta.

      Ei-akateemisissa onkin juuri tuo tylsää, tuijotetaan ulkonaiseen.

      harvoin tulee mies vastaan, joka klikkaa...joten turhuuksien turhuutta tämä.

      • myös minä

        >>>Vanhoissa farkuissa minäkin kuljen, vaikka olen akateeminen...ja muutenkin ihan normaaliälyinen. Toki voisin paremmatkin kuteet ostaa, vaan kun ei kiinnosta.


      • u.e
        myös minä kirjoitti:

        >>>Vanhoissa farkuissa minäkin kuljen, vaikka olen akateeminen...ja muutenkin ihan normaaliälyinen. Toki voisin paremmatkin kuteet ostaa, vaan kun ei kiinnosta.

        ...


    • Nimim.erkki

      tämä vain on, tai paremminkin PELIÄ! Monta naista/miestä oltava kerralla pyörityksessä, jotta todennäköisyys kasvaa. Tosia-asia on todellakin se, että kaikkia ei voi/tarvitse miellyttää. Pitäähän lottorivejäkin tehdä yli 15 miljoonaa kappaletta, jotta takuulla saa pääpotin. Ei saa katkeroitua tapaamisista.

    • argh.

      SINÄ tykkäsit kerrankin, niin naisenkin olisi pitänyt tykätä? Ei itsellesi ole muka koskaan sattunut niin, että paperilla sujuu ja sitten livenä ei kumminkaan, vaikka tyyppi on kuinka kiva?

      Onko nainen sitotutunut sinuun kun on kirjoitellut kanssasi? Hänen pitäisi olla kanssasi vaikka ei tunne mitään sua kohtaan? Sitäkö sinä haluat? Sitäkö miehet haluavat? - ilmeisesti, sillä tämä sama kaava toistuu liian usein.

      Ja sitten kun nainen sanoo mitä ajattelee, voi ihan oikeasti tykätä toisesta mutta tietää ettei jutusta ole romanssiksi, niin sitten NAINEN VALEHTELEE. "Sanoisit edes suoraan!". - minähän sanon, mutta kun se ei kelpaa. Kerro itse sitten minkä "totuuden" haluaisit kuulla.

      Miten tämä nainen HUIJASI sinua jos saan kysyä? Taidat olla niitä kauheita peräkamaripoikia, joiden kanssa joskus eksyy juttuun. Oma napa ensiksi ja toisen tunteilla ei mitään väliä. Kun toinen on rehellinen, niin hän huijaa. Pitäisi valehdella, maksaa velkaa ja olla mieliksi. Sekö olisi mielestäsi oikein?

      Voi helvetti. Täytyy lopettaa kokonaan Suomi24:n treffit -palstan lukeminen kun ei siellä näköjään ole kuin näitä yksisilmäisiä idiootteja, jotka vielä kehtaavat tulla tänne vinkumaan kun eivät kelpaa. On naisissa paljon huonoakin, mutta kyllä joskus teidän vanhojenpoikien kannattaisi katsoa peiliin...

      Mä voin sanoa sulle, että haista pitkä v**** ja toivottavasti häivyt pilaamasta näitä muuten ihan ookoo palstoja. Et sä kumminkaan löydä ketään, sulla on käsitys itsestäsi todella kierossa. "Mikään ei riitä", just joo. Sä et riitä niin sitten mikään ei riitä. Itse ottaisit ekan jolle kelpaisit sitten vissiin.

    • Maija

      voi itku miten pahast siul käit...otan isosti osaa...nytpä ainankii tiijät että pinnallisuus on syvältä...mietippä asiaa toisinpäin...hirviä haloo jos siuta on satutettu(missä kohtaa ja miten muka??)mutta montaks kertaa oot ite tehny samoin naiselle...??laskeppa hieman rimaa ja elä tätä todellisuutta..jos luulot ja todellisuus eivät kohtaa millään tasolla(siis itsestään)niin sillon ainakii on syytä kahtoa ihteään rehtinä peiliin..ja porautua myös sisimpäänsä...mutta toisaalta juur tuollaillahan se minäkuva rakentuu,jos kuvittelee itsestään liikaa,saap nokilleen...tää on tosiasia...ja tosiaan jos paljon käyp kysseisiä tappauksia niin sepä on sit niin kuten naputinkin,sie luulet itestäs liikaa..eikä tällä oo tarkotus loukata vaan kertoa elämän karut tosiasiat;-)

      • E.L

        Koskaan kuullutkaan moista sanaa. Tässä porukalla mietittiin, että mitähän mahtaa tarkoittaa?. Suomenna ja samalla voisit kirjoittaa tästä edespäin niin, että muutkin ymmärtävät lisäksesi. Vai kirjoitatko tänne itsellesi?


    • minun mielestäni

      Ei hän mielestäni sinua huijannut - jos ei sitten ollut jo viesteissä luvannut alkaa sun kanssa seurustella. Hän tuli paikalle kuten olitte sopineet ja jutteli kanssasi pitkän aikaa. Kyllä ihminen pitää nähdä "livenä" ennen kuin tietää haluaako toista tavata uudestaan. Hän tuli ja näki sinut ja tuli siihen tulokseen että ette sovi toisillenne. Olisiko ollut parempi jos hän olisi vain jatkossa jättänyt vastaamatta viesteihisi ja kadonnut kuin tuhka tuuleen.

    • Girlll

      Mitähän se nainen oikein teki väärin? Mitä sikamaisuutta siinä muka on, jos sanoo, että jutusta ei tule mitään, eikä halua jatkaa? Musta se on fiksua heti ekoilla treffeillä sanoa, jos ei onnistu, eikä jättää toista arvailun varaan!

      Taisi vain ottaa sulle sen verran itsetunnolle, että piti tänne tulla haukkumaan nainen. Oletpa herkkänahkainen ja tyhmä, enpä sun kanssasi haluaisi treffeille, siinähän saisi pelätä että loukkaan herran herkkiä tunteita..voi voi, mene äitisi helmoihin itkemään, et ole ainoa, joka on joutunut pettymään. Itse asiassa sä sait hyvää kohtelua!

      • myös petetty

        Hänen tapaamansa nainen teki ikävän tempun hänelle, hylkäämällä hänet, vaikka aloittaja oli juuri sopiva mies tälle naiselle.

        Tarviiko teidän vielä rueta haukkkumaan aloittajaa, joka on muutenkin jo joutunut kärsimään ilkeistä naisista. Nimerkki "Girlll" tapaisten naisten takia en käy enään itsekkään treffeillä. Niille kun ei mikään kelpaa, vaikka olisi juuri sellainen mies kuin ovat etsineet.


      • kyllästynyt
        myös petetty kirjoitti:

        Hänen tapaamansa nainen teki ikävän tempun hänelle, hylkäämällä hänet, vaikka aloittaja oli juuri sopiva mies tälle naiselle.

        Tarviiko teidän vielä rueta haukkkumaan aloittajaa, joka on muutenkin jo joutunut kärsimään ilkeistä naisista. Nimerkki "Girlll" tapaisten naisten takia en käy enään itsekkään treffeillä. Niille kun ei mikään kelpaa, vaikka olisi juuri sellainen mies kuin ovat etsineet.

        Jos et kelpaa naiselle, et ole sellainen mies, jota hän on etsinyt. So simple. Koettakaa kestää.


      • T36

        Itse myös en enää käy missään treffeillä juuri tuollaisten omahyväisten ja itseään täynnä olevien naisten takia. Voi v..u kun ollaan niin olevinaan erikoisia ja täydellisiä, kaikilla korvien välissä niin täynnä kusta että!!
        Joten älä kuule flikka pistä tuollalailla alkukirjoittajalle! Opi kasvamaan ja elämään, olet tainnut olla äidin lellikkityttö jolle on kerrottu ettei missään tapauksessa kannata ottaa "huonoa" tai "luuserimiestä".
        Suorastaan nauran päin kun joku nainen tulee valittamaan siitä kun joutui hakatuksi tai petetyksi jonkun renttujätkän toimesta. Sellaisen joka ei päivääkään ole tehnyt koskaan työtä, kusipäinen jätkä ei tarvitse muuta kuin ojennusta oikein suoralta kädeltä.
        Mutta naiset, älkää sitten tulko valittamaan huonoja miesvalintojanne.


      • argh.
        T36 kirjoitti:

        Itse myös en enää käy missään treffeillä juuri tuollaisten omahyväisten ja itseään täynnä olevien naisten takia. Voi v..u kun ollaan niin olevinaan erikoisia ja täydellisiä, kaikilla korvien välissä niin täynnä kusta että!!
        Joten älä kuule flikka pistä tuollalailla alkukirjoittajalle! Opi kasvamaan ja elämään, olet tainnut olla äidin lellikkityttö jolle on kerrottu ettei missään tapauksessa kannata ottaa "huonoa" tai "luuserimiestä".
        Suorastaan nauran päin kun joku nainen tulee valittamaan siitä kun joutui hakatuksi tai petetyksi jonkun renttujätkän toimesta. Sellaisen joka ei päivääkään ole tehnyt koskaan työtä, kusipäinen jätkä ei tarvitse muuta kuin ojennusta oikein suoralta kädeltä.
        Mutta naiset, älkää sitten tulko valittamaan huonoja miesvalintojanne.

        ...on se vaan kumma, että kirjoitan sitten mitä tahansa millä tahansa nimimerkillä niin koskaan siitä ei keskustelu jatku.. ehkä mä laitan sitten jauhot kaikille suuhun. :-)

        Ei vaan, haluaisin todella vastauksen kysymykseen teiltä, joiden mielestä alkuperäisellä on pointti. Eli haluatteko todella, että joku on kanssanne vastuuntunnosta tai säälistä? haluatteko vain omistaa? Olisiko teille riittävä sellainen suhde, jossa toinen ei tykkää SINUSTA, vaan on kanssasi jostakin muusta syystä? Vastatkaa nyt, hemmetti.

        Mä en nimittäin itse ymmärrä lainkaan, en todellakaan haluaisi että ihminen on kanssani minkään muun syyn takia, kuin sen, että HÄN HALUAA OLLA JUURI MINUN KANSSANI.

        Minun mielestäni rakkaus (niin romanttinen kuin inhimillinenkin) on sitä, että osaa tykätä ilman omistamistakin. Oletteko te katsoneet liikaa kaunnita ja rohkeita vai miksi teidän mielestänne toisen ihmisen tunteilla ei ole mitään väliä? Ettekö itse ole koskaan olleet tilanteessa, jossa haluaisitte tuntea toisin kuin tunnette, mutta ette voi tilanteelle mitään? Luuletteko te todella, että tykkääminen on tahdosta kiinni?
        Jos se olisi, niin minä en olisi sinkku. Olen pari kertaa erehtynyt pakottamaan itseni suhteeseen, jossa en tunne kuten pitäisi ja siitä ei ole seurannut mitään muuta kuin ääretöntä mielipahaa kaikille osallisille. Olen oppinut sanomaan aina suoraan asiat heti kun siltä tuntuu, ja voin todellakin kertoa, että se on kaikista palkitsevin ja oikein tapa. Ainakaan minä en haluaisi, että minulle valehdellaan, varsinkaan tunteista.

        Valaiskaa minua, mitä ihmettä päässänne pyörii?!?


      • myös petetty
        argh. kirjoitti:

        ...on se vaan kumma, että kirjoitan sitten mitä tahansa millä tahansa nimimerkillä niin koskaan siitä ei keskustelu jatku.. ehkä mä laitan sitten jauhot kaikille suuhun. :-)

        Ei vaan, haluaisin todella vastauksen kysymykseen teiltä, joiden mielestä alkuperäisellä on pointti. Eli haluatteko todella, että joku on kanssanne vastuuntunnosta tai säälistä? haluatteko vain omistaa? Olisiko teille riittävä sellainen suhde, jossa toinen ei tykkää SINUSTA, vaan on kanssasi jostakin muusta syystä? Vastatkaa nyt, hemmetti.

        Mä en nimittäin itse ymmärrä lainkaan, en todellakaan haluaisi että ihminen on kanssani minkään muun syyn takia, kuin sen, että HÄN HALUAA OLLA JUURI MINUN KANSSANI.

        Minun mielestäni rakkaus (niin romanttinen kuin inhimillinenkin) on sitä, että osaa tykätä ilman omistamistakin. Oletteko te katsoneet liikaa kaunnita ja rohkeita vai miksi teidän mielestänne toisen ihmisen tunteilla ei ole mitään väliä? Ettekö itse ole koskaan olleet tilanteessa, jossa haluaisitte tuntea toisin kuin tunnette, mutta ette voi tilanteelle mitään? Luuletteko te todella, että tykkääminen on tahdosta kiinni?
        Jos se olisi, niin minä en olisi sinkku. Olen pari kertaa erehtynyt pakottamaan itseni suhteeseen, jossa en tunne kuten pitäisi ja siitä ei ole seurannut mitään muuta kuin ääretöntä mielipahaa kaikille osallisille. Olen oppinut sanomaan aina suoraan asiat heti kun siltä tuntuu, ja voin todellakin kertoa, että se on kaikista palkitsevin ja oikein tapa. Ainakaan minä en haluaisi, että minulle valehdellaan, varsinkaan tunteista.

        Valaiskaa minua, mitä ihmettä päässänne pyörii?!?

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.


      • pettynyt, ei petetty
        myös petetty kirjoitti:

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.

        Kenenään ei tarvitse tyytyä siihen, että "kaikki on ihan ok". Jokaisella on lupa etsiä ihmistä johon todella rakastuu. Joka ei tätä hyväksy, niin purkakoon sitten pettymystään vaikka rautalangan vääntelyyn.


      • myös petetty
        pettynyt, ei petetty kirjoitti:

        Kenenään ei tarvitse tyytyä siihen, että "kaikki on ihan ok". Jokaisella on lupa etsiä ihmistä johon todella rakastuu. Joka ei tätä hyväksy, niin purkakoon sitten pettymystään vaikka rautalangan vääntelyyn.

        Ei ensi tapaamisella voi vielä rakastua, ihastua korkeintaan. Ilmankos tämä pariutuminen on niin vaikeaa, kun ensin pitää täyttää pitkä vaatimuslista ja jos sen läpäisee, niin pitäisi vielä saada nainen rakastumaan hetkessä itseensä. Etkö ole kuullut, että rakastamistakin voi opetella, eikä rakastua voi, jos ensimmäiseksi ajattelee negatiivisesti mahdollisista kohteista.


      • pettynyt, ei petetty
        myös petetty kirjoitti:

        Ei ensi tapaamisella voi vielä rakastua, ihastua korkeintaan. Ilmankos tämä pariutuminen on niin vaikeaa, kun ensin pitää täyttää pitkä vaatimuslista ja jos sen läpäisee, niin pitäisi vielä saada nainen rakastumaan hetkessä itseensä. Etkö ole kuullut, että rakastamistakin voi opetella, eikä rakastua voi, jos ensimmäiseksi ajattelee negatiivisesti mahdollisista kohteista.

        Tarkoitan rakastumisella samaa mitä sinä tarkoitat ihastumisella. Rakastumisen ja rakastamisen ymmärrän kyllä eri asioiksi. Rakastuminen on nopeasti syttyvää kiinnostusta, kun taas rakastaminen pitkäaikaisempaa tuntemista edellyttä tunnetila.

        Vaikeaa tämä on, sen myönnän. Tunnepuolella oli ehkä helpompaa järjestettyjen liittojen aikana tai silloin kun puoliso oli pakko valita ja vaihtoehtoja oli pienissä yhteisöissä hyvin vähän. Puoliso oli silloin usein vain elinkumppani ja romanttista rakkautta varten etsitiin silloin usein rakastaja(tar). Meidän aikanamme ihmiset haluavat toimia toisin. Etkö sallisi sitä?


      • aika fiksu
        myös petetty kirjoitti:

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.

        Joidenkin miesten on ilmeisen vaikeaa ymmärtää sitä, että nainen yrittää olla ystävällinen. Minusta sanat "oli mukava jutella kanssasi" on vain sitä kohteliasta juttelua, ei muuta. Tämä ei ole mikään tavaratalo, mistä saa naisen/miehen periaatteella, että jos täytät pituus/paino/naamataulu -kriteerit, olet se oikea. Onhan tietysti paljon ihmisiä, jotka eivät ole sinkkuja kauankaan juuri tämän ajattelutyylin vuoksi, eli riittää kunhan on joku. Useimmat täältä tosissaan etsivät sinkkunaiset ovat luullakseni kaltaisiani, jo vuosia yksin eläneitä ja yksin pärjänneitä. Tätä on hyvin vaikea vääntää rautalangasta. Minullakin on eräs jo melkein häirikkö ihailija, jonka kaaliin ei mene se, että minusta on parempi olla yksin kuin miehen seurassa, joka ei nyt kertakaikkiaan sytytä.


      • argh.
        myös petetty kirjoitti:

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.

        Todellakin tiedän tunnissa voinko ihastua ihmiseen, jonka kanssa jutustelen. Eikö jatkosta sopiminen olisi vielä enemmän pettämistä, jos kerran tietää, ettei tästä mitään tule? Itse väität, että useammalla tapaamisella voi ihastus syttyä, mutta sitten viimeisessä kappaleessasi annat ymmärtää, että useampi tapaaminen on taas lupaus jostakin isommasta. Huh huh, jos tuollaisia olette niin yhä parempi syy on olla tapaamatta näitä idiootteja.

        Sitäpaitsi minulla ei esim. ole mitään vaatimuslistaa, vaan kerron asioista jotka kolahtavat minuun. Mieheltä vaadin sitä, että on mies ja seksuaaliselta suuntautumiseltaan hetero tai bi. Jos pitäisi kelpuuttaa ensimmäinen, joka täyttää nämä vaatimukset, niin anteeksi vain, todennäköisyys että homma toimii, on aika pieni!

        Mä ymärrän teinien ajatusmaailmassa tällaiset yhtälöt, mutta on TODELLA PELOTTAVAA, että on tällaisia vain itseään ajattelevia aikuisia ja vielä samoilla foorumeilla joilla itse liikun. Luojan kiitos olen teiltä tähän asti säätynyt ja nyt kyllä säntään poistamaan oman profiilini. Seuraa saa onneksi muualtakin, vaikka nyt pitää taas pelätä sitä, että jos hymyilee miehelle kaupan jonossa, niin on jo luvannut jotain...


      • ---
        myös petetty kirjoitti:

        Hänen tapaamansa nainen teki ikävän tempun hänelle, hylkäämällä hänet, vaikka aloittaja oli juuri sopiva mies tälle naiselle.

        Tarviiko teidän vielä rueta haukkkumaan aloittajaa, joka on muutenkin jo joutunut kärsimään ilkeistä naisista. Nimerkki "Girlll" tapaisten naisten takia en käy enään itsekkään treffeillä. Niille kun ei mikään kelpaa, vaikka olisi juuri sellainen mies kuin ovat etsineet.

        Missäköhän on nainen, joka kieltäytyy pitämästään? Voi teitä reppanoita. Harvemmat haluavat miehiä, jotka olevat naiselle mitä vain. Tarvitaan luonnetta! Voi yök...


      • Nainen
        myös petetty kirjoitti:

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.

        Viihdyn minäkin useamman ihmisen seurassa, mutta se ei tarkoita, että rakastaisin kaikkia intohimoisesti.
        Oletko kuullut kemioista ja niiden kohtaamisista? Joskus asiat vain menevät näin... Ja mitä siitä, jos sinulla on ne siniset silmät, vakaa työ, koira, rivari ja oma auto. Ne ovat, mutta eivät millään tavalla parisuhteessa. Kuka haluaa pitää naista pullossa kirjahyllyssä olemisen vuoksi`?


      • myös petetty
        argh. kirjoitti:

        Todellakin tiedän tunnissa voinko ihastua ihmiseen, jonka kanssa jutustelen. Eikö jatkosta sopiminen olisi vielä enemmän pettämistä, jos kerran tietää, ettei tästä mitään tule? Itse väität, että useammalla tapaamisella voi ihastus syttyä, mutta sitten viimeisessä kappaleessasi annat ymmärtää, että useampi tapaaminen on taas lupaus jostakin isommasta. Huh huh, jos tuollaisia olette niin yhä parempi syy on olla tapaamatta näitä idiootteja.

        Sitäpaitsi minulla ei esim. ole mitään vaatimuslistaa, vaan kerron asioista jotka kolahtavat minuun. Mieheltä vaadin sitä, että on mies ja seksuaaliselta suuntautumiseltaan hetero tai bi. Jos pitäisi kelpuuttaa ensimmäinen, joka täyttää nämä vaatimukset, niin anteeksi vain, todennäköisyys että homma toimii, on aika pieni!

        Mä ymärrän teinien ajatusmaailmassa tällaiset yhtälöt, mutta on TODELLA PELOTTAVAA, että on tällaisia vain itseään ajattelevia aikuisia ja vielä samoilla foorumeilla joilla itse liikun. Luojan kiitos olen teiltä tähän asti säätynyt ja nyt kyllä säntään poistamaan oman profiilini. Seuraa saa onneksi muualtakin, vaikka nyt pitää taas pelätä sitä, että jos hymyilee miehelle kaupan jonossa, niin on jo luvannut jotain...

        Oletpas sä tosi tietäväinen ihminen, jos jo tunnin tututustumisella tiedät voitko ihastua. En tarkoita, että ketään vastenmielistä ihmistä pitäisi alkaa tapailemaan. Mutta, jos viihdyt miehen seurassa, niin minkä ihmeen takia sitä ei voi tapailla ja katsoa tuleeko siitä mitään? Jos hylkää kaikki, johon ei heti ihastu, niin lopulta jää vaan luu käteen.

        Juuri sen takia on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, kun monet ajattevat samoin kuin sinä. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että aina yhtä yksin olevaa naista kohti on yksi yksinäinen mies? Kun toimit noin, niin et pelkästään tee itseäsi onnettomaksi vaan teet myös yhden miehen elämän yksinäiseksi.

        Monesti teinien ajatukset ovat paljon järkevämpiä, kuin naispuolisten ikisinkkujen ajatukset. Jos saat haluamaasi seuraa muualta, niin miksi olet täällä? Itse olen täällä, koska en löydä sopivaa seuraa muualta ja sen takia joudun kestämään tätä treffi-pelleilyä, nirppanokkien kanssa.


      • myös petetty
        aika fiksu kirjoitti:

        Joidenkin miesten on ilmeisen vaikeaa ymmärtää sitä, että nainen yrittää olla ystävällinen. Minusta sanat "oli mukava jutella kanssasi" on vain sitä kohteliasta juttelua, ei muuta. Tämä ei ole mikään tavaratalo, mistä saa naisen/miehen periaatteella, että jos täytät pituus/paino/naamataulu -kriteerit, olet se oikea. Onhan tietysti paljon ihmisiä, jotka eivät ole sinkkuja kauankaan juuri tämän ajattelutyylin vuoksi, eli riittää kunhan on joku. Useimmat täältä tosissaan etsivät sinkkunaiset ovat luullakseni kaltaisiani, jo vuosia yksin eläneitä ja yksin pärjänneitä. Tätä on hyvin vaikea vääntää rautalangasta. Minullakin on eräs jo melkein häirikkö ihailija, jonka kaaliin ei mene se, että minusta on parempi olla yksin kuin miehen seurassa, joka ei nyt kertakaikkiaan sytytä.

        Tässä ei nyt ollut kyse pelkästään siitä, että nainen oli vain kohtelias, vaan he olivat myös viettäneet aikaa yhdessä muutaman tunnin. Ei kai kukaan ole vastenmielisen ihmisen seurassa noin kauan ja esitä vielä viihtyvää.

        Ei tietenkään pelkkä toisen vaatimuksien täyttäminen paperilla takaa seurustelua, vaan jos on mukavaa toisen seurassa voisi edes yrittää.

        Ei se että pärjää yksin tarkoita sitä, että on myös onnellinen yksin. Pärjään kyllä itsekkin yksin, mutta olisi niin paljon mukavampaa herätä oman kullan vierestä aamulla, jne...

        Häiriköt ovat asia erikseen. Kyllä sitä pitää uskoa, jos nainen selvästi ilmaisee, ettei ole kiinnostunut. Tarkoitukseni onkin tuoda esille se, että naiset käyttäytyvät tyhmästi hylkäessään, hyvän miehen, vain sen takia ettei juuri sillä hetkellä sytytä. Jos tämä vaikka vaikuttaisi niin, että sinkkunaiset laittaisivat asiat uudelleen tärkeysjärjestykseen.


      • myös petetty
        Nainen kirjoitti:

        Viihdyn minäkin useamman ihmisen seurassa, mutta se ei tarkoita, että rakastaisin kaikkia intohimoisesti.
        Oletko kuullut kemioista ja niiden kohtaamisista? Joskus asiat vain menevät näin... Ja mitä siitä, jos sinulla on ne siniset silmät, vakaa työ, koira, rivari ja oma auto. Ne ovat, mutta eivät millään tavalla parisuhteessa. Kuka haluaa pitää naista pullossa kirjahyllyssä olemisen vuoksi`?

        "Kemioiden kohtaaminen" on vain sopiva tekosyy hylätä mahdollinen alkava suhde. En ikinä selittäisi mitään kemioista treffi-seuralaiselleni. Parempi kertoa rehellinen syy miksi ei halua jatkaa. Tosin tälläisiä ongelmaa minulle ei tule, johtuen sinkkunaisten nirppanokkaisuudesta.

        Loppua en ymmärtänyt, miten työ, auto, jne. liittyy tähän?


      • ei jaksa enää
        myös petetty kirjoitti:

        Tässä ei nyt ollut kyse pelkästään siitä, että nainen oli vain kohtelias, vaan he olivat myös viettäneet aikaa yhdessä muutaman tunnin. Ei kai kukaan ole vastenmielisen ihmisen seurassa noin kauan ja esitä vielä viihtyvää.

        Ei tietenkään pelkkä toisen vaatimuksien täyttäminen paperilla takaa seurustelua, vaan jos on mukavaa toisen seurassa voisi edes yrittää.

        Ei se että pärjää yksin tarkoita sitä, että on myös onnellinen yksin. Pärjään kyllä itsekkin yksin, mutta olisi niin paljon mukavampaa herätä oman kullan vierestä aamulla, jne...

        Häiriköt ovat asia erikseen. Kyllä sitä pitää uskoa, jos nainen selvästi ilmaisee, ettei ole kiinnostunut. Tarkoitukseni onkin tuoda esille se, että naiset käyttäytyvät tyhmästi hylkäessään, hyvän miehen, vain sen takia ettei juuri sillä hetkellä sytytä. Jos tämä vaikka vaikuttaisi niin, että sinkkunaiset laittaisivat asiat uudelleen tärkeysjärjestykseen.

        LOPETA JO TOI RUIKUTUS! EI VOI OLLA NOIN TYHMIÄ JA YKSINKERTASIA IHMISIÄ EDES OLEMASSA! OLET SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI! MITEN VOIT AJATELLA NOIN MUSTAVALKOISESTI? JOS JOKU EI OLE VASTENMIELINEN, EI SE TARKOITA SITÄ, ETTÄ SITTEN SE ON UPEA JA PUOLEENSAVETÄVÄ JA SELLAINEN, JONKA KANSSA HALUTAAN SEURUSTELLA. SUURIN OSA IHMISISTÄ SIJOITTUU SIIHEN VÄLIIN ELI OVAT IHAN OK, MUTTA EIVÄT HERÄTÄ KIINNOSTUSTA SEURUSTELUMIELESSÄ. MIKSI TÄMÄ ON NIIN HELVETIN VAIKEA TAJUTA? AJATTELE _SINÄ_ VÄLILLÄ MUITAKIN KUIN ITSEÄSI, TORVI!!!


      • myös petetty
        ei jaksa enää kirjoitti:

        LOPETA JO TOI RUIKUTUS! EI VOI OLLA NOIN TYHMIÄ JA YKSINKERTASIA IHMISIÄ EDES OLEMASSA! OLET SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI! MITEN VOIT AJATELLA NOIN MUSTAVALKOISESTI? JOS JOKU EI OLE VASTENMIELINEN, EI SE TARKOITA SITÄ, ETTÄ SITTEN SE ON UPEA JA PUOLEENSAVETÄVÄ JA SELLAINEN, JONKA KANSSA HALUTAAN SEURUSTELLA. SUURIN OSA IHMISISTÄ SIJOITTUU SIIHEN VÄLIIN ELI OVAT IHAN OK, MUTTA EIVÄT HERÄTÄ KIINNOSTUSTA SEURUSTELUMIELESSÄ. MIKSI TÄMÄ ON NIIN HELVETIN VAIKEA TAJUTA? AJATTELE _SINÄ_ VÄLILLÄ MUITAKIN KUIN ITSEÄSI, TORVI!!!

        Kannattaisi miettiä ensin ennen kuin kirjoittaa julkiselle foorumeille. Rupeat nimittelemään kun joku on eri mieltä kanssasi. Lisäksi on vaikea lukea isolla kirjaimilla kirjoitettua tekstiä, jolloin monet jättävät sen lukematta.

        Ilmeisesti et ainakaan sinä osaisi olla kohtelias treffeillä, jos vastapuoli olisi eri mieltä jostain asiasta. Eli, voidaan tehdä johtopäätös, että jos käyttäydyt hyvin treffeillä, niin olet kiinnostunut ja haluat seurustella.


      • argh.
        myös petetty kirjoitti:

        Oletpas sä tosi tietäväinen ihminen, jos jo tunnin tututustumisella tiedät voitko ihastua. En tarkoita, että ketään vastenmielistä ihmistä pitäisi alkaa tapailemaan. Mutta, jos viihdyt miehen seurassa, niin minkä ihmeen takia sitä ei voi tapailla ja katsoa tuleeko siitä mitään? Jos hylkää kaikki, johon ei heti ihastu, niin lopulta jää vaan luu käteen.

        Juuri sen takia on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, kun monet ajattevat samoin kuin sinä. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että aina yhtä yksin olevaa naista kohti on yksi yksinäinen mies? Kun toimit noin, niin et pelkästään tee itseäsi onnettomaksi vaan teet myös yhden miehen elämän yksinäiseksi.

        Monesti teinien ajatukset ovat paljon järkevämpiä, kuin naispuolisten ikisinkkujen ajatukset. Jos saat haluamaasi seuraa muualta, niin miksi olet täällä? Itse olen täällä, koska en löydä sopivaa seuraa muualta ja sen takia joudun kestämään tätä treffi-pelleilyä, nirppanokkien kanssa.

        Itsekin olit sitä mieltä, että on huijausta jatkaa tapailua jos toinen ei kiinnosta.

        Haluatko että sinulle valehdellaan mieluummin kuin kerrotaan totuus? Sillä jos totuuden tietää, niin onko sitten olemassa olemassa joku kipuraja, jolloin sen voi esittää? Ja rajaan asti pitää valehdella?

        Totuus on totuus vaikka sitä kuinka kaunistelisi. Miksi sinun on niin vaikea tajuta sitä? Haluat siis, että kanssasi hengaillaan säälistä? Jos näin ei tapahdu niin toinen on itsekäs paska?

        PItäisikö kelpuutta ensimmäinen vastaantulija vaikka ei yhtään inspaisi? Haluatko sinä olla jonkun kanssa, joka ei halua olla sinun kanssasi.

        Vastaisit kerrankin kun suoraan kysytään etkä pelkästään haukkuisi toista kun olet tahallasi ymmärtänyt väärin.


      • ei jaksa enää
        myös petetty kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä ensin ennen kuin kirjoittaa julkiselle foorumeille. Rupeat nimittelemään kun joku on eri mieltä kanssasi. Lisäksi on vaikea lukea isolla kirjaimilla kirjoitettua tekstiä, jolloin monet jättävät sen lukematta.

        Ilmeisesti et ainakaan sinä osaisi olla kohtelias treffeillä, jos vastapuoli olisi eri mieltä jostain asiasta. Eli, voidaan tehdä johtopäätös, että jos käyttäydyt hyvin treffeillä, niin olet kiinnostunut ja haluat seurustella.

        Joo, niin kannattaisi. Miksi oikein kirjoitit? Sinä et minusta tiedä mitään, mutta minäpä tiedän sinusta sen, että olet harvinaisen tyhmä ja kovakalloinen tapaus. Sinä voit minun puolestani tehdä millaisia johtopäätöksiä hyvänsä, aivan sama. Ja voit lyödä päätäsi seinään ihan niin paljon kuin haluat. Ei hetkauta meikäläistä. Oma mokasi, jos et opettele niitä sääntöjä, joiden mukaan muut ihmiset toimivat. Jäät sitten rannalle ruikuttamaan.


      • myös petetty
        argh. kirjoitti:

        Itsekin olit sitä mieltä, että on huijausta jatkaa tapailua jos toinen ei kiinnosta.

        Haluatko että sinulle valehdellaan mieluummin kuin kerrotaan totuus? Sillä jos totuuden tietää, niin onko sitten olemassa olemassa joku kipuraja, jolloin sen voi esittää? Ja rajaan asti pitää valehdella?

        Totuus on totuus vaikka sitä kuinka kaunistelisi. Miksi sinun on niin vaikea tajuta sitä? Haluat siis, että kanssasi hengaillaan säälistä? Jos näin ei tapahdu niin toinen on itsekäs paska?

        PItäisikö kelpuutta ensimmäinen vastaantulija vaikka ei yhtään inspaisi? Haluatko sinä olla jonkun kanssa, joka ei halua olla sinun kanssasi.

        Vastaisit kerrankin kun suoraan kysytään etkä pelkästään haukkuisi toista kun olet tahallasi ymmärtänyt väärin.

        En tietenkään halua, että minulle valehdellaan. Ei naisen tarvitse olla mitenkään umpirakastunut, riittää, että nainen tuntee edes jotain, niin hänen pitäisi silloin yrittää seurustelua. Jos jonkin ajan kuluttua tuntuu siltä, ettei yhteistä säveltä tunnu löytyvän, niin sitten voi lopettaa, mutta ei silloinkaan ihan heppoisin perusteluin. Pointti tässä on, että voi seurustella vaikkei olekkaan niin hirveän rakastunut. Pystyyhän naiset järjestetyissäkin avioliitoissa rakastamaan miestään, niin miksei myös tässä tapauksessa?

        Oletko sitten mielummin yksin kuin jonkun kanssa, josta pidät vain vähän? Voihan käydä niin ettet koskaan löydä suurta rakkautta ja olet silloin lopun elämäsi yksin.

        Oliko tämä tarpeeksi suoraan vastattu? Tälläinen mielipide mulle kehittynyt näiden nettijuttujen jälkeen. Tarpeeksi kauan kun on etsinyt ja sitten kun lopulta löytää kivan naisen, johon ihastuu ja jonka kanssa voisi ajatella viettävänsä loppuelämänsä, niin sitten ei kelpaakkaan naiselle. Mielestäni naisella olisi silloin velvollisuus edes yrittää.


      • Nainen joka odotti
        myös petetty kirjoitti:

        En tietenkään halua, että minulle valehdellaan. Ei naisen tarvitse olla mitenkään umpirakastunut, riittää, että nainen tuntee edes jotain, niin hänen pitäisi silloin yrittää seurustelua. Jos jonkin ajan kuluttua tuntuu siltä, ettei yhteistä säveltä tunnu löytyvän, niin sitten voi lopettaa, mutta ei silloinkaan ihan heppoisin perusteluin. Pointti tässä on, että voi seurustella vaikkei olekkaan niin hirveän rakastunut. Pystyyhän naiset järjestetyissäkin avioliitoissa rakastamaan miestään, niin miksei myös tässä tapauksessa?

        Oletko sitten mielummin yksin kuin jonkun kanssa, josta pidät vain vähän? Voihan käydä niin ettet koskaan löydä suurta rakkautta ja olet silloin lopun elämäsi yksin.

        Oliko tämä tarpeeksi suoraan vastattu? Tälläinen mielipide mulle kehittynyt näiden nettijuttujen jälkeen. Tarpeeksi kauan kun on etsinyt ja sitten kun lopulta löytää kivan naisen, johon ihastuu ja jonka kanssa voisi ajatella viettävänsä loppuelämänsä, niin sitten ei kelpaakkaan naiselle. Mielestäni naisella olisi silloin velvollisuus edes yrittää.

        En ole tuo jonka kanssa olet ajatuksia ylempänä vaihtanut, koska tulin vasta nyt lukemaan tätä viestiketjua, mutta tämä viimeisin viestisi menee jo sen verran yli että pakko on kommentoida.

        Tosin olen suht. varma että jonkintasoisesta provosta on kysymys sillä eihän KUKAAN voi oikeasti olla tuota mieltä, eihän? Mutta kun ei tässä nyt ole muutakaan parempaa tekemistä niin suhtaudun tekstiin kuin se oikeasti olisi mielipiteesi.

        >> Oletko sitten mielummin yksin kuin jonkun kanssa, josta pidät vain vähän? Voihan käydä niin ettet koskaan löydä suurta rakkautta ja olet silloin lopun elämäsi yksin.

        Kyllä, minä olin vuosia mieluummin yksin kuin miesten kanssa joista "pidin vain vähän". Seurustelu sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole rakastunut ja josta jo suhteen alussa on sellainen olo että "ei tämä kyllä se oikea minule ole" on ajan tuhlausta ja ainakin minusta nimenomaan julmaa leikkiä toisen tunteilla.

        Uskon vakaasti siihen että jos kahden ihmisen välillä on vahva tunne ja mahdollisuus yhteiseen tulevaisuuteen, se tulee näkyviin jo aivan ensimmäisillä treffeillä ja aivan ensimmäisen tunnin kuluessa. Silloin on sellainen tunne että tämän ihmisen haluan ehdottomasti tavata uudelleen, ja mahdollisimman pian!

        Jos sellaista tunnetta ei tule, niin se ei todellakaan siitä kyllä myöhemminkään kehity. Jokainen on itselleen velkaa sen ettei ryhdy valheelliseen suhteeseen vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin.

        Kyllä, siinä ottaa sen riskin että on loppuelämänsä yksin. Se on sitten vain oltava valmis ottamaan. Ja nimenomaan siksi että jos alkaa seurustella jonkun kanssa josta ei sen kummemmin välitä, silloin ei ole vapaa etsimään sitä elämänsä suurta rakkautta. Vai haluaisitko että naisesi jatkaisi sen oikean etsimistä silloinkin kun olette yhdessä? Eikö sinulla ole mitään kunnoitusta itseäsi kohtaan?

        >> sitten kun lopulta löytää kivan naisen, johon ihastuu ja jonka kanssa voisi ajatella viettävänsä loppuelämänsä, niin sitten ei kelpaakkaan naiselle. Mielestäni naisella olisi silloin velvollisuus edes yrittää.

        *pyörittää päätään epäuskoisesti* Siis, sinun mielestäsi naisella olisi _velvollisuus_ yrittää jos SINÄ olet sitä mieltä että olet häneen ihastunut, ja voisit viettää hänen kanssaan loppuelämänsä? Sillä mitä nainen itse tuntee sinua kohtaan ei ole mitään väliä? Hänen _velvollisuutensa_ on uhrautua ja luopua omasta onnestaan, ettei sinulle vain tulisi paha mieli?

        Minäkin olin yhteen aikaan tuota mieltä. Olin hullun lailla rakastunut ja tiesin että kyseinen mies olisi elämäni mies, ja että hänen velvollisuutensa olisi olla minun kanssani ja tehdä minut onnelliseksi.

        Tuo oli kun olin 13-vuotias, ja mies oli Tom Cruise.

        Sittemmin olen kasvanut aikuiseksi. Suosittelen sitä sinullekin.


      • näköjään
        myös petetty kirjoitti:

        Hänen tapaamansa nainen teki ikävän tempun hänelle, hylkäämällä hänet, vaikka aloittaja oli juuri sopiva mies tälle naiselle.

        Tarviiko teidän vielä rueta haukkkumaan aloittajaa, joka on muutenkin jo joutunut kärsimään ilkeistä naisista. Nimerkki "Girlll" tapaisten naisten takia en käy enään itsekkään treffeillä. Niille kun ei mikään kelpaa, vaikka olisi juuri sellainen mies kuin ovat etsineet.

        pelkkiä luuseraita..Ai säkö tiedät että se mies oli sopiva sille naiselle..just.Ku oon näitä teidän juttuja lukenu nii tuskin kukaan nainen noin sakeita haluaa..Menkää itteenne!Kaikki naiset on paskoja kun ei oo huolinu teitä..Voi ziisus..Teidän korvien välis on näköjään paha "ongelma"..Olkaa MIEHIÄ niin joku voi kiinnostua,eikä tollasta turhan päivästä kitinää.Jos joku ei oo kiinnostunu nii kauhee haloo..HERÄTKÄÄ!!Kuvaukset voi tuntua hyviltä netin välityksellä,mut tuskin ne naiset on tienny et sielä onkin luusereita..


      • Oosny siellä
        myös petetty kirjoitti:

        Ei ensi tapaamisella voi vielä rakastua, ihastua korkeintaan. Ilmankos tämä pariutuminen on niin vaikeaa, kun ensin pitää täyttää pitkä vaatimuslista ja jos sen läpäisee, niin pitäisi vielä saada nainen rakastumaan hetkessä itseensä. Etkö ole kuullut, että rakastamistakin voi opetella, eikä rakastua voi, jos ensimmäiseksi ajattelee negatiivisesti mahdollisista kohteista.

        Älä väitä totuutena jos et tiedä asiasta muuta kuin miltä itsestäsi tuntuu. Ensimmäisellä kerralla voi rakastua, en usko etteikö moni yhtyisi tähän. Minä ainakin voin, jos sinä et niin se on sinun häpeäsi, älä silti ala olettamaan "jos en minä niin ei muutkaan.."


      • myös petetty
        Oosny siellä kirjoitti:

        Älä väitä totuutena jos et tiedä asiasta muuta kuin miltä itsestäsi tuntuu. Ensimmäisellä kerralla voi rakastua, en usko etteikö moni yhtyisi tähän. Minä ainakin voin, jos sinä et niin se on sinun häpeäsi, älä silti ala olettamaan "jos en minä niin ei muutkaan.."

        Ehkä sitä voi sitten. Onko se sitten ihastumista vai rakastumista sitä en tiedä. Mikä ero niillä edes on?

        Ehkä olen vähän yleistänyt asioita, mutta olen yrittänyt selittää, että sitä voi myös myöhemmin rakastua, vaikka ensi treffeillä tuntuisi siltä ettei voi.


      • myös petetty
        Nainen joka odotti kirjoitti:

        En ole tuo jonka kanssa olet ajatuksia ylempänä vaihtanut, koska tulin vasta nyt lukemaan tätä viestiketjua, mutta tämä viimeisin viestisi menee jo sen verran yli että pakko on kommentoida.

        Tosin olen suht. varma että jonkintasoisesta provosta on kysymys sillä eihän KUKAAN voi oikeasti olla tuota mieltä, eihän? Mutta kun ei tässä nyt ole muutakaan parempaa tekemistä niin suhtaudun tekstiin kuin se oikeasti olisi mielipiteesi.

        >> Oletko sitten mielummin yksin kuin jonkun kanssa, josta pidät vain vähän? Voihan käydä niin ettet koskaan löydä suurta rakkautta ja olet silloin lopun elämäsi yksin.

        Kyllä, minä olin vuosia mieluummin yksin kuin miesten kanssa joista "pidin vain vähän". Seurustelu sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole rakastunut ja josta jo suhteen alussa on sellainen olo että "ei tämä kyllä se oikea minule ole" on ajan tuhlausta ja ainakin minusta nimenomaan julmaa leikkiä toisen tunteilla.

        Uskon vakaasti siihen että jos kahden ihmisen välillä on vahva tunne ja mahdollisuus yhteiseen tulevaisuuteen, se tulee näkyviin jo aivan ensimmäisillä treffeillä ja aivan ensimmäisen tunnin kuluessa. Silloin on sellainen tunne että tämän ihmisen haluan ehdottomasti tavata uudelleen, ja mahdollisimman pian!

        Jos sellaista tunnetta ei tule, niin se ei todellakaan siitä kyllä myöhemminkään kehity. Jokainen on itselleen velkaa sen ettei ryhdy valheelliseen suhteeseen vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin.

        Kyllä, siinä ottaa sen riskin että on loppuelämänsä yksin. Se on sitten vain oltava valmis ottamaan. Ja nimenomaan siksi että jos alkaa seurustella jonkun kanssa josta ei sen kummemmin välitä, silloin ei ole vapaa etsimään sitä elämänsä suurta rakkautta. Vai haluaisitko että naisesi jatkaisi sen oikean etsimistä silloinkin kun olette yhdessä? Eikö sinulla ole mitään kunnoitusta itseäsi kohtaan?

        >> sitten kun lopulta löytää kivan naisen, johon ihastuu ja jonka kanssa voisi ajatella viettävänsä loppuelämänsä, niin sitten ei kelpaakkaan naiselle. Mielestäni naisella olisi silloin velvollisuus edes yrittää.

        *pyörittää päätään epäuskoisesti* Siis, sinun mielestäsi naisella olisi _velvollisuus_ yrittää jos SINÄ olet sitä mieltä että olet häneen ihastunut, ja voisit viettää hänen kanssaan loppuelämänsä? Sillä mitä nainen itse tuntee sinua kohtaan ei ole mitään väliä? Hänen _velvollisuutensa_ on uhrautua ja luopua omasta onnestaan, ettei sinulle vain tulisi paha mieli?

        Minäkin olin yhteen aikaan tuota mieltä. Olin hullun lailla rakastunut ja tiesin että kyseinen mies olisi elämäni mies, ja että hänen velvollisuutensa olisi olla minun kanssani ja tehdä minut onnelliseksi.

        Tuo oli kun olin 13-vuotias, ja mies oli Tom Cruise.

        Sittemmin olen kasvanut aikuiseksi. Suosittelen sitä sinullekin.

        Hyvin kirjoitettu, vaikea tuohon on enään mitään vastaan väittää. Siinäkin olet oikeassa, että olen myös provosoinnut vähän. Mutta, mulle tosiaan kävi melkein samalla tavalla kuin aloittajalle. Eli tapasin naisen, joka tuntui oikealta minulle. Hän oli myös tosi mukava treffeillä ja hymyili niin kauniisti. Kuitenkaan hän ei halunnut jatkaa tapaamisia. En kuitenkaan oikeasti oleta, että naisen pitäisi olla kanssani, ellei häntä kiinnosta. Tuntuu kyllä vieläkin ikävältä, vaikka tapahtumasta on aikaa useita kuukausia.


      • myös petetty
        ei jaksa enää kirjoitti:

        Joo, niin kannattaisi. Miksi oikein kirjoitit? Sinä et minusta tiedä mitään, mutta minäpä tiedän sinusta sen, että olet harvinaisen tyhmä ja kovakalloinen tapaus. Sinä voit minun puolestani tehdä millaisia johtopäätöksiä hyvänsä, aivan sama. Ja voit lyödä päätäsi seinään ihan niin paljon kuin haluat. Ei hetkauta meikäläistä. Oma mokasi, jos et opettele niitä sääntöjä, joiden mukaan muut ihmiset toimivat. Jäät sitten rannalle ruikuttamaan.

        Etpä sinäkään kyllä ole hirveän suurta viisautta osoittanut tässä keskustelussa. Ainakin voisit opetella kohteliaita käytöstapoja. Lähde vaikka kanssani treffeille, niin ei tarvitse kitua sinkkuudessa. Mutta muista sitten, jos hymyilet mulle se tarkoittaa, että olet lupautunut puolen vuoden seurusteluun. Ja jos oikein kauniisti hymyilet, niin se tarkoittaa jo avioliittoa :).


      • Oosny
        myös petetty kirjoitti:

        Ehkä sitä voi sitten. Onko se sitten ihastumista vai rakastumista sitä en tiedä. Mikä ero niillä edes on?

        Ehkä olen vähän yleistänyt asioita, mutta olen yrittänyt selittää, että sitä voi myös myöhemmin rakastua, vaikka ensi treffeillä tuntuisi siltä ettei voi.

        Niin voikin käydä, mutta jos tietää jo ensimmäisellä kerralla, kuten moni tietääkin, jos ei natsaa, silloin ei natsaa. Ei ainakaan vähään aikaan. Harvemmin itseäni nappaa ollenkaan jos eí ensimmäisellä yrityksellä. Mielestäni naishenkilö oli ystävällinen ilmoittaessaan nätisti, ettei heillä synkannut. Ehkä hän oli samaa maata kuin itse olen, jos ei nyt näy yhteistä tulevaisuutta ei sitten myöhemminkään. Kai sen ihminen itse tietää. Olisiko sitten rumasti pitänyt sanoa "joo ootsä iha jees sillee mut emmä sust vittu tykkää. Ei tarvi nähä enää, moo" ? Tunteet seurustelun määräävät, sen miten toimii eri tilanteissa päättävät tunteet ja järki yhdessä.


      • VIESTIKETJUN ALOITTAJA!
        myös petetty kirjoitti:

        Kai se täytyy sitten vääntää rautalangasta, jos et muuten tajua.

        Pointti on nimenomaan siinä, että nainen oli juuri etsinyt tälläistä miestä kuin aloittaja. He tulivat myös hyvin juttuun treffeillä ja nainen vielä myönsi jälkeenpäin, että hän oli viihtynyt. Kaikesta tästä huolimatta aloittaja ei kelvannut naiselle, vaan haluaa ilmeisesti löytää vielä paremman.

        Eikä sen naisen säälistä olisi tarvinnut seurustella, ilmeisesti hän kuitenkin piti miehestä, koska viihtyi tämän seurassa. Jatkamalla tapaamisia olisi ihastus varmaan muodostunut molemminpuoleiseksi. Harvoin käy niin että heti ensi treffeillä ihastuu niin että jalat lähtevät alta. Pitäsikö mielestäsi näin käydä ennen kuin voi jatkaa tapaamisia? Ei ole mikään ihme ettei täältä löydy ketään, jos monet muutkin ajattelevat samoin.

        Olen myös itse joutunut pettymään näihin netin sinkkunaisiin. Tavataan jopa useamman kerran ja sitten he keksivät kaikenlaisia tekosyitä etteivät voi jatkaa tapailua, vaikka kaikki on ihan ok.

        TOI MYÖS PETETTY ON SE VIESTIKETJUN ALOITTAJA! IHAN SAMANLAISTA RUIKUTUSTA, ETTEKÖ HUOMAA!!


      • Kokemusta on
        Nainen joka odotti kirjoitti:

        En ole tuo jonka kanssa olet ajatuksia ylempänä vaihtanut, koska tulin vasta nyt lukemaan tätä viestiketjua, mutta tämä viimeisin viestisi menee jo sen verran yli että pakko on kommentoida.

        Tosin olen suht. varma että jonkintasoisesta provosta on kysymys sillä eihän KUKAAN voi oikeasti olla tuota mieltä, eihän? Mutta kun ei tässä nyt ole muutakaan parempaa tekemistä niin suhtaudun tekstiin kuin se oikeasti olisi mielipiteesi.

        >> Oletko sitten mielummin yksin kuin jonkun kanssa, josta pidät vain vähän? Voihan käydä niin ettet koskaan löydä suurta rakkautta ja olet silloin lopun elämäsi yksin.

        Kyllä, minä olin vuosia mieluummin yksin kuin miesten kanssa joista "pidin vain vähän". Seurustelu sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole rakastunut ja josta jo suhteen alussa on sellainen olo että "ei tämä kyllä se oikea minule ole" on ajan tuhlausta ja ainakin minusta nimenomaan julmaa leikkiä toisen tunteilla.

        Uskon vakaasti siihen että jos kahden ihmisen välillä on vahva tunne ja mahdollisuus yhteiseen tulevaisuuteen, se tulee näkyviin jo aivan ensimmäisillä treffeillä ja aivan ensimmäisen tunnin kuluessa. Silloin on sellainen tunne että tämän ihmisen haluan ehdottomasti tavata uudelleen, ja mahdollisimman pian!

        Jos sellaista tunnetta ei tule, niin se ei todellakaan siitä kyllä myöhemminkään kehity. Jokainen on itselleen velkaa sen ettei ryhdy valheelliseen suhteeseen vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin.

        Kyllä, siinä ottaa sen riskin että on loppuelämänsä yksin. Se on sitten vain oltava valmis ottamaan. Ja nimenomaan siksi että jos alkaa seurustella jonkun kanssa josta ei sen kummemmin välitä, silloin ei ole vapaa etsimään sitä elämänsä suurta rakkautta. Vai haluaisitko että naisesi jatkaisi sen oikean etsimistä silloinkin kun olette yhdessä? Eikö sinulla ole mitään kunnoitusta itseäsi kohtaan?

        >> sitten kun lopulta löytää kivan naisen, johon ihastuu ja jonka kanssa voisi ajatella viettävänsä loppuelämänsä, niin sitten ei kelpaakkaan naiselle. Mielestäni naisella olisi silloin velvollisuus edes yrittää.

        *pyörittää päätään epäuskoisesti* Siis, sinun mielestäsi naisella olisi _velvollisuus_ yrittää jos SINÄ olet sitä mieltä että olet häneen ihastunut, ja voisit viettää hänen kanssaan loppuelämänsä? Sillä mitä nainen itse tuntee sinua kohtaan ei ole mitään väliä? Hänen _velvollisuutensa_ on uhrautua ja luopua omasta onnestaan, ettei sinulle vain tulisi paha mieli?

        Minäkin olin yhteen aikaan tuota mieltä. Olin hullun lailla rakastunut ja tiesin että kyseinen mies olisi elämäni mies, ja että hänen velvollisuutensa olisi olla minun kanssani ja tehdä minut onnelliseksi.

        Tuo oli kun olin 13-vuotias, ja mies oli Tom Cruise.

        Sittemmin olen kasvanut aikuiseksi. Suosittelen sitä sinullekin.

        Samaa mieltä.Itse olin vuosia väärän miehen kanssa josta pidin kyllä alusta asti mutta en koskaan rakastanut/rakastunut.Odotin että se tunne tulisi ajan mittaan kun oppii tuntemaan mutta ei tullut.Ei siis "kolahtanut" missään vaiheessa.Pidimme toisistamme ja olimme hyviä ystäviä ja sekin sujui alkuun.Hänen puoleltaan syvempikin tunne,minun ei.Nyt olen eronnut ja onnellinen sinkku,enkä halua enää ketään.Ellei joku jossain elämän vaiheessa sitten "kolahda" toden teolla.Väitän että sen tietää heti tai ainakin melkein kun se tunne tulee jos on tullakseen.Ei tarvi vuosia odotella,ei edes päiviä.


      • _._._._.

        Nyt sitten kipin kapin hakemaan sieltä Hong Kong - Tavaratalosta kistallipallo, sekä turbiini ja vedä se päähäsi.

        En usko, että sinunkaan silmäsi aivan kaikkia tapaamisia sentään näe. Voithan sitä aina unelmoida.. joo.

        Jätä pillerit pois, niin et näe kaikkia treffejä!.


      • PAKOTTAJA
        argh. kirjoitti:

        ...on se vaan kumma, että kirjoitan sitten mitä tahansa millä tahansa nimimerkillä niin koskaan siitä ei keskustelu jatku.. ehkä mä laitan sitten jauhot kaikille suuhun. :-)

        Ei vaan, haluaisin todella vastauksen kysymykseen teiltä, joiden mielestä alkuperäisellä on pointti. Eli haluatteko todella, että joku on kanssanne vastuuntunnosta tai säälistä? haluatteko vain omistaa? Olisiko teille riittävä sellainen suhde, jossa toinen ei tykkää SINUSTA, vaan on kanssasi jostakin muusta syystä? Vastatkaa nyt, hemmetti.

        Mä en nimittäin itse ymmärrä lainkaan, en todellakaan haluaisi että ihminen on kanssani minkään muun syyn takia, kuin sen, että HÄN HALUAA OLLA JUURI MINUN KANSSANI.

        Minun mielestäni rakkaus (niin romanttinen kuin inhimillinenkin) on sitä, että osaa tykätä ilman omistamistakin. Oletteko te katsoneet liikaa kaunnita ja rohkeita vai miksi teidän mielestänne toisen ihmisen tunteilla ei ole mitään väliä? Ettekö itse ole koskaan olleet tilanteessa, jossa haluaisitte tuntea toisin kuin tunnette, mutta ette voi tilanteelle mitään? Luuletteko te todella, että tykkääminen on tahdosta kiinni?
        Jos se olisi, niin minä en olisi sinkku. Olen pari kertaa erehtynyt pakottamaan itseni suhteeseen, jossa en tunne kuten pitäisi ja siitä ei ole seurannut mitään muuta kuin ääretöntä mielipahaa kaikille osallisille. Olen oppinut sanomaan aina suoraan asiat heti kun siltä tuntuu, ja voin todellakin kertoa, että se on kaikista palkitsevin ja oikein tapa. Ainakaan minä en haluaisi, että minulle valehdellaan, varsinkaan tunteista.

        Valaiskaa minua, mitä ihmettä päässänne pyörii?!?

        Tykkääminen on tahdosta kiinni. Jos joku ei halua tykätä, niin ei sitä voi pakottaa tykkäämään. Mikäli pakottaa tykkäämään, silloin tykkääminen on pakottamista ja pakottamisen tykkääminen pakottaa tykkäämään. Tahdotko pakottaa tykkäämään, vai tykkäätkö pakottaa?KYLLÄ! TYKKÄÄMINEN ON TAHDOSTA KIINNI!.


    • Iiwari

      ...tää provo onhan ?!?!?!?!

      Eihän kukaan voi olla noin tyhmä kun tää "Petetty" ?

      Jos suhteet rakennetaan pelkillä profiileilla niin ei sit muuta kun joka lauantai arvotaan keskussuhdetietokoneen arpomat uudet avioparit yhteen. Eroaminen ei onnistu ellei ilmoittajan katsota vakavasti profiilissaan valehdelleen tai jos jokin ulkoinen seikka (sairaus, ikä, onnettomuus, hiusten värjäys, tms...) profiilia avioliiton aikana muuttaa. Heh - kun helppoa !

    • kokenut

      Ei kuva, viestit, chattailu tai puhelimessa juttelu ratkaise. Vasta tavatessa näkee, synkkaako vai ei. Sitäpaitsi synkkaamisen on vielä oltava molemminpuolista, että tapaamiset jatkuvat. Itseasiassa aika harvinainen tapahtuma. Emme ole huonoja, vaikkemme olekaan treffikaverimme mieleen.

      • MIES

        Kyllähän se juttu on niin,että useimmat naiset täällä haluavat vaan katsoa,kelpaavatko vielä.Luulevat itsestään liikoja ja saavat itsetunnon kohotusta antamalla pakit miehelle kuin miehelle.Oikeasti nämä naiset ei kelpaa kenellekkään.Itse teen heille saman,heti tavattuani sanon hei hei,ollaan eri maailmasta,näkemiin!Sitten itketään ja roikutaan ja kysellään miksei kelvata.Kyllä lähtee!!


      • ei ne kemiat

        Ei sen väliä synkata voi tai ei, mutta kyllä se on niin et jos ei kasva yhteen ja ei ole sopua, ero tulee varmasti kun tulee eka kersa ja arki. Siksihän meillä on eroja niin paljon kun aina pitäs kemiat toimia.


    • TIETÄJÄ

      OLEN VARMA ETTÄ TARJOSIT ALKOHOLIT 100% VARMUUDELLA ! OLET VAIN TYHMÄ ! SIINÄ SE VIKA ON ! HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    • Osaaja

      Mimmi käytti sua hyväkseen ! se on monen alkkari naisen ammatti ! sinä tuollainen puuaivo ! et vielä tajua milloin sinua kuljetetaan. Jos tämä nainen olisi kusettanut kunnolla olisitte jo kihloissa ja hän asuisi luonasi ! Ja sinä maksaisit kaiken ! etkä koskaan pystyisi tajuamaan mitään ! tällä kertaa naisella oli parempi poka jonka kanssa hän meni kihloihin ja asuu tulevan aviomiehensä kanssa ! miehen kodissa. He lähtevät costa ricaan lomalle ! Mies on varakas vanhempi yrittäjä joka rakastaa hyvän näköistä kihlattuansa !! Sä olet vain paukkujen maksaja ja ajanviete sellainen tyhmä poika joka rakastuu heti 2 tunnin käsittelyn jälkeen ! Hyvää treffikesää pidä rahaa mukana kun menet treffeille maista janottaa kun joutuu haastattelemaan varasi tulosi ym.. ;) Tsemppiä naisia riittää ! iske tänään uusi kaunis nainen !

    • Sööderholmi

      Musta sun pitäis tehdä valitus kuluttajavalitukseen tai haastaa suomi24 oikeuteen. Sähän et saanut palvelua/tuotetta, jonka sä luulit tilannees. Tää on sentään oikeusvaltio.

      • Nikita

        Samaa mieltä!!! ;)


      • J.N

        Kuluttaja ja oikeusturva ovat kaksi eri asiaa, joita ei tässä tapauksessa pidä sekoittaa keskenään. Päätöksiä tehdään hieman erilaisten asioiden parissa.

        Kuluttajasuoja koskee ainoastaan kuluttajan, sekä yrityksen välisiä asioita esim. kauppa, takuu, palautus tai palveluun liittyviin asioihin, kun taas oikeusturva voi koskea yritysten, kuin myös yksityisten keskinäistä kaupantekoa.

        Tällaisessa tapauksessa palveluntarjoajaa eli Suomi24/Eniroa ei voisi mitenkään velvoittaa vastuuseen treffipalstojen kautta luotua yksityishenkilöiden kontaktia.


    • kulttuuri...

      ...nyt vaan on tällaista. Itse kävin sinkkuaikoina muutamilla nettitreffeillä. Muutama mies sanoi etttei kiinnosta ja muutamalle sanoin itse ettei kiinnosta. Suomessa suhtaudutaan treffeihin monesti liian vakavasti. Esim. USAssa on täysin normaalia ja hyväskyttävää käydä useilla treffeillä ilman että aina tarvitsee tavata useamminkin. Voihan sitä jutella jonkun kanssa junassa, töissä, ravintolassa jne. vaikka kuinka kauan eikä se tarkoita että kihloihin ollaan menossa.

    • Taumii

      tylsät housut, mutta opettajallakin on oikeus pukeutua niihin. Niitä myydään kaupassakin jo aika nuhruisena.Joidenkin mielestä ne ovat seksikkäät.
      Sanat "banaali" "negatiivinen" ja "kaaoottinen" eivät ole sinäänsä merkki akateemisyydestä, vaan ihan normaalia kielenkäyttöä ihmisiltä, jotka ovat paljon työelämässä tekemisissä ihmisten kanssa ja ovat opiskelleet edes vähän.
      Tälle naiselle jatkoa varten: Voihan ne korvata sanoilla: helevetin lapsellinen, vittumaisen paska/ ihan perseestä ja saatananmoinen sekamelska.

      • ei kannata käyttää

        Sanat "banaali" ja "kaoottinen", eivät ole normaalia kielenkäyttöä. Semmoinen henkilö, joka näitä sanoja käyttää, on olevinaan muiden yläpuolella. En keksi muutakaan syytä miksei voisi käyttää normaalia suomen kieltä. Sivistys sanat aiheuttavat vain turhaa sekaanusta. Esim. nimimerkki "Taumii" käsitti sanan banaali täysin väärin.

        Sivistys sanakirjan mukaan:

        banaali = arkipäiväinen, kulunut, tympeä
        kaoottinen = sekasortoinen

        Negatiivinen on sitävastoin ihan normaali sana.


      • fennisti
        ei kannata käyttää kirjoitti:

        Sanat "banaali" ja "kaoottinen", eivät ole normaalia kielenkäyttöä. Semmoinen henkilö, joka näitä sanoja käyttää, on olevinaan muiden yläpuolella. En keksi muutakaan syytä miksei voisi käyttää normaalia suomen kieltä. Sivistys sanat aiheuttavat vain turhaa sekaanusta. Esim. nimimerkki "Taumii" käsitti sanan banaali täysin väärin.

        Sivistys sanakirjan mukaan:

        banaali = arkipäiväinen, kulunut, tympeä
        kaoottinen = sekasortoinen

        Negatiivinen on sitävastoin ihan normaali sana.

        Ei se ole puhujan vika, jos kuulija ei ymmärrä sivistyssanoja. Ja btw, "sivistyssanakirja" kirjoitetaan ihan yhteen...


      • ei kannata käyttää
        fennisti kirjoitti:

        Ei se ole puhujan vika, jos kuulija ei ymmärrä sivistyssanoja. Ja btw, "sivistyssanakirja" kirjoitetaan ihan yhteen...

        Nimenomaan se on puhujan vika, jos kuulija ei ymmärrä. Kuulijalle pitää puhua sellaisella kielellä mitä se ymmärtää.


      • Taumii
        ei kannata käyttää kirjoitti:

        Sanat "banaali" ja "kaoottinen", eivät ole normaalia kielenkäyttöä. Semmoinen henkilö, joka näitä sanoja käyttää, on olevinaan muiden yläpuolella. En keksi muutakaan syytä miksei voisi käyttää normaalia suomen kieltä. Sivistys sanat aiheuttavat vain turhaa sekaanusta. Esim. nimimerkki "Taumii" käsitti sanan banaali täysin väärin.

        Sivistys sanakirjan mukaan:

        banaali = arkipäiväinen, kulunut, tympeä
        kaoottinen = sekasortoinen

        Negatiivinen on sitävastoin ihan normaali sana.

        on todellakin arkipäiväinen. Mitä lie ajattelin!


      • Taumii
        ei kannata käyttää kirjoitti:

        Nimenomaan se on puhujan vika, jos kuulija ei ymmärrä. Kuulijalle pitää puhua sellaisella kielellä mitä se ymmärtää.

        Mistähän sen tietää? Taitaa mennä rentous tilanteesta, kun pitää yrittää sovittaa tavallisilla treffeillä ilmaisunsa kuulijan kapasiteettiin. Tässä tapauksessa nainen ymmärsi toivottaa hyvät jatkot. Se on ymmärrystä, jos jokin!


      • juupei
        ei kannata käyttää kirjoitti:

        Sanat "banaali" ja "kaoottinen", eivät ole normaalia kielenkäyttöä. Semmoinen henkilö, joka näitä sanoja käyttää, on olevinaan muiden yläpuolella. En keksi muutakaan syytä miksei voisi käyttää normaalia suomen kieltä. Sivistys sanat aiheuttavat vain turhaa sekaanusta. Esim. nimimerkki "Taumii" käsitti sanan banaali täysin väärin.

        Sivistys sanakirjan mukaan:

        banaali = arkipäiväinen, kulunut, tympeä
        kaoottinen = sekasortoinen

        Negatiivinen on sitävastoin ihan normaali sana.

        ...sen määrittelet, mitä sanoja saa käyttää ja mitä ei, mikä on normaali sana ja mikä ei?


      • menee
        juupei kirjoitti:

        ...sen määrittelet, mitä sanoja saa käyttää ja mitä ei, mikä on normaali sana ja mikä ei?

        taitaa tuo naaras yrittää juottaa miehille karvasta kalkkia.


      • Sehän
        Taumii kirjoitti:

        on todellakin arkipäiväinen. Mitä lie ajattelin!

        on selvä että banaali tarkoittaa persreikää... siis niinkun B ja anaali


    • Juuso_

      Voisiko olla yksinkertaisesti niin, että tyhmyytesi kävi ilmi kun keskustelitte. Vaikka olit lähettänyt kuvasi hänelle ja kertonut itsestäsi (subjektiivisesti) ei se kerro hänelle paljoakaan sinusta.

      Nainen oli varmasti fiksumpi kuin sinä ja tiesi sen. Kuten tiedät sinäkin, kun noin kovasti loukkaannuit ja täällä poraat. Jos hänellä on resuiset vaatteet kerro hänen luonteestaan, kiinnostuksestaan ja arvoistaan paljoakaan. Voi olla, että hän oli olosuhteiden vuoksi köyhä, ja oli treffeillä parhaimmissaan. Akateemisuus, fiksuus, äly ja tiedon määrä ei näinä päivinä ole mikään tae, että olisi välttämättä töissä, tai että nauttisit huippupalkkaa.

      Todennäköisesti olet itse amispelle ja mielestäsi komea. Ihmettelet miksei kaltaistasi namupalaa huolita. Mietipä sitä, olikohan vika hänessä vai sinussa...onneksi naisilla on päätäntävalta millaisten kanssa haluavat olla tekemisissä.

      Itse olen suhteellisen hyvin koulutettu ja pidän itseäni sivistyneenä (eivät liity toisiinsa mitenkään). En ole maailman komein, mutta mukiinmenevä kuitenkin. Ei ikinä ole ollut ongelmia vastaavissa tilanteissa. Tarkoitan, että minulle on voinut käydä samanlaisesti kuin sinulle, mutta en ole kokenut sitä ongelmaksi.

      Muutama kysymys: Oletko ihan varma, että vika oli täysin hänessä. JOS olet niin vastustamaton, miksi sait pakit? Oletko ihan niin hyvä, kuin itseäsi pidät? Vastaako henkinen ikäsi fyysistä ikääsi? Onko itseluottamuksesi liian korkea? Onko itsetunnossasi vikaa, kun moisesta asiasta tulet tänne poraamaan? Jne..

      -Juuso

      • ihan terve

        näin voin todeta.


      • Varmasti

        Ilmalaivasi on VITUN hieno NIISKU!!! Osaatko varmasti ratsastaa sitä haisuLI????


    • Petetyn maku

      ... ja on tunnustusten aika. Vain YKSI ainoa henkilö arvasi, että avaamani keskustelu oli provosointi.

      Mitä se kertoo tällä palstalla liikkuvista henkilöistä? Sitä, että olemme kaikki hölmöjä, herkkäuskoisia, sinisilmäisiä, nenästävedettäviä, höynäytettäviä vatipäitä.

      Koko tarina oli keksitty. Mutta aika hyvin osasin naishenkilönä teeskennellä petetyksi tullutta miestä.

      Kuinka paljon vastaavanlaisia nyyhkytarinoita ihmiset kertovat nimettöminä, kasvottomina toisilleen? Ja naureskelevat kaveriporukasssa. Nämä "treffailijat" ovat kaikkea muuta kuin yksinäisiä, epätoivoisia hukkapaloja. Heistä on vain hauska viettää aikaansa kiusaamalla muita.

      Kiitos kuitenkin palautteesta, jota tuli runsain mitoin. Oletin, että kolme tai neljä henkilöä ottaa kantaa ja asia jää siihen.

      Olette tehneet historiaa, arvoisat lukijani.

      • argh.

        Totuus on silti valitettavan usein tuollainen. On tullut todistettua.


      • sivusta seurannut

        onhan se hyvä, että ihmisillä on älyllisiä harrastuksia. kuten vaikkapa perättömien juttujen kertominen netin keskustelupalstoilla. ehkä tämä kertoo enemmän itsestäsi kuin niistä, jotka avaamaasi keskusteluun osallistuivat.


      • Petetyn maku
        argh. kirjoitti:

        Totuus on silti valitettavan usein tuollainen. On tullut todistettua.

        Herää kysymyksiä. Ketä sitten hyödyttää (tai ehkä monia todellisessa elämässä huijattuja) nykyisen treffi-palstan ylläpito?

        Yhä useampi kertoo vastaavansa vain kuvallisiin profiileihin, koska
        a) saa heti valita jyvät akanoista; kenen pärstä meillyttää.
        Okei! Hyvä ajatus.
        b) henkilö, joka uskaltaa laittaa kuvansa profiiliin on mitä todennäkäisemmin rehellinen muutenkin (ehkä hieman sinisilmäisyyttä ja laspenuskoa tässä olettamuksessa mukana, mutta pääpiirteittäin kai näin on, tai uskotaan olevan)

        Kysymys kuuluukin? Kun kerran kuvat ovat niin näkyvässä asemassa ja kuvallisiin profiileihin jopa palstan ylläpidon toimesta suhtaudutaan kannustavasti, niin miksei siirrytä seuraavalle askelmalle tunnistamisessa, jossa pakollisena tietoina myös profiilin laatijan henkilötiedot; OIKEA NIMI ja ASUINKUNTA?


      • Petetyn maku
        sivusta seurannut kirjoitti:

        onhan se hyvä, että ihmisillä on älyllisiä harrastuksia. kuten vaikkapa perättömien juttujen kertominen netin keskustelupalstoilla. ehkä tämä kertoo enemmän itsestäsi kuin niistä, jotka avaamaasi keskusteluun osallistuivat.

        Olen hyvä keskustelunavaaja. Katsopa ja vertaa viestiketjun lukemiskertoja (niitä on yli 15000), joten asia kiinnostaa hyvin suurta määrää ihmisiä.

        Vertaa lukuja muihin?!


      • myös petetty
        Petetyn maku kirjoitti:

        Olen hyvä keskustelunavaaja. Katsopa ja vertaa viestiketjun lukemiskertoja (niitä on yli 15000), joten asia kiinnostaa hyvin suurta määrää ihmisiä.

        Vertaa lukuja muihin?!

        Mutta taitaa olla jotain toduuden perääkin tarinassasi. Ehkä käyttäydyt juuri itse keksimäsi naisen tavoin treffailussa.

        Mistä me muuten tiedämme että olet aloittaja? Voihan tässä kuka tahansa esittäytyä aloittajana, jos alkuperäinen aloittaja ei enään palaa foorumille.


      • Minna

        ...itsekin ja suututti oikein, että voiko tuollaisia miehiä oikeasti olla olemassa. Ihan hauska vitsi ja hyvä, ettet tosissas kirjoittanutkaan :)

        Mutta huomasitko sellaista asiaa, että sait tässä viestiketjussa myös ymmärrystä tekstillesi? Aika pelottavaa, että joku on voinut olla samaa mieltä :/


      • Minna
        myös petetty kirjoitti:

        Mutta taitaa olla jotain toduuden perääkin tarinassasi. Ehkä käyttäydyt juuri itse keksimäsi naisen tavoin treffailussa.

        Mistä me muuten tiedämme että olet aloittaja? Voihan tässä kuka tahansa esittäytyä aloittajana, jos alkuperäinen aloittaja ei enään palaa foorumille.

        Nyt kun on selvinnyt, että alkuperäisen kirjoittajan teksti oli provo, voisin puuttua sun järjettömiin mielipiteisiin. Tässä ote aikaisemmasta tekstistäsi tässä viestiketjussa:

        "Pointti tässä on, että voi seurustella vaikkei olekkaan niin hirveän rakastunut. Pystyyhän naiset järjestetyissäkin avioliitoissa rakastamaan miestään, niin miksei myös tässä tapauksessa?"

        Aika hirveä ajatusmaailma, huhhuh! Jollet ole huomannut, niin elämme 2000-luvun Suomessa, länsimaisessa yhteiskunnassa, jossa jokaisella on itsemäärämisoikeus - myös naisilla. Ihmisiä tässä ollaan kaikki ja nykyään monet naiset ja miehet voivat olla hyvä ystäviä keskenään. Itsellänikin on lukuisia hyviä miespuolisia ystäviä ja viihdyn heidän kanssaan, aivan samalla tavalla kuin naistenkin kanssa. Lisäksi minulla on vakituinen poikaystävä, mies johon rakastuin korviani myöten ensitapaamisella. Jos olisin toteuttanut tuota järjetöntä ajatustasi, en olisi tätä ihanaa ihmistä ikinä kohdannut vaan kituuttaisin jossain onnettomassa suhteessa velvollisuudentunnosta.

        Sinun ongelmasi on se, että et näe naisia ihmisinä vaan aina mahdollisena seurustelukumppanina. Tiedän, että se on mahdotonta sinulle ymmärtää, mutta niin kauan kun sinulla on noin yksinkertaistettu, mustavalkoinen ja sovinistinen ajatusmaailma, et ikinä tule saamaan minkäänlaista tyttöystävää. Nyt kannattaisi ehkä mennä itseensä ja miettiä minkä takia niitä naisia ei ympärillä pyöri, eikä vain syytellä vastakkaista sukupuolta.

        Yritä nyt kertakaikkiaan tajuta:
        Naisella ei ole minkäänlaista VELVOLLISUUTTA kiinnostua sinusta, jollei hän ITSE HALUA.


      • provolle

        Nyt en ymmärrä.

        Miksi se, että ottaa jonkun nettiin sepostetun tarinan tosissaan, ja kommentoi sitä tosissaan, tekee ihmisestä hölmön ja vatipään?

        Eri asia on, jos tarina olisi ollut selvästi satua, muttakun tämä ei ollut, vaan hyvinkin mahdollinen.

        Kuvitteletko olevasi jotenkin erityisen nokkelakin? Luuletko, että on kovin vaikeaa tekaista joku vähän provosoiva juttu ja saada sille monta lukijaa? Kysymys kuuluukin: mitä ihmeen hauskaa siinä sitten on? En ole koskaan ymmärtänyt provoilijoden motiiveja, enkä tule ymmärtämään. Jotain taitaa puuttua elämästä kyllä.


      • sivusta seurannut
        provolle kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä.

        Miksi se, että ottaa jonkun nettiin sepostetun tarinan tosissaan, ja kommentoi sitä tosissaan, tekee ihmisestä hölmön ja vatipään?

        Eri asia on, jos tarina olisi ollut selvästi satua, muttakun tämä ei ollut, vaan hyvinkin mahdollinen.

        Kuvitteletko olevasi jotenkin erityisen nokkelakin? Luuletko, että on kovin vaikeaa tekaista joku vähän provosoiva juttu ja saada sille monta lukijaa? Kysymys kuuluukin: mitä ihmeen hauskaa siinä sitten on? En ole koskaan ymmärtänyt provoilijoden motiiveja, enkä tule ymmärtämään. Jotain taitaa puuttua elämästä kyllä.

        Mutta alkuperäisen kirjoittajan kohdalla pitänee paikkansa sanonta: hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.


      • hetero

        ihan niinkuin tuota nyt ei olisi huomannut naisen tai kaappihomon kirjoittamaksi!

        hälyttävintä on minusta tuo yleistyksien määrä näillä palstoilla (tuollaisia miehet juuri ovat)
        ovatko nekin osaltaan provoja, vai viiraako porukalla tosissaan päästä näin suuressa mittasuhteessa?


      • myös petetty
        Minna kirjoitti:

        Nyt kun on selvinnyt, että alkuperäisen kirjoittajan teksti oli provo, voisin puuttua sun järjettömiin mielipiteisiin. Tässä ote aikaisemmasta tekstistäsi tässä viestiketjussa:

        "Pointti tässä on, että voi seurustella vaikkei olekkaan niin hirveän rakastunut. Pystyyhän naiset järjestetyissäkin avioliitoissa rakastamaan miestään, niin miksei myös tässä tapauksessa?"

        Aika hirveä ajatusmaailma, huhhuh! Jollet ole huomannut, niin elämme 2000-luvun Suomessa, länsimaisessa yhteiskunnassa, jossa jokaisella on itsemäärämisoikeus - myös naisilla. Ihmisiä tässä ollaan kaikki ja nykyään monet naiset ja miehet voivat olla hyvä ystäviä keskenään. Itsellänikin on lukuisia hyviä miespuolisia ystäviä ja viihdyn heidän kanssaan, aivan samalla tavalla kuin naistenkin kanssa. Lisäksi minulla on vakituinen poikaystävä, mies johon rakastuin korviani myöten ensitapaamisella. Jos olisin toteuttanut tuota järjetöntä ajatustasi, en olisi tätä ihanaa ihmistä ikinä kohdannut vaan kituuttaisin jossain onnettomassa suhteessa velvollisuudentunnosta.

        Sinun ongelmasi on se, että et näe naisia ihmisinä vaan aina mahdollisena seurustelukumppanina. Tiedän, että se on mahdotonta sinulle ymmärtää, mutta niin kauan kun sinulla on noin yksinkertaistettu, mustavalkoinen ja sovinistinen ajatusmaailma, et ikinä tule saamaan minkäänlaista tyttöystävää. Nyt kannattaisi ehkä mennä itseensä ja miettiä minkä takia niitä naisia ei ympärillä pyöri, eikä vain syytellä vastakkaista sukupuolta.

        Yritä nyt kertakaikkiaan tajuta:
        Naisella ei ole minkäänlaista VELVOLLISUUTTA kiinnostua sinusta, jollei hän ITSE HALUA.

        Sulla tosiaan on ollut onnea, kun olet vakituisessa suhteessa miehen kanssa johon olet rakastunut. Sen kyllä huomaa tekstistäsi myös, jossa on paljon ystävällisempi sävy kuin sinkkunaisilta saamassani palautteessa. Mutta, ehkä nämä sinkkunaiset eivät olisi niin kiukkuisia, jos olisivat myös vakituisessa suhteessa, vaikka suhde olisi vähän huonompikin. Näin ajatellen huomaat varmaan, että myös minun ajatuksissa on järkeä.

        Ehkä minun pitäisi seurata neuvojasi. Mutta olet saanut minusta vääränlaisen kuvan, kun olen tässä joutunut kärjistämään asioita.

        Tajuan kyllä sen, ettei naisilla ole mitään velvollisuuksia olla kiinnostuneita minusta, jos olisi, en olisi nyt sinkku. Järkevämpää kuitenkin olisi kiinnostua, koska parempi olla onnellinen parisuhteessa, kuin kiukkuinen sinkku.


      • Minna
        myös petetty kirjoitti:

        Sulla tosiaan on ollut onnea, kun olet vakituisessa suhteessa miehen kanssa johon olet rakastunut. Sen kyllä huomaa tekstistäsi myös, jossa on paljon ystävällisempi sävy kuin sinkkunaisilta saamassani palautteessa. Mutta, ehkä nämä sinkkunaiset eivät olisi niin kiukkuisia, jos olisivat myös vakituisessa suhteessa, vaikka suhde olisi vähän huonompikin. Näin ajatellen huomaat varmaan, että myös minun ajatuksissa on järkeä.

        Ehkä minun pitäisi seurata neuvojasi. Mutta olet saanut minusta vääränlaisen kuvan, kun olen tässä joutunut kärjistämään asioita.

        Tajuan kyllä sen, ettei naisilla ole mitään velvollisuuksia olla kiinnostuneita minusta, jos olisi, en olisi nyt sinkku. Järkevämpää kuitenkin olisi kiinnostua, koska parempi olla onnellinen parisuhteessa, kuin kiukkuinen sinkku.

        Kaikkea hyvää sulle ja muista avarakatseisuus elämässä, sillä pääsee pitkälle ;)


    • danney

      Olen itekin kerran ollut nettitreffeillä naisen kanssa. Meillä oli oikein hauskaa sen 45 minuuttia mitä nähtiin (sitten tän tytön täytyi lähteä töihin). Olinko pettynyt? No en. Saatoin ehkä odottaa pitempää tapaamista ennakkoon, mutta ei se minua millään tavalla jäänyt vaivaamaan. Pääasia oli, että oli hauskaa nähdä kaiken sen kirjoittelun jälkeen. Ja aika se 45 minuuttiakin on, vaikka lyhyeltä tuntuukin. Kyllä siinä ajassa voi keksiä vaikka mitä puhuttavaa. Ei se haittaa vaikka yhdeltä naiselta tuleekin pakit, kyllä niitä uusia aina löytyy jostain.

    • nolottaa

      Anna ystâvä rakas tommosen mennä menojaan.
      Et ole hänen "arvoisensa" tai paremminkin HÄN EI OLE SUN ARVOISESI.
      itse olen nainen,mutten koskaan tee tuollaisia pyrâhdyksiâ.Ja vaikka suhde ei menisikkäân pidemmâlle,ollaan ystâvinä erottu ja silti vielâ ystâvinâ jatkettu.Myös ex-siipan kanssa olemme hyvät YSTÄVÄT..!!
      Annanpa sulle hyvân vihjeen,mistâ näkee ihmisestâ paljon:
      KYNNET..;jos on hermostunut,tms ne ovat pureksitut.!!!!
      Toivon todellakin,ettâ vastaavaa naiskokemusta ei tule eteesi.
      Ja muista:Ei me kaikki naiset olla samanlaisia.
      Oikeen hyväâ kevâttä ja lippu korkeelle.

    • AMK

      ÄÄLIÖ! Ehkä se tajusi että sinä olet idiootti, koska koet että akateemisuus ja nuhjuiset farkut eivät kuulu yhteen. Pinnallinenkin olet -akateemisuus ja varakkuus -asenteellasi. Oletko kuullut käsitettä hajamielinen psofessori (=aivan sama mitä on päällä ja tukka kuin variksenpesä). "Nuhjuisia" akateemisia löytyy ehkä enemmän humanisteista kuin kauppakorkean käyneistä, mutta ei ole sekään niin sanottua.

    • veikko

      moi

      olen tavannut useita naisia.
      tuntuu siltä että näiltä palstoilta on turha hakea, sivistynyttä nais seutaa.

      yleensä jo ensivaikutelma on että voi vee taas tollanen,kaiken lisäksi kuvitellaan että ollaan fiksuja ja tavoittelemisen arvoisia.

      todellisuus on että on vain luonnevikaisia tai jotain juoppoja tai muuten vinksahtaneita.

      kunnollinen nainen on poikkeus nehän ovat naimisissa tai muuten varattuja tai elämäntapa sinkkuja.

      terveisin veikko

    • minä

      Naiset on hyväksikäyttäjiä. Alaikäiset naiset haluavat 18 poikakaverin niin on ilmainen varma kuski ja joku joka hakee tupakkaa ja kaljaa ja maksaa ne. Kun naiset ylittävät 18v iän ne lähestyvät miehiä vain jos miehet tarjoavat heille jotain(kuten ruokaa, asunnon tai muuta sellaista) ja päästyään hyötymään haukkuvat sikaisiksi. Eli varokaa naisia!

    • Laura

      Olen muutaman kerran käynyt treffeillä. Sen olen oppinut, että ei kannata odottaa mitään. Luulenpa että viestiketjun aloittaja pettyi odotuksiinsa.

      Kerran kaveerasin erään pojan kanssa ja hän nähtävästi kuvitteli (tai halusi olettaa), että välillämme oli jotakin muutakin, vaikka olimme sopineet että olemme vain kavereita.

      Kun sitten hänen kaverinsa kysyivät asiasta, kerroin totuuden. Hän loukkaantui ja raivostui, koska nolasin hänet, koska hän oli jo kavereileen sanonut, että olemme yhdessä tms. Sitten hän haukkui mut selkäni takana. Jotkut eivät vain kestä pakkeja...

      Ei se ole naisen vika, jos häntä ei vain nappaa seurasi. Toivottavasti hän löytää mielestänsä seuraa ja sinä myös. Jospa hän ei halunnut haukottelemalla jne osoittaa, ettei tunne mitään vetoa sinuun. Ja sinä taas tunsit. Sehän olisi ollut epäkohteliasta. Mielestäni oli reilua, että hän sanoi mielipiteensä suoraan.

      Mitä tulee tuollaisiin ala-arvoisiin kommentteihin; `hänellä oli nuhruiset vaatteet´, `hän käytti nousukkaasti sivistyssanoja´ - entä sitten?! Kyllä minäkin käytän sivistyssanoja, muttei koskaan kukaan ole moittinut mua siitä. Potuttiko sua, koska et ymmärtänyt mitä hän puhui ja tunsit alemmuutta?

      Ehkäpä olisi parempi että harrastaisit itsetutkiskelua ja kehittyisit henkisesti ensin, ennekuin sotket toisia ihmisiä omiin ongelmiisi?

      • Petetyn maku

        END


      • depiili
        Petetyn maku kirjoitti:

        END

        taidat olla vain luuseri!!


      • Nimetön
        depiili kirjoitti:

        taidat olla vain luuseri!!

        Siis, en kyllä tajua, jotta miksi miehet on aina luusereita tai peräkamaripoikia? Itse olen käynyt netin kautta treffeillä monia kertoja, ja en ketä tahansa naista huoli. Osa on ilman ammattia, lähes alkoholisteja, pukeutumiseen, tai itsensä laittamiseen ei juuri panosteta. Ei itseä juuri sellainen nainen sytytä, ja nämä naiset sitten kuvittelevat jotta saavat miehen kuin miehen. Sitten tulee kovaa tekstiä, kun ei itseä kiinnostakaan, osaavat naisetkin haukkumisen jalon taidon, kun mies ei heitä huolikaan. Enin osa kuitenkin uskoo parin viikon viestittelyn, soittelun jälkeen(naiset), kun ei ole tietävinään, vaikka on asian jo selittänyt ettei kiinnosta. Joten löytyy näitä ns. vainoojia naisistakin, mutta en itse ota siitä stressiä, aikaa myöten tajuavat lopettaa turhat yhteydenottoyritykset.
        En mitään korkeakoulututkintoa suorittanutta hae, mutta ei ole mielestäni liikaa vaadittu, jotta on viitsinyt itselleen ammatin opiskella.


      • ferret

        Kaikki mikä tapahtuu tai on tapahtumatta on täysin triviaalia ,koska ainoa asia mitä mies haluaa on PILLUA .Voidaan puhua vaikka sivistyssanoilla "mikä onkaan turbulenssin vaikutus pilvenmuodostukseen" ja partneri (nainen) mietii päänsä puhki ;mitä helvettiä fiksu tyyppi mitähän tohon sanois ja toinen vaan ajattelee ;pillua,pillua,pillua jne..
        Ja toisinpäin :ainoa asia mitä nainen......


      • Nimetön
        ferret kirjoitti:

        Kaikki mikä tapahtuu tai on tapahtumatta on täysin triviaalia ,koska ainoa asia mitä mies haluaa on PILLUA .Voidaan puhua vaikka sivistyssanoilla "mikä onkaan turbulenssin vaikutus pilvenmuodostukseen" ja partneri (nainen) mietii päänsä puhki ;mitä helvettiä fiksu tyyppi mitähän tohon sanois ja toinen vaan ajattelee ;pillua,pillua,pillua jne..
        Ja toisinpäin :ainoa asia mitä nainen......

        Hei,ferret!

        Kommentisi on sinällään triviaali.
        Tietenkin asia on niin, että sitä,sitä...
        Kysymyshän onkin siitä saako mies naisen haluamaan.
        Puhuminen siis EI ole triviaalia,eikä se mitä puhutaan:se on esileikkiä "turbulenssin muodostumiseen".
        Sen tietää tosi mies,eikä tarvitse vongata turhaan kun vähän vaivautuu ajattelemaan lämmityspuuhissa.Hetkeksi päässä se ääni, joka huutaa PILLUA hiljemmalle, niin tulos on taattu.
        Niin helppoa se on!t. Paljon ja hyvin nainut.


      • nerd_
        ferret kirjoitti:

        Kaikki mikä tapahtuu tai on tapahtumatta on täysin triviaalia ,koska ainoa asia mitä mies haluaa on PILLUA .Voidaan puhua vaikka sivistyssanoilla "mikä onkaan turbulenssin vaikutus pilvenmuodostukseen" ja partneri (nainen) mietii päänsä puhki ;mitä helvettiä fiksu tyyppi mitähän tohon sanois ja toinen vaan ajattelee ;pillua,pillua,pillua jne..
        Ja toisinpäin :ainoa asia mitä nainen......

        Pilviä muodostavan turbulenssin aktuaalinen nimitys on konvektio.


    • inkku

      Parempi, että sanoi heti, ettei kolahtanut. Aina tosiaan ei vaan kolahda, vaikka kuinka itse toivoisi... eikä sille mitään voi!!!

    • Fe OKSIIDI

      Oletpa pönttö! Taidat olla aika aloittelija.
      Voin oikein hyvin ymmärtää että nuorimies ei
      kelvannut. Neiti vaan yritti kaivaa romukasasta
      jotain kiiltävää mutta sai foordin.....

    • Jussi

      Älä ole huolissasi, sillä mielestäni teit oikan johtopäätöksen, sen akateemisen suhteen.
      Sillä tunnen itse monta akateemista naista ja mielestäni he ovat oikein fiksuja naisia, eivätkä
      mitenkään korosta akateemisuuttaan ja eriomaisuuttaan, sekä puhuvat niinkuin normaalitkin ihmiset, viljelemättä sivistyssanoja
      joka lauseessaan.
      Huomiosi pukeutumisesta viittaa kanssa kaikeen muuhun kuin akateemisuuteen, sillä kaikki tuntemani akateemiset naiset pukeutuvat erittäin
      siististi ja tyylikkäästi, päinvastoin kun me
      miehet, minäkin mukaanlukien, vaikka pyrinkin siihen, että päällä olisi mukavat siistit vaatteet, mutta kun toi miesten muotitietoisuus
      ei ole samaa tasoa kun toisilla naisilla.
      Veikaan tai olen varma siitä, että tapaamasi ns.
      akateeminen nainen oli ns. puistoakateemi, sillä
      nehän ovat sellaisia, että yrittävät viljellä sivistyssanoja joka paikkaan tuodakseen erinomai-
      suuttaan esille.
      Olisit tarjonnut muutaman oluen hänelle, niin
      olisit huomannut, että akateemisuus häviää ja
      tilalle tulee tavallinen alkoholiongelmainen
      puistotyttö.
      Älä luovu toivosta, sillä kyllä tässä maassa
      kunnon fiksujakin naisia on, mutta täytyy tunnustaa, että aika harvassa.
      Itse olen tehnyt sen virheen, että olen jättänyt
      muutaman naisen, jonkin naisen pikku ominaisuuden
      takia, josta en ole pitänyt ja katunut sitä
      kovasti jälkeenpäin, sillä kovin montaa mahdollisuutta ei eteen tule.
      Etsi vaan, sillä kyllä se kunnollinen nainenkin
      eteen jostai tupsahtaa.

    • RautaSaha

      Tuo kai nyt oli kohteliain mahdollisin vaihtoehto mikä on. Suoraselkäistä eikä mitään valheita taikka puhelinsoittoja. Paras taitaa olla sinullakin, että hyppäät takaisin hevosen selkään niin eiköhän sieltä joku nainen löydy. Se ei ole mitenkään sen naisen huonoutta jos teillä ei synkkaa.

    • Neksu

      Voi pojat... Tunteilla leikkimistä olisi ollut se, että nainen olisi vain jatkanut tapailemisia eikä olisi sanonut suoraan. Hän oli rehellinen sinua kohtaan.
      Olen itse törmännyt miespuolisiin henkilöihin, jotka treffeillä ovat olleet mukavia ja itsestäni on tuntunut, että synkkaa. Ovat jälkeenpäin laittaneet tekstiviestin tai meilin, ettei synkannut. Eivät ole olleet miehiä vaan poikia, koska eivät uskaltaneet sanoa suoraan päin naamaa.
      Myöskin olen tavannut mukavia miehiä ja mukavaa on ollut, mutta se jokin on jäänyt puuttumaan. Vaikka meilailuissa ja puheluissa on synkannut, ei kuitenkaan livenä. Ei itseään voi pakottaa pitämään toisesta, jos kerran ei niitä tunteita tule automaattisesti. Siinä valehtelee itselleen ja toiselle, jos jatkaa.
      Olisiko todellakin parempi, että nainen olisi kanssasi säälistä tai huvin vuoksi, kun ei pysty olemaan yksin sinkkuna????
      Mieti myös, kuinka moni nainen on ihastunut sinuun, mutta sinä et ole jostain syystä ihastunut heihin!!! Se jokin on jäänyt sinun puoleltasi puuttumaan.
      Tälläinen kirvelee, mutta menee ohi!
      Mies ei kosta, POIKA kostaa!

    • "Herrasmies"

      Itselleni on käynyt myös niin kuin kerroit, mutta myös toisin päin. Nykyään ei toimi enää sellainen asia kuin raha ja varallisuus,koulutus.Sinun vaan täytyy alkaa keksimään uusia keinoja naisten valloittamiseen.Omalla kohdalla on käynyt enemmän päinvastoin kuin sinulla,siis naisia olisi liikaa. Kemiat vaan eivät toimi niin, kyllä se harmittaa mutta ei voi mitään. Sitä paitsi naiset kostavat miehelle mustamaalaamalla miestä toisille naisille, asia on vaan nyt tullut julkiseksi netin avulla.Nainen kostaa paljon raadollisimmin kuin mies. Sitten vielä aluksi mainituista asioista. Nykyajan nainen ei tarvitse miestä rahan ja varallisuuden takia pikemminkin päinvastoin ja kun ymmärrät tämän niin olet oppinut jo paljon naisen ajatuksenkulusta ja tunteista.

    • Ellu

      Voi hyvä mies onneksi et lähtenyt koston tielle vaikka jo tänne kirjoittaminen oli mielestäni turhaa...Etkä ole kuullut ihmisten välisistä kemioista??Ne joko natsaa tai sitten ei.Väkisin ei voi saada mitään aikaan.Mielestäni nainen toimi fiksusti,keskustelitte ja kaikki meni hyvin.Eihän sitä heti kättelyssä fiksu ihminen sano että sori mutta ei tää onnistu.Sokkotreffit on muutenkin kova paikka.Oikean tapaaminen on vähän kuin lottovoitto.Sinullekin on se Oikea jossain kunhan vähän "löysäät kravattiasi"..ja muista seur mahdollisilla sokkotälleillä että kemiat sanelee jatkon...ne natsaa tai sitten ei.Jos ei niin pää pystyssä eteenpäin:o))Onnea!

      • koska rumat on sairait

        kyl se paarist natsaa parhaiten. jos nainen puhuu niin hommat meni vituiks jo siinä vaihees. suomalaiset ämmät on ihan luusereita kaikki koska ne on äijiä joilla on pimpsa. joku aasialainen muija on jo mukavampaa mallia.


    • oikeen vaivaa

      Onko kauniit ja rohkeat sekoittaneet naisten päät kun halutaan kuu taivaalta ja rikas prinssi?
      Onneksi on tavallisia mukavia ja fiksujakin naisia vielä jäljellä suomessa,toki kaupungeissa niihin harvemmin törmää.

      NAISET TAKAISIN MAANPINNALLE!

    • niinpä niin

      Tollaset ns. akateemiset naiset joilla ei edes usein ole koulut käytty ja vaikka oliskin tekevät juuri noin. Ei ne ketään saa kun niillä ei ole mitä antaa, mutta haaveet ovat suuret. Tunne eräitä heistä, kuten sinäkin kohta jos jatkat hakuasi ja pidäpä yhteyksiä niin näet ettei ne ketään saa kun katsos niillä ei ole mahiksia siihen, mutta suuret luulot.

    • Nikita

      Ihan vaan tiedoksi, homma oli feikkiä ja kirjoittaja erittäin huomionhaluinen nainen... Älkää siis ottako tosissaan!

      • abc

        Täällä sitä vaan pakoillaan. Matkasi loppuu pian


    • jussi

      Hmm...jos nainen näki läpi sinussa pelkän vonkaajan, josta ei ole keskustelemaan kuin olutmerkeistä tai jääkiekosta?
      Tai sitten odotti komeaa urosta, ja kun et vastannut kuvitelmaa, heitti helkkariin.
      Vielä pahempia ovat ne, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa eli lähtevät viimeisellä bussilla himaan, kun ensin on ilta riekuttu...

    • kohsua

      Negatiivinen, kaoottinen,... huh, siinäpä vasta sivistyssanoja! Menee ihan sormi suuhun:D

      Joo, mutta tuo ei ollut asiani. Vaan se, että mielestäni tunteilla leikkimistä olisi ollut jatkaa tapailua, jos kerran häntä ei kiinnostanut.

      Mutta en tiedä vaikka olisi ollut provo koko juttu. Tuntui jotenkin niin huvittavalta.

    • mies

      jotta vetois naiseen pitäis ottaa treffeillä tilanne haltuun. Olla hauska seuramies. Epävarmuus ei saa paistaa läpi.
      mulla oli tosi vaikeeta naisten viime vuosisadalla. armeija oli käyty aikoja sitten eikä tyttöystävästä vieläkään tietoo. sain pakkeja enemmän ja vähemmän tyylikkäillä tavoilla. itsetuntoni meni roskalaatikkoon. olin omasta mielestänikin outo ja hiljainen tyyppi. komeahko kyllä, mutta parempi kun en aukaise suutani naisten aikana. mutta kyllä se ottaja sieltä löytyi. ryyppäsin erään kirjeystävänaisen kanssa, ja pystyin olemaan vapautunut hänen seurassaan. jopa hauska seuramies.
      mentiin naimisiin ja saatiin lapsia jne...
      6-vuotiaasta tyttölapsestanikin näkee, että naiset osaavat olla ilkeitä jo hiekkalaatikolla..
      niin, että ole rento mies, siitä ne pitää.
      äläkä anna niille tommosen reaktion arvoa.
      valmistaudu tilanteeseen seuraavilla treffeillä.
      välinpitämätön "mooi" on ihan hyvä. sit vaikka kotiin lukemaan pornolehtee ja juomaan kaljaa.

    • Amorin Poika

      Pakko näin miehen vinkkelistä heittää että jospa sä olet ite niin ruma ja tyhmä et muija kelas lähtee lataamaan

    • Niko&&

      Tuollaisiahan ne naiset ovat, ja jos haluat menestyä ihmissuhderintamalla, pitää sinun vaan hyväksyä pelin säännöt ja pelata niillä korteilla, jotka sinulle on annettu.

      Itse asiassa sikäli nostan naiselle hattua, että hän sanoi mielipiteensä täysin suoraan. Omien kokemusteni mukaan yleensä naiset eivät sano asiaa suoraan, vaan miehen pitää se itse päätellä naisen eleistä ja käyttäytymisestä.

      Ja jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, niin ei siitä kannata hernettä nenään ottaa. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ja sillä siisti. Voi olla mahdollista, että nainen etsii jotain utopistista unelmien prinssiä, jota ei ole olemassakaan. Voi olla, että ei etsi. Mutta sinun ei siitä kannata murehtia. Unohda se horo ja siirry elämässä eteenpäin!! Naisia tulee ja menee, mitäs näistä.

      Parasta on, kun menee treffeille täysin ilman mitään odotuksia ja suorastaan välinpitämättömällä asenteella. Näin ei ole kovin suurta vaaraa pettymisestäkään.

      • paikkansa

        olen sen todennut että oma välinpitämätön renttu asenne on kaikkein paras jos ei naista kiinnosta niin painukoon hornan tuuttiin,mua ei kiinnosta jos ei naistakaan :D näin on närhen munat!


      • löysin
        paikkansa kirjoitti:

        olen sen todennut että oma välinpitämätön renttu asenne on kaikkein paras jos ei naista kiinnosta niin painukoon hornan tuuttiin,mua ei kiinnosta jos ei naistakaan :D näin on närhen munat!

        omanikin....


      • Erkka
        löysin kirjoitti:

        omanikin....

        Ei se siitä kulu!. Tää toimii. Suosittelen muillekin.


    • saa painua

      hornan tuuttiin mun puolestani,onneksi on oma kulta kainalossa joten adios!

      • Jacky

        näin on!


    • siirikaisa

      Mä mietin miehistä samaa kuin sä naisista......
      Olin sokkotreffeillä, olimme kirjoitelleet ja jutelleet jonkin aikaa ja tuntui hyvältä molemmin puolin.
      Mut kun tapasimme..hänessä oli vikoja, mut voisin hyväksyä ne koska vaikutti muuten kivalta. Minussa vaan oli jotain, et sen jälkeen ei ole kuulunut sähköpostia eikä puheluita.
      Paskamaku....
      Pettymys ihan itkuun asti...itsetunto nollilla...
      Ei sokkotreffejä enää....?????

      • Nimetön

        Ei muuta kuin pää pystyyn, kyllä se joskus tärppää.
        Itsekin olen väliin saanut kovia kolhuja, mutta sinnikkäästi vain yritän. Omat kokemukset on opettaneet, ettei kovin kiinnostuneelta saa vaikuttaa, mutta jos toinen on unelmien neito, omasta mielestä kaunein mitä maa päällään kantaa, miten siinä esittää välinpitämätöntä?
        Ikävä kyllä miesten kohdalla ei ulkonäkö tee kaikkea(miten voisikaan), ensimmäinen kommentti on lähes poikkeuksetta naisilta kuvani nähtyään: oletpa komea, miten vielä olet vapaana. Mutta sitä jotain on jäänyt puuttumaan vaihtelevasti puolin ja toisin. Mutta moneen uuteen ihmiseen on saanut tutustua, joista osa edelleen kaverina, joten en itse ainakaan kadu sokkotrefeillä käyntiä.


      • O.S

        Niitä hyviä ja mukavia miehiäkin on. Jos olisin vapaa, tapaisin sinut mielelläni. Laita Suomi24 treffipalstalle ilmoitus ja siitä se lähtee. Älä odota liikoja ensitreffeiltä.

        Voimia!


    • ossi

      Et sitten varmasti ollut hänen ajatuksiin sopiva uros!!Turha dumpata tai olla katkera häntä kohtaan vaikka et päässyt kirkonkelloja kilauttamaan.Sinun tarinasta jäi kumminkin hirveä negatiivisyys paistamaan ei niinkään häntä kohtaan vaan sinua!Et kertonut itsestäsi mitään vaikka on kyllä helppo arvata,että olet tylsä vanhapoika,joka ei kestä karua totuutta itsestään.Ole hyvä ja jätä HÄNET rauhaan,äläkä jatka tarinan kertomista täällä äläkä missään muuallakaan.Voimia sinulle ja äidillesi!T.Ossi

    • sulla

      Ei ole sulla kovin hyvä itseluottamus. Vaikutat myös aika naiivilta ja kokemattomalta. Mutta ei se mitään, kukin tyylillään.

      • eii

        vittu kukaan tiedä mistään mitään...
        Jos Treffeillä käyminen on niin saatanan vaikea asia ni lopettakaa niiden harrastaminen. Älkääkä vittu vaan laittako tikkua ristiin ikinä sen takia että se "oikea" löytyisi, menee vaan hyvää aikaa hukkaan kun kukaan ei kelpaa kenellekkään ja sit siitä tullaan tänne tappelemaan. Älkää enään ikinä katsoko toisia ihmisiä kohti saatikka sitten juttele kenenkään kanssa.

        senkin hullut


    • FeministiArttu

      Ymmärrän, että sattuu, jos olisi itse ollu kiinnostunut, mutta toinen ei lämmennyt, mutta yleensä suurin osa fiksuista ihmisistä tajuaa jättää nuo katkeroitumiset siinä yläasteen jälkeen.
      Senhän takia ihmiset deittailee, että voisivat etsiä itselleen juuri sen oikean kumppanin, jonkalaisen itse haluaa. Ei deiteille lähtö ole vielä mikään lupaus yhteisestä tulevaisuudesta, eikä edes yhdenillan panosta (niin kuin ehkä saatoit toivoa), joten jos aiot todella alkaa mustamaalata tätä ko. henkilöä, niin kerro toki samalla aina myös syy siihen, niin osaavatpahan ihmiset "ottaa sinut tosissaan".
      Sinull ei ol emitään oikeutta katkeroitua naisrelle, joka vaan rohkeasti kertoi sinulle, ettet ole hänen tyyppiään.

      Ette te kyllä todellakaan kovin samaa tasoa olleetkaan, jos sana negatiivinen on mielestäsi joku itsensäkorostajien suuri sivistyssana. ; )

      Ja jos joku akateemisuus mielestäsi lupaa aina hienot vaatteet, niin tulehan joskus yliopistolle katsomaan, että minkänäköistä porukkaa siellä kulkee. ; ) Ei ne kaikki rastapäät ja resuvaatteiset käytä sellaisia vaatteita vaan siksi, ettei muuhun ole varaa, jotkut vaan tykkäävät sellaisesta... ; )

      • FeministiArttu

        Typo. ; D


      • lauraemilia23
        FeministiArttu kirjoitti:

        Typo. ; D

        että tämä koko aloittaja on pelkkä vitsi..En jaksa uskoa että kukaan voi olla noin yksinkertainen.
        Noh, joka tapauksessa mielestäni tämä aloittajan treffikumppani toimi erittäin asiallisesti ja aikuismaisesti eikä tehnyt mitään väärää paitsi oli kohtelias.
        Tuo kyllä pitää jossain määrin paikkaansa että vaikka jalat ei lähtisi heti alta niin jos vaan tuntuu että itsellä on mitään kiinnostusta niin miksi ei voisi tapailla pari kertaa ja katsoa syttyykö mitään tunteita..Tämä ei tietenkään päde kaikkiin ihmisiin koska olemme kaikki erilaisia ihmisiä, mutta itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän että olen itse niin hitaasti lämpenevä että en ole koskaan ihastunut kehenkään samantien vaan aina on mennyt aikansa että on ne tunteet herännyt..
        Mutta eihän ihastuminen/ rakastuminen ole mikään asia minkä voi opetella ja jos sen heti tietää että ei tule mitään koko jutusta niin miksi tuhlata aikaa sen enempää.
        Kuulostaa siltä että tuo aloittaja on juuri sitä takertuvaa tyyppiä, eli kun annat pienenkin ihastumisen merkin niin pitäisi heti omistautua toiselle täysin ja sitten soitellaan ja laitetaan viestiä koko ajan ja roikutaan kiinni.
        En ymmärrä vieläkään mitä ihmeen tekemistä akateemisuudella on älyn tai varallisuuden kanssa, tai hienojen vaatteiden, aivan älyvapaa ajatustapa.
        Itse olen opiskellut vain toisen asteen ammatin ja tuloni ovat yhtä hyvät kuin esimerkiksi äidilläni joka on väitellyt mm. tohtorin tutkinnon ja opiskelee edelleen..
        Sen enempää en tähä sano kuin että ihminen on henkisesti todella köyhä ja elämästä tietämätön jos arvostelee toista jonkun koulutuksen tai vaatteiden takia. Nämä ihmiset ovat yleensä niitä joilla ei ole mitään oikeaa elämänkokemusta tai käytännön järkeä.
        Ei voi kuin sääliä tällasia tyhjänpäiväsiä hienostelijoita.


      • ulap
        lauraemilia23 kirjoitti:

        että tämä koko aloittaja on pelkkä vitsi..En jaksa uskoa että kukaan voi olla noin yksinkertainen.
        Noh, joka tapauksessa mielestäni tämä aloittajan treffikumppani toimi erittäin asiallisesti ja aikuismaisesti eikä tehnyt mitään väärää paitsi oli kohtelias.
        Tuo kyllä pitää jossain määrin paikkaansa että vaikka jalat ei lähtisi heti alta niin jos vaan tuntuu että itsellä on mitään kiinnostusta niin miksi ei voisi tapailla pari kertaa ja katsoa syttyykö mitään tunteita..Tämä ei tietenkään päde kaikkiin ihmisiin koska olemme kaikki erilaisia ihmisiä, mutta itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän että olen itse niin hitaasti lämpenevä että en ole koskaan ihastunut kehenkään samantien vaan aina on mennyt aikansa että on ne tunteet herännyt..
        Mutta eihän ihastuminen/ rakastuminen ole mikään asia minkä voi opetella ja jos sen heti tietää että ei tule mitään koko jutusta niin miksi tuhlata aikaa sen enempää.
        Kuulostaa siltä että tuo aloittaja on juuri sitä takertuvaa tyyppiä, eli kun annat pienenkin ihastumisen merkin niin pitäisi heti omistautua toiselle täysin ja sitten soitellaan ja laitetaan viestiä koko ajan ja roikutaan kiinni.
        En ymmärrä vieläkään mitä ihmeen tekemistä akateemisuudella on älyn tai varallisuuden kanssa, tai hienojen vaatteiden, aivan älyvapaa ajatustapa.
        Itse olen opiskellut vain toisen asteen ammatin ja tuloni ovat yhtä hyvät kuin esimerkiksi äidilläni joka on väitellyt mm. tohtorin tutkinnon ja opiskelee edelleen..
        Sen enempää en tähä sano kuin että ihminen on henkisesti todella köyhä ja elämästä tietämätön jos arvostelee toista jonkun koulutuksen tai vaatteiden takia. Nämä ihmiset ovat yleensä niitä joilla ei ole mitään oikeaa elämänkokemusta tai käytännön järkeä.
        Ei voi kuin sääliä tällasia tyhjänpäiväsiä hienostelijoita.

        että aloittaja ei ole vitsi eikä provo. Olen törmännyt tuon kaltaisiin vielä näin 2000 -luvulla lähiöbaarissa. Sinne oli tullut lomille kaupunkiin.


    • 22

      MITÄ:: EI KUULU???

    • Pitää olla molemminp

      Mikä ihmeen vauva sinä oikeen olet ei se ole huijaamista jos ei miellytä.



      KEMIAA SENKIN PAHVI:

    • ensivaikutelma.

      eihän sinuakaan miellyttänyt hänen tyylinsä. Kuten kerroit hänen puhetapansa häirinneen sinua.

    • Toinen MIESkonen

      Vai että olitte kirjoitelleet oikein muutaman viestin? Ja viestin pituudet olivat tietysti luokkaa tekstiviesti (160 merkkiä)? Onko mikään ihme, jos tuollaisen jälkeen ei kaikki "natsaakaan"?? Mitä oikein kuvittelit?

      Itse odotan "natsaustapauksessakin" vähintään muutamaa kymmentä viestiä, ja ne ovat siis sellaisia maksimiviestin kokoisia (10 000 merkkiä per viesti)... TÄMÄN jälkeen on jo vähän paremmin tiedossa, mitä odottaa toiselta.

    • almaelma

      toinen sanoi rehellisesti etti teillä tunnu natsaavan...ja sinua harmitti kun ei. Toisaalta toinen toivotti myös sulle reilusti hyvää jatkoa ja onnea kumppanin etsintään...joten ei sinua huonosti kohdeltu ettekä olleet intiimisti tai läheisiä vielä.... Et tällä kertaa kelvannut mutta haluatko oikeasti olla jonkun kanssa väkisin? Eikä ole koiraa karvoihin katsomista, ei ulkonäkö( kuluneet farkut) kerro toisesta paljoa....tai puhetapa.
      ole oma itsesi ja eteenpäin elämässä. Suurin ongelma tässä oli että unelmasi ei toteutunut......Hyvää jatkoa!

      • No näkeehän sen jo

        miksi ei ap kelvannut, sekopäältähän tuo kuullostaa ja paistoi varmaan hyvin läpikin, naisen onni, että huomasi tämän jo ekalla kerralla!


    • 2bad4u

      Naista alkoi varmaan kaduttaa, kun sinut viimein näki. Tietenkin sieltä sitten tuli aika suoraa tekstiä.

    • nina s

      Ovatko kaoottinen, negatiivinen ja banaali ap sinun mielestäsi kovinkin sivistyssanoja? Olen yllättynyt, jos noin, sillä mielestäni nuo sanat kuuluvat ihan jokaisen aikuisen ihmisen arkipäiväiseen käyttökieleen koulutustasosta riippumatta. Täytyy nyt yleissivistystä edes tuon verran olla jokaikisellä.

      • K_KF

        Kaoottinen - kuulostaa typerältä, vaikka useimmat tietävätkin, mitä se tarkoittaa.
        Negatiivinen - melko yleiseksi muodostunut sana, jota tosiaan arkikielessäkin käytetään, suomalainen vastine silti löytyy tällekin.
        Banaali - ei aavistustakaan, mitä tarkoittaa, vaikka on 18 vuotta koulutusta takana.

        Mitä aloittajan (_vanhaan_) viestiin tulee, niin olisi kannattanut kirjoitella enemmän ennen tapaamista. Muutama viesti ei kovin kummoista kuvaa anna.


    • kaunis nainen

      No mutta hyvä mies. Etpähän paljoa kehuskellut naista, puhui väärin, kirpparityyli, tosiaankin, olitte eri maailmoista, miksi ihmeessä olet pettynyt - jatka etsintääsi, vaikutat hiukan epätoivoiselta!

    • Elämä on

      Itse olin erään naisen kanssa ekoilla treffeillä. Hauska ja mukava päivä oli muutenki, mut seuraavana päivänä hän ilmoitti etten olekkaan sitä tyyppiä mitä hän etsii. Tuntuhan se pahalle kun sai kuulla ettei ole sitä mitäkö hän hakee, mutta ei voi mitään. Etsintä jatkuu.

    • Vain elämää

      Ei jaksa lukea kaikkia kommetteja mutta usein käy vaan niin että pelkät kirjeet, puhelutkaan, saatikka kuva ei vastaa lopulta sitä minkä edessään näkee ja kokee. Kirjekumppani ei aina vastaa tavatessa sitä kuvaa minkä on toisesta saanut. Silti voi olla "vieras" nähdessä, vaikka kirjeissä on valotettu omaa sielunmaisemaa.
      Yksi etsii "täydellistä" itselleen sopivaa, toinen ei välitä pienistä vioista toisessa. Yleensä rehti, rehellinen, elämän realiteetit ymmärtävä ei ymmärrä nipottavaa pieniin asioihin takertuvaa ihmistä. Täydellisyyden tavoittelijat voivat olla rasittavia. Akateeminen voi odottaa toiseltakin akateemista puhetapaa, miksihän?
      Voi tulla myös väärinkäsityksiä.

    • tuosta-oppii

      Mitäs otit sen "valiotapauksesen", joka tiesi itsekin nenänpäätään myöten olevansa haluttu JOTEN hän haluaa parasta ja saattaapi jäädä luu kouraan mut se ei ole sun ongelma. Sinänsä rehellistä mun mielestä sanoa asia suoraan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe