AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Itsemurha

Itsemurha

16 Vastausta 2 380 Lukukertaa
Mikä on helpoin tapa tehdä itsemurha?

Ei kande tehä!

olla tekemättä ja kärsiä tästä julmasta maailmasta kuin mies.

Näin

Vetää kaikki aineet mitä talosta löytyy, kurkusta alas. Kaikki viina ja shampoot pillerit ym. Ja se pitää tehdä nopeasti! Huom! Jos olet itse tekemässä, sinun pitää ensin kertoa vanhemmillesi! Sitä paitsi sinulla ei ole MITÄÄN syytä tehdä itsemurhaa, täällä Suomessa elintaso on niin korkea, että vain hemmotellut, ikävystyneet prinsessat tekevät itsarin. Siis teini-ikäiset.

Ajatus...

Itse toteuttaisin tuon ehdottomasti niin, että siinä sivussa tulisi paljon muita uhreja. Riehuisin haulikon kanssa, räjäyttäisin itseni tai ajaisin autolla ihmisten päälle ja lopulta sillalta alas. Ihan mitä vaan, kunhan tuloksena olisi kaaosta, vihaa, surua ja pelkoa. Palan helvetissä, mutta niin palaa moni muukin, hehee! :D

sähköä

uunin nolla ja vaihde johtimilla. en viitti kertoo kuinkase tapahtuu koska kaikki viestit jossa oon kertonu sen on sensuroitu! se on kivuton (kait) ja hyvä keino sellaisille no life tyypeille joita kukaan ei rakasta (niiku mä)... maailma on julma paikka eikä kaikkien oo tarkotus kestää sitä.

Näin

Jos käytössäsi ei ole asetta, niin tee näin:
1. Varmista, että olet yksin ainakin pari tuntia.

2. Kerää kaikki lääkkeet, viina ja mahdollisesti kemiallisia puhdistus aineita, jotka löydät kotoontasi.

3. Lukitse kaikki ovet ja ikkunat, että sisälle/ulos pääsyssä kestää mahdollisimman kauan.

4. Mene vessaan/kylpyhuoneeseen ja jos löydän nauloja, vasaran ja mahdollisesti lautoja niin naulaa ovi kiinni.

5. Murskaa lääkkeet ja sekoita ne viinan ja puhdistusaineiden kanssa ja syö/juo lopputulos.

6. Mene lämpimään suihkuun ja viillä molemmat ranteesi pituus-suunnassa auki.

7. Sitten vain odottelet, että taju lähtee.

En ota vastuuta, jos joku tappaa itsensä näiden ohjeiden perusteella.
Kerron vain, miten itsemurhan voi suorittaa kotikonstein melko kivuttomasti.

NÄIN!

vain heikot luuserit tekevät itsemurhan.he ovat sellaisia persoonia, jotka ovat heikkoja kuin nokitut kananriepaleet. ihmiset halveksivat sellaisia ihmisiä. jos teet itsemurhan aiheutat muille enemmän kärsimystä kuin koskaan olet itse tuntenut. minäkin halusin tehdä itsemurhan joskus, mut nyt otan iisisti ja ajattelen positiivisesti vaikkei kaikki asiat olekaan positiivisia. pelkkä tapasi ajatella saattaa tehdä elämästäsi helvettiä. HANKI ELÄMÄ!
ja muuta ajattelutapaasi. teet itse kaiken pimeäksi! ei kukaan muu ole syyllinen kuin sinä. MUUTU!

Vau

Sä osaat ainakin syyllistämisen.

NO HUH HUH!

Mitäs helvettiä on tämmönen että annetaan itsariin ohjeita netissä?!!? :O

Älkää vaan ihmisparat sortuko siihen.

nii

yritän auttaa. muistan, ku mua syyllistettiin tolleen ku halusin itsemurhaa ja sen jälkeen en enää halunnukaan ku tajusin, miten idiootti ja luuseri ja heikko persoona olin. oon muuttunu :)

Tuota noin...

En suosittele ketään tekemään itsemurhaa, vaan yrittämään sinnitellä eteenpäin ja etsimään muita keinoja päästä eroon ongelmistaan. Haluaisi kuitenkin kommentoida hieman tuota kirjoitusta.

"vain heikot luuserit tekevät itsemurhan."

Ei se nyt ihan niin välttämättä ole. Vahvakin ihminen voi sortua koittamaan itsemurhaa, jos hänen tilanteensa on tarpeeksi huono eikä hän tunne löytävänsä mitään muuta keinoa päästä ulos tilanteesta.

"ihmiset halveksivat sellaisia ihmisiä."

Jotkut valitettavasti, mutta onneksi löytyy myös ihmisiä, jotka välittävät muista ja pyrkivät auttamaan ja tukemaan heikompiaan halveksunnan sijaan.

"jos teet itsemurhan aiheutat muille enemmän kärsimystä kuin koskaan olet itse tuntenut."

Ei noin voi sanoa ihmisille, josta ei tiedä käytännössä mitään. Jotkut joutuvat kärsimään elämässään niin pahasti, ettei läheisten, joita ei kaikilla ole montaa (voi olla sellainenkin tilanne, ettei läheisiä ole yhtään), itsemurhasta seuraava suru ja kärsimys ole sen rinnalla paljon. Tosin yleensä on kyllä niin, kun joku tappaa itsensä, että joillekin siitä aiheutuu paljon surua. Yleensä se on ainakin jollekulle järkyttävä menetys.

"minäkin halusin tehdä itsemurhan joskus, mut nyt otan iisisti ja ajattelen positiivisesti vaikkei kaikki asiat olekaan positiivisia."

Kaikki jotka harkitsevat itsemurhaa eivät kuitenkaan ole samanlaisessa tilanteessa kuin sinä silloin. Kaikilla ei elämä mene samaan tapaan.

"pelkkä tapasi ajatella saattaa tehdä elämästäsi helvettiä."

Mutta niin voi moni muukin asia, esim. vakava kiusaaminen tai muu väkivalta mitä joutuu kokemaan, muut sosiaaliset ongelmat, päihdeongelmat, läheisten menetys ja yksinäisyys, skitsofrenia...

"teet itse kaiken pimeäksi! ei kukaan muu ole syyllinen kuin sinä."

Miten hemmetissä voit noin sanoa? On täysin mahdollista että joku muu tai jotkut muut aiheuttavat niitä ongelmia ja sitä "pimeyttä". Et sinä sitä voi tietää. Jos joku tekee vaikka suunnilleen koko elämän (vaikka päiväkodista lukioon/ammattikouluun) jatkuneen törkeän, julman kiusaamisen takia itsemurhan, niin kumpaa siitä ennemmin voi syyttää, itsemurhaan ajaneita kiusaajia vai sitä kiusattua? Etenkin jos kiusattu on vielä koittanut useita kertoja hakea apua ja saada kiusaamisen loppumaan, mutta kiusaaminen on tästä huolimatta jatkunut.

ÄLÄ!!!!

ÄLÄ MISSÄÄ TAPAUKSES TEE!!! se on paras tapa!!!!:P koskaa ei oo elämä nii huonos kunnos että itsemurha parantais jotain!!!

voi *****

vittu te ootte kaikki tyhmii! Ekaks: jos joku olis oikeesti siinä jamassa et se aikois tappaa itsensä,ni se tekis sen,eikä pyytäis netist apuu. Toi on vaan huomion hakemista. Mä tunnen ihmisii jotka on/oli masentuneita ja mä sanon et se ei oo leikin asia.mä oon sen myös kokenu ja mä tiedän et silloin ei vaan haluu elää. Ei se tee ihmisestä heikkoa. Masennus on sairaus ja yleensä siile on hyvä syy. Et älkää te ruvetko vittuilemaan,ku ette oikeesti mistään tiedä mitään. Ja se "teinivitutus" on asia erikseen,eli niitä ei kannata kuunnella.

jepjep

jep ja itsemurha kuormittaa maapalloa ja yhteiskuntaa. ajattelisivat edes tuovansa tänne jotain ennen kuin harakiriä suunnittelevat.. Niin olen puhunut ja helvetinmoisella kirjakielellä D:D:DSA::DS:SD:SD:DSA:

Helposti ja kivuttomasti

Otat ison lasin(puol litraa)
Murskaa kaikki lääkkeet sinne(ja vitamiinit) Sekota sinne kaikkia saippuoita mitä löytyy(mieluiten jotain vahvoja) Ja viinaa(jos on)
Ja suolaa(jos otat pelkälleen n.4 ruokalusikallista suolaa niin kuolet)

2)Laita vaikka jalasta joku köysi johonki painavaan ja hyppäät järveen sen esineen kaa

neuvo: Pilaa elämäs kunnolla ni on helpompi tappaa ittensä.

voe

pissikset tekee itsarin ku poikaystävä jätti...

harkihe uuelleen sit ku täytät 15v
haistakaa vitttu
ope kiusaa mua koulus tapan itteni
 /   /  / Itsemurha

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Väylä

Kysy ja keskustele VÄYLÄllä

RIKU tiistaisin 17.00 - 19.00
Tietoa, neuvoa ja tukea rikosuhriasioissa.

Nuorten EXIT keskiviikkoisin 17.00 - 19.00
Tukea ja tietoa omista rajoista ja seksuaalisesta kaltoinkohtelusta.

RIKU EXIT-hanke
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta