Kolloidinen hopeavesi

Utelias

Onko kenelläkään kokemuksia kolloidisen hopeaveden käytöstä? Kokemuksia kaipaisin sekä ulkoisesta, että sisäisestä käytöstä.

Entä aineen myrkyllisyys? Olen lukenut, että se voi myös pahimmassa tapauksessa aiheuttaa argyria-nimisen sairauden, joka värjää ihon pysyvästi hopeanharmaaksi. Onko aihetta pelkoon?

181

20813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinen tuntija

      Ei ihminen hopeaa mihinkään tarvitse. Kuulostaa selailemieni nettisivujen perusteella muinaiselta puoskaroinnilta, jolloin vaikka mitä mineraaleja sairaille syöteltiin ja kuviteltiin niiden auttavan vaikka yleensä tuloksena oli myrkytys.

      Hopeahan sinänsä ei liian myrkyllistä ole, mutta enpä mitään tuollaista sisääni väkisin söisi. Tuohon väitteeseen valmistustavan vaikutuksesta argyriariskiin en usko, koska hopeaa se on joka tapauksessa, ja argyria johtuu liiasta hopeasta elimistössä.

      • just joo

      • Olen juonut

        Jälleen puhutaan tietämättömyyden suomalla täydellisellä auktoriteetilla. Miksi pitää aukoa päätään, vaikkei asiasta tiedä yhtikäs mitään. Ottaisit ensin selvää, ennenkuin alat valehdella kaikelle kansalle.

        Kolloidinen hopeavesi aivan jotain toista kun hopean juonti. Sisältää erittäin pieniä määriä hopeaa, jolla desinfioiva ja tappava vaikutus moniin bakteereihin ja viruksiin.

        Saadakseen hopeamyrkytyksen tätä olisi juotava ämpärikaupalla ja niin ei suinkaan tehdä, vaan annokset ovat pieniä.
        Siis täysin turvallista ja tehokasta lääkettä.


      • ,,,,,,,,,,

        Niin skepothan juo tota ämpärikaupalla ja sit ne harmaantuu,


      • riperi

        Ihminen tarvitsee hopeaa siinä missä seleeniäkin. Jopa kultaa annetaan nivelreumaisille pistoksina. Mikä tekee sinusta " asiallisen tuntijan "? Et taida tietää höykäsen pöläystä mistään. Argyria johtuu hopea-oksidin nauttimisesta eikä hopekolloidista. Hopea-oksidi on myrkkyä ja siitä johtuu sinertävä ihon väri kun SITÄ nauttii liikaa. Nyrkkisääntönä voi sanoa että kaikki- oksidit - ovat epäterveelisiä. Esimerkiksi jos syö magnesium tabletteja ne pitää olla Magnesiumsitraatti muodossa, ei Magnesiumoksidi muodossa.


      • turhaa mutta hyötä
        just joo kirjoitti:

        Kyllä ihminen hopeaa tarvitsee ja sitä on jopa ihmisessä vaikka ei vesiä tms olisi nauttinutkaan.
        Kannattaa lukea vaikka http://www.carnoimpex.fi/Carno/fi/kolloidi_hopea.htm

        siis eihän ihminen hopeaa tarvitse, sen todistaa fakta että hopea on myrkkyä soluille täten siitä on ainoastaan haittaa terveelle ihmiselle, mutta se tappelee tehokkaasti viruksia ja sieniä vastaan joten esim viiden vuoden välein viikon kuuri tuskin voi kovin pahitteeksi olla, ja nimenomaan lyhyt kuuri koska siinä taisi kestää 6 minuuttia päästä soluihin käsiksi joten voisi kuvitella viikon parin kuurilla olevan solut aika hyvin läpi käytyjä.


      • Anonyymi

        Argyria johtuu hopeapölystä ja colloidinen hopea taas valmistetaan puhtaasta99. 99pros hopeasta sähköisesti raekoko on molekyyli kokoa. Itse olen käyttänyt paljon ja paransin sydämme läppävian mangneeti laitteen kanssa. Hopeavesi on historian vanhin hoitokeino. Muinaiset merenkulkijat laittoivat makea eteen hopeakolikoita pitämään veden juomakelpoisena, se mahdollisiti kauppamerenkulun jotta turhaan moititaan vanhinta hoitokeinoa. Tehkää hopeavesi tislattuun veteen ja pysykää terveinä, naurakaa Thl n ymmärtämättömille ulostulijoille.


      • Anonyymi
        riperi kirjoitti:

        Ihminen tarvitsee hopeaa siinä missä seleeniäkin. Jopa kultaa annetaan nivelreumaisille pistoksina. Mikä tekee sinusta " asiallisen tuntijan "? Et taida tietää höykäsen pöläystä mistään. Argyria johtuu hopea-oksidin nauttimisesta eikä hopekolloidista. Hopea-oksidi on myrkkyä ja siitä johtuu sinertävä ihon väri kun SITÄ nauttii liikaa. Nyrkkisääntönä voi sanoa että kaikki- oksidit - ovat epäterveelisiä. Esimerkiksi jos syö magnesium tabletteja ne pitää olla Magnesiumsitraatti muodossa, ei Magnesiumoksidi muodossa.

        Entä rautaoksidi,siis ruoste. Sitähän on käytetty ennen raudanpuutteeseen. Esimerkiksi siten että ruosteinen naula on lyöty omenan läpi,vedetty pois ja omena on syöty.
        Hopeavesi? Mitä se tekee ihmiselimistön tai minkään muun elävän sisuksissa. Myös ihmisessä on lukemattomia hyödyllisiä bakteereita ym. Kun nämä tapetaan hopealla,mitä silloin siellä suolistossa on? Rutkasti pinta-alaa,johon mikä tahansa taudinaiheuttaja voi kiinnittyä lisääntymään.


    • minä vaan

      En ole käyttänyt kolloidihopeaa, mutta muiden tutkimusten ohella olen silloin tällöin törmännyt myös siihen.

      Argyria aiheutuu silloin kun hopeahiukkaset ovat saostuneet liian suuriksi. Tällöin ne eivät suodatu elimistösä, vaan takertuvat eri paikkoihin ja aihettavat ihon harmautumista. Tällöinkin ainetta on käytettävä kuukausia, ennen kuin mitään tapahtuu. Kun hopea on hienossa kolloidisessa muodossa, argyrian riskiä ei ole. Jos valmistat aineen itse sopivalla laitteella, saat turvallista ainetta. Olen kyllä törmännyt ihan varteeotettaviin tutkimuksiin, joissa kolloidihopeasta on ollut apua. Tuollainen sivu viiitteistä sattui ensimmäisenä eteeni: http://www.clspress.com/reference.html

    • aiheesta kiinnostunut

      hei!
      itse löysin aiheesta suht kattavan artikkelin lootus-kirjan sivuilta (www.lootuskirja.fi). vihko maksaa muutaman euron ja sisältää aiheesta perustietoa. tietoja on myös tutkimuksista, julkaisuista ja niiden tekijöistä.

    • Eval

      Kolloidinen hopea on jostakin syystä saanut kovan maineen erilaisten puoskareiden keskuudessa yleispätevänä mikrobilääkkeenä. Tähän varmaan on syynä se, että palovammojen hoidossa hopeasulfadiatsidin käytöstä on jopa jonkinasteista näyttöäkin infektioiden estäjänä. Korostettakoon kuitenkin, että missään muussa yhteydessä tällaista näyttöä ei kuitenkaan ole.

      Kolloidisesta hopeasta sinänsä ei ole mitään näyttöä.

      • Liian halpa lääke

        Aivan tavallinen skeptikon kommentti: Näyttöä ei mistään, kun ei viitsitä testata ja vain suurten pilleritehtaiden lääkkeet ovat luotettavia ja näissä tehtaissa skeptikko on osakkaana ja korjaa voitot taskuunsa.


      • SDFASDF

        Perus magneettimediaääliön kommentti. Siinähän tuhlaat rahasi turhuuksiin, onhan markkinatalouden perussääntönä, että tyhmiltä on velvollisuus ottaa rahat pois.


      • Todistetustinähnyt

        Itse tehty hopeageeli on todistetusti parantanut kantapään haavan, joka on ollut luuhun asti.


    • Esko

      Minulla on lievä akne ja ajattelin kokeilla ibibenen-hopeavettä/voidetta siihen kun ei tunnu mikään muukaan oikein tehoavan.

    • Kookoo

      Itse olen törmännyt tietoon, että havaittujen argyriatapausten(on muuten erittäin harvinainen sairaus) takana olisi ollut hopeanitraatti eikä kolloidinen hopea. Tuolla paljon lisäinfoa: http://www.argyria.info/ Itse aion kokeilla kolloidista hopeaa heti kun flunssa tahi muu vitsaus iskee, sillähän sen teho selviää:) Mutta terveyden puolesta ei kannata olla huolissaan, hopeapitoisuus on sen verran pieni, eräässä myynnissä olevassa tuotteessa ainesosat:
      Puhdistettu vesi 99,997 %
      Kolloidinen hopea 0,003 %

      • JKL

        Hopeavesi/geeli toimii! Pitkäaikaisia kokemuksia. Esim. vaikean teho-osastolla hoidetun tulehduksen (hengitysputki kurkusta) ei parantunut lääkkeillä mutta hopeageelillä muutamassa päivässä. Palovammoissa, itikan pistoissa loistava ja turvallinen myös lapsille. Käytetty vuosia sisäisesti ja ulkoisesti eikä mitään haittavaikutuksia. MM. Pauli Nevala käyttää vettä ja on erittäin tyytyväinen.


      • Asiaan perehtynyt
        JKL kirjoitti:

        Hopeavesi/geeli toimii! Pitkäaikaisia kokemuksia. Esim. vaikean teho-osastolla hoidetun tulehduksen (hengitysputki kurkusta) ei parantunut lääkkeillä mutta hopeageelillä muutamassa päivässä. Palovammoissa, itikan pistoissa loistava ja turvallinen myös lapsille. Käytetty vuosia sisäisesti ja ulkoisesti eikä mitään haittavaikutuksia. MM. Pauli Nevala käyttää vettä ja on erittäin tyytyväinen.

        Olen todella yllättynyt kolloidin hopean toimivuudesta! Carnoimpex ltd Siilinjärvellä valmistaa juuri tätä tuotetta ja tutkimustyötä sekä valmistus prosessia valvoo tarkasti Kuopion Kemian laitos.
        Tulokset kyseisen tuotteen kohdalta ovat ällistyttäviä, mutta varjona tuotteen menestymiselle on tuo sekoittaminen hopeanitraattiin joka on siis myrkky.

        Kolloidinen hopea ei sitä ole! Lukekaa lisää ja tutustukaa hyvät ihmiset
        http://www.carnoimpex.fi/Carno/fi/hopea.htm


      • kroonikko
        Asiaan perehtynyt kirjoitti:

        Olen todella yllättynyt kolloidin hopean toimivuudesta! Carnoimpex ltd Siilinjärvellä valmistaa juuri tätä tuotetta ja tutkimustyötä sekä valmistus prosessia valvoo tarkasti Kuopion Kemian laitos.
        Tulokset kyseisen tuotteen kohdalta ovat ällistyttäviä, mutta varjona tuotteen menestymiselle on tuo sekoittaminen hopeanitraattiin joka on siis myrkky.

        Kolloidinen hopea ei sitä ole! Lukekaa lisää ja tutustukaa hyvät ihmiset
        http://www.carnoimpex.fi/Carno/fi/hopea.htm

        Olen kärsinyt monen vuoden ajan erilaisesta kroonisesta flunssasta ja poskiontelotulehduksista. Olen lukenut paljon vaihtoehtohoidoista netin kautta ja tilasin kuukausi sitten hopeavettä myös itselleni kahden pullon verran.

        Tuntuu siltä että nyt on aine ruvennut toimimaan hyvin sillä sikainfluenssankin vaaran ollessa läsnä, flunssaa ei ole liiemmin ollut ja poskiontelu punkteerauksiakaan ei ole tarvinnut enää tehdä. Ehkä vastustuskyky on todellakin kasvanut ja sitä kautta yleinen hyvinvointini on kohonnut.

        Tuotetta suosittelen kyllä kovasti ja ainakin www.kaikkiverkosta.fi ja www.hyvinvoinnin.fi myy tuotetta netissä postimyyntinä.


      • huonta
        Asiaan perehtynyt kirjoitti:

        Olen todella yllättynyt kolloidin hopean toimivuudesta! Carnoimpex ltd Siilinjärvellä valmistaa juuri tätä tuotetta ja tutkimustyötä sekä valmistus prosessia valvoo tarkasti Kuopion Kemian laitos.
        Tulokset kyseisen tuotteen kohdalta ovat ällistyttäviä, mutta varjona tuotteen menestymiselle on tuo sekoittaminen hopeanitraattiin joka on siis myrkky.

        Kolloidinen hopea ei sitä ole! Lukekaa lisää ja tutustukaa hyvät ihmiset
        http://www.carnoimpex.fi/Carno/fi/hopea.htm

        täältä uudet sivut www.hopeavesi.fi


      • Huh huh
        kroonikko kirjoitti:

        Olen kärsinyt monen vuoden ajan erilaisesta kroonisesta flunssasta ja poskiontelotulehduksista. Olen lukenut paljon vaihtoehtohoidoista netin kautta ja tilasin kuukausi sitten hopeavettä myös itselleni kahden pullon verran.

        Tuntuu siltä että nyt on aine ruvennut toimimaan hyvin sillä sikainfluenssankin vaaran ollessa läsnä, flunssaa ei ole liiemmin ollut ja poskiontelu punkteerauksiakaan ei ole tarvinnut enää tehdä. Ehkä vastustuskyky on todellakin kasvanut ja sitä kautta yleinen hyvinvointini on kohonnut.

        Tuotetta suosittelen kyllä kovasti ja ainakin www.kaikkiverkosta.fi ja www.hyvinvoinnin.fi myy tuotetta netissä postimyyntinä.

        Jälkimmäisessä 26,90€ 100 ml pullo. Kallista.


    • Hopeavettä

      Olen itse sitä ottanut ja monet tuttavani ja ovat parantuneet. Se että väitetään sitä huuhaaksi on ihan puppua.. Ainoastaan lääkärin määrämät lääkkeet toimivat? Tuskinpa.. 3-5 ppm kolloidivesi kulkee vapaasti elimistössä ja sieltä pois. http://www.synerki.fi/fi/beck/protokolla/kolloidihopeavesi

      • -

        Moikka!

        Rupesin tuossa miettimään näin mikrobiologian kannalta, että miten tuo kolloidinen hopea vaikuttaa esim. per os antotavalla vatsan ja suoliston normaaliflooraan?


    • sifcola

      leikkaushaava jalassani ei meinannut parantua - hopeasalvalla se lähti yhdessä päivässä paranemaan ja oli täysin siisti muutamassa päivässä - lopullisesti haava umpeutui ja parani, kun siinä ilmeisedsti ollut bakteeri kuoli. Eli erittäin hyvä kokemus on - ainakin haavahoidossa.

    • Määrä määrää

      Hopeaa ja elohopeaa on käytetty ennen antibioottien keksimistä mikrobitautien hoitoon, mutta ongelmana on ollut niiden myryllisyys isoina annoksina. On aika hassua, että uskomushörhöhen maailmassa toinen (elohopea) on saanut kantaakseen rokotteiden miniannoksinakin lääketehtaiden paholaisen merkkiä huolimatta siitä, että jokapäiväisen ruuan mukana tuleva elohopea-altistus on monin verroin suurempaa. Mutta toisaalta velipuoli hopea on nostettu arvoon arvaamattomaan kaiken pelastavana "luonnon antibioottina), jota vedetään surutta naamariin kaksin käsin jopa siinä määrin, että nahka värjäytyy siniseksi. Mutta ei ole myrkyllistä, eikä haitallista, ei...

      Ketkähän ovatkaan niitä vedätettäviä näissä kuvioissa?

      • Skepo söi hopeaa

        Olet siis jo siniverinen, kun olet tyhmyyksissäsi syönyt liikaa hopeaa.


      • Buahahhhaaa

        Ainoastaan skepojen nahka värjäytyy siniseksi, muut parantuvat.
        skepot on ahneita ja juo aina yliannoksen jolloin nahka sinistyy.


      • Olet sairas typerys
        Buahahhhaaa kirjoitti:

        Ainoastaan skepojen nahka värjäytyy siniseksi, muut parantuvat.
        skepot on ahneita ja juo aina yliannoksen jolloin nahka sinistyy.

        Sinä et kyllä ole ihan terve.Painuisit muualle häiritsemään keskusteluja.
        Sinä ainoastaan terrorisoit typeryydelläsi muuten asiallista palstaa.


      • riperi
        Skepo söi hopeaa kirjoitti:

        Olet siis jo siniverinen, kun olet tyhmyyksissäsi syönyt liikaa hopeaa.

        Siniverisyys ei johdu hopeasta vaan veren suuresta kuparipitoisuudesta joita ovat
        kuninkaalliset. Sen takia niitä kutsutaan " siniverisiksi " ja ne eivät ole ihmisiä niinkuin me sen ymmärrämme.


      • Se skeptikko
        riperi kirjoitti:

        Siniverisyys ei johdu hopeasta vaan veren suuresta kuparipitoisuudesta joita ovat
        kuninkaalliset. Sen takia niitä kutsutaan " siniverisiksi " ja ne eivät ole ihmisiä niinkuin me sen ymmärrämme.

        "Siniverisyys ei johdu hopeasta vaan veren suuresta kuparipitoisuudesta joita ovat
        kuninkaalliset. Sen takia niitä kutsutaan " siniverisiksi " ja ne eivät ole ihmisiä niinkuin me sen ymmärrämme. "

        Ihan pikkuisen faktaa,,,, please!!!
        Siis siniverisyys johtuu veressä olevasta kuparista????
        Tutkimustuloksia ,,, please!!!
        Siis siniveriset eivät ole "ihmisiä", vaan mittä???? UFOJAKO????
        Faktaa ja tutkimustuloksia,,, please!!!

        Onko mielestäsi kyseessä ufojen salaliittoteoria maapallon valloittamiseksi?


      • On aika hassua

        On todellakin aika hassua, suorastaan älyvapaata, että joku edes viitsii ruveta vertailemaan suoraan piikitetyn elohopean, ja ruoan mukana tulevan elohopean vaikutuksia suoraan toisiinsa!

        Velipuoli hopea on nostettu arvoon arvaamattomaan, jota skepon ilmoituksen mukaan joku sitten vetää surutta naamariinsa kaksin käsin. Eipä ole lainkaan ihme vaikka nahka sitten värjäytyy siniseksi, jos siellä korvienvälissäkään mikään ei ole toiminut normaalisti!


    • VeliHopea

      Sinä !

    • Hopeavettä vyöruusuu

      Käytän hopeavettä vyöruusun aiheuttamiin rakkuloihin. Rakkulat ovat häviämässä. Käytän hopeavettä myös sisäisesti luontaistuotekauppiaan antaman ohjeen mukaan. Lootuskirjasta on saatavana edullinen kirjanen aiheesta. Kirjasessa kerrotaan, mm. että kolloidihopea poistuu elimistöstä ulosteiden ja virtsan mukana eikä aiheuta riippuvuutta. Kirjanen on mielenkiintoista luettavaa. Ajattelin puhdistaa hopeavedellä korvakäytäväni, jotka ärsyyntyvät kuulokojeessa olevan korvakappaleen vuoksi. Laitan hopeavettä esim. pumpulipuikkoon, jolla pyyhkäisen korvakäytävän ihoa. Taidanpa puhdistaa vielä korvakappaleenkin pyyhkäisemällä sitä pumpuliin kostutetulla hopeavedellä.

    • hellimi

      Hei!

      Onko´han siitä apua huonokuuloi´suuteenkin?

    • Utelias toivova

      Auttaisko kohdunsisäiseen myoomaan ?

    • ljkjdkjlskjlk

      Erittäin tehokas tuote, käytän sisäisesti sekä ulkoisesti kasvovetenä iholle. MM. palovammat ja muut tulehdukset hoituu tällä sisäisesti ja myös ulkoisesti :) Osta ihmeessä! ei sitä turhaa kehuta!

      • mikä taustalla

        Ei nyt oikein vakuuta. Hopeavettä käytettiin ennen vanhaan desinfiointiaineena. Nykyään myytävänä olevissa valmisteissa ei kuitenkaan ole lähellekään vaikuttavaa määrää kyseistä ainetta.

        Mutta kerrotko hieman tarkemmin, miten onnistut aiheuttamaan itsellesi toistuvia palovammoja? Miten olet dokumentoinut niiden paranemisnopeutta ja verrannut sitä aiempiin vastaaviin palovammoihisi?


    • rekisteröitymätön**
      • Aivan luonnollista

        Pöh ja pöh! Vanaha akka ! Kaikki harmaantuu, kun vanhenee.


      • ei terveysvaaraa
        Aivan luonnollista kirjoitti:

        Pöh ja pöh! Vanaha akka ! Kaikki harmaantuu, kun vanhenee.

        toi on pelkkä esteettinen haitta.


      • rekisteröitymätön**
        Aivan luonnollista kirjoitti:

        Pöh ja pöh! Vanaha akka ! Kaikki harmaantuu, kun vanhenee.

        Tässä kuvia mm. samasta naisesta nuorena, kun hän oli juuri muuttunut harmaaksi kolloidisen hopean takia. Ei ole ikä syynä, ei, vaan hopea.

        http://www.webanstrich.de/rosemary/argyriaphotos.html


      • rekisteröitymätön***
        rekisteröitymätön** kirjoitti:

        Tässä kuvia mm. samasta naisesta nuorena, kun hän oli juuri muuttunut harmaaksi kolloidisen hopean takia. Ei ole ikä syynä, ei, vaan hopea.

        http://www.webanstrich.de/rosemary/argyriaphotos.html

        Ei sitä pidä juoda ämpärikaupalla , vaan 5 ml per day.


      • rekisteröitymätön**
        rekisteröitymätön*** kirjoitti:

        Ei sitä pidä juoda ämpärikaupalla , vaan 5 ml per day.

        Jutun nainen käytti vain kolloidista hopeaa sisältäviä nenätippoja. Etkö osaa lukea englantia vai miksi tämä jäi epäselväksi?


    • Protaksi

      Kahden päivän käytön jälkeen
      (aamuin illoin 5ml sieraimiin sumuttamalla)
      loppui joka öinen, pari heräämistä, ottamaan avaavaa astma lääkettä
      Ja aluillaan oleva kesäflunssa meni ohi saman tien

      Hopean vaikutusta vai mielikuvituksen aikaan saamaa?
      sama se, lopputulos pääasia

      • vertailu

        >Hopean vaikutusta vai mielikuvituksen aikaan saamaa?

        Mitä vauhtia "aluillaan oleva kesäflunssa" normaalisti menee ohi?


      • Flunssainen
        vertailu kirjoitti:

        >Hopean vaikutusta vai mielikuvituksen aikaan saamaa?

        Mitä vauhtia "aluillaan oleva kesäflunssa" normaalisti menee ohi?

        Noin kaks viikkoo kestää flunssa ja jos hoitaa tehokkaasti niin 14 vuorokautta on kesto.


      • Doktor Phil
        Flunssainen kirjoitti:

        Noin kaks viikkoo kestää flunssa ja jos hoitaa tehokkaasti niin 14 vuorokautta on kesto.

        Tosi on. Voin vahvistaa tämän aivan lääketieteellisin perustein.


    • hopeafani

      Ompas vanha ketju mut kerron silti mielipiteeni.

      Jäin auton alle 19 vuotta sitten ja jalkaani tuli vaikea avomurtuma. 7 leikkauksen jälkeen hermovauriot aiheuttivat nilkassani jatkuvia haamusärkyjä sekä hirveää kutinaa joka taas aiheutti, että nilkkaa oli koko ajan pakko raapia kun kutinaa ei sietänyt. Tästä aiheutui se, etä nilkka oli jatkuvasti 20 cm pituudelta haavalla ja ruvella, ja kutina senkun paheni. Sitten aloin hoitamaan sitä päivittäin itse tekemälläni hopeavedellä. Kutina ja haamusäryt hävisivät.

      19 VUODEN JÄLKEEN EI KUTINAA.

      Totta vai tarua ????

      Minulle se on täysi totuus ja nilkkani ruvet häviävät hyvää vauhtia.

      Kasvoni ovat aina olleet yliravaiset ja kiiltäneet jo tunti pesun jälkeen, nyt ne ovat normaalirasvaiset eikä finnejä enää tule.

      Hampaani ovat heikot eikä mikään puhdistaminen tai lankojen ja hammastikkujen käyttö. Suussani oli jatkuvasti "paskan" maku.

      Paskan maku hävisi.

      Olen käyttänyt hopeavettä kainaloissani roll-onin tilalla aamuin illoin.

      Kainaloni eivät haise hielle.

      Mitä tästä voimme päätellä ???

      HOPEAVESI TOIMII !!!!!!

    • sivustokatsoja

      Mistä luulet tuon Eviran saaneen tuon ohjeistuksen päähänsä ?

      Eihän lääketehtaiden biljoonilla ja triljoonilla ole mitään vaikutusta ???

      Mitähän muuten tapahtuisi jos kaikki alkaisivatkin tekemään itse hopeavettä ja nauttimaan sitä päivittäin ?

      On muuten helpompaa kun heinänteko, lähes yhtä helppoa kun kissan sanominen.

      Koko maailman lääketeollisuus, terveydenhuolto, kaikki lääkäri- ym. asemat konkurssissa.

      Siitähän tulisi globaali paniikki ja lama.

      Luulette idiootit pienet päät tosissanne, että valtio, terveydenhuolto, lääketehtaat ym. ajattelee TEIDÄN parastanne ???

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!!!!

      Täällä s**tana vauhkotaan muutamasta hullusta algyriatapauksesta jotka on 50 VUODEN aikana tapahtunut ja samaan aikaan yksistään amerikassa kuolee reseptilääkkeisiin 130 000 ihmistä JOKA H**VETIN VUOSI !!!

      Ja nekin muutamat algyriatapaukset on johtuneet käyttäjän idioottimaisuudesta.

      JÄRKI KÄTEEN JA AIVOT POIS NARIKASTA !!!!

      • hassu väri

        "Täällä s**tana vauhkotaan muutamasta hullusta algyriatapauksesta"

        Rauhoitutaanpa nyt hiukan. Jos tuotteen ainoa vaikutus on se, että käyttöohjeiden vastaisesti käytettynä eli juomalla valmistetta, voi saada ihonsa hassunväriseksi, niin enpä lähtisi ostamaan tätä tuotetta.


      • Hopeavesihöyryt.

        --Mistä luulet tuon Eviran saaneen tuon ohjeistuksen päähänsä ?

        Eihän lääketehtaiden biljoonilla ja triljoonilla ole mitään vaikutusta ???--

        Siellä taas joku vit.n "viidakkomies" on vetänyt päänsä sekaisin "luonnonlääkkeillä" näkee salaliittoja joka puolella.


    • vainoa aikutus

      ei todellakaan ole Algyria.

      Ja juominen ei ole käyttöohjeiden vastaista, paitsi lääketehtaiden mielestä(ja valtion eli Eviran, joka on lääketehtaiden sätkynukke)

      Käyttöohjeiden vastaista on juoda VÄÄRIN TEHTYÄ hopeavettä ÄMPÄRIKAUPALLA päivittäin jonka nämä Algyrian saaneet puupäät ovat tehneet.

      Kuten tuossa ylempänä todetaan, on hopeaveden tekeminen kotiloloissa NAURETTAVAN helppoa ja LÄHES ILMAISTA. Itsetehtyä hopeavettä voi turvallisin mielin juoda kun sen tekee OIKEIN ja pitää annostuksen järkevänä.

      Aasinsiltana tässä mainittakoon :
      Eihän kukaan juo väärin tehtyä pontikkaakaan, hiin voi kuolla tai voi sokeutua.

      Miksi sitten kukaan olisi niin idiootti, että joisi väärintehtyä hopeavettä ?

      Vaikutuksista:
      Onko uuslukihäiriöisyyttä ku ei osata lukea vaikutuksista tuosta vähän ylempää ?

    • höyrypää

      Mene sinne missä muut ei näe höryjäs.

      Jos on niin h**vetin p**kahousu ettei uskalla kokeilla hopeavettä, niin olkoot vaan niin onnellisen tietämättömiä sen HYVISTÄ vaikutuksista.

      Tietääkseni se tappaa VAIN 650 haitallista virusta, bakteeria ja sientä mukaanlukien kaikki suurimmat tämän hetken vitsaukset kuten syövät, aids, parkinsonin tauti, MS ym. ym.

      Joten nauttikaa te umpipuupäät vaan antibiootteja joista ei enää kohta ole yhtikäs mittän hyötyä koska kaikki patogeenit on niille immuniteetteja.

      Pian kuolette sitten siihen kun mikään antibiootti ei enää tehoa tauteihinne.

      Eihän niitä määrätä kun joka ikiseen h**vetin nuhaan ja vaivaan, ei ole ihme ettei ne mitään enää tehoa.

      Mutta kyllä silti lääketehtaat porskuttaa ja tekee miljardi- ja biljardivoittojaan teidän typeryyksien kustannuksella.

      KANTAKAA RAHANNE APTEEKKIIN NIIN KAIKKIEN LÄÄKÄRIEN ILMAISET ETELÄNMATKAT JA KESÄMÖKIT ON TURVATTU !!!

      • Anti hörhö.

        --Pian kuolette sitten siihen kun mikään antibiootti ei enää tehoa tauteihinne.--

        Edellinen antibioottikuuri noin 15 vuotta sitten ja apteekista en tarvitse mitään, että nauti vaan umpipuupää hopaevettäs.


      • hopeavesi

        Hopeavedellä on tosiaan vaikutusta joihinkin bakteereihin (vaikkakaan ei kovin suurta) mutta se tietenkin edellyttäisi, että tuotetta pitäisi juoda (toisin kuin käyttöohjeissa sanotaan). Lisäksi määrien ja pitoisuuksien tulisi olla niin suuria, että niitä ei ole myynnissä olevissa valmisteissa.

        Käytännössä siis hopeavesi pitäisi tehdä itse. Tässä taas on se pieni esteettinen juttu, että ihon sävy saattaa hieman muuttua. Sitä on turha liioitella, koska sininen tai tarkemmin siniharmaa naama on ihan mitätön ulkonäköhaitta - eikä edes oikeastaan haitta vaan ominaisuus.


    • pölhö mikä pölhö

      Sinähän oletkin ainoa koko maailmassa joka antibiootteja joka antibiootteja käyttää.

      Koko maailman lääketeollisuuden tulos riippuu SINUN yhdestä antibioottikuuristasi ...

      Huhhuh mikä ääliö kun ei tajua mistä koko asiassa on kyse ...

      Mielessä ainoastaan kolme asiaa eli minä, minä ja minä, itserakkaampaa pönttöpäätä on enää vaikeaa löytää.

      Hopeavesi lopetti kuin seinään 19 vuoden kutinat ja säryt mihin mikään muu ei auttanut.

      Kortisooni tehosi hetken, kunnes siihen tottui. Antibioottien kanssa on täysin sama, bakteerit ja virukset tottuu antibiootteihin ja nauraa niille p**kasen naurun päin naamaa.

      Superviruksista on jo moneen kertaan toitotettu lööpeissä. Mutta ei ne virukset sen ihmeempiä ole kuin ennenkään, se on vaan virus joka on immuuni antibiooteille.

    • hopeafani

      EU:n Codex Alimentarius on säätänyt monet terveystuotteet kielletyksi (sekä niiden riippumattoman tutkimuksen käytännössä mahdottomaksi). Codex on ylikansallisen lääketeollisuuden rahoittama hanke, josta media vaikenee tyystin! Kolloidinen hopea on vuosisatoja käytössä ollut äärettömän antibakteerinen luonnollinen terveystuote, joka on satoja kertoja maailman kaikkia antibiootteja tehokkaampi (ja edullisempi) ja täysin VAARATON (toisin kuin antibiootit)! Toisin kuin antibioteille, kolloidiselle hopealle eivät bakteerit ja virukset kykene mutaatioitumaan vastustuskykyisiksi. Kolloidista hopeaa ja ulkoisesti käytettyä hopeaa eri muodoissaan käytettään syystä edelleen maailman sairaaloissa ja teho-osastoilla. Termi "siniverisyys", tulee historiassa siitä, että kun köyhä kansa kärsi viruksissa ja bakteereissa, kuninkaalliset ja aristokraatit nauttivat jo satoja vuosia sitten hopeaa. Eliitti jopa söi ja joi vain hopea-aterimilla ja pikareilla samasta syystä, josta tulee termi "keittiöhopeat".

      Faktaa mitä faktaa. Lääketehtaiden ja valtion palveluksessa olevat poistukoot täältä mustamaalaamasta tämän erinomaisen antibakteerisen lääkkeen mainetta.

      Eikö lääketehtaiden ahneudelle mikään ole tarpeeksi ?

      Esim. 1 aspiriinin valmistus maksaa tod näk. 0.0001 senttiä ja apteekissa se maksaa 40 senttiä ...

      ööö ...

      Eihän tuossa ole kuin 400 000 KERTAINEN hinta ... Ei siis ahneutta paljon p**kaakaan

      Ja aspiriini on sentään apteekin lääkkeistä HALVIN !!!

      Litra hopeavettä maksaa EHKÄ 1 sentin ja riittää aika kauan jos on vähänkään järkeä päässä eikä vetäise sitä huiciin huikalla.

      "Rauhoitutaanpa nyt hiukan. Jos tuotteen ainoa vaikutus on se, että käyttöohjeiden vastaisesti käytettynä eli juomalla valmistetta, voi saada ihonsa hassunväriseksi, niin enpä lähtisi ostamaan tätä tuotetta. "

      Sunhan ei sitten pitäisi ostaa ikinä yhtikäs mitään jos kaikkea mahdollista vedät käyttöohjeiden vastaisesti. Varmaan rotanmyrkynkin sekotat veteen ja vedät naamaas ...

      Ihanko oikeasti tosissas heittelet tuommoisia kommentteja.

      Minkä takia käyttöohjeet on olemassa, senkö takia, että kaikkea mahdollista käytetään niiden vastaisesti ??

      Varmaan sitten leikkaat kyntesikin moottorisahalla kun se on käyttöohjeen vastaista.

      Miten oot vielä hengissä jos teet kaikki asiat käyttöohjeen vastaisesti ?

      • Ihan mielenkiinnosta

        Löytyisikö jotain tieteen kriteerit täyttävää tutkimusta, jossa hopeaveden tehoa olisi vertailtu antibiootteihin esim. aivokalvontulehduksen, virtsatieinfektion tai bakteriellin risatulehduksen hoidossa? Vai onko höyryämisesi vain turhanaikaista bittien liikuttelua?


      • oma apu

        "kuninkaalliset ja aristokraatit nauttivat jo satoja vuosia sitten hopeaa."

        Siniverisyys ei tule tästä. Ensimmäiset säilyneet maininnat tulevat Espanjasta, jossa rotupuhtautensa säilyttäneet suvut kehuskelevat sillä, että verisuonet näkyvät kivasti sinisinä vaalean ihon läpi. Arabeihin sekaantuneilla tummaihoisilla näin ei ole. Sinisestä ihosta ei tässä ole kyse. Sinisiä naamoja oli niillä köyhillä, jotka olivat töissä hopeakaivoksissa.

        "Varmaan rotanmyrkynkin sekotat veteen ja vedät naamaas ..."

        Nyt valitettavasti on niin, että jotkut käyttäjät tosiaankin juovat hopeavettä.

        "Litra hopeavettä maksaa EHKÄ 1 sentin ja"

        Jaa-a. Olenpa nähnyt kovempiakin myyntihintoja. Hintaa saa alemmaksi, kun valmistaa aineen itse. Tosin silloin joutuu hankkimaan ehdottoman puhdasta hopeaa. Ja pitoisuuden kanssa joutuu pelaamaan: eli yritänkö ehdä litkua, josta ei olisi vaaraa vai pelaanko isommalla riskillä saadakseni ainetta, jolla olisi edes teoreettine mahdollisuus toimia? Tosin tämäkin sillä tiedolla, että hopeavesi ei ole kovin tehokas - ja suurimpaan osaan markkinoiduista käyttötarkoituksista ei toimi ollenkaan.

        "Esim. 1 aspiriinin valmistus maksaa tod näk. 0.0001 senttiä "

        Mielenkiintoista. Eli kymmenentuhatta tablettia raaka-aineineen, pakkauksineen ja työvoimakuluineen noin sentin. Jos et ole laskenut oman työn osuutta, niin kertoisitko, mistä olet tilannut raaka-aineet? Asperiinithan voit toki tehdä kätevästi itse, jos et halua tukea apteekkeja.


    • turhaa tietoa

      Hopeavedestä ei löydy muuta tutkittua tietoa kuin järkevien käyttäjien kokemukset jotka osaavat sekä valmistaa ditä oikein, että käyttää sitä oikein.

      Luuletko tosissasi että lääketehtaat antaisivat hopeavedestä tulla puolueetonta tietoa julkisuuteen ?

      Se on sama niille kun laittaisi ampumisvalmiin haulikon piipun suuhun ja painaisi liipaisinta.

      Syyt tähän ovat itsestäänselvät ja jäljet eivät Tietenkään johda lääkebisneksen triljoonavoittoihin, se määrää kellä on millä mällätä.

      Aivan sama asia kuin se(vaikka ei hopeaveteen liitykään), että autojen moottoreissa ei ole tapahtunut MINKÄÄNLAISTA kehitystä yli 100 vuoteen.

      Periaate on tismalleen sama eli bensa palaa.

      Tämän asian jäljet eivät TIETENKÄÄN johda öljybisnekseen.

      Älkää ihan tosissanne väittäkö että ihminen olisi niin H**VETIN tyhmä että ei olisi yli 100 vuoteen keksinyt Yhtikäs Mitään korvaavaa ja saasteettomampaa voimanlähdettä liikkumiselle kun hengenvaarallinen bensiinimoottori.

      Jos näin ihan oikeasti on, niin kyllä hävettää Niin prkl olla ihminen.

      Aivan sama juttu on se, että ihminen menee avaruuteen kiinalaisten 1000 vuotta sitten keksimällä teknologialla eli ilotulitusraketilla ...

      Kiinteän polttoaineen moottorit näissä raketeissa nimittäin on täsmälleen sitä ...

      R-candy on englanniksi em. polttoaineen nimi ja sitä voi kuka tahansa tehdä helposti kotonaan.

      Ja nestemäisen polttoaineen raketit käyttää aivan samaa periaatetta polttamalla hirveitä määriä vetyä ja happea.

      kymmeniä ja satoja tonneja painavia ilotulitusraketteja.

      Eikö IHAN OIKEASTI OLE KEKSITTY VAIHTOEHTOJA ???

      EI IHMINEN TODELLAKAAN VOI OLLA NÄIN S**TANAN TYHMÄ !!!

      • huolen vyöhyke

        >Hopeavedestä ei löydy muuta tutkittua tietoa kuin järkevien käyttäjien kokemukset jotka osaavat sekä valmistaa ditä oikein, että käyttää sitä oikein.

        Hopeaveden vaikuttavudesta sattuu löytymään ihan kohtuullisesti tutkittua tietoa. Se oli yleisesssä käytössä viime vuosisadan alussa mutta jäi pois, koska oli melko tehotonta ja tilalle keksittiin antibiootit. Eli ihminen ei ollut sinua lainatakseni "NÄIN S**TANAN TYHMÄ !!!"

        .Ja edelleen kysymystäsi "Eikö IHAN OIKEASTI OLE KEKSITTY VAIHTOEHTOJA ???" lainatakseni ja siihen vastatakseni totean, että kyllä tähän käyttötarkoitukseen keksittiin tehokkaampi ja vieläpä melko halpa korvaava vaihtoehto.

        90-luvulla hopeavettä alettiin taas nostalgisesti kaupitella mutta todella lievinä pitoisuuksina ja valehtelemalla, että se toimisi hyvin erilaisiin sairauksiin, joihin sitä ei ole koskaan testattu.

        Kirjoituksestasi paistavat itsemurhafantasiat ja salaliittojen maalailu herättävät huolen, että sinulla ei ole ns. kaikki kunnossa. Onko näin?


      • SataApinaa

        Lukekaa ja oppikaa ihmiset... ja yhdistykää älkääkä koko ajan tapelko... Nikola Tesla keksi laitteen jolla valjastaa eetteristä energiaa päästöttömästi ja rajattomasti jo 1800 luvulla...JP morgan rahoitti tutkimuksia kunnes tajusi ettei voi enää laskuttaa ihmisiä sähkönkulutuksesta ja laittoi hänet niin huonoon valoon että jopa maininnat hänestä ja koko vapaaenergiasta poistettiin koulukirjoista jne.. serbiassa on museo jossa tuo laite on nähtävissä vaikka ed. Tieteilijät osa kieltää sen koko olemassaolon..huoh... siellä 2en tunnin välein näytös pidetään miten se toimii. Sillä tavalla voitaisiin valjastaa puhdasta energiaa koko ihmiskunnan käyttöön käyttämättä fossiilisia polttoaineita..atomienergiaa ym.. jopa luoda vaikka sadetta saharaan. Ottakaa Selvää. Internetin paras puoli. Hopea on luonnon oma antibiootti. Tyhmemmänkin luulisi tajuavan että eivät lääkeyhtiöt ihmisen terveyttä ja parasta ajattele vaan rahan tienaamista.
        Rahan arvo kun kuitenkin on illuusio johon kaikki uskomme..muttei sitä voi syödä eikä juoda eikä hengittää. Mitä arvoa sillä lopulta on...


    • huoli pois

      veli hyvä.

      19 vuoden kutina ja säryt ovat poissa, reilusti ylirasvoittunut naamani on nyt normaalirasvainen, kainaloni eivät haise hielle vaikka en käytä roll-onia tai muita "dödöjä", suustani on "paskan" maku poissa, kissaltani on astmakohtaukset poissa.

      Kaikki lähes heti sen jälkeen kun valmistin ensimmäisen hopeaveteni ja aloin käyttämään sitä.

      Yhteensattumiako ? En todellakaan usko veli kulta ...

      Mutta uskon todellakin vahvasti että olet lääketehtaan palkkalistoilla kun niin kovasti mustamaalaat hopeavettä.

      Tekstisi herättävät syvän huolen, että pussissasi ei ole puhtaita jauhoja. Onko näin ?

    • kiinnostusta

      "Ja edelleen kysymystäsi "Eikö IHAN OIKEASTI OLE KEKSITTY VAIHTOEHTOJA ???" lainatakseni ja siihen vastatakseni totean, että kyllä tähän käyttötarkoitukseen keksittiin tehokkaampi ja vieläpä melko halpa korvaava vaihtoehto."

      Mikähän tämä " tehokkaampi ja vieläpä melko halpa korvaava" vaihtoehto on avaruuslentoihin ja liikkumiseen ?

    • Sairaita lapsia

      Kenehän palkkalistoilla sinä olet teksteistäsi päätellen? Ihmeelliseksi aika on mennyt kun hopeaakin on juotava eikö vesi riitä? Mitä myrkkyä suositellaan seuraavaksi?.

    • yrittänyttä

      ei laiteta.

      Puhu mitä puhut, hopeaveden vaikutukset puhuvat minun ja kissani kohdalla puolestaan. ja KYMMENIEN MILJOONIEN muiden ympäri maailman.

      Mutta eipäs unohdeta niitä KAHTA Algyriatapausta vai mitä ? HIHIHIHIHIH

      Niistähän jopa toinen jo kuoli, 62-VUOTIAANA. Oli jo aikansa elänytkin, monet kuolee nuorempana.

      Minä olen aivan täysin omalla palkkalistallani pienessä yrityksessäni, minua eivät ahneempiakin ahneemmat kolmea(minä, minä, minä) asiaa ajattelevat ääliöt määräile.

      Mustamaalaa just niin paljon kun haluat, ja puhu mitä p**kaa tykkäät ihmisten mielenlaadusta, se ei silti muuta totuutta yhtään miksikään.

      Hopeavesi toimii, Toimii, TOIMII ja kerran vielä toimii.

      Mitä hirveämpiä myrkkyjä vedät lärviisi joka ikinen päivä kun katselet ostamiesi elintarvikkeiden E-koodiviidakkoa. Ne tappaa sut joku päivä.

      Mutta hopeavesi EI !!!!

      Ja millaisen määrän tappavaa pakokaasua vedät keuhkoihis joka päivä ?

      Onko mielestäs hopeavesi vaarallisempaa kuin nämä muut myrkyt jotka päivittäin saat, halusit tai et ? Ja tuoreiden hedelmien päällä olevien säilöntäaineiden myrkyistä puhumattakaan.

      Siinähän on hopeaa 3 mikrometrin kokoisina partikkeleina JOPA 10-20 MILJOONASOSAA ! Jos se on tehty oikein.

      HUHUHUH MITÄ TAPPAVAA LITKUA !!

      Eikö siihen pitäisi kuolla jo nähtyäänkin sen ? HEHEHEHE

      Tai vähintään lärvi on saman tien smurffin sininen jos menee metriä lähemmäs BUAHAHAHAHAHA

      Etkö ihan oikeasti vois pahempaa sittiäistä enää jauhaa ?

      • kauppaan jää

        "Puhu mitä puhut, hopeaveden vaikutukset puhuvat minun ja kissani kohdalla puolestaan."

        En tiedä kissastasi mutta jos nykykuntosi on hopeaveden käytön ansiota, niin se riittää minulle ostopäätöksen kriteeriksi.


    • vesifaktaa
      • Tutkija.

        --Skeptikot yrittäkööt kieltää tämän. --

        Miksi se pitäisi yrittää kieltää ?


      • siniverinen

        Solujen tappaminen viljelymaljalla ei ole kummoinenkaan juttu. Itse asiassa hankalampaa on niiden elossa pitäminen. Mutta mitä käytännön merkitystä tuolla on?


      • Paikallisantisepti

        Alkoholi ja koori ovat hyvin tehokkaita desinfiointiaineita ja ne tappavat bakteereita niin talossa kuin puutarhassakin. Kukaan tervejärkinen ei kuitenkaan kaada niitä kurkkuunsa niin paljon, että pitoisuudet nousisivat kudoksissa tehokkalle tasolle.Tai jos kaatavat, eivät jää kertomaan kokemuksistaan nettipalstoille.


    • Hutkija

      Lue viestejä tuosta yläpuolelta, niiin tajuat millaisia skeptikkoja täällä on liikkeellä.

      "hopeavedestä ei ole mitään hyötyä mutta naama sinertyy"

      ym. ym.

    • punaverinen

      mitä merkitystä on yhtikäs millään mikä vaikuttaa terveyteen? kuka tässä ketjussa on puhunut solujen tappamisesta? viljelymaljassako? eikö se olekaan vaikeeta niitä tappaa? mistä tiedät, kerro? jos viittaat tuohon ylempänä olevaan artikkeliin, niin siinä puhutaan bakteerien tappamisesta.
      mut onko se ihmisessä vaikeeta tappaa niitä tai jopa pitää elossa? miks niitä pitäis tappaa? eiks haitalliset virukset ja bakteerit pitäis tappaa? kuinka helppoo se ihmisessä on? onkse helppoo viljelymaljassa?

    • hopeavesikemisti

      Tässä ohje oikeaoppisen hopeaveden valmistukseen.

      Minä teen hopeaveteni Hulda Clarkin Zapperilla käyttäen virtalähteenä tietokoneen wirtalähdettä ja siitä 12 V lähtöä. (555-piiri 36 khz taajuudella ja 53% duty cycle, sarjassa lähdön kanssa, pinni 3, 1 kOhm vastus jotta piiri ei hajoa jos/kun piuhat osuu yhteen ja LED sarjavastuksineen näyttämässä että lähtö pelittää)

      Alkutilanteessa minulla on tietenkin tislattua vettä ja 0.4 mm paksua 5 mm leveätä 99.99% puhdasta hopeaa kaksi suikaletta jotka on upotettu veteen n. 15 cm syvyydelle. Alussa kun laserilla valaisee läpi, niin vedessä ei tietenkään näy yhtään mitään, tislattua kun on.

      Hopeavedestäni tulee hieman harmahtavaa ja laserilla läpi katsoessa laserin vana näkyy vedessä kuten pitääkin.

      Lopputilanteessa TDS-mittari näyttää hopean pitoisuudeksi 20-30 ppm(miljoonasosaa) joka on ihanteellinen.

      Toki hopeavettä voi tehdä myös siten, että kytkee sarjaan 3 kpl 9V neppiparistoa joita käytetään myös mm. palovaroittimissa ja joita löytää joka ikisestä kaupasta. 99.99% puhdasta hopeaa saa mm. kultasepältä. Se voi olla vaikka lankaa n. 2-3 mm paksua. Sitten vaan kytketään tämä 3 patterin antama n. 27 voltin jännite vedessä killuviin n. 2.5 cm etäisyydellä toisistaan oleviin hopealankoihin tai liuskoihin ja odotetaan. n. 2 tunnin välein voi hieman liikutella vettä ja ottaa lukeman TSD-mittarilla jonka tilasin netistä hintaan 12€ toimituskuluineen

      Hopeavesi muuten pitää tehdä ja säilyttää täysin pimeässä paikassa kaukana voimakkaista magneeteista ja sähköjohdoista. Ja lasiastiassa.

      Se ei kestä valoa missään tilanteessa koska siitä sen voima häviää.

    • hopeaveden teho
    • hopeatietoa

      Linkki, lainaus

      http://www.thesilveredge.com/experts.shtml

      "Applying colloidal silver to human subjects has been done in a large number of cases with astonishingly successful results...it has the advantage of being rapidly fatal to parasites without toxic action on its host. It is quite stable. It protects rabbits from ten times the lethal dose of tetanus or diphtheria toxin."
      -- The Use of Colloids in Health and Disease (1919), by Alfred Searle

      "Colloidal silver is an inexpensive healing agent and disinfectant that has a myriad of applications. It is a clear golden liquid composed of 99.9-percent pure silver particles approximately 0.001 to 0.01 microns in diameter that are suspended in pure water. Colloidal silver can be mixed with either tap or distilled water and applied topically, taken by mouth, or administered intravenously."
      -- Prescription For Nutritional Healing by Phyllis A Balch CNC and James F Balch MD, pg 66

      "Trace amounts of silver are in the bodies of all humans and animals. We normally take in between 70 and 88 micrograms of silver a day, half of that amount from our diet. Humans have evolved with efficient methods of dealing with that intake, however. Over 99 percent is readily excreted from the body.

      Is silver harmful to humans? Unlike other metals such as lead and mercury, silver is not toxic to humans and is not known to cause cancer, reproductive or neurological damage, or other chronic adverse effects."
      -- Dartmouth University Toxic Metals Research Program

      “Scientists have discovered that the body's most important fluids are colloidal in nature: suspended ultra-fine particles. Blood, for example, carries nutrition and oxygen to the body cells.

      This led to studies with colloidal silver (electrical silver atoms). An electro-colloidal process, which is known to be the best method, is used for manufacturing the colloidal silver.

      Colloidal silver appears to be a powerful, natural antibiotic and preventative against infections. Acting as a catalyst, it reportedly disables the enzyme that one-celled bacteria, viruses and fungi need for their oxygen metabolism.

      They suffocate without corresponding harm occurring to human enzymes or parts of the human body chemistry. The result is the destruction of disease-causing organisms in the body and in the food."
      -- Nanotechnology in Medicine and Antibacterial Effect of Silver Nanoparticles, Department of Medicine, Institute of Medical Sciences, Banaras Hindu University, Varanasi, India, published in the Digest Journal of Nanomaterials and Biostructures Vol. 3, No.3, September 2008, p. 115-122

      “Like werewolves and vampires, bacteria have a weakness: silver.

      The precious metal has been used to fight infection for thousands of years — Hippocrates first described its antimicrobial properties in 400 bc — but how it works has been a mystery.

      Now, a team led by James Collins, a biomedical engineer at Boston University in Massachusetts, has described how silver can disrupt bacteria, and shown that the ancient treatment could help to deal with the thoroughly modern scourge of antibiotic resistance.

      …Collins and his team found that silver — in the form of dissolved ions — attacks bacterial cells in two main ways:

      It makes the cell membrane more permeable, and it interferes with the cell’s metabolism, leading to the overproduction of reactive, and often toxic, oxygen compounds.

      Both mechanisms could potentially be harnessed to make today’s antibiotics more effective against resistant bacteria, Collins says.”
      -- Scientific American, June 20, 2013, Silver Makes Antibiotics Thousands of Times More Effective

      "Silver - both in liquid solution and as an airborne-aerosol - has been known since 1887 to be extremely toxic to anthrax spores. And it is widely reported in the medical literature on silver that various forms of silver, often at surprisingly low concentrations, routinely kills germs that are known to be antibiotic-resistant."
      -- International Anti-Aging Bulletin, April 1999, by James South, MA

      "Colloidal silver just might be the next germ-fighting wonder drug. And not just for the serious threats making headlines: It's also effective against bacterial infections like strep throat, viruses like the flu, and fungal infections like Candida. No matter how much a germ mutates, it can't change enough to escape the damaging effects of colloidal silver. And in the process, the silver doesn't harm human tissue or kill off the good bacteria in the intestine the way antibiotics and other medications do."
      -- Dr. Jonathan Wright, MD

      Tässä vasta muutama lainaus ko. sivustolta ...

      Hopeavesi siis tekee vain naaman siniseksi eikä mitään muuta ? ....

      Ihanko tosi ???

    • yks ynnä yks

      Tietolähteideni mukaan :

      Algyriaan on sairastunut 2 ihmistä 50 vuoden aikana joista toinen kuoli hiljattain 62 vuotiaana, tod. näk. muun kun hopean vaikutuksesta.

      Samana ajanjaksona(50 vuotta) pelkästään amerikassa on kuollut lääkärin määräämiin reseptilääkkeisiin 130 000 ihmistä vuodessa.

      Siis yhteensä 6.5 miljoonaa

      Mikä tappaa ja mikä ei ?

      Hopeavesi ei !

    • jonkunverinen

      "Solujen tappaminen viljelymaljalla ei ole kummoinenkaan juttu. Itse asiassa hankalampaa on niiden elossa pitäminen. Mutta mitä käytännön merkitystä tuolla on? "

      Voitko Herra lääketehdas Orionin edustaja ihan oikeasti kertoa, miksi hopeavesi sitten auttoi minun vaivoihini ?

      Ne loppuivat kuin seinään kun aloin käyttää hopeavettä.

      Ja niitä oli useita.

      Onko selitystä ?

      Hopeavedestähän tulee vaan sininen naama vai mitä ??

      Kuitenkaan siihen ei kuole ...

      Pelkästään amerikassa kuolee lääkärin määräämiin reseptilääkkeisiin 130 000 ihmistä joka vuosi. Ja määrä tietenkin nousee joka vuosi.

      Ja hopeaveteen ei ole ikinä kuollut kukaan ... (kaksi väärintehdystä ja väärinkäytetystä hopeavedestä raportoitua tapausta on ollut 50 vuoden aikana ja siinä samassa ajassa on kuollut pelkästään amerikassa 6.5 miljoonaa ihmistä lääkärien määräämiin reseptilääkkeisiin) joten mitä lukijat luulette ?

      Mikä on turvallisempaa ????

      Hopeavesi vai reseptilääkkeet ?????

      Mitä se herra lääketehtaan edustaja sanoo tähän ?

      • Lääkesalaliitto.

        --Mitä se herra lääketehtaan edustaja sanoo tähän--

        Kyllä, kannattaa ehdotomasti unohtaa reseptilääkkeet ja alkaa käyttää hopeavettä, lisäksi enkeliterapiaa ja yksisarvisjauhetta, niillä pärjää.


    • liitto mikä liitto

      Ei sitten kannata alkaa paasaamaan kuinka vaarallista ja haitallista hopeavesi on jos ei tiedä asiasta hölkäsen pöläystä.

      Jos vaarallisuudesta tosissaan aletaan puhumaan, niin lääkkeet on se joka tappaa eikä mikään muu.

      Voisi pitää leipäläpensä ummessa ja nakkisormet poissa näppikseltä.

      Mutta kuten sanottu, hopeavesi toimi minun kohdallani, sanokoot Evirat tai mitkä tahansa muut debunkkarit mitä tahansa.

      Ja on toiminut kymmenien miljoonien muiden kohdalla ympäri mualiman.

    • tosi kun vesi

      ajatelkaas hetkinen tällaista tilannetta,

      vaikka miten mielenne olisi ajatusta vastaan niin visualisoikaa silti tilanne :

      mitäs jos hopeavesi toimisikin kuten näkee puhuttavan ...

      - lähes kaikki maailman kunnalliset sairaalat olisi konkurssissa
      - kaikki maailman lääkkeiden valmistajat konkurssissa
      - kaikki yksityiset lääkäriasemat ym. konkurssissa
      - lähes kaikki sairaankuljetusfirmat konkurssissa.
      - suurin osa koko maailman laboratorioista ja yliopistoista konkurssissa.
      jne. jne.

      siitähän seuraisi globaali, niin valtava lama että ei ole koskaan vielä nähty.

      ei se ole ihme että Evira suosittelee olemaan käyttämättä hopeavettä ...

      • siniverinen

        Mielenkiintoista. Luvataanko hopeaveden todellakin parantavan kaikki sairaudet, tarkentavan näön, poistavan hampaiden reiät, korjaavan epämuodostumat ja geenivirheet, toimivan ehkäisynä, kun sille on tarve ja estävän vieläpä tapaturmatkin?

        Ovatkohan markkinoijat esittäneet väitteelleen mitään perustetta?


      • Mahtavat liemet.
        siniverinen kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Luvataanko hopeaveden todellakin parantavan kaikki sairaudet, tarkentavan näön, poistavan hampaiden reiät, korjaavan epämuodostumat ja geenivirheet, toimivan ehkäisynä, kun sille on tarve ja estävän vieläpä tapaturmatkin?

        Ovatkohan markkinoijat esittäneet väitteelleen mitään perustetta?

        No tuo hopeavesihän alkaa olla kuin Nonimehu jonka piti myöskin parantaa kaikki sairaudet.
        Näitä huippuluokan ihmelääkkeitä tuntuu riittävän.


    • tiedä häntä

      vesi mikä vesi mutta puhdas(tislattu) sellainen ja 99.99% puhdas hopea lisättynä Hulda Clarkin Zapperilla.

      Siinä yhdistelmä joka tekee ensiluokkaista hieman kellertävää hopeavettä jonka hopeapitoisuus on n. 15 ppm(miljoonasosaa)

      Ensin alkuun kun olet Zapannyt vettä n. 8-12 h niin vesi on hieman harmahtavaa.

      Kun jatkat Zappaamistä, niin vesi muuttuu erittäin kirkkaaksi ja se muuttuu pikkasen kullan keltaisen väriseksi.

      Silloin se on valmista ja pitoisuus on 15-20 ppm.

      Avot kun tegee gutaa, juotuna(50 ml/vrk) sekä ulkoisesti käytettynä.

      Nimim. "kokemuksen syvä rintaääni"

    • uuslukihäiriö

      "Mielenkiintoista. Luvataanko hopeaveden todellakin parantavan kaikki sairaudet, tarkentavan näön, poistavan hampaiden reiät, korjaavan epämuodostumat ja geenivirheet, toimivan ehkäisynä, kun sille on tarve ja estävän vieläpä tapaturmatkin?"

      Huomasitko sanan LÄHES ?

      • ----

        Minua jäi kiinnostamaan tämä salaliittoskenaarion ydin eli millä tavalla lähes kaikkien ihmisten parantuminen aiheuttaisi kunnallisten sairaaloiden konkurssin? Eikö sen pitäisi päinvastoin vähentää sairaaloiden kustannuksia?


    • tuota noin

      niin minuakin kiinnosti kunnes tajusin, että jos sairastuneet ihmiset häviää sairaaloista ... niin mitähän se aiheuttaa ?

      tietenkin sairaaloiden kustannusten vähentymistä, joo

      mutta myös sen, että sairaalat tyhjenevät.

      eihän tyhjää sairaalaa kukaan kauaa ylläpidä kun se on pelkkä kustannus, vai mitä ?

      hoitsut ja lääkärit siellä tyhjän panttina levittää persettään kahvihuoneessa ja lanssit ruostuu toimettomana pihalla.

      mitä nyt sitten ehkä harvoin tulee joku onnettomuuden uhri, ellei niitäkin sitten ole keskitetty johonkin yhteen tai muutamaan sairaalaan.

      • päättelyketju

        Tämän kirjoituksen ansio on siinä, että se paljastaa salaiittoparanaoian pettämättömän logiikan.

        1) Markkinoille tuodaan taikahoito, jonka ei ole osoitettu olevan kovin hyvä mihinkään.
        2) Jos myyntiväittämät olisivat totta, niin taikahoito alentaisi terveydenhoidon kustannuksia ja vähentäisi sairastavuutta oleellisesti.
        3) On välttämättä oltava salaliitto, joka ei tällaista hyväksy.
        4) Siispä taikahoidon täytyy olla tehokas kaikkiin niihin sairauksiin, joihin markkinoinissa on luvattukin.

        Henkisesti terveessä kunnossa oleva havaitsisi päättelyketjussa aukkoja, mutta taikahoito markkinoidaankin eri kansanosalle.


      • Yksisarviskouluttaja
        päättelyketju kirjoitti:

        Tämän kirjoituksen ansio on siinä, että se paljastaa salaiittoparanaoian pettämättömän logiikan.

        1) Markkinoille tuodaan taikahoito, jonka ei ole osoitettu olevan kovin hyvä mihinkään.
        2) Jos myyntiväittämät olisivat totta, niin taikahoito alentaisi terveydenhoidon kustannuksia ja vähentäisi sairastavuutta oleellisesti.
        3) On välttämättä oltava salaliitto, joka ei tällaista hyväksy.
        4) Siispä taikahoidon täytyy olla tehokas kaikkiin niihin sairauksiin, joihin markkinoinissa on luvattukin.

        Henkisesti terveessä kunnossa oleva havaitsisi päättelyketjussa aukkoja, mutta taikahoito markkinoidaankin eri kansanosalle.

        Jos ihmisten annettaisiin valmistaa hopeavettä kotonaan niin kaikki Suomen taudit paranisisvat ja lääkärit sekä sairaanhoitajat joutuisivat työttömiksi, sekä lääkeyhtiöt kaatuisivat.

        Tämän takia valtion salainen hopeavesiryhmä kiertelee ihmisten kodeissa etsien hopeaveden valmistusvälineitä, tästä ei vaan puhuta julkisesti.


      • sinistä verta
        Yksisarviskouluttaja kirjoitti:

        Jos ihmisten annettaisiin valmistaa hopeavettä kotonaan niin kaikki Suomen taudit paranisisvat ja lääkärit sekä sairaanhoitajat joutuisivat työttömiksi, sekä lääkeyhtiöt kaatuisivat.

        Tämän takia valtion salainen hopeavesiryhmä kiertelee ihmisten kodeissa etsien hopeaveden valmistusvälineitä, tästä ei vaan puhuta julkisesti.

        Ja koska todisteita ei ole, se osoittaa, että todisteet on hävitetty, ja todisteita ei hävitettäisi, ellei hopeavesi olisi todella rakennelmaa horjuttava vallankumouksellinen tuote. Eli todisteiden puuttuminen on varmin osoitus hoidon tehokkuudesta.


    • totta_maar

      todisteita on. jopa muinaiset roomalaiset jo tajusivat käyttää hopeafolioita taisteluhaavojen peitteenä ehkäisemässä tulehduksia. ja villissä lännessä kun sähköä ei vielä ollut, laitettiin maitotonkkaan hopeakolikko joka piti maidon juomakelpoisena päiväkausia vaikka maito oli huoneenlämpöistä.

      mitäs tapahtuu maitopurkille jos unohdat sen edes 12 tunniksi lämpimään? no hapantahan se jo on.

      älkää nyt paskaa jauhako ettei muka todisteita ole.

      • ----

        Kyllä. Hopeaa on yritetty käyttää infektioiden estämiseen. Tätä ei ole kiistänyt kukaan. Valitettavasti hopea ei ole ollut siinä tarkoituksessa kovinkaan tehokasta.

        Pointti onkin siinä, että jokin aika sitten tätä melko heikkotehoista hoitoa alettiin uudestaan markkinoimaan vaihtoehtoisuusleimalla ja erittäin laimeilla pitoisuuksilla sellaisiin käyttötarkoituksiin, joihin sitä ei ole aiemmin käytetty ja joihin toimivuudesta ei ole ollut minkään valtakunna evidenssiä. Esimerkiksi lupauksilla syövän paranemisesta, AIDSin paranemisesta tai melkein kaikkien sairauksien estämisestä. Tarina oli tietenkin täyttä lööperiä, mutta sillä yritettiinkin vedota niihin, jotka halusivat uskoa,että olisi jokin simppeli ihmelääke ja että suuri salaliitto tahallaan vahingoittaa ihmisiä ja siksi sitä ei kerrota. Tämä on ollut tosi hyvä markkinointikeino tietylle ihmisryhmälle ja siksi sitä luukutetaan jokaisen ihmetropin kohdalla.


      • Kultaa!
        ---- kirjoitti:

        Kyllä. Hopeaa on yritetty käyttää infektioiden estämiseen. Tätä ei ole kiistänyt kukaan. Valitettavasti hopea ei ole ollut siinä tarkoituksessa kovinkaan tehokasta.

        Pointti onkin siinä, että jokin aika sitten tätä melko heikkotehoista hoitoa alettiin uudestaan markkinoimaan vaihtoehtoisuusleimalla ja erittäin laimeilla pitoisuuksilla sellaisiin käyttötarkoituksiin, joihin sitä ei ole aiemmin käytetty ja joihin toimivuudesta ei ole ollut minkään valtakunna evidenssiä. Esimerkiksi lupauksilla syövän paranemisesta, AIDSin paranemisesta tai melkein kaikkien sairauksien estämisestä. Tarina oli tietenkin täyttä lööperiä, mutta sillä yritettiinkin vedota niihin, jotka halusivat uskoa,että olisi jokin simppeli ihmelääke ja että suuri salaliitto tahallaan vahingoittaa ihmisiä ja siksi sitä ei kerrota. Tämä on ollut tosi hyvä markkinointikeino tietylle ihmisryhmälle ja siksi sitä luukutetaan jokaisen ihmetropin kohdalla.

        > Valitettavasti hopea ei ole ollut siinä tarkoituksessa kovinkaan tehokasta....

        Kulta on paljon parempaa. Sitähän määrää jo lääkärikin!


    • laimeeta on

      "erittäin laimeilla pitoisuuksilla"

      ei ihme että teho ei ole maailman paras jos yritetään käyttää 1 ppm hopeavettä.
      minun hopeaveteni pitoisuus on n.15 ppm ja jotkut käyttää jopa 30 ppm ja yli.
      näillä pitoisuuksilla alkaa tapahtua ja silti se on umpitäysin turvallista juotavaksi ja päivittäin käytettäväksi. ei pelkoa smurffinaamasta.
      minä teen hopeaveteni käyttäen 24 v muuntajaa jonka perässä kokoaalto tasasuuntaus, suodatinkonkka, ja 30 v zener sarjavastuksineen. nämä syöttävät lm317 regua joka toimii vakiovirtalähteenä ja rajoittaa virran 10-15 ma tietämille(pitäisi vissiin vähän vielä laskea virtaa). elektrodini ovat 2 kpl 5 mm leveää ja 0.4 mm paksua 99.99% puhdasta hopeaa, upotettu pituus 12 cm.
      litra hopeavettä tulee alle 45 minuutissa.
      valmis hopeavesi on hieman "samean" näköistä, eli juuri niinkuin pitääkin. laserilla läpivalaistessa laserin juova näkyy vedessä selvästi. ennen generaattorin päällekytkemistä laserilla valaistessa, tislatussa vedessä ei näy mitään.

    • liikaa virtaa

      Edellisen tekstin kirjoittaja tekee hopeavetensä aivan liian suurta virtaa käyttäen.

      Tuolla virralla hopeavedestä tulee pahimmillaan keltaista tai ruskeata joka on erittäin tehotonta(verrattuna oikealla virralla tehtyyn hopeaveteen), mutta ei kylläkään mitenkään vaarallista tai haitallista.
      Maksimi virta, jos halutaan nanometriluokan hopeapartikkeleita jotka ovat mahdollisimman tehokkaita, on 0.155 mA per elektrodin cm2, ja tässä lasketaan vain toisen elektrodin pinta-ala. Oli sulla sitten pyöreä(lanka) elektrodi tai litteä, niin toisen elektrodin pinta-ala lasketaan ja sen perusteella LM317 tai LM334Z antama vakiovirta.
      Kun hopeaveden ylitse vaikuttava jännite on pudonnut 4.00 volttiin, niin pitoisuus on luokkaa 10-15 ppm ja nesteen pitäisi olla lähestulkoon kirkasta, ehkä ihan millin verran sameutta. Hopea pitää näkyä selvästi laserilla läpivalaistessa. Pitoisuuden voi tietenkin aina tarkistaa suodatuksen jälkeen TDS-mittarilla. Minä teen suodatuksen käyttäen 3 valkaisematonta A4 kahvinsuodatinta päällekäin modifioidun normi kahvinkeittimen suodatinosan läpi. Sillä lähtee kaikki mahdollisesti syntyneet isommat hopeapartikkelit jotka ovat täysin hyödyttömiä.

      Silloin sulla on mahdollisimman hyvälaatuista hopeavettä jota voi juoda sekä käyttää myös ulkoisesti miten haluat.

    • ompas joo

      taas puupäitä liikkeellä.

      Hopeavesi on todistanut toimivuutensa minun ja monien muiden ihmisten vaivoihin lähiympäristössäni, se on kiistaton juttu.

      Toinen asia on se, mitä tuollaiset skeptiset paskahousut sanovat, joille lääkäri ja apteekki ovat jumalia ja ainoita hengenpelastajia.

      Minäkin joskus luulin, että jos lääkäri ei pelasta niin kuolen.

      Kuitenkin tämän viikon maanantaina, nyrjäytin nilkkani oikein pahemman kerran, kävely oli kuin h**vettiä. Samalla turvilleni lentäessäni nyrjäytin molemmista käsistäni sormen joita ei saanu enää koukkuun suunnattoman kivun takia.

      Viimeksi kun nilkkani nyrjähti, se kesti 2 kk ennenkuin se oli edes lähelle normaalia.

      Voitelin sekä nilkkaani että molempia käsiäni illan aikana 5 kertaa hopeavedellä.

      Seuraavana päivänä pystyin kävelemään mutta silti nilkka sattui vielä, kuten sormetkin.

      Tein saman seuraavana päivänä, ja keskiviikkona sekä nilkkani että sormeni olivat täysin normaalit, ei kivun häivää missään.

      Tämä on tosiTV-tarina hopeaveden toimivuudesta.

      Jos kukaan ikinä epäilee hopeaveden tehoa, niin ko. henkilöllä ei enää ole millinkään toivoa pitkästä elämästä ... tod. näk. kuolee johonkin hyvin yleiseen sairauteen varhassa vanhuusiässä tai saa sydärin tms.

      Sellaisia ongelmia ei hopeaveden käyttäjien paljoa tartte murehtia.

      • Uuno

        Jotkut ihmiset ovat jo huomanneet että suurten lääkeyhtiöiden tehtävä on lypsää rahat valtioiden ja kuntien kassasta sekä saattaa ihmiset mahdillosimman sairaiksi jotta pystyisivät myymään lääkkeitään mahdollisimman paljon. Ruokateollisuus, media ja muut lobbarit on tässä hyvänä apuna. Rokotteet on paras väline tehdä ihmisistä lääkefirmojen orjia saastuttamalla ihmisen kaksi herkintä paikkaa aivot ja selkäytinen. Lääkärit ja muut kuoleman enkelit ovat saaneet koulutuksen vain suurten lääke firmojen totuuden kautta.Ei se lääkäreiden syytä ole että, niille ei opeteta ravinto-oppia. Kidurgia ja lääketiede on saanut paljon hyvääaikaiseksi mutta, suurten firmojen ahneus lopulta pilaa monta hyvää asiaa. http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=274
        http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=76


      • Night crystal.
        Uuno kirjoitti:

        Jotkut ihmiset ovat jo huomanneet että suurten lääkeyhtiöiden tehtävä on lypsää rahat valtioiden ja kuntien kassasta sekä saattaa ihmiset mahdillosimman sairaiksi jotta pystyisivät myymään lääkkeitään mahdollisimman paljon. Ruokateollisuus, media ja muut lobbarit on tässä hyvänä apuna. Rokotteet on paras väline tehdä ihmisistä lääkefirmojen orjia saastuttamalla ihmisen kaksi herkintä paikkaa aivot ja selkäytinen. Lääkärit ja muut kuoleman enkelit ovat saaneet koulutuksen vain suurten lääke firmojen totuuden kautta.Ei se lääkäreiden syytä ole että, niille ei opeteta ravinto-oppia. Kidurgia ja lääketiede on saanut paljon hyvääaikaiseksi mutta, suurten firmojen ahneus lopulta pilaa monta hyvää asiaa. http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=274
        http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=76

        Oi mikä ihana salaliittoteoria, tää kaikki on niin ihanaa!


      • Isän ohjeet
        Uuno kirjoitti:

        Jotkut ihmiset ovat jo huomanneet että suurten lääkeyhtiöiden tehtävä on lypsää rahat valtioiden ja kuntien kassasta sekä saattaa ihmiset mahdillosimman sairaiksi jotta pystyisivät myymään lääkkeitään mahdollisimman paljon. Ruokateollisuus, media ja muut lobbarit on tässä hyvänä apuna. Rokotteet on paras väline tehdä ihmisistä lääkefirmojen orjia saastuttamalla ihmisen kaksi herkintä paikkaa aivot ja selkäytinen. Lääkärit ja muut kuoleman enkelit ovat saaneet koulutuksen vain suurten lääke firmojen totuuden kautta.Ei se lääkäreiden syytä ole että, niille ei opeteta ravinto-oppia. Kidurgia ja lääketiede on saanut paljon hyvääaikaiseksi mutta, suurten firmojen ahneus lopulta pilaa monta hyvää asiaa. http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=274
        http://fi.eqology.com/index.php?do=category_show&tag=Uutiset/Terveys&page_id=76

        >... Hippokrates, lääketieteen isä, lähestyi sairauksien ehkäisyä maltillisuudella ja terveillä elintavoilla. Hänen mielestään ihmiset sairastuivat fyysisessä tai psyykkisessä olemuksessa olevan epätasapainon vuoksi. Hänen mielestään lääketieteen ensisijainen tehtävä oli auttaa luontoa, koska luonto itse on tärkein parantaja. Lääkäri on vain auttaja. Pitää hoitaa ihmistä, ei sairautta. Lääkärin pitää siksi perehtyä potilaan koko elämään, kuten tapoihin, työhön, työolosuhteisiin sekä tapaan ajatella ja elää. Nämä ovat syynä sairastumiseen.....

        Näin oli ennen, mutta nyt on nyt. Nyt sairastutaan lääkkeiden puutteesta, ja parannetaan lääkkeitä lisäämällä!


      • Ennen oli ennen.
        Isän ohjeet kirjoitti:

        >... Hippokrates, lääketieteen isä, lähestyi sairauksien ehkäisyä maltillisuudella ja terveillä elintavoilla. Hänen mielestään ihmiset sairastuivat fyysisessä tai psyykkisessä olemuksessa olevan epätasapainon vuoksi. Hänen mielestään lääketieteen ensisijainen tehtävä oli auttaa luontoa, koska luonto itse on tärkein parantaja. Lääkäri on vain auttaja. Pitää hoitaa ihmistä, ei sairautta. Lääkärin pitää siksi perehtyä potilaan koko elämään, kuten tapoihin, työhön, työolosuhteisiin sekä tapaan ajatella ja elää. Nämä ovat syynä sairastumiseen.....

        Näin oli ennen, mutta nyt on nyt. Nyt sairastutaan lääkkeiden puutteesta, ja parannetaan lääkkeitä lisäämällä!

        --Näin oli ennen--

        Ennen oli elinikäodote kohtalaisen alhainen, siinä ei paljon Hippokratekset auttaneet.


    • toimii123

      Olen käyttänyt juomavedessä esim. tuhoamaan bakteerit ja loiset.
      Myös ihonhoitoon tulehtuneille kohdille.

      Vain positiivisia kokemuksia tuotteesta ja todella toimii :)

      Suomessa tuskin niin tunnettu mutta ainakin muutamista paikoista löytyy, ulkomailla esim. saksassa saa ja saa myös geeli muodossa iholle, varmaan suomessakin saa jostain.

      Suosittelen!

      • Hopeaukkeli

        Lapseltani lähti suuri syylä viikossa hopeavedellä. Laastarin tyynyyn hopeavettä joka ilta ja viikon kuluttua syylä oli mustunut ja irtosi. Ei voi kuin ihmetellä! Oli helppo hoito, kun syylää saa yleensä hoitaa kuukausia, jopa vuosia poistaakseen sen.


    • Timanttiperhe

      Persaukiset käyttää hopeeta, meillä ollaan vuosia työnnetty karaatin timantteja anuksesta sisään ja voin todeta, jopa uloste kiiltelee, pakko olla terveellistä

    • Osku56b
    • vaihtoehtojenkäyttäjä

      Luotan Pauliina Aarvaan ja hänen blogiinsa, ja olen lopettanut lääketehtaiden kannatuksen ja käytän antibioottien sijaan hopeavettä.

      • Eilen_uutisissa

        Toivottavasti perilliset osaavat vetää hänet kuolemasi jälkeen oikeuteen että aiheutti sinulle myrkytyksen joka johti kuolemaan.
        Et siis kannata lääketehtaita, mutta työnnät rahaa roppakaupalla humpuukimaakareille jotka myyvät hopeavettä kovalla hinnalla.

        Tuo hopeavesi on tarkoitettu ulkoiseen käyttöön desinfiointiin, tulehtuneiden haavojen siteisiin ja mm. likaisen veden puhdistukseen. Sisäisesti sitä ei saa käyttää koska se on ihmiselle myrkyllistä.


      • Ei_näkynyt_uutisissa
        Eilen_uutisissa kirjoitti:

        Toivottavasti perilliset osaavat vetää hänet kuolemasi jälkeen oikeuteen että aiheutti sinulle myrkytyksen joka johti kuolemaan.
        Et siis kannata lääketehtaita, mutta työnnät rahaa roppakaupalla humpuukimaakareille jotka myyvät hopeavettä kovalla hinnalla.

        Tuo hopeavesi on tarkoitettu ulkoiseen käyttöön desinfiointiin, tulehtuneiden haavojen siteisiin ja mm. likaisen veden puhdistukseen. Sisäisesti sitä ei saa käyttää koska se on ihmiselle myrkyllistä.

        Kullalla saa luvallisesti myrkyttää.


    • Vaihtoehtojenkäyttäjä

      Pauliina Aarva on dosentti ja yliopiston opettaja. Luotan häneen. Mikä sinä muka olet?

      • trdgfrdthgfhgdh

        Ei tuollainen arvoasema ole pätevyyden osoitus. On olemassa paljon lääkäreitäkin jotka ovat saaneet rangaistuksia vääristä hoidoista. On helppoa puhua soopaa kun ei joudu vastuuseen kuulijalle/lukijalle aiheutuneista vahingoista. Kunhan tulisi USA:n mukaiset miljoonakorvausvaatimukset niin eiköhän tulisi järki päähän ennen kuin esittää jotain.


    • Entäkulta

      Kun tuo hopea on nyt noussut kovin korkeaan potenssiin terveyden menetyksessä, niin kuinka on sen KULLAN kanssa? Sehän on ollut sen "oikean hoidon" hoidoissa kovin suosittu lääke?
      Mm. reumatismin hoidossa.

      • eroaon

        Lääketiede hyväksyy kullan ihmiskudokseen luontaisesti kuuluvana elementtinä. Kultapistokset kultaa keholle. Vaikka sitä kultaa olisi paljonkin kehossa värimuutoksia iholla ei toistaiseksi ole tieteellisesti havaittu. Hopeasta siniharmaat ovat se ongelma, josta tiede eli THL kehottaa nyt pääsemään eroon.

        Kulta ja amalgaama ovat tehneet tuttavuutta suussa jo pitempään, mutta koska jälkimmäisestä ollaan jo luopumassa ja mahdollisesti edellisestäkin koko problematiikka painunee historian pimentoon. Aika on nyt muovin ja muovihan on tunnetusti erittäin turvallista, varsinkin suussa, joka puhdistaa ihan kaiken, sanatkin.

        Muoti on muotia lääketieteessäkin. Elohopea tosin pitää pintansa vuosisadasta toiseen. Se on turvallista aina. Proffat kertovat, että keskiaikana ihminen ei ymmärtänyt mitään todellista, mutta että nyt tieteen ansiosta ihmisestä on tullut ymmärtäväinen.


      • Kultapistos
        eroaon kirjoitti:

        Lääketiede hyväksyy kullan ihmiskudokseen luontaisesti kuuluvana elementtinä. Kultapistokset kultaa keholle. Vaikka sitä kultaa olisi paljonkin kehossa värimuutoksia iholla ei toistaiseksi ole tieteellisesti havaittu. Hopeasta siniharmaat ovat se ongelma, josta tiede eli THL kehottaa nyt pääsemään eroon.

        Kulta ja amalgaama ovat tehneet tuttavuutta suussa jo pitempään, mutta koska jälkimmäisestä ollaan jo luopumassa ja mahdollisesti edellisestäkin koko problematiikka painunee historian pimentoon. Aika on nyt muovin ja muovihan on tunnetusti erittäin turvallista, varsinkin suussa, joka puhdistaa ihan kaiken, sanatkin.

        Muoti on muotia lääketieteessäkin. Elohopea tosin pitää pintansa vuosisadasta toiseen. Se on turvallista aina. Proffat kertovat, että keskiaikana ihminen ei ymmärtänyt mitään todellista, mutta että nyt tieteen ansiosta ihmisestä on tullut ymmärtäväinen.

        Kultapistos ei auta reumaan, mutta tuhoaa munuaiset (aiheuttaa valkuaisen erittymistä virtsaan). Siitä seuraa proteiinin syöntirajoitus joka kestää 10 vuotta tai loppuiän...


      • toksikologiaa
        Kultapistos kirjoitti:

        Kultapistos ei auta reumaan, mutta tuhoaa munuaiset (aiheuttaa valkuaisen erittymistä virtsaan). Siitä seuraa proteiinin syöntirajoitus joka kestää 10 vuotta tai loppuiän...

        Tämä kullan munuaisvaikutus tiedetään, mutta keitä tuo nykyisessä terveydenhoidossa voisi mitenkään liikuttaa. Ihminenhän kuolee joka tapauksessa, joko ennemmin tai myöhemmin. Toksikologian professoreita eivät virallispuolen myrkyt heilauta. Jatkuvasti kerrotaan, kuinka kaikensorttiset lääkeaineet tavanomaisia kipulääkkeitä myöten, jopa kerta-annoksen jälkeen vahingoittavat munuaisia, maksaa ja muitakin sisäelimiä. Myös lääkeaineiden yhteisvaikutukset saattavat helposti potilaat sairaalan hoteisiin, mutta ketkä noista kirjaa ryhtyisivät pitämään. Näille tiedoille hymähdellään ja todetaan, että toki lääkkeillä ovat haittansa ja se siitä. Juuri tästä syystä parannuskeinoja etsitään muualta, ja tämä muu poikkeuksetta leimataan joko hömpäksi tai äärimmäisen vaaralliseksi, jopa kuolettavaksi, kuten tämän kolloidisen hopeaveden suhteen nyt on käynyt.

        TV:ssa esiteltiin myös näitä hopean käyttäjiä. Eivät nuo siniharmailta näyttäneet, pikemminkin hyvin terveiltä. Aivan toisin kuin rokotelääkkeistä henkihieverissä sängyissä makaavat tosimyrkytetyt. Miksi heitä ei kuvata, haastatella, taivastella ja ihmetellä. Jokin tässä mättää ja pahasti.


    • Inkeroistenviisas

      Lääkärit eivät halua että potilaat parantuvat, ja syöttävät myrkkyjään. Hopeavesi on parempi lääke.

    • voiurpoja

      Jos tälllänen ihmeaine kun hopeavesi auttaisi niin hyvin, kun nämä lukuisat hörhöt täällä hokevat, ei maailmassa olisi enää sairaita ihmisiä lainkaan. Joten miettikää itse ihan omilla aivoilla auttaako se vai onko se vaan hömppäpömppä uskomusta !

      • näytelmänpyöritys

        Kerroppa sinä meille muille, mistä niitä sairaita oikein sikiää, kun rokotteisiinkin on uhrattu jo iät ja ajat. Sairaudet eivät vähene, pikemminkin päinvastoin. Sama rokotenäytelmä pyörii vuodesta toiseen, ja toimittajatkin näyttelevät parhaansa mukaan. Soraääniä ei sallita, ainoastaan jees-henkilöt (naisia ja miehiä ei enää ole) saavat olla jotain mieltä. Tämäkö on sitä omilla aivoilla tuotettua.

        Kolloidinen hopeavesikö meidän suomalaisten terveyden on tuhonnut, siniharmaistanut tulehduksellisiin sairauksiin parannusta etsivät, vai olisiko sittenkin liki kaikkien saamilla mittavilla vakiolääkkeillä osuutta huonovointisuuteen. Ensin lääkitään ja sitten lääkittyjen pitäisi keksiä jos jonkinlaista kolloidia selviytyäkseen.


      • voiurpojaraukkoja
        näytelmänpyöritys kirjoitti:

        Kerroppa sinä meille muille, mistä niitä sairaita oikein sikiää, kun rokotteisiinkin on uhrattu jo iät ja ajat. Sairaudet eivät vähene, pikemminkin päinvastoin. Sama rokotenäytelmä pyörii vuodesta toiseen, ja toimittajatkin näyttelevät parhaansa mukaan. Soraääniä ei sallita, ainoastaan jees-henkilöt (naisia ja miehiä ei enää ole) saavat olla jotain mieltä. Tämäkö on sitä omilla aivoilla tuotettua.

        Kolloidinen hopeavesikö meidän suomalaisten terveyden on tuhonnut, siniharmaistanut tulehduksellisiin sairauksiin parannusta etsivät, vai olisiko sittenkin liki kaikkien saamilla mittavilla vakiolääkkeillä osuutta huonovointisuuteen. Ensin lääkitään ja sitten lääkittyjen pitäisi keksiä jos jonkinlaista kolloidia selviytyäkseen.

        Olet tainnu juoda liikaa sitä hopeavettä... Ihan turha sotkea rokotteita tähän, tuskin uskot itsekkään että isorokko tai polio häviävät ja paranevat hopeavettä juomalla ! Sitä vastoin valtava määrä tauteja on saatu lähes poistettua maailmasta rokotteiden avulla.


      • unohdamantratjaherää
        voiurpojaraukkoja kirjoitti:

        Olet tainnu juoda liikaa sitä hopeavettä... Ihan turha sotkea rokotteita tähän, tuskin uskot itsekkään että isorokko tai polio häviävät ja paranevat hopeavettä juomalla ! Sitä vastoin valtava määrä tauteja on saatu lähes poistettua maailmasta rokotteiden avulla.

        Kyllä, kyllä neurologiset sairaudet ja halvaantumiset jäivät mielestäsi kauas menneisyyteen. Herätään nyt kuitenkin tähän päivään ja staattisuudesta rokotteiden dynaamiseen vaikutukseen. Valtava määrä muuntuneita rokotesairauksia on saatu entisten tilalle, eikä entisistäkään olla päästy eroon. Rokotteet luovat jatkuvasti uusia sairauksia, ja tätä on turha terveydenhoidon ammattilaisenkaan enää kieltää. Rokotteilla luotuja nykysairauksia ei osata hoitaa, ja siksi totuutta on ryhdytty väistelemään. Puhutaan puuta heinää, eivätkä asiantuntijoinakaan itseään pitävät häpeile lainkaan.


      • voiluojamitäpösilöitä
        unohdamantratjaherää kirjoitti:

        Kyllä, kyllä neurologiset sairaudet ja halvaantumiset jäivät mielestäsi kauas menneisyyteen. Herätään nyt kuitenkin tähän päivään ja staattisuudesta rokotteiden dynaamiseen vaikutukseen. Valtava määrä muuntuneita rokotesairauksia on saatu entisten tilalle, eikä entisistäkään olla päästy eroon. Rokotteet luovat jatkuvasti uusia sairauksia, ja tätä on turha terveydenhoidon ammattilaisenkaan enää kieltää. Rokotteilla luotuja nykysairauksia ei osata hoitaa, ja siksi totuutta on ryhdytty väistelemään. Puhutaan puuta heinää, eivätkä asiantuntijoinakaan itseään pitävät häpeile lainkaan.

        Otappa vielä pari kuuria vaikka sitä yksisarvisterapiaa, ni hyvä tulee...


      • Luoja_vielä_auttaakin
        voiluojamitäpösilöitä kirjoitti:

        Otappa vielä pari kuuria vaikka sitä yksisarvisterapiaa, ni hyvä tulee...

        Katso ympärillesi, mitä tapahtuu. Ihmiset etsivät sairauksista parannusta, mutta asiantuntijat vain jauhavat mantroja rokotteista, vaikka aika on kiirinyt jo niistä ohi. Eikö millään mene perille, että rokotteet muuntavat sairauksien luonnetta. Sairauksien ilmiasu muuttuu, ja tätä on tapahtunut koko rokotehistorian ajan.

        Poliorokote on se, millä rokotteita mainostetaan eniten. Entä kun lapsi halvaantuu tällaisen rokotteen jälkeen, ja hänellä todetaan vaikkapa Guillain-Barren -oireyhtymä. Lääkäri kyllä tietää korrelaation, mutta se hänen on kiellettävä, koska ei ole sopivaa pilata kelpo teoriaa. Niinpä korrelaatiota ei synny, eikä koko rokotehistorian aikana suomalaisissa neuvoloissa koskaan ole syntynyt ainoankaan rokotteista johtuvan sairauden suhteen.

        Rokotteita on aina suojeltu, samoin rokotteita markkinoivien asiantuntijoiden mainetta, ja näiden rinnalla lapsi on kokenut täydellisen vesiperän. Vuosikymmenten saatossa rokotteet ovat enemmän kuin mikään muu tekijä muuttaneet sairauksien luonnetta. Rokotepropagandaa voidaan jauhaa vielä seuraavatkin vuosikymmenet, ja ajaa ihmiset yhä suurempaan ahdinkoon joko pakkorokotuksilla tai muilla pakotteilla, joilla heitä nöyryytetään ja rangaistaan.

        Kumman elämän valitsisit, jos saisit vapauden päättää, rankaisijan roolin vaiko nöyryytetyn pakkolääkityn. Vai vaihtaisitko kiireen vilkkaa puheenaiheen yksisarvisiin, jotta välttyisit koko aiheelta.


      • Anonyymi
        näytelmänpyöritys kirjoitti:

        Kerroppa sinä meille muille, mistä niitä sairaita oikein sikiää, kun rokotteisiinkin on uhrattu jo iät ja ajat. Sairaudet eivät vähene, pikemminkin päinvastoin. Sama rokotenäytelmä pyörii vuodesta toiseen, ja toimittajatkin näyttelevät parhaansa mukaan. Soraääniä ei sallita, ainoastaan jees-henkilöt (naisia ja miehiä ei enää ole) saavat olla jotain mieltä. Tämäkö on sitä omilla aivoilla tuotettua.

        Kolloidinen hopeavesikö meidän suomalaisten terveyden on tuhonnut, siniharmaistanut tulehduksellisiin sairauksiin parannusta etsivät, vai olisiko sittenkin liki kaikkien saamilla mittavilla vakiolääkkeillä osuutta huonovointisuuteen. Ensin lääkitään ja sitten lääkittyjen pitäisi keksiä jos jonkinlaista kolloidia selviytyäkseen.

        Yritättekö väittää että polio olisi voitettu hopevedellä. Salkin rokote sen voitti. Entä tuberkoloosi


    • Idioottienseurassa

      Taas kerran edellisen kommentin kirjoittaja ei käyttänyt aivojaan.

      • aivosolutmeni

        Juonut aivonsa, hopeavedellään


    • huuhaat.sekoilee

      Kumpaa haluat rajussa keuhkokuumeessa: Antibioottia vai jotakin hopeavettä? Tätä voi jokainen omilla aivoillaan ajatteleva miettiä. Niinkuin ne äiditkin TV:ssä, jotka juottavat pienille lapsilleen hopeavettä. Huostaanottaa pitäisi vauvat, edesvastuutonta juottaa ainetta, joka lääkäreiden mukaan voi olla myrkyllistä!

      • kaikkihuostaan

        Lasten huostaanotot lisääntyvät ja hopeavesi tuskin on vanhempien elämänhallinnan menettämisen syynä. Lääkärien tulisi päivittää myrkkytietouttaan ja aloittaa vaikkapa niistä käypälääkkeistä. Antibiootit lähestyvät jo loppuaan. Yhä enemmän on niitä, joille antibiootit eivät käy. Näiden sijaan tvproffa suositteli rokotteita. Tällaista kaupankäyntiä se on. Kokeillaan, josko joku onnistuisi oireiden peittelyssä.


      • kaikkien.maksat.tuhotaan

        Elämänhallinta on jo valmiiksi aika huonoissa kantimissa, jos aletaan pienelle lapselle juottamaan hopeavettä, joka voi olla myrkyllistä. Juokoon aikuinen sitä itse jos haluaa, mutta liian vaarallista leikkiä juottaa sitä lapselle, jonka maksa ja munuaiset kuormittuvat. Antibiootit ovat edelleen tehokkaita vaikkapa keuhkokuumeen hoitoon, ne pelastavat henkesi. Mitä hopeavesi ei tee.


      • HoppeetäSuoleen

        Olihan ne MOT:ssa esiintyneet äidit varsinaisia aivopesun kukkasia.
        Varsinkin se silmälasiton mimmi. Vai on maaperä köyhtynyt hopeasta... Hoohoo... :_)
        Jos ihminen ei hopeaa tarvitse, niin se on se ja sama, minkä verran hopeaa maaperässä on tai on olematta.
        Kyllä tuli kyseisestä mimmistä mieleen juuri uskoon kääntyneet hihhulit. Faktatiedoilla ei heille mitään merkitystä ollut eikä ole. Uskon voimalla...
        Sääli lapsia. Huostaanoton paikka.


      • HoppeetäSuoleen kirjoitti:

        Olihan ne MOT:ssa esiintyneet äidit varsinaisia aivopesun kukkasia.
        Varsinkin se silmälasiton mimmi. Vai on maaperä köyhtynyt hopeasta... Hoohoo... :_)
        Jos ihminen ei hopeaa tarvitse, niin se on se ja sama, minkä verran hopeaa maaperässä on tai on olematta.
        Kyllä tuli kyseisestä mimmistä mieleen juuri uskoon kääntyneet hihhulit. Faktatiedoilla ei heille mitään merkitystä ollut eikä ole. Uskon voimalla...
        Sääli lapsia. Huostaanoton paikka.

        Tuollaisten MOT:ssä esiintyneiden "hopeavettä" kannattavien lausumat oman asian puolesta ja lääketiedettä vastaan kulkevat aina samoja ratoja: (Lääke)tieteilijät eivät ole yksimielisiä jostakin asiasta, kun taas vaihtoehtoilijoiden kuuluu olla asiansa takana sataprosenttisesti (uskonto siis). Tieteessä epäilys kuuluu asiaan (koska tiede ei ole totalitarismia) ja epäilys esitetään, vahvistetaan, kumotaan tieteen sääntöjen mukaisesti. Silloin siitä tulee tutkittu fakta. Nämä muuttuvat ajan kuluessa, kun tulee uusia tutkimuksia, menetelmiä, tuloksia.

        Hörhöilijöillä "todistukseksi" riittää jonkun oma mielipide, uskomus, arvaus. Homeopatian toimimattomuudesta luistellaan pois "yksilöllisen lääkkeen valinnan" kautta eli tutkimukset suurilla ihmisjoukoilla tieteellisin menetelmin eivät kelpaa homeopatian kannattajille. MOT:ssähän muuten tutkittiin yksi "hopeavesi", jossa ei ollut hopeaa lainkaan. Siis olisiko se homeopatiahopeavesi? Hinta kyllä voidaan mitata hopeassa.


      • er14st
        kaikkien.maksat.tuhotaan kirjoitti:

        Elämänhallinta on jo valmiiksi aika huonoissa kantimissa, jos aletaan pienelle lapselle juottamaan hopeavettä, joka voi olla myrkyllistä. Juokoon aikuinen sitä itse jos haluaa, mutta liian vaarallista leikkiä juottaa sitä lapselle, jonka maksa ja munuaiset kuormittuvat. Antibiootit ovat edelleen tehokkaita vaikkapa keuhkokuumeen hoitoon, ne pelastavat henkesi. Mitä hopeavesi ei tee.

        Antibioottien suhteen ollaan eksyksissä ja maksavauriot tulevat enemmän lääkkeistä kuin alkoholista. Nämä hörhöttelijänimittelijät täällä elävät jossain menneen maailman lumoissa. Eivät päästä irti, vaikka syytä olisi.

        Muutama vuosi sitten amerikkalainen dokumentti kuvasi lasten syöpähoitoja, ja jos tällaista kutsutaan hoidoksi, niin parempi olisi välttyä hoidolta. Lasten omaiset yrittivät estää hoitoja, joita lasten edun mukaisina tarjoiltiin. Meilläkin uskotellaan, että kunhan hoito on virallista, sisäelimet ja kunto saavat romahtaa, koska romahdus perustuu tutkittuun tietoon. Jos sama tapahtuisi luontaishoitojen tiimoilta, kiven sisällä istuisivat hörhöttelijät ja pitkään. Tämänlaatuinen totuuden väistely on saanut aikaan sen, että sanat ”tutkittu tieto” on menettänyt merkityksensä, ja jopa kääntynyt sanojaansa vastaan.

        Tutkijat ovat lääkinneet itsensä ulos elämästä, ja näin siitä on tullut heille vierasta. Terveydenhoidossa väki on liian lääkityksen seurauksena usein sairaalloista, ja tämäkin näkyy jo ulkoisesti. Lääkärien yleistynyt itsetuhoisuus kuvastaa myös alan selvittämättömiä ongelmia, joita ei ole kyetty ratkomaan.


      • massaharha
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Tuollaisten MOT:ssä esiintyneiden "hopeavettä" kannattavien lausumat oman asian puolesta ja lääketiedettä vastaan kulkevat aina samoja ratoja: (Lääke)tieteilijät eivät ole yksimielisiä jostakin asiasta, kun taas vaihtoehtoilijoiden kuuluu olla asiansa takana sataprosenttisesti (uskonto siis). Tieteessä epäilys kuuluu asiaan (koska tiede ei ole totalitarismia) ja epäilys esitetään, vahvistetaan, kumotaan tieteen sääntöjen mukaisesti. Silloin siitä tulee tutkittu fakta. Nämä muuttuvat ajan kuluessa, kun tulee uusia tutkimuksia, menetelmiä, tuloksia.

        Hörhöilijöillä "todistukseksi" riittää jonkun oma mielipide, uskomus, arvaus. Homeopatian toimimattomuudesta luistellaan pois "yksilöllisen lääkkeen valinnan" kautta eli tutkimukset suurilla ihmisjoukoilla tieteellisin menetelmin eivät kelpaa homeopatian kannattajille. MOT:ssähän muuten tutkittiin yksi "hopeavesi", jossa ei ollut hopeaa lainkaan. Siis olisiko se homeopatiahopeavesi? Hinta kyllä voidaan mitata hopeassa.

        Väitätkö, että länsimaisen lääketieteen ulkopuolisissa hoidoissa oltaisiin yksimielisiä, ja että tällainen yksimielisyys olisi todiste uskonnollisuudesta. Nythän sinä pörösen päästit. Uskonnoissa taitaa vähiten sitä yksimielisyyttä esiintyä, eikä tuota esiinny hoitopuolellakaan, ei virallisissa enempää kuin epävirallisissakaan pyrkimyksissä. Koulukuntia on moneen lähtöön.

        Niin kauan kuin tieteessä haaveillaan massoista, totuus karttaa sitä. Jos ihminen olisi pelkkkää materiaa, häntä voisi käsitellä sellaisena, mutta koska hän ei ole, hän näin muodoin jää tieteelle vieraaksi. Homeopatia on lähtökohtaisesti lähempänä tutkittavaansa, ja tässä yksilöllisyyttä korostavassa suhteessa myös oikeammassa. Se että tieteessä ei ole vielä ylletty sellaisiin tutkimusmenetelmiin, joissa kyettäisiin tulkitsemaan homeopatiassa oivallettua yksilöllistä lähestymistapaa, ei ole homeopatian vika, vaan tieteellisen kyvyttömyyden aikaansaannosta. Osaa tieteentekijöistä homeopatia aidosti kiinnostaa, eikä ihme, sillä se on hämmästyttävän toimiva, suuntaan jos toiseenkin, niin hyvässä kuin pahassa.

        Rokotelääkeaineissa länsimaisen lääketieteen massalääkintämalli on viety huippuunsa. Kaikki ihmiset suhteessa mikrobeihin on uskoteltu saman kaavan alaisiksi. Vaikka ajatus on täysin utopistinen, sen on annettu edetä näihin päiviin saakka. Homeopatian yksilöllisyyttä kunnioittavalle ratkaisutavalle on naureskeltu, kun taas tasapäistävä poikki ja pinoon malli on saatu väkivalloin runnoa tieteen nimiin.


    • Epäilyttää

      Tutkittua tietoa 27.11.2017 TV 1 MOT klo 20.00 .ei muuta .

    • highj

      Aikoinaan, vuosikymmeniä sitten, oli joku lääke joka sisälsi jotain hopeayhdistettä. Joillakin sen käyttäjillä, jotka sitä pitkään käyttivät, iho muuttui harmaaksi - pysyvästi. Samanvärisiksi kuin hapettuneet, kiillotusta kaipaavat, hopeaesineet.

      Tuon lääkkeen vaikutuksista oli julkisuudessa joitain vuosia sitten muisteloita, ja samaan aikaan näin Hakaniemen metroasemalla vanhan pitkän miehen, jonka iho oli todellakin harmaa. Ajattelin ensin, että hän olisi kenties joku harrastelijanäyttelijä, joka on syystä tai toisesta päättänyt poistaa maskin vasta kotonaan.

      Mutta kun näin saman miehen muutamaa päivää myöhemmin uudelleen samalla metroasemalla, niin tajusin yhdistää hänen todellakin huomiotaherättävän ihonvärinsä tuohon lääkkeeseen, sen käyttöön.

      Hopeaveden käyttäjät. Älkää sanoko, että teitä ei varoitettu, jos sitä juomalla terveytenne pilaatte!

      • lkkllmm

        Se ei varmaankaan ollut kolloidista hopeavettä, vaan virallisen terveydenhoidon määräämä lääkeaine, joten ei se myrkkyä voinut olla. Mikäli viranomaiset terveydenhoidossa olisivat huolestuneet, toksikologian professori olisi varmaankin tutkinut asian. Näitä nykyisiä maksaa ja keskushermostoa tuhoavia särky- ja psyykenlääkkeitä voidaan sitten seuraavien sukupolvien muisteloissa palautella mieleen. Sitten on jo mahdollista puhua myrkyistäkin, mutta ei vielä. Nykyisiä lääkkeitä ei myrkkyinä tutkita, ja jos joku niin erehtyy tekemään, seuraamuksilta ei tule välttymään. Tällaisia tapauksia varten meillä ovat omanlaisemme toimenpiteet häpeärangaistuksineen.

        Varovaisuutta on noudatettava kaikessa ihmisen hoidossa, myös ruoka-aineiden suhteen. Rokotteiden myötä lääkittyjen immuunivaste on muuntunut, ja monet ruoka-aineet eri tavoin käyneet ihmisille haitallisiksi. Mikä on myrkky, jos jo tavallinen ruoka saa varomattoman sairastumaan tai jopa hengenlähdön partaalle. Voiko ihminen enää pahemmin sotkea asioitaan, siis näin terveydenhoidollisesta näkökulmasta katsoen.


      • kainuunPRIVATIvalvnat0ri
        lkkllmm kirjoitti:

        Se ei varmaankaan ollut kolloidista hopeavettä, vaan virallisen terveydenhoidon määräämä lääkeaine, joten ei se myrkkyä voinut olla. Mikäli viranomaiset terveydenhoidossa olisivat huolestuneet, toksikologian professori olisi varmaankin tutkinut asian. Näitä nykyisiä maksaa ja keskushermostoa tuhoavia särky- ja psyykenlääkkeitä voidaan sitten seuraavien sukupolvien muisteloissa palautella mieleen. Sitten on jo mahdollista puhua myrkyistäkin, mutta ei vielä. Nykyisiä lääkkeitä ei myrkkyinä tutkita, ja jos joku niin erehtyy tekemään, seuraamuksilta ei tule välttymään. Tällaisia tapauksia varten meillä ovat omanlaisemme toimenpiteet häpeärangaistuksineen.

        Varovaisuutta on noudatettava kaikessa ihmisen hoidossa, myös ruoka-aineiden suhteen. Rokotteiden myötä lääkittyjen immuunivaste on muuntunut, ja monet ruoka-aineet eri tavoin käyneet ihmisille haitallisiksi. Mikä on myrkky, jos jo tavallinen ruoka saa varomattoman sairastumaan tai jopa hengenlähdön partaalle. Voiko ihminen enää pahemmin sotkea asioitaan, siis näin terveydenhoidollisesta näkökulmasta katsoen.

        > Rokotteiden myötä lääkittyjen immuunivaste on muuntunut, ja monet ruoka-aineet eri tavoin käyneet ihmisille haitallisiksi.

        Esitä todisteita tämän väitteesi tueksi. Jos esität tieteilijää, sinun on myös parasta olla sellainen.


      • luontotohtori

        Edellä oleva kirjoitettu sekavana yöllä kello 0.16 ja ajatus sen mukainen. Hopeavesi on paras lääke.


    • robottien_elämää

      Jos ihmisen kasvot hopeakoruja pitäessä muuttuvat tummanpunaisiksi, kutiaviksi ja pinnaltaan rikkinäisiksi, pitäisikö hopakorut kieltää kokonaan. Tällä tavoin monet joka tapauksessa herkistyvät hopealle. Myös kultakorut aikaansaavat erilaisia ihomuutoksia. Hammasproteeseissa täytyy niin ikään olla tarkkana, millaista kultaa käyttäjä sietää. Kulta ja amalgaama samanaikaisesti suussa voivat myös koitua terveyden surmaksi.

      MOT esitteli hopeasta vaurioituneiden kasvoja. Jos hopea ulkoisesti, samoin kuin kultakin voivat aikaansaada sietämättömän olon, toki näiden samaisten tekijöiden on mahdollista haitata sisäisestikin. Ihmiset käyttävät usein monia eri lääkkeitä, niin virallisia kuin epävirallisempiakin luontaistuotteita samanaikaisesti. Myös käyttäjien ruokavaliot poikkeavat eri tavoin. Elimistöön pikku hiljaa kertyvät myrkyt lienevät vaikein tutkittava, varsinkin kun jo päivittäin käyttämässämme juomavedessä alkaa olla melkoisesti erilaisia lääkeaineita, muoveja ja ties mitä. Jos ”terveiden” lääkitsemisestä luovuttaisiin, asiat saisivat uuden käänteen, eikä ihmisten tarvitsisi koko ajan miettiä selviytymistään, vaan miettisivät sitten, kun ja jos ongelmia alkaisi esiintyä.

      Lääketeollisuudessa tahdotaan lääkitä ennalta, ennen kuin paha iskee. Tällainen lääkintä lisääntyy koko ajan. Se mikä yleensä iskee on pelko ja tämän lamaannuttamana moni muukin. Mikään tuskin on taloudellisesti tuottoisampaa kuin arvailla mahdollisia sairauksia ja kertoa, että lääkitsijällä on kyky hallita toisen tulevaisuutta. Mitä enemmän tämäntyyppistä ”hallintaa” on harjoitettu, sitä enemmän ihmiset ovat etsineet muualta korjausta. Tätä ei ole pidetty sopivana, mikä onkin katsottu puoskaroinniksi ja tieteen halveksunnaksi. Tutkitun tiedon epäilijän on kerrottu kääriytyneen folioon, tai jos näin ei ole, niin tiede itse on umpioitunut siihen.

      Tieteen tekijät ovat koettaneet estää epämiellyttävää todellisuutta puhumattomuudella tai pinnallisilla ”mikään lääke ei ole haitaton” heitoilla. Tutkittu tieto kumotaan säännöllisin väliajoin, mutta mikään ei muutu, ja miksipä muuttuisi, kerran ihminen itse pysyy entisellään. Ihmisestä on tullut mekaaninen robotti, johon tuikitaan jos jonkinlaista kemikaalia, jotta tämä pysyisi koossa. Hänestä on tullut ulkoisesti hallittava, jonka tulevaisuus on kokonaan näiden hallintaa ohjailevien käsissä. Suostumattomat koetetaan lainsäädännön avulla pakottaa lääkittäviksi. Tämä on uudenlaista orjuutta, johon monikaan ei ole osannut varautua. Kansalaiset on mahdollista tuhota sisältä käsin. Mitään ulkoista hyökkääjä ei tarvita.

      Oletteko muuten panneet merkille, mitä seuraa, jos luonnonmukaista voita ja kevytmaitoa koettaa saada teollisesti monin tavoin käsitellyn margariinin ja rasvattoman maidon rinnalle lapsille tarjottavaksi. Kansalaiset pudistelevat epäuskoisesti päätään, kun tiedeväki tyrmää vanhempien toiveet. Tätäkö kansa haluaa, että heidän lastensa ravintokin on tieteellisen kemiallisesti korjattu mahdollisimman kauas alkuperäisestä.

    • kuhmonviisas

      Hopea on LUONNONMUKAINEN LÄÄKE, sillä hopeaa esiintyy pelkkänä metallina luonnossa. Toivo Långkin on samaa mieltä!

    • terveturve

      Hopeastioita, hopeakoruja ja haavalaastareita (jos sis. hopeaa) ei pidä syödä. Ne ovat tarkoitettu ulkoiseen tai muuhun käyttöön. Jos katsotte listaa ihmisten tarvitsemista hivenaineista, niin hopeasta ei kerrota mitään. Eikä kyllä kullastakaan.

      • ketkäpuoskareita

        Hopeisista aterimista irtoaa hopeaa suuhun ja ruokiin. Terveen ja epäterveen raja voi olla hiuksenhieno. Pitäisikö hopeiset aterimet kokonaan kieltää. Julistetaanko menneet sukupolvet ja nykyiset hienojen kattausten ihannoijat puoskareiksi.


      • määki
        ketkäpuoskareita kirjoitti:

        Hopeisista aterimista irtoaa hopeaa suuhun ja ruokiin. Terveen ja epäterveen raja voi olla hiuksenhieno. Pitäisikö hopeiset aterimet kokonaan kieltää. Julistetaanko menneet sukupolvet ja nykyiset hienojen kattausten ihannoijat puoskareiksi.

        En tiedä kun itse syön kultalautaselta.


    • Skepponen

      Tämän hopeavesi-hölynpölyn on saanut aikaan homeopaatti Camilla Holmström, jolla on hapsottava harmaa tukka. JOHTUUKO HOPEAVEDESTÄ?
      Nyt hän kyllä hyppäsi tehottomista rohdoistaan päinvastaiseen maailmaan, kehumaan vaarallista hopeavettä!!!

    • NynnyilyPois

      Tosimiehet vetää uraanivettä stna!

    • tälläviisii

      Täysin edesvastuutonta juottaa vauvalle hopeavettä, pitäis lapsi huostaanottaa kun ei ole vielä muuttunu siniseksi. Veikkaan että tuo hopevesi huuhaa on paljolti Jehovien touhuja.

    • Kultavesi

      Hopeavedestä on nyt jaettu runsaasti infoa. Entä KULTA? Ei kultavedestä eikä pistoksista.
      Niistä ei ole näkynyt halaistua sanaa?

      • kultaviina

        Skumpassa on sitä lehtevää kultaa, ja kun tosiasia varmaankin on, että myös päättäjätasolla terveydenhoidossa tuota nautittaneen, ei heitä heti äkkiseltään uskomushoitosuosijoiksi voine julistaa. Karismaattisissa tapahtumissa sataa kultahippuja, ja samoja hippuja toiset juovat sisäänsä. Kumpi lienee turvallisempaa.

        Puoskarilakia ollaan taas kovaan ääneen vaatimassa. Tilanne käy päivä päivältä kiusallisemmaksi, koskapa on niin kovin vaikea löytää sellaista kuppikuntaa, jota tästä ei syytettäisi.


    • Huolissaanisosti

      Itse en iholleni hopea koruja laita . Ihon tulehtuu välittömästi. Ja paraneminen kestää pitkään. Ihotauti lääkäri kertoi jo -80 luvulla että hopea yksi pahimmista allergisoivista aineista, ja melko yleistä.
      Hopea musiikista saatan syödä kerran vuodessa juhlissa.
      Jos joku äiti juottaa puolustuskyvyttömälle vauvalleen hopeaa, on sosiaaliviraston toimittava.

      • ihokinherkistyy

        Samaa olen kuullut kulta-, valkokulta- ja halvemmista nikkelikoruista. Jotkut peittävät metalliset ovenkahvat muovilla, kun muutoin eivät kestä koskea. Ruoka-aineet ne vasta myrkkyä nykyisin ovatkin, vai olisiko näihin nykyihmisten jatkuvasti lisääntyviin ongelmiin jokin muu syy kuin puoskarointi eli se puoskaroimaton virallinen alkusyy.

        Sosiaalivirasto pian ottaneekin kaikki lapset huostaan ihmisten psyyken joutuessa yhä lujemmalle koetukselle. Meilläkään ei haluta nähdä, että ns ”puoskarit” ovat seurausta, eivätkä pahan olon syitä. Koska terveydenhoito ei kykene avunhuutoihin vastaamaan, parannusta etsitään muualta.

        Jo vuosikymmeniä sitten tämä allergisoinnin kehitys oli hyvin tiedostettavissa ja estettävissäkin, mikäli vain olisi tahdottu, mutta ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa himoitsevaa ei mikään todellinen estä. Lopulta kaikki on mahdollista kääntää päälaelleen, ja syypäitä ovat vallitsevasta tilanteesta irti pyrkivät.


    • OletkoVajakki

      Hopeavesi on niin last season. Uusin trendi on plutoniumvesi. Se parantaa kaikki sairaudet ja nostaa älykkyysosamääräsi kympistä tuhanteen. Einstein tuntuu plutoniumvesikuurisi jälkeen jälkeenjäänneeltä apinalta. Hei haloo, oletteko täysin idiootteja! Kaikki moska mitä lykkääte kroppaane EI OLE TERVEELLISTÄ.

      • Everseason

        Rokotteiden kerrotaan olevan nykyisen ihmiskunnan hyvinvoinnin tae. Tällöin lapset olisivat osapuilleen jo puolivuotiaina vaipattomia ja vanhukset niin ikään vaipoista vapaita muistamiseen kykeneviä lääkkeettömiä. Nuoriso psyykeltään tasapainoista, eikä syrjäytyneistä olisi kuultukaan. Siis jos rokotteet takaisivat hyvinvointia.

        Virallinen totuus ei hyväksy sitä, että rokotteilla luodaan uusia ennen kokemattomia vakavia sairauksia, joihin ratkaisua ei millään muotoa tunneta. Jos ihminen on yhtä mittaa lääkinnän alaisena, häntä on mahdotonta auttaa. Tätä tosiasiaa ollaan jo lähestymässä. Lääkettä lääkkeen päälle on toki mahdollista harrastaa, mutta ennen pitkää on vastattava siihen, mitä lääkkeellä ylipäänsä tarkoitetaan.

        Rokotteet ovat sellainen trendi, jota yksittäisen lääkärin ei ole mahdollista vastustaa, eikä useammankaan. Tämä trendi etenee kuin juna, joka syöksee tieltään esteet. Seurauksista tulevat kärsimään kaikki, sillä tältä onnettomuudelta eivät edes harvat lääkitsemättömät pääse karkuun, vaan tulevat kärsimään yhdessä lääkittyjen kanssa. Virusten ja bakteerien tasapainon muuttuessa ihmiset herkistyvät, kuka millekin oman ominaislaatunsa mukaisesti.


      • ArseArse

        Venäjällä suositaan polonium- vettä.
        Kuulemma toimii.


      • PolPol
        ArseArse kirjoitti:

        Venäjällä suositaan polonium- vettä.
        Kuulemma toimii.

        Poloniumtee on osoittanut tehonsa kuten rokotteetkin.


    • tghn

      Jos ei rokotteet kelpaa, niin voihan sitä vaikka iskeä suonta. Vanha konsti.

    • Lillukanvarsista
      • Juuri.näin

        Tarkoitus onkin kiinnittää huomio muuanne, jotta tieteen omat vakavuusluokitukseltaan aivan toisentasoiset ongelmat jäisivät varjoon. Lääkeaineiden suhteen on tehtävä pian ison luokan ratkaisuja, ja epäilenpä, että malli, jossa ehdotettiin rokotteita antibioottien sijaan, tulee johtamaan tieteen, ei enempää eikä vähempää kuin ojasta allikkoon.


    • vaihtoehtohoitaja

      HOPEAVESI ON VAARATON LÄÄKE.

      • bhvf

        Niin, lääketä se ei tietysti ole.


    • Elohopeasta

      Jos hopea, hopeavesi ei ole lääke, kuinka on elohopean laita?

      • qaswutarina

        En tiedä, mutta kokeile ihmeessä niin tiedät. Voit kertoa sitten meille muillekin.


      • tampereeelta

        Hopeavesi kampanjan aloitti työtön kasvatustieteilijä Camilla Holmström Tampereelta, joka rupesi ensin homeopaatiksi ja sitten hopeaveden kauppiaaksi.


      • Sörselssoon
        tampereeelta kirjoitti:

        Hopeavesi kampanjan aloitti työtön kasvatustieteilijä Camilla Holmström Tampereelta, joka rupesi ensin homeopaatiksi ja sitten hopeaveden kauppiaaksi.

        Nam, nam, nam ,nam
        Sanoi skeponen, ku hopeavettä joi!


      • Elohopeasta
        qaswutarina kirjoitti:

        En tiedä, mutta kokeile ihmeessä niin tiedät. Voit kertoa sitten meille muillekin.

        Vaihteeksi halutaan tietää ASIANTUNTIJAN tiedot elohopeasta, kuten hopeastakin on sitä tullut!


      • hjgfkhjjgfhjdfj
        Elohopeasta kirjoitti:

        Vaihteeksi halutaan tietää ASIANTUNTIJAN tiedot elohopeasta, kuten hopeastakin on sitä tullut!

        Googlaa elohopea ja lue sieltä kuinka sitä on joskus käytetty ja todettu todella vaaralliseksi myrkyksi. Sen vuoksi elohopeakuumemittarit on poistettu käytöstä ja mm. vanhat loisteputket pitää hävittää ongelmajätteenä.


    • Tampereewlta

      Logiikkasi pettää! E kyse ole elohopeasta, vaan Camilla Holmström myy HOPEAVETTÄ!

    • 85686568

      Tuli tilattua luontaiscenteristä lutran pullo hopeavettä, mitenkäs tuota yleenäs annostellaan? Olen käyttänyt tuota nyt ainoastaan aloevera rasvassa ja päänahkaan(hilseily), suihkuttanut siis vähän sekaan ja sillä selvä.

      Sitten minulla on ollut jo varmaan kolme vuotta ikenessä "tulehdusongelma" eli pieni nuppineulan kokoinen patti kasvaa aina kerran viikossa tai parissa, tähän ajattelin kanssa josko hopeavesi auttaisi desinfioimaan, mutta mitenkäs tätä käytetään tässä tapauksessa?

    • Kysynvain

      Kuinka hopeavedestä on tullutkaan näin valtava terveysriski?

      Sitä vastoin elohopeasta ei ole lainkaan varoituksia, päin vastoin, sen terveellisyyttä puolustellaan, vaikka sen tiedetään olevan 1. asteen hermomyrkky.

      • PsykiatriVirtanen

        Ei ole tullut mitään terveysriskiä hopeavedestä!

        TÄMÄ HOPEAVEDEN TERVEYSRISKI ON VAIN SKEPTIKKOJEN SKITSOFRENIAN SAASTUTTAMISSA HARHAISISSA AIVOISSA!


    • Eieijaei

      Vesistä ja kielloista; 'rättipatterit' uusissa taloissa kielletään sillä perusteella, että vuosittain kolmisen ihmistä Suomessa sairastuu legioonalaisbakteeriin.
      Homot levittävät paljon tehokkaammin HIViä ym. Tällaisen toiminnan kiellosta ei ole kuitenkaan mitään kuulunut. Järjettömyyksiä ei sentään pitäisi tukea.

      • Asianohi

        Kun nyt mentiin ketjun aiheen ulkopuolelle niin jatketaan vähän.

        Tuossa rättipatteri-kiellossa mennään aidan matalimmasta kohdasta. Kun kielletään, niin syntyy säästöä. Toinenkin vaihtoehto olisi mutta se maksaa: Laitetaan rättipatteriin termostaattiventtiili nykyisen käsiventtiilin sijaan. Termostaattiventtiili olisi etätunnistimella ja mittaisi patterin lämpötilaa. Termostaatin asetusta ei voisi nostaa vaarallisen korkeaksi ja sen jälkeen voitaisiin nostaa kuuman veden lämpötilaa verkostossa. Mutta jos ja kun asetuksella vaaditaan vedenlämpö nostettavaksi, alkaa tulla palovammoja kun joku laskee vahingossa pelkkää kuumaa vettä, pahimmillaa suihkusta päälleen.


    • Vaikuinkasenytoli

      Tosimies juo raakaa kraanavettä, joka sisältää paljon klooria.
      Kloorihan on erittäin terveellistä elimistölle!
      Kloorivesi puhdistaa aivot ja elimistön täysin lääketieteellisen terveellisesti ilman mitään sivuvaikutuksia!

    • Tutkimukset
    • tieteelline

      Tyypillistä tieteellisillä termeillä ratsastamista puoskaritököttien myymiseksi---taas esimerkki vaarallisesta hörhöilystä ja puoskarilain välttämättömyydestä.

      • Anonyymi

        Hopeavedestä tulee SINISEKSI, eli Strumffin tai Strumpin kaltaiseksi, ja joutuu hautaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hopeavedestä tulee SINISEKSI, eli Strumffin tai Strumpin kaltaiseksi, ja joutuu hautaan.

        Onko se näiden kohdalla suuri vahinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se näiden kohdalla suuri vahinko?

        Ei, mutta kun se porukka lopetti käytön ja alkoi jauhamaan rokotteista ja vastustamaan niitä.


    • Anonyymi

      Olentohtori jesse ja suosittelen hopea vettä olin sokea kirurgi ja sain näön takaisin hopea vedellä suosittelen monet lääkärit vahvistaa tämän olemme tutkineet sitä paljon.

      • Anonyymi

        Oletteko tutkineet myös sitä ELOhopeavettä?
        Odotellaan tuloksia!


    • Anonyymi

      Minä olen juonut hopeavettä runsaasti muutaman vuoden aikana olen juonut ainakin 200 litraa, eikä mitään ongelmia. Kaikki asiasta tietämättömät vouhkaavat kun THL antanut kielteisen maineen. Älkää uskoko väitteisiin

      • Anonyymi

        Kiillätkö oikein kunnolla hopeiselta vai oletko vain harmaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe