OINAS?!?

Jouskarinaikkonen

Olen alkanut seurustelemaan oinasmiehen kanssa ja ei ole aikaisempia kokemuksia kuin vain horoskooppikirjoista niin voisitteko oinasmiehet kertoa että minkälaisia olette ihmisinä ja seurustelukumppanina?!?

8

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasleidi

      simmosia...

    • tässä näin sulle

      No onne ihmeen oinasmiehet kivoja, paitsi jos ne on kiinalaiselta käärmeitä, niin paskamaisempaa henkilöö ei voi löytyy, Mut jos se sun oinaas on kiinalaiselta joku muu, niin hauska juttu ja intohimonen on edessä, koska tunnen erään pariskunnan, jossa nainen on jousimies ja mies on oinas ja niil on 3 lasta, et silleen,,

      • oinaskäärme

        Kiva että joku arvostaa meitä oinaita ja kiinalaisittaan käärmeitä.


    • jousimiesnaikkonen

      Okei... siis kaikki mitä olette kirjoittaneet (yhtä lausetta lukuun ottamatta) niin oinaat on kamalia persoonia ja hirveitä seurustelukumppaneita?!?

      PITÄÄKÖ PAIKKANSA?!?

      MILLASIA OINASMIEHET OVAT OIKEASTI?!?
      luotettavia? uskottomia? kieroja? helliä? mistä tykkää? mikä on intohimo? JNE. ?
      KERTOKAA OINASMIEHET JA OINASMIEHIEN KUMPPANIT =)

      • ........

        Kannattaa varmaan lukea oinaan kuvaus esim. www.astrologiakeskus.com

        Turha kysyä millainen se on sillä monella ihmisellä on omanlaisiaan kokemuksia, joku tykkää ja joku taas ei.


      • on***

        Itsellä oinas mies...sanoisinko näin että intohimoa riittää vaikka muille jakaa ja sen hän kyllä tekeekin vaikka selkäni takaa,eli pelimies -petturi. Muuten itsepäinen,määräilevä,itserakas mutta valkealla ratsullaan haluaa ainakin neidot pelastaa...


    • nainen

      Oinas mies, jonka kanssa seurustelin oli intohimoinen..nautiskeleva...alussa huomaavainen ja kun sai omakseen piti itsestään selvyytenä, älykäs ja tämä ainakin juoksi vieraissa aina kun tilaisuuden sai;)...Hyvä rakastaja ...huono aviomies;)...eli leikkikaveriksi ihan hyvä valinta. Nyt on vaaka ja sopii mun mielestä paremmin jouskarinaiselle...siis jos etsit pidempiaikaista suhdetta. Tsemppiä:)

    • oinasmies

      Olen oinas ja kiinalaiselta käärme . mutta miksi aina yleistätte että ollaan hirveitä seurustelukumppaneita. Okei olen joskus seurustellut leijonanaisen kanssa ainakin vähän aikaa, mutta itsestäni en tiedä olenko hirveeä seurustelukumppani pitäisi kokeilla uudesttaan vaikka olen kohta viisikymppinen sinkku . omia lapsia ei ole siunaantunut, mutta toivoisin jokin päivä löytävän vakituisen kumppanin.ainakin itse olen päättänyt ,etttä jos löytyy naisystävä pyrin olemaaan uskollinen kumppani enkä meinaa vieraisiin sortua. ainakin idearikkautta löytyy ja tuleehan niitä huonoja päiviä oinaallekin ja silloin emme ole helpoimpia ihmisiä, mutta eikö jokainen ole omalla tavallaan vaikea oinas tietenkin sanoo sen mitä muut ei uskalla sanoa eikä aina tykätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe