B17 vitamiini syöpää vastaan

HMG

Kehoittaisin syöpää sairastavia ottamaan selvää B17 (amygdaline) vitamiinin käytöstä syövän hoidossa ja ehkäisyssä. On sanottu että tämä vitamiini on tehokkain yksittäinen ase syöpää vastaan.

Yahoo hakua voi tehdä niin löytyy varmasti tietoa. Esimerkkejä hausta:

"vitamin B17" & "amygdaline" & "cancer"

"Ernst T Krebs Jr." & "Laetrile" & "B17"

On sanottu että siellä missä syödään runsaasti B17 vitamiinia sisältäviä ruokia siellä ei esiinny syöpää. Selkein esimerkki on Pakistanissa sijaitseva Hunzan kuningaskunta.

H M Granbacka

108

27346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne on?

      mitkä sisältää ko. vitamiinia?

      • Tuulia

        Varsinkin aprikoosinsiemenet, mutta myös mm. omenan, viinirypäleen ja persikan siemenet sisältävät paljon B-17-vitamiinia. Kannattaa lukea Philip E. Binzelin kirja ravintoterapiasta syövän hoidossa. Synteettisen B-17-vitamiin eli Laetriilin käyttö on yritetty tehdä jopa laittomaksi ainakin USA:ssa.


      • HMG
        Tuulia kirjoitti:

        Varsinkin aprikoosinsiemenet, mutta myös mm. omenan, viinirypäleen ja persikan siemenet sisältävät paljon B-17-vitamiinia. Kannattaa lukea Philip E. Binzelin kirja ravintoterapiasta syövän hoidossa. Synteettisen B-17-vitamiin eli Laetriilin käyttö on yritetty tehdä jopa laittomaksi ainakin USA:ssa.

        Sanotaan että B17 vitamiinia on eniten karvasmantelissa (prunus amygdalus ?). Tästä kyseinen aine on saanut nimensä, amygdaline ("mantelin kaltainen"). Tätä ainetta on tunnettu jo kohta 200 vuotta tällä nimellä. Ernst T Krebs Jr.:n pioneerityön (1950 luvun alussa) ansiosta amygdaline sai vitamiinin statuksen, ja sitä alettiin kutsua myös nimellä B17 vitamiini. Mutta ymmärtääkseni jotkut tahot eivät vielä tunnusta sitä vitamiiniksi. Vitamiini B17/amygdaline:n terapeuttinen (syövän hoidossa) nimi on Laetrile.

        Tuulia yllä mainitsi muutamat hyvät amygdaliinin lähteet. Tässä vielä joitakin missä on paljon (yli 500 mg/100 grammaa).

        alfalfa (lehdet)
        karvasmanteli
        kirsikan siemen
        nektariinin siemen
        päärynän siemen
        luumun siemen
        puolukka

        Mung-pavusta sanotaan että "medium (yli 100 mg) to high (yli 500 mg)". Eli se on keskiverto tai korkea, riippuen.

        Sitten muutama keskiverto ("medium"), eli yli 100 mg/100 g.

        alfalfan (sinimailanen) idut
        boysenmarja
        tattari
        viinimarja
        pellavansiemen
        kikherne
        linssi
        hirssi
        vadelma
        kurpitsan siemen


        Olen viime viikon ajan syönyt omenan siemenet myös, ja täytyy sanoa että niissä onkin pirteän väkevä amygdaliinin maku.

        H M Granbacka


      • Tuulia
        HMG kirjoitti:

        Sanotaan että B17 vitamiinia on eniten karvasmantelissa (prunus amygdalus ?). Tästä kyseinen aine on saanut nimensä, amygdaline ("mantelin kaltainen"). Tätä ainetta on tunnettu jo kohta 200 vuotta tällä nimellä. Ernst T Krebs Jr.:n pioneerityön (1950 luvun alussa) ansiosta amygdaline sai vitamiinin statuksen, ja sitä alettiin kutsua myös nimellä B17 vitamiini. Mutta ymmärtääkseni jotkut tahot eivät vielä tunnusta sitä vitamiiniksi. Vitamiini B17/amygdaline:n terapeuttinen (syövän hoidossa) nimi on Laetrile.

        Tuulia yllä mainitsi muutamat hyvät amygdaliinin lähteet. Tässä vielä joitakin missä on paljon (yli 500 mg/100 grammaa).

        alfalfa (lehdet)
        karvasmanteli
        kirsikan siemen
        nektariinin siemen
        päärynän siemen
        luumun siemen
        puolukka

        Mung-pavusta sanotaan että "medium (yli 100 mg) to high (yli 500 mg)". Eli se on keskiverto tai korkea, riippuen.

        Sitten muutama keskiverto ("medium"), eli yli 100 mg/100 g.

        alfalfan (sinimailanen) idut
        boysenmarja
        tattari
        viinimarja
        pellavansiemen
        kikherne
        linssi
        hirssi
        vadelma
        kurpitsan siemen


        Olen viime viikon ajan syönyt omenan siemenet myös, ja täytyy sanoa että niissä onkin pirteän väkevä amygdaliinin maku.

        H M Granbacka

        Suomessa ei taideta apteekeissa myydä synteettistä B-vitamiinia, eli Laetriilia, vai kuinka. Saako sitä vain esim. Meksikosta, jos sieltäkään? USA:ssa se yritettiin joskus leimata myrkylliseksi, ja sitä se ei missään nimessä ole.


      • HMG
        Tuulia kirjoitti:

        Suomessa ei taideta apteekeissa myydä synteettistä B-vitamiinia, eli Laetriilia, vai kuinka. Saako sitä vain esim. Meksikosta, jos sieltäkään? USA:ssa se yritettiin joskus leimata myrkylliseksi, ja sitä se ei missään nimessä ole.

        Hei. Arvaan että Suomesta ei apteekeista löydy Laetriilia.

        Sitten. Voi olla että olen väärässä mutta olen ymmärtänyt että Laetrile ei ole synteettinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskon että se on pikemminkin amygdaliini-konsentraatti. Eli eristettyä amygdaliinia luonnollisesta lähteestä.

        En tiedä miten on Meksikon suhteen. Mutta arvaan että netin kautta voisi mahd. ostaa joltain amerikkalaiselta valmistajalta. Muistaakseni näin jotain tällaista jossain. Sitten muistaakseni Saksassa ovat ymmärtäneet B17 vitamiinin arvoa. Voi olla että sieltä saisi.
        No nyt löysin heti ainakin jotain

        http://www.b17source.com/store.html

        Ymmärtääkseni tämä välittäjä on Meksikossa.

        H M G


      • HMG
        HMG kirjoitti:

        Hei. Arvaan että Suomesta ei apteekeista löydy Laetriilia.

        Sitten. Voi olla että olen väärässä mutta olen ymmärtänyt että Laetrile ei ole synteettinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskon että se on pikemminkin amygdaliini-konsentraatti. Eli eristettyä amygdaliinia luonnollisesta lähteestä.

        En tiedä miten on Meksikon suhteen. Mutta arvaan että netin kautta voisi mahd. ostaa joltain amerikkalaiselta valmistajalta. Muistaakseni näin jotain tällaista jossain. Sitten muistaakseni Saksassa ovat ymmärtäneet B17 vitamiinin arvoa. Voi olla että sieltä saisi.
        No nyt löysin heti ainakin jotain

        http://www.b17source.com/store.html

        Ymmärtääkseni tämä välittäjä on Meksikossa.

        H M G

        http://www.metabolicproductssupply.com/itmidx1.htm

        HMG


      • Tuulia

      • HMG
        Tuulia kirjoitti:

        Kiitos linkeistä, niitä en kyllä itse olisi löytänyt. Hiukan kyllä arastelen ulkomailta netin kautta tilaamista, mutta kai se on turvallista. Onko Sinulla kokemusta?

        Ole hyvä. Ymmärrän että arastelet. Tuleekin arastella hieman eikä olla liian luottavainen nettikauppiaiden suhteen. Niitä voi olla monenlaisia. Löysin nämä äsken kun hakuja tein. En tiedä niistä mitään, joten en tiedä sanoa niiden luotettavuudesta, saati Laetriili tuotteiden laadusta.

        Itselläni on kokemusta ulkomailta netin kautta tilaamisesta. Tilaan kirjoja USAsta aika usein, myös Englannista, joskus Kanadasta, Australiasta. Toistaiseksi ei ole ollut mitään luottokorttiongelmia. Sitä on tapahtunut että joku kirja on jäänyt tulematta jostain syystä. Mutta liikaa ei muistaakseni ole veloitettu (käytän VISA korttia). Kerran oli joku häikkä PayPal:in kanssa, heillä oli niin monimutkaiset systeemit. En enää käytä sitä. Mutta se että minun kohdalla tilaaminen on ollut turvallista johtuu varmaan osaksi siitä että käytän koko ajan samoja varmoja (ABEbooks ja Amazon com). Muista en voi takuuseen mennä. Muuta en ole ulkomailta koskaan tilannut kuin kirjoja, muutamat CDt ja jokunen VHS video.

        Jos tekisi mieli kokeilla Laetriilia niin ajattelen että ota nyt ensin selvää siitä (ja tuon myyjän nimenomaisista tuotteista ja niiden laadusta) niin paljon kuin vain pystyt, ja sitten päätä mitä teet, onko se kenties oikea sinulle. Jos minä tietäisin varmuudella onko tuo välittäjä luotettava ja hänen/heidän tuotteensa OK niin sanoisin heti. Nyt en tiedä, joten en halua sanoa sinne enkä tänne tulisiko sinun tilata vai eikö. Linkit annoin jotta ainakin tietäisit että sitä nähtävästi on saatavissa. Jos voin auttaa sinua jotenkin tästedes niin ei muuta kuin pyydät.

        Sen ainakin tiedän sanoa tässä ja heti että uskon vakaasti että ei ole mitään haittaa lisätä ruokavalioon noita mainittuja ruoka-aineita joissa amygdaliinia on runsaasti ja keskivertoisesti. Vaan pikemmin suosittelen sitä. Joten, muun muassa, syö omenat siemenkodan kanssa. Ja muiden amygdaliinipitoisten hedelmien ja marjojen siemenet kun kohdalle sattuu. Keitä joskus tattari- ja/tai hirssipuuroa, tai leivo niiden jauhoista jotain leipää. Kokeile idättää mungpapuja ja sinimailasen siemeniä. Ne ovat muutenkin todella terveellisiä. Jos sinulla on syöpä niin yleensäkin pitäisi syödä paljon emästä-muodostavaa ruokaa. Ehkä olet tiennyt. Eniten emästämuodostavia ovat mm. sitruuna, melooni (syö yksinään, tyhjään vatsaan). Sitten sellaiset kuin kuivattu viikuna ja taateli, jne. Kysy jos haluat tietää lisää. Idut ovat emästä-muodostavia. Otan tämän emäs-asian tähän koska on todettu että syöpää sairastavien elimistön nesteet (veri, sylki, virtsa jne.) ovat tavallista enemmän happamia. Veren optimi pH on siinämain 7.45.

        Laetriiliterapian puolestapuhujat (kuten Phillip Day Englannista) usein oikein korostavat happo-emästasapainon tärkeyttä syövän hoidossa.

        On sanottu että rukiissa on myös jonkun verran amygdaliinia. Joten kun on sanottu että ruis varjelee ohutsuolen syövältä niin uskon että ei ainoastaan kuitu ole siinä se hyvä tekijä, vaan myös amygdaliini. Jos olet rukiin ystävä niin suosittelen että syöt jotain hiivatonta hapanjuuritäysjyväruisleipää. Se on paras muoto syödä ruis, idätetyn rukiin ohella. Spelttivehnä, joka on yleistynyt kaupoissa, sisältää myös amygdaliinia. Vielä mainitsisin että sitä on myös seesaminsiemenissä (kannattaa syödä kuorelliset, enemmän ravinteita kuin kuorituissa). Joten meillä on aika monta ruokaa josta valita missä on amygdaliinia. Harmi vain että suomalaiset niin vähän syövät näitä hyviä ruokia. Syövät liian paljon roskaruokaa, valmisruokia, meijerituotteita, makeita tuotteita jne. Niissä ole mitään amygdaliinia.

        Ennen kun lopetan niin sen verran sanoisin että on aika merkillistä miten minä viime kuukausien aikana olen ikäänkuin alkanut kiinnostumaan (ja ostamaan) sellaisista ruoista (mm. kikherne, speltti, seesaminsiemen) jotka ovat amygdaliini-pitoisia. Tämä alkoi ennen kun pari viikkoa sitten kompastuin tähän B17 vitamiiniin ja sen käyttöön syövän ehkäisyssä ja hoidossa. Olin kyllä monta vuotta sitten tilannut ja hieman lukenutkin G Edward Griffin:in "World Without Cancer", mutta lukemani oli päässyt unohtumaan. Nyt tämä kirja taas on niinkuin aarrearkku.

        H M Granbacka


      • Tuulia
        HMG kirjoitti:

        Ole hyvä. Ymmärrän että arastelet. Tuleekin arastella hieman eikä olla liian luottavainen nettikauppiaiden suhteen. Niitä voi olla monenlaisia. Löysin nämä äsken kun hakuja tein. En tiedä niistä mitään, joten en tiedä sanoa niiden luotettavuudesta, saati Laetriili tuotteiden laadusta.

        Itselläni on kokemusta ulkomailta netin kautta tilaamisesta. Tilaan kirjoja USAsta aika usein, myös Englannista, joskus Kanadasta, Australiasta. Toistaiseksi ei ole ollut mitään luottokorttiongelmia. Sitä on tapahtunut että joku kirja on jäänyt tulematta jostain syystä. Mutta liikaa ei muistaakseni ole veloitettu (käytän VISA korttia). Kerran oli joku häikkä PayPal:in kanssa, heillä oli niin monimutkaiset systeemit. En enää käytä sitä. Mutta se että minun kohdalla tilaaminen on ollut turvallista johtuu varmaan osaksi siitä että käytän koko ajan samoja varmoja (ABEbooks ja Amazon com). Muista en voi takuuseen mennä. Muuta en ole ulkomailta koskaan tilannut kuin kirjoja, muutamat CDt ja jokunen VHS video.

        Jos tekisi mieli kokeilla Laetriilia niin ajattelen että ota nyt ensin selvää siitä (ja tuon myyjän nimenomaisista tuotteista ja niiden laadusta) niin paljon kuin vain pystyt, ja sitten päätä mitä teet, onko se kenties oikea sinulle. Jos minä tietäisin varmuudella onko tuo välittäjä luotettava ja hänen/heidän tuotteensa OK niin sanoisin heti. Nyt en tiedä, joten en halua sanoa sinne enkä tänne tulisiko sinun tilata vai eikö. Linkit annoin jotta ainakin tietäisit että sitä nähtävästi on saatavissa. Jos voin auttaa sinua jotenkin tästedes niin ei muuta kuin pyydät.

        Sen ainakin tiedän sanoa tässä ja heti että uskon vakaasti että ei ole mitään haittaa lisätä ruokavalioon noita mainittuja ruoka-aineita joissa amygdaliinia on runsaasti ja keskivertoisesti. Vaan pikemmin suosittelen sitä. Joten, muun muassa, syö omenat siemenkodan kanssa. Ja muiden amygdaliinipitoisten hedelmien ja marjojen siemenet kun kohdalle sattuu. Keitä joskus tattari- ja/tai hirssipuuroa, tai leivo niiden jauhoista jotain leipää. Kokeile idättää mungpapuja ja sinimailasen siemeniä. Ne ovat muutenkin todella terveellisiä. Jos sinulla on syöpä niin yleensäkin pitäisi syödä paljon emästä-muodostavaa ruokaa. Ehkä olet tiennyt. Eniten emästämuodostavia ovat mm. sitruuna, melooni (syö yksinään, tyhjään vatsaan). Sitten sellaiset kuin kuivattu viikuna ja taateli, jne. Kysy jos haluat tietää lisää. Idut ovat emästä-muodostavia. Otan tämän emäs-asian tähän koska on todettu että syöpää sairastavien elimistön nesteet (veri, sylki, virtsa jne.) ovat tavallista enemmän happamia. Veren optimi pH on siinämain 7.45.

        Laetriiliterapian puolestapuhujat (kuten Phillip Day Englannista) usein oikein korostavat happo-emästasapainon tärkeyttä syövän hoidossa.

        On sanottu että rukiissa on myös jonkun verran amygdaliinia. Joten kun on sanottu että ruis varjelee ohutsuolen syövältä niin uskon että ei ainoastaan kuitu ole siinä se hyvä tekijä, vaan myös amygdaliini. Jos olet rukiin ystävä niin suosittelen että syöt jotain hiivatonta hapanjuuritäysjyväruisleipää. Se on paras muoto syödä ruis, idätetyn rukiin ohella. Spelttivehnä, joka on yleistynyt kaupoissa, sisältää myös amygdaliinia. Vielä mainitsisin että sitä on myös seesaminsiemenissä (kannattaa syödä kuorelliset, enemmän ravinteita kuin kuorituissa). Joten meillä on aika monta ruokaa josta valita missä on amygdaliinia. Harmi vain että suomalaiset niin vähän syövät näitä hyviä ruokia. Syövät liian paljon roskaruokaa, valmisruokia, meijerituotteita, makeita tuotteita jne. Niissä ole mitään amygdaliinia.

        Ennen kun lopetan niin sen verran sanoisin että on aika merkillistä miten minä viime kuukausien aikana olen ikäänkuin alkanut kiinnostumaan (ja ostamaan) sellaisista ruoista (mm. kikherne, speltti, seesaminsiemen) jotka ovat amygdaliini-pitoisia. Tämä alkoi ennen kun pari viikkoa sitten kompastuin tähän B17 vitamiiniin ja sen käyttöön syövän ehkäisyssä ja hoidossa. Olin kyllä monta vuotta sitten tilannut ja hieman lukenutkin G Edward Griffin:in "World Without Cancer", mutta lukemani oli päässyt unohtumaan. Nyt tämä kirja taas on niinkuin aarrearkku.

        H M Granbacka

        Itselläni on vielä lukematta tuo mainitsemasi "World without cancer", ei taida löytyä suomennettuna. Olen ollut epätavallisen kiinnostunut syövän hoidosta luonnonmukaisin menetelmin jo hyvin nuoresta. Muistan kun noin kaksikymppisenä luin tositapahtumiin perustuvan kirjan syövän hoidosta ravintoterapialla, nimi taisi olla pelkkä "Syöpä". Olin aivan innoissani, jopa niin että kirjoitin selostuksen tästä kirjasta päivälehteen, ja se julkaistiinkin. Kuitenkaan syöpä ei millään muotoa koskettanut elämääni silloin... eikä oikeastaan vuosikymmeniin. Mutta nyt on lähiomaiseni sairastunut tähän tautiin. Ennuste on tosin syöpätaudeista parhaimpia, mutta tottakai haluan auttaa kaikin mahdollisin tavoin, ja panna peliin kaiken sen mitä olen vuosien varrella imenyt itseeni luonnon suomista parannuskeinoista.

        Olen tuota ravinnon emäksisyyttäkin juuri ajatellut, ja sen takia jo ostin koivuntuhkakapseleitakin. Aprikoosinsiemeniä hankin heti, kun sain tietää omaiseni sairastuneen.

        Olen muuten jo vuosia sitten kuullut että omenansiemenissäkin on syöpää ehkäisevää ainetta, siis tuota amygdaliinia, ja syön aina omenan kokonaan, siemenineen, -kotineen. Ja pidän kovasti kuivatuista hedelmistä.
        Toistaiseksi olen itse säästynyt syövältä...

        Voi olla, että vielä tilaan tuota Laetriiliakin. Kunhan nyt ensin otan vähän selvää asiasta.

        Annoit kaiken kaikkiaan tarpeellista tietoa ravitsemuksesta, kukas sanoikaan että "ruoka olkoon lääkkeemme". Taisi olla Hippokrates.


      • amazooni2
        Tuulia kirjoitti:

        Itselläni on vielä lukematta tuo mainitsemasi "World without cancer", ei taida löytyä suomennettuna. Olen ollut epätavallisen kiinnostunut syövän hoidosta luonnonmukaisin menetelmin jo hyvin nuoresta. Muistan kun noin kaksikymppisenä luin tositapahtumiin perustuvan kirjan syövän hoidosta ravintoterapialla, nimi taisi olla pelkkä "Syöpä". Olin aivan innoissani, jopa niin että kirjoitin selostuksen tästä kirjasta päivälehteen, ja se julkaistiinkin. Kuitenkaan syöpä ei millään muotoa koskettanut elämääni silloin... eikä oikeastaan vuosikymmeniin. Mutta nyt on lähiomaiseni sairastunut tähän tautiin. Ennuste on tosin syöpätaudeista parhaimpia, mutta tottakai haluan auttaa kaikin mahdollisin tavoin, ja panna peliin kaiken sen mitä olen vuosien varrella imenyt itseeni luonnon suomista parannuskeinoista.

        Olen tuota ravinnon emäksisyyttäkin juuri ajatellut, ja sen takia jo ostin koivuntuhkakapseleitakin. Aprikoosinsiemeniä hankin heti, kun sain tietää omaiseni sairastuneen.

        Olen muuten jo vuosia sitten kuullut että omenansiemenissäkin on syöpää ehkäisevää ainetta, siis tuota amygdaliinia, ja syön aina omenan kokonaan, siemenineen, -kotineen. Ja pidän kovasti kuivatuista hedelmistä.
        Toistaiseksi olen itse säästynyt syövältä...

        Voi olla, että vielä tilaan tuota Laetriiliakin. Kunhan nyt ensin otan vähän selvää asiasta.

        Annoit kaiken kaikkiaan tarpeellista tietoa ravitsemuksesta, kukas sanoikaan että "ruoka olkoon lääkkeemme". Taisi olla Hippokrates.

        Kai niitä kokeilla voi, tuolla ainakin muutama positiivinen kommentti.
        Englannista tulee nopeesti ja kuluitta.

        Aprikoosinsiemeniä
        Organic Bitter Apricot Kernels 500g Certified by the UK Soil Association
        http://www.amazon.co.uk/Organic-Apricot-Kernels-Certified-Association/dp/B006CMDG4W/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=wenn-21


      • enakkoluuloton
        Tuulia kirjoitti:

        Kiitos linkeistä, niitä en kyllä itse olisi löytänyt. Hiukan kyllä arastelen ulkomailta netin kautta tilaamista, mutta kai se on turvallista. Onko Sinulla kokemusta?

        tiedän amerikkalaisen suomea puhuvan henkilön , joka toimittaa aprikoosinsiemen jauhetta Suomeen tilauksesta. Monet suomalaiset ovat tilanneet sitä syövän hoitoon ja ennalta ehkäisyyn hyvällä tuloksilla. Se on erittäin edullista tänne toimitettuna. Tiedän henkilöitä, jotka ovat tuotetta käyttäneet jo vuosi kausia ongelmitta. Jos joku on tosissaan kiinnostunut tästä tuotteesta, annan tietoa miten sitä saa.


      • sairas2
        enakkoluuloton kirjoitti:

        tiedän amerikkalaisen suomea puhuvan henkilön , joka toimittaa aprikoosinsiemen jauhetta Suomeen tilauksesta. Monet suomalaiset ovat tilanneet sitä syövän hoitoon ja ennalta ehkäisyyn hyvällä tuloksilla. Se on erittäin edullista tänne toimitettuna. Tiedän henkilöitä, jotka ovat tuotetta käyttäneet jo vuosi kausia ongelmitta. Jos joku on tosissaan kiinnostunut tästä tuotteesta, annan tietoa miten sitä saa.

        mistä saa aprikoosinsiemenjauhetta.


      • konekuntoon
        enakkoluuloton kirjoitti:

        tiedän amerikkalaisen suomea puhuvan henkilön , joka toimittaa aprikoosinsiemen jauhetta Suomeen tilauksesta. Monet suomalaiset ovat tilanneet sitä syövän hoitoon ja ennalta ehkäisyyn hyvällä tuloksilla. Se on erittäin edullista tänne toimitettuna. Tiedän henkilöitä, jotka ovat tuotetta käyttäneet jo vuosi kausia ongelmitta. Jos joku on tosissaan kiinnostunut tästä tuotteesta, annan tietoa miten sitä saa.

        Kyllä kiinnostaa. Kerro vaan mistä sitä saa. Lisäksi kysyn sinulta, onko samoja ainesosia ja yhdisteitä myös "männynkuoriteessä", koska sen avulla on palautettu potilaita jopa terminaalihoidosta takaisin elämän kahvaan?


    • HMG

      Binzelin kirjaa "Alive and Well: One Doctor's Experience With Nutrition in the Treatment of Cancer Patients" voi lukea ilmaiseksi netistä. Tässä linkki

      ttp://www.whale.to/m/binzel.html


      H M Granbacka

      • ne siemenet ovat?

        Olen lukenut että omenansiemeniä ja karvasmantelin siemeniä varoitetaan syömästä niissä olevan syanidin takia. Mitenkäs ne nyt yks kaks sitten olisivatkin vaaratttomia, jopa terveellisiä?
        Tosin olen omenansiemeniä hyvin pieniä määriä syönyt itsekin nuorena eikä niistä mitään tullut.


      • jakke
        ne siemenet ovat? kirjoitti:

        Olen lukenut että omenansiemeniä ja karvasmantelin siemeniä varoitetaan syömästä niissä olevan syanidin takia. Mitenkäs ne nyt yks kaks sitten olisivatkin vaaratttomia, jopa terveellisiä?
        Tosin olen omenansiemeniä hyvin pieniä määriä syönyt itsekin nuorena eikä niistä mitään tullut.

        > ...
        >Olen lukenut että omenansiemeniä
        >ja karvasmantelin siemeniä
        >varoitetaan syömästä
        >niissä olevan syanidin takia.
        > ...

        Noin minäkin olen asian kuullut. Asiaa
        selitettiin kuitenkin eteenpäin jotenkin
        tähän malliin:
        Siemenissä olevan myrkyn tarkoitus on pitää
        eläimet erossa niistä, että ne eivät söisi
        niitä.
        Syöpäsoluille tällä myrkyllä olisi tuhoava
        vaikutus.Myrkyn määrät ovat niin pieniä, että
        ei niillä ihmiselle ole haitallista vaikutusta
        ellei niitä syö kilokaupalla kerralla.


      • pelle peloton
        ne siemenet ovat? kirjoitti:

        Olen lukenut että omenansiemeniä ja karvasmantelin siemeniä varoitetaan syömästä niissä olevan syanidin takia. Mitenkäs ne nyt yks kaks sitten olisivatkin vaaratttomia, jopa terveellisiä?
        Tosin olen omenansiemeniä hyvin pieniä määriä syönyt itsekin nuorena eikä niistä mitään tullut.

        Olen elämässäni varmaan syönyt kilokaupalla omenan siemeniä, sillä syön omenat aina siemenkotineen päivineen. Siksikö lienenkin sitten näin omituinen?


      • asiantuntija.
        pelle peloton kirjoitti:

        Olen elämässäni varmaan syönyt kilokaupalla omenan siemeniä, sillä syön omenat aina siemenkotineen päivineen. Siksikö lienenkin sitten näin omituinen?

        "Olen elämässäni varmaan syönyt kilokaupalla omenan siemeniä, sillä syön omenat aina siemenkotineen päivineen. Siksikö lienenkin sitten näin omituinen?"

        Mahdat olla vähän tyhmä? Siemenet pitää murskata hampailla, kuori suojaa niitä muuten suolistossa, ja paskaat siemenet sellaisinaan ulos.


      • active life everybody
        pelle peloton kirjoitti:

        Olen elämässäni varmaan syönyt kilokaupalla omenan siemeniä, sillä syön omenat aina siemenkotineen päivineen. Siksikö lienenkin sitten näin omituinen?

        Kyllä, suosittelemme omenoiden syöntiä mm mahalaukun hyvälle toiminnalle ja terveydelle
        Siemeniäkin voi syödä, mutta ei paljon.
        Yksi omena päivässä hyvä ja sen siemenet.

        Jos vatsa ärtyy, omenaa kannattaa syödä vähemmän.

        Itse olen aktiiviliikkuja, terveydenhuollossa töissä sekä ravitsemusterapeutti ja osteopaatti.


      • Victorida
        ne siemenet ovat? kirjoitti:

        Olen lukenut että omenansiemeniä ja karvasmantelin siemeniä varoitetaan syömästä niissä olevan syanidin takia. Mitenkäs ne nyt yks kaks sitten olisivatkin vaaratttomia, jopa terveellisiä?
        Tosin olen omenansiemeniä hyvin pieniä määriä syönyt itsekin nuorena eikä niistä mitään tullut.

        Myrkkyähän sytostaatitkin ovat (solumyrkkyä) ja se on normaalia koululääketieteellistä hoitoa syöpäpotilaille. ;)


      • Luontaislääkintä
        ne siemenet ovat? kirjoitti:

        Olen lukenut että omenansiemeniä ja karvasmantelin siemeniä varoitetaan syömästä niissä olevan syanidin takia. Mitenkäs ne nyt yks kaks sitten olisivatkin vaaratttomia, jopa terveellisiä?
        Tosin olen omenansiemeniä hyvin pieniä määriä syönyt itsekin nuorena eikä niistä mitään tullut.

        Olen kuullut, että "B17-vitamiini" muuttuu elimistössä syanidiksi, mutta on niin homeopaattisena annoksena, ettei se ole vaarallinen, mutta tappaa syöpäsolut vaan ei terveitä soluja. Tähän perustuisi se ajatus, että sillä voidaan parantaa syöpä.
        Lääkefirmat pitävät valtaa tässä maailmassa ja eivät tietenkään halua, että näin yksinkertainen aine voisi olla syöpää parantava, sillä silloin lääkefirmojen menetys olisi suuri. Jokainen voisi käydä metsästä keräämässä mustikoita, puolukoita ja kasvattaa vehnänorasta ja tehdä siitä itselleen päivittäin teelusikallisen orasmehua, jonka sekoittaa lasilliseen veteen ja juo tai sekoittaa bulgarian ugurtin joukkoon 1 rkl pellavansiemenöljyä / 1dl jugurttia. Terve voi käyttää tätä pellavansiemenjugurttia kuurimuotoisesti 2dl /vrk ja sairas 4dl /vrk.

        Olen lukenut, että niin Amerikassa kuin myös Venäjällä on tutkittu ja todettu "B17-vitamiinin" parantavan syöpää.


      • Anonyymi
        Luontaislääkintä kirjoitti:

        Olen kuullut, että "B17-vitamiini" muuttuu elimistössä syanidiksi, mutta on niin homeopaattisena annoksena, ettei se ole vaarallinen, mutta tappaa syöpäsolut vaan ei terveitä soluja. Tähän perustuisi se ajatus, että sillä voidaan parantaa syöpä.
        Lääkefirmat pitävät valtaa tässä maailmassa ja eivät tietenkään halua, että näin yksinkertainen aine voisi olla syöpää parantava, sillä silloin lääkefirmojen menetys olisi suuri. Jokainen voisi käydä metsästä keräämässä mustikoita, puolukoita ja kasvattaa vehnänorasta ja tehdä siitä itselleen päivittäin teelusikallisen orasmehua, jonka sekoittaa lasilliseen veteen ja juo tai sekoittaa bulgarian ugurtin joukkoon 1 rkl pellavansiemenöljyä / 1dl jugurttia. Terve voi käyttää tätä pellavansiemenjugurttia kuurimuotoisesti 2dl /vrk ja sairas 4dl /vrk.

        Olen lukenut, että niin Amerikassa kuin myös Venäjällä on tutkittu ja todettu "B17-vitamiinin" parantavan syöpää.

        Juu ja luontaistuote-/vaihtoehtohoitokauppiaat ovat niin pyyteettömiä ja eivät missään nimessä markkinoi ja myy tuotteitaan pääasiassa voittojen vuoksi, vaan ihan hyvää hyvyyttään haluavat auttaa ihmisiä? Luonnollinen ei ole automaattisesti turvallinen, vaan luonnosta ne vaarallisimmat myrkyt vasta löytyvätkin, esim. valkokärpässienen myrkky. Luontaistuotteita ei todellakaan valvota niin kattavasti kuin lääkkeitä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Ihan oikeasti liikutaan vaarallisilla vesillä, kun aletaan tällaisia "B17"-suosituksia antamaan syöpää sairastaville korvaavaksi vaihtoehdoksi lääketieteellisille hoidoille. Toivottavasti kukaan ei näitä usko ja lopeta asiallisesti vuosien ja vuosikymmenten ajan tutkittuja ja toimivia hoitokeinoja. Ainoa mikä tuossa viestissä oli hyvää, on metsän antimien hyödyntäminen, sillä mustikat ja puolukat ovat hyvää ja kotimaista superfoodia. Niillä ei kuitenkaan syöpää paranneta, eikä millään herbamarkkinatyyppien keksityillä vitamiineilla, jotka onkin oikeasti tarpeettomia tai jopa haitallisia. Hankkikaa ne oikeat tarpeelliset vitamiinit, hiven-ja kivennäisaineet ruoasta ja tarpeen mukaan ravintolisänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja luontaistuote-/vaihtoehtohoitokauppiaat ovat niin pyyteettömiä ja eivät missään nimessä markkinoi ja myy tuotteitaan pääasiassa voittojen vuoksi, vaan ihan hyvää hyvyyttään haluavat auttaa ihmisiä? Luonnollinen ei ole automaattisesti turvallinen, vaan luonnosta ne vaarallisimmat myrkyt vasta löytyvätkin, esim. valkokärpässienen myrkky. Luontaistuotteita ei todellakaan valvota niin kattavasti kuin lääkkeitä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Ihan oikeasti liikutaan vaarallisilla vesillä, kun aletaan tällaisia "B17"-suosituksia antamaan syöpää sairastaville korvaavaksi vaihtoehdoksi lääketieteellisille hoidoille. Toivottavasti kukaan ei näitä usko ja lopeta asiallisesti vuosien ja vuosikymmenten ajan tutkittuja ja toimivia hoitokeinoja. Ainoa mikä tuossa viestissä oli hyvää, on metsän antimien hyödyntäminen, sillä mustikat ja puolukat ovat hyvää ja kotimaista superfoodia. Niillä ei kuitenkaan syöpää paranneta, eikä millään herbamarkkinatyyppien keksityillä vitamiineilla, jotka onkin oikeasti tarpeettomia tai jopa haitallisia. Hankkikaa ne oikeat tarpeelliset vitamiinit, hiven-ja kivennäisaineet ruoasta ja tarpeen mukaan ravintolisänä.

        Bulgarian jugurttia ja pellavasiemenöljyä saat tavallisista marketeista, vehnän jyviä voit saada omasta takaa tai viljelijältä ilman voiton tavoittelua ja maksaahan muukin ruoka, jota käytät joka päivä ja niissä se voiton tavoittelu näkyy oikein hyvin, kun vertailee kauppojen hintoja. Itse sain muuten vehnän jyvät ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja luontaistuote-/vaihtoehtohoitokauppiaat ovat niin pyyteettömiä ja eivät missään nimessä markkinoi ja myy tuotteitaan pääasiassa voittojen vuoksi, vaan ihan hyvää hyvyyttään haluavat auttaa ihmisiä? Luonnollinen ei ole automaattisesti turvallinen, vaan luonnosta ne vaarallisimmat myrkyt vasta löytyvätkin, esim. valkokärpässienen myrkky. Luontaistuotteita ei todellakaan valvota niin kattavasti kuin lääkkeitä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Ihan oikeasti liikutaan vaarallisilla vesillä, kun aletaan tällaisia "B17"-suosituksia antamaan syöpää sairastaville korvaavaksi vaihtoehdoksi lääketieteellisille hoidoille. Toivottavasti kukaan ei näitä usko ja lopeta asiallisesti vuosien ja vuosikymmenten ajan tutkittuja ja toimivia hoitokeinoja. Ainoa mikä tuossa viestissä oli hyvää, on metsän antimien hyödyntäminen, sillä mustikat ja puolukat ovat hyvää ja kotimaista superfoodia. Niillä ei kuitenkaan syöpää paranneta, eikä millään herbamarkkinatyyppien keksityillä vitamiineilla, jotka onkin oikeasti tarpeettomia tai jopa haitallisia. Hankkikaa ne oikeat tarpeelliset vitamiinit, hiven-ja kivennäisaineet ruoasta ja tarpeen mukaan ravintolisänä.

        Tuossa vehnänoras tai vaihtoehtoisesti pellavasiemenburlgarianjugurttihoidossa ei jätetä lääkärin hoitoa kesken, vaan nämä hoidot otetaan siinä sivussa muun hoidon kera. Pellavasiemenbulgarianjugurttihoidossa aineet sekoitetaan vatkaimella hyvin ja seosta otetaan pitkin päivää esim. ruokalusikallinen kerralla. Säilytys jääkaapissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja luontaistuote-/vaihtoehtohoitokauppiaat ovat niin pyyteettömiä ja eivät missään nimessä markkinoi ja myy tuotteitaan pääasiassa voittojen vuoksi, vaan ihan hyvää hyvyyttään haluavat auttaa ihmisiä? Luonnollinen ei ole automaattisesti turvallinen, vaan luonnosta ne vaarallisimmat myrkyt vasta löytyvätkin, esim. valkokärpässienen myrkky. Luontaistuotteita ei todellakaan valvota niin kattavasti kuin lääkkeitä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Ihan oikeasti liikutaan vaarallisilla vesillä, kun aletaan tällaisia "B17"-suosituksia antamaan syöpää sairastaville korvaavaksi vaihtoehdoksi lääketieteellisille hoidoille. Toivottavasti kukaan ei näitä usko ja lopeta asiallisesti vuosien ja vuosikymmenten ajan tutkittuja ja toimivia hoitokeinoja. Ainoa mikä tuossa viestissä oli hyvää, on metsän antimien hyödyntäminen, sillä mustikat ja puolukat ovat hyvää ja kotimaista superfoodia. Niillä ei kuitenkaan syöpää paranneta, eikä millään herbamarkkinatyyppien keksityillä vitamiineilla, jotka onkin oikeasti tarpeettomia tai jopa haitallisia. Hankkikaa ne oikeat tarpeelliset vitamiinit, hiven-ja kivennäisaineet ruoasta ja tarpeen mukaan ravintolisänä.

        Ei tarvitse eikä pidä jättää lääkärin määräämiä hoitoja, vaan vehnänorasmehu tai pellavasiemenbulgurtti ( 1 tl orasmehua/ vesilasi päivässä tai 2 rkl pellavansiemenöljyä /2dl bulgarianjugurttia) otetaan lääkärin hoitojen oheen. Mitään lääkärin hoitoja ei lopeteta. Oli muuten mukava kuunnella radiosta tutkijan keskustelua siitä, kuinka lääketiede ottaa opin luonnosta. Tällä hetkellä kiinnostuksen kohteena on kuulemma Echinaforce eli Auringonhattu-uute, josta löytyy useampia vaikuttavia aineita. Lääketiede on kiinnostunut nimenomaan luonnosta saatavista lääkkeistä.


    • Tuulia

      Kun luin Binzelin kirjan, vakuutuin täysin B-17-vitamiinin merkityksestä syövän hoidossa.

      Nyt tulin lukeneeksi v. -81 ilmestyneen Leonard Mervynin kirjasen B-vitamiineista. Siinä käsitellään myös syövän hoitoa laetriililla. Selostetaan myös tapaus, jossa potilasta hoidettiin sekä suun kautta annetulla laetriililla että ruiskeilla, ja tämä potilas oli vähällä kuolla syanidimyrkytykseen.

      Ilmeisesti annostuksesta on kysymys. Mervynin mukaan lääketieteellisessä kirjallisuudessa on mainintoja useista kuolemista liian suurten laetriiliannosten seurauksena.

      Kumpaa uskoa, Binzelin vakuuttavaa selvitystä, joka vaikuttaa olevan tieteellistä faktaa, vai pitääkö sittenkin luopua ainakin itsehoitokokeiluista tableteilla. Lääkärithän Suomessa tuskin sallisivat, että potilas käyttää 500 mg Amygdalin-tabletteja.

      Ja miten on aprikoosinsiemenien kanssa, niitäkään ei saa syödä liikaa päivässä, vai mitä?

      • HMG

        Hei taas, Tuulia. Itse en ole vielä lukenut Binzelin kirjaa. Mitä Mervynin tietoihin tulee niin saa kysellä pitääköhän ne paikkansa. Jos Mervyn on sitä samaa poppoota kuin ne jotka vastustivat konsanaan Laetriilin käyttöä niin ei olisi mikään ihme että hän tällaista sanoo. Mutta jos Mervynin sanoma pitää paikkansa niin ehkä on käytetty aivan liian suurta kerta-annosta. Tekisi mieli lähettää sähköpostia Griffinille tai Phillip Bay:lle ja kysellä että onko totta mitä Mervyn sanoo.

        Mitä aprikoosinsiemeniin tulee niin muistaakseni näin jossain Ernst T Krebs Jr.:n suositusta, että kuinka paljon pystyy päivässä syödä. En nyt vaan muista.

        Mutta vielä mitä amygdaliiniin tulee. Huomioi että puolukassa on yli 500 mg 100 grammaa kohden. Eikä ole koskaan raportoitu että joku olisi runsaasta puolukan syömisestä kuollut. Eikä ole koskaan annettu varoitusta puolukan suhteen että se olisi vaarallinen sisältämänsä syaniidin tähden. Itse uskon tämän perusteella että aivan huoletta voi syödä 1000 mg amygdaliinia päivässä.
        Tähän määrään pitäisi yltää aika helposti jos syö joka päivä monta eri ruokaa jossa keskivertoisesti amygdaliinia, kuten sinimailasen ituja, hirssiä, tattaria, pellavansiemeniä, vadelmaa. Eikä ole koskaan varoitettu ettei saisi monta amygdaliini-pitoista ruoka-ainetta syödä samana päivänä.

        Vaikka olen hitusen verran vielä kyselevällä mielellä mitä B17 vitamiiniin ja syöpään tulee niin kuitenkin kallistun ennemmin uskomaan sellaisia kuin Griffinia, Krebsia jne. Ne jotka vastustavat Laetriilia syövän hoidossa ovat sellaisia jotka hyötyvät taloudellisesti siitä ettei sitä käytetä. Tällöin voivat hoitaa kalliilla tavanomaisella hoidoilla.

        Tässä tulee mieleen eräs toinen asia. Oletko kuullut miehestä nimeltä Fereydoon Batmanghelidj? Hän on perehtynyt hydro-terapiaan. Eli hoitaa potilaitaan vedellä (ja merisuolalla). Ja monet ovat saaneet apua ja parantuneet kroonisista vaivoista. Ajattele kuinka yksinkertainen lääke - Vesi Merisuola. Monesti on näin, yksinkertaisin hoitomuoto on tehokkain. Samaten taitaa olla syövän suhteen, että Jumalan luomissa kasveissa (pääasiallisesti siemenissä) on juuri sitä mitä tarvitaan syövän ehkäisyyn ja tuhoamiseen. Näin yksinkertaista ratkaisua syöpä-ongelmaan nämä nykypäivän oikeaoppiset syöpätohtorit eivät voi sulattaa. Ei, pitäisi olla monimutkaisia sädehoitoja tai kemoterapiaa tms.
        Ajattele myös miten monet nyt tuntemamme vitamiinit ovat olleet ratkaisevassa asemassa joidenkin sairauksien torjunnassa. Keripukki taltutettiin askorbiinihapon (C vitamiinin) avulla. Beri beri taltutettiin muistaakseni tiamiinin (B1 vit.) (tai niaciinin, B3 vit.) avulla. Ajattele jos nyt olisi niin että syöpää taltutetaan B17/amygdaliinin avulla. Se olisi liian yksinkertaista joillekin. Mutta joillekin se olisi valtava toivo ja lohtu. Ja on varmaan jo joillekin ollut.

        Itse arvostan eniten (ja entistä enemmän) niitä lääkäreitä jotka eivät hoida lääkkeillä, vaan ruoalla ja ravinnolla, kuten Batmanghelidj. Näitä tällaisia ei taida Suomessa montaa olla. Nykypäivän oikeaoppiset lääkärit eivät oikeasti ole mitään Hippokrateksen seuraajia. Hän kun sanoi että "olkoon ruokasi sinun lääkkeesi!" Hippokrates muuten konsanaan tiesi merisuolan päälle. Hän käytti sitä joihinkin vaivoihin.

        H M Granbacka


      • Tuulia
        HMG kirjoitti:

        Hei taas, Tuulia. Itse en ole vielä lukenut Binzelin kirjaa. Mitä Mervynin tietoihin tulee niin saa kysellä pitääköhän ne paikkansa. Jos Mervyn on sitä samaa poppoota kuin ne jotka vastustivat konsanaan Laetriilin käyttöä niin ei olisi mikään ihme että hän tällaista sanoo. Mutta jos Mervynin sanoma pitää paikkansa niin ehkä on käytetty aivan liian suurta kerta-annosta. Tekisi mieli lähettää sähköpostia Griffinille tai Phillip Bay:lle ja kysellä että onko totta mitä Mervyn sanoo.

        Mitä aprikoosinsiemeniin tulee niin muistaakseni näin jossain Ernst T Krebs Jr.:n suositusta, että kuinka paljon pystyy päivässä syödä. En nyt vaan muista.

        Mutta vielä mitä amygdaliiniin tulee. Huomioi että puolukassa on yli 500 mg 100 grammaa kohden. Eikä ole koskaan raportoitu että joku olisi runsaasta puolukan syömisestä kuollut. Eikä ole koskaan annettu varoitusta puolukan suhteen että se olisi vaarallinen sisältämänsä syaniidin tähden. Itse uskon tämän perusteella että aivan huoletta voi syödä 1000 mg amygdaliinia päivässä.
        Tähän määrään pitäisi yltää aika helposti jos syö joka päivä monta eri ruokaa jossa keskivertoisesti amygdaliinia, kuten sinimailasen ituja, hirssiä, tattaria, pellavansiemeniä, vadelmaa. Eikä ole koskaan varoitettu ettei saisi monta amygdaliini-pitoista ruoka-ainetta syödä samana päivänä.

        Vaikka olen hitusen verran vielä kyselevällä mielellä mitä B17 vitamiiniin ja syöpään tulee niin kuitenkin kallistun ennemmin uskomaan sellaisia kuin Griffinia, Krebsia jne. Ne jotka vastustavat Laetriilia syövän hoidossa ovat sellaisia jotka hyötyvät taloudellisesti siitä ettei sitä käytetä. Tällöin voivat hoitaa kalliilla tavanomaisella hoidoilla.

        Tässä tulee mieleen eräs toinen asia. Oletko kuullut miehestä nimeltä Fereydoon Batmanghelidj? Hän on perehtynyt hydro-terapiaan. Eli hoitaa potilaitaan vedellä (ja merisuolalla). Ja monet ovat saaneet apua ja parantuneet kroonisista vaivoista. Ajattele kuinka yksinkertainen lääke - Vesi Merisuola. Monesti on näin, yksinkertaisin hoitomuoto on tehokkain. Samaten taitaa olla syövän suhteen, että Jumalan luomissa kasveissa (pääasiallisesti siemenissä) on juuri sitä mitä tarvitaan syövän ehkäisyyn ja tuhoamiseen. Näin yksinkertaista ratkaisua syöpä-ongelmaan nämä nykypäivän oikeaoppiset syöpätohtorit eivät voi sulattaa. Ei, pitäisi olla monimutkaisia sädehoitoja tai kemoterapiaa tms.
        Ajattele myös miten monet nyt tuntemamme vitamiinit ovat olleet ratkaisevassa asemassa joidenkin sairauksien torjunnassa. Keripukki taltutettiin askorbiinihapon (C vitamiinin) avulla. Beri beri taltutettiin muistaakseni tiamiinin (B1 vit.) (tai niaciinin, B3 vit.) avulla. Ajattele jos nyt olisi niin että syöpää taltutetaan B17/amygdaliinin avulla. Se olisi liian yksinkertaista joillekin. Mutta joillekin se olisi valtava toivo ja lohtu. Ja on varmaan jo joillekin ollut.

        Itse arvostan eniten (ja entistä enemmän) niitä lääkäreitä jotka eivät hoida lääkkeillä, vaan ruoalla ja ravinnolla, kuten Batmanghelidj. Näitä tällaisia ei taida Suomessa montaa olla. Nykypäivän oikeaoppiset lääkärit eivät oikeasti ole mitään Hippokrateksen seuraajia. Hän kun sanoi että "olkoon ruokasi sinun lääkkeesi!" Hippokrates muuten konsanaan tiesi merisuolan päälle. Hän käytti sitä joihinkin vaivoihin.

        H M Granbacka

        Hei vaan ja kiitos rohkaisevasta kirjoituksestasi!
        Kyllä minäkin paljon mieluummin uskoisin Griffiniä ja Binzeliä laetriilin suhteen. Mutta mitäs teet, eri lähteistä tulee niin ristiriitaista tietoa. Suomalainen tunnettu vitamiinilääkäri on sitä mieltä, että B-17-vitamiini on todettu täysin tehottomaksi jo 80-luvulla.

        Enpä tiennyt puolukan olevan noin amygdaliinipitoinen. Ja sitten niistä aprikoosinsiemenistä. Etsin nettisivut, jossa kerrotaan tarkkaan niiden käytöstä, miksi syödä, kuinka syödä ja on vielä erikseen varoituskin. Jos syö liikaa, on syanidimyrkytyksen vaara. Ja se täysin turvallinen määrä on se määrä puolitettuna, minkä voisi ajatella syövän kokonaisia hedelmiä. Esim. iso mies voisi ehkä syödä päivässä 8-9 hedelmää, silloin turvallinen siemenmäärä olisi 4.
        Otapa tästä nyt sitten selvää. Miten sitten tosiaan kotimaisia marjoja saa syödä rajattomasti?

        Mainitsemastasi hydroterapia-miehestä en ole kuullut. Mutta olen jonkin verran ottanut selvää myös otsoniterapiasta, sekin tuntuu olevan tehokas hoito vaikeisiinkin sairauksiin.

        Olen kyllä samaa mieltä kanssasi siinä että luonnosta varmasti löytyy ihmisen tarvitsemat lääkkeet ja varsinkin alkuperäiskansat sen ovat oivaltaneet. Kuten Kanadan intiaanien yrttilääke syöpään, Essiac.(on jo käytössä). Myös koivun pakurinkääpäuutteesta olen kuullut hyvää.


      • asiantuntija.
        HMG kirjoitti:

        Hei taas, Tuulia. Itse en ole vielä lukenut Binzelin kirjaa. Mitä Mervynin tietoihin tulee niin saa kysellä pitääköhän ne paikkansa. Jos Mervyn on sitä samaa poppoota kuin ne jotka vastustivat konsanaan Laetriilin käyttöä niin ei olisi mikään ihme että hän tällaista sanoo. Mutta jos Mervynin sanoma pitää paikkansa niin ehkä on käytetty aivan liian suurta kerta-annosta. Tekisi mieli lähettää sähköpostia Griffinille tai Phillip Bay:lle ja kysellä että onko totta mitä Mervyn sanoo.

        Mitä aprikoosinsiemeniin tulee niin muistaakseni näin jossain Ernst T Krebs Jr.:n suositusta, että kuinka paljon pystyy päivässä syödä. En nyt vaan muista.

        Mutta vielä mitä amygdaliiniin tulee. Huomioi että puolukassa on yli 500 mg 100 grammaa kohden. Eikä ole koskaan raportoitu että joku olisi runsaasta puolukan syömisestä kuollut. Eikä ole koskaan annettu varoitusta puolukan suhteen että se olisi vaarallinen sisältämänsä syaniidin tähden. Itse uskon tämän perusteella että aivan huoletta voi syödä 1000 mg amygdaliinia päivässä.
        Tähän määrään pitäisi yltää aika helposti jos syö joka päivä monta eri ruokaa jossa keskivertoisesti amygdaliinia, kuten sinimailasen ituja, hirssiä, tattaria, pellavansiemeniä, vadelmaa. Eikä ole koskaan varoitettu ettei saisi monta amygdaliini-pitoista ruoka-ainetta syödä samana päivänä.

        Vaikka olen hitusen verran vielä kyselevällä mielellä mitä B17 vitamiiniin ja syöpään tulee niin kuitenkin kallistun ennemmin uskomaan sellaisia kuin Griffinia, Krebsia jne. Ne jotka vastustavat Laetriilia syövän hoidossa ovat sellaisia jotka hyötyvät taloudellisesti siitä ettei sitä käytetä. Tällöin voivat hoitaa kalliilla tavanomaisella hoidoilla.

        Tässä tulee mieleen eräs toinen asia. Oletko kuullut miehestä nimeltä Fereydoon Batmanghelidj? Hän on perehtynyt hydro-terapiaan. Eli hoitaa potilaitaan vedellä (ja merisuolalla). Ja monet ovat saaneet apua ja parantuneet kroonisista vaivoista. Ajattele kuinka yksinkertainen lääke - Vesi Merisuola. Monesti on näin, yksinkertaisin hoitomuoto on tehokkain. Samaten taitaa olla syövän suhteen, että Jumalan luomissa kasveissa (pääasiallisesti siemenissä) on juuri sitä mitä tarvitaan syövän ehkäisyyn ja tuhoamiseen. Näin yksinkertaista ratkaisua syöpä-ongelmaan nämä nykypäivän oikeaoppiset syöpätohtorit eivät voi sulattaa. Ei, pitäisi olla monimutkaisia sädehoitoja tai kemoterapiaa tms.
        Ajattele myös miten monet nyt tuntemamme vitamiinit ovat olleet ratkaisevassa asemassa joidenkin sairauksien torjunnassa. Keripukki taltutettiin askorbiinihapon (C vitamiinin) avulla. Beri beri taltutettiin muistaakseni tiamiinin (B1 vit.) (tai niaciinin, B3 vit.) avulla. Ajattele jos nyt olisi niin että syöpää taltutetaan B17/amygdaliinin avulla. Se olisi liian yksinkertaista joillekin. Mutta joillekin se olisi valtava toivo ja lohtu. Ja on varmaan jo joillekin ollut.

        Itse arvostan eniten (ja entistä enemmän) niitä lääkäreitä jotka eivät hoida lääkkeillä, vaan ruoalla ja ravinnolla, kuten Batmanghelidj. Näitä tällaisia ei taida Suomessa montaa olla. Nykypäivän oikeaoppiset lääkärit eivät oikeasti ole mitään Hippokrateksen seuraajia. Hän kun sanoi että "olkoon ruokasi sinun lääkkeesi!" Hippokrates muuten konsanaan tiesi merisuolan päälle. Hän käytti sitä joihinkin vaivoihin.

        H M Granbacka

        Jo syaniidia pelkää, niin ottakaa hydroksokobalamiinia (eräs B12-vitamiinin muoto) samanaikaisesti laetrilen kanssa, se sitoutuu syaniidiin erittäin tehokkaasti, ja sitä käytetään syanidimyrkytyksen hoitoon.


      • Anonyymi
        asiantuntija. kirjoitti:

        Jo syaniidia pelkää, niin ottakaa hydroksokobalamiinia (eräs B12-vitamiinin muoto) samanaikaisesti laetrilen kanssa, se sitoutuu syaniidiin erittäin tehokkaasti, ja sitä käytetään syanidimyrkytyksen hoitoon.

        Syanidi on myrkky. Mikä siitä tekee sellaisen että se valitsee kohteekseen vain syöpäsolut eikä vaikuta muihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syanidi on myrkky. Mikä siitä tekee sellaisen että se valitsee kohteekseen vain syöpäsolut eikä vaikuta muihin?

        Samoin kai kuin normi kemoterapia myrkyt!


    • ACD
      • joku18v

        Vitamiini B17 on sama aine kuin amygdaliini mitä löytyy siis omenan siemenistä ja kyseessä on sama aine mikä tekee tuomen oksista myrkyllisiä.

        suolistossa aine hajoaa entsyymin vaikutuksesta bensaldehydiksi ja sinihapoksi. Lisäksi Amygdaliinistä on sitoutuneen syanidia joka vapautuu suolistossa entsyymien vaikutuksesta.

        sinihappo on hengityksen lamauttava nopeasti vaikuttava myrkky ja bensaldehydi myrkyllistä myöskin.

        Aine on todettu useissa tutkimuksissa tehottomaksi syöpään vastaan.

        Ja b-17 vitamiinin käytöstä tulee varmasti haittavaikutuksia.

        Kannattaa ainakin tosissaan harkita ennen kuin tuollaista rupeaa kokeilemaan.


        http://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin
        http://www.tiede.fi/kysyasiantuntijalta/vastaus.php?id=106&k=20


    • donskid

      ostaisin mielelläni aprikoosinsiemeniä. satutko tietämään mistä ja hinnan jne. nyt ois tarvetta. erittäin mielenkiintoinen aihe ja minulla erittäin suuri kiinnostus tämmöisiä vaihtoehtoja saada käyttööni. täytyy muistaa etteä nämä siemenet voi myöskin käyttää ennen sairastumista, siispä kiitän jos ostospaikka ois tiedossa. najs

      • elliisa

        Niitä saa ainakin Punnitse ja Säästä-kaupoista, Helsingissä ainakin Sörnäisissä, Itäkeskuksessa ja Kampissa löytyy myymälät.


      • donski
        elliisa kirjoitti:

        Niitä saa ainakin Punnitse ja Säästä-kaupoista, Helsingissä ainakin Sörnäisissä, Itäkeskuksessa ja Kampissa löytyy myymälät.

        najs. kiitos paljon vinkistä. pitänee käydä jo tänään lunastamassa aprikoosinsiemeniä


      • Rintasyöpä
        donski kirjoitti:

        najs. kiitos paljon vinkistä. pitänee käydä jo tänään lunastamassa aprikoosinsiemeniä

        Tuota Binzelin kirjaa, mistä aiemmin tässä ketjussa oli puhe, saa ainakin Lootus-kirja Oy:stä nimellä Hengissä ja terveenä.

        Olisi mielenkiintoista tietää, löytyykö Suomesta lääkäriä, joka olisi perehtynyt näihin hoitomuotoihin?


      • terveyttään ja
        Rintasyöpä kirjoitti:

        Tuota Binzelin kirjaa, mistä aiemmin tässä ketjussa oli puhe, saa ainakin Lootus-kirja Oy:stä nimellä Hengissä ja terveenä.

        Olisi mielenkiintoista tietää, löytyykö Suomesta lääkäriä, joka olisi perehtynyt näihin hoitomuotoihin?

        rahojaan kuluttaa tuollaisen juttuun? Aivan varmasti syövän hoidossa käytettäisiin näitä ns. vaihtoehto hoitoja, varsinkin jos niistä olisi apua. Toisekseen, tämä b-17 on ihan suoraan sanottuna myrkkyä maallikon käsissä.


      • Rintasyöpä
        terveyttään ja kirjoitti:

        rahojaan kuluttaa tuollaisen juttuun? Aivan varmasti syövän hoidossa käytettäisiin näitä ns. vaihtoehto hoitoja, varsinkin jos niistä olisi apua. Toisekseen, tämä b-17 on ihan suoraan sanottuna myrkkyä maallikon käsissä.

        Olen sitä mieltä, että lääkefirmat ja lääkärit ovat niin vahvasti sidoksissa toisiinsa ettei tällainen "yksinkertainen" hoitomuoto mene läpi. Kun ei tule voittoa, niin ei kannata satsatakaan koko asiaan. Tässä linkki Nobel-palkinnon (v. 1920) saaneesta Otto Warburgista http://www.otsoniterapia.net/taudit/syopa.htm

        Jostain kumman syystä hänen tieteellinen tutkimustyönsä saatettiin unholaan (johtuiko kenties siitä, että tällä keksinnöllä eivät lääkefirmat päässeet rikastumaan?)

        B17 voi olla myrkkyä maallikon käsissä, siksi etsinkin asiaa tuntevaa lääkäriä, joka voisi auttaa tässä. Heitäkin on Suomessa, tiedän sen.

        Odotan edelleen asiallisia vastauksia.


      • ihan huuhaalta
        Rintasyöpä kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että lääkefirmat ja lääkärit ovat niin vahvasti sidoksissa toisiinsa ettei tällainen "yksinkertainen" hoitomuoto mene läpi. Kun ei tule voittoa, niin ei kannata satsatakaan koko asiaan. Tässä linkki Nobel-palkinnon (v. 1920) saaneesta Otto Warburgista http://www.otsoniterapia.net/taudit/syopa.htm

        Jostain kumman syystä hänen tieteellinen tutkimustyönsä saatettiin unholaan (johtuiko kenties siitä, että tällä keksinnöllä eivät lääkefirmat päässeet rikastumaan?)

        B17 voi olla myrkkyä maallikon käsissä, siksi etsinkin asiaa tuntevaa lääkäriä, joka voisi auttaa tässä. Heitäkin on Suomessa, tiedän sen.

        Odotan edelleen asiallisia vastauksia.

        Tuli öljysheikki mieleen.........


      • Rintasyöpä kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että lääkefirmat ja lääkärit ovat niin vahvasti sidoksissa toisiinsa ettei tällainen "yksinkertainen" hoitomuoto mene läpi. Kun ei tule voittoa, niin ei kannata satsatakaan koko asiaan. Tässä linkki Nobel-palkinnon (v. 1920) saaneesta Otto Warburgista http://www.otsoniterapia.net/taudit/syopa.htm

        Jostain kumman syystä hänen tieteellinen tutkimustyönsä saatettiin unholaan (johtuiko kenties siitä, että tällä keksinnöllä eivät lääkefirmat päässeet rikastumaan?)

        B17 voi olla myrkkyä maallikon käsissä, siksi etsinkin asiaa tuntevaa lääkäriä, joka voisi auttaa tässä. Heitäkin on Suomessa, tiedän sen.

        Odotan edelleen asiallisia vastauksia.

        Ne ovat kiellettyjä myytäväksi syöpälääkkeenä sellaisenaan käsittelemättömänä. Ainakin aprikoosin ytimet mitä myydään säästä&punnitse kaupoissa on käsiteltyä tavaraa ja niistä on poistettu ne myrkyt ja lääke. Toki niitä voi hedelmästä hakea itse mutta kerron varoittavan esimerkin:

        Äitini söi pienenä mökillä muutaman tälläisen ytimen ja joutui sairaalaan.

        Niissä on tosiaan myrkkyä mukana, mutta tuosta syöpää vastaan tehosta olen kyllä lukenut mutta en osaa varmuudella sanoa mitään ja miten pitäisi niiden kanssa toimia. Pitäisi ottaa enemmän selvää. Aika vaikea löytää mitään koska totuus on taas lääkefirmat vs luontaispuoli ja täyttä totuutta on vaikea repiä mistään ilman että joutuu lääkefirmojen ym. tahojen raiskattavaksi valheilla. :(


      • Mä vaan
        Dragofix kirjoitti:

        Ne ovat kiellettyjä myytäväksi syöpälääkkeenä sellaisenaan käsittelemättömänä. Ainakin aprikoosin ytimet mitä myydään säästä&punnitse kaupoissa on käsiteltyä tavaraa ja niistä on poistettu ne myrkyt ja lääke. Toki niitä voi hedelmästä hakea itse mutta kerron varoittavan esimerkin:

        Äitini söi pienenä mökillä muutaman tälläisen ytimen ja joutui sairaalaan.

        Niissä on tosiaan myrkkyä mukana, mutta tuosta syöpää vastaan tehosta olen kyllä lukenut mutta en osaa varmuudella sanoa mitään ja miten pitäisi niiden kanssa toimia. Pitäisi ottaa enemmän selvää. Aika vaikea löytää mitään koska totuus on taas lääkefirmat vs luontaispuoli ja täyttä totuutta on vaikea repiä mistään ilman että joutuu lääkefirmojen ym. tahojen raiskattavaksi valheilla. :(

        Tiesittekö,että täällä suomessa helsingissä ainakin noissa aasialaisissa
        kaupoissa myydään paahdettuja vesimeloonin siemeniä. on muuten iso pussi
        ostin kerran ja oli hyviä.en sitten tiedä niitten terveys/haitta jutuista mutta
        yleensä ainakin aasialaiset ovat elänneet pitkän elämän.

        netistä toikin asia varmaan selviää että onko niistä enemmän haittaa vai hyötyä.
        Ja auringon kukan,pellavan siemeniä paahdettuna on suositeltu syömään.
        ja ne maistuu mulle hyvin.


      • parikymmentä
        Mä vaan kirjoitti:

        Tiesittekö,että täällä suomessa helsingissä ainakin noissa aasialaisissa
        kaupoissa myydään paahdettuja vesimeloonin siemeniä. on muuten iso pussi
        ostin kerran ja oli hyviä.en sitten tiedä niitten terveys/haitta jutuista mutta
        yleensä ainakin aasialaiset ovat elänneet pitkän elämän.

        netistä toikin asia varmaan selviää että onko niistä enemmän haittaa vai hyötyä.
        Ja auringon kukan,pellavan siemeniä paahdettuna on suositeltu syömään.
        ja ne maistuu mulle hyvin.

        Minä kaadan pussista aprikoosin siemeneiä suuhuni, ainakin parikymmentä siementä menee kerralla. Ei ole tullut haittavaikutuksiakaan.


      • valitettavasti...
        terveyttään ja kirjoitti:

        rahojaan kuluttaa tuollaisen juttuun? Aivan varmasti syövän hoidossa käytettäisiin näitä ns. vaihtoehto hoitoja, varsinkin jos niistä olisi apua. Toisekseen, tämä b-17 on ihan suoraan sanottuna myrkkyä maallikon käsissä.

        Ei kaikkia hoitoja käytettäisi vaikka niistä olisikin apua,lääkefirmalle ei riitä että vaihtoehto-hoito on tehokas - sillä on myös pystyttävä tekemään isot rahat.Täten esim. antioksidantteja vastustetaan.


      • osaakait
        terveyttään ja kirjoitti:

        rahojaan kuluttaa tuollaisen juttuun? Aivan varmasti syövän hoidossa käytettäisiin näitä ns. vaihtoehto hoitoja, varsinkin jos niistä olisi apua. Toisekseen, tämä b-17 on ihan suoraan sanottuna myrkkyä maallikon käsissä.

        osaakait maallikkokin ottaa pieniä annnoksia b 17, ettei nyt tietämättömyyttään myrkytä itseään.


      • Anonyymi
        valitettavasti... kirjoitti:

        Ei kaikkia hoitoja käytettäisi vaikka niistä olisikin apua,lääkefirmalle ei riitä että vaihtoehto-hoito on tehokas - sillä on myös pystyttävä tekemään isot rahat.Täten esim. antioksidantteja vastustetaan.

        Lääketeollisuus määrää tänä päivänä maailman asioita, koska niillä on rahaa ja tässä maailmassa rahalla saa aina ostettua myös itselle mieluisia tutkimustuloksia (Näin myös Suomessa. Muutama opiskelija on kertonut minullekin tutkimustavoista, joissa toimintatavoilla ohjataan tutkimustulos siihen suuntaan, mikä miellyttää tutkimuksen maksajaa, jätetään pois = heitetään roskikseen ne tulokset, mitkä antavat toisenlaisen kuin toivotun tuloksen.) Tutkijat ovat alistuneet tähän, onhan kyse heidän omasta työpaikasta ja siten toimeentulosta ja rahalla saa myös aina joidenkin päättäjien päät käännettyä.

        Mustikassa ja puolukassakin on B 17-vitamiinia (Jota ei saisi muuten enää edes sanoa vitamiiniksi, tämä on taas yksi tapa muuttaa ihmisten käsityksiä), Toistaiseksi nuo marjat ovat tutkittu erittäin terveellisiksi ja niiden sanotaan ylläpitävän terveyttä. Näin kuitenkin vain niin kauan, kunnes lääkefirmat rahasta todistavat ne ihmiselle myrkylliseksi. Todellisuudessa vehnänorasmehu (1tl puristettua vehnänorasmehua lasillisessa vettä/vrk) muuttuu elimistössä siten, että se sisältää homeopaattisen annoksen syanidia, joka tappaa syöpäsolut, muttei terveitä soluja. Näin varmasti myös tapahtuu, kun syömme mustikoita , puolukoita, tattaria jne, joista kukaan ei vielä varoittele.


      • Anonyymi
        terveyttään ja kirjoitti:

        rahojaan kuluttaa tuollaisen juttuun? Aivan varmasti syövän hoidossa käytettäisiin näitä ns. vaihtoehto hoitoja, varsinkin jos niistä olisi apua. Toisekseen, tämä b-17 on ihan suoraan sanottuna myrkkyä maallikon käsissä.

        Lääkefirmojen mahti on käsittämätöntä. Lääkefirmoilla ei ole niin kauan mitään hätää, kun joukossamme on niitä, jotka ovat kytköksissä lääkefirmoihin tai ovat aivopesty lääkefirmojen lahjonnan tuloksena. Siis kaiken takana raha. Jos saa parannettua sairautensa vaihtoehtohoidolla, lääkärit kieltävät asian. On käsittämätöntä, että lääkäri minullekin syötti selitykseksi "Olet parantunut itsestään", vaikka itse oli juuri 3 viikkoa aikaisemmin antanut 3 vaihtoehtoa sairauteeni: leikkaus, sädehoito tai 1,5 vuoden vahva lääkitys. En ottanut mitään niistä vaan sanoin hoitavani itseni vaihtoehtohoidolla. Sama lääkäri käski ottaa kuitenkin 3 viikon kuluttua uudet verikokeet. Kuinka ollakaan, kun olin käyttänyt juuri siihen tautiin osoitettuja luontaislääkkeitä verikoe tulokset näyttivät lääkärin mukaan olevan täysin normaalit ja olonikin oli todella hyvä. Tähän lääkärin oli helpompi vastata "Olet parantunut itsestään" kuin uskoa sairauteen tarkoitettujen luontaistuotteiden parantaneen minut.


      • Anonyymi
        Rintasyöpä kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että lääkefirmat ja lääkärit ovat niin vahvasti sidoksissa toisiinsa ettei tällainen "yksinkertainen" hoitomuoto mene läpi. Kun ei tule voittoa, niin ei kannata satsatakaan koko asiaan. Tässä linkki Nobel-palkinnon (v. 1920) saaneesta Otto Warburgista http://www.otsoniterapia.net/taudit/syopa.htm

        Jostain kumman syystä hänen tieteellinen tutkimustyönsä saatettiin unholaan (johtuiko kenties siitä, että tällä keksinnöllä eivät lääkefirmat päässeet rikastumaan?)

        B17 voi olla myrkkyä maallikon käsissä, siksi etsinkin asiaa tuntevaa lääkäriä, joka voisi auttaa tässä. Heitäkin on Suomessa, tiedän sen.

        Odotan edelleen asiallisia vastauksia.

        Harva niistä lääkäreistä uskaltautuu vaihtoehtohoitoa antamaan, koska heitä aletaan uhkaamaan lääkärin viran menettämisellä.

        Minä sain aikanaan lääkärihomeopaatin hoitoa (oli muuten todella loistava lääkäri!), mutta jostain ihmeen syystä hän ei ota enää vastaan homeopatiahoitoa haluavia.

        Mahtava on Lääkäriliiton painostus. Meille monelle tuttu lääkäri muutti Saksaan, koska uhkailut olivat suuria.
        Keski-Euroopassa hoidetaan paljon käyttäen luontaishoitoja. Englannin kuningatar (eli yli 100-vuotiaaksi) käytti hoitoina homeopatiaa.

        Meillä pitää aina olla tutkittua aineistoa, jotta lääketiede hyväksyisi hoitotavan, mutta liian helpot luontaistuotteet eivät kiinnosta lääkefirmoja, koska niistä ei saa voittoa, jos kerran kuka vaan voi käydä noukkimassa luonnosta niitä tai kasvattaa omalla ikkunalla. Lääkefirmat eivät myöskään anna tällaisten aineiden tutkimiselle rahaa, mutta saattavat käyttää kuultuja tietoja kyllä itse lääkkeiden valmistuksessa.
        Verenpainelääkkeeseenkin on käytetty riisin kuoriainesta. Meille syötetään valkoista kuorittua riisiä ja kuorikerros kiikutetaan lääketehtaalle verenpainelääkettä varten.


    • sitä vaihtoehtoa, että
      • m

        oli tänään hautajaiset, läheiseni kuoli syöpään. kaksi vuotta leikkauksesta,mahasyöpä. leikkauksen jälkeen joutui syömään b-vitamiinia. vaan loppu tuli hyvinkin pian,kun ei hoidot enää auttaneet.


      • näinkin voi käydä
        m kirjoitti:

        oli tänään hautajaiset, läheiseni kuoli syöpään. kaksi vuotta leikkauksesta,mahasyöpä. leikkauksen jälkeen joutui syömään b-vitamiinia. vaan loppu tuli hyvinkin pian,kun ei hoidot enää auttaneet.

        minun veljeni söi kaksi vuotta aprikoosisiemen jauhetta keuhkosyöpään.. Ei huolinut sädehoitoja eikä sytostaatteja, mutta syöpä parani.


      • tällaista
        näinkin voi käydä kirjoitti:

        minun veljeni söi kaksi vuotta aprikoosisiemen jauhetta keuhkosyöpään.. Ei huolinut sädehoitoja eikä sytostaatteja, mutta syöpä parani.

        Sama onnistui havupuu-uutteella.


      • sairas1234
        tällaista kirjoitti:

        Sama onnistui havupuu-uutteella.

        Kuinkahan paljon havupuu-uutejuomaa pitäisi juoda että auttaa mitään? Olen nyt viikon ajan juonut pullon päivässä mutta mietin pitäisiköhän juoda vieläkin enemmän? Itselläni siis imusolmukesyöpä jota ei vielä ole alettu hoitaa enkä mitään sytostaattimyrkkyjä haluaisikaan.


      • Syöpäsairas
        näinkin voi käydä kirjoitti:

        minun veljeni söi kaksi vuotta aprikoosisiemen jauhetta keuhkosyöpään.. Ei huolinut sädehoitoja eikä sytostaatteja, mutta syöpä parani.

        Voisiko saada tietoa, kuinka paljon aprikoosisiemen jauhetta pitää syödä päivässä. Kokeilin havupuu uutetta, join uutetta noin 1,5 dl aamulla puolivuotta. Uute ei tuhonnut minun eturauhassyöpää. Minulla on eturauhanen liekattu pois, mutta pieni pesäke jäi joka rupesi sitten kasvamaan.


      • Essiac..

        Essiac esiinityy tuossa filmissä. Se tuntuu tehtoavan syöpään. Olen sitä käyttänyt monta kuukautta, ja tauti on pysynyt pysähdyksissä.


    • weeeg

      Mikä syöpä sulla, essiacin käyttäjä?

      mielestäni kyllä törkeää että kyseisellä teellä rahastetaan nykyään, sitähän aikoinaan annettiin ilmaiseksi sairaille.

    • possu85

      En ole mikään ravitsemuksen asiantuntija mutta olen lukenut että kyseinen b17-vitamiini on ns humpuukia, hyväuskoisten huijausta, kuten myös koivutuhka, otsoniterapia ym.Vaikuttaa ainakin siltä että tällä palstalla suositellaan kaikenlaisia vaihtoehtohoitoja( ja arvostelukyvyttömät ihmiset näkevät myös salaliittoja täällä), koska ne ovat "wanhan kansan" keinoja.Se että uskoo näihin kärmeöljy-juttuihin on tietysti ymmärrettävää hengenhädässä, mutta on muistettava myös että eiköhän joku nettoa myös siitä koivuntuhkasta, niinkuin myös lääkefirmat lääkkeistä.Kyllä myös peräkylien shamaaneille, jotka eivät tiedät syövän biokemiasta (eivätkä oikeastaan mistään muustakaan) kelpaa se muutama kymppi siitä arvottomasta tuhkasta. Tuollaiset maailmanparannus kirjat, joissa tarjotaan yksi yksinkertainen ratkaisu niin monimutkaiseen ja monimuotoiseen tautiin kuin syöpä voi kyllä heittää sinne saunan uuniin koivutuhkien sekaan.Hyvä yleistajuinen kirja-ja jopa onkologin kirjoittama- ilmestyi hiljattain Yhdysvalloissa.
      http://www.guardian.co.uk/books/2011/jan/23/emperor-maladies-biography-cancer-siddhartha-mukherjee-review

      • ei vitsi

        Syövän perussyy monimuotoisuudesta huolimatta on kuitenkin dna-vauriot joita voi estää antioksidanteilla.Onko salaliiton olemassaolo mahdoton uskoa kun syöpähoito maksaa tonneja ja lisäravinteet kymppejä.Syöpähoidot ovat maailman suurimpia bisneksiä ja lääketeollisuus tuottaa myös propagandaa vitamiineista ja hivenaineista,liian halpa hoito ei käy vaikka henki menisi.Amerikassa on muutama lääkäri jotka hoitavat syöpäpotilaita ravintohoidolla,tulokset ovat ihmeellisen hyviä ollakseen täyttä huuhaata.


      • kerrottiin
        ei vitsi kirjoitti:

        Syövän perussyy monimuotoisuudesta huolimatta on kuitenkin dna-vauriot joita voi estää antioksidanteilla.Onko salaliiton olemassaolo mahdoton uskoa kun syöpähoito maksaa tonneja ja lisäravinteet kymppejä.Syöpähoidot ovat maailman suurimpia bisneksiä ja lääketeollisuus tuottaa myös propagandaa vitamiineista ja hivenaineista,liian halpa hoito ei käy vaikka henki menisi.Amerikassa on muutama lääkäri jotka hoitavat syöpäpotilaita ravintohoidolla,tulokset ovat ihmeellisen hyviä ollakseen täyttä huuhaata.

        Englannissa on sairaaloita , joissa hoidetaan aprikoosisiemenjauheella syöpää.


    • omituinen

      Ernst Krebs Jr oli sitä mieltä, että syöpä on B17-vitamiinin puutossairaus. Lääkeyhtiöt yrittivät kaikin keinoin mustamaalata Krebsiä, samoin kuin tohtori Kanematsu Sugiuraa, joka todisti tutkimuksissaan B17-vitamiinin tehoavan syöpään. Dean Burk National Cancer Institutesta oli ainoa viranomainen, joka vuonna 1971 myönsi Krebsin tutkimuksien pitävän paikkansa. Lääkeyhtiöt ovat varoitelleet B17-vitamiinin sisältävän tappavan määrän syanidia, mutta käsittääkseni myös useimmat kaupalliset B12-vitamiinivalmisteet sisältävät syanidia.

      Kyllä se näyttää toimivan: http://www.smh.com.au/national/can-apricot-kernels-keep-cancer-at-bay-20100306-pptb.html

      Tämä kaveri paransi oman syöpänsä syömällä aprikoosinsiemeniä. Parannuttuaan syövästä, hän halusi auttaa muita syöpäpotilaita ja alkoi myydä b17-vitamiinia. Kiitokseksi siitä, viranomaiset laittoivat miehen vankilaan: http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=-06wR3kPNE0

      Lisää tietoa b17-vitamiinista: http://www.worldwithoutcancer.org.uk/

      Tämän viestin tarkoitus ei ollut kehottaa ketään kokeilemaan
      sairauksien parantamista B17-vitamiinilla. Jokainen ottakoon itse selvää
      asiasta ja tehköön omat johtopäätöksensä.

      • kaikenkokenut

        ei tietenkään .Jokainen päättää itse mitä syö.saahan kuitenkin keskustella asioista


    • MAN.

      Amygdaliinia sisältävien siemenien syömistä vastustajien kannanottoja ihmetellen,
      juottihan ne ennen syöpähoidoissa potilaalle RADIUMIA tuoden sen melkoisessa avaruuspuvussa sonnustautuneena koska se on RADIOAKTIIVISTA eikä VARMASTI suurina annoksina terveellistä eli suhteuttakaa käytön määrät aineenvaihdunnalliset asiat esim. Arsenikkia syötiin vasalääkkeenä aikoinaan kunnes huomattiin sen kumuloituvan elimistössä eli ei poistunut ollenkaan, lisääntyessään se saavutti tappavan rajan nämä asiat kannatta selvittää. Luulemisella ja tietämisellä on suuri ero joskus se on jopa elämän kysymys.

    • vimamiinini

      Jos puhutaan Pakistanista niin varmaan he ei oikeasti ehdi elämänsä aikana sairastua syöpään. (elinikä ei ole länsimaiden tasoa)
      Ja en ole kuullutkaan vitamiini B17. Se saattaa olla näitä ns huuhaakaupustelijoiden bisnesmeininkiä. Varmaan vitamiinia saa "edulliseen" hintaan osaa.

    • 100µg

      Seleeniä on tutkittu syöpää vastaan ja hoidossa ja tutkitaan.

      Seleeniä on vähän maaperässä.

      D-vitamiinin riittävällä saannilla on merkittäviä terveyshyötyjä.

      • ei vitsi

        Seleeni toimii parhaiten E-vitamiinin ja muiden antioksidanttien kanssa.Antioksidanttivitamiinit ja -hivenaineet ovat vuorovaikutuksessa keskenään,mitään yksittäistä ainetta ei kannata ilman muita ahnehtia.Syövän hoidossa myös tarvitaan moninkertaisia annoksia kuin ravintosuosituksissa.Jos käytetään vain yhtä antioksidanttivitamiinia tai -hivenainetta voidaan aiheuttaa vahingollinen pro-oksidanttivaikutus.Minulta hävisi pahanlaatuinen hankaantunut luomi parissa kuukaudessa.Käytin itse pari viikkoa 500 mikrogrammaa seleeniä,400 mg E-vitamiinia,500 mg Super-C-vitamiinia,D-vitamiinikuuri samalla ja kaksi E-epa-kalaöljykapselia päivässä.Sitten puolitin seleenin ja E-vitamiinin,D-vitamiinikuuri osui sattumalta samaan aikaan joka ilmeisesti vaikutti asiaan.


      • ei vitsi
        ei vitsi kirjoitti:

        Seleeni toimii parhaiten E-vitamiinin ja muiden antioksidanttien kanssa.Antioksidanttivitamiinit ja -hivenaineet ovat vuorovaikutuksessa keskenään,mitään yksittäistä ainetta ei kannata ilman muita ahnehtia.Syövän hoidossa myös tarvitaan moninkertaisia annoksia kuin ravintosuosituksissa.Jos käytetään vain yhtä antioksidanttivitamiinia tai -hivenainetta voidaan aiheuttaa vahingollinen pro-oksidanttivaikutus.Minulta hävisi pahanlaatuinen hankaantunut luomi parissa kuukaudessa.Käytin itse pari viikkoa 500 mikrogrammaa seleeniä,400 mg E-vitamiinia,500 mg Super-C-vitamiinia,D-vitamiinikuuri samalla ja kaksi E-epa-kalaöljykapselia päivässä.Sitten puolitin seleenin ja E-vitamiinin,D-vitamiinikuuri osui sattumalta samaan aikaan joka ilmeisesti vaikutti asiaan.

        On siis käytettävä sekä vesi- että rasvaliukoisia antioksidanttivitamiineja ja hivenaineita tasapainoisesti,muuten voi seurauksena olla haitallinen pro-oksidantti-vaikutus kuten monissa huonosti suunnitelluissa vitamiinitutkimuksissa on käynyt.


      • kaikenkokenut
        ei vitsi kirjoitti:

        Seleeni toimii parhaiten E-vitamiinin ja muiden antioksidanttien kanssa.Antioksidanttivitamiinit ja -hivenaineet ovat vuorovaikutuksessa keskenään,mitään yksittäistä ainetta ei kannata ilman muita ahnehtia.Syövän hoidossa myös tarvitaan moninkertaisia annoksia kuin ravintosuosituksissa.Jos käytetään vain yhtä antioksidanttivitamiinia tai -hivenainetta voidaan aiheuttaa vahingollinen pro-oksidanttivaikutus.Minulta hävisi pahanlaatuinen hankaantunut luomi parissa kuukaudessa.Käytin itse pari viikkoa 500 mikrogrammaa seleeniä,400 mg E-vitamiinia,500 mg Super-C-vitamiinia,D-vitamiinikuuri samalla ja kaksi E-epa-kalaöljykapselia päivässä.Sitten puolitin seleenin ja E-vitamiinin,D-vitamiinikuuri osui sattumalta samaan aikaan joka ilmeisesti vaikutti asiaan.

        joo, seleeniä lisäksi


    • lauttasaarelainen74

      Hei,
      Tietääkö kukaan saako Suomessa vitamiinihoitoja, C- ja B17-vitamiineja suonensisäisesti? Saksassa Krankenkasse (= paikallinen Kela) korvaa jo näitä hoitoja, joita usein myös toteutetaan samanaikaisesti esim sädehoitojen kanssa.

      Suomi laahaa selvästi jäljessä näistä luonnonmukaisista hoidoista. Syöpäpotilaat Suomessa jäävät valtaosin ilman minkäänlaista tietoa luonnonmukaisista hoitomuodoista. Miksei syöpäpotilailla ole samanlaisia vaihtoehtoja tarjolla kuin esim. keski-Euroopassa?

    • tahtotietä

      voiko niita aprikoosin siemeniä, ja seleeniä käyttää yhtä-aikaa? Etteivät kumoa toistensa ominaisuuksia... Ja tota havupuuta?

    • Järjellä ajatteleva

      Entäs jos keskittyisitte syömään niitä kiistelemättömiä ruoka-aineita, joiden ei suuremmissakaan määrissä ole todettu aiheuttavan haittaa mutta jotka kuitenkin sisältävät B 17 -vitamiinia? Näitä ovat siis esim. tumma riisi, mustaviinimarja, karpalo, vadelma ja linssit.

      B 17 tarvitsee kyytipojiksi vielä sinkkiä, C-, A- ja E-vitamiinia, mangaania, seleeniä, magnesiumia sekä B 6- ja B 12 -vitamiineja ja foolihappoa. Näitä taas saa turvallisesti purkistakin.

      • Järjellä ajatteleva

        Enkä todellakaan kehoita ketään kieltäytymään lääkärin syöpähoidoista! Yläpuolen kommentti on tarkoitettu vain terveyden ylläpitämiseksi, ei sairauden hoitoon.


    • sskska

      Ei pelkästään B17-vitamiinia, vaan siihen kuuluu osana terveellinen ruokavalio.

      http://beyondthecurtain.wordpress.com/2010/02/22/sloan-kettering-laetrile-vitamin-b-17-cover-up/

      http://naturalsociety.com/vitamin-b17-treat-prevent-cancer-or-pure-poison/

      Ilmeisesti Pakistanin Hunzat ja Pohjois-Amerikan intiaanit ovat käyttäneet perinteisesti aprikoosin siemeniä ruokavaliossaan. Pohjois-Amerikan intiaanit ilmeisesti paahtoivat niitä:
      http://heritageofhunza.blogspot.fi/

      Immunopharmacol Immunotoxicol. 2013 Feb;35(1):43-51. doi: 10.3109/08923973.2012.738688.
      Amygdalin induces apoptosis in human cervical cancer cell line HeLa cells.
      Chen Y, Ma J, Wang F, Hu J, Cui A, Wei C, Yang Q, Li F.
      Source: Department of Pathogenobiology, Bethune College of Medicine, Jilin University, Chang Chun, Jilin, China.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23137229

      Biol Pharm Bull. 2006 Aug;29(8):1597-602.
      Amygdalin induces apoptosis through regulation of Bax and Bcl-2 expressions in human DU145 and LNCaP prostate cancer cells.
      Chang HK, Shin MS, Yang HY, Lee JW, Kim YS, Lee MH, Kim J, Kim KH, Kim CJ.
      Source: Department of Physiology, College of Medicine, Kyung Hee University, South Korea.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16880611

      World J Gastroenterol. 2005 Sep 7;11(33):5156-61.
      Amygdalin inhibits genes related to cell cycle in SNU-C4 human colon cancer cells.
      Park HJ, Yoon SH, Han LS, Zheng LT, Jung KH, Uhm YK, Lee JH, Jeong JS, Joo WS, Yim SV, Chung JH, Hong SP.
      Source: Department of Pharmacology, Kohwang Medical Research Institute, College of Pharmacy, Kyung Hee University, Seoul 130-701, South Korea.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16127745

      Cochrane Database Syst Rev. 2011 Nov 9;(11):CD005476. doi: 10.1002/14651858.CD005476.pub3.
      Laetrile treatment for cancer.
      Milazzo S, Ernst E, Lejeune S, Boehm K, Horneber M.
      Source: Medizinische Klinik 5-Schwerpunkt Onkologie/Haematologie, Klinikum Nord, Nuernberg, Germany.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22071824

      Arch Pharm Res. 2003 Feb;26(2):157-61.
      Apoptosis induction of Persicae Semen extract in human promyelocytic leukemia (HL-60) cells.
      Kwon HY, Hong SP, Hahn DH, Kim JH.
      Source: Department of Biochemistry, College of Dentistry, Kyung Hee University, Seoul 130-701, Korea.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12643594

      Biol Pharm Bull. 2003 Feb;26(2):271-3.
      Anti-tumor promoting effect of glycosides from Prunus persica seeds.
      Fukuda T, Ito H, Mukainaka T, Tokuda H, Nishino H, Yoshida T.
      Source: Faculty of Pharmaceutical Sciences, Okayama University, Kyoto, Japan.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12576693

      Int J Cancer. 1998 Dec 9;78(6):712-9.
      In vitro cytotoxicity following specific activation of amygdalin by beta-glucosidase conjugated to a bladder cancer-associated monoclonal antibody.
      Syrigos KN, Rowlinson-Busza G, Epenetos AA.
      Source: Department of Clinical Oncology, Imperial College of Science, Technology and Medicine, Hammersmith Hospital Campus, London, UK.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9833764

      J Nat Med. 2011 Jul;65(3-4):651-5. doi: 10.1007/s11418-011-0510-5. Epub 2011 Feb 4.
      Inhibition of proliferation by agricultural plant extracts in seven human adult T-cell leukaemia (ATL)-related cell lines.
      Kai H, Akamatsu E, Torii E, Kodama H, Yukizaki C, Sakakibara Y, Suiko M, Morishita K, Kataoka H, Matsuno K.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21293936

      Kenenkään ei pidä kokeilla sairauksien parantamista B17-vitamiinilla. Ottakaa selville kaikki mahdollinen tieto aiheesta, myös haittavaikutksista ja tehkää sen jälkeen omat johtopäätöksenne.

    • Paras Lääke

      Kannabisöljy on paras syöpälääke. Sillä parannetaan syöpiä tehokkaasti.

      Alfa alfan iduissa on proteiiniketjussa jotain, mikä laukaisee autoimmuunisairauksia, kuten SLE, samoin härkäpavuissa. Luin ulkomaisilta sivustoilta, linkki hukassa.

      Kannabiksen kotikasvatuksen ja käytön laillistaminen Suomessakin, olisi kansanterveydelle hieno asia. Työpaikkoja, vero- ja vientituloja, viljelmät, kaupat, kahvilat K-18.

    • On totta

      Persikan siemenen sisus on kova B17 pommi. Älä syö liikaa !

      • Sairas.

        Jos on oikeasti sairas pitää mennä lääkäriin eikä alkaa pelleilemään millään siemenillä.


      • Nauris56
        Sairas. kirjoitti:

        Jos on oikeasti sairas pitää mennä lääkäriin eikä alkaa pelleilemään millään siemenillä.

        Entä jos tekee molemmat? Eivät lääkärit tiedä lisäravinteista mitään. Sanovat vain että ne saattavat haitata hoitoa.

        On se kumma jos lisäravinteet ovat niin voimallisia että saattavat haitata hoitoa ihan huomattavastikin, mutta samalla jostain syystä yksikään niistä ei voi tehostaa hoitoa! Näin ainakin monet lääkärit ajattelevat. Eihän siinä ole mitään järkeä.


    • kskt

      Uusia tutkimuksia:

      Amygdaliini estää virtsarakon syöpäsolujen kasvua vähentämällä sykliini A:ta ja cdk2:ta in vitro:
      Makarević J1, Rutz J1, Juengel E1, Kaulfuss S2, Reiter M1, Tsaur I1, Bartsch G1, Haferkamp A1, Blaheta RA1. Amygdalin blocks bladder cancer cell growth in vitro by diminishing cyclin A and cdk2. PLoS One. 2014 Aug 19;9(8):e105590. doi: 10.1371/journal.pone.0105590. eCollection 2014.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25136960

      Amygdaliinin vaikutukset virtsarakon syöpäsoluihin in vitro:
      Makarević J1, Rutz J1, Juengel E1, Kaulfuss S2, Tsaur I1, Nelson K3, Pfitzenmaier J4, Haferkamp A1, Blaheta RA1. Amygdalin influences bladder cancer cell adhesion and invasion in vitro. PLoS One. 2014 Oct 15;9(10):e110244. doi: 10.1371/journal.pone.0110244. eCollection 2014.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25333694

      Amygdaliinin antituumorivaikutukset:
      Song Z, Xu X1. Advanced research on anti-tumor effects of amygdalin. J Cancer Res Ther. 2014 Aug;10 Suppl 1:3-7. doi: 10.4103/0973-1482.139743.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25207888

      Tohtori Harold W. Mannerin haastattelu vuodelta 1978. Haastattelussa hän kertoo, miten hänen laetriiliin perustava ravitsemusterapiansa antoi hänelle mahdollisuuden parantaa syöpää:
      http://www.motherearthnews.com/natural-health/harold-manner-cure-cancer-zmaz78ndzraw.aspx#axzz3JkECh0ER

    • 2016tietoa

      Kyseessä on erittäin vaarallinen myrkky. Terveysvaikutukset perustuvat huijaukseen, joka on lähtöisin 1960-luvulta. Viranomaiset ovat kieltäneet aineen mutta sitä edelleen myydään uskomushoidoissa.

      Terveys ja varsinkin syöpälääketeollisuus on miljardien eurojen bisnes. Tyhmempikin tajuaa että joka lääkefirma tyrkyttäisi näitä tuotteita jos niillä olisi oikeasti terveysvaikutuksia!

      Pahinta onkin tässä tapauksessa vaaralliset sivuvaikutukset.

      • isokyösti

        Joo, myrkky se on. Käytin sitä vähän aikaa, mutta se pieretti niin maan pohjamutien kautta, että piti lopettaa. Menetin pierunhajuni takia tyttöystävänikin toiseen taloon. Toisinaan oli pientä vatsakipuakin, mutta verenpaine laski ja suorituskyky nousi. Sekä seksuaalinen että fyysinen. Verenpaineen laskua ja fysiikan parantumista lukuun ottamatta kaikki lienevät olleet niitä vaarallisia sivuvaikutuksia. VAARALLISTA!!!, VAARALLISTA!!!


      • Anonyymi

        Tätä ei voi patentoida ja yksikään lääkefirma ei hyödy sen myynnistä. Lääkefirmat eivät halua luopua miljoona bisneksestä ja siksi se on leimattu myrkyksi.
        Syön itse noin 40 siementä päivässä eturauhassyövän hoitoon. PSA on pysynyt matalana ja sivuvaikutukset on pieniä. Matala verenpaine voi joskus aiheutta huimausta jos syö kerralla liika paljon.


    • isokyösti1

      Koululääketieteen "syöpähoidot" ovat "hyvän kuoleman" valmistelua, eivät mitään muuta. Laetriili, männynkuoritee(humoristisesti ´lanssivesi´) ja koivuntuhkajuoma tappavat syöpäsolut yhettömiin. Ja halvalla. Kannattaisiko harkita, kenen "pullosta" juo?

    • Anonyymi

      Toivottavasti myös tiedätte , että omenan ja mantelin siemenet jota syötte se muuttuu mahalaukussa syanidiksi.

      • Anonyymi

        Manteleissa ei ole B17 vitamiinia joka on tuo vaikuttava aine. Suomessa myytävät mantelit (myös ns. raakamantelit) ovat kaikki lämpökäsiteltyjä, joka poistaa B17 vitamiinin niistä.


    • Anonyymi

      Kun Jenkkeihin 1900-luvun alussa perustettiin öljypohattojen rahoilla ensimmäiset lääketieteen yliopistot, niin ensimmäiseksi siellä kiellettiin kaikki intiaanien perinteiset hoitotavat. Karvasmanteli oli ensimmäinen kasvi, joka kiellettiin koko maan alueella. Ei saanut kasvattaa eikä pitää hallussaan mittän sen osia. Miksihän?
      Lääkkeet kehitettiin öljyn jalostuksen yhteydessä (krakkauksesta) saaduista hiilivetyketjuista ja niihin kemialllisesti liitetyistä muista aineista, joilla matkittiin luonnossa olevia molekyylejä. Ne kun voitiin patentoida. Nykyisin voidaan myös patentoida luonnosta löytyvä molekyyli, jos löydät sen ensimmäisenä.
      Kanadassa on tällä hetkellä henkilö vankilassa kärsimässä 5 vuoden tuomiota aprikoosin siementen terveysvaikutusten kertomisesta ja niiden myynnistä ihmisille!
      Kolme siementä päivässä on enimmäismäärä EU:n mukaan. Yli 20 siementä päivässä syöneen tiedetään joutuneen sairaalahoitoon ja toipuneen täydellisesti. Näitä on tilastoitu vain yksi tapaus EU:ssa.

      • Anonyymi

        Näinhän se valitettavasti on.

        Tästä kyseisestä aiheesta on hyvin vaikea puhua varsinkin täällä Suomessa osittain sen takia että lääketiede nimenomaan tuossa 1800-1900-lukujen vaihteessa nimenomaan rodullistettiin ns "valkoisen miehen lääketieteeksi"

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-400.png

        Tämä tarkoittaa se että jos yrität puhua tai tuoda julki jotain joka on Rotchild-Rockfeller lääke & rahamonopolin ulkopuolella niin sitten kuulemma edustat pasnaruskeita pronssiajan paljasjalkaisia paimentolaisia tai mitä lie.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-43.png

        Voisi sanoa että HEIMO nappasi mukaan tuosta valkoisen miehen vuosisadasta nimenomaan tuolta Napoleonin sotien ja ensimmäinen maailmansodan väliltä joka kyllä oli myös Suomenkin talouden kulta-aikaa. Tuossa alla olisi muuten lainaus suoraan Suomen Pankin omalta sivustolta.

        [Lainaus]
        Snellmanista tuli Langenskiöldin kuoleman jälkeen valtiovaraintoimituskunnan päällikkö. Periaatepäätös hopeakannan toteuttamisesta oli saatu Pietarista vuonna 1862. Tarvittavan hopean hankkimiseksi Suomi otti M.A. ROTHSCHILDIN pankkiiriliikkeeltä Frankfurtista suuren lainan. Laina jouduttiin kuitenkin käyttämään viljantuonnin rahoitukseen, joten hopeakantaan pääsy viivästyi. J.V. Snellman jatkoi kadon keskelläkin ponnistuksia markan sitomiseksi hopeaan. Niinpä 4. marraskuuta 1865 Aleksanteri II antoi asetuksen, jonka mukaan vain hopearaha (markka ja rupla) olivat laillisia maksuvälineitä Suomessa. Markka voitiin näin irrottaa epävakaasta seteliruplasta. Suomi oli näin palannut hopeakantaan ja saanut oman, kansallisen rahajärjestelmän.[Lainaus]

        Juu...arvaas kuka käytännössä pyörittää nykyään tätä pientä putiikkia nimeltä Suomi?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-3.png

        Tämän takia Suomella ei ole sen enempää omaa rahaa kuin varsinaista vaapata lääketeollisuuttakaan...joskin aihe varsinkin rahan suhteen on pikkuisen tuota monimutkaisempi.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-25.png

        Sanotaanko vaan että tuo Koiviston-Konklaavina tunnettu maanpetosliiga kirjaimellisesti hoiti homman kotiin!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-399.png

        Minkä takia kaikki laskut vielä tänäkin päivänä maksetaan noissa Babylonin huoran koukkunokka Euroseteleissä ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-35.png


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se valitettavasti on.

        Tästä kyseisestä aiheesta on hyvin vaikea puhua varsinkin täällä Suomessa osittain sen takia että lääketiede nimenomaan tuossa 1800-1900-lukujen vaihteessa nimenomaan rodullistettiin ns "valkoisen miehen lääketieteeksi"

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-400.png

        Tämä tarkoittaa se että jos yrität puhua tai tuoda julki jotain joka on Rotchild-Rockfeller lääke & rahamonopolin ulkopuolella niin sitten kuulemma edustat pasnaruskeita pronssiajan paljasjalkaisia paimentolaisia tai mitä lie.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-43.png

        Voisi sanoa että HEIMO nappasi mukaan tuosta valkoisen miehen vuosisadasta nimenomaan tuolta Napoleonin sotien ja ensimmäinen maailmansodan väliltä joka kyllä oli myös Suomenkin talouden kulta-aikaa. Tuossa alla olisi muuten lainaus suoraan Suomen Pankin omalta sivustolta.

        [Lainaus]
        Snellmanista tuli Langenskiöldin kuoleman jälkeen valtiovaraintoimituskunnan päällikkö. Periaatepäätös hopeakannan toteuttamisesta oli saatu Pietarista vuonna 1862. Tarvittavan hopean hankkimiseksi Suomi otti M.A. ROTHSCHILDIN pankkiiriliikkeeltä Frankfurtista suuren lainan. Laina jouduttiin kuitenkin käyttämään viljantuonnin rahoitukseen, joten hopeakantaan pääsy viivästyi. J.V. Snellman jatkoi kadon keskelläkin ponnistuksia markan sitomiseksi hopeaan. Niinpä 4. marraskuuta 1865 Aleksanteri II antoi asetuksen, jonka mukaan vain hopearaha (markka ja rupla) olivat laillisia maksuvälineitä Suomessa. Markka voitiin näin irrottaa epävakaasta seteliruplasta. Suomi oli näin palannut hopeakantaan ja saanut oman, kansallisen rahajärjestelmän.[Lainaus]

        Juu...arvaas kuka käytännössä pyörittää nykyään tätä pientä putiikkia nimeltä Suomi?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-3.png

        Tämän takia Suomella ei ole sen enempää omaa rahaa kuin varsinaista vaapata lääketeollisuuttakaan...joskin aihe varsinkin rahan suhteen on pikkuisen tuota monimutkaisempi.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-25.png

        Sanotaanko vaan että tuo Koiviston-Konklaavina tunnettu maanpetosliiga kirjaimellisesti hoiti homman kotiin!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-399.png

        Minkä takia kaikki laskut vielä tänäkin päivänä maksetaan noissa Babylonin huoran koukkunokka Euroseteleissä ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-35.png

        Upsista keikkaa. Yksi linkeistäni meni väärin....vai kuka tietää...ehkä kyseessä oli "tietoinen moka" Suomalaiseen kulttuurin kuuluva ahdasmielisyys ja muukalaisviha on todella mainitsemisen arvoista...en usko että se varsinaisesti on Koivistosta lähtöisin mutta tähän kulttuuriin todella kuuluu kaiken vieraan ja vierasmaalainen hyvin voimakas vihastaminen...mikä lienee yksi syy miksi Suomalainen syöpätutkimus suoraan sanoen on mitä se on!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-398.png


    • Anonyymi

      Meillä ei varsinaisesti leimata toisinajattelijoita. Suomen sana "leimaaminen" tai maalittaminen" on väärä. Meillä ei yksinkertaisesti OLE MAHDOLLISTA ajatella että tuota alla olevaa syöpäsientä voitaisiin hoitaa millään perinteisistä syöpähoidoista poikkeavilla menetelmillä.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-5.png

      Esim ruokasooda.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-189.png

      Tieteellinen nimitys siis Sodium Bicarbonaatti. Ainoastaan kuvan ylläosassa olevat solumyrkyt ovat Suomessa laillisessa käytössä. Alla oleva Sodium Bicarbonaatti sen sijaan on nimenomaisesti Valviran toimesta kielletty lääketieteelliseen tarkoitukseen.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-198.png

      Näyttöä Sodium Bicarbonaatin hoidoista syöpäsientä vastaan kyllä löytyy mutta...no...kun ei saa hoitaa niin ei vaan kertakaikkiaan saa!

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-190.png

      Meillä toisinajattelijoita ei varsinaisesti tarvitse "leimata" siitä yksinkertaisesta syystä että heitä ei ole ;=)) Kaikki jotka puhuvat esim ruokasoodan parantavasta voimasta ovat Suomalaisittain vain yksinkertaisesti kylähulluja ;=))

      https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2022/07/image-18.png

      https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2022/07/image-19.png

      Yksittäiset lääkärit jotka tekevät jonkun virheen...siis hyvin pienen LIEVÄN virheen joutuvat armotta erotetuksi järjestelmästä! Virheen ei suoraan sanoen edes tarvitse olla kovin suuri.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-14.png

      Esim lääkkeen suositteleminen potilaalle jota Valvira ei suoraan ole kieltänyt.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-15.png

      Lisää täällä mikäli aihe mitenkään eriksen sattuu kiinnostamaan

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-16.png

      Ja tuossa olisi vielä miehen oma haastattelu.

      https://mega.nz/file/ZRAlELjI#OKw8YPupH59kKzAQMgkLTXArMJWiv7XsDowZnym7Mng

      Toisin sanoen ei tarvita muuta kuin Valviran viranomaisen sormien napsautus niin NAPS!!!

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-17.png

      Lääkärinlupa lähtee alka aikayksikön!

      Ja tuolla olisi vielä miehen oma henkilökohtainen internet blogi mikäli kiinnostaa.

      https://villepontynen.blogspot.com/2022/02/valviran-salattu-elama.html

      Joten meillä Suomessa ei tarvitse varsinaisesti leimata mitään "neekerilääketietieeksi" tai "Ethiopialaisiksi poppakonsteiksi" Riittää vaan että kaupallinen lehdistö(joka saa noin 90% tuotoistaan mainostuloista) ei mainitse kyseisestä aiheesta käytännössä yhtään mitään ;=)) Koska olemme käytännössä äärimmäisen induvidualistinen yhteiskunta on vastarannan kiiskit todella helppo eristää yhteisöstä...eli siitä vaan tekemään podcasteja Ville sen jälkeen kun lääkärinlupasi on peruttu + vaimo & lapset kaikonneet!

      https://www.youtube.com/watch?v=1j661oNBGgo

      Järjestelmän ei ole pakko varsinaisesti "Vainota" toisinatattelijoita. Ihmiset on saatu uskomaan tähän "valkoisen miehen" lääketieteeseen niin vankasti että ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa.

      Mieleen tulee epäilemättä Suomen ehkä kuuluisin eturauhasyöpätapaus...toisin sanoen Mikael Jungner.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000853112.html

      Mies joka meni kirjaimellisesti Amerikkaan saakka hoitaman eturauhastaan jotta ei menettäisi mieskuntoaan.

      [Lainaus]Kun tieto syövästä tuli, Jungner kieltäytyi leikkauksesta, sillä se olisi ehkä kadottanut mieskunnon.[Lainaus]

      Eli mitäs teit Jungner? Ruiskutitko vähän Sodium Bicarboinaattia eturauhaseesi yksityisellä Klinikalla Meksikossa?

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-201.png

      Että saatiin Stondis pysymään miehellä vielä reippaassa 50-vuoden iässä ja tuo syöpäsieni häippäsemään?

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-221.png

      Tosin tuollaista voi käytännössä valmistaa itsekin jos osaa. Minulla oli tapana sekoittaa ruokasoodaa tuommoiseen Melassimönjään ennenkuin siis siirryin käytännössä syöpäsieni vapaalle dieetille noin kolmisen vuotta sitten.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-354.png

      Kas näin se toimii! Ei ole yhtään mitään syytä varsinaisesti LEIMATA yhtään ketään! Koska on olemassa vain yksi valkoisen miehen lääketiede...eikös juu ;=))

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-44.png

    • Anonyymi

      Sodium bicarbonate inhibits the reaction [doxorubicin results in increased expression of FN1 protein]

      The NF1 gene is a classic tumour suppressor gene on chromosome 17. Its product neurofibromin is an important negative regulator of Ras cellular proliferation pathways [3-7]

      The NF1 gene revisited
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4171599/

    • Anonyymi

      Berberiinin hyödyt!



      Berberine: An Important Emphasis on Its Anticancer Effects through Modulation of Various Cell Signaling Pathways https://shorturl.at/pvLM9

    • Anonyymi

      What to know about vitamin B17

      B17 and cancer

      People have used vitamin B17 as a cancer treatment since the 1800s, either alone or as part of a program of treatments. However, clinical trials on animals and humans have found no evidenceTrusted Source that laetrile is an effective cancer treatment. Evidence suggesting it is effective is largely anecdotal or originates from unsupported opinions.

      Some test-tube studies suggestTrusted Source that laetrile may reduce the occurrence of tumors by affecting the genes that help them spread. However, there is no evidence that vitamin B17 would have the same effect in a living human body. Studies in humans are rare, as not only is vitamin B17 unlikely to be effective, it can cause serious side effectsTrusted Source and even from cyanide poisoningTrusted Source.

      Summary

      Vitamin B17, also known as amygdalin and laetrile, is not actually a vitamin. Instead, it is a drug derived from plant substances. People may consider using vitamin B17 to treat cancer, but no evidence supports it as an effective treatment and actually highlights the potentially severe adverse effects of its use.

      Notably, no human studies suggest any benefit of vitamin B17 as a cancer treatment, noting that it can cause cyanide poisoning, especially if a person takes it orally in tablet form. Cyanide poisoning can lead to mild-to-severe side effects and could even be fatal. https://www.medicalnewstoday.com/articles/b17-vitamin

    • Anonyymi

      Aion nyt todeta että olen pikkuisen eri mieltä monen täällä kirjoittavan kanssa varsinkin ruokasoodan parantavasta voimasta.

      Mutta koska olen ihan samaa mieltä tuosta B-17 vitamiinista heitän nyt teille pikkuisen luun eli siis dokumentin jonka voitte mennä joko katsomaan tai sitten lataamaan itsellesi omalle koneelle tuosta Megaupload osoitteesta;

      https://mega.nz/file/pcJgxRbS#DbznASqBflrTil7UH2z9sToEERQ1e_UzaRjW600XN0o

      Latasin sen Youtubesta pitkän aikaa sitten. Liittyy syöpäsivustooni jonka olen nyt päättänyt uusia. Itseasiassa teen sitä juuri nyt parhaillaan. Mutta suosittelen lataamaan sen ja sitten katsomaan MediaPlayer Classicilla.

      https://sourceforge.net/projects/mpc-hc

      Juu on totta että nuo luontainen syaniidi apriikosin siemenissä todella parantaa syövän...mutta oikea kysymys on...MIKSI!?

      • Anonyymi

        Mikä siitä tekee sellaisen että se kohdistuu vain syöpäsoluja vastaan?

        Myrkky kun on myrkkyä koko keholle nautittuna.


      • Anonyymi

        Että nyt olet siis löytynyt yhden aineen, joka parantaa kaikki yli 200 eri sairautta, jotka kuuluvat sanan "syöpä" alle. Melkoinen ihmepilleri.

        Älä viitsi jakaa moista disinformaatiota. Tässä kuitenkin leikitään kuolettavan sairauden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että nyt olet siis löytynyt yhden aineen, joka parantaa kaikki yli 200 eri sairautta, jotka kuuluvat sanan "syöpä" alle. Melkoinen ihmepilleri.

        Älä viitsi jakaa moista disinformaatiota. Tässä kuitenkin leikitään kuolettavan sairauden kanssa.

        Olen kommentoijien kanssa täällä suoraan sanoen ihan samaa mieltä siitä että hyvin oleellinen kysymys TODELLA ON mikä tarkalleen ottaen tämä SYÖPÄ siis oikein on?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-191.png

        En suoraan sanoen voi hirvittävän aktiivisesti varsinkaan tässä viestiketjussa juuri nyt kommentoida tätä aihetta. Sanotaanko että olette hyvin oleellisen kysymyksen äärellä ja tuo B17-todella on nimenomaan LUONTAINEN CYANIIDIYHDISTE-eli se siis tappaa kyllä kyseisen SYÖPÄSIENEN mutta valitettavasti ajan ja tilan puutteen vuoksi en kykene tätä asiaa täällä sen syvällisemmin juuri nyt käsittelemään!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-221.png


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kommentoijien kanssa täällä suoraan sanoen ihan samaa mieltä siitä että hyvin oleellinen kysymys TODELLA ON mikä tarkalleen ottaen tämä SYÖPÄ siis oikein on?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-191.png

        En suoraan sanoen voi hirvittävän aktiivisesti varsinkaan tässä viestiketjussa juuri nyt kommentoida tätä aihetta. Sanotaanko että olette hyvin oleellisen kysymyksen äärellä ja tuo B17-todella on nimenomaan LUONTAINEN CYANIIDIYHDISTE-eli se siis tappaa kyllä kyseisen SYÖPÄSIENEN mutta valitettavasti ajan ja tilan puutteen vuoksi en kykene tätä asiaa täällä sen syvällisemmin juuri nyt käsittelemään!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-221.png

        Juu, olet kyllä kohtalaisen tehokkaasti spämmännyt kaikki ketjut täyteen näitä linkkejäsi.

        Mutta tähän vastaamiseen sinulla menee 3 sekuntia aikaa: Yritätkö nyt oikeasti väittää löytäneesi yhden aineen, joka parantaa kaikki ne sairaudet, joita kutsutaan syöväksi? Yksinkertainen kysymys, johon voi vastata kyllä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olet kyllä kohtalaisen tehokkaasti spämmännyt kaikki ketjut täyteen näitä linkkejäsi.

        Mutta tähän vastaamiseen sinulla menee 3 sekuntia aikaa: Yritätkö nyt oikeasti väittää löytäneesi yhden aineen, joka parantaa kaikki ne sairaudet, joita kutsutaan syöväksi? Yksinkertainen kysymys, johon voi vastata kyllä tai ei.

        Yksinkertainen kysymys todellakin!

        Ensinnäkin olen yrittänyt tehdä internet sivustoa kyseisestä aiheesta.

        Se epäonnistuu aina hyvin yksinkertaisesta syystä...nimittäin Casualiteetti...

        https://mega.nz/file/SDIxFCzK#4lWHM-h1P8af8T60nfWH0V6mPaeflbZcr8zinl3e8V0

        Mitä on kasualiteetti?

        Casualiteetin pitäisi tässä tapauksessa kyetä vastaamaan hyvin yksinkertaiseen kysymykseen eli siis MIKSI Suomalainen syöpähoito on niin epäonnistunutta?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-64.png

        Tähän on olemassa VAIN yksi hyvin yksinkertainen vastaus!

        Kasualiteetti näin hyvin yksinkertaisesti sanottuna on Syy-Seuraus suhde!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-65.png

        Kasualiteettia on kuitenkin hyvin vaikea selittää siitä yksinkertaisesta syystä että ihmiset eivät HALUA hyväksyä sitä!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-400.png

        He eivät toisin sanoen HALUA hyväksyä totuutta!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-3.png

        Tämän takia kasualiteetin hyväksyminen on vaikeaa...ja siitä kirjoittaminen suoraan sanoen VIELÄKIN VAIKEAMPAA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen kysymys todellakin!

        Ensinnäkin olen yrittänyt tehdä internet sivustoa kyseisestä aiheesta.

        Se epäonnistuu aina hyvin yksinkertaisesta syystä...nimittäin Casualiteetti...

        https://mega.nz/file/SDIxFCzK#4lWHM-h1P8af8T60nfWH0V6mPaeflbZcr8zinl3e8V0

        Mitä on kasualiteetti?

        Casualiteetin pitäisi tässä tapauksessa kyetä vastaamaan hyvin yksinkertaiseen kysymykseen eli siis MIKSI Suomalainen syöpähoito on niin epäonnistunutta?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-64.png

        Tähän on olemassa VAIN yksi hyvin yksinkertainen vastaus!

        Kasualiteetti näin hyvin yksinkertaisesti sanottuna on Syy-Seuraus suhde!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-65.png

        Kasualiteettia on kuitenkin hyvin vaikea selittää siitä yksinkertaisesta syystä että ihmiset eivät HALUA hyväksyä sitä!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-400.png

        He eivät toisin sanoen HALUA hyväksyä totuutta!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-3.png

        Tämän takia kasualiteetin hyväksyminen on vaikeaa...ja siitä kirjoittaminen suoraan sanoen VIELÄKIN VAIKEAMPAA!!!

        Olenko löytänyt taika-aineen joka toimii syöpään 100% varmuudella?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-70.png

        No näin lyhyesti sanoen EN siitä hyvin yksinkertaisesta syystä että jotkut syöpäsienen mutaatiot yksinkertaisesti ovat PARANTUMATTOMIA!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-66.png

        Huom! Kuvan ERITTÄIN PAHAN LAATUINEN aivokasvain on nimeltään Glioblastoma Multiforme. Alunperin ajattelin pistää tänne kuvan erittäin pahanlaatuisesta ja pitkälle edenneestä Sarkooma luukasvaimesta joka on kehittynyt mustaan mutaatioonsa...eli siis syöpäsienen viimeiseen vaiheeseen!

        Erinäisistä syistä pääosin ajan ja tilan puutteesta päätin etten nyt niin tee koska aikaa suoraan sanoen ei minulla todellakaan ole kovin paljoa. Mutta tuolla alla sitten puolestaan kuva HYVÄNLAATUISESTA AIVOKASVAIMESTA!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-67.png

        Ja tuossa alla vielä ihan erikseen videona selitys MIKSI normaalista aivosienestä kehittyy tuommoinen osittain tummentunut ja useimmiten myös hyvin pitkälle leikkaamaton HIRVIÖ!!!

        https://mega.nz/file/fHJ1HZyJ#nSN_Latjz5g4Wh4FwIgu6Ig6QrW7gyBK4q9_Kee5KZI

        Eli yritän tässä nyt autistisilla sepustuksillani epätoivoisesti selittää teille kasualiteettia ;=))

        Mutta yleislääkkeenä KYLLÄ uskon löytäneeni jotain joka auttaa noin 90% syövistä...tosin sillä edellytyksellä että hyväksytään että minä en todellakaan "löytänyt" yhtään mitään vaan käytin hyväksi tietoa joka jo ennen tätä oli yleisesti saatavilla.

        https://mega.nz/file/eax0VbpY#nj2fHZ_zCogAkUiM9e-cvoAKe5uSWhXs6BhSvAdUpu4

        Kyse ei toisin sanoen ole mistään minun henkilökohtaisesta "löydöstäni"

        https://mega.nz/file/CHhDHALA#SjONJskjSgtREQBsqLFUJg-R-WY-FiswZMn1U4-Wsgo

        Annan sinulle pienen vinkin Suomijuntti! Tahot jotka kontrolloivat meitä pyrkivät varsin systemaattisesti hämärtämään fiktion ja todellisuuden välistä eroa. Tästä seuraa...no...suoraan sanoen varsin mielenkiintoisia reaktiota ;=))

        https://mega.nz/file/SfRU0SgI#_olT5MbruPV6g4d8gPz6pGOoCjwH_CqzzfNXx_lW3_s

        Tästä kannattaisi suoraan sanoen lähteä liikkeelle! Se että SINÄ et ole kuullut tästä viittaa suoraan sanoen että olet TYHMÄ ja kun ottaa huomioon varsinkin Suomijunttien tasapäistävän koulutulaitoksen yleisen tason niin tämä ei todellakaan tullut minkäänlaisena yllätyksenä ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-68.png

        Mutta aion nyt lähestyä tätä kyseistä nimenomaista aihetta vertauskuvalla!

        Eli siis mitä sinä oikein näet kyseisessä kuvasarjassa?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-401.png

        En kysy KETÄ sinä näet vaan MITÄ SINÄ NÄET!!?

        Kykenetkö vastamaan tähän nimenomaiseen kysymykseen Suomalaisen suoranaisesti?

        Otan vielä toisen esimerkin!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-69.png

        Älä vastaa minulle KETÄ sinä näet vaan vastaa minulle MITÄ sinä näet?

        Huom! Jos sanot "Suomalainen nainen" niin valitettavasti vastasit kyseiseen kysymykseen VÄÄRIN ;=))

        Vasta kun hyväksyt totuuden siitä MITÄ SINÄ OIKEIN NÄET kykenet hyväksymään kasualiteetin! Et kykene siihen juuri nyt koska yhä elät ns "ruususen unessa" koskien Suomalaista syöpähoitoa. Elät unessa siitä että on olemassa joku kansallinen tai rodullinen entiteetti nimeltä (((Suomi))) joka kuumeisesti pyrkii taistelemaan kyseistä Syöpäsientä vastaan!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-398.png

        Vasta kun olet hyväksynyt tämän totuuden kykenet hyväksymään ratkaisun ongelmaan.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-5.png

        Mutta Suomijuntti ei yksinkertaisesti HALUA tehdä sitä...koska niinkuin vanha viisaus sen meille opettaa niin totuus sattuu ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-71.png

        Toisin sanoen lainatakseni taas jälleen tuota surullisen kuuluisaa Matrix elokuvaa...there is no spoon ;=))

        https://mega.nz/file/GDACkKpa#Q7qThbUWrABU9-g70uvBosOKv1dQja45OM1dq7q2UVE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko löytänyt taika-aineen joka toimii syöpään 100% varmuudella?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-70.png

        No näin lyhyesti sanoen EN siitä hyvin yksinkertaisesta syystä että jotkut syöpäsienen mutaatiot yksinkertaisesti ovat PARANTUMATTOMIA!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-66.png

        Huom! Kuvan ERITTÄIN PAHAN LAATUINEN aivokasvain on nimeltään Glioblastoma Multiforme. Alunperin ajattelin pistää tänne kuvan erittäin pahanlaatuisesta ja pitkälle edenneestä Sarkooma luukasvaimesta joka on kehittynyt mustaan mutaatioonsa...eli siis syöpäsienen viimeiseen vaiheeseen!

        Erinäisistä syistä pääosin ajan ja tilan puutteesta päätin etten nyt niin tee koska aikaa suoraan sanoen ei minulla todellakaan ole kovin paljoa. Mutta tuolla alla sitten puolestaan kuva HYVÄNLAATUISESTA AIVOKASVAIMESTA!!!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-67.png

        Ja tuossa alla vielä ihan erikseen videona selitys MIKSI normaalista aivosienestä kehittyy tuommoinen osittain tummentunut ja useimmiten myös hyvin pitkälle leikkaamaton HIRVIÖ!!!

        https://mega.nz/file/fHJ1HZyJ#nSN_Latjz5g4Wh4FwIgu6Ig6QrW7gyBK4q9_Kee5KZI

        Eli yritän tässä nyt autistisilla sepustuksillani epätoivoisesti selittää teille kasualiteettia ;=))

        Mutta yleislääkkeenä KYLLÄ uskon löytäneeni jotain joka auttaa noin 90% syövistä...tosin sillä edellytyksellä että hyväksytään että minä en todellakaan "löytänyt" yhtään mitään vaan käytin hyväksi tietoa joka jo ennen tätä oli yleisesti saatavilla.

        https://mega.nz/file/eax0VbpY#nj2fHZ_zCogAkUiM9e-cvoAKe5uSWhXs6BhSvAdUpu4

        Kyse ei toisin sanoen ole mistään minun henkilökohtaisesta "löydöstäni"

        https://mega.nz/file/CHhDHALA#SjONJskjSgtREQBsqLFUJg-R-WY-FiswZMn1U4-Wsgo

        Annan sinulle pienen vinkin Suomijuntti! Tahot jotka kontrolloivat meitä pyrkivät varsin systemaattisesti hämärtämään fiktion ja todellisuuden välistä eroa. Tästä seuraa...no...suoraan sanoen varsin mielenkiintoisia reaktiota ;=))

        https://mega.nz/file/SfRU0SgI#_olT5MbruPV6g4d8gPz6pGOoCjwH_CqzzfNXx_lW3_s

        Tästä kannattaisi suoraan sanoen lähteä liikkeelle! Se että SINÄ et ole kuullut tästä viittaa suoraan sanoen että olet TYHMÄ ja kun ottaa huomioon varsinkin Suomijunttien tasapäistävän koulutulaitoksen yleisen tason niin tämä ei todellakaan tullut minkäänlaisena yllätyksenä ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-68.png

        Mutta aion nyt lähestyä tätä kyseistä nimenomaista aihetta vertauskuvalla!

        Eli siis mitä sinä oikein näet kyseisessä kuvasarjassa?

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-401.png

        En kysy KETÄ sinä näet vaan MITÄ SINÄ NÄET!!?

        Kykenetkö vastamaan tähän nimenomaiseen kysymykseen Suomalaisen suoranaisesti?

        Otan vielä toisen esimerkin!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-69.png

        Älä vastaa minulle KETÄ sinä näet vaan vastaa minulle MITÄ sinä näet?

        Huom! Jos sanot "Suomalainen nainen" niin valitettavasti vastasit kyseiseen kysymykseen VÄÄRIN ;=))

        Vasta kun hyväksyt totuuden siitä MITÄ SINÄ OIKEIN NÄET kykenet hyväksymään kasualiteetin! Et kykene siihen juuri nyt koska yhä elät ns "ruususen unessa" koskien Suomalaista syöpähoitoa. Elät unessa siitä että on olemassa joku kansallinen tai rodullinen entiteetti nimeltä (((Suomi))) joka kuumeisesti pyrkii taistelemaan kyseistä Syöpäsientä vastaan!

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-398.png

        Vasta kun olet hyväksynyt tämän totuuden kykenet hyväksymään ratkaisun ongelmaan.

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-5.png

        Mutta Suomijuntti ei yksinkertaisesti HALUA tehdä sitä...koska niinkuin vanha viisaus sen meille opettaa niin totuus sattuu ;=))

        https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/10/image-71.png

        Toisin sanoen lainatakseni taas jälleen tuota surullisen kuuluisaa Matrix elokuvaa...there is no spoon ;=))

        https://mega.nz/file/GDACkKpa#Q7qThbUWrABU9-g70uvBosOKv1dQja45OM1dq7q2UVE

        Hyvä. Jos et ole löytänty ainetta, joka parantaa kaikki syövät, älä sitten mene kirjoittamaan, että: "Juu on totta että nuo luontainen syaniidi apriikosin siemenissä todella parantaa syövän"

        Tässä ihan oikeasti leikitään vakavilla asioilla. Syöpä on myös henkisesti kova järkytys. Tällöin tuollaisen disinformaation välittäminen on yksiselitteisesti täysin moraalitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Jos et ole löytänty ainetta, joka parantaa kaikki syövät, älä sitten mene kirjoittamaan, että: "Juu on totta että nuo luontainen syaniidi apriikosin siemenissä todella parantaa syövän"

        Tässä ihan oikeasti leikitään vakavilla asioilla. Syöpä on myös henkisesti kova järkytys. Tällöin tuollaisen disinformaation välittäminen on yksiselitteisesti täysin moraalitonta.

        Moraalitonta on että ylläpito ei anna minun vastata sinulle ansaitsemallasi tavalla ;=))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä tekee sellaisen että se kohdistuu vain syöpäsoluja vastaan?

        Myrkky kun on myrkkyä koko keholle nautittuna.

        B17 vitamiini ,eli amygdaliini sisältää 2 glygoosi molekyyliä 1 bentsaldehyydi ja 1 syanidi molekyyliä.
        Mutta se hajoaa vasta kun joutuu kosketuksiin beta glugoosidaasi entsyymin kanssa.
        Sitä entsyymiä on hyvin vähän terveissä soluissa, mutta syöpäsoluissa sitä on runsain määrin.
        Näin ollen vapautunut syanidi ja bentsaldehyydi tappavat vain syöpäsoluja.

        Asia tietenkään käytännössä ei ole aivan niin yksinkertainen.
        On myös muita tekijöitä,jotka vaikuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B17 vitamiini ,eli amygdaliini sisältää 2 glygoosi molekyyliä 1 bentsaldehyydi ja 1 syanidi molekyyliä.
        Mutta se hajoaa vasta kun joutuu kosketuksiin beta glugoosidaasi entsyymin kanssa.
        Sitä entsyymiä on hyvin vähän terveissä soluissa, mutta syöpäsoluissa sitä on runsain määrin.
        Näin ollen vapautunut syanidi ja bentsaldehyydi tappavat vain syöpäsoluja.

        Asia tietenkään käytännössä ei ole aivan niin yksinkertainen.
        On myös muita tekijöitä,jotka vaikuttavat.

        Miten käytännössä hoitaa syöpää ja millaisia tuloksia on saatu , voi lukea Philips Binzellin kirjasta ALIVE AND WELL

        http://www.whale.to/m/binzel2.html


    • Anonyymi

      JOO uusi vitamiini tuli avaruudesta tämä ABDE+ vitamiini, sen toi NASA:n juttu kivien mukana asteroidilta, poistaa kaikki sairaudet heti kun otat yhden pillerin..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe