AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Keskusteluketju on täynnä. Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu
 /   /  /  / spiritismi

spiritismi

500 Vastausta 226 186 Lukukertaa
miten tätä peliä pelataan ja voiko pelata netissä mitenkään??

älä pelaa

Spiritismi on soppa, johon ei kannata lusikkaansa heittää. Pimeyden voimien kanssa ei leikitä.

niin

spiritismi on vaarallista jos siihen uskoo(liikaa, koska jossain on löydetty ihminen jätesäkissä kuolleena spiritismin jälkeen, itse voisin kokeilla kaveripiirissä, jossa ei kukaan ota tosissaan

HELlOOUUUU

Pelin ideahan on se että jos sä uskot vahvasti että jotain "pahoja " henkiä on olemassa niin rupeat mielessäsi pelottelemaan itseäsi se vie ihmisiä mielisairaalaan ja hyppimään silloilta jos uskoo liian vahvasti mutta jos et usko niin ei tapahdu mitään!:DDD

apuva!!

iltana pelattii kavereitten kaa sit nii mun kaverilit lähti käsi sijoiltaa et se ei oo vaa vaan peli stana se on totta !!

lol

ei jumalauta mitä porukkaa "wikipediassakin on ihan vedenpitäviä todisteita"! aijaa että uskokaa kaikki mitä netissä sanotaan.

Uskoo ken tahtoo

Pimeyden voimia? Pah, lastentarhan kimblekin on pelottavampi.

niin

spiritismi on vaarallista jos siihen uskoo(liikaa, koska jossain on löydetty ihminen jätesäkissä kuolleena spiritismin jälkeen, itse voisin kokeilla kaveripiirissä, jossa ei kukaan ota tosissaan

ootko varma!?

ookko ite pelannu? ei saa ali-arvioida jos ei ole kokemusta!

...

ootko ite..? O:
ja onks kiva peli..? O_o

x___x

oli nyt ihan pakko saada sanoa, mutta spiritismi ei TODELLAKAAN ole mikään PELI!!! Ärh, ärsyttävää että kaikki luulevat niin. Olet nyt ilmeisesti käsittänyt kaiken väärin.

Olen samaa mieltä "usko vaan" -kanssa!

!!!

TOTTA !! kaikki luulevat spiritismin olevan peli mutta se ei ole ! on tullu kokeiltuu ja se muuten toimi. uskoo kuka tahtoo mut jännää se on.
: B : - joo se toimii vaan jos uskoo siihen monet on oottanut ja oottanut.. sitä että se muki liikkuisi ja on joutunut mielisairaalaan sen takia kun on tullu hulluks siitä..

trauma

apua pelasin sitä mun kamujen kaa ja oli lähellä kuolemaa. aluks ku alotettiin mun yks kamu kysyn et ootko piru paikal se sano kyllä sit mun kamu sano eyt anna merkki se sano et mee peilin etee!!! mun kamu meni ja näki jotain ja käveli vessaan eikä sanonu mitään..Me yritettiin puhuu sille mut se ei vastannu. se ei ees kuullu ku me puhuttiii..!!!!

se oli ollu vessas jo 15 min. menin kattoo ja näin verta ja sen aivan uudet vaateet lattiala riekaleina!! hyi hirveet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säihkädin ihan hirveest . yhtäkkiii joku otti mua jaloist ja vetti maahan.. onneks kamut tuli ja repi mut pois..... olin lähellä kuolemaaa!!! se mun kamu joka meni vessaan niin kuoli !!! ja mä jouduin mielisairaalaan. siihen hylättyyn mielisairaalaan joka on okholmassa! mut laitettiin sinne eristykseen. koska sain raivo kohtauksii ja näkyjä..... olen nyt 86 vuotias ja vieläkin muistelen sitä kauheaa aikaa mieli sairaalasta..... eli ei MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA PELATA SPIRITISMII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tämä on suomenettu englantilaiselta keskustelu sivulta)... tämä on totta usko tai älä!!!!

entinen hullu

Mäkin olin siellä, olen 89 vuotias. Muistan sen miehen, pelattiin ristinollaa siellä, pehmustetussa huoneessa.
hei mä muistan ! olin siel kas . oli se hirveetä .....

0_o

aluks ku luin näitä juttuja nii olin sillee ett joo mitä soopaa mutta kun kuulin mitä mun joilleki sukulaisille on tapahtunu nii uskon kaikki on mahdollista varsinkin tässä spiritismissä.. Olen vannonu että en koskaa edes kokeile spiritismin "pelaamista",, en koskaan vaikka maksettaisiin..

kusetusta

vittu mitä kusetusta!!!!!!!!!!!! spiritismi voi kyllä toimia ja ehkö jollain lailla uskon et toimiikin. (omakohtasii kokemuksii) mut toi menee jo "vähä" överiks ja vittuilun puolelle. huh huh.. järki käteen hyvä ihminen!!!

...

ai jumalauta jos uskot tollaseen... ei tollasta voi tapahtua jumalauta... ite testaan spiritismiä ku oon vanhempi, tyhmempi ja lopetan olemasta absolutisti (eli olen kännissä) niin testaan kamujen kaa sit... pönttö. mä en usko tollaseen paskaan. siis joku 86v muka netis ees kirjottas tollasta...
älä ::D:D:D

te skitsot

mitä helvettiä te friikit jauhatte paskaa täällä heräkkää ny pellet

VISSII

Joo vissii tollasta tapahtuu juussstt -.-'' lapsellista tollasii keksiii

mä ja mun kaveri kokeiltii spiritismii kerran eikä tapahtunu mitää :/// ompass sairastaa!!! :oo

Spiritismi ei vittu oo mitää leikkii!

Se riippuu vähän, että onko hyvä henki vai paha henki. Spiritismissä, ei saa missään nimessä kysyä kuolemasta tai jumalasta, esim. älkää kysykö varsinkaan pahalta hengeltä, että ''milloin kuolen?'' tai ''kuka meistä kuolee ensimmäiseenä?''. Ja muistakaa kysyä lupa tältä hengeltä tämän pelin lopettamiseen, vaikka sitä ei kyllä peliksi voi kutsua.
Olen kerran kokeillut, ja luulen että se jäi viimeiseksi kerraksi!!! Kaverini poikaystävä sanoi hengelle: ''Anna jokin merkki.'' Ja sen jälkeen hänelle tuli jalkaan v-muotoinen jälki ja siitä on vieläkin hänellä jalassa arpi!!
Ja kaksi ystävääni ovat kysyneet äidiltään spiritismistä ja ovatko he pelanneet sitä. Toisen äiti alkoi huutaa raivona ja kielsi ystävääni koskaan kokeilemasta. Toinen taas sanoi, että on kokeillut spiritismiä nuorena. Ja kun ystäväni kysyi että minkälaista se oli ja mitä tapahtui. Sen äitin naama muuttui ihan kalpeaksi ja hän huusi, että älä koskaan kokeile sitä! Hänen äitinsä oli oikeasti ihan kalpea, olin nimittäin ystäväni vieressä kun hän silloin kysyi äidiltään!!

Spiritismihän on oikeasti tarkoitettu joskus että voisit puhua menneille ystävillesi/perheen jäsenillesi.

MUTTA NE JOTKA EIVÄT OLE KYSYNEET MITÄÄN MISTÄ VOISI TAPAHTUA MITÄÄN, NIIN TEILLE EI OLE SEN TAKIA KÄYNYT MITÄÄN! JA MUISTAKAA SEKIN VAIKUTTAA ETTÄ ONKO SE PAHA VAI HYVÄ HENKI!!
naapurissa venäjä

?

siis miten voin uskoo tota juttuu ? uskon kyl aika monii asioita mut toi on jo vähä liikaa sain vast tänäää kulla mu kaverilta tästä "pelistä" ja kysyin äidiltäkin tästä jutusta se sano et se on itekki kokeillu sitä eikä tapahtunu mitää

Nii varmaa

Juu tuommoinen on totta kai totta...
Tälläisen pikku teinin mielestä (joka btw pelästyy melkein varjoaan ja uskoo marssilaisiin) tuollainen on järjenvastaista... sanompavaa.
hyi vähän hirveetä... mun kaverin kaveri on pelannu sitä ja kysy et missä on piru se muki men i näihin kirjaimiin ja laitto e t e i s e s s ä sit ne meni kattoo eteisestä ni siel oli pirun silmät pelissä. sit ne viel kysy et anna joku merkki et oot täällä molempien puhelimet rupes soimeen ja oli tuntematon kastelukannu oli lentäny ulkona ovi oli narahdellut. yks mun kaverin isosiskon kaveri on pelannu sitä ja sit ne "heimot" sano et tuu ladolle keskiyöllä.. ja sit se käveli semmost ihmeen polkuu jota ei ollu ennen nähny siinä käveli puoleen väliin ja tuumi et nyt mä lähen takas ku rupes ukkostaa sit se salama osu siihen latoon aatelkaa jos se ois menny sinne ni se ois kuollu...
jööM, toi ny on ihan paskapuhetta... kun ''pelaa'' spiritismiä, pitää peittää peilit... stanan ääliöitä ootte jos uskotte tollaseen kusetuksee...

Moi

Ei o nin vaarallista, pelattiin hyvien henkien kaa, ja hyvin suju. ekas kerrast saatii lopetaa.

Et voi olla varma!

Kannattaako sanoa noin? mene jonnekin taloon jossa ei toimi valot ja koitappas pelata spiritismiä siinä sitten, ja yhtä-äkkiä jos kuuluu askelia niin älä laske housuisihi, spiritismi peliä ei kannata pelata jos ei todella usko että henkiä on olemassa.

jos ei usko..

totesit tuossa että spiritismiä ei kannata pelata jos henkiin ei usko, , kerroha miten kukaan täysijärkinen voi uskoa henkiin jos niistä ei ole ainuttakaan kokemusta? mistä löytyy se ensimmäinen?
'' Kannattaako sanoa noin? mene jonnekin taloon jossa ei toimi valot ja koitappas pelata spiritismiä siinä sitten, ja yhtä-äkkiä jos kuuluu askelia niin älä laske housuisihi, spiritismi peliä ei kannata pelata jos ei todella usko että henkiä on olemassa. ''

Joo sehän johtuu juuri niistä hengistä että kuuluu askelia. Esimerkiksi toista ihmistä ei siellä sitten millään voisi kävellä! Impossible! Asia selvä.

lopeta

lopeta toi tyhmä juttus koska suurin osa varmaan uskois spiritismiin jos tietäis siitä tai sit se lastentarhan kimble on susta pelottavanpi koska sä varmaan oot lastentarhalainen!!!!!
Sä ainakin kuulostat lastentarhalaiselta. -.-

moi

moi.. niin se ei oo mikään peli ja se oikeesti toimi ja mä oon kokenu sen ja jos et usko niin wikipediassa on siitä vedenpitävä todiste..

hah

wikipedia ja wikipedia, ootko sattumoisin kuullu että wikipediaa voi muokata kuka tahansa, vaikka sinä itte

o_0

no siis spiritismiä ei kannata pelätä, koska mun suvulla o siitä nii paljo pahoja kokemuksia.
'' Pimeyden voimia? Pah, lastentarhan kimblekin on pelottavampi. ''

Niin. Spiritismiin uskojat painukaa jo helvettiin.
Niin. Spiritismiin uskojat painukaa jo helvettiin.

Painu ite helvettii. onks sun pakko lukee jos et usko?
kokeilin itse tänään ekaa kertaa spiritismiä... aiemmin vain nauroin koko pelille ja väitin että aika hulluja pitää olla jos siihen uskoo.. mutta vaihtui ääni kellossa kun lasi oikeasti liikkui.. vaikka kenenkään muun käsi ei ollut lasilla... siinä meinasi jo paska tulla housuun samalla kun huusin kauhuissani...
sepä siinä onkin, nykyään kukaan ei usko ellei sitä itse koe. nimimerkillä kokemuksesta voin sanoa että tasantarkkaan kaikki toimii, se on vain tietyistä asioista kiinni ja yms, loput saa itse kiinnostuneet ottaa selvää ja perehtyä asiaan, ette pety!
Jos kukaan ei ota sitä tosissaan niin ei se kyllä toimikkaan... näin se vuan on
eli eiks se mikää siis oo totta et sä vaa niikku kuvittelet kaiken sillee et sillee tapahtuu? :D
muistakaa kysyä kohteliaasti ja fiksuja kysymyksiä :)
hmm. lue netistä tarkemmin !

jaajaa

oon pelannu ja pelata saa jos uskaltaa... mut se on todellaki skeerii... :/

Nojaa

Olen itsekin pelannut spiritismiä Olen kullut et siihe peliin voi oikeasti kuolla Kuolemisen aiheuttaa se että ihmisellä on alitaju koska ihminen teeke sen itse siinä pelissä mut muut pelaajat ei huomaa sitä koska alitaju näyttää erinlaisena

Viel

Suosittele pelaamaan sitä aamuisin koska kello 12 Henkion pahalla päällä kokemus on iha kaverinkaa kun pelattii sillon kun se halusi keskeyttää pelin niin me vaan jatkettii kaveri sai mennä kesken pelinkin jonnekin

Jep jep

paikkaas pitää kyl meki alotettiin johonkin 10 paikkeilla kun olin kamun tykköö yötä ihan rentose oli mut kello 11 se kävin vähän jo pahemmall pällä

älkää pelatko

älkää pelatko sen vaan sanon ei oikeasti kannata pelata IKINÄ.

jaahas

miks ei kannata pelaa?

moi

moi.. siks, koska siin voi oikeesti kuolla ja jos et usko niin kato wikipediasta tai muilta sivuilta googlesta..

Totta

Siihen voi kuolla kokeiltiin liikka varastossa koulussa kun saatiin
opelta kynttilä ja tarvittavat jutut...
Tapahtuma: suurin osa meijän luokkalaisista tytöistä ei uskonu koko soopaan mut sit kun se lasi liikku niin ettei kukaan oikeesti liikuttanu sitä nii meinas kuset housuun tulla EI IKINÄ KANNATA KYSYÄ KUOLEEKO JOKU LÄHIAIKOINA! me kysyttiin kilttelä asioita esim minkä numeron saan seuraavasta kokeesta ... mutta ne jotka ei usko niin koittakaa OIKEILLA "säännöillä"
ai niin kun katotte peiliin sen jälkeen saatatte nähä mustan hahmoin juoksevan takaanne!

Jep!

Niimpä! Mun kaveriki sano et jos sen lopettaa kesken saattaa kuolla. Hitsit ärsyttää noi haukkujat ku se oikeesti saattaa toimia ja ei kannattais henkiä koska ne voi alkaa kummittelee.
eli mitää henkii ei oo? :

Kuka uskaltaa? :O

No miä en o kokeillu tota, koska en uskaltanu. Meinasin kokeilla parin kamunkaa tai siis monen kamunkaa tota pelii, mut sen yhen äiti kiels.

jaaps

Siihe tarvitaa aito wiccalauta ja 5 henkilöä. ja en suosittele peliä.

moi

moi.. ei todellakan tarvii koska meitä oli kaks ja sitä voi pelata yksinkin ja me tehtiin ite lauta leivinpaperista..

VÄÄRIN

älä sekoita wiccaa ja spiritismiä...en haluaisi edes kirjoittaa noita kahta sanaa samassa lauseessa!!!

Terveisin, hyvän puolella oleva Wiccalainen

Yhdyn nimimerkkiin pupuna77

Älkää oikeasti sekoittako wiccaa ja spiritismiä!!! Wicca on ihan hyvä asia ja oikea uskonto, spiristimistä voi olla oikeastikin haittaa. Puheet kuolemasta ei oo leikkiä...

Terv. wicca

Verinen Mari...

Mee pimeel peilin etee ja hoe -verinen mari- niin kauan että eteesi ilmestuu nainen mustassa kaavussa olen koittanut niin se tulee siihen .....

en oo tullu hulluks.

re:Verinen Mari...

juu salee oot kokeillu ihanku et ois kuollu jos oiisit kokeillu X)

se on BLOOD MARY!

SE on blood mary eikä mikään verinen mari ja jos teet sen täys kuun aikaa niin se tulee ja tappaa sut en itse usko moiseen!

No voi hu0h

Oon pelannu spiritismii eikä siin tullu mtn erityistä!
Huoneessahan ei saa olla peilejä eikä pelistä saa poistua ilman lupaa huone pitää olla pimennetty ja sillee ja sinne ei saa tulla kukaan ilman ett kysytään lupaa.. Ja siin pitää olla joku A3 paperi vihkisormus ja lasi.
Ja siinähän ei saaa kysyä mitään. Piruista,saatanasta,jumalasta,jeesuksesta,hengistä ja sun muusta uskonnollisesta eikä kuolemasta tai tollaseasta ja ei saa poistuu huoneest ja pitää kysyy ett voidaanko lopettaa ja jos se sanoo ei niin sillon ei saa lopettaa.. Ja sitten kun se lasi menee hyvästi niin pitää ottaa sormet pois ettei joudu pelaa kauemmin.
Nii kumminkin tuskin joku 86 vuotias alkaa selittelee jotain oot varmaa ite keksinyt ton. Mutta oon pelannu spiritismii monesti ja pelaan sitä todennäkösesti huomennakin! :D
siihen pitää uskoa

no ehkäpä...

siis...no periaatteessahan spiritismin kanssa ei oo leikkimistä koska no...helvetti voi päästä valloilleen.mutta ei se mitenkään erikoista oo.
oon ite "pelannu" lukemattomia kertoja ja ei oo tapahtunu mitään muutakun mun kaverin käsi alko täriseen koska helvetti oli päässsy lasista pois(ei kokonaan).
voi vitun nappula!! spiritismis se lasi liikku sähkökentän avulla =P

spiritismi

Spiritismi se on tosi pelottavan mutta aika vaarallinen peli koska mun kamu kouli kun se pelas sitä

no just

ja että onkohan toi totta että kaverisi olisi kuollu.?! selitä hieman.sillä aion itse kanssa kokeilla tätä.

moi

kyllä siihen voi kuolla vaikka en oo sellasta ite kokenukkaa mutta se on totta

Ajattele!

Siihen voi oikeasti kuolla! Oon kuulu monta kertomusta esim: Yhet oli pelannu sitä peliä ja yksi oli kysyny et kuka kuolee? Ja henki vastasi että sinä. Ja se jäi seuraavana päivänä auton alle.
En edes kehtaa pelata jos joku mun läheisistä kuolee. Ja miks muka luotettavat ihmiset valehtelisi?
No jos ne valehtelisi ne haluaisi suojella muita siltä vaaralta! Koskaan ei saa kysyä et millon kuolee! Taattu kuolema.

OuNou ://

OMG, ihan totta? , mua oikeesti pelottaa, sillä mun kaveri aikoo oikeesti pelata sitä. pelottaa et sille käy jotenki.. se uskoo et henkiä on oikeesti olemassa, ja niin uskon mäki, mut just sen takia mä en uskalla kokeilla. mua pelottaa ihan hirveenä mun kaverin puolesta. :S

voi juma

hahah !! oon kokeillu ei tapahtunu mitää vammaset taikauskoset

pah

kyllä muuten varmaan tapahtuu... kokeile uudestaan sitä paitti youtubesta öytyy tehty video ja se ei läheskään aina toimi ekalla kerralla koska sen pitään tottua suhun ja wikipediassakin on paljon juttua tosta

samaamieltä

niinpä oon pelannu sitä eikä tapahtunu mitään.. :D

Totta

Se Spiritismi juttu on totta. Mun kaverin isä ku oli joku 15v niin sen mun kaverin isän luokalla oli yks tyttö. Se tyttö rupes pelaa Spiritismiä ja oli tullu hulluks. Se joutu mielisairaalaan ja se juoksi laiturin päästä suoraan veteen ja hukutti ittensä..

KAMALAA!

varovasti!

ei kannata puhua ikinä pahoille hengille! ne saattavat juuri aiheutta tuota ihmisille. kysykää ensin että onko henki valosta..

mut...

Mut siis jos se "henki" on niiku "paha" nii saax silt kysyy et saax lopettaa pelin...?? Ite oon pelannu 2 kertaa ja toimmii... henget oli valosta ja saatii lupa lopettaa.... Mut mitä jos se on pimeydest se henki?? Ent sit??

varovasti!

ei kannata puhua ikinä pahoille hengille! ne saattavat juuri aiheutta tuota ihmisille. kysykää ensin että onko henki valosta..

joujoujoujouspiritismmm

kerra mun isoveli puhu ja se sai saatanalta turpaan

ei hätää

sitä ei tarvii pelata jos sitä todellakin "pelaa" aivan oikein eikä utele ja ihan oikeeseen aikaa ja se vaan että sen jälkeen ois hyvä rikkoo lasi ja polttaa leivinpaperi mikäli sen laudan on tehny ite että ne kaikki henget lähtee ja menettä voimansa me tehtiin niin mun kamun kaa eikä asia oo jääny vaivaan mua. ja sit viä yks että sitä ei saa lopettaa kesken ja jos onn ihan pakko lopettaa niin pitää huuta kolme kertaa "jeesus kristuksen nimessä lopeta" ja sillonkin jos se jää vaivaan sua kauaks aikaa ja sit ei saa pelin aikana kattoo peiliin koska voi nähä saatanan..

Me tehtiin kanssa...

..sellain että rikottiiin lasi ja poltettiin leivinpaperi. Ensin kysyttiiin että onko se hyvä ja se sano kyllä. Mut sit se alko puhuu et mun sisko ja mun bestis kuolee. Enkä haluu et ne kuolee :( Siin tuli ensin että 6 6 6. Kysyttiin että mitä se meinaa ja sit siinä tuli että se yks kuolee.

Moi Ounou

Hei!
Hyvä että olet huolissasi ystävästäsi, mutta olen ystäväni kanssa pelannut spiritismiä. Meille kummallekkaan ei ole käynyt mitään. Joten ei kannata olla peloissaan ja koita pelata kerran niin saattapi pelko lähteä.

hyvä tyyppi

"OMG, ihan totta? , mua oikeesti pelottaa, sillä mun kaveri aikoo oikeesti pelata sitä. pelottaa et sille käy jotenki.. se uskoo et henkiä on oikeesti olemassa, ja niin uskon mäki, mut just sen takia mä en uskalla kokeilla. mua pelottaa ihan hirveenä mun kaverin puolesta. :S "

oot todellakin hyvä kamu ja sellassii on harvassa. (maki uskon henkiin)
nii muaki se ei antanu mun syyä pätkistä xD
kerran ku olin pelannu sitä ja sit menin nukkumaa alko kuuluu outoja ääniä oven ulkopuolelta sit ku menin kattoo nii siel oli lauri ja se sano et pasilan uuet jaksot tulee nyt. no sit mää menin tv ääreen ja aukasin sit lauri oli yhtäkkii kadonnu. mävaa katoin tv sit se yhtäkkii oli sile teeveen takana ja sano et: se ei antanu mun syyä pätkistä!!!

kyselen

hei tahtoisin tietää miten sitä pelataan siis en pelataakseni sitä vaa haluun tiätää

en suosittele

oon kuullu juttui mun läheisilt ja kavereilt siihe juttuu ei kannata lähtee mun kaverin sisko oli polttanu sen laudan ja se oli aina ilmestyny uudellee ja uudellee sinne ja sit mun kaverin kellaris ku ne oli pelannu siel nii kaikki hyllyt oli aamul tippunu seinilt se ei oikeest oo mitää leikkiii se on sairast vaik joku ei usko nii kokeilee ite onneks vaa mun ei tarvii vastaa seurauksist meinaa ne ei välttämät oo hyvät

jahah vae nii

esimerkkinä, luin netist sellaiset jutskan että tyttö porukka ol pelanna spiritismiä ja "henki" oli sanonut et viimeinen joka talost poistuupi nii kuolla tupsahtaa, ämmät oli lähteny juokseen hirveet kyytii ulos paniikis ja yks oli sit kaatunu portais ja kuollu! Pitää olla melko sairas mieli että uskoo tuommosen paskaan! " APUA! ÄLÄ KYSY MILLON KUOLLAAN, KOSKA SILLON KUOLLAAN HETI!!!!!!!!!!! "

lukekaa tää!

pelattiin kaveriporukalla spiritismiä, ja sitten kesken pelin paukautin kovaäänisen pierun.. onko vaarallista?

OiKEESTI LUKEKAA

pierasin ja päivän päästä repes perse ja nyt on vaipat!!

SPIRITISMIN KARMEIMMAT TIEDOT&KOKEMUKSET

mä ainaki uskon. Ja mulla on pahoja kokemuksia molemmista spiritismeistä. Kysykää mitä mieleen juolahtaa. Mä oon asian tuntia. :P Meinaan mä peaan useemmin sitä jos ei käytetä lautaa koska se on karmeampi. Ja puolet paree ja mä kerran pelasin sitä ja lähin samoihin aikoihin rumputunnille ja näin kun yks kuollu henkilö käveli tiellä.Se spiritismi ei oo leikkii. kerranki mun kaverilta murtu käsi autio talolla ku se oli vaan menny sinne ilman mitään syytä. Hän oli varmaan vähä koukus. Se spiritismi on karmee! {`-´}

koira....:(

Mun koira kuoli...ku pelasin.

pimeää

Kerran pelasin spiritismiä kaverin kanssa yölä.
Henki ei meinannu päästää pois ja otettiin vaan käsi pois lasilta ja silloin huone pimeni vähäks aikaa. Ei näkyny yhtään mitään muuta kuin mustaa sit valoisuus palasi kaverikin näki tämän.

Mietin vaan : //

Ollaan kokeiltu mun kamun kaa. Se ei onnistunu. Meil oli ekal kerral 4 paperii teipattuna yhteen ja me oltiin vessassa. Ei sillon peitetty peilejä ku ei tiedetty. Sit meil oli AIKA iso lasi. Öö.. Sit meil oli siin 2 kynttilää. Lasi ei liikkunu. Yhes kohtaa ne kynttilän liekit alko riehuu sillai IHAN hullun lailla! Mut se loppu vähä ajan pääst ku me koko ajan laitettiin valot päälle ja pois.
Tokal kerral otettiin Pelkkä leivinpaperi ja 3 kynttilää. Peitettiin myös kaikki peilit ja kaikki heijastuvat. Sillon ei taas tapahtunu MITÄÄN! Voiko se johtua siitä että me pelättiin ihan sikana alus? Vai siitä että ei ollu lautaa alla? Vai siitä että kirjaimet oli aika sotkusesti? Tai siitä että kynttilöit oli liikaa tai pelaajia vaan 2? Me oikeesti uskotaan että se lasi liikkuu mut se ei koskaan liiku. Ja muutenkin uskotaan TOSISSAAN tähän!
Minkälainen lasi suurinpiirtein? Minkälainen se pentagrammi on? Ja onko tuo peli saatananpalvontaa? Voiko sen leivinpaperin HAUDATA mielummin kuin POLTTAA? Ei kai se haittaa jos peli ei oo onnistunu ja silti on laittanu valot päälle kesken pelin?
Haittaako se jos on VESSASSA pelaamassa? Pitääkö se lasi siis rikkoa pelin loppuessa jos peli onnistuu/ ei onnistu? PLIIS!! VASTATKAA! Me halutaan saada mahdollisimman tarkka tieto!! PLIIS!

AUTTAKAA!!

Siit verinen mari jutust.. Pitääkö sanoa -verinen mari- vai -bloody mary-? Tapahtuuko siit mtn kauheeta? Näkeekö painajaisii ? >D Ei kai se ilmesty viel sen jälkeenkin?
Mut sit viel spiritismistä..
Onko siit joku nettipeli? Jos on niin saanko sen osotteen?

Ollaan kokeiltu mun kamun kaa. Se ei onnistunu. Meil oli ekal kerral 4 paperii teipattuna yhteen ja me oltiin vessassa. Ei sillon peitetty peilejä ku ei tiedetty. Sit meil oli AIKA iso lasi. Öö.. Sit meil oli siin 2 kynttilää. Lasi ei liikkunu. Yhes kohtaa ne kynttilän liekit alko riehuu sillai IHAN hullun lailla! Mut se loppu vähä ajan pääst ku me koko ajan laitettiin valot päälle ja pois.
Tokal kerral otettiin Pelkkä leivinpaperi ja 3 kynttilää. Peitettiin myös kaikki peilit ja kaikki heijastuvat. Sillon ei taas tapahtunu MITÄÄN! Voiko se johtua siitä että me pelättiin ihan sikana alus? Vai siitä että ei ollu lautaa alla? Vai siitä että kirjaimet oli aika sotkusesti? Tai siitä että kynttilöit oli liikaa tai pelaajia vaan 2? Me oikeesti uskotaan että se lasi liikkuu mut se ei koskaan liiku. Ja muutenkin uskotaan TOSISSAAN tähän!
Minkälainen lasi suurinpiirtein? Minkälainen se pentagrammi on? Ja onko tuo peli saatananpalvontaa? Voiko sen leivinpaperin HAUDATA mielummin kuin POLTTAA? Ei kai se haittaa jos peli ei oo onnistunu ja silti on laittanu valot päälle kesken pelin?
Haittaako se jos on VESSASSA pelaamassa? Pitääkö se lasi siis rikkoa pelin loppuessa jos peli onnistuu/ ei onnistu? PLIIS!! VASTATKAA! Me halutaan saada mahdollisimman tarkka tieto!! PLIIS!

Kuule..

ei kuule kannata enää kokeilla se on saatananpalvojien peli polttakaa lautra ja kaikki muuki jäämistö tää o hyvä neuvo mee psykiatrille

Tutki ensin ennen kuin mölötät

Kuinka tietämätön olet??
Saatananpalvoja on siis TÄYSIN eri asia kuin pakana. Peli harjoittaa yhteyttä pakanallisessa hengessä eikä missään vaiheessa palvo saatanan tarpeita. Pakanaksi voidaan kutsua muun muuassa ateistia tai wiccaa jotka eivät kumpikaan todellakaan liity mitenkään saatanan palvontaan. Kaikki täysin tuollaiset ihmiset jotka kieltävät ovat yleensä himouskovaisia, jotka eivät halua nuorien poistuvan "hyvän" ja "turvallisen" uskon perukoilta.

...

Niiiin Yhdistetäämpäs taas jälleen wicca ja spiritismi samaan . . .

Ja pakanauskontoja wicca ja ateismi? Millähän perusteella ateismi mahtaakaan olla pakanauskonto kun ateistit eivät usko mihinkään. Suomenkielellä kieltävät mihinkään uskomuksiin uskomisen..

???

häh. onko niitä kaksi spiritismi peliiki??

Jaa

Elikkäs miten tämä spiritismi mennee ilman lautaa?

...

no just ... varmaan

moi

moi

HAHA!

Vähänkö hajosin x)

Kokemuksia.

Oon kokeillu. Meki sillo luultii et se o vaa joku hauska peli tai jtn, mut. Ei khyl oo. Se oli kauheet, ja jäi traumat. Ku me kysyttii alus, ootko hyvä vai paha, nii se liikku heti siin kynttilän valos meijä silmien edes. Se muodosti hitaasti sanan P-A-H-A. Me mentii heti iha paniikkii. Se oli kauheeta. Me nostettii heti lasi, revittii paperi ja puhallettii kynttilät. Me mentii ulos, ja heitettii se lasi tiiliseinään ja heitettii sit järvee palaset. Ei ollu oikeesti mtn lastenleikkiä. Kaikil meil on tuntunu kaikkii juttui ku me ollaa yksin kotona, vaik ennen en oo pelänny ikinä. Kukaan ei melkee usko, mut nii siinä vaa kävi. Kukaan meist kolmest, ei IKINÄ aiota kokeilla tota uudestaa. Ei kannata!

oikeest totta? :O

onks se oikeest totta? :O mite se VOI olla mahollista et joku lasi liikkuu siin ym ym ym!?! :/

...

Henget liikuttaa sitä..

.

haista ny jo vittu
Joo ja lehmät lentää.
voi vitun henki XD sähkökenttä liikuttaa sitä vitun pelle...jos koitat pelata jollai paska paperilla nii se ei liiku ..koska ei oo sähkökenttää

traumoja

Mun äiti oli joskus nuorena menny johonkin spiritismi kerhoon kamujens kans, ne oli "pelannu" sitä ja lasi oli liikkunu... se ketä sitä kerhoo
piti, sai kolmannen kerran kamalat traumat kunnes sit joutu hoitoo.. sen tyypin selkään ketä piti sitä kerhoo oli muodostunu raapimis jälkii ja kuutonen, siis sen yön jälkeen ku se oli spiritismiä "pelannu".

NO KYLLÄ!

KYLLÄ KAI SE LASI LIIKKUU KUN SITÄ JOKU ÄÄLIÖ LIIKUTTAA
no älä :D:D

niin

niin kyllä aktiivinen paha on ihan yhtä totta kun jumalakin. raamattu sanoo että jumala loi saatanan ja pirut kilpailijoiksen.
Kerrotko missä kohtaa, mä haluisin lukee sen??
Ai? mikäs raamattu sulla on? paholainen on langennut enkeli joka on taivaasta tippunut ja jos oikein muistan niin nimi oli gabriel mutta tästä en oo varma ;)

asd

se oli lucifer. ja vittu mitä skeidaa tää koko spiritismipaska on. vittu ootte hulluja kaikki jotka siihen uskoo!!!!

ei oo totta!

turha pelätä olen jo aikuinen ja olen yrittänyt ja ei toimi.ne tekee työksi sitä vastatkaa tähän jos uskotte ja ne tekee sitä työksi rahan takia.

..j

eikä mä oon vasta 12 v mut tehtiin se kaverin kaa ja se toimi ja säkin oot jo aikuinen niin miten et voi tajuta tota että se toimii jo wikipediassakin on iitä vedepitäviä todisteita ja mä muuten uskon siihen vaikka meille ei mitään sattunutkaan

moi

moi mä uskon sua ainakin koska me kokeiltiin sitä ja se oli mun eka kerta meille ei tapahtunu mitään mut se oli vaan niin hirveetä kun se lai vaan lähti itestään liikkuun vaikka ensin luulin t sitä liikutti mun kamuni... enkä enää ikinä aio kokeilla ja me poltettiin se lauta ja rikottiin lasi..

ounou.. ://

ounou, liikkatunnin jälkee kokeiltiin spiritismiä laudan kaa. joillaki toimi mulla ei, vaikka uskon oikeesti spiritismiin. Noh, nyt mun kaveri aikoo oikeesti vakavasti koittaa spiritismiä ja mua pelottaa ihan kauheena, jos kaikki jutut, mitä muille on käyny, pitää paikkansa.. :S

ei herranjumala:D

"siis olin kavereitten kaa kellarissa , ja pelattii spiritismiä. Sitte se yks niist kysy millon se kuolee ja sit se henki sano et "nytte". Sit se meni iha paniikkii ja kuoli" sit me jouduttii mielisairaalaa" :D Tollasii tääl kuulee, Ei me muut jotka ei uskota tuohon peliin voidakkaan tositaa etteikö henkiö ole. Mutta tekään teijän tarinoiden perusteella ette voi todistaa meille mitään. Täällä vähänkuin kiistellään siitä onko totta vaiei. Veikkaan että yli puolet noista on paskapuhetta. Mutta joku rehellinen voi olla oikeassa ja kertoa totta. Ja jos jotkut on pelannu sitä ja joutunu mielisairaalaa, nii miten ne tänne voi noin fiiliksis kertoo siit pelist. Enmä ainakaa vois :DD

moi

noi ainakin suurin osa on varmasti totta koska wikipediassakin kerrotaan siitä
Koettakaa uskoa, ei wikipedia mitään todista! En kommentoi tohon spiritismi juttuun mut siis hei haloo wikipedia on vaa sellane nettisivu, jota kuka vaan voi mennä täydentämään!

SPIRITISMISTÄ

Yks mun kaveri jäi auton alle. Se kerto myöhemmin että se oli sinä iltana pelannu spiritismiä. Onneksi se ei kuitenkaan kuollu.
En tiiä uskaltaisko kokeilla, on mulla myös tuttuja jotka on pelannu eikä oo oikeen toiminu. Voihan tuo autojuttu olla sattumaakin.
Kuulostaa aika älyttömaltä. Ihmiset tykkää pelotella toisia tahallaan ja liiotella juttuja, netissä on paljon keksittyä. Kun ihminen uskoo itse tosissaan johonkin se alkaa kuvitella ja näkemään hallusinaatioita yms. Ajatelkaa vaikka mielisairaita nekin usko näkemäänsä tosissaan. Luin myös juttuja jos alkaa täriseen tai saa paniikkikohtauksen spiritismiä pelatessa pelosta niin muut alkaa heti luuleen että se on pirun riivaama... En oikeen usko spiritismiin.

spiritismi

me ollaan mun kaverin kanssa" pelattu" nuorena koko ylä-aste aika.. aluksi pelotti, mutta kun monta vuotta pelailtiin, ruvettiin jo heittämään läppää ja ollaan kysytty kaikki mahdolliset ja mahdottomat kysymykset. välillä lasi kaatui tasaisella, kun puhuttiin mitä sattui, mutta muuten monta vuotta tuntui menevän hyvässä yhteisymmärryksessä. mitään ei ole kummallekkaan tapahtunut eikä kumpikaan ole mitään nähty. näin 10 vuotta jälkeen päin mietittiin, uskaltaisiko taas joku päivä jutella.. se oli meille ajanvietettä ja tuntuu kuin kolmas kaveri olisi ollut.. en osaa muuta sanoa. se on minun kokemus..

nainen, nykyään 25v

joo mitenkähän tuota

miten tota pelataan ..en älynny..

Säännöt peliin

Sitä pelataan näin: Ois hyvä jos ois keskiyö, tai pimeää päivänvalossa se ei KAI toimi. Sit sulla pitää olla siinä kynttilöitä, Aakkoset (ne voi kai itekkin kirjottaa, johonkin paperille), Erillistä paperia.. Sitten voit kysyä kysymyksiä esim. "millon menen seuraavan kerran elokuviin" Ja "mukamas paha henki" vastaa sinulle, kirjoittamalla niillä sinun aakkosilla vastauksen mutta jos kysyt "millon MINÄ kuolen?" Hän [paha] voi laittaa vaikka että KUN KÄVELET KYNNYKSEN YLI! ja jos kävelet olet sen jälkeen jo kuollut. Siinä olikin pelin säännöt. LOPUKSI PAPERI ON POLETTAVA TAI REVITTÄVÄ!! [muuten ei hyvä seuraa]

Plussa tietoo: Jos joku näkee sinut pelaamassa tätä HÄN KUOLEE! Aikuisille ei saa kertoa tästä ainakaan jos on itse jo pelannut.

Peli

oisko missään suomenkielistä paikkaa netissä missä voi pelata?

OHJEET PELIIN!

Ota lauta ja kirjoita siihen: Kaikki aakkoset, numerot,kyllä,ei. sitten ota lasi ja laita se laudalle väärin päin, laittakaa kaikki pelaajat sormi KEVYESTI lasin päälle ja kutsukaa henkeä, mutta ei ole suositeltavaa kysyä kuolemasta tai tulevasta! ja muista kysyä lupa poistuessasi pelistä.

P.S.: jos sinua alkaa spiritismi pelin jälkeen pelottamaan olla huoneessa jossa sitä pelasit, ota suolaa ja sekoita sitä IHAN VÄHÄÄN veteen ja heittele/ripottele sitä huoneeseen sen pitäisi poistaa pahat henget huoneesta, ja se on yhtä totta kuin spiritismikin. eli jos et usko että suola ja VÄHÄ vesi poistaa pahat henget huoneesta, niin tuskin silloin on pelättävää koska henget ja että suola ja vesi karkoittaa henget ovat yhtä totta. mutta onhan jokaisella oma mielipide

Spiritismi

Moi. Onko totta kun jos joku aikuinen kuolee? Nimittäin me pelat
tiin ja mun kaverin äiti näki . vastaathan pian. t: Pepsodentti-95

Ei spiritismii voi kuolla!!!!!!

Ei voi kuolla tohopelii. Siin on vaa joku juoni et se näkee jotain häiriöitäxDDD.

Kokeile vaikka se ei ole pelottavaa itekki ooon kokeillu enkä oo kuollut mut olise aika pelottavaa.

Kuolet

oot siis sitä mieltä ettei siihen kuole vai? No sano se sit mun kaverille jonka äiti kuoli seuraavana päivänä ja tutulle jonka 2 serkkua joutu mielisairaalaan sen jälkeen! sä vaan et pelannu sitä oikein.. tuskin ees pelasit, kikatit vaan siinä vieres ja et: " ei tällänen sonta totta oo". Koita kunnolla niin näet! tai en suosittele. Jos Jumala vastaa niin kyllä saatanakin vastaa!

Spiritismi on sontaa

oon kokeillu, eikä mitään oo tapahtunu. Lasi ei oo liikkunu, kukaan ei oo kuollu. Spiritismi on maailman suurin huijaus, joka lähjtee yksin omaan pelaajan PÄÄSTÄ. Kokeilkaa ihan rauhassa, saatte vähän jännitystä.

et voi olla varma

kun pelasit,uskoitko siihen et lasi vois liikkua? jos kokeilet vain leikilläsi, eivät ne henget haluu ottaa yhteyttä!!!toisaalta se voi olla humpuukiakin,mutta niin monta tarinaa on kerrottu!! MITÄ JOS se onkin totta?
sanon kaikille,että älkää koittako sitä kuoleman peliä, sillä mitä tahansa voi tapahtua!!! ÄLKÄÄ KOKEILKO!!

nii joo mm..

mie kans tavallaa uskon siihe mut tavallaa en!! mite se voi olla mahollist et lasi liikkuu jossai paperil ym..?! :O mut sit taas en kyl usko et kaikki on keksiny kaiken omast päästää!! :O mut en itte uskaltas kyl kokeilla! :/

En mäkää..

En mäkää usko, ja sitten kans uskon..
En kyllä uskalla kokeilla, mutta aijjon..
Kannattaako??

kannattaako kokeilla?

kannattaako spiritismiä kokeilla? Uskon henkiin ja oon kiinnostunu hengistä. Oon vaa lukenu nii monii kuolematarinoita etten tiiä uskaltaako kokeilla. Kokeilisin sitä isälläni, mutta pelkään, että joku kuolee tai vaikka iskä tai joku muu näkee (ja kuulemma sit kuolee).

mmm

so siis tietysti ois parempi että et okkeili koska siihen voi kuolla mutta tavallaan jos kyssy hyvä asioita niin siinä vaan sitten periaatteessa puhutaaan kuolleille.. kokelin ja se oli tosi pelottavaa kun lasi vaan yhtäkkiä alko liikkuun ilman että me tehtiin mitään ja pitää ain a pelata hyvällä EI pahalla ja älä van pelaa yksin. mä en tiä mut mä varmaan suunnilleen kuolisin pelkoon..

kyl se toimii!!

Kaikille tiedoks jotka ette usko, se toimii! ette ehkä vaan pelaa oikein. =d mut se toimii ja se lasi oikeesti liikkuu!! =D Mut siihen voi ehkä kuolla, mulla tuli että yks siitä piiristä kuolee, en haluu et se kuolee koska sitä ilman en voi elää...:( HAHA! repesin toi on kyllä totta, älkää nyt ottako sellain et nauraisin koska se yks kuolee.. vaan kun kuulostan ihan kusettajalta! EN OIKEESTI KUSETA! pitäkää vaan hulluna.. ei haittaa vaikkette uskoiskaan koska ite oon aina uskonu aaveisiin ja mua kiinnostaa sellaset jutut..

,,,

toi on niin sontaa mitä sä puhut.. jos jumala on olemassa niin yhtä hyvin saatana ja helvettikin on...

; d

tää spiritismi on humpuukia ! ku on pelannut sitä peliä niin tai sen aikana niin sä kuulet tai näät jotain kummallist mitä ei oikeesti tapahdu.
kato oikeesti ei tapahdu mitää se on vaa siit ku pelkää/jännittää niin paljon...mut tää on mun käsitys asiasta enkä usko edes koko spiritismiin se on täyttä puppua XDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXD

:_:

Se saattaa kuulostaa pelottavalta. Ja minunkin mielestäni se kuulostaa pelottavalta. Kun ihmiset pelaavat sitä heidän mielikuvituksensa on niin korkealla että he uskovat melkein kaiken. Mutta ihan taikauskoa tuo on. En ole itse pelannut koska en usko siihen. Käyttäkää omaa järkeänne se ei voi olla totta!!

tcdfvgh

se muuten on totta ja ennen kun tuut tänne ouhuun sontaa niin kannattais kokeilla sitä paitti sen voi kattoo esim. wikipediasta ja sekin sanoo että se toimii. ja ojs jumala vastaa niin saattanakin vastaa

Kuoleminen

Niin, kavereiden kanssa pelattiin, kysyin ihan pokalla "Millon kuolen?" peli vastasi "Kun nukut"... Iski ihan vitunmoinen paniikki ja nukuin kaverin luona ensyön valotpäällä, heräsin keskellä yötä siihen kun rintakehään sattu ihan vitusti, kun olisi sydämestä ottanut! ÄLKÄÄ KOKEILKO TÄTÄ PELIÄ!!!!

hei!

moi!kerta olet pelannut niin mitä siinä tapahtui ja mitä kysymyksiä kysyit?

Joo

No joo... ei ihme. Sä et uskonu siihe! Siihen pitää uskoo! Ei se muuten toimi!

haloo

ei tietenkää kuole...ihmiset vaa värittäää näit asioita ei oo totta!!uskon itse tähän ja olen pelannu sitä joten älä usko noit juttui!!

tfyvghb

hei siihen VOI kuolla eiu todellakaan kaikki kuole ja jotkutb ei ees pelaa sitä oikein.

Spiritismi & Hyvä henki.

Minä pelasin, tuli vain hyvä henki, meillä oli raamattu, ja kaksi kirjaa, se lasi liikkui vimmatusti, enkä edes koskenut siihen, en voi uskoa! O__O

Aaa

Tarkoitin kaksi kynttilää.

kynttilöist

nii et eiks spiritismiin tarvi pariton luku kynttilöit? liittyiskö se parillinen luku kynttilöi mitenkää siihen et tuli hyvä henki eikä paha..?

WTF

mitä RAAMATTU vaikka siinä ollaan Saatanan kaa tekemissä??

henkien

siinä ollaan henkien kanssa tekemisessä eikä "saatanan" tai "jumalan"

spiritismistä!

kuoleeko siihen jos joku näkee minut pelaamassa? eihän sitten kuole jos joku pelaa minun kanssani? ootko itse kokenut?

hgfgfhmnh

mutta se ei oo saatanan palvomista

hei jos menee tonne nettisivulle....

niin onko se sama asia ku pelais oikeesti, meinaan, et onks siit heti saatanan palvoja tai jotai.....???

Vastaus

Kyllä se on sama asia ...

spiritismi

pelasimme kaverini kanssa spiritismiä englanniksi koska ajattelimme että se olisi mielenkiintoisempaa , kyseltiin silt kaikkee et onks se hyvä vai paha , sitte jonku ajan päästä ksyttiin et onks se ruma ja se sano että "M-A-Y-B-E"sitte kysyttiin et saadaaks me lopettaa ja se sano et ei saaatais lopettaa sitä ja sitt me vaa lopetettii se ja sitte ku meillä oli ikkuna auki nii se rämähti kiinni ja sitte Siihen tuli sellanen säröillä piirretty pentakrammi joka muuttu punaseks,soitimme kaverini kanssa vanhemmilleni ja menimme olohuoneeseen istumaan . vähän ajan päästa koirani alkoi haukkua ja murista kaverilleni , ajattelimme että sillä oli kakkahätä, laskimme sen vapaaksi parvekkeelle jonne se voisi vääntää ulostuksensa.
noin puolentunnin päästä menin katsomaan oliko koira ja valmis puuhussaan , kun huomasin että pelkkä kaulapanta oli parveke toulin päällä, huusin koiraani mutta ainoa mikä kuuli huutoni oli minun ystäväni joka tuli pian jo parvekkeelle katsomaan .

yht äkkiä koirani ilmestyi puskasta mukanaan paperilappu jossa oli verinen jarruraita.
nostin koiran syliini ja huomasin että sen takapuolesta tuli verta.ajattelin että sern juoksut olisivat alkaneet, muuta muistin että se koirani on poika.
äkkiä tiirailklessani koirani takamusta parvkkeen ovi meni kiinni, niin kovalla vauhdilla että koirani alkoi haukkua, ja mitä enemmän se haukkui sitä enemmän sen takamuksesta tuli verta.

onneksi puhelin oli mukanani ja yritin soittaa eläinklinikalle mutta siellä ei vastattu .

istuimme kaverini kanssa puutarhatuoleille odottanmaan vanhempiani, jotka olivat tulossa kaupasta kotiin autolla ja mopedilla .
tovin istuttuamme koirani rupesi ulvomaan ja vikisemään, ihmettelimme mikä sillä oli, mutta äkkiä koira kaatui maahan ja näytti elottomalta. ajattelimme että se on kuollut, mutta kun menimme katsomaan sitä lähempää se nousi äkkiä ylös ja hyökkäsi kaverini kimppuun. pian kaverini makasi maassa koirani raatelemana ja koirani makasi jälleen maassa elottoman näköisenä. tälläkertaa en uskaltanut mennä katsomaan koiraani koska ajattelinettä se voisi hyökätä minunkin kimppuun joten menin kiertämällä kaverini luokse katsomaan kaverini laitaa. Huomatessani että kaverini oli pyörtynyt soitin hätänumeroon mutta sielläkään ei vastattu . hätäännyin ja aloin hakata parvekkeen ovea minkä jaksoin . äkkiä kuulin oven käyvän, josta vanhempani tulivat ihmeissään katsomaan mitä minä parvekkeella tein keskellä talvea.
he huomasivat että kaverini makasi verisenä maassa he kiiruhtivat hänen luokseen ja soittivat ambulanssin, ihmettelin että heti kun vanhempani soittivat hätänumeroon heille vastattiin välittömästi .
isäni kantaessa kaveriani ambulanssille äitini meni katsomaan koiraa, joka myös makasi maassa aivan kylmänä .

lähdin katsomaan minne kaverini vietiin ja löysin hänet sairaalasta siteet silmillä.muutaman viikon päästä kaverini pääsi pois sairaalasta spoulisokeana kylläkin . koulussa hän käyttäytyi todella oudosti, eikä hän puhunut minulle sen koommin . ihmetelin kun matematiikan tunnilla ystaväni otti takkinsa pois ja huomasin hänen käsivartensa viiltely jäljet, mutta kun yritin kysyä mikä häntä oikein vaivasi hän vain mulkaisi minua pelokkaasti ja ja keskittyi taas tehtäviinsä .

ajattelin että jotain kamalaa on tapahtunut hänelle kotiin palattuaan ettei ole päässyt vielä shokista eroon . ajattelin ilmoittaa jäljistä jollekkin mutta en saanut muita ideoita kuin ilmoittaa hänen äidilleen . kauhukseni sain tietää numeropalvelusta että kaverini äiti on kuollut viime yönä,joten ajattelin että annan asian olla joka, päätökseni oli kuitenkin aika tyhmä sillä nyt kun olemme 25 vuotiaita ystäväni on joutunut kellokosken mielisairaalan suljetulle osastolle , josta ei tule koskaan pääsemään pois , ja aina välillä hoitajat ovat soittaneet minulle ja kysyneet miksi ystäväni mutisi aina itsekseen ja raaputteli pentakrammeja lattiaan...

Joten jos on mitenkään mahdollista yrittäkää pysyä KAUKANA spiritismistä.

hyi saakeli jos toi on totta

ite oon ollu jonku aikaa aika uteliaana ja halunnu kokeilla tota "peliä" mutta toisaalta en tosiaan halua minkään henkien vihoja itelleni tai kavereilleni.
kerran kuitenki kokeilin kaverin kanssa sitä. se ei kuitenkaan toiminu, koska meillä oli juomalasi, se oli varmasti liian painava. jotain siinä kyllä tapahtu; meillä oli pari kynttilää siinä ja toinen yhtäkkiä alko kallistumaan kumoon kun pyydettiin merkkiä. pyydettiin sitten että saadaanko lopettaa. vastausta ei tietenkää tullu kun lasi ei liikkunu mutta lopetettiin kuitenki.
en sit tiä olikse kynttilä ihan sattumaa vai liikuttiko sitä jokin ihan muu.
no tän jälkeen kyllä tapahtu muutamia juttuja. pari sellasta, jotka saatto olla ihan mun mielikuvitusta että se tarkottais jotain, mutta pari, mistä ei voi erehtyy.
pari päivää tän kokeilun jälkeen olin käyttämässä meidän koiraa ulkona pimeeseen aikaan tuttua lenkkipolkua pitkin. siinä polulla oli vähän metsää kummallakin puolella. sitten koirani alko hidastella ja vilkuili arkana ympärilleen. siinä sitte alko vähän karmia mutta oli se aika jännä, tavallaan en pelänny yhtään vaan päinvastoin oli omalla tavallaan turvallinen olo. no, rauhoittelin koiraa ja hoputin sitä eteenpäin. sen häntä oli ehtiny jo mennä ihan koipien väliin, se ei koskaan ollut käyttäytynyt niin. sitten yhtäkkiä häntä nousi aivan pystyyn piikkisuoraksi (koirallani on kippurahäntä)(katsoin jostain, että tämä tarkoitttaisi uhkaa/vaaraa) ja koirani oli valppaana. kattelin sinne metsään ja yritin nähä jotain kun siellä selvästi koirani mielestä oli jotain pelottavaa. sanoin sitten itsekseni että jättäkää meidät rauhaan. kun koirani ei rauhoittunut, sanoin vielä saman ääneen. sitten kun kävelimme kohdan ohi, koirani rauhoittui, mutta se katseli kuitenkin pitkään taaksepäin sitä aiemmin.
sitten semmoistra tapahtui että telkkari sekoili välillä, antenni oli mennyt jotenkin huonosti tai jotain, äitin piti soittaa siitä. enää sitä ei tosiaan tapahdu.
kaverilleni tapahtui enemmän kummia. hänellä on seinillä pari julistetta ja ihan normaalisti pysyvät kiinni. yhdellä seinällä hänen sänkyään vastapäätä kuitenkaan ei pysy millään mikään juliste. hän oli laittanu teipeillä ja nastoilla ja ties millä sitä kiinni mutta aina se irtosi! outoo.. nykyään se pysyy kun siitä on paljon teippejä. hän sanoi, että kerran näki julisteesta heijastuksena, että joku olisi hänen takanaan. se saattoi olla kuvitteluakin tietty, mut..
sitten hänelle tapahtuu nykyään sellasta, että kun hän vaikka ajattelee haluavansa kuunnella musiikkia, puhelin alkaa itsestään soittamana musiikkia, kun hän haluaa sammuttaa valot ne sammuvat jne..
ja kerran kun olin kaverillani me vähän hulluteltiin ja menin vessaan "karkuun". hän sulki oven ja alkoi sanomaan bloody mary monta kertaa. välttelin katsomasta peiliin ja hän sitten avasi kuitenkin oven. kun pääsin vessasta ulos sen huoneen lampussa valot räpsyivät, näin sen itse. myöhemmin kun menin vielä katsomaan, valot eivät räpsyneet ollenkaan. lamppu ei ollu lopussa.
joten tämmöstä mulle. olis vielä iheno nähdä sen lasin likkkuvan mutta en taida kuitenkaa pelata :/. "pelata"

trolli

succesfull troll is succesfull

LOL keksitty...

Ei hitto toi on nii keksitty juttu. xD

LOOOL

NO YLLÄRI !!!!

EINSTEIN !

lool

täyttä imaskaa! :D

ok

jos tämä on totta niin ei kyl kannattas spiritismii kokeillakkaa

Huhhuh

Ei teot tee susta saatanan-palvojaa. Mitä sä ite ajattelet?

oikeasti totta!

Kerran kun pelasin kaverini mökillä spiritismiä ja meillä oli ikkuna auki ja kysyttiin oletko hyvä vai paha henki lasi liikkui kohtaan p,a,h,a kysyimme oletko tässä huoneessa? lasi liikkui kohdalle o,l,e,n. kysyimme missä ? lasi liikkui kohtaan h,a,l,u,a,t,k,o n,ä,h,d,ä m,i,n,u,t ? sanoimme joo. ulkona tuuli kovaa ja verhot heilahtivat kun tuuli tuli sisälle. sen jälkeen peili tippui seinältä ja olimme ihan paniikissa ja kaverillani oli ville valon juliste seinällä ja säikähdimme kun juliste yhtä äkkiä repesi keskeltä kahtia. olimme vielä enemmän paniikissa. emme uskaltaneet tehdä mitään. puhelimemme olivat kiinni ja ne olivat kaverini sängyn päällä. vaikka ne olivat kiinni kummallekkin tuli tekstiviesti jossa ei ollut numeroa eikä nimeä. siinä luki 'olen täällä' ihmettelimme kaverini kanssa miksi siinä ei ollut nimeä eikä numeroa. heitimme puhelimet äkkiä sängyn päätyyn ja menimme lattialle istumaan. kaverini puhelin alkoi soida. katsoimme sitä ja siinä luki tuntematon. vastasimme ja puhelimen toisesta päästä kuului minä näen teidät. ääni oli kuin 70 vuotiaalla ukolla. kysyimme saako lopettaa ? lasi liikkui kohtaan ei. sitten otimme lasin ja heitimme sen ikkunasta päin puuta ja se meni rikki. sitten otimme laudan, juoksimme ulos ja poltimme sen keskellä tietä. kymmenen minuuttia myöhemmin telkkari meni itsestään päälle ja kauna2 rupesi pyörimään telkkarissa ja siinä oli juuri se kohta kun sitä kaunan naamaa näytettiin. sitten telkkarissa luki te olette saatananpalvojia. ja sen jälkeen emme ole uskaltaneet pelata.

....

:D no ei tietenkään oo!
mä luen tommosii juttuja varmaan joka päivä enkä silti oo mikään saatanan palvoja :D
enkä myöskään mikään "teini-angsty-gootti-hyypiö" ^-^ ihan normaali ihminen,mutta en oo kokeillut pelata kyseistä peliä ^^

hahhah

no ei todellakaa oo, ellei saatanal oo jotai nettipalveluu...

-l.,kmj

mutta se ei oo saatanan palvomista.

Miten tota nettijuttuu pelataan ?

NIIN SE TULI JO TOHON...

Haaaha

Onks pirul laajakaista :D ?

huijausta

Jos haluat pysyä järjissäsi, et pelaa. Se on täyttä huijausta. Ungalabungala kynttilä päälle, puhhpuhh, haamuja tulloo ku hanast, ungalabungala... WTF!? ei mitää järkee... Ja muuten!! jos se palikka sun kätes alla, joka liikkuu, ni lopettaa liikkumisen jossai vaiheessa, nii sun pitää vaihtaa paristot siitä, että pääsee taas fiilikseihin :)

PELATAKKO Vai Eikö Pelata??

Voiko tää oikeesti olla "vaarallinen" ku oon kuullut niit tarinoita et: joku tyttö oli pelannut tätä ja sit se nukahti, varmaan kesken pelin.. Tytölle oli ennustettu pelissä että ku kävelee kynnyksen yli niin KUOLEE sen äiti oli herännyt ja kantanut sen KYNNYKSEN YLI ja tyttö oli kuollut sen käsivarsille. :O Onx tää totta!? Vai haluux joku vaan pelotella mokomil peleil??
Vai onko tää vaan ihmisten kuvitelmaa ja harhaluuloja!? Ja kun alkaa pelottaan, niin ihminenhän kuvittelee vaik mitä.. Vaik se ei ois ees mahollista OTTAKAA KANTAA!! HALUUN TIETÄÄ ! :D

Ja sit, se kuulemma nostattaa jotain "pahoi henkii" esille, kuten S*aatanan.. Voisko tää liittyy jotenki TAIVAASEEN ja siel Jumala ja sit on se Helve**i ja jos siel on joku paha niin oisko tää sit sen palvontaa??

lol

hahaha

Käsitys

Oman käsitykseni mukaan, spiritismi on Saatanan eli pahan, jotan piruksi kutsutaan "jumalanpalvelus". Tätä kun harrastaa tietäen palvovansa pahaa, voidaan kutsua stanistiksi.

Korjaus

Käsittääkseni "stanisti" on yhtä kuin satanisti tuossa tekstissäsi?

Itseasiassa satanisti ei palvo Saatanaa tms. Elikkä ottakaahan selvää asioista ennenkuin tulette neuvoja jakelemaan.. Vaikkapa täältä http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi_pakanauus.shtml

Epätietoisuus on paska homma.

jup

se ON saatanan palvontaa!! ja se on tosi vaarallista älä kokeile!! ja se tyttö kuoli äitinsä käsi varsille pliis kaikki älkää ees kokeilko kosko se ON vaarallista ja siihen jää koukkuun!!

?!?!?!?

siis onks tää niiQ totta?!?!? ku oon kuullu kaikenlaist juttuu tälläsist ja mun sisko on ite pelannu eikä sil tai sen kavereil oo tapahtunu mitää!?!? vastatkaa pliiz?

ja muuten eihän siin tapahdu mitään jos niiQ pelaa sitä mut kysyy jotain kivoi kysymyksii esim: koska meen seuraavaks leffaa... meinaa ajattelin pelata mut jos sais tietoo??

No....

älä kokeile!!! Siis ÄLÄ KOKEILE! Vaikka kysyisit tommosii, niin pelaat kerranki niin joudut helvettiin. Se on saatanan palvontaa. Oot heti saatananpalvoja jos pelaat sitä! Ota se peli tosissas! OTA SE TOSISSAS!! Älä pelaa sitä, oo kiltti... ja siin voi sitä paitsi tulla et: katso kaappiin: voit nähä ittes tai jonkun muun siel kuolleena! Tai "Katso peiliin" ja ku katot sinne, et nää omii silmiäs... älä pelaa sitä... se on henkisesti, että ehkä myös fyysisesti vaarallista!

spiritismistä

Mielestäni Saatanan ovelin keksintö tähän mennessä on ollut saada ihmiset uskomaan että Häntä ei ole olemassa. Älkää pelatko spiritismiä, se voi olla hengenvaarallista!!

Vai leikkiä pimeyden voimien kanssa!

Spiritismi on uskonto haara myös

se joka väität spiritismin olevan leikimistä pimeyden voimien kanssa suositelen sinua lukemaan seuraavan osoitteen sivun KOKONAAN TARKASTI!!! Vaikka se onkin kovin pitkä!
http://www.freewebs.com/taikausko/spiritismi.htm

!?!?!?!?

mistä voi olla varma että joutuu helvettiin jos pelaa tota peliä....

??!!??!!

jotkut väittää et sihen tarvitaan musta raamattu tai sit valkonen vihki raamattu mut emt....

camille;

EI TOSIAAN!!! Raamattau ja ja ristejä, peilejä jne... EI SAA OLLA HUONEESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikä siitä helvettii joudu!

Spiritismi

Siis mitä muita siellä ei saa olla kuin ristejä,raamattuja ja ym.? et mitä siellä siis ei saa olla. aattelin kokeilla joskus.voiko kokeilla kotona? siis esim. omassa huonees tai jossain mut pimeässä.voitko Tiia lähettää mulle mailia et mitä siellä ei saisi olla ja pitääks ne sormet olla koko ajan siinä et voiko esim. nostaa housuja ja laittaa kädet takas :D jaa höm..miten se ns. henki reagoi jos joku pelaajista rauhoittaa jotain toista pelaajaa.

MACHOPILLUA!

DART VADER HUUTAA ET LOL SYÖ MUN LASER MIEKKA!

PIERUPILLUA !?!?!

TYÖNNÄ SE MIEKKAS ANUKSEEEES NAUTIN NAU>TIN NAUTAA

vitun tappi

hei vitun palikka "mie" ... spiritismi ei tod oo mitn saatanan palvontaa xDD se on rituaali xD

pelataanko vai eikö palata vastaus

tuo on iha täyttä paskaa suoraan sanottuna :DD toi on pelkkä legenda tarina josta on monta eri versiota :S

OKEI, OKEI

No Samapa tuo, en ees aikois. ... Sitä paitsi se viesti on puoli vuotta vanha >://

pelkää legendaa? ei tod!!!

jaa muka spiritismi on legendaa???
mun siskot ei valehtele mulle kun ne sitä on kerta pelannu ja mun äite eikä iskäkään huijaa ku ne sitä on pelannu!!!!!!!
mun siskon kaverinkaverille oli tapahtunu niin,että se oli kysyny tyhmänä ''kuka meistä kuolee ekana?'' ja sieltä oli sit vastattu että''se joka menee viimesenä ovesta'' tottakai kaikki oli rynnänny ovesta ulos ja juossu rappusia alas ja yks niistä oli kaatunu niin pahasti että niska taittu.
On myös semmonenkin,että kaverinkaverit oli pelannu(eri kaverit)ja kun yks niistä lähti menee just sen takia että sitä pelotti niin paljon ja kun se tuli takas paikalleensa se muisti unohtaneensa siihen pöydälle(missä ne pelas) meikkipeilinsä ja kun se oli laittamassa sitä peiliä pois,se näki saatanan siel peilissä.
Ja mun yks kaveri oli pelannu sitä myös ja nähny jotain saatanaan liittyvää unta ja kun sen äitikin on pelannu sitä niin sen äiti juoksi sen mun kaverin luo kun se mun kaveri alko kiljuun niin sen äiti sano''tunsiks säkin sen?'' eli niitten asunnossa oli käyny saatana. Ja jos joku väittää tollasta pelkäks legendaks ni just joo!! ei oo mitää legendaa!! ei mun vanhemmat tai kaverit valehtele!! ja jos kerta saatana on niin kyllä tuol ylhäälläkin joku on.

LOOOL

v*ittu nää on oikeesti tyhmiä.. mun äiti ja sikä ja sisko ei ikinä valehtele ne on pelannu sitä ja kaikkee on tapahtunu. niin mitä kaikkee ihme kun kukaan ei oo niistä kertonu yhtän vaan aina jostain kaverin kaverin kaverista ta i serkun kaverin kaverista tai mun isäpuolen lapsen naisesta vittu ! joo aina joku kuolee tai kituu ja joutuu mieli sairaalaan mut miksköhän se on aina kverin kaverin kaveri ?

paskaa ja vielä kerr PASKAA

etkö yhtää uuempii juttui keksiny oon kuulle tonki mi se tyttö kaatuu portais ainaki 5 kertaa ja aina toi samallaine et aika monesti on sun kaveris kaveri kuollu ja muutenki paska puhetta

hah

kertokaa miten tollanen vois tapahtua!!!!!
kaikelle on maallinen selitys!!!!
ei tollasta voi tapahtuu!(sitä ei tapahdu)
tää kaikki on sellasta paskaa!
voitte pelata sitä ei se lasi minnekkään mee!
lopettakaa lapsien pelottelu!
kohta nykyajanlapset eivät uskalla pelata enää afrikan-tähteekään!
(huom) HENKIÄ EI OLE OLEMASSA!!!!!!

Mistä

Mistä olet noin varma???
Miten voit todistaa etteikö olisi olemassa?

toi rappus juttu

toi vika kaatu rappusis juttu on varmaa 30 vuotta vanha legenda, sitä kerrottii jo sillon ku mä olin ekalla. Et en oikee usko tota et väität tota omakses, se on se perus mikä kerrotaan ku yritetään uskotella jollekkin että se on totta.

Piru sängyn alla...

Ei sitä tiedä, onko kyseessä paha henki vai hyvä, ellei kysy. Yhdelle kaverille kertoi lasi olevansa kuolema, ja kun tämä oli kysynyt, onko pirukin paikalla, oli 'henki' vastannut että kyllä, ja kun kysyttiin, missä piru on, niin 'henki' sanoi että sängyn alla. Noh, poika (joka on ystäväni) meni katsomaan, ja pyörtyi saman tien. Ei sitten tiedetä, mitä näki sängyn alla, mutta jokatapauksessa pyörtyi. Spiritismissä on paljon sääntöjä, joita olisi hyvä lukea, sillä monet asiat suututtavat henkiä, josta seuraa ikävyyksiä. mutta niin. tällaista

pah ja pah.

hah, jos saan sanoa niin tuo juttu on todella vanha, että tuskinpa on kaverillesi tuo tapahtunut.

Piru sängyn alla...

Oikeastihan tuo juttu meni niin, että veljensä tappanut mies joutui vankilaan, jolloin yöllä oli sängyn alta kuulunut meteliä ja sänky nousssut ja laskenut.

Kaveri oli kysynyt mikä hullu siellä riehuu, niin sängyn alta oli vastattu:- sama piru joka oli paikalla, kun veljesi tapoit.

Minä ainakin uskon..

Mä ainakin uskon siihen, että henget vastaa ja uskon myös noihin juttuihin mitä kerrotaan. En tietenkään kaikkiin, mut joihinkin kyllä. Mua kiinnostaa tämä aihe ja muutenkin sen pelaaminen. Olen pari kertaa yrittänyt ja kerran toimi, mutta mitään pahaa ei tapahtunut tai ainakaan vielä. Jos haluutte kokeilla niin siitä vaan. Kuolemasta en mielellään kysyisi.

JES!

WOOT mäki haluun pelata! Nyt oikeen inspiroiduin! Kuoliskoha ekalla kerralla? :D:D:D Kirjotan sit tänne ku oon kuollu.

kylläh...

vois kait tuota joskus kokeilla ku henget muutenki kiinnostaa ;) nii pitäs testata... vaan isäntä sanoo että ei se oo terveellistä kokeilla.... siihen ei kuole mutta saattaa tulla hulluksi tai vastaavaa... en usko nuihin kuolema juttuihin mutta hulluksi siinä voi tulla...

kannattaa varmaan kokeilla :D XD

vastauspelata vai eikö

siinäpä vasta kysymys voi vittujen kesä ja jöllien jäätynyt talvi
Tosta jutusta on ainaski tosi monta eri versioo. Vaikka silleen, että muuten sama, mutta isä oli kantanu sen pois ja silleen.

en tiedä

Pelottaa niin että taitaa tulla kuset housuun!

Älä usko tähän humpuukin

Kun johonkin huoneeseen on muodostettu spiritistinen piiri, samankaltaiset ajatukset, tunteet ja tahto synnyttävät magneettikentän. Ajatukset, tahto ja tunteet on keskitetty henkien kutsumiseen. Sellaisessa magneettikentässä, jossa auran sfäärit ovat täysin toisiinsa virittyneitä, leviää läsnäolevien sydämen pyhäköstä valoa ja voimakasta, puoleensa vetävää ja etsivää säteilyä. Valokimpuksi yhtyneenä ne voivat kasvaa valtavaksi voimaksi. Valo synnyttää myös ääntä, niin että piirin huoneessa värähtelee tietty sävel. Siten henget kutsutaan paikalle, eivätkä ne luonnollisesti anna odottaa itseään kauan, sillä nehän tarvitsevat kipeästi tarjottua yhteyttä eläviin. Ne saapuvat usein sankoin joukoin, toisinaan, muttei aina, niiden perässä seuraa laumoittain elementaaleja. Joskus tungos on todella mahtava.
On tärkeää, että saatu yhteys on oikea. Sen varmistamiseksi vahvin yksilö valitsee parhaimman meedion. Usein on hyvinkin vaikeaa tunkeutua piirin auran sfääriin. Koska samanlainen kuitenkin vetää samanlaista puoleensa, löytyy tietenkin jokin pääsykohta, ja magneettisen piirin avulla ilmakehäkin alkaa johtaa.

Ei oo totta! taidatte olla 10 vuotiaita

hahhah!!! Siis kuka nyt tollasta uskoo! mennään nettisivuille ja kerrotaa jotai kivoja pikku juttuja kuten nyt vaikka "tyttö kuoli heti kynnyksen ylitettyään!" voi vittu, peli synnyttää edelleenin kentän joka sulkee sisäänsä pelaajat(spiritismin). Ihmiset itte liikuttaa sitä perkeleen helvetin vitun lasia! se tulee teiän omasta mielest se liike siihen lasiin uskokaa jo!

paska puhetta

se kaikki o vaa oman mielikuvitukse tuotetta ei kannata uskoo ja kaikki tutut jotka o kokeillu o sanonu et ei siitä mitää tapahu

ite oot 10 w

ootko kuule ite kokeillu sano sitte vasta asias kun tiedät niiden todellisen laidan

TottA!

Mä oon 11.lähel 10 :D

jassoo.

kun on kyseessä spiritismi ja yhteys rajan taakse, on siinäkin kyse vähän samanlaisesta asiasta. Sillä spiritismissäkin uskotaan lähipiirissä, aivan ympärillämme, olevan muutakin kuin vain pelkkää ilmaa; eli lähinnä vainajien henkiä, joihin voidaan olla yhteydessä vastaanottaen niiltä sanomia ja myös toimittaen niitä heille.

-Et voi pelata netissä.

Mekin pelattiin...

Mekin pelattiin spiritismiä... :( :/ siin kävi vähän pahastikkun oltiin kaverin varastossa niin tehtiin aluksi Kaikki ne "rituaalit" ja sit kun kysyttiin onko täällä ketään ja jos on niin anna merkki niin yht äkkiä eristeet lensi seiniltä helevettin ja kun siellä varastossa oli semmonen verho niin yx kaveri niin see meni ihan pokkana ottaamaan peilin eestä semmosen eristeen niin kun se katto peiliin niin yht äkkiä se kaatu ja koht se nousi ylös ja se lähti juoksemaan sen verhon taakse ja sit kohta se alko itkemään ja koht se ääni loppu kun se tuli pois sieltä niin sillä oli punaset silmät ja kun nähtiin sen silmät kysyttiin äkkiä et saadaanko lopettaa niin henget / saatana sano että Ei niin me huudettiin isoon ääneen Jeesuksen Kristuksen nimeen Lopetan!! Ps: Se kaveri on siit lähtien ollu Mielisairaalassa En suosittele spiritismiä..

karkoitus itse

löytyykö mustasta raamaatusta loitsua jolla voi karkoittaa henget?

on periaatteessa loitsu :D

sitä ei voi karkoittaa loitsulla mutta polttakaa musta raamattu ... se karkoittaa henget

kannattaako?

kannattaako musta raamattu polttaa kun kirkko on polttanut niitä tuhansia?

vastaus mustaan raamattuun :D

ei sillä oikeen oo mitn merkitystä että onko kirkko polttanut niitä muutta tarkotan että omassa tapauksessa jos esim unohtuu polttaa pelilauta tai jtn ja sen jälkeen jos henki jää piinaamaan nii sillon kannattaa polttaa musta raamattu :D kaverilla aika pahoja kokemuksia asiasta ://

koira kuoli...

Kaverini koira kuoli kun pelasi tätä kyseistä peliä muitten eläinystävien kanssa. Koira kysyi hengeltä että millon se kuolee.Lasi liikkui tassujen alla nopeasti kirjaimelta toiselle ja vastaus oli että: NYT! sitten koira haukahti viimeisen kerran ja sydän lopetti toiminnan..tämä on oikeesti tosi juttu!Elkää hyvät ihmiset pelatko sitä peliä..

Anteeks?!

Ei jumalauta! Siis koira kysy hengiltä millon se kuolee?! Toosi uskottavaa! Kerro hei lisää näitä hyviä vitsejä. Miten koira voi puhuu?!

IMEKÄÄSKUPPIKOOTA

joo mun rotta kuoli ja äiti sai sydärin ja isä halkes ja räjähteli pitki huonetta ja päästi ilopissat samal seinille vähä meni järki siivota niitä!!! JA MUN KOIRAL OLI SIT NII PAHA RIPULI ET perse HALKES JA MÄ OMPELIN SEN SIPULILLA KII!!

hahhah!!!

HAHHAHHAAA! ja mä taas meinaan tikahtuu ihan oikeesti ku mä luen noita sun viestei.!!hehheh...

LOlolololol0ol xDDDDD

Lolololol repeen noille sun vitseilles että alkaa kusettaa! xDDDD Plörts.. XDXXXXXXXXXDDDDDDDDD

Lol repeen teiän vitseille xDDD

Ohhoohhooo! Kauhistuttaa nuo teiän kirjottamat spiritismi vitsit! Pääst keksittyi.. Ja ei voi olla totta --> se joka kirjotti et oli saanu tekstarin pirulta ja TV:s sanotaan et ' Olette saatanan palvojia!'' Luuletkos oikeeti että joku uskoo tollaseen vtun humpuukiin?! Mä repesin. hahhhaaa!
Joku mun kamu päästi sellasen Bloody Mary ''Kokemuksen'' joka oli ihan vattuna humpuukii! xxDDD
Joku sen tutustuit oli koittanu sitä ihmeen bloody maryy ja oli yksin kotona..
Sitten se alko kuulemma hokee sitä bloody maryy ja sit kun sen vanhemmat oli tullu kotii se tuttu oli kuollu. Lopulta mun kamu vihdoin myöns et tollanen oli 100% Imaskaa!! Sen tuttu on oikeest koklannu sitä ja se ei toiminu xP Lolololol!
Eli humpuukiinne voitte uskoo X)
Mutta kokeilin kerran spiritismii ja kysyin jtn ihmeellisii kysymyksii..
yht'äkkii mun veli alko pireskkelee WC:s nii kova että sen perse oikee tippu Wc:een ja kissa veti nii isot kuset että sen pippeli lähti ja kissa meni halki!! Kaiken huipuksi kamu veti ilopissat lattialle ja piereskeli kovaa niin että sen maha räjähti! Arvatkaas oliko järkkyä ommella kissa pillillä?!! Ja oottaa kamun maha ja ommella se sitten paprikalla?!!
Lol täyttä imaskaa nämä miun vitsitkin xDD

LOlllllts X))

voi kauheeta!

voi hyvänen aika! SE ON TOISELTA NIMELTÄ KUOLEMAN PELI! MIKSIHÄN SE KAVERISI PELASI KOIRAN KANSSA? EI PAHALLA MUTTA KANNATTAA OLLA VAROVAISEMPI!=)

häh??

siis miten ihmeessä voi koira pelata ja puhua? :D siis kyllä mää tähän hommaan todellakin uskon mutta ihmettelen ku tuo yks oli kirjottanu jtn että koira kuoli? ok. :D

just

No juupa juu, koira pelaamassa spiritsimiä...huoh
ja mites ihmeessä se koira puhu?

joo joo

joo sä et saa siit raamatusta mitää KARKOTUS neuvoja nimenomaa vaa et miten ne kutsutaan KOSKA SE ON MUSTA RAAMATTU!!!... PAHVI!... ja EIkä TOLLASESTA ESIM SPIRITISMIN PELAAMISESTA EI JOUDU HELVETTIIN .. uskokaa jo ettei jumalaa ole olemassa ... raamattu on pelkkä tarua ... ja se taru on ihmisen keksimä ... se keksittiin myös sen takia että ihminen ois vähän kiltimpi...että ihminen ei tekis mitä vaa sama ku joku kyttä juttu ja rahat jne! neki keksittiin ettei ihmiset varastais tai ottais noin vaa mitää ..siin on rahan tarkotus.... ja sitten ettei ne ihmiset tappais/tuhoais mitää ni keksittii kytät .... SIINÄ TEILLE MIETTIMISTÄ!!!

ai jaa?

joo! olen pelannut! ja kerto totuuksia..! enkä ole sen jälkeen mitään henkiä nähny tai aistinu..! ja meinaan pelata uudestaan..! ei siinä ole mitään muuta pelottvaa ku se että mitä jos jumala rankaisee?? mut ei oo viel rankaissu ku muutamalla liikakilolla!! lol!! hehhah.. mut joo.. en sano et pelatkaa.. enkä että älkää pelatko.. päättäkää ite.. se on jännää.. xD

LoL

vittu, Lol täyttä paskaa koko homma en usko tuohon. enkä tule uskomaan. vittu kyllä minuaki vaan hävettäis tommonen. LoL Kyllä se varmaan se lasi pyörii, ko joku kaveri sitä pyörittää ko toinen aivan innoissaan kuvittellee että se toimii. Jihaa!

ota asiasta selvää

sä et tiedä mistä puhut

jaahas, vai sitä mieltä oot??

ootko ihan tosissas huora?

mustaraamattu

musta raamattu on viimmesin asia mitä sä edes haluaisit nähdä. Mustassa raamatussa on vaikka kuinka vanhoja manauksia perkeleen loitsuja. VAROITUS: ÄLÄ EES ETTI TIETOA SIITÄ.

MUSTARAAMATTU!!!

Muahhahaaa! Mä kuolen nauruun... Vai että viimmenen asia mitä haluaisin nähä?! HEH HEH! se on ensimmäinen asia mitä mä haluaisin nähä.. ja tiiänki mistä sellasen saa.. ;D

niin

niin tiän mäki mistä niitä saa..ja oon hankkinu ittekki semmosen, joskus tyhmänä teini-ikääsenä, ja mä voin kertoo, et ne jutut mitä tapahtu, kun ostin sen mustanraamatun oli pelottavia, melkeen tuntu et saatana seuras mua joka paikkaan, mut ei kirkkoon, mun yks kaveri jopa kuoli siinä jupakas.

piritismi

tällä alueella on vaarallista leikkiä

piritismi

tällä alueella on vaarallista leikkiä

Spiritismi

Mä olen kokeillu spiritismiä ja se oli aika pelottavaa. Oltiin mökillä ja siel oli ville, juho ja Kurtisi. Oltiin Kurtisin mökillä. Kello löi jo 2:00 ja Kurtisi meni vessaan pitkälle paskalle. Ja siinä ajassa tehtiin rituaalit ja siipa söi kurtisin karkit ja juhon minipullat. Sitten kysyttiin että kauanko kurtisi viipyy vessassa ja kuultiin äänen että Kurtisi ja jouttu viemäriin ja kuolee kun yrittää vetää vessan. Mentiin kattomaan nii Kurtisin hikinauha lojui lattialla. Juhlittiin hetki ja jatkettiin. Sitten kysyttiin kuluttaako juho siipan naamaa. sitten kuultiin ääni "jep" ja sitten juho kulutti siipan naama kuoliaaksi. sitten juhlittiin ja jatkettiin taas.Sitten hakattiin juho ja juhlittiin ja lähettiin himaa. oli siistii! kokeilkaa tekin!

Tässä vastaus

SPIRITISMI
Haluamme edelleen kiinnittää huomiosi harhautustapoihin, jotka ovat spiritististen piirien ylläpitämiseksi täysin välttämättömiä. Kun johonkin huoneeseen on muodostettu spiritistinen piiri, samankaltaiset ajatukset, tunteet ja tahto synnyttävät magneettikentän. Ajatukset, tahto ja tunteet on keskitetty henkien kutsumiseen. Sellaisessa magneettikentässä, jossa auran sfäärit ovat täysin toisiinsa virittyneitä, leviää läsnäolevien sydämen pyhäköstä valoa ja voimakasta, puoleensa vetävää ja etsivää säteilyä. Valokimpuksi yhtyneenä ne voivat kasvaa valtavaksi voimaksi. Valo synnyttää myös ääntä, niin että piirin huoneessa värähtelee tietty sävel. Siten henget kutsutaan paikalle, eivätkä ne luonnollisesti anna odottaa itseään kauan, sillä nehän tarvitsevat kipeästi tarjottua yhteyttä eläviin. Ne saapuvat usein sankoin joukoin, toisinaan, muttei aina, niiden perässä seuraa laumoittain elementaaleja. Joskus tungos on todella mahtava. On tärkeää, että saatu yhteys on oikea. Sen varmistamiseksi vahvin yksilö valitsee parhaimman meedion. Usein on hyvinkin vaikeaa tunkeutua piirin auran sfääriin. Koska samanlainen kuitenkin vetää samanlaista puoleensa, löytyy tietenkin jokin pääsykohta, ja magneettisen piirin avulla ilmakehäkin alkaa johtaa. Yleensä kontrollihenki asettuu meedion taakse katsoen tätä kirjaimellisesti niskaan. Näin hän valvoo selkäydinjatkoksesta meedion sydämen ja pään pyhäkköä eli hänen ajatuksiaan, tahtoaan ja tunteitaan. Sen lisäksi hän puhaltaa meedion nenäreikiin sovittaakseen meedion ajattelun ja tahdon myös nenän seulaluun välityksellä omiin tarkoituksiinsa sopivaksi. Lopulta henkien atmosfääri liitetään magneettiseen piiriin, mikä voidaan selvästi aistia viileytenä. Kun tähän on päästy, alkaa kontrollihenki puhua tai kirjoittaa meedion kautta. Kaikki mitä se sanoo tai kirjoittaa on pelkkää lavastusta, jonka tarkoituksena on peittää kontrollihengen ainoa päämäärä, eetterin ryöstäminen itselleen ja seuralaisilleen. Kontrollihenki saattaa sanoa meedion välityksellä mm: "Täällä on Virtasen mummu", tarkoittaen jonkun läsnäolijan kuollutta isoäitiä. Sitten se alkaa kertoa yksityiskohtia isoäidin elämästä valiten mieluiten sellaisia yksityiskohtia, jotka vain lähimmät perheenjäsenet tuntevat. Meedio voi jopa nähdä isoäidin ja alkaa kuvata tätä yksityiskohtaisesti erehtymättä ulkonäössä. Istunnossa mukana oleva herra Virtanen on täysin vakuuttunut ja vahvistaa kuulemansa paikkansapitävyyden. Silloin "Virtasen mummu" saa osakseen myötämielisyyden ja hyväksynnän vyöryn, seuraa raju eetteripurkaus: yhdistyminen kontrollihenkeen onnistui, nyt on helppo saalistaa. Näin kaikkia istunnon osanottajia kynitään, yksi toisensa perästä läsnäolijat vangitaan. Usein kontrollihenki neuvookin olemaan ottamatta uusia jäseniä ryhmään, sillä uusi jäsen voisi tärvellä otteen. Istuntoja järjestetään silloin tällöin takaamaan hengille niiden tarvitseman ravinnon. Lukijalle on nyt varmasti tullut selväksi, että istunnot ovat hyvin haitallisia osanottajilleen, koska heidät johdetaan pois todellisesta henkisestä kehittymisestä. Haitallisia ne ovat kontrollihengillekin, jotka siten pysyvät tämän pimeän olemassaolon sfäärin vankeina pystymättä irtautumaan siitä. Haitallisia ne ovat myös maailmalle ja ihmiskunnalle, sillä niiden avulla saatanallisuutta ravitaan ja pidetään yllä. Pitääkseen ryhmän kiinnostusta jatkuvasti yllä käyttävät kontrollihenget mitä erilaisimpia keinoja: istunnon osanottajia ylistetään suuresti, meedio kohotetaan adeptiksi, kuolleille rukoillaan apua, profetoidaan jne. Voidaan kysyä, oliko istunnossa todellakin kuollut isoäiti Virtanen läsnä? Yleensä ei. Miten kontrollihenki saattoi sitten tietää niin tarkkoja yksityiskohtia rouva Virtasesta? Harjaantunut kontrollihenki lukee kaiken läsnäolevan herra Virtasen heijastavasta eetteristä. Kunkin ihmisen heijastavassa eetterissä on nimittäin tarkka kuvaus hänen siihenastisesta elämästään, kaikista tärkeistä tapahtumista, tosiasioista ja yhteyksistä jne. Kun ihminen kiinnittää huomionsa johonkin oman menneisyytensä kohtaan, herää hänen heijastuva eetterinsä. Silloin hän voi itse lukea sen uudestaan ja liittää sen jälleen ajatuksiinsa. Mutta myös joku toinen, harjaantunut yksilö voi näin tehdä. Kun suret kuollutta omaistasi — ja ajatuksesi ovat häntä täynnä — ja menet spiritistiseen istuntoon, sinua petetään yllä olevalla tavalla. Onko sitten täysin mahdotonta, että isoäiti Virtanen oleskelisi välisfäärissä? Se on mahdollista vain, jos hän elämänsä aikana oli erittäin huono ihminen, sillä vain ehdottoman huonot yksilöt pystyvät pitämään puoliaan välisfäärissä. On toki monia, jotka ajoittain harrastavat tällaista, mutta heidät valtaa pian niin suuri inho sen kaltaista olemassaoloa kohtaan, että he luopuvat loiselämästä. Eetteriryöstö aiheuttaa nimittäin rappeutumista ja rakenteellista sairautta, minkä seurauksena nämä yksilöt näyttävät lopulta aivan kammottavilta. Jos vanha rouva pystyy pitämään puoliaan sellaisten hirviöiden seassa, ei hän silloin ole eikä elinaikoinaan ollut hääppöinen yksilö. Jos hän silloin ilmestyisi istunnossa herra Virtaselle todellisessa ulkoasussaan, häpeäisi herra Virtanen silmät päästään ja pakenisi paikalta. Kontrollihenki pystyy myös aineellistumaan. Hän vetää ympärilleen riittävästi eetteri- ja fosforivoimia läsnäolevien aivoista ja kilpirauhasista. Nämä fosforivoimat kuuluvat sfäärimme kemialliseen osaan ja ovat siten nähtävissä tavallisella silmällä. Harjaantuneet kontrollihenget materialisoivat siten esim. käden tai varjomaisen olennon tai antavat tietynlaisen maskin ilmestyä, eivät omaansa vaan mielikuvituksen tuotteen. Korkeampien eettereiden joustavuuden ansiosta kaikki on mahdollista. Menneisyyden salatieteissä kerrotaan mustamaagikkojen taidoista luoda näennäisolentoja, elementaaleja tai näennäisihmisiä. Esimerkkeinä mainittakoon Golem, Gustav Meyrinkin kirjoittaman samannimisen kirjan päähenkilö ja Abraham Merrittin kirja Madame Mandalippin nuket. Maahan sidonnaiset henget pystyvät myös joskus moiseen luomistyöhön johtaakseen hyväuskoisia ihmisiä harhaan. Ilmiönä spiritismi on kiistämätön ja todistettu. Kaikki muu on petosta. Sitä pidetään yllä uteliaisuudesta, sensaationhalusta ja todellisen valon puutteesta. Spiritismin avulla on ehdottomasti mahdotonta saada tietoonsa jotakin uutta, tieteellistä tai hyvää, jota ei voisi hakea muista lähteistä. Kaikki moraaliset, henkiset ja intellektuellit opetukset, jotka istunnoissa välitetään osanottajille, ovat varastettua tietoa pyhistä kirjoista ja vanhasta viisauden opista. Kesämaan (eli tuonpuoleisuuden taivaallisten sfäärien jäljitelmän) ja helvetillisten sfäärien kuvaukset eivät opeta meille enää mitään sellaista, jota emme voisi oppia muista lähteistä. Vuosisatainen mystinen ja okkulttinen tiede on antanut meille jo kaikki tiedot näistä asioista. Totuuden etsijälle merkityksellistä on ainoastaan ensi käden tieto, jota voi saada kulkemalla paluutietä kaikenkattavaan tietoisuuteen. Kaikkien asioiden todellisuus avautuu hänelle omakohtaisesti tutkittavaksi. Jotkut spiritistit ovat sitä mieltä, että spiritismi on hyvin hyödyllistä, sillä sen avulla voidaan tulla vakuuttuneiksi elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen. Heidän mielestään se on erittäin tärkeätä. Emme ole samaa mieltä, sillä lähes kaikki ihmiset bushmannista viralliseen kristittyyn uskovat elämään tuonpuoleisuudessa. Silti ei maailmassa koskaan ole ollut sellaista kaaosta kuin nykyaikana. Usein vedotaan spiritistisissä istunnoissa kuultuihin ennustuksiin, joiden tarkoituksena on suoda maan ihmisille turvaa ja kuolleille apua. Emme aio paasata enempää loiseläjistä, mutta toistamme varoituksemme: Älä anna enää kenenkään ryöstää itseäsi! Ajattele Kristuksen sanoja: "Antakaa kuolleitten haudata kuolleensa", kun tutulle vainajalle tarjotaan tämänkaltaista apua. Kun elämän ja kuoleman pyörään kahlehdittu mikros valmistautuu uuteen aineelliseen manifestaatioon, hän muodostaa kosmisen sidonnaisuutensa puitteissa alkukuvan, matriisin, johon sisältyy tietty määrä vitaalisuutta ja voimaa tulevaa maista elämää varten. Alkukuvasta virtaava voima ilmaisee elämänmahdollisuutemme täällä. Jos voima on käytetty kokonaan loppuun, jos elämänkynttilä on sammunut, seuraa välitön kuolema. Kun elämänvoimaa käyttää järkevästi oikeassa elämänasenteessa, kestää elämä kauemmin meille itse kullekin mitaten potentiaalin rajoissa. Jos elämänvoimaa käyttää tyhmästi ja järjettömästi, on elämä tarpeettoman lyhyt. Kun joku revitään elämästä joko sodassa tai onnettomuudessa, voi käydä niin, että kuolema on samanaikainen alkukuvan lainmukaisen kuoleman kanssa, mutta on yhtä hyvin mahdollista, etteivät ajat käy yksiin. Silloin kuolema sattui ajankohtaan, jolloin alkukuva on vielä vitaalinen ja säteilee elämänvoimaa. Kyseinen yksilö inkarnoituu hyvin pian alkukuvan elämänvoimasta ja kuolee yleensä lapsena tai joka tapauksessa nuorena. Tällainen järjestely on välttämätön, koska vanha alkukuva on vielä olemassa ja jäljellä olevan voiman on vielä päästävä värähtelemään siitä pois. Kun kuolema tapahtuu oman käden kautta, ovat seuraukset kauhistuttavat. Alkukuva on vielä täysissä voimissaan, kun voimapotentiaali ei enää pääse purkautumaan aineellisen ruumiin häviämisen takia. Silloin syntyy kammottava tuska ilman mahdollisuutta vapautua inkarnoitumalla, ilman mahdollisuutta siirtyä ylimenoalueelle, ilman mahdollisuutta puhdistautua, ilman kohoamista taivaalliseen sfääriin. Jäljellä on vain tietoisuus, kauhean teon jatkuva mentaalinen ja moraalinen kärsiminen, kauhut ja lievittämättömät omantunnontuskat. Pelastuminen on tässä tapauksessa mahdollista ainoastaan, jos rakastavat ystävät tai sukulaiset pystyvät luomaan yhteyden tuon onnettoman alkukuvaan ottaakseen itselleen karman, josta hän kieltäytyi. Itsemurha kasvattaa siis maanpäällistä kärsimystä. Miksi mainitsemme nämä asiat tässä yhteydessä? Siksi, että monet maahan sidonnaiset henget painostavat ihmisiä tekemään itsemurhan, murhaamaan toisia tai suorittamaan muita hirmutekoja. Näet nyt selvääkin selvemmin heidän motiivinsa. Voimat, jotka jäävät säteilemään alkukuvasta, koostuvat jatkuvasta eetterivärähtelyjen virrasta, muunnettuna palvelemaan aineellista ruumista, jota ei nyt sitten enää olekaan. Siinäpä oiva ravinnonlähde vampyyreille! Niinpä lopuksi esitämmekin kysymyksen: Miten voimme vapautua olemasta meedioita? Mitä keinoja saatanallisuuden voittamiseksi on käytettävissä? Miten vapautamme ihmiskunnan tästä vitsauksesta? Vastaus kuuluu: Alhaalta alkavalla tietoisella elämän suunnan muutoksella; itsensä vapaamuurariudella, vapaana väkivallasta, vapaana auktoriteeteista; siten ettet enää anna puhua itseäsi ympäri; vältät kaikkea tajuntasi manipuloimista; pyrkimällä objektiivisessa elämänasenteessa tietoon ilman välikäsiä perinpohjaisen muutoksen tietä kulkien; antamalla yhä kasvavan, kaikenkattavan lähimmäisenrakkauden johtaa itseäsi tiellä tietoisena siitä, että vaikka sinulla olisi kaikkea, muttei tätä universaalia rakkautta ihmisiä kohtaan, ei sinulla olisi mitään etkä itse olisi mitään.

Kopsattu: http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=rajatieto&t=2843

Nii ja huom!
Spiritismi ei o mikään hermoheikkojen harrastus

Mielipiteitä spiritismistä?

Mitä mieltä olette spiritismistä, entä mitä se teidän mielestänne on? Entä onko kellään kokemusta?

Oma mielipiteeni spiritismistä on, että se on saatananpalvontaa, leikkimistä rauhaa pyytävien henkien kanssa ja saattaa aiheuttaa hulluutta. Mie puhuin kerran kahden kaverini kanssa spiritismistä, ja nämä soittivat vielä samana iltana, että tuletko mukaan kokoukseen. He aikoivat siis yrittää. Mie järkytyin ja aloin huutamaan, ettei se kannata. No, seuraavana aamuna he sitten kertoivat kokeilleensa, mutta onneksi huonoin menestyksin..

Voiko..?

Voiko spiritismii pelata yksin..? mä vaan sitä aattelin et olis kiva kokeilla mut kukaan mun kavereista ei oo kiinnostunu nii ei oo sit ketään kaveria kenen kaa pelata..

spiritismi

ei voi pelata yksin.. eikä kannata pelata koska et tiedä sääntäja ouju lautaa etkä mitään..

en uskalla...

"...kun katsoo peiliin ja sanoo 15 kertaa piru, 10 kertaa tul, ja 5 tapa niin silloin pitäisi tulla jotkut silmät siihen peiliin tai jotain..."
kopion tuomosen joltain sivulta..sehän on tavallaan spiritismiä...vai?en oo uskaltanu edes sitä kokeilla.kokeilkaa joku kokenut ja kertokaa toimiko se..(Jos "tapa" sanan tilalle muuttaa esim. suutele, tulisi suuhun rakkuloita jne.)

toden totta

olen jo jonkin verran vanha nainen, minulla on jo kaksi lasta, toinen 14v ja toinen 8v. joten ikää on, ja kokemusta. tuo peili juttu, en voi sanoa että peiliin ilmestyy niitä pirun silmiä yms, mutta sen tiedän kun tuon teet, niin itselleni aikoinaan kävi niin että en saanut silmiäni enään niin sanotusti irti katsomasta peiliin, ja kun sain suljettua silmät niihin särki aiivan mielettömästi, aivan kuin jokin olisi halunnut minun katsovan peiliin ikuisesti. pelottavaa toisinaan. silmiini särkee edelleen joskus, joudun käyttämään nykyisin silmälaseja. yritän pitää lapseni ainaki erossa tästä koko pelistä. useimmat nauravat koko ''humpuukille'' mutta onhan se yleistä ja odotettavissa, samoin tein itse nuorempana kun kaverit pelasivat. noh kun sen aikaiset kaverini pyysivät minua kerran mukaan, jäin siihen tietenkin samantien koukkuun, tuli sitä pari vuotta pelattua kunnolla, kunnes aikuistuin ja pistin lopulle alun, aloin odottamaan ensimmäistä lastani. Voisin sanoa että kannataa uskoa noita tarinoita mitä ihmiset kertovat, minulla on pitkä kokemus näistä ja sanon toden teolla ettei se ole humpuukia. täytän pian jo 40vuotta joten uskokaa minua. Kerran pelatessamme sen aikaisten ystävieni kanssa vanhalla puu talolla joka oli ystävättäreni isän talo, joka oli vaimostaan eronnut ja asui siis yksin, olimme päättäneen yhdessä ''pelata'' tätä kyseistä ''peliä''. Tarina on pitkä joten kerron vain että siitä illasta/yöstä lähtien minulla on yhä tänä päivänäkin etusormi ns halvaanutunut, en kykene käyttämään sitä mitenkään, sen illan jälkeen, se ei ole leikkiä. lääkärit eivät ole kyenneet selittämään tätä sormen ''mysteeriä''. siinä kulkee veri ja kaikki, mutta se on näin 20 vuoden jälkeen täysin kykenemätön liikkumaan, en tiedä onko se veri mikä siinä liikkuu välttämätttä puhdasta, sen pirullisen illan jälkee. kuka tietää. mutta älkää lapsukaiset leikkikö tällä asialla. siitä voi olla ikuisia traumoja.

mä kokeilin

Joo mä kokeilin tota mut sanan tapa sijalle laitoin jalka arvaas mitä nyt mulla on jalka murtunu ei kivaa ja toi spiritismi peli on paha ei todellakaan kannata kokeilla mun kamun äiti oli tullu hulluks käviin itekin kattoon sitä mielisairaalassa ja se vaan tärisi ja huusi saatana... :( ei kivaa

Pelko ohjaa ihmistä!

Siis hei oikeesti!

Tuo Spiritismi on ihan ihmisen mielestä kiinni.
Tottakai jos esim. "henki" sanoo et sun on pakko pelata tai muuten käy huonosti niin sä pelkäät ja pelaat!

Ja ihmisen mieli rupee kehittään kaikenlaista!
Toshan sen huomaa et kaverin äiti on mielisairaalas. Siinä menee järki koska sä kuvittelet asioita!!!!!!!!!

Spiritismissä on kyse fysiikasta ja ihmismielestä!
Sillon kun se kuppi laitetaan siihen laudalle niin sen kupin sisälle menee hiilidioksidia ja se tiivistyy sielä ja kuppiin tulee pintajännitettä niin kuppi silloin ns tavallaan leijuu

Järki käteen näissä jutuissa oikeesti!!!!!!!!
Ja varmasti jos antais jolleki fysiikan professorille spiritismin tutkittavaks niin se löytäis sille järkevät selitykset!

Pelko ohjaa ihmistä!

totta

totta puhut. olen tutkinut tätä asiaa ja puhuit totta

moi

mä kokeilin ja ei siitä mitää silmii tullu kokeile vaikka ja kokeilin pimeeskii.

Voi!

Kyllä voi, mutta en suosittele pelata yksin. Mutta jos kaverin ottaa mukaan ni hänen pitäis ol täysin mukana siin asias, ettei sen asian kans rupee pelleileemään. Spirtismi on vakavaa, ja niitten voimien kanssa joiden kanssa on tekemisissä ei kannata pelleillä! Parasta on ennen peliä lukea kaikki tietämänsä rukoukset, että on mahdollisimman suojattu.

Ja niille ketä ei usko spiritismiin ni vetäköön vittu päähäs! Turha tulla tänne urputtamaan jos ei asia kiinnosta! Kiitos!

mielipide

Mun mielestä spiritismi on ihan kivaa.Kerran kyselin et onko se tyttö vai poika nii se oli poika.ja se oli kuulemma katellu mua jo aika kauan ja et se on ihastunu muhun.sit ku parin paivän päästä pelasin taas kavereiden kaa nii ku kysyttiin et saadaanko me lopettaa nii tuli et ei nii sit kyselin yksitellen sitä lopettamis juttua nii mä olin ainut joka ei saanu lopettaa.mut ku juttelin hetken sen kaa nii sit sain lopettaa.ja sillä on yks lempi paikka missä se kattoo mua...suihku. :) joo oon saatananpalvoja ja helvetin ylpee siitä!

no moi

Olen 13 wuotias tyttö, ja tiedän säännöt peliin. Jos haluat kysyä lisää, meilaa minulle jessica.93@hotmail.com... kerron sinulle kaiken mitä tiedän

Niin no....

Siis ajattelin pelata, mut jos sitä pelaa niin tuleeks musta sa*tananpalvoja? Onks kukaan kuollu sitä peliä pelattaessa? Ei kai se oo mitenkään vaarallinen ja pitääks se paikkaansa et ekasta kerrastakin joutuu kuoleman jälkeen h*lvettiin? Onks tää peli vaan ihmisten mielikuvituksen tuotetta tai no, sen seuraukset? Entä jos tekee tai kysyy jotain väärin? Mitä tapahtuu jos joku kysyy kuolemasta tai jos joku kysyy toisen kuolemasta, et esim. joku kysyis et milloin mä siis mä kuolen, mitä sitte tapahtuu, käyks mulle jotain? Voiks siitä pelistä oikeest tulla mielisairaaks?

No just.

Kuka sano että saatana vastaa? Sehän voi olla vaikka sun kuollut äitis joka vastailee. Ihan sama. Ja jos laittaa tasapari kynttilät ni pitäs tulla hyvä henki. Mut säännöistä on kiistelty. Joku väittää että ne pitäisi tehdä leivinpaperille millintarkasti että toimii ja pitää tehä just tasan tarkkaan kello 00.00 mutta ainakin minä kokeilen joskus aikaisemmin ku ei oikein o mahkui keskiyöl. Mut mitenkä vaan, minä teen laudan paperille niin tarkast ku osaan ja se saa kelvata. Piste. :D

Spiritismi

Olen helluntailainen. Monet tuttuni puhuvat kielillä seurakunnassa, olen tuntenut heidät koko ikäni. henkiä on oikeasti olemassa, on helvetti, ja taivas. olen kuullut paljon saatananpalvonnasta ja spiritismistä. melkein kaikki saatananpalvojat ha spiritismin harrastajat tulevat hulliksi, tappavat itsensä, tai tulevat uskoon. outoa kun tietää tälläisiä juttuja, muttei voi puhua kenellekkään, koska kaverit tietenkin vain nauraisivat. Tyttöystäväni kuuluu helluntai seurakuntaan, mutta on juonut paljon, ja erkaantunut jumalasta ja joutunut saatanan valtaan, hän on nähnyt helluntainseurakunnalla tummia hahmoja, ja muuta pelottavaa, kun on laittanut silmät kiinni, nähnyt ruumiin ja verta.

oho

ai,helluntailainen... se selittää jo kaiken! pahanlietsojia,joihin paholainen iskee. paholaista,eikä jumalaa ole olemassa ruumiillisesa muodossa,olisihin se aika naurettavaa! se on luonnon "positiivinen ja negatiivinen" voima. vielä naurettavampaa,taivas ja helvetti ,herranjumala.. järjenkäyttö sallittu.

hmm...

mun mielest sitä ei voi pelata netis... sitä pelataan sillai et siihen tehäää aakkoslauta sit siihen tarvitaan parillinen määrä pelajii,lasi ja muutama kynttilä... mut sit siihen voi jäädä samal taval koukkuu ku esim: röökii... mä jäin ja halusin siit pelist eroon... et jos ei välttämät haluu pelata sitä ku kerran nii kannattaa jättää se siihen yhteen kertaa... MUISTA!! SITÄ PELIÄ EI SAA LOPETTAA ENNENKUN SE "HENKI" ANTAA LUVAN!!!!

spiritismi

ei todellakaan kannata pelata sitä peliä ku et näytä tietävän siitä mitää.. sitä peliä ei voi pelata jos on parillinen määrä pelaamassa ja tiettyjä kysymyksiä ei saa kysyä.. ja sen voi alottaa vaan tietyllä tapaa

sori vaan

kyl voi... ja mä oon ite pelannu sitä.. ootko ite kokeillu sitä ees...

Kröhhhm

Juu no joo. Pakko sanoa tähän nyt jotain. Itse luin noita viestejä noin puoleenväliin ja joissain sain todella repeillä ja jotkut oli tosi asiallisia (esim. korjaus satanismi aiheesta). Spiritismi. Sehän ei ole mikään peli, tavallaan. Se on yhteyden ottamista henkiin. Puhtaasti uskon asia. Itse olen pelannut spiritismiä. Ei silloin mitään suurempia tapahtunut. Joukkohysteria ja yö sai aikaan kaikenlaista ja mielikuvitus laukkasi. Kuviteltiin jopa näkevämme jtn. Spiritismi on henkisesti vaarallista mikäli ottaa "näkemänsä" ja muut jutut todesta. Monia mielisairaalassa tämän takia. Ne jotka uskovat henkiin ja vaikka siihen saatanaan harrastavat spiritismiä OTTAAKSEEN YHTEYTTÄ HENKIIN. Eivätkä nähdäkseen jotain pelottavaa. Älkää kaikkia satuja uskoko.

tässä

muki ei edes oikeasti liiku minkään yli luonnollisen voimasta vaan ihmisen oman alitajunnan voimasta olen nähnyt monta dokumenttia jossa tätä on tutkittu kameroilla
ym. muilla tavaroilla esim koe henkilöille kerrottiin eräästä kuolleesta tytöstä taustoista ja muista hetken kuluttua he pelasivat ja henki alkoi muka puhua (tytön henki) kertoi kaiken näköisiä asioita pelin jälkeen kaikki olivat aivan shokissa hetken kuluttua tutkia käveli tämän kuolleeksi kerrotun tytön kanssa huoneeseen ja kaikki ihmettelivät heidän alitajuntansa oli luonut jutut tästä tytöstä joku oli muka kuollut

uskoako vai ei?

vahingossa eksyin jollekin sivulle jossa kerrottiin spiritismistä.pian huomasin että etsin googlella tietoa siitä lisää..eli tavallaan jäin jo siihen koukkuun..olen kamalan arka ja minua alkoi pelottaa jo kun luin ihmisten kokemuksista.tavallaan haluaisin kokeilla spiritismiä ja tavallaan en edes usko näihin juttuihin että joku lasi todellakin liikkuisi.löysin internetistä paljon ihmisten kokemuksia spiritismistä.jotkut sanovat että asia on täyttä humpuukia ja että sellaiseen ei kannata uskoa ja jotkut taas sanovat että on tapahtunut todella pelottavia asioita..eli olen jo oikeastaan koukussa spiritismiin vaikka en uskalla varmaan edes kokeilla sitä ja samalla mietin kokoajan että uskoako näihin juttuihin vai ei.kokeillako vai ei......

pelaan

Kokeilin ekan kerran kaverilla spiritsmiä ilmaiseksi ja jäin koukuun. Nyt pelaan 25 tuntia vuorokaudessa tätä ja se maksaa mulle 300e per kuukausi. En pääse pois. Auttakaa joku! Tepsiikö nikotiinilaastarit korvikkeeksi tähän saatanan peliin mitähäh? Muuten mun combat level on 666 ja ounaan kaikki spirissä. vittu mitäs siihen sanotte noobit ja counterin pelaajat?

rahat tai henki

Ostakaa nyt jo oma saatana sinne peliin heilumaan!

....

aijjaa.. mä en tiennyt että siihen voi jäädä koukkuun,ja että se maksaa.. O.o
ja toisekseen vuorokaudessa ei oo 25h.. :P

Voi helvetti.. huoh

Huoh, kun luin noita juttuja mitä noi monet kertoo, ni kyllä huomaa ettei puoletkaan ole totta. Tottakai voi olla ihan totta, että siitä sekoo pää. Itselläni oli aivan lähellä ettei seonnut. Monet nauravat tälle jutulle, mutta kun se oikeesti tulee vastaan, ni siinä ei ole enää mitään naurunaihetta. Ja ikinä näihin "mun kaverin kaverille oli tapahtunut/sanottu" noihin ei kannata ikinä luottaa missään asioissa, koska ne on täyttä kusetusta joka kerta. Oon kuullu tosta "tyttö pelas spiriä ja kuoli ku meni kynnyksen yli" niin paljon erinlaisia stooreja mutta joka kerta kummiskin samallainen idea. Jos haluutte oikeeta tietoa ni miksette lue jostain oikeelta nettisivuilta? Ei tämmössiltä foorumeilta ikinä saa oikeeta tietoa paitsi niiltä harvoilta ja valituilta. Eikä nää nuoret 10-14 vuotiaat edes sitä tuskin oikeasti osaa pelata, kunhan vaan kokeilevat kun muutki pelaa(Älkää pahastuko). Itselläni on muutamia kavereita joiden kanssa "pelataan" silloin tällöin. Vaikka tämä kuulostaakin helvetin tyhmältä ni kannattaa aina ku siitä huoneesta poistuu missä on pelattu, niin rukoilla, ettei satu tapahtumaan mitään. Ei se tietenkään mitenkään pakollista ole, mutta itse olen oppinut "oikeat" säännöt suvultani ja niitä aion noudattaa.

khyyl se toimii.

Tiedän kokemuksesta että toimii, ja minä kun en ole millään tavalla sekopää tai heikkohermo joka näkee harhoja, niin pakko kai se on uskoa. Jokaisen oma asia uskooko vai ei. Mutta mitäpä tässä selittelemään, kokeilkoon kaikki ketkä todella haluavat, ja ketkä todella osaavat.

toi on totta

toi on niin totta onneks tääl on ees yks joka todella tajuaa jotain. "mun kaveri kuuli sitä ja tätä" toi on pas**puhetta!! yrittäkää ymmärtää ihmiset suurin osa ihmisistä jotka kirjottaa tänne ni ei niillä oo mitään parempaa tekemistä ku ne pääsee koulusta kotiin ni ne menee ekana tietokoneelle jonkun kaverin kanssa ja yrittää keksiä jonkun uskottavan tarinan(ei millään pahalla) tiedän ton omasta kokemuksesta koska sillon kun olin jollain tokalla ni mentiin aina kaverietten kanssa koneelle ja keksittiin jotain tyhmää aargghh!!! siis olen kokeillut ja toimii se mutta ei mulle kyllä mitään tapahtunut pelotti ehkä vähän kun katsottiin sitä "peliä" ennen manaaja .(olen nyt 16v)

onko spiritismi vaaratonta?

Olette nuoria jotka täällä kirjoittelete ja monen tekee mieli koettaa pelata spirirismiä.

Kannaattaa pysyä erossa kaikista henkimaailmaan liittyvistä asioista.

Itse pelasin aikoinani spiritismiä pari kolme kertaa. Seuraukset pelaamiseta kestivät vuosia.
Kaikenlaisia ikäviä asioita tapahtui, minulla oli kaikenlaisia pelkoja, aloin jopa pelätä ihmisten seurassa oloa.

Uskoontuleminen auttoi minua pääsemään peloistani ja saaman varmuuden että Jumala joka on vahvempi kuin saatana voi aina auttaa minua kaikenlaisissa tilanteissa.

Jos pelaa spiritismiä on se sama kuin kutsuisi Saatanan elämäänsä eikä saatana halua mitään hyvää. Hän haluaa että kaikki ihmiset joutuvat ikuiseen kadotukseen eivätkä löytäisi Jumalan pelastuskeinoa.

Ei paljoo auta..

Ei paljoo auta, jos rukoilee spiritsmin jälkeen, koska raamatussa on kiellettyä ottaa yhteyttä muihin henkiin ja spiritismin pelaaminen, eli jos oikeesti uskoo jumalaan, ni miks sitte haluu ees kokeilla?

Pelaa vaa

Onks täällä oikeesti näi paljo taikauskosia pellejä!??!!? Älkää nyt sit vaa helvetti kaatako ainakaa suolaa pöydälle tai rikkoko peilejä... Nähdään sit 13. perjantai helvetissä ku musta kissa juoksee tien yli. Nauran.

tuota...

mä uskon tohon juttuun koska mun kaveri kuoli ku pelattii.. se kysy et millon se kuolee ni se henki vastas nyt....

ja V*TUT

jos oikeesti sun kaveri ois kuollu toho peliin voisi lyödä 1000 000€ vetoo ettet kirjoittas tääl töömsia stooreja vainoharhane PELLE!

Ai kuoliko?

VITUT KUOLI

samaa mieltä

on naurettavaa tulla tänne poraan että joku tyhmä lautapeli/henget tappaa. Kumma kun se on aina kaverin kaverin kaiman serkun veli joka on kuollu.... ja kaikilla aina sama stoori se kysy: Koska kuolen ja nirri lähti.... älkää viittikö naurattaa....

maailman on vastauk...........

Ihmisessä asuu hyvä ja paha siispä yritetään turhia kaivelematta ainakin pikkasen olla ihmisiä, eikä leikitä asioilla mistä ei ymmärretä mitään tai tajuntamme ei riitä käsittelemään.

mielipiteeni ja ohjeet

Joo.. itse en usko että siitä on koskaan mitään tapahtunu paitsi tullu harhaluuloja, koska ei koko pelissä oo mitään järkeä ja se ei ole saatanan palvontaa koska siinä pelissä voi kuulemman kutsua hyviä henkiä. En ole pelannut koko typerää peliä, enkä aio pelatakkaan koska se on ajan hukkaa ellei sitten toivo että näkee ja sitten alkaa uskoa että näki, ainakin mä kuulin äitiltäni että se on pelannu eikä se ollu muuta kuin jännittävää joten..
Peliohjeet: Otatte paperia [leivin paperi on parasta], lasin, kynttilöitä ja kynän. Kannattaa pelaa pimeellä ja laittaa kynttilät rinkiin. ja sitten istua siihen ringin sisälle (varmista että rinki on tarpeeksi suuri) ja sitten sille paperille aakkosen ja niiden keskelle ympyrä. Sitten lasi siihen ja painaa oikea etusormi lasille, sitten kysyä esimerkiksi että: "mikä päivä tänään on" tai "onko ruusut kukkia", ja sitten jotkut kieltää kysymästä jotain että: "koska kuolen" tai "koska se ja se kuolee" ku ne mukamas toteutuu.. mutta siinä teille miettimistä :>

...

aika epäselvät säännöt ^^'
voitko selventää..? :D

njuuh :P oishan kivaa joo

Joo ois kivaa pelaa, mut en usko et se toimii mitenkään, mullon ollu aina sellanen mielipide tosta "pelistä" että kaikki nää harhanäyt tulee siitä että muut ihmiset pelottelee lapsia ja sitten ne menee kokeileen tota ja pelkää sitä niin paljon et kuvittelee että lasi liikkuu tai joku muu niistä, vaikka käsi vaan tärisis tai ne liikuttais kättään huomaamattaan, ja ne näkee peilissä oman kuvansa mutta kuvittelee ittellensä jotain esim. punaset silmät :P
joo kritiikkiä

no jaa

se joka uskoo nii uskoo se joka ei nii ei... eiks oo hyvä niin?