kokemuksia äkkilähdöistä

kukkis

Ollaan ukkelin kera lähössä kesäkuun lopulla ÄKKILÄHDÖLLÄ johki välimeren maahan ja nyt kaivattais kokemuksia niistä. Millassii hotelleja ootte saanu yms..
Entä auton vuokraus kokemuksia esim.Kreikassa/Kreetalla?

11

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhis
      • kukkis

        joo,ihan hyvä linkki mut kokemuksia, kokemuksia.
        kiitos kuitenki :)


    • Solips

      Hei
      Olemme kaverini kanssa olleet kaksi kertaa autoilemassa Kreetalla. Ei siinnä mitään ongelmia ole ollut. Suosittelen oli mukava käydä monissa pikkupaikoissa joihín ei muuten pääse.
      Terveisin

    • =)

      suosittelen! ainakin mulla ollut tosi hyvä tuuri äkkilähdöillä (kolmesti). joka kerta ollu vähintään 3 tähden hotelli jossa ainakin 1 uima-allas. parvekkeet ja suihkut ja vessat löytynyt omasta huoneesta. lähellä keskustaa ja suht lähellä rantaa. oon ollu mallorcalla (1vk), turkissa ja kyproksella (2vk). koskaan ei oo tarvinnu vaihtaa hotellia. matkatoimistot on ollu fritids resor, spies ja tjäreborg. palveluissa ei suurta eroa. tjäreborgin matkalla opas oli tosi huippu! osas neuvoo ja keksiä tekemistä=) rohkeesti vaan matkaan!

      • k

        kuullut oon että usein juuri ne kalleimat hotellit jää myymättä, jolloin siten äkkilähdöillä saattaa saada laatua. Kaverit lähti joku aika sitten äkkilähdölle ja pelkäsivät mihin luukkuun joutuvat kun lähtivät siis niin että varasivat kaupungin mutta hotellista ei ollut tietoa. no pääsivät sitten ko. matkanjärjestäjän lippulaivahotelliin, 4 tähteä, upea allas..


      • reissaaja

        Hyviä kokemuksia, kaksi viimeistä reissua tehty ns. äkkilähtönä. Tämän kevään reissulla hotelli oli Tjäreborgin lippulaiva kyseisessä matkakohteessa. Hinta oli n. puolet siitä, mitä olisin siitä hotellista maksanut normaalihinnalla. Jännitystähän siinä on, kun perillä lentokentällä saat vasta tietää, mihin olet majoittumassa.


    • äkilähtö

      moi oon ollu monta kertaa äkkilähöllä reisusa kerranki lähin pojan kaa reetalle päivän vai olikoha kahen päivän varotusajal ja vuokrattii siel auto parin muun ukon kaa oli iha edulinen vuokra ku otettii se auto sivu kadu varella olevast puljust jol sit kierreltii ympäri saarta oli iha jees juttu ja muilakkin äkilähöil ollaa oltu espanjas ja karanial ja ain on ollu hotelit vähintääki kohtuulisen hyvii ja vuokraautot halpoi muttei ain ni hyvii ko kerranki yks seat marpella ol iha romu sellast vanhaa seatii en suositele ja sit me vaihettii se seat toisee seatii samsa liikkees ja se oli iha yhtä romu vaik oli vaa toiset viat mut vuokraaja oliki joku intialaine tai pakistani laine huijari sellassii pittää vähä varoo

    • Niko

      Kokemuksia useita. Lähes poikkeuksetta hotellit ovat olleet parhaasta päästä.
      Johtuu siitä (erään oppaan kommentti), että yleensä kalliimmat hotellit jäävät myymättä.

    • Marrons

      Myös täälllä olisi tarkoitus lähteä äkkilähdöllä (heinäkuu-elokuu -vaihteessa), kohteena ehkäpä Mallorca, Turkki tai Rodos. Nythän noita etelänreissuja on lehdet täynnä mutta miten on sitten kun lomat sijoittuvat kesälle. saako niitä vaikeammin?!?!? entä hintataso? Nouseeko?

      • äkilähtö

        Arvelen, että äkkkilähtöjen löytäminen kesäaikaan on vaikeaa. Luulenpa, ettei sellaisia juurikaan ole saatavilla. Paikat myydään sitä mukaa, kuin niitä mahdollisesti perutaan ja mikäli joku paikka löytyisi, niin hinta ei luultavasti olisi kovinkaan edullinen. Tämä kaikki on vain arveluani, ei tietoa, koska itse olen ollut äkkilähdöillä vain talviaikaan. Ymmärtääkseni kesähinnat ovat aivan eri luokkaa, kuin talvihinnat.


      • ?
        äkilähtö kirjoitti:

        Arvelen, että äkkkilähtöjen löytäminen kesäaikaan on vaikeaa. Luulenpa, ettei sellaisia juurikaan ole saatavilla. Paikat myydään sitä mukaa, kuin niitä mahdollisesti perutaan ja mikäli joku paikka löytyisi, niin hinta ei luultavasti olisi kovinkaan edullinen. Tämä kaikki on vain arveluani, ei tietoa, koska itse olen ollut äkkilähdöillä vain talviaikaan. Ymmärtääkseni kesähinnat ovat aivan eri luokkaa, kuin talvihinnat.

        jaa'a... mun mielestä kesälläkin on äkkilähtöjä jonkun verran... ite oon ollu aina toukokuussa. syksyllä sit ainakin on elo-syyskuussa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe