valkoinen kaunis enkeli

taru laulainen annika

hei pauli muistatko minua tavattiin kotkankadun asuntolassa toukokuun 9.5 sanoin nimekseni taru ja istuimme siinä hyvösten ulko kiikku tuolissa kahdestaan ja sinä kysyit että saanko tavata vanhempasi ja sanoin että saat joskus ja kysyit vielä minulta että mennäänkö me kihloihin ja olen kyllä valmis menemään kanssasi kihloihin jos vain sinä itse sitä tahdot mulle tuli ikävä sinua ja voin antaa nyt minun sähköposti osoitteeni sulle se on [email protected] ja minun on ollut hankalaa kirjoittaa sulle postia koska minulla ei ole sinun meili osoitettasi voisitko antaa nyt sinun meili osoitteesi minulle jotta saisin sinuun yhteyden olisi kivaa tavata en kestä yksin tätä kesää sovitaan että tavataan tänä kesänä tuon meidän viron matkan jälkeen ethän vain ole enää sen milan kanssa kun olet sopinut kanssani että me aletaan seurustelemaan ja ota tämä asia vakavasti sillä en leiki tunteilla vaan tahdon sinusta sen oikean oman miehen jonka kanssa voisin elää vanhuuteen asti tule omaksi kullakseni minulla ei ole ketään muita kuin vain sinä saisinko minä sinun meili osoitteesi jotta voin kirjoittaa sinulle postia ja myös tahdon sinut omakseni et enää souvaa sen milan kanssa jos ollaan yhdessä niin ollaan jos ei olla niin tee se päätös suoraan kanssani äläkä venkslaa mun kanssa ja asioiden kanssa tee se päätös suoraan ja kunnolla ja harkiten sillä itse olen päättänyt että tahdon ja haluan elää vain sinun kanssasi tämän loppu elämäni olisi kivaa tavata tänä kesänä kun tulet sieltä lahdesta pois tänä kesänä voitas käydä minun vanhempieni luona kylässä jos vielä olet sitä mieltä itse joo tässä olisi minun kännykkä numeroni sulle taru laulainen o503138760 soittele pian takasin sitten kun kännykkäsi aukeaa itse en pysty sinulle päin soittamaan koska minulla on kännykkä kiinni otappa minuun yhyteyttä kun saat minun viestini tämän tahdon sinusta miehen itselleni vastaappa minulle päin t taru

6

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

      käytät pisteitä...........................................................................................................................................

      • nisa

        hei marko ! sinä vaalea tukkainen asut täällä itähelsingissä- päin pohjois haagassa tavattiin vuosina 200-90 luvulla toisemme oltiin pari vuotta yhdessä nyt olen sinkku ja minulla ei ole ketään poika ystävää ajattelit jos muistat minut vielä nimeni on taru ja jos muistat tavattiin ensimmäisen kerran hesperiassa oltiin toisiimme niin rakastuneita ja olen suhun vieläkin rakastunut ajattelin että jos me voitas tavata näin monien vuosien takaa toisemme minulla on tällä hetkellä vaaleat hiukset ja asun omassa asunnossani tällä hetkellä ja puhelimeni on vaitunut kännykkään toivon että sinä olet minusta myös kiinnostunut tunnen samoin sinua kohtaan ja olen sinusta kiinnostunut lopullisesti ja toivon että sinä olet myös minusta kiinnostunut niin silloin tämä meidän juttu alkaa luistaa ja toivon että sulla ei olisi ketään toista tyttö ystävää jos alamme seurustelemaan yhdessä siis sinä ja minä jos rupesit kiinnostumaan minusta otappa yhteyttä minuun voidaan kenties tavata jos se sinulle sopii ja passaa ja toivon että tiemme kohtaavat jossain päin täällä helsingissä terv taru


      • Make
        nisa kirjoitti:

        hei marko ! sinä vaalea tukkainen asut täällä itähelsingissä- päin pohjois haagassa tavattiin vuosina 200-90 luvulla toisemme oltiin pari vuotta yhdessä nyt olen sinkku ja minulla ei ole ketään poika ystävää ajattelit jos muistat minut vielä nimeni on taru ja jos muistat tavattiin ensimmäisen kerran hesperiassa oltiin toisiimme niin rakastuneita ja olen suhun vieläkin rakastunut ajattelin että jos me voitas tavata näin monien vuosien takaa toisemme minulla on tällä hetkellä vaaleat hiukset ja asun omassa asunnossani tällä hetkellä ja puhelimeni on vaitunut kännykkään toivon että sinä olet minusta myös kiinnostunut tunnen samoin sinua kohtaan ja olen sinusta kiinnostunut lopullisesti ja toivon että sinä olet myös minusta kiinnostunut niin silloin tämä meidän juttu alkaa luistaa ja toivon että sulla ei olisi ketään toista tyttö ystävää jos alamme seurustelemaan yhdessä siis sinä ja minä jos rupesit kiinnostumaan minusta otappa yhteyttä minuun voidaan kenties tavata jos se sinulle sopii ja passaa ja toivon että tiemme kohtaavat jossain päin täällä helsingissä terv taru

        hmm.. niin minähän EN NYT VÄLTTÄMÄTTÄ ole se oikea henkilö sinulle, mutta toivottavasti jutut luistaa siitä huolimatta ja lykkyä etsintöihin. Terveisiä!


    • Taru

      tietty mieli voi muuttua, jos paree löytyy ;D

    • Anonyymi

      SIIS TOSTA KIRJOITUKSESTA EI SAA ERKKIKÄÄN SELVÄÄ... EI NIITÄ SUHTEITA OSTETA KU JOSTAIN STOKKAN ALENNUSMYYNNISTÄ MALTTIA NYT TULEE PAHALLE PÄÄLLE KUN TOTA SELAA

      • Anonyymi

        Taitaa tuosta aloituksesta olla kulunut jo 16 vuotta. Miten asiat sitten lopulta päättyi sitä emme tiedä. Rakkautta kaikille. 💘


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe