Trampoliini temppuja

dope

elikkä onko kellään täälä trampoliiniä ja jos on niin millasia temppuja ootte sillä tehnyt. Itellä lähtee flipit ja spinnit joka suuntaan ja kaikkee muuta härdellii. Kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne.

257

54127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

      Trampoliini on myös oma urheilulajinsa, jota voi harrastaa ainakin pääkaupunkiseudulla.

      • Patuska

        joo mä osaan voltin korkki menee melkeen mut aika killisti sit osaan hypätä selälleen ja jotai spinnejä ja myös dekil menee bodyflip.niskoileen oon tullu 3 kert.


      • trampa jyystäjä

        mä oon tilannu oman trampan se ei oo viel tullu, mut kavereitten trampal on kyl käyty jyystää ja voltit menee molempiin suuntiin ja eteenpäi 540 kierteel taaksepäi en saa ko 360 kierteel... mä muute tilasin trampoliini.com:ist sen jumpkingin onks se hyvä?


      • Tramppis hullu
        Patuska kirjoitti:

        joo mä osaan voltin korkki menee melkeen mut aika killisti sit osaan hypätä selälleen ja jotai spinnejä ja myös dekil menee bodyflip.niskoileen oon tullu 3 kert.

        joo iteltäni lähtee takaperi voltti jos ensin vedän
        selälleen ni siitä side flip lähtee kumpaanki suuntaan ja voltti lähtee melkee 2 kertaa ilmassa
        toinen menee aina selälleen se toinen kierros ni sitte putoan aina ja mitä ne spinnit oN?


      • tramppis crazy
        Tramppis hullu kirjoitti:

        joo iteltäni lähtee takaperi voltti jos ensin vedän
        selälleen ni siitä side flip lähtee kumpaanki suuntaan ja voltti lähtee melkee 2 kertaa ilmassa
        toinen menee aina selälleen se toinen kierros ni sitte putoan aina ja mitä ne spinnit oN?

        niin joo ja niskoilleni voin hypätä jos huvittaa se ei tunnu missään mutta ei kannata kokeilla jos ei oo kokemusta tai vahvat niskat


      • Meitsi
        Tramppis hullu kirjoitti:

        joo iteltäni lähtee takaperi voltti jos ensin vedän
        selälleen ni siitä side flip lähtee kumpaanki suuntaan ja voltti lähtee melkee 2 kertaa ilmassa
        toinen menee aina selälleen se toinen kierros ni sitte putoan aina ja mitä ne spinnit oN?

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!


      • jombe

        voitko sanoo jonku osotteen miten voi ruveta harrastamaan trampoliini urheilua


      • qzku
        Meitsi kirjoitti:

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!

        täs ois linkki mis on trampoliini trikkei
        http://www.youtube.com/watch?v=TgimzcyvKIk


      • seteuz
        Tramppis hullu kirjoitti:

        joo iteltäni lähtee takaperi voltti jos ensin vedän
        selälleen ni siitä side flip lähtee kumpaanki suuntaan ja voltti lähtee melkee 2 kertaa ilmassa
        toinen menee aina selälleen se toinen kierros ni sitte putoan aina ja mitä ne spinnit oN?

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!


      • hööhöö
        Tramppis hullu kirjoitti:

        joo iteltäni lähtee takaperi voltti jos ensin vedän
        selälleen ni siitä side flip lähtee kumpaanki suuntaan ja voltti lähtee melkee 2 kertaa ilmassa
        toinen menee aina selälleen se toinen kierros ni sitte putoan aina ja mitä ne spinnit oN?

        asteita


      • hööhöö
        Meitsi kirjoitti:

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!

        tässä on yks http://www.youtube.com/watch?v=UIdQ_WxVc9c


      • eheeelgeomggomgomg
        trampa jyystäjä kirjoitti:

        mä oon tilannu oman trampan se ei oo viel tullu, mut kavereitten trampal on kyl käyty jyystää ja voltit menee molempiin suuntiin ja eteenpäi 540 kierteel taaksepäi en saa ko 360 kierteel... mä muute tilasin trampoliini.com:ist sen jumpkingin onks se hyvä?

        "mut kavereitten trampal on kyl käyty jyystää ja voltit menee"

        >hyi vittu jyystäjä !!!!!!! jyystiksä sun kaverias trampalla ??!??!!?!? vuosi 2005 oli varmasti virhe !!!!!


      • khyllllll
        Meitsi kirjoitti:

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!

        http://www.youtube.com/watch?v=NOrf01HXfz0 tossa on yks voltti video


      • khyllmaar
        Meitsi kirjoitti:

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!

        ja sit jos haluut oikeen helvetin hyvän nii sitte http://www.youtube.com/watch?v=5MeiwLLZjDo tos kyl tarvii paljo harjotuksia... :)


      • henri 11vuotias
        Patuska kirjoitti:

        joo mä osaan voltin korkki menee melkeen mut aika killisti sit osaan hypätä selälleen ja jotai spinnejä ja myös dekil menee bodyflip.niskoileen oon tullu 3 kert.

        multa lähtee trippla bäkki korkit ja rodeot maalla volttit ja bäkit.


      • GUUUUURL
        seteuz kirjoitti:

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!

        päkkäriä harjoitellessa tuli sen parikertaa niskoilleen ja niska pari päivää kipeä muta ei mitään vakavempaa :D


      • !!!!!!!
        seteuz kirjoitti:

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!

        Joo siis siinähän murtuu niskat, suusta alkaa tulla verta ja korvat irtoo.


      • Vuga
        jombe kirjoitti:

        voitko sanoo jonku osotteen miten voi ruveta harrastamaan trampoliini urheilua

        Kilon Bouncessa voi harrastaa trampoliinivoistelua


      • Anonyymi
        Meitsi kirjoitti:

        Kertokaa mistä löytäisi esim jotaan trampoliini temppu videoita jossa näkyy temppuja tai jolla voi opetella temppuja.itse osaan etu- ja takaperinvoltit. takaperin kierteellä360. jne jne. pitäisi opetella jotain uusia TEMPPUJA MUTTA EN TIEDÄ MILLAISIA VOI TEHDÄ..JOs jollain on jotain hyviä linkkeja niin pistäkää ihmeessä!

        Opettele Cody. Cody on sellanen temppu et hyppäät mahalteen ja siitä taakse päin. Eli siis vedät mahasta bäckki jaloilteen
        Ps. Kato viel youtubest videoo codyst


      • Anonyymi
        seteuz kirjoitti:

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!

        No on monet loukannu trampoliinilla ja pahasti. Lueppa tämä tutkimus. Trampoliiniturma johtuu usein epäonnistuneesta voltista.


      • Anonyymi
        seteuz kirjoitti:

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!

        No en ny sanois että tuut noin vain menemään niskoille harrastan tramppausta ja on kokemusta miten ei saada niskoilleen mutta nyt kuuntelet nämä ohjeet.
        1. Jos olet kaverin kanssa joka osaa työntää patjan hyppimässä trampalla niin kysy että voitko työntää patjan TÄRKEÄ TIETO sano ensimmäiseksi minkä tempun teet. Muuten voi käydä aika hassusti :D
        2. Älä tee aluksi suoraa bäkkäriä koska se on isoin virhe, joka voi saada sinut niskoilleen, eli tee bäkkäri vinosti.
        3. Älä epäröi/pelkää. Jos pelkäät/epäroit, suurella todennäköisyydellä et saa sitä. Ja siinä oli mun ohjeet miten opein bäkkärin.


      • Anonyymi
        seteuz kirjoitti:

        Voiko trampoliinilla loukkaantua jos tekee esim päkkäreit tai etuperin voltteja? Onko kellekkää käynyt? En tarkoita sitä jos tekee esim etuperin voltin ja tulee maahan vaan ihan trampalle jos tulee vaikka pää eellä? En uskalla tehä päkkäriä koska pelkään että siinä loukkaantuu!

        Voi, itsellä sattui kun tulin alas kovalla vauhdilla, sairaalassa olin 2 päivää.


    • Moi

      no mä oon tippunu pää ellään alas trampoliinissä!!ja yritin väistää palloo noo tippuin selälleen ja ilmat pihalle!!mut osaan tehä voltin ja takaperinvoltin hypätä mahalleen ja hypätä selälleen!!

    • karvakalle

      killi 3 tai misty 7 olsi aika kovat temput. Ittelläni ei oo kyl mitään toivoo, just ja just menee etu ja takaperinvolti.

      • trampoliini pro

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee


      • JUKKA
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        JA PASKAT OSSAA


      • lol
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        no ei salee vedä. oot aika huono valehtelemaa!!!


      • asdf
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        juu en ehkä ihan usko tohon hahha


      • asdf
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        Joo mäki melkee uskon toi on niin syvältä toi sun juttu!!!!!!!


      • Paavo_B
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        KYLLÄ VARMASTI OSAA VITTU MUN ESI-ISÄ VETÄÄ FRONT SIDE BACK FLIPPEI JOKA PÄIVÄ TASASEL MAAL NII KUVITELKAA SE TRAMPPIKSEL


      • joona112
        trampoliini pro kirjoitti:

        Joo mä osaan misty 7 ja kolmois backflipin ja tupla etuperin 360 kierteel ja sit osaan tupla backflipin 720 astetta ja frontti 360 ja asteita menee 1080. Sit mun pappa osaa kolmois backflipin 360 asteel ja mummo 360 indy misty 7 backflipin. Et sillee

        voi vittu mitä armotonta kusetusta saatana mä hei pääsen viitois voltin 10000080 kierteellä et sillai


      • homot
        lol kirjoitti:

        no ei salee vedä. oot aika huono valehtelemaa!!!

        no voi vetää käy kattoo ig marqflips se oon mä siin vejetää viis päkkiä ilmassa


    • 15v hemmo

      Mulla on trampoliini ollu 7 vuotta. Voltit menee eteen tai taakse yksittäisinä tai tuplina. Kierrettä oon volttiin onnistunu 720 astetta ja taakse päin 540. tuplaa en oo viittiny kierteellä yrittää.

      • minä täällä hei!

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??


      • Antti
        minä täällä hei! kirjoitti:

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??

        Joo morjensta vaa mä ite painan ehkä jotai 102 ja pikkuveli ja mie hypätää molemmat pikkubroidi painaa jotai 65.Mä löysin kans yhen internet saitin jossa luki yhen jättitrampoliinin päällä että:Ei painorajaa!! nii muista se :)


      • minä täällä hei!
        Antti kirjoitti:

        Joo morjensta vaa mä ite painan ehkä jotai 102 ja pikkuveli ja mie hypätää molemmat pikkubroidi painaa jotai 65.Mä löysin kans yhen internet saitin jossa luki yhen jättitrampoliinin päällä että:Ei painorajaa!! nii muista se :)

        siis mutta kun jos ohjeessa lukee painoraja niin tarviiko sitä noudattaa siis että eihän se sit yht äkkiä räsähdä alta ?!?


      • Antti
        minä täällä hei! kirjoitti:

        siis mutta kun jos ohjeessa lukee painoraja niin tarviiko sitä noudattaa siis että eihän se sit yht äkkiä räsähdä alta ?!?

        Kyllhän se on hyvä jos sääntöjä noudattaa mutt kyll ne kestää vähintään 120 kg ainaki !!


      • mike
        minä täällä hei! kirjoitti:

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??

        Mielestäni trampoliini kestää tuon painon vallan mainiosti, sillä kaverilla 250e halpistrampoliini, jossa painoa on ollut välillä yli 300 kiloa ja usein väh. 150kg , kun monta hyppii. Kyllä se kestää, tosin en ota minkäänlaista vastuuta, jos se hajoaa.


      • Antti
        mike kirjoitti:

        Mielestäni trampoliini kestää tuon painon vallan mainiosti, sillä kaverilla 250e halpistrampoliini, jossa painoa on ollut välillä yli 300 kiloa ja usein väh. 150kg , kun monta hyppii. Kyllä se kestää, tosin en ota minkäänlaista vastuuta, jos se hajoaa.

        Joo Antti taas tääll! Nii että kaikki vaa pomppimaa paino mikä tahans uusii trickejä vaa vetämää mull itell ei oo viel trampoliinii mutt pitäis saada koht oon toivonu synttäriks! Oon yleensä ollu kamun trampoliinill no joo eiku trickejä vetämää joka iikka!!


      • naakka
        minä täällä hei! kirjoitti:

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??

        Kaverilla on ollu hyppimäs jotain yhteensä 450 kg. Ei se räsähdä alta. Jouset vaan löystyy himona, eli ei pomppaa nii paljo. Kantsii pitää jouset kireänä nii on mukavampi pomppia.

        Joo mulla menee fronflipit ja backflipit jonkulaisilla kierteillä. Sivuvoltit sun muutki menee.


      • poika
        minä täällä hei! kirjoitti:

        siis mutta kun jos ohjeessa lukee painoraja niin tarviiko sitä noudattaa siis että eihän se sit yht äkkiä räsähdä alta ?!?

        ne on vain suosituksia, mutta jos on painorajana 100kg ja sitä enemmän on massaa pomppimassa yhtäaikaa, niin ei se jousille hyvää tee, ja ne jousethan löystyy kokoajan, ja eikä sekään ole mahdotonta että esim matto repeäis, tai jousi menis poikki.. mutta onhan niitä 'hyviä' ja kalliita trampoliineja missä ei ole painorajaa, eli niitten pitäs kestää, jos ei niin sitten ne menee takuuseen. mutta noi halpis trampoliinit siis alle 300e on paljon hennopia ja niissä on ne painorajat


      • tubutin

        Joopajoo, Mulla on ollu trampoliini vasta tämän kesän, saan takaperivoltin ja etuperivoltin ja kierrevoltit. Kuinka harjoittelit tupla etuperivoltin? :D


      • sain just trampoliinin

        etuperin voltin ja takaperin voltin trampoliinil niin että tuutte jaloilleen? ite yritin sitä ja tulin hieman yli voltin trampoliinille ja lensin suoraan sen jälkeen sillee kuperkeikal maaha ja mun selkä osu suoraa semmosee tiili korokkeeseen ni se sattu jonku verran mut se on jo parantunu eikä tullu mitää murtumaa. joten en enää oikee viitti tehä sillee. et miten te oikeen pystytte pysyy sen voltin jälkee siin trampoliinil niin ettei käy niin ku mul. Vastailkaa pian, kiitos!


      • 15v hemmo
        tubutin kirjoitti:

        Joopajoo, Mulla on ollu trampoliini vasta tämän kesän, saan takaperivoltin ja etuperivoltin ja kierrevoltit. Kuinka harjoittelit tupla etuperivoltin? :D

        tupla etuperin on aika helppo jos osaa hyppiä korkealle. Se on uskalluksesta kiinni ;D
        Itse harjoittelin tekemällä tupla eteen ja taakse paikallisen uimahallin pomppulaudalla (Ei tapa itseään vaikka jää vajaaksi).


      • viva_la_tommi
        sain just trampoliinin kirjoitti:

        etuperin voltin ja takaperin voltin trampoliinil niin että tuutte jaloilleen? ite yritin sitä ja tulin hieman yli voltin trampoliinille ja lensin suoraan sen jälkeen sillee kuperkeikal maaha ja mun selkä osu suoraa semmosee tiili korokkeeseen ni se sattu jonku verran mut se on jo parantunu eikä tullu mitää murtumaa. joten en enää oikee viitti tehä sillee. et miten te oikeen pystytte pysyy sen voltin jälkee siin trampoliinil niin ettei käy niin ku mul. Vastailkaa pian, kiitos!

        Suoristat jalat siinä lopussa ja pomputat ittes tarpeeks korkeelle ja varmista et pyörit vähintään 45 cm trampasta ilmassa.. :)


      • Paavo H.
        minä täällä hei! kirjoitti:

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??

        Minun mielestä trampoliinilla ei kannata pomppia li 100 kiloa, koska jouset voivat löystyä, tai jotain...=)


      • HUONOO
        sain just trampoliinin kirjoitti:

        etuperin voltin ja takaperin voltin trampoliinil niin että tuutte jaloilleen? ite yritin sitä ja tulin hieman yli voltin trampoliinille ja lensin suoraan sen jälkeen sillee kuperkeikal maaha ja mun selkä osu suoraa semmosee tiili korokkeeseen ni se sattu jonku verran mut se on jo parantunu eikä tullu mitää murtumaa. joten en enää oikee viitti tehä sillee. et miten te oikeen pystytte pysyy sen voltin jälkee siin trampoliinil niin ettei käy niin ku mul. Vastailkaa pian, kiitos!

        kato sä oot nii vitun paska jos et saa volttia päälle. HUONOO! ite saan flipit ja spinnit joka suuntaa ja vielä kerra HUONOO!


      • Oot ite HUONOO ^
        HUONOO kirjoitti:

        kato sä oot nii vitun paska jos et saa volttia päälle. HUONOO! ite saan flipit ja spinnit joka suuntaa ja vielä kerra HUONOO!

        Sul ei ees oo tramppaa (aika nolo)


      • Anonyymi
        minä täällä hei! kirjoitti:

        Tahtoisin vaan tietää että jos trampoliinin "ohjeissa" lukee että paino rajoitus 100 Kg niin pitääkö se paikkaansa kun mä ja mun isoveli painettais yhteensä jotain 150 kg joten voidaanko hypiä kahestaan ??

        Ei, yksi hyppii koska kun hypin niin vedin voltin ja tulin naama edellä alas, ja verta tuli paljon.


    • antsa

      osaan hyppää etuperin voltin.. harjottelin tos toissa päivänä tuon takaperin voltin.. ei se loppujen lopuks olekkaan kauheen vaikea, itelläni se oli enemmän kiinni uskalluksest, kyl mä sen saan aina hypättyy jaloilleen.. en oikeen tiiä noide temppujen nimiä niin meinaako korkki sit et siin hypätään etupe volt ja pyöritään samalla?

      • Anonyymi

        Joo, kannattaa olla varovainen


    • Mara553

      meil on trampoliini, ja saan aika paljon trickejä, kaikenlaisii flippejä ja sellast.
      Lemppari on backflippi, ja yks haastavimmist on frontflippi ulos trampoliinilt.

      t. martin

      • 15v hemmo

        paljoko kierrettä oot tehny volttiin ulos trampoliinilta. itellä menee 540 ja 720 oon yrittäny. tupla volttia piitääs yrittää ulos joskus.


      • Handeibs

        on kaverin kanssa ja hypitään niin kovii hyppyi ku pystyy ja sanotaan "än yy tee nyt"
        ja hypätään "perseplätsi" jos toinen sattuu
        menee pikkusen aikasemmin perseelleen niin johan lentää!
        Kerran lensin 2m kauvenmas trampolinist suoraan mahalleen, uusilla valkoisilla housuilla, nurmikolle, ja kivaako muka oli? käsimurtui siinä
        ja tuli iso mustelma mahaan. PS. Paljonko 4,0-4,5
        m. halkaisijan trmpolini maksaa? tuo oli kaverin.


      • airjump

        mä veän takaperinvoltin 540 asteella ja tuun ulos trampoliiniltä perseelteen maahan!!!


    • Juke

      Voisko kukaan neuvoa, miten tehdään erilaiset voltit tehdään.

      Itellä menee perhos- ja etuperinvoltti.

    • kalevi ö.

      Hei! olen katsonut noita 4 metrin ja yli neljän metrin trampoliineeja ja ne ovat aika kalliita (yli 300e) mutta nyt löysin semmosen 3 metrin trampoliinin niin että voiko siinä hyppiä temppuja? siis 3m trampal?

      • Joni

        Itselläni on 4,5 m trampo ja hintaa oli vain 175 € osta ale myynneistä äläkkä missää helvetissä tilaa netistä


      • dj-love
        Joni kirjoitti:

        Itselläni on 4,5 m trampo ja hintaa oli vain 175 € osta ale myynneistä äläkkä missää helvetissä tilaa netistä

        Moi! jos saan udella.. niin mistä ihmeestä sait niin halvan trampoliinin?? olen "metsäsätämässä" juuri tarmpoliineja ja hinnan pitäs olla alle 200.. koska ei oo enenmpää! ja oon jos säästänyt vuoden.. ja loppu summa oli se 200e ja etsiskelen just niitä 4m halkasijaltaan..


    • Moi haluisin olla trampoliinin päällä yhtä aikaa kun nainen tekee voltteja ja temppuja että voinko olla siinä trampoliinin päälllä vaikka nainen hyppii siinä ja ja tekee temppuja samaan aikaan en välitä vaikka nainen hyppää päälleni.

      • vähän tietoinen

        Hyvät trampoliinin harrastajat!
        Hieno se harrastus on ja hyvä laihdutusväline. Oma tyttärenikin on kilpaurheilija. En suosittele hyppiä yhtä aikaa kaksi - helposti menee nilkka ynnä muutakin tapahtua. Eikä kannattaa tulla alas polvilleen: tärähdys selkärankaan voi halvantaa.


      • vähän tietoinen kirjoitti:

        Hyvät trampoliinin harrastajat!
        Hieno se harrastus on ja hyvä laihdutusväline. Oma tyttärenikin on kilpaurheilija. En suosittele hyppiä yhtä aikaa kaksi - helposti menee nilkka ynnä muutakin tapahtua. Eikä kannattaa tulla alas polvilleen: tärähdys selkärankaan voi halvantaa.

        Moi voisitko pistää sen svolin maili osotteen mule mun maili osotteeseen ka kirjottaisitko mulle kaikista vaaroista mitä mulle voi tapahtua kun makaan siiä trampoliinin päällä kun nainen hyääii siinä trampoliinillä ja tekee temppuja haluisin tietää mitä kaikkee voi mulle itelleni tapahtua kun kainen hyppii ja tekee trampoliinillä temppuja ja hyppää samaan aikaan mun pääkke temppuja rehdessään ja mun maili on [email protected] T:Henkka


      • meikä
        henkka25.v kirjoitti:

        Moi voisitko pistää sen svolin maili osotteen mule mun maili osotteeseen ka kirjottaisitko mulle kaikista vaaroista mitä mulle voi tapahtua kun makaan siiä trampoliinin päällä kun nainen hyääii siinä trampoliinillä ja tekee temppuja haluisin tietää mitä kaikkee voi mulle itelleni tapahtua kun kainen hyppii ja tekee trampoliinillä temppuja ja hyppää samaan aikaan mun pääkke temppuja rehdessään ja mun maili on [email protected] T:Henkka

        Joo me vedettii mun kaverin kans sille et se veti mun yli backflipi ja frontflipin. Ei sulle mitää käy ellein se putoo sun päälle. Sit saattaa jos oikeesee kohtaa putoo ni halvaantuu. Eli riskinsä siinäki on... mut meille ie käyny mitä...


    • viva_la_tommi

      itellä lähtee voltti (kaks peräkkäin) takaperin voltti (3 peräkkäin). takaperin voltti 180 ja 270.voltti trampalta alas.kärrynpyörä to takaperin voltti.bäkäri käsillä jne...

    • caisha___

      mä oon kuullu että 10 minuuttia trampalla tehokkaasti pomppien ja temppuja tehden vastais n. 30 minuutin juoksulenkkiä? voiko olla totta?

      • Tarmo

        kyllä vain.


    • asdf

      Takaperin voltti 360 kierteellä mun ennätys on 12 takaperin volttii peräkkäin (sisältää 12 hyppyy) Sitte osaan etuperin voltin 180 kierteellä ja osaan sivuvoltin ja sivuvoltin kierteellä. Osaan myös tehä sillee et hyppään takaperin voltin ja siitä heti perää vaik etuperinvoltin (kokemusta 2v) saan takaperin voltin maastaki :D ei se aina onnistu. Mutta mul on kuulema tosi hyvät jalkalihakset et eikus harjottelemaan kaikki vaa!!!

      • persupli

        No? osaatkos niin et perseeltä voltti jaloille ja selältä voltti jaloille ja selältä voltti 180.Eikä mul oo paljo yhtää kokemusta mutta silti menee takaperin ja siitä suoraa voltti ainaki 3 kertaa peräkkäin ja enkka 180 volteis peräkkäin on varmaa 6.Tehkääpä muute monta volttia selältä peräkkäin vähä on mukavaa mä oon saanu niitä peräkkäin ennätys 4.


      • persulp+i
        persupli kirjoitti:

        No? osaatkos niin et perseeltä voltti jaloille ja selältä voltti jaloille ja selältä voltti 180.Eikä mul oo paljo yhtää kokemusta mutta silti menee takaperin ja siitä suoraa voltti ainaki 3 kertaa peräkkäin ja enkka 180 volteis peräkkäin on varmaa 6.Tehkääpä muute monta volttia selältä peräkkäin vähä on mukavaa mä oon saanu niitä peräkkäin ennätys 4.

        voltti 360 takaperin voltti 240 3 etuperinvolttii peräkkäin ja 14 backflippii peräkkäin.


      • asdasdasdasdasdasdasdasd

        tuo on perus settii . kirjota jotaki uutta


    • Paavo H.

      Siis en käsitä että miten jotkut voi saada tupla voltin eteen- tai taakse! Voiko joku kertoa, miten? Olen yrrittänyt, mutta ei vaan mene!!

      • Harrastelia..

        Ei tietoa.. väitän että on aika vaikea mutta täytyy kai vaan osata pompata tarpeeksi korkealle.. ja se onnistuu kai noin 1 kesän jälkeen kun jaloissa on voimaa tarpeeksi hyppimisen ansiosta.. itse pääsen etu- ja takaperin voltin polvilleen.. (ei siis tietoakaan mistään tupla volteista).. ei oo kauheest voinu harjotella ku ei itse omista trampoliinia.. mutta nyt on tulossa tuollainen Jumpking.. kai se on yhtä hyvä kun luvataan?? onko esim jumpkingillä helpompi vetää jotain Trickejä ym..??


      • Nimetön
        Harrastelia.. kirjoitti:

        Ei tietoa.. väitän että on aika vaikea mutta täytyy kai vaan osata pompata tarpeeksi korkealle.. ja se onnistuu kai noin 1 kesän jälkeen kun jaloissa on voimaa tarpeeksi hyppimisen ansiosta.. itse pääsen etu- ja takaperin voltin polvilleen.. (ei siis tietoakaan mistään tupla volteista).. ei oo kauheest voinu harjotella ku ei itse omista trampoliinia.. mutta nyt on tulossa tuollainen Jumpking.. kai se on yhtä hyvä kun luvataan?? onko esim jumpkingillä helpompi vetää jotain Trickejä ym..??

        Ja mikä Trampoliini kannttaa teidän mielestä ostaa?? rahasta ei ole kiinni.. Jumpking on kuitenkin kallein jonka voin ostaa.. senhän pitäisi kuitenkin olla paras malli.. vai onko..? katsoin muitakin keskustelupalstoja ja väittävät, että AC air tai joku I-sport olisi jopa parempi.. Muuten, jos joku vastaa, niin olen hankkimassa sellaista pyöreätä 4,3 metristä, en mitään suorakulmion muotoista kilpamallia... niin että onko tietoa?? tai mielipiteitä...


      • Paavo H.
        Harrastelia.. kirjoitti:

        Ei tietoa.. väitän että on aika vaikea mutta täytyy kai vaan osata pompata tarpeeksi korkealle.. ja se onnistuu kai noin 1 kesän jälkeen kun jaloissa on voimaa tarpeeksi hyppimisen ansiosta.. itse pääsen etu- ja takaperin voltin polvilleen.. (ei siis tietoakaan mistään tupla volteista).. ei oo kauheest voinu harjotella ku ei itse omista trampoliinia.. mutta nyt on tulossa tuollainen Jumpking.. kai se on yhtä hyvä kun luvataan?? onko esim jumpkingillä helpompi vetää jotain Trickejä ym..??

        Kiitti vastauksesta! Itse pääsen takaperin- sekä etuperinvoltin jaloilleen, ja sitten osaan vielä kärrynpyörän ilman käsiä, tosin en kauheen hyvin...
        Mulla ei oo kyllä hajuakaan noista trampoliini merkeistä..=)


      • Harrastelia.
        Paavo H. kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta! Itse pääsen takaperin- sekä etuperinvoltin jaloilleen, ja sitten osaan vielä kärrynpyörän ilman käsiä, tosin en kauheen hyvin...
        Mulla ei oo kyllä hajuakaan noista trampoliini merkeistä..=)

        eipä mitään... itse tiedän malleista melko hyvin.. netistä olen lukenut paljon asiasta.. kysyin vain mielipiteitä jos joku on hyppinyt monellakin eri trampoliinilla.. :) sen olen ymmärtänyt että parempi niillä on kai pomppia kuin noilla halvemmilla malleilla.. Mikäs trampoliini sulla ononko hyvä?, Paavo H.


      • Paavo H.

        Jep, en tosin enää hypi trampoliinilla, siitä menettä kimmoisuutta. Siinä tosin kasvaa lihakset, mutta erilaiset lihakset kuin maassa hyppimiseen tarvitaan. Ps. pystyn tekeemään takaperinvoltin maassa. ;)


      • trampolinestunts

        kertokaa mistä löydän sellasen juustomeren vai mikä onkaan helsingin läheltä!

        pliis vastatkaa haluun mennä treenaa sellaselle :D


      • paavo H.

        tuplan saa kun pystyy hyppäämään tarpeeksi korkealle , lähtee kädet ylhäällä ja vetää itsensä pieneen kerään ja avaa sen vasta vähän ennen verkkoa. Tosin sitä pitää pyörittää aika paljon.


    • tuline_jamppa

      Oon pomppinu kaverin trampalla aika paljon ja etuperinvoltti sujuu mallikkaasti (95% jaloilleen) mut en ole vielä uskaltanu kokeilla takaperin. Keskustelusta päätellen teillä näyttää olevan kokemusta kysyisestä asiasta, niin voisitteko antaa tippejä?!?!?

      • mursu

        no siis kun joku ei uskonu et täällä jku sais tupla volttei niin kyllä varmana saa. ite oon voltteillu maassa(nurmikolla) suunnilleen lokakuusta asti ja trampalla hyppiny aina sillon tällön noin kerran kahes kuukaudes. ja menee tupla voltit kumpaakin suntaan jaloillee. ja tupla kierre menee takaperin voltis jaloilleen mut etuperin voltis vaan puoli kierrosta :S:
        ja siitä et trampalle tulee niskoilleen niin ei se niin paha juttu oo. tulin just eilen niskoille maassa kun tein arabialaisesta takaperin volttia ja märkä nurmikko luisti. tramppa tulossa ens viikon aikana kattoo miten käy.


      • Samuli

        Takaperin voltissa hypi ensin rentoja mutta korkeita hyppyjä ja kun olet valmis, ala tekemään temppua juuri kun jalkasi irtoavat trampan pinnasta.

        tempussa sinun täytyy nostaa jalat mahdollisimman ylös ja taivuttaa etuvartaloasi mahdollisimman taakse. näin saat voltin pyörähtämään taaksepäin.

        kun yrität ensimmäisiä kertoja muista pitää kätesi pään vieressä ottamassa vastaan jos meinaat tippua päällesi.

        tempussa tärkeitä ovat: ajoitus, riittävä pyörähdys ja että sinulla on tarpeeksi tilaa tehdä temppu.


      • ENOSAA

        Osaan takaperin- ja etuperinvoltit kierteillä sun muilla mutta korkkia treenaan ja se ei onnistu! Miten se tehrään? Jollaki kokemusta?


      • skdashfds
        Samuli kirjoitti:

        Takaperin voltissa hypi ensin rentoja mutta korkeita hyppyjä ja kun olet valmis, ala tekemään temppua juuri kun jalkasi irtoavat trampan pinnasta.

        tempussa sinun täytyy nostaa jalat mahdollisimman ylös ja taivuttaa etuvartaloasi mahdollisimman taakse. näin saat voltin pyörähtämään taaksepäin.

        kun yrität ensimmäisiä kertoja muista pitää kätesi pään vieressä ottamassa vastaan jos meinaat tippua päällesi.

        tempussa tärkeitä ovat: ajoitus, riittävä pyörähdys ja että sinulla on tarpeeksi tilaa tehdä temppu.

        en vain pysty tekemään takaperin volttia ku oon tekemäs nii jokin estää sen :/

        AUTTAKAA


      • hööhöö
        ENOSAA kirjoitti:

        Osaan takaperin- ja etuperinvoltit kierteillä sun muilla mutta korkkia treenaan ja se ei onnistu! Miten se tehrään? Jollaki kokemusta?

        sun pitää hypätä vähän niin kuin takaperinvoltti mutta hyppäätkin olkapään kautta. ite osaan korkki 7


      • Anonyymi
        ENOSAA kirjoitti:

        Osaan takaperin- ja etuperinvoltit kierteillä sun muilla mutta korkkia treenaan ja se ei onnistu! Miten se tehrään? Jollaki kokemusta?

        Hyppää mahdollisimman, korkealle ja pyöri just oikeaan aikaan, riskinä on veren vuoto ja halvaantumunen.


      • Anonyymi
        skdashfds kirjoitti:

        en vain pysty tekemään takaperin volttia ku oon tekemäs nii jokin estää sen :/

        AUTTAKAA

        HYPPÄÄ MAHDOLLISIMMAN, KORKEALLE JA PYÖRI TAAKSEPÄIN.


    • räkä nokka huono pokka

      mä en oo kaahen hyvä tekemään tramppiksella temppui.mä osaan takapuolilaskun,puolvoltin,kuperkeikan.yritän tehä koko voltin mut en saa tarpeeks aseita

    • empila

      moi mä teen voltteja ja sillee taka ja etu perin

      • Nimetön

        Moi...
        Mä pääsen etu- ja takaperinvoltin, perhosvoltin (sivuvoltti) ja polvivoltin.. kaikki paitsi polvivoltti menee myös 180 kierteellä ja sitten etuperin menee 270 asteen kierteellä.. temput on aika helppoja mutta en itse harrasta trampoliinilla hyppimistä... vaikka joka päivä vähän pompinkin... :)


      • joku waa
        Nimetön kirjoitti:

        Moi...
        Mä pääsen etu- ja takaperinvoltin, perhosvoltin (sivuvoltti) ja polvivoltin.. kaikki paitsi polvivoltti menee myös 180 kierteellä ja sitten etuperin menee 270 asteen kierteellä.. temput on aika helppoja mutta en itse harrasta trampoliinilla hyppimistä... vaikka joka päivä vähän pompinkin... :)

        mä osaan selältään etuperin voltin......... hauska hypätä katolta mahallee trampolle


      • pomppija
        Nimetön kirjoitti:

        Moi...
        Mä pääsen etu- ja takaperinvoltin, perhosvoltin (sivuvoltti) ja polvivoltin.. kaikki paitsi polvivoltti menee myös 180 kierteellä ja sitten etuperin menee 270 asteen kierteellä.. temput on aika helppoja mutta en itse harrasta trampoliinilla hyppimistä... vaikka joka päivä vähän pompinkin... :)

        Osasin enne tehä sivuvoltin, mutta enää se ei vaa onnistu. Voisko joku vähä neuvoo että miten se onnistuis. :)


      • atzuki
        pomppija kirjoitti:

        Osasin enne tehä sivuvoltin, mutta enää se ei vaa onnistu. Voisko joku vähä neuvoo että miten se onnistuis. :)

        1.Ota hyppyvauhtii korkeell...
        2.Potkaise toisella jalalla sen vastakkaiseen suuntaan...Auta myös toisella jalalla..
        3.Pyörähdä niin helvetin nopeesti...

        Neuvo sivuvolttiin...

        Notta Ristus!
        Ei onnaa ellei hypi korkeell..


      • Anonyymi
        atzuki kirjoitti:

        1.Ota hyppyvauhtii korkeell...
        2.Potkaise toisella jalalla sen vastakkaiseen suuntaan...Auta myös toisella jalalla..
        3.Pyörähdä niin helvetin nopeesti...

        Neuvo sivuvolttiin...

        Notta Ristus!
        Ei onnaa ellei hypi korkeell..

        Se on saidi. Siis riippuu miten sen vetää.


      • Anonyymi
        pomppija kirjoitti:

        Osasin enne tehä sivuvoltin, mutta enää se ei vaa onnistu. Voisko joku vähä neuvoo että miten se onnistuis. :)

        Hyppää, sun vasemman käden alta ja ota jaloilla vastaan, muuten voit loukata ja saada verenvuodon ja käden murtumisen.


    • Sirko Primeraves

      Ei itselläni ole trampoliinia mutta Turussa on Sirkus koulu jossa on kaiken kokoisia tramppoja. Yhdessä on myös vieressä sellainen metrin korkuinen pehmuste aita jonka taka on sellainen "juusto meri". Siitä yli on tullut hypittyä 720 asteisia, 180 rodeo, ja muuta sellaista ja perus trampoliinilla osaan vain backflipin, frontflipin, 900 asteisen, 180 backflip, 180 frontflip, ja muuta ihan perusta.

      • tramppa

        noni,nyt on taas trampoliini kausi aluillaan!. ite osaan etuperin voltin, takaperinvoltin,killi 7 eteenpäin,killi 5 taaksepäin,kilpparin,korkkarin,arabialaisen,perhosen,takaperin arabialaisen, polvivoltin,selkävoltin, ja kaikkee muuta voltteja killi 7 eteenpäin on magee :), pyörii nii että pää on sekasin sit osaan kompoja eli, takaperinvoltti yks pomppu etuperin voltti yks pomppu killpari yks pomppu arabialainen ja yks pomppu ja sit ku puu on lähellä nii puu voltin ja kaikkee kivaa.!jos tiettä mitä vois kokeilla pistäkää viestuuiii


      • Pilkunviilaaja!
        tramppa kirjoitti:

        noni,nyt on taas trampoliini kausi aluillaan!. ite osaan etuperin voltin, takaperinvoltin,killi 7 eteenpäin,killi 5 taaksepäin,kilpparin,korkkarin,arabialaisen,perhosen,takaperin arabialaisen, polvivoltin,selkävoltin, ja kaikkee muuta voltteja killi 7 eteenpäin on magee :), pyörii nii että pää on sekasin sit osaan kompoja eli, takaperinvoltti yks pomppu etuperin voltti yks pomppu killpari yks pomppu arabialainen ja yks pomppu ja sit ku puu on lähellä nii puu voltin ja kaikkee kivaa.!jos tiettä mitä vois kokeilla pistäkää viestuuiii

        Eiköhän se killi ja korkki ole ihan sama asia ;)
        Ite osaan nuo "perustemput" ja sitten ns. erikoisempia temppuja: korkki 7 ja d-spin lähtee.


      • TRAMPPAPOIKA
        Pilkunviilaaja! kirjoitti:

        Eiköhän se killi ja korkki ole ihan sama asia ;)
        Ite osaan nuo "perustemput" ja sitten ns. erikoisempia temppuja: korkki 7 ja d-spin lähtee.

        Joo eli pitäis opetella tupla takaperivoltti. Onko kukaan tehnyt? Entä jos on niin meneekö helposti kun itellä menee takaperivoltti ihan keposesti ja silleen puoltoista takapreivolttia niinkun selälleen niin menee ilman että otan pommpuja niinkun suoraan siitä trampoliinin keskelä 1 pompulla eli vastauksia vaan tulee :D


      • Tricks10jm
        TRAMPPAPOIKA kirjoitti:

        Joo eli pitäis opetella tupla takaperivoltti. Onko kukaan tehnyt? Entä jos on niin meneekö helposti kun itellä menee takaperivoltti ihan keposesti ja silleen puoltoista takapreivolttia niinkun selälleen niin menee ilman että otan pommpuja niinkun suoraan siitä trampoliinin keskelä 1 pompulla eli vastauksia vaan tulee :D

        No mulla menee tupla bäkkärit seisoo mut pomputuksella!


    • Timppa969

      Niin eli kysyisin että miten se kierre lähtee? muuten osaan vaikka mitä temppuja en ees jaksa luetella...

      • TRAMPPAPOIKA

        kun lähdet temppuun niin ole tiukka ja lyö kädet sen puolen kyljelle jonne päin kierrät ja siirrä katse sinne myös. Kierrettä tehdään koko vartalolla (ei jaloilla)pidä jalat yhdessä ja laita kädet vartaloon älä nosta niitä


    • tramppaaja

      Joo eli osaan trampalla seuraavaa = frontflip 0 - 360 astetta , backflip 0-540 astet , side flipit molempiin suntiin ja sivuttain voltti 180 , 450 stetta , voltti jaloille ilamn vauhtii siitä trampoliinin keskeltä , backflip 180 mahalleen ja viimeisenä muttei vähäisempänä ulospäin voltin . oon 12v. ja meil on 4,3:sen tramppa. Vaikein temppu trampoliinila on kait toi tuplavoltti etuperin . Taka perin en oo vielä uskaltanu vielä kokeilla.

      • Anonyymi

        side flip ja sivuttain voltti on sama asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        side flip ja sivuttain voltti on sama asia!

        Tai riippuu miten sen vetää.


    • Eliteeeeer

      Osaan siis tehdä sen X:hypyn, niinQ ilmassa. ja sit monesti hyppään perseelleen, se on aika vaikea moni tietää. VOltti ei ihan mee mutta kuperkeikka ja sitten oon kerran hypänny selälleen kun sekin on aika vaikea..

      • döjeiore

        Noihan on ihan aloittelioiden temppuja =) !! kaikki osaa ne.. mut et varmaan ollu ees tosissas


    • Nimetön

      JEEE!pian on kevät js voin taas alkaan hyppii trampoliinillä.osaan tehä backflipi ja sen 160 kierteellä ja voltin pystyyn ja polvivoilti kaksois polvivolti ja kolmoispolvivolti ei onnistu jos ei oo täysi kokoista trampoliinia voltti eteenpäin ja selällee ja pystyyn.teen myös siskoni kaa semoitteen super backflipi kun se tulee trampoliinille vähä ennen mua nii lennän johonkin 2-3 metrii ja teen backflipi.

      • ASSD

        Niin eli miten tehään backflip?


      • Anonyymi
        ASSD kirjoitti:

        Niin eli miten tehään backflip?

        SIINÄ PITÄÄ VAAN HYPPÄÄ KORKEELLE JA PYÖRÄYTTÄÄ TAAKSEPÄIN ETTÄ PUTOO TAKAS JALOILLEEN, KERIEN,SUORIN VARTALOIN TAI TAITTAEN. MITEN VAAN.


    • Janita-

      Moi.Mä sain trampoliiniin ja oon jo kauvan aikaa harjotellu etuperin volttia mutta se ei vaan onnistu. voisko joku vähän selitää miten se tehdään?

      • aika inva

        1.kun koitat hyppiä sitä, älä yritä kiertää sivusta
        2.älä kerää turhaa hyppy korkeutta ennen volttia vaan hyppää jo 2 tai 3 hypyllä
        3.opettele voltti kyykkyyn ensin kunnolla.
        4.ponnista käsillä vauhtia voltin alku vaiheessa
        5.älä yritä turhan korkealle tai pitkälle se ei onnistu
        6.aloita voltti hypyn alussa muttet kuitenkaan liian alussa.
        7.kun olet kerännyt tarpeeksi korkeutta, pinnistä vauhtia enemmän kuin tavallisesti äläkä vain haaskaa hyppykorkeuttasi (tämä oli minulle vaikeaa)
        8.harjoitus palkitaan


      • Anni

        Harjoitus tekee mestarin ;"D
        Ite en kyllä harjoitust akaivannu ekoilla kerroilla.
        Ihmettelen suuresti miksi et sitä osaa tehdä minun 9 vuotias pikkusiskokin oppi sen kun opetin sille sen pari päivää sitten :P
        Kovat vauhit ja kiepille ja ympäri!
        Harjoittele eka käsien varassa tehtyä maa volttia pienillä vauhdeilla joka tunnetaan nimellä kuperkeikka!

        Onnea koitokseen :)


      • Voin

        Jos se ei lähe niin voit treenata vetämällä käsien avulla.


    • ^^misty

      misty flip 900. back flip 900. niiskuneiti. rodeo 720. front flip. back flip. front 1080. back flip 900.

      • 0( -_- )()><> }{o-...

        bäkkäri kierre bäkkäri kierrevoltti sivuvoltti
        ja noi kaikki 320 asteel paitsi ei ihan takaperin kierre volttii!!



        kiitti ku luit ja oon oppinu noi sirkus koulus.


      • Kyllä
        0( -_- )()><> }{o-... kirjoitti:

        bäkkäri kierre bäkkäri kierrevoltti sivuvoltti
        ja noi kaikki 320 asteel paitsi ei ihan takaperin kierre volttii!!



        kiitti ku luit ja oon oppinu noi sirkus koulus.

        No kyllä minäkin saan nuo kaikki mutta en oo varma onko kukaan ennen vetäny tälleen että vetää selälleen ja kääntyy siitä silleen ettei koske tramppaan ku saan silleen yli 20 osaakko sinä sitä? :D En muista sen nimee jos sil ees on.


      • jokujätkä8839384
        0( -_- )()><> }{o-... kirjoitti:

        bäkkäri kierre bäkkäri kierrevoltti sivuvoltti
        ja noi kaikki 320 asteel paitsi ei ihan takaperin kierre volttii!!



        kiitti ku luit ja oon oppinu noi sirkus koulus.

        kerro miten saan bäkkärin onnistuu paremmin saan sen pystyyn mutta se menee aina vähän etemmäs mitä hyppään ja meinaan tippua trampalta.


    • temppuilija

      joo mä osaan etu ja takaperin voltin ysittäisenä ja tuplana ja oon opetellut kierre volttia ja oon onnistunut tramppa ollut 1v6kk

    • Emilia^^

      flickit eteen ja taakse (en osaa kirjottaa sitä flickii mitä meinaan((se on telinevoimistelun ja cheerleaderin tavallaa arabialaine) ) mut ne flickit menee aina et ensin eteen ja sit takasipäin taaksepäin niit menee n.10 krt ja volttei....
      mul ei oo tramppaa mut telinevoimistelu tunnil on....!

      • Emilia^^

    • Minäpä minä

      Juu, meillä on semmoinen 3 metrinen tramppa, jossa on turvaverkot. Ja osaan ainakin nämä temput siinä trampalla:


      - Etuperinvoltti
      - Takaperinvoltti
      - Sivuvoltti (Perhosvoltti)
      - Polvivoltti
      - Käsivoltin eteen
      - Käsivoltin taakse
      - Hyppy selälleen
      - Hyppy mahalleen
      - Etuperinvoltti 180
      - Takaperinvoltti 360
      - Monta takaperinvolttia peräkkäin (ennätys 4)
      - Jojo (Eli takaperinvoltti ja siitä suoraan etuperinvoltti)
      - Hyppy selälleen ja siitä takaperinvoltti

      Nuo ainakin. Huom! Olen 10-vuotias.

      • trampoliinipoika

        mää oon 11 toista vuotijas ja mää saan vaikka mitä temppuja


      • Tramppahullu

        itehä olen 10v ja saan tuplavoltin tuplabäkin tuplacorkin tuplaflatin (eli kangaron) tuplasiden tuplamistyn cork 1080 astet. monttuun oon vetäny triplavoltin ja jtn zukuhaaroi jne. että sillee taian olla ehkä vähä parempi ? :DD


      • vittuilija1
        Tramppahullu kirjoitti:

        itehä olen 10v ja saan tuplavoltin tuplabäkin tuplacorkin tuplaflatin (eli kangaron) tuplasiden tuplamistyn cork 1080 astet. monttuun oon vetäny triplavoltin ja jtn zukuhaaroi jne. että sillee taian olla ehkä vähä parempi ? :DD

        Ehkä vähä kusetusta!:)


    • kvaak!
      • Popcorn99

        Oli kyl hienoja temppuja tos videol oon tänää opetellut takaperinvoltin (menee mahalleen ja polvilleen) mut tietäiskö joku semmosta videota missä opetetaan takaperinvoltti jaloilleen??


    • _morriainen

      oon saanu tuplabäkkärin polvilee

      • //Aksu//

      • awetf
        //Aksu// kirjoitti:

        kattokaa ja ottakaa siitä mallia siinä meidä kesä video, parempaa settiä lähtee kyl vieö ;D http://www.youtube.com/watch?v=7j4JcK8kCAw

        Voiko tos trampal käydä mitenkää huonosti jos vetää esim päkkärin pää eel trampalle tai etuperin voltin? En uskalla sen takii tehä mitää ku luulen et käy jotenki!!


    • guhu

      Juuh onhan noita tramppatrickkejä tullu tehtyy ja kyllähän ne front-ja backflipit lähtee rennosti. Loop on kans mukava temppu. Frontflip 180 lähtee ja samoin Misty 540. Trampalla pyörittelen 720 astetta pyörii grabin kanssa, 900 ilman grabia. Harjoituksessa tällä hetkellä Flatspin.

      • se kuka sinä et ole

        hei! Haluaisin tarmppis temppuja koska en osaa itte tehdäm mitään muuta kun voltin. jos jollain on jotain sivuja tai ehdotuksia mulle (aloittelijalle) niin antakaa vinkkejä jos haluatte taas samaa kn mä niin peukut pystyyn!!!!


    • suomppi

      ite osaan voltit molempii suuntii, bägi misty 540 myös front, sideflipin molempii suuntii sekä korkki 720 ja vaikka mitä:D

    • cat-mej

      En opi koskaa varmaa koskaa flikkii!tuun aina päälleni tai hartioilleni alas kun koitan trampoliinilla.Oon nyt harjotellu sitä pari kuukautta.

      AUTTAKAA!!!
      mitä teen väärin?;((

    • Ihanat Trampoliinit

      Tietäisikö joku, kuinka paljon tuommoinen normaali trampoliini kestää painoa? Trampoliini maksoi about 250 euroa suojaverkolla ja tikkailla.
      Painorajasta on puhuttu, että se oli 100 kiloa, mutta kestääkö se enemmänkin?
      Kyseessä olisi nimittäin 110-115 kiloa (kolme hyppijää), jotka kovasti haluaisivat hyppiä kolmestaan. Meneekö trampoliini rikki, jos siinä hypitään "yli painorajan?"

      Jos tiedät, vastaa mahdollisimman nopeasti! :)

      • -AnD0N-

        Olen hyppinyt minun kaverin trampalla ja siellä oli se sama 100kg painorajoitus..
        Siellä hyppi 6 henkilöä ja paino oli yhteensä yli 150kg eikä se mennyt rikki, eli uskoisin ettei sielläkään se trampoliini mene rikki.


      • Ihanat Trampoliinit
        -AnD0N- kirjoitti:

        Olen hyppinyt minun kaverin trampalla ja siellä oli se sama 100kg painorajoitus..
        Siellä hyppi 6 henkilöä ja paino oli yhteensä yli 150kg eikä se mennyt rikki, eli uskoisin ettei sielläkään se trampoliini mene rikki.

        Kiitti -AnD0n- kommauksestasi !

        Ja toivotaan niin =) !


      • anddynio

        eise rikki mene siitö


    • Pro hyppijä

      Joo!, tänää olin tos hyppimäs nii omg, mä niinku hyppäsin pyllyllee ja sit siitä viel naamallee!!! sit kaikki mun kaverit sano et omfg mite sä ton, hurja! opeta muaki. sit kerran kans hyppäsin polvillee mut äiti kiels koska se oli liian extremee

    • bäcksi

      multa menee bäckäri, bäckäri 180, voltti, voltti 180, voltti 360, sivuttain voltti ja joku semmone jonka nimee en tiiä mut sillee että potkasee jalan sivusta yli sille et menee sivuttain bäckäri

    • Pomppija

      Noh, Voltti etu ja takaperin jaloilleen
      Ja kaikkee selkävolttei yms

    • Anddyyni

      no mul meneeeee... side flip , flaltspin , backflip 10 kertaa putkee ja fronttarii, underflippiiii, selälteee ssiit etu peri , mahaltee bäkki sit jalloiltee bäkki noi 10 kertaaa, ja tuplavoltti

      • anddooonio

        ja sitten vielä bäcki 180 , bäcki 360 ja bäcki 540
        oon toi sama tyyppi


    • trampoliinipoika

      mulla menee vaikka mitä temppuja tuplavoltit ja tupla bäkärit voltti 540 ja bäkäri 540 ja selkkävoltti laitanko videjoita tulemaan

    • TrampoliiniFreak

      Laita vaan videota tulemaan =) Hivä että jotkut on kiinnostuneita trampoliini harrastuksesta. Itse osaan voltti, bäkkäri, voltti 180 ja 360, bäkkäri 180 ja 360, tuplavoltti, cork 360 ja cork 740 vai mikä se kaksi kierrosta olikaan :D ja sit back cork 360 ja sitten jotain oma sälää. Onko kenelläkään tuntumaa I-sport 4.6m trampoliinista et joustaako hyvin ja saako hyvät airit. Ja et onko siinä minkä pituiset jouset =) kun olen itse ostamassa kesällä sitä kärkkäisestä.
      Vastatkaa pian!: TrampoliiniFreak

    • kanttoni1234

      TrampoliiniFreak: Joo tota mul on kärkkäiselt 4,5 et joustaaa iha hullu hyvi ku laitat viel jouset ristii nii pomppiii viel paremmi! kannattaaa ostaa ;))

    • jordgubbs

      mul menee misty 720, rodeo 540, sideflip 180, voltti 360, flatspin 720 ja eiku lisää vaa oppimaa!

    • wilitzu

      Mul menee frontflip, backflip, sideflip, frontflip 180, korkki 1080, triple backflip,

      double backflip 360 ja vähä muita. ganer 720 tupla on kans hauska...

    • trampChampion2011MM

      Pystyn vittu heittää vaik kuin mont bäkkii ilmas eikä ees oo vaikeet. ganber 1440 tripla on sinänsä vaikee mut ku oppii ni on helppo. monta kertaa on tullu tehtyä frontti 1440 vaik onki aika vaikee ku ei teidä mite sen tekee... on se kyl tullu tuplanaki. sivuttai voltti on tullu vaik 4 kertaa ilmas mut ei oo ihme ku osaa hyppiä ja on hyvät jouset. oon nyt harjoitellu paljon angel backflip cork 720 tuplaa mut tulin vitun kipeesti niskoillee ja en oo enää yrittäny. rodeo on kyl hauska vaikkakin vitun helppo...

    • mR.tramp edittt

      Ite saan tupla loopin omal trampal ja kerra lomal vuokatis kilpa trampal lähtee tupla cork(oisko missää vantaal jotai paikkaa mis ois kipla tramppoi?

    • MF manne

      TUPLA BACKFLIP MISTY FRONFLIPPI MAHALLEEN 360 BACK AND FRONT UUSIA KESKIVERTO TEMPUJA oisko mulle

    • eräjorma

      osaan kangaroo flipin

      • Facepalm!!!

        Onnee! Haluutko mitallin


    • talvitramppa

      mä osaan aika paljon temppuja ja uskon osaavani tasollani, oon 14v tyttö, ja koitan ainakin opetella temppuja melkein aina trampalla ollessani, katsoa videoita esim. vimeosta tai youtubesta ja nyt ois mullaki tavotteena se tuplabäkkäri.
      täällä meillä on paikallisessa koulutuskeskuksessa jumppasali jossa on entisen uima-altaan päälle sijoitettu tramppa jonka vieressä sitten on ohut mutta pehmeä patja ja pari muuta patjaa, ja kokeilin että vaikka niskoilles lennät ei satu. Mutta, oon sitä mieltä että Bäkkäri on helpompi ku Frona, joten jos mietittekö kannattaako bäkkäriä opetella niin kannattaa!
      ite alotin sen opettelun muutama vaivanen vuos sitten, ja se meni niin:
      1.rupesin hyppimään niin että hyppäsin selälleni ja siitä pään yli jaloilleen, taaksepäin 2. ja sitten ku se meni kevyesti niin hyppäsin vaan. :-D
      mä koitan kans oppia pyörimään enemmän vaikka kyllä 1080 saan pyörittyä :p

    • CocoTravelleri

      Heittäkääs nyt senkin pikku ekstreme-ekit ne teidän helevatun rempoliinit vattuun, ja tarttukaa sdivistävään kirjaan. Se on teille pikku takkutukille paljon sivistävämpää ja turvalisempaa ajanvietettä. Jättäkää ne trikkinne isoille pojille ja tytöille!

    • lol

      hei mää osaan päkki 1,000,000,000,000,000 et sillee

    • erkki

      Mä saan tupla bäkin ja tupla frontin. Bäkki 720 ja frontti 360 sekä cork 1080. Oon pomppinu jtn 6 vuotta.

      • peksi

        kattokaa hyviä trampoliini videoita youtubesta. kirjottakaa sinne xtr3m3flip3rs nii varmasti löytyy jotain. jätkät vetää tripla bäkkii, korkki 1440 ja semmosta


      • Tramppahullu
        peksi kirjoitti:

        kattokaa hyviä trampoliini videoita youtubesta. kirjottakaa sinne xtr3m3flip3rs nii varmasti löytyy jotain. jätkät vetää tripla bäkkii, korkki 1440 ja semmosta

        peksi: xtr3m3flip3rsit on paskoi! kato mielummi Johannes Anttila tai sebastian harpelaa paljo parempii xtr3m3flip3rsit ei osaa ees tuplabäckkii tasasel -_-


    • en osaa mitäääää

      tuplafrontti, misty 720, frontti 540, backflip

    • Ramppa hullu...

      mph...
      Itellä lähtee:
      -päkki
      -frontti (front=voltti, jos joku ei tiiä...)
      -misty 5,7 ja tonnit
      -tupla frontti
      -tupla päkki
      -bio 5,7,9 ja tonnit (bio= jokku sanoo donkiksi ja jokku mäcvistiksi(en tiedä miten tuo kirjotetaa)...
      -korkki 7,9 ja tonnit mutta vitosia en osaa enää xD
      -rodeo 5,7,9 ja tonnit
      -ja saidit ja loopit lähtee, saidi lähtee tuplana...
      -flätti
      -Ja lähes kaikki noista kaikilla kräbeillä...mm, indi,japan,japan air yms...
      -Kangaro on harjottelussa, pari kertaa saanu :)
      -ja tietenki asteita lähtee kaikki 1200 asti
      -ja tietenkin myös kaikki vatsalteen ja selälteen hypyt, myös tempuista suoraa...

      Sellasta, ja oon 14v poika ja ramppa ollu vaan 3v...Monesti kavereiden kans hypitään koko päivä :D

    • perus temppuilija

      Mä en osaa tehä mitään vain kuin jonkun voltin, asteita, hypätä selälleen ja mahalleen. En oo mikään temppuilija.

    • silverz

      en osaa muutaku siden bäkin frontin selkäbäkki 720astetta bäkki180 eli jos ny toi korkki viel täs lähi aikoin menis

    • boju 14v :D

      mulla lähtee nää:
      misty 3,7,1000
      tupla frontti 180
      tripla bäkki (polvilleen)
      corkki 1000
      flätspin 9
      tupla-maha-bäkki
      tripla-side (yli)
      bäkki 3, 5, 7
      tupla bäkki 360
      mctwist 1000
      ja bs rodeo 900

    • AKUTSKI1234

      osaan nämä temput:
      selkä backflip
      backflip 360
      backflip 180
      frontflip
      frontflip 180
      sideflip
      flatspin

      ja asteina 720 alaspäin!

    • dsfed

      bäkkäri o heleppo

    • Tuplabäkkäri
    • 2013 trampolineedit

      Jos haluaa hyvän trampoliinin tilata kannattaa aconin jätti trampoliiin super jousilla mul on se ja ei oo painorajotuksii voltti,korkki ja bäkkäri menee ja maksaa se tramppa vaan 450 iha hiton halpa:)

    • 11 v poika.

      Mulla on No limiti merkkinen 4, 0m trampoliini hong kongista. Etuperin takaperin sivuttain tupla sivuttain voltti menee ja kaikkee muuta pientä. Ikää 11 v. Trampoliini on 175 e plus verkot. :-)

    • mr. random

      nii te jotka osaatte takaperin voltin nii voitteko antaa jotai vinkkejä mite voi opetella turvallisesti tekemään takaperin voltin ja onko se helpompi ku toi etuperin voltti ku en millää uskaltais tehä takaperin volttii mutta kaikki temput eteenpäin menee

    • trampolinfreak

      itellä tuli melkonen tilanne kun treenasin mistyä ja opin vahingossa bion.

      :)

    • tramppa expertti

      noooh itehä oon harrastanu tramppaa jo 1,5 vuotta. Oon mä varmaa sit aika hyvä ku kaveritki on kehunu iha sikana! Osaan iha täydellisen peppuplätsin ja sit siitä osaan nousta takasi seisomaa! Ja sit osaan sillasen pienen ilmakuperkeikan, mut volttii en voi opetella ku äiti kiels ja sano et voi mennä vaikka niskat nurin :0 Oon siis 16 v. poika. Aattelin tänä kesänä opetella sillasen selälleen hypyn et mitä ootte mieltä siitä? Onks se vähän liian riskialtis?

    • ...

      ACOn on ihan kamala kauppa. Tilattiin sieltä trampoliini teltta ja sen olisi pitänyt saapua 2-7 arkipäivän sisällä nyt jo mennyt 12arkipäivää. Sähköpostiin pitäisi vastata 1-3päivän sisällä on mennyt jo 5arkipäivää. Ollaan soitettu 11kertaa eikä yhteenkään olla vastattu!!

    • moilol1

      Kun tein pienenä 360 voltin niin lensin pää edelle

    • Osaan

      Pyllyplätsi

    • 12v

      Mul menee tuplabäkki, tuplafrontti, korkki 1080 ja korkki 7, bäkki 540, 720, 360, 180, frontis nuo samat, sideflip, bäkki maasta, ja jtn muuta....

      • joloswääg

        Onko teillä youtube kanavaa?


    • Lollehdi

      Mulla on semmone 5,1 tramppa menee misty 180 polvi voltti 180 jaloillee perhosvoltti maasta ja voltin maasta mut bäkki ei mee

    • joloswääg

      Mulla on acon 4.6 ja oon hyppiny trampal jo ainakin 4 vuotta ja pääsen tupla korkin, misty 1080,bäggi 1080, tupla frontin, tupla mistin, ja tupla flätin. ja maassakin menee joku misty.

    • Pandajaaz

      Side

    • scoot

      m0i

      • sc00t

        Heipä hei


    • tramppiz man

      joo.. itellä lähtee side flip kyykkyyn voltti seisaaltee bäkkäri myös backflip 180
      uusii temppui haluisin oppii

      • Anonyymi

        Vedä 10 volttia, niin kyllä lähtee.


    • MinnaFranzone
    • ASD12

      Osaan voltin ja päkkärin mutta en tiiä mite siihe saa kierrettä :D Haluisin yrittää

    • DorethaUnglaub
    • 12vuotias

      Mulla
      -double kaboom
      -triple cody
      -kaikki side, backflip, frontflip triplat
      -cork 1680
      Tuplavoltti 720
      sick comboi
      Mut hei oon puloliks norjalainen ja me norjalaiset ollaan tosihyvii trampoliinil

    • Santsu008

      No vähän vedän kaikkee siistii

    • Santsu008

      Multa menee aikalail kaikkee.

    • YksSellanenTyttö

      Perusvoltti kyykkyyn, joskus istualteen. En osaa sitä edes paikallaan, vaan aina alas tullessa oon toisella laidalla tramppaa :D Ja olen sentään 16, tästä jutusta taitaa tulla ongelma kaikille 11v. pojille jotka mahtailee omilla taidoillaan youtube-kommenteissa.

      • Anonyymi

        Hei mä osaan bäkki 100 että silleen!!!!!


      • Anonyymi

        Mä osaan niin paljon temppuja trampalla että en osaa ees luetella kaikkia!!!!


    • Make.flips

      Mulla menee tripla voltti ja ka boomin kierteitä harjottelen vielä

    • Volter

      Testaa polvi backkiä.

    • Anonyymi

      Mä teen saidin eli sivuttainvoltin pään yli, kaikki sanoo että se on väärin. onko totta?

    • Anonyymi

      kaikki sanoo että saidi on selän yli, ei pään yli. pitääkö paikkaansa?

    • Anonyymi

      Vittu ite vedän guint kaboomin

    • Anonyymi

      Oon Juho koppelo kattokaa tubesta

    • Anonyymi

      Hulluko olen?

    • Anonyymi

      Mul menee trampalla eteen ja taaksepäin voltti. Sivuttain voltit eri tavoilla. Puolivoltti eteenpäin. Eteenpäin voltti ilman kerää. Selkäbäkki. Piiskana takaperinvoltti. Webster voltti. Ja muitakin temppuja.

    • Anonyymi

      En mä ala mitään neloisvoltteja vetää. En mä nyt hullu ole.

    • Anonyymi

      Ite en oikeen osaa osaan vaa jotai volttiei perhosen trampal ja puolvoltti maas ja sellast

    • Anonyymi

      Mä osaan vaikka mitä temppuja trampalla. MÄ OON HULLU MÄ VEDIN TÄNÄÄN 100 BÄKKII PUTKEEN!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Olen tehnyt perhosen sillan spagaatin spiraalin voltin kärryn pyöran käsillä seisonta ja polvi voltti))

    • Anonyymi

      Sun tramppaä on aivan paska æ

    • Anonyymi

      Ite oon 11v ja lähtee: tupla voltti voltti 540 bäkki fulli kaboom fulli

    • Anonyymi

      ite saan vaikka mitä front,side, back flippei joka suuntaan, spiraali, flatspin,frisbee flip, ja kaikkee hulluu, bäkki100, voltit 360 ja 180 joka suuntaan, kkick the moon ja gainer sekä gainer switch flipit, ja kaikkee hurjiakin temppuja sekä lällyjä, super hyper mega tornado flips, arabi voltit, kaikki ilmakärrynpyörä ja saidi, brandy, front, bäkki variaatiot, vaikka mitä barrel rollaamista airtrackil ja lähen volttihommiin siinäkin, maalla menee kaikki kärrynpyörä, arabi, käsivoltti,puolvoltti,kokoflikki, macaco variaatiot, käsilläkävely ja siltakävely, isolla patjalla ja airtrackil voin vetää vaikka mitä flippei ja trikkei. mä saan kaikkee hulluu vesitrampal ja suplaudal. niin kuvitelkaa mut superparkissa. ponnarilta menee front,side,back flippei. trampalla kaikki variaatiot menee. flips and tricks. maalla walkoverit lähtee joka suuntaan.

    • Anonyymi

      HEI MÄ OSAAN BÄKKI 100 ETTÄ SILLEEN!!!!!!!!!!!!KAIKKI MENEE TRAMPALLA ILMAN VAUHTIAKIN!!!!!!EI SIINÄ MITÄÄN ISOJA POMPPUJA TARVII!!!!!!

    • Anonyymi

      Vittu mä osaan takaperinvoltin ja kaiken trampalla ilman yhtään vauhtia jaloilleen ihan omin avuin. Enkä muuten harrastais mitään muuta urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Mä osaan voltit joka suuntaan vesitrampalta, airtrackilta ja suplaudalta ei se oo vaikeet. Ja trampalla kaikki menee ihan ilman vauhtia niin kuvittele mut urheilupaikoissa ja Superparkin puistoissa. Ja mä oon harrastanu 6 vuotta parkourii.

    • Anonyymi

      Mun yks kaveri on hullu se heittää front, side, back flippei ja kaikkee hulluu joka päivä tasasella maalla niin kuvitelkaa se tramppiksel!!!!

    • Anonyymi

      Vittu minäkin saan flipit ja spinnit, kierrevoltit ja kaikki trampalla joka suuntaan myös ihan paikaltaan niin kuvittele mut urheilupaikoissa ja Superparkin puistoissa!!!!!!Esim isoilla pehmeillä patjoilla mihin yleisurheilijat hyppää ja isolla oikeesti joustavalla airtrackilla ja kun veteenkin saan voltit joka suuntaan niin kuvittele mut Foam Pit vaahtokumimontussa jossain Superparkissa.

    • Anonyymi

      Mä saan flipit ja spinnit joka suuntaan myös ihan paikaltaan ja kaikkee muutakin hulluu. Maalla menee vaikka mitä trikkejä sekä tosi huonolla airtrackilla. Niin kuvitelkaa mut missä tahansa urheilupaikoissa ja SuperParkin puistoissa.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun ens keväänä vaan uusia trikkejä vetämään trampalle ja maalle. Sekä airtrackille. YOU CAN DO IT! PUT YOU GOTTA FOCUS!

    • Anonyymi

      Minä taas opin eilen tupla takaperin voltin mutta oli aika vaikea

    • Anonyymi

      Lensin tänään niskoilleni ku kokeilin takaperinvolttia ja vielä siihen kovaan osaan En saanut hetkeen henkeä paitsi ulos päin nyt pelottaa kun särkee selkään ihan v**usti!😭

    • Anonyymi

      Mäosaan

    • Anonyymi

      No voi jumalauta mä osaan kaikki helpoimmat ja vaikeimmat voltit kokonaisilla kierteillä ja kaikki muutkin menee trampalla ihan paikaltaan ei se oo vaikeet!!!!!! Esim hurjimmat ja vaikeimmat temput mitä oon tehny tuntuu ihan helpoilta esim cannonball,webster sideflip,webster backflip,turtle spin,inverse flip,pan stall,miles special,whirlwind,indy grab,front side backtuck spin,backside stailfish,front side stailfish,side stailfish,under tuck pike,dragon roll,curly fry,roly poly,backside wacky,front side wacky,side wacky,windmill,bullet dive flip,free fall dive flip,north dive flip,diving flip,relax dive flip,downfall dive flip,torpedo dive flip,catcher dive flip,flip master & flip diving tricks spin,shosei step full joka suuntaan ja nää kaikki joka suuntaan,

    • Anonyymi

      Ja sit menee pistol squat flip,cork & corkscrew 680,shifer flip,peter parkers special,ceiling dropkick,toad flip,squat flip,j step cork,super sonic flip,check out dive flip,ninja flip,loop,b twist,b step cork& corkscrew,b step gainer, j step gainer,rudy,randy,backflip 540,sideflip 540,backflip 680,sideflip 680,frontflip side,backflp side,shifer flip 180 360 680,nfl flip,gainer arabian,slant&cheat gainer pike,slant gainer,slant kick the moon,cheat kick the moon,cheat kick the moon pike,slant kick the moon pike,kick the moon pike,japanese grab spin,front side spiral,poptecnich full joka suntaan,sideflipit myös väärään suuntaan,knee normal russian japanese flip,seizure flip,russian layout,japanese layout,under tuck,sitting extend flip,webster flip kickout,whip side,whip front,feet grab flip,slow flip,low flip,b kick,pencil dive flip,hack full,hack flip,crap flip,one legged flip,loser flip,straddle flip,meditation flip,superman stall flip,star ceiling kick joka suuntaan nää kaikki myös kierteillä. oon toi sama tyyppi.

    • Anonyymi

      Ja sit menee myös front side back half,j step corkscrew,x step cork & corkscrew,xxl flip & spin,walk up flip & spin,inward flip & spin,h twist,hhh arabian,triple flash kick myös kierteellä,flash gainer & flash kick the moon,arabian flip joka suuntaan, barani eli puolikas front spin,sekä back & side half spin en muista sen nimee, ja character flips & spins.

    • Anonyymi

      Maalla menee kaikki vaikeimmatkin käsitemput myös kierteillä, kaikki rollit menee maasssakin niin kuvitelkaa se airtrackilla,coin drop menee maassakin,crap wheel menee maassakin,scoot flip & spin sekä monkey flip menee maassakin,dive roll menee maassakin, sekä maassa menee myös hand flip & rail flip joka suuntaan,vesitrampalta,airtrackilta ja suplaudalta menee voltit ja kaikki joka suuntaan ei se oo vaikeet!!!!!

    • Anonyymi

      Myös käsipiiska menee maassakin joka suuntaan ja ei oo todellakaan vaikee!!!!!Tarkoitan hand whip.

    • Anonyymi

      JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! MÄ OSAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      JEEEE!!! MÄ OPIN TAAS UUSIA TEMPPUJA SEKÄ TRAMPALLA ETTÄ MAALLA!!!!! En muista kaikkia mutta esim maassa ländäs käsikorkki ja hand corkscrew joka suuntaan.

    • Anonyymi

      Jee mä osaan nyt myös suplaudalta, airtrackilta ja vesitrampalta flipit ja spinnit joka suuntaan ihan ilman vauhtia. Muuten en harrastais mitään urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Mä pääsen trampalla ja vesiurheilussa voltit joka suuntaan 700 asteen kierteellä ja maassa menee käsivoltit ja kärrynpyörät joka suuntaan 700 asteen kierteellä ei se oo vaikeeta.

    • Anonyymi

      JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! MÄ OSAAN!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      JEEEEE!!!!!! Mä osaan flipit ja spinnit joka suuntaan myös 1000 asteen kierteellä ei se oo vaikeeta!!!! Menee sekä trampalla että maalla!!!!!! Ja vesiurheilussa menee kans!!!! Sekä tosi huonolla airtrackilla!!!! Muuten en harrastais mitään urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Mut maalla en voi opetella mitään ilmavoltteja koska äiti kielsi ja sano että siitä ei oo mitään hyötyy koska en oo sirkustaiteilija. Sama jos mun airtracki on maalla.

    • Anonyymi

      Mä oon ennen osannu köysibäkkärin mutta mä en enää uskalla. Kun pelottaa että mul lipee ote ja sit mua sattuu. Eli jos mä alan pelkäämään siellä ilmassa ja sit mä tipun huonosti alas. Jos mä en uskalla niin mä oon kyllä isoin nössö. Mä tiiän se on vaan rohkeudesta kiinni. Mutta mä oon tyhmä kun mä en uskalla vaikka mä oon ennen osannu.

    • Anonyymi

      JEEEEE!!!!!! Mä osaan taas köysibäkkärin!!!!!!! Se on vaan että pitää vetää se eikä jatkaa nössöilyä! JEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! MÄ OSAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      JEEEEEE!!!! Mä ländäsin kaikkien helppojen ja vaikeiden volttien yhdistelmät 1000 asteen kierteellä joka suuntaan trampalla ja maalla lähipäivien aikana!!! Ja oon kesällä vetäny saman vesiurheilussa!!!! Cheat gainer flip ja rodeo tuck flip joka suuntaan on ihan vitun helppo. Samoin kaikki korkki variaatiot.

    • Anonyymi

      JEEEE!!!! Mä oon vuosia harrastanu trampalla ja maalla hyppimistä sekä parkouria. Ja osaan erittäin vaikeita voltteja ja kärrynpyöriä, sekä muitakin temppuja. Ja freerunning on parkourin alalaji. Siinäkin on vaikeita temppuja. Päästiin taas aiheeseen.

    • Anonyymi

      Kaikki menee joka suuntaan.

    • Anonyymi

      JEEEEEEEEE!!!!!!!!! MÄ OSAAN!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin ens keväänä taas uusia trikkejä vetämään joka iikka!!!!! Mitähän sitä keksis? Ei tuu mitään mieleen. Jotain ennen näkemätöntä mitä ei oo tehny ennen.

    • Anonyymi

      Mä oon kuullu että trampalla tuplavoltit, tuplakierteet ja vielä kovemmat temput on vaan uskalluksesta kiinni jos osaa hyppiä korkeelle. Mulla ois kerran menny kerävolteissa tupla jos ois pitäny sen kerän. Ne pyörii niin nopeesti. Kierteitäkin ois menny vaikka kuinka monta jos olis vaan hypänny tarpeeks korkeelle ja pyörittäny ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Mul olis kaikissa volteissa voinu mennä tupla jos vaan hyppää tosi korkeelle ja pyörittää ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Maassakin mä hyppään niin korkeelle että se on vaan päästä kiinni että joku päivä mä heitän noi kaikki ilmavoltit maastakin. Ja tosi huonolla airtrackilla. Mut äiti ei anna kun siitä ei oo mitään hyötyä koska en oo sirkustaiteilija.

    • Anonyymi

      Voisin mä osata seinästäkin vaikka mitä voltteja eli siis seinävoltteja mutta eihän siinä oo mitään järkee eikä äiti anna koska mä en oo sirkustaiteilija.

    • Anonyymi

      JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Mä ländäsin trampalla 30 korkki variaatiota mut yhet meni maassakin ländiin.

    • Anonyymi

      Aina sitä oppii uusia temppuja trampalla ja maalla. Opin niitä videopeleistäkin. Ja Youtube videoista.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun uusia trikkejä vetämään vielä kun on mahdollista.

    • Anonyymi

      Ja kattokaa Youtubesta Ronnie street stunts. Se osaa heittää joka päivä kaikkee hulluu tasasella maalla ja se on parkour ja freerunning oikea ammattilainen. Niin voin vaan kuvitella sen tramppiksella. Tiedoks vaan niille jotka uskaltaa vetää trampalla tuplia, triploja ja paljon kovempiakin volttisarjoja mutta ei osaa tehä ees bäkkäriä maassa.

    • Anonyymi

      JEEE kaikki ländäs mitä pitikin vihdoin ja viimein trampalla ja maalla. JEEEEEEE!!!!!!! MÄ OSAAN!!!!!!! TÄMÄ SE ON HAUSKAA!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      No teen yleensä volttei ja käsillä seisontaa mu joo👍😂

    • Anonyymi

      Hyppäsin niskoillee ja sattuu rintaan

    • Anonyymi

      Hyppäsin, kerran niskoille ja se sattui.

    • Anonyymi

      Hyppään, voltin ja tulin naama edellä. Jouduin sairaalaan, ja vietin siel 4 päivää.

    • Anonyymi

      Mun kaveri opetti mulle bäkkärin
      Vaihe 1. Opettele voltti.
      Vaihe 2. Opettele hyppää selälteen ja siitä pystyyn.
      Vaihe 3. Opettele hyppäämään takaperin kuperkeikka.
      Vaihe 4. Yhdistä ne liikkeet
      Vaihe 5. Aloita yrittäminen

    • Anonyymi

      Ite osaan trampalla ja airtrackilla sekä maalla ihan mitä vaan. Sekä kesällä veriurheilussa ihan mitä vaan ja talvella talviurheilussa ihan mitä vaan. Ja harrastan parkourii ja kiipeilyy. Oon harrastanu kaiken maailman lajeja. Muuten en harrastais mitään urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Voitko opettaa bäkin maassaa

    • Anonyymi

      Ei ny iha hirveesti mitää ful bäkkäri ny menee ja eteen ja sivulle fullit kans mut ei ny mitää mm temppuja

    • Anonyymi

      Mä osaan ihan mitä vaan. En jaksa selittää kaikkee. Ja lisää opin koko ajan. En jaksa alkaa selittää kaikkee. Piste.

    • Anonyymi

      vedin vahingossa korkki 180 eteenpäin kun koitin volttia

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe