AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / TONALIN
68 Vastausta 180 174 Lukukertaa

TONALIN

Hei!
Onko tietoa Tonalin nimisestä tuotteesta? Pitäisi polttaa rasvaa yms. Olen olettanut , että kyseinen aine on "puhdasta" ,kun kerran Suomen huiput sitä mainostavat.. Onko pelkkää rahastusta vai toimiiko tuote jopa? Kokemuksia kiitos!

tonaliinista..

Olen ymmärtänyt ettei tuote voi kovin vaarallinen olla jos apteekitkin sitä myy.Ja apteekit on tarkkoja siitä mitä myyvät joten...Olen ajatellut kokeilla tuotetta.Tietoa löysin osoitteesta www.polarpharma.fi joka on tuotteen maahantuoja.Vilkaseppa sieltä.Löytyy tutkimustuloksia ym.Mutta itsekkin metsästelen tietoa niiltä joilla on valmisteesta omakohtaisia kokemuksia.

pitää kokeilla

En minäkään usko sen olevan vaarallista. No tiedä häntä... Mutta pitäähän sitä kokeilla, oli hyvässä tarjouksessa paikallisessa luontaistuotekaupassa ja ostin heti alkuun kaksi purkkia. Myyjä kun silmäili minua ja tuumasi, että tarvitsen ainakin kolme neljä purkillista..:-o ).

Ja se luontaistuotekaupan myyjä sanoi myös, että niitä Tonalineja pitää syödä vähintään 6, mielellään 8 päivässä, pienempi annostus sopii sitten ylläpitoon. Mikään ihmeainehan sekään ei tietysti ole, mutta kyllä myyjä kovasti vakuutti, että se todella toimii ruokavalion ja liikunnan kanssa tehostavasti rasvan poltossa.

Projektinani on pudottaa painoa vielä vähintään kahdeksan kiloa. Viisi on jo saatu sulatettua kahdeksassa viikossa ruokavaliotarkistuksilla ja liikunnan lisäämisellä.

Lisää

Piti alkaa etsimään netistä tietoa ostoksestani... Kyllähän sitä löytyy, varsinkin haulla CLA

Varsinkin Tohtori Polonen ;-) kovasti hehkuttaa: http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/cla.html

Kriittisempää linjaa edustaa Suomen Olympiakomitea: http://www.noc.fi/valmennus/urheiluravitsemus/ravintolisat/muita_ravintolisia/

Ja jopa on arveltu CLA:n (jota myös Tonalin on) olevan peräti haitallisia: http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=1242

Joskohan sittenkin L-karnitiini tai Asetyyli-L-karnitiinia (ALC) olisi ollut hyödyllisempi ostos...

Täytyy vaan uskoa, että noilla Tonalineilla on edes blasebovaikutus...:)

millään

luonteistuote kaupan laihdutusvalmisteilla ei ole juurikaan tehoa.

Tottakai ne voi jotain auttaa, mutta hyötysuhde on olematon, juokset kymmenen minuuttia pidemmän lenkin, ni varmasti hyödyt enemmän.

Jos niillä olisi todellista tehoa, miksi sitten huippu-urheilijat silti syövät efedriiniä ja muita laittomia valmisteita, jotka kuitenkin todella tehoavat.

Ja tämä kirjoitus ei todellakaan ole mikään laittommien aineiden puolustuspuhe, päinvastoin, se nyt vaan on niin, että ne kyllä toimii, on kyllä sitten sivuvaikutuksetkin kovemmat.
Mutta kyllä niitä sivuvaikutuksia on noilla luontaistuotteillakin.

Blasebovaikutus varmaan on kyseisillä tuotteilla kova, varsinkin kun usein varmaan on niin, että kun se laihdutuslääke ostetaan, niin samalla entistä kovemmin skarpataan sitä ruokavaliota.
Sitten on myöhemmin, jos tuloksia on aikaansaatu, helppo hehkuttaa, että joo, kyllä kannatti ostaa 50eurolla pillereitä, ne todella autto.
Kun todellinen laihtuminen tuli siitä, että jäi ne tuplajuustot silloin hakematta.

Kannattaa laihtuessa tai siis ruokailutottumuksia muuttaessa muistaa, että ne vikat kilot on aina vaikeimmat, mutta mikä hitaasti lähtee, se ei myöskään nopeasti tule takaisin.

Tsemiä kaikille painonpudottajille.

Kyllä muuten toimii

Olen nyt käyttänyt 3 kuukautta Tonalinia ja painoa lähtenyt -5kg lantiolta 5cm vyötäröstä 4cm reisitä 3cm. Suosittelen!!!

Päiväannos?

Kuinka monta Tonalinia olet ottanut päivässä?

joo

itse oon ylittänyt nuo suositukset aika lailla eli oon ottanu 8-10 aamulla ja 10 illalla ennen nukkumaanmenoa elikkäs noin 18-20 päivässä... kuukauden oon syöny niitä ja 10 kg lähteny! :-O 95---->85 kg

aikapa hyvin

ootko harrastanu sitte siinä rinnalla paljon liikuntaa vai syöny pelkkää tonaliinia?

=[

kerro lisää, ikäs, pituus, itsellä kans yli painoo.
sain kuukaudessa painoa pois 5kg ottamalla vahvaa tonalinia noin 5kpl päivässä.
se riipuu sinun omasta painostasi jos olet reipaasti ylipainoinen voit ottaa 12 nor kaps. tai vahvaa 6. Mutta 6 pienellä päivä saat selkeitä tuloksia noin 2-3kk

kiinteyttää

kiinteyttää ainakin ihanasti reidet tullut paljon kiinteimmiksi samoin lanteet ja kädet ei ole löllöö enää :)

Plasebo

työntää helvetin isoa rahaa, noita tuotteita edustaville tahoille...aina löytyy ostajia ja myyjiä ja USKOA asiaan...totta kai myyjä 1 tai 2 prk.kin sijaan haluais asiakkaan ostavan 5 tai 10 prk.a tai jopa koko varaston...ennenkuin ...taas paljastuu..myöhemmin..jotain...mikä..ei miellytä...aika kultaa muistot..

Pitkää ikää ja XXXX

kamalaa

Järkkyä lukea ensin kuinka tolonen hehkuttaa ja sitten sen päälle lukaista tuollainen kuivahko kansaterveyslaitoksen artikkeli joka kumoaa tolosen täysin, mitä enää uskot varsinkin jos diabeetikon silmin katsot:
syöt kiltisti apteekkilääkkeen ja kahvin sekaan ripottelet kanelia :-)

Apteekki on

todella vaarallisia aineita!!!!!!!!

vastaus edelliseen

olen ottanut 3x2 tai 4x2 päivässä

Toimii

Elikkäs kokeiltu on tonalinia, tälläkin hetkellä syön. Mulla ei ole kokemusta siitä, putoaako pelkällä tonalinilla paino.. Mutta kyllä sitä syödessä huomaa, että vaatteet menee sujuvammin päälle jne. Olen ollut siihen tyytyväinen, ainakin pieniä muutoksia saa sillä aikaan. Ohjeessa lukee 2-4 tabua 2 kertaa päivässä aterian yhteydessä. Eikä ohjeen mukaista annostusta saisi ylittää.
Kysymys on luontaistuoteesta elikkä niitä voi aika huoletta syödä itse antaisin vaikka 5 v.

mitä muuta

Moi mitä muuta muutit kuin aloitit ottamaan 6-8 tonaliniia päivässä?? teitkö pitempiä lenkkejä vai vähensitkö ravintoa / muutit ravintoa??

imetys ja tonalin

Jos imettää niin onko tonalinin käytöstä haittaa vauvalle? Pitäis päästä raskauskiloista eroon ja varsinkin kun nyt näyttää kertyvän raskaudenjälkeisiä kiloja..pelkkä imetys ei näköjään auta vaan tarttis laihduttaa.

en tiedä varmasti

Mutta älä ota. Niin pitkään kun imetät, suosi vaan vähärasvaista ruokavaliota ja yritä liikkua enemmän. Minä en uskaltaisi käyttää mitään tuommoisia tuotteita jos imettäisin, enkä ole käyttänytkään.
Nyt olen imetyksen lopettanut ja mietin että pitäisiköhän yrittää saada apua noista Tonalin-tuoteista. Katsellaan...

Itselläni toimii

Itse olin hyvin skeptinen tonalinin suhteen. Ajattelin että samapa tuo on kokeilla. Ostin nettikaupasta 1 purkin tonalinia. Lähtöpainoni oli 81kg ja vyötärö 96cm. Olen n.20v nuori mies. Rasvaa vyötäröllä hieman liikaa. Harrastan jääkiekkoa 3 viikossa ja kuntosalia 3 viikossa. Nyt yli viikon tonalinia nauttineena, voin kertoa; paino pudonnut 81 -> 79 ruokavaliota muuttamatta (nestetasapaino huomioiden). Vyötärön kaventumista en ole toistaikseksi huomannut. Tosin, en ole kyseisen viikon aikana salilla kerennyt kuin kerran käymään.
Tähän mennessä _vain_ positiivisa kokemuksia, todennäköisesti suunta on vain parempaan! Ja tämä viesti ei ole tarkoitettu raskaana oleville :D

Ei imettäjille

Hei!

Älä käytä imettäessä, tuotteen turvallisuutta ei ole voitu osoittaa vaikka toimiikin koe-eläimillä. Purkeissa CLA-on synteettistä rasvahappoa, luonnossa bakteerikäymisen lopputuote.

Raskauskiloista älä huolehdi, imetys kuluttaa 500kcal ylimääräistä päivittäin. Yksi rasvakilo kehossa sisältää n.7000kcal eli vain imettämällä laihdut noin 0,5kg viikossa ilman muita toimenpiteitä. Imetys ja raskaus on myös keholle kuormittavaa, toipuakseen lapsen luomisesta se tarvitsee aikaa toisen raskauden verran, eli noin 9kk.

Iloista kevättä!

Ohje

Pitää ottaa kaksi kertaa päivässä 2-4 tablettia ruokailun yhteydessä.Jos ottaa vähemmän kuin 8 päivässä teho heikkenee!

ei pelkkää mainosmiesten puhetta

Itse olen syönyt ko. tuotetta usemamman purkin annostussuosituksen mukaisesti. Paino putoaa, koska ruoka ei maistu niin hyvin ja olo on muutenkin virkeämpi. Lenkillä huomaa, että jaksaa painaa paremmalla teholla. Hyvä tuote. Minulla ei ole muuta kuin posivtiivisia kokemuksia.
Olen täydentänyt tonalinia lohiäljykapseleilla. Hyvä yhdistelmä. Antaa potkua päivään eri tavalla.

?????

Yritin käyttää Tonalinia, mutta jostain syystä rupesi heti sen käytön aloitettuani nousemaan hirveitä finnejä jopa jalkoihin???
No ne katos kun lopetin, mutta olisko tuossa ollut joku allerginen reaktio vai johtuiko vaan aineenvaihdunnan lisäyksestä?

vasta aloittanut käytön

olen nyt kuukauden käyttänyt tuotetta niin että olen ottanut 3 kapselia 2 kertaa päivässä. vyötärö kaventunut 2cm, paino laskenut 1kg, ja rasvaprosentti pienentynyt 33.1% --> 32.4% eli jotain muutosta on tapahtunut. Tosin en ole ihan varma johtuuko tonalinista vai salitreenistä ja aerobigista.

nohh.

tonalinia täytyy käyttää enemmän kuin 2 x 3 päivässä, siksi sulla näkyy niin pientä tulosta! Mielestäni 1kg kuukaudessa ei ole mikään huikee juttu. elikkä tonalinia enemmän. Mutta pitää muistaa kohtuus kaikessa. !!!!

Tonalin vatsalle ?

Hei,te käyttäjät! Onko ollut mitään sivuvaikutuksia esim.vatsantoiminassa? Onko ollut närästystä tai löysää vatsaa ?
Harkitsen ko.tuotteen käyttöön ottamista,mutta kun on noita vaivoja,esim refluksitauti.

Tonalin

Oon tällänen rehevä emäntä ja aloin ihan kokeilu mielessä syömään Tonalinia!Oon nyt vajaan viikon ottanut niitä,3xpäivässä,yhteensä 10-12 pilleriä.Ei ainakaan oo mitään sivuvaikutuksia ilmennyt,olo on hyvä ja ehkäpä energisempi!!!Ulkoilla yritän enemmän ja vähän tota ruokapuoltakin katsoa...Testaan jouluun asti,hoikentuuko mikään kohta!!!Olisi kiva kuulla lisää muiden käyttökokemuksia ja vinkkejä tonalinista?!!!!!TSEMPPIÄ KAIKILLE KILOJEN KANSSA KAMPPAILEVILLE,EI oo helppoo-mut yritetään!!!!!!:)

raskaus ja tonalin

saakohan kyseistä ainetta käyttää raskauden aikana,tai siis ihan alkuraskaudessa,ennenkuin edes tietää olevansa raskaana??
yritetään vauvaa,ja jos nyt sattuukin niin että tulee raskaaksi juuri kun noita syö niin tuleekohan jotain ongelmia

Tonalin

Onnea meille molemmille laihdus yrityksestä, toivottavasti ei jää yritykseksi. Ostin myös Tonalin purkin ja olen nyt syönyt sitä n.1 kuukauden. Sen olen huomannut, että napostelu on jäänyt illalla, vai onko se vain korvien välissä kun on päättänyt laihtua (-2 kg)niin sitä ei vain syö,mene ja tiedä.Kaipa se on vanha totuus,että pitää vain kuluttaa enemmän,joten siis vesijuoksuun ja hydroon, niin eiköhän sitä kulu.
Hyvää syksyä, ja tseppiä

urheilijan suhde tonaliin

olen 15-vuotias ja harrastan muodostelmaluistelua 6 kertaa viikossa (sis. jäätä 6h ja muuta liikuntaa 4-5h/vko). meille tarkoitetussa lehdessä suositeltiin tonalin käyttöä mm. sillä että lihakset palautuvat nopeammin ja potkua löytyy vaikka lihakset väsyvät. Onko jollain muulla positiivisa kokemuksia tästä?
Itse en ostanut tätä laihdutus tarkoitukseen, mutta lehden artikkeli antoi täysin väärän vaikutelman. Kaupasta mistä kävin ostamasta purkin pillereitä sanottiin että purkillinen raejuustoa ja vähän sokeria ajaa saman asian kuin tonalin palauttamisellaan ja myyjä suositteli minulle kuitenkin proteiini jauhetta. Päätin silti kokeilla tonalinia, en ole vielä huomannut mitään eroa, paitsi sen että painoni on nousuut 2 kilolla painan nyt 69 kg olen 163 pitkä vyötäröni on n. 80 cm reiteni 55cm

Hmm!

Olet lievästi ylipainoinen! Piti ensimmäiseksi sanoa:D Painoindeksisi on 26, joten kyllä se vois se tonalin laihduttaa sinua noin 3-4 kiloa :)

hhmmmhmm

Jos treenaa muodostelmaluistelua niin paljon niin mahtaa olla muscelsia, et voi painoindeksin perustella tuomita ylipainoiseksi! ja jos paino nousee tonalinin avulla niin lihakset kasvaa.

Tonalin testiä

Reilu kuukausi syöty tonalinia,8-10 pilleriä pvässä....enpä ole kyllä vielä huomannut yhtikäs mitään tuloksia!!!!Ei kiinteytystä,ei painon putoamista :((Ei taida sit ainakaan mulla nämäkään pillerit auttaa!!!Jos nyt kuitenkin jouluun asti testaan,sit on kulunut tähän kokeiluun jo tarpeeksi rahaa!!!Onko kellään muulla iloisempia uutisia tonalinin käytöstä?!!!!!

......

Pitää syödä 3kk ainaki että vaikuttaa.. ja jos haluaa muitakin tietolähteitä nii terveyskauppojen tädit kyllä neuvoo

missä niitä onnistumis tarinoita

Niin,kertokaas ny joku onnistumisia tällä tönäliinillä??????!!!!!!!!Onko niitä vai onko täyttä potaskaa vouhotus tuotteen ympärillä?!!!!Tuskin se Kivinenkään on sillä yhtään hoikistunut..........ja liekö terveellistäkään pitemmän päälle nautittuna,voipi maksa arvot nousta liikaa-jossain oli mainintaa....JOULUJA VAAN ITE KULLEKKIN!!!!!!!!Kilojen kanssa tai ilman!!!

Tonalinista

Laihduin puolen vuoden aikana 20kg. Aloittaessani otin 8 kapselia päivässä ja sitten kun paino ei enää pudonnut olen ottanut 4-6 kpl päivässä. En väitä, että painoni olisi pudonnut pelkällä tonaliinilla, mutta uskon että siitä oli oma hyöty esim. palautumiseen ja energisyyteeni. Ruokavaliotani en kauheasti muuttanut, söin pikkasen vähemmän kerralla, kuitenkin kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Tonalin kuurin alussa kannattaa juod runsaasti nestettä n.4 litraa päivässä, jotta kuonat lähtee kunnolla liikkeelle.

Ei pelkästään Tonaliinia

Muistakaahan hyvät ihmiset, että ei ole maailmassa keksitty sellaista lääkettä joka laihduttaisi itsestään. Päivittäinen kuntoilu/ulkoilu pitää muistaa myös tonaliinin lisäksi. Liikunta ja siihen lisättynä tonalin antaa paremmat tulokset.
Ruokalussa on hyvä muistaa syödä paljon kasviksia (puoli lautasellista) ennen varsinaista ruokaa, eikä sekaisin yhdellä kerralla. Hedelmiä ei suositella salaattiin jos salaatin jälkeen syödään esim muuta ruokaa ja sen salaatin kastikkeen voi jättää suosiolla pois.
Eli ylös ulos ja lenkille ja kokeilkaa Tonaliinia.

EI AINAKAAN TÄÄLLÄ

Joo,eipä ole mitään muutoksia tapahtunut,oon nyt 3kk syönyt tonaliinia 8pilleriä päivässä ja e-epaa kaveriksi!!!Puntarissa en oo käynyt,mut mittanauhalla mitaten ei oo tapahtunut mitään muutoksia...aikas masentavaa!!!!!En nyt mitenkään kamalan epäterveellisesti oo elänyt ja liikuntaa tulee joka päivä maatilan arki touhuissa!!!Että eipä taida tonalin sit mulla toimia,mut jos nyt vielä kuukauden päivät otan niitä ja sit voin todeta:ETTÄ TÄÄ KOKEILU TULI TOSI KALLIIKSI!!!!!Terkuin,pettynyt emäntä!!!

Ei myöskään

Kohta on toinen purkki lopussa ja epaa olen mukana syönyt. Päivittäin käyn juoksemassa noin 25 min ja hiki tulee. Paino ei laske eikä mittanauhakaan näytä rasvojen sulamista. Painoa on kuitenkin sen verran pituuteen nähden 75/163, että kyllä jotain pitäisi poistua. Yksi purkki on vielä syömättä ja sitten lopetan turhana, jos ei tule onnistumisia.

Jotain apua

Ei oo mullakaan vielä konkreettisia tuloksia painonpudotuksesta, mutta olo on energisempi eikä punttireenin jälkeen tuu paikat kipeeksi niinku ennen.

Ei johdu tonalinista

No tuohan johtuu vain normaalista treenaamisesta eikä mistään tonalinista

lopputulos testistä

Joo,elikkä alotin tonalinin oton lokakuun lopulla ja joka päivä otin 8-10 pilleriä ja sit reilun kk:n otin vahvempaa tonalinia 5pilleriä pvässä,ruokailu kotiruokaa-ei mitään mässäilyä ja liikuntaa tulee joka päivä maatilan töissä ja lisäksi joka päivä kävelyä jonkun verran....JA NYT SIT LOPETIN TONALININ OTON ja KARU TOTUUS TESTISTÄ:EI MITÄÄN MUUTOSTA,EI SENTTIÄKÄÄN POIS VYÖTÄRÖLTÄ eikä muualtakaan,eikä paino pudonnut yhtään!!!!!!!!!!!!!!!!En usko,että tää tuote auttaa laihdutuksessa-vaatii varmaankin rankempaa liikuntaa ja pelkkää porkkanan popsimista,jos kunnon tuloksia haluaa!!!!!!!!En usko,että "mikkokivinenkään"pelkällä tonalinilla laihtui!!!Vaikka juuri oli taas mainosta lehdessä:6kk ja -23kg!!!!!!!!!!!!!!!Elikkä mulla tulos Tonalinin otosta:5kk ja ei yhtään kiloa pudonnut!!!!!!Rahaa meni tähän testiin paljon,muuta kerrottavaa ei nyt oo,valitettavasti!!!

Joo!!!!

Eiii!!!!! Varmaaaaa!!!!!! JJOOOO!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!! VOI aPUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinun ei kannattaa tuijottaa vaakaa vaan ympärys mittoja, koska tonaliin muuttaa rasvaa energiaksi.jos et syö rasvaa tonaliinin käytön aikana et laihdu rasva poltaa rasvaa

EI HYVÄ!!!!!!!!!

Oon käyttänyt tonalinia 4kk,mut ei tosiaankaan tapahtunut täälläkään mitään!!!!Ei paino pudonnut,ei kiinteytynyt mikään kohta!!!Vessassa käydessä tuli aina löysää ulostetta!!!Luin jostain luontaistuote sivustolta,että joku suomalainen teki väitöstutkielmaa CLA:sta ja se voi altistaa paksunsuolen syövälle!!!!!ETTÄ,tällänen myrkky ja humpuukiaine tämä tonalinkin sitten on!!!!!EN VAARANNA ENÄÄ MOKOMAN TAKIA TERVEYTTÄNI!!!!!!!!!!!!!!!!Hyvin harvat näköjään saaneet siitä mitään apua !!!!!Vai onko kellään kerrottavana todellisia onnistumis tarinoita esim.tonalinista?!!!!!!!

täältä löytyy..

Aloitin tonalinin käytön, söin 2 kertaa päivässä 3pilleriä ja 5kk aikana minulta tippui 12kg. Tonalin ei itsessään ole ihmeaina. se on suunniteltu auttamaan kiinteytymisessä ja painonhallinnassa. Elikkäs edelleen pätee se että jos haluat laihtua kannattaa katsoa mitä siihen suuhunsa laittaa. Mutta itse hyvinkin tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen ja se on tukena painonhallinnassa.
Markkinoille tullut myös vahvempi tonalin (tietysti kalliimpi) kun luin että jotkut vetää 20 pilleriä päivässä.

3pilleriä

3pilleriä....??? eli kerrallaan tai miten ?

juu..

3 pilleriä aina aterian yhteydessä. Söin muistaakseni aamupäivästä ekat 3 ja sitten illalla toiset kolme.

tonalin kokemuksia

Minä otan vain kerran päivässä, koska töiden vuoksi lämmin ateria tulee syötyä alkuillasta.
Ensin otin 4 kapselia, mutta kun maha meni löysälle vähensin 3 kapseliin.

Nyt vaihdellen 3 tai 4 kapselia päivässä.
Olen popsinut näitä noin kuukauden ja ruokahalu ei ole ainakaan vähentynyt. Tosin välipalaleivät eivät meinaa maistua (vilja?).

Painoa on tippunut 2,5 kg ja muuta liikuntaa tms en ole tänä aikana lisänyt. Uudet jumpat alkaa vasta huhtikuun lopulla ja salillakaan en ole ehtinyt käymään tänä vuonna ollenkaan.

Minulla on lievää ylipainoa ja rasvaprosentti vähän yläkanttiin ja alkuperäisenä tavoitteena -5kg ja kropan "tiivistämien".

Isäntä on popsinut näitä saman ajan ilman tuloksia ja hänelle kävin ostamassa kokeeksi tuota vahvempaa.

Onko muilla mahan löysyyttä? Oletteko muuttanut annostusta ja onko sillä vaikutuksia? Minulla menee maha löysälle muutenkin helposti, esim. probiootit aiheutti alkuun saman jutun sekä liika leivän syönti.

Viikon verran teki myös sitä että joka yö piti juosta vessassa pissalla.

Myös kuumetta on jo toisen kerran näiden syönnin aikana ja usein en muuten sairasta. Tiedä sitten onko vain sattumaa?

Minullakin kuumetta

Minullakin nousi kuume (38,6) heti käytön aloittamisen jälkeen parin päivän sisällä. Voi tietysti olla sattumaa, mutta ihmettelin kun en muuten sairastele juuri ollenkaan. Jatkoin käyttöä silti. Vatsa toimii paremmin kuin ennen. Mulla annostus 2x4 kaps. päivässä. Jaksan paremmin kuin ennen Tonalinin käyttöä (kun kuumetauti hellitti;). Ennen laihdutin ruokavaliota vähentämällä ja olo oli aina vähän hutera. Nyt olo on ollut jäntevämpi vaikka ravinto edelleen aika minimissä. Sairastumisia en toivoisi lisää! Onko muilla samoja kokemuksia?
Liikuntaa en ole lisännyt, silloin tällöin kävelylenkki vaunuja työnnellen kuten ennenkin. Paino on pudonnut minulla parhaimmillaan n. 1kg / vko. Laihtumisvauhti ei ole Tonalinin käytöllä kasvanut, lähinnä olo on jäntevämpi ja jaksaa paremmin. Tässä vaiheessa painonpudotus muutenkin hidastuu, kun mennään jo normaalipainon sisällä. Eli mielestäni Tonalinilla saadut tulokset näkyvät ennen kaikkea vaatekoon pienenemisenä, ei niinkään vaa´alla. Kiinteytymiseen ainakin uskallan tuotetta suositella.

päätin kokeilla!!

Kävin juuri tänään ostamassa 150 kapselin purkin. Suunnitelmissa olisi aloitta lenkkeily ja treenaus nyt kunnolla. Tervellinen ruokavalio myös! :)
Olen 16v, 166cm ja painan noin 69kg. Onko mitään tietoa, että kuinkas pysyviä tulokset on? jos sitten kesän tullessa lopettaisin pillereiden popsimisen..

minäkin päätin kokeilla

Aloitin vasta kokeilun 2x4tab. ja mahani meni aivan sekaisin ja seuraavaana yönä oli kouristuksenomaista mahakipua. Nyt en tiedä johtuiko Tonalinista vai oliko vaan tavallinen vatsatauti. Täytyy kokeilla muutaman päivän päästä, kun vatsa rauhoittuu : )

NIILLE JOTKA EIVÄT USKO TONALINIIN

Tonalin on nimenomaan liikkuville ihmisille tarkoitettu. se ei tepsi ellei keho kuluta. pillerit maksivoivat kulutuksen rasvasta, ja jos lösöttää sohvalla ja odottaa laihtuvansa niin ei. Järkeä saa käyttää!

Sohvaperunat liikkeelle

Nyt tuli järkipuhetta!! Ärsyttää ihmiset jotka luulee että kaikki tapahtuu itsestään..tekemättä itse yhtään mitään!! Yleensäkkin kaikki tämmöiset tuotteet on nimenomaan tarkoitettu LISÄÄMÄÄN oman urheilu/laihdutustehoa!!

Itse asiassa

mulla menee maha kevyesti löysälle aina aamun annoksen jälkeen.
Ei minkään näköistä ongelmaa...päinvastoin.
Voisiko olla ihan lume vaikutuskin...?
Hyvähän se vaan on, kun suolen saa tyhjäksi, enkä todellakaan aio lopettaa syömistä.

Minulla ongelmana tosin on enemmänkin ylimääräinen neste (olut perkele), johon syönkin taasen nesteenpoistajia.

Nyt alkoi itseasiassa ananaspaastokin...

tonalin vatsalle?

Itsekin kärsin refluksitaudista ja en ole havainnut mitään sivuvaikutusta. Käytin maksimi määrän tavallista tonaliinia ja siinä tuli liikaa öljyä joten meni hiukan löysälle, mtta aion vaihtaa vahvempaan tonaliiniin, niin ei ole niin paljon öljyä kapselissa.
Ei närästä. Nestettä kannattaa nauttia paljon mutemin, niin ruuansulatus lähtee käyntiin.

tonalin sulfa

Onko tonalinissa sulfaa?

NUORI

Olen 14v nuori painan 70kg ja oon 159cm pitkä, olen kehittynyt aikuisen "näköiseksi" (rinnat ja kuukautiset ovat normaalit...) ongelmani on että voinko syödä noita esim 20päivässä? kun täällä edellisissä viesteissä mainostettiin että sitä on syöty aikalailla :))! Minulla on lantion seudulle kerääntynyt paljon rasvaa ja jalkoihin myös ;s Haluaisin laihtua 1kk PALJON harrastan liikuntaa, ratsastan n 3krtaa viikossa ja kävelen joka-aamu 1km kouluun ja takaisin ja lisäksi käyn vielä n 1-2h lenkillä melkein jokatoinenpäivä, ja + koululiikunta 2h. Paljon minun olisi näillä + hyvällä ruokavalioilla laihtua kuukaudessa, jos söisin näitä n. 15 päivässä?

JATKOA

ymmärrän hyvin jos sanotte että "olet liian nuori.." tai jotain sinne vastaavaa, mutta en kysynyt nyt teiltä mielipidettä että voinko, vaaan että paljon laihtuisin :oo

OOTKO IDIOOTTI!!?

Ootko ihan idiootti vai mikä sua vaivaa?! Niissä on annosohjeet ja jos napsit sen 20 tabua päivässä niin varmana keho panee hanttiin ja saat vaan olostas kurjemman.

Huomaa kyllä, että oot vielä ihan lapsen tasolla kun edes mietit tommosia asioita ja laihduttaminen lapsi rakas, se on jokaisella yksilöllistä. Ei täällä internetissä voi määrittää kuinka paljon kukin laihtuu.

Yritä lapsi kulta oppia ensin aikuistumisen askeleet ennenkuin alat väärin käyttää lääkeaineita.

Kylllä toimii!!

Moi kysylit toimiiko tonaliin kyllä tonalinin käytöstä kannataa kysyä lähimasta luontaistuote myymälästä ammatti taitoisilta myyjiltä.

HUOMIO!!!

Halusin vain tuoda ilmi Tonalinin erään haittavaikutuksen: rytmihäiriö! Isäni jo heti ensimäisenä päivänä kokeillessan Tonalininia joutui ambulanssin kyydillä sairaalaan tutkittavaksi, koska hänellä oli rytmihäiriö sydämessä! Onneksi ei mitään vakavampaa syytä löydetty tytkittaessa (esim. aivokasvain).
Tuli ilmi, että isäni kokeili Tonalin valmistetta, joka on siis on CLA:a (keinotekoista rasvahappoa), joka taas aiheuttaa elimistölle hapetusstressiä ! Hapetusstressi taasen aiheuttaa rytmihäiriöitä! Luin muutaman muunkin keskustelupalstan, missä oli vastaavanlaisia kokemuksia! Ottakaa huomioon, kun kokeilette!
minkä hintasta tonalin on ja miten nopeesti alkaa näkyä tuloksia?

tonaliini

se on täyttä kaupallista paskaa
Minulla on kokemusta samantyyppisestä tuotteesta tai tuote on kuullemma samaa mutta halvempaa sen nimi on pelkkä CLA exra strong ja minulla on paino tippunut 73kg 65kg noin kahdessa ja puolessa kuussa! Liikuntana sauvakävely joka ilta tai vähintään joka toinen ilta ja yritän välttää isoja annoksia ja yritän myös syödä vähän hedelmiäkin!!! Minusta cla on auttanut minua painonpudotuksessa ja meinaan syödä sitä vielä jonkin aikaa että saavutan 60kg
 /   /  / TONALIN

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua