Tänään vietetään kansainväistä homofobian vastaista päivää. Päivän tarkoituksena on herättää keskustelua homo-, bi- ja transseksuaalien kokemasta syrjinnästä. Kampanjan järjestäjät korostavatkin, ettei ongelma ole homoseksuaalisuus, vaan sen pelko eli homofobia.
Päivämäärä on valittu sen perusteella, että Maailman terveysjärjestö WHO poisti homoseksuaalisuuden sairausluokituksesta tasan 15 vuotta sitten.
Aloite päivää varten tehtiin Ranskassa ja sitä vietetään yli 30 maassa. Suomessa homofobian vastaista päivää ei vietetä. Vihreiden kansanedustaja Rosa Meriläinen on kuitenkin ehdottanut, että päivä liitettäisiin Suomessa liputuspäivien joukkoon.
Lue Meriläisen kannanotto Iltalehden sivuilta:
http://www.iltalehti.fi/2005/05/17/200505163072641_uu.shtml
Uutinen Yleisradion sivuilla:
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/id11807.html
Pitäisikö homofobian vastaista päivää viettää Suomessakin? Minkätasoinen ongelma homofobia on Suomessa?
Homofobian vastaista päivää vietetään yli 30 maassa
170
34771
Vastaukset
- oli se
Homoseksuaalisuus on ollut laissa kiellettyä 1970-luvulle saakka. Vaikkei se enää ole laissa kiellettyä, niin pidän sitä vähintään hyvien tapojen vastaisena. Suomeksi sanottuna ällöttävänä.
- frenger
Mitä tarkoitat hyvien tapojen vastaisuudella? Tuskinpa homoseksuaalisuutta voi tavaksi kutsua. Vai vaikuttaako tämä "tapa" jotenkin suoraan sinuun?
- gooseberries
Tuo asenne sotii todellakin tasa-arvoa vastaan! Se ei ole ällöttävää vaan päinvastoin, ei heteroita pahempaa. Eikä siinä ainakaan synny vahinkolapsia. Herää todellisuuteen, tämä on tasa-arvon maa.
- 21v Mies
jahas, eli homofobia.. en ole lukenu edellisiä viestejä enkä tiedä mistä siellä on puhuttu, mutta mielestäini homofobikot ovat epävarmoja itsestään, ja sikis ovat niin kovasti homoja vastaaa. pelkäävät kenties itse olevansa jossain määrin homoja. eivät siis ole täysin varmoja seksuaalisuudestaan.
Varsin usein teini-ikäiset pojat ovat todella kovia homojen "vihaajia" ja vastustajua. siinä 12-16 vuotiainahan kaikkia aina haukutaan "hoimoiksi" todella epäkunnioittavaan sävyyn siis. Tätyy myöntää, että taisin itse olla aivan samanlainen.
Mutta nykyään, kun olen kasvanut aikuiseksi, hyväksyn ohmot täysin, ja minulla on myös homo kavereita. todella mukavia kavereita! Mikäs siinä.. vaikka molemmat ollaan miehiä, meillä on eri kiinnostuksen kohteet.. eipähän ainakaan tule kilpailua ;)
Olen siis hetero. tiedän sen, ei miehet kiinnosta siinä mielessä. Ja olen sen verran itsevarma omasta seskuaalisuudestani, että voin hyvin suudella miehiäkin. Ei se tarkoita mitään. Eihän suutelu naisenkaan kanssa aina tarkoita mitään.. Kerran naiset lupasivat suudella toisiaan jos minä suutelen kaverini kanssa. Mikäs siinä, pistettiin minuutin imu sessiot kaverin kanssa, oikeen kielen kanssa, mutta mitä sitten? ei se tee minusta homoa. saimpahan illalla vähän muutakin kuin pusun toiselta niistä tytöistä ;)- just
”Olen siis hetero. tiedän sen, ei miehet kiinnosta siinä mielessä. Ja olen sen verran itsevarma omasta seskuaalisuudestani, että voin hyvin suudella miehiäkin. Ei se tarkoita mitään. Eihän suutelu naisenkaan kanssa aina tarkoita mitään.. Kerran naiset lupasivat suudella toisiaan jos minä suutelen kaverini kanssa. Mikäs siinä, pistettiin minuutin imu sessiot kaverin kanssa, oikeen kielen kanssa, mutta mitä sitten? ei se tee minusta homoa. saimpahan illalla vähän muutakin kuin pusun toiselta niistä tytöistä ;)”
Mikähän kaveri tämä nyt sitten on? jollei pesun kestävä homo tai ehkä bi. Minä ainakaan en suutelisi kenenkään miehen kanssa siitä syystä että sais vaikka piparia joltain vosulta. Olisit varmaan myös ottanut suihin sun kaverilta jos tytöt olisi sitä pyytänyt tai tehneet saman. Ei minulla ole homoja mitään vastaan, mutta nykyään niiden pitää tunkea jo joka paikkaan homoilemaan ja kuuluttamaan olevansa homo, mitä sitten olkoon homoja jos haluaa, mut pitäkööt turpansa kiinni.
Liputuksesta sen verran ettei juopoilla tai muillakaan sairailla ole liputus päivää, tasa-arvon vuoksi lähdemme näitä juoppoja liputtamaan koska he sattuvat kuulumaan vähemmistöön (en todella tiedä onko näin suomessa).
Juu, olen varmaan todella epävarma seksuaalisuudestani, kun rakastan normaalia elämän tapoja ja naistani. - Milla
just kirjoitti:
”Olen siis hetero. tiedän sen, ei miehet kiinnosta siinä mielessä. Ja olen sen verran itsevarma omasta seskuaalisuudestani, että voin hyvin suudella miehiäkin. Ei se tarkoita mitään. Eihän suutelu naisenkaan kanssa aina tarkoita mitään.. Kerran naiset lupasivat suudella toisiaan jos minä suutelen kaverini kanssa. Mikäs siinä, pistettiin minuutin imu sessiot kaverin kanssa, oikeen kielen kanssa, mutta mitä sitten? ei se tee minusta homoa. saimpahan illalla vähän muutakin kuin pusun toiselta niistä tytöistä ;)”
Mikähän kaveri tämä nyt sitten on? jollei pesun kestävä homo tai ehkä bi. Minä ainakaan en suutelisi kenenkään miehen kanssa siitä syystä että sais vaikka piparia joltain vosulta. Olisit varmaan myös ottanut suihin sun kaverilta jos tytöt olisi sitä pyytänyt tai tehneet saman. Ei minulla ole homoja mitään vastaan, mutta nykyään niiden pitää tunkea jo joka paikkaan homoilemaan ja kuuluttamaan olevansa homo, mitä sitten olkoon homoja jos haluaa, mut pitäkööt turpansa kiinni.
Liputuksesta sen verran ettei juopoilla tai muillakaan sairailla ole liputus päivää, tasa-arvon vuoksi lähdemme näitä juoppoja liputtamaan koska he sattuvat kuulumaan vähemmistöön (en todella tiedä onko näin suomessa).
Juu, olen varmaan todella epävarma seksuaalisuudestani, kun rakastan normaalia elämän tapoja ja naistani.Vai että ei ole mitään homoja vastaan, mutta silti rinnastat homot juoppoihin ja "muihin sairaisiin". Ja "kunhan pitävät turpansa kiinni".
Ja kaikille vastustajille: mikä ihme siinä homoseksuaalisuudessa on niin kamalaa? Selkeästi tunnette itsenne uhatuiksi jollain tavalla, koska ei muuten ihminen reagoi noin. - just
Milla kirjoitti:
Vai että ei ole mitään homoja vastaan, mutta silti rinnastat homot juoppoihin ja "muihin sairaisiin". Ja "kunhan pitävät turpansa kiinni".
Ja kaikille vastustajille: mikä ihme siinä homoseksuaalisuudessa on niin kamalaa? Selkeästi tunnette itsenne uhatuiksi jollain tavalla, koska ei muuten ihminen reagoi noin.Olen oikein uhattuna, sen takia täällä kirjoittelenkin.
- gooseberries
Sinun kaltaisistasi ihmisistä Suomi saa olla ylpeä tasa-arvoinen maa! Mielipiteesi suutelemisesta kavereiden kanssa on sellainen johon jokaisen pitäisi uskoa eikä kritisoida vain koska olette miehiä.
- gooseberries
just kirjoitti:
Juu, olen varmaan todella epävarma seksuaalisuudestani, kun rakastan normaalia elämän tapoja ja naistani.Homoseksuaalisuus on sellainen asia jota ei voi itse päättää, se joko tulee tai ei tule. Ei sille voi mitään. Juopot päättivät aloittaa juomisen, ihminen ei voi päättää olevansa homo tai muuta vastaavaa.
- täälläkin ko. päivää...
Siis kyllä homofobian päivää (vai millä nimellä se nyt olikaan..) pitäisi viettää myös meillä Suomessa! Vaikka homous onkin ollut aika lailla pinnalla lähiaikoina minusta asenteet ja ennakkoluulot ovat vieläkin aivan liian tiukassa! Puheet jostain yhdestä oikeasta mallista eli vain naisesta&miehestä pitäisi kyllä jo alkaa unohtamaan. Homous/lesbous on aivan yhtä luonnollinen asia kuin tavalliset heteroparitkin. Joku kommentoi, että eivät homot/lesbotkaan hyväksy heteroita, mutta itse vähemmistön edustajana en oikein ymmärrä mitä tällä väitteellä ajetaan takaa?! Itse en ainakaan ole kenenkään homon/lesbon kuullut jotenkin "vainoavan" heteroita, saatikka pitävän heitä vähempiarvoisena.. vastaiseen esimerkkiin kyllä törmää aika usein.. Mielestäni rakkaus kuuluu ihan yhtälailla meille vähemmistöjen edustajille siinä missä heteroillekin! Ja eräs asia ainakin pitäisi kaikkien tajuta, että homot/lesbot eivät ole sen seksihullumpia kuin heterotkaan! Ääripäitä tietenkin löytyy kummastakin joukosta, mutta se on aivan luonnollista sekin! Annetaan vain kaikkien kukkien kukkia ihan rauhassa ja eletään jokainen ihan omaa elämäämme!
- Milla
Sinä se sairas olet kun rinnastat homoseksuaalisuutta zoofiliaan. Ihmisiä me kaikki kuitenkin olemme, niin homot kuin heterotkin, ja voimme ilmaista omia tunteitamme. Eläin ei tähän pysty.
- ....
Nyt olet pahasti hakusessa hyvä ihimnen! Ei eläimiin tuntema rakkaus ole ollenkaan verrattavissa homouteen/lesbouteen! Eläimiin sekaantujat ovat oikeasti sairaita ja jos todella luet homot/lesbot samaan kastiin, niin ei taida kaikki olla kotona sinullakaan! Vastaa nyt sinä edes kun kukaan muu ei tässä keskustelussa tähän, että: Mitä sinulta on siinä asiassa pois, jos 2 miestä tai 2 naista rakastaa toisiaan ja haluavat jakaa elämänsä?! Juuri sinulaisesi kommentoijat antavat aihetta homofobian vuoksi pidettävään päivään..!
- lesbo
Kun kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan vapaasta tahdostaan ja toisiaan kunnioittaen, ei sitä voi verrata oikeasti sairaisiin asioihin kuten eläimiin sekaantumiseen eikä esim. toisten pakottamiseen.
Mieti vähän, sinulla on mennyt pasmat itselläsi sekaisin hyvä ihminen! - huh huh
lesbo kirjoitti:
Kun kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan vapaasta tahdostaan ja toisiaan kunnioittaen, ei sitä voi verrata oikeasti sairaisiin asioihin kuten eläimiin sekaantumiseen eikä esim. toisten pakottamiseen.
Mieti vähän, sinulla on mennyt pasmat itselläsi sekaisin hyvä ihminen!Jos homous olisi normaalia, niin homot pystyisivät lisääntymään, eli jatkamaan sukuaan saman sukupuolen edustajan kanssa. Kun näin ei ole tapahtunut niin homous ei ole normaalia vaan sairautta.
- Uomo
Milla kirjoitti:
Sinä se sairas olet kun rinnastat homoseksuaalisuutta zoofiliaan. Ihmisiä me kaikki kuitenkin olemme, niin homot kuin heterotkin, ja voimme ilmaista omia tunteitamme. Eläin ei tähän pysty.
Kyllähän lapsetkin ovat ihmisiä, joten tuolla sinun logiikallasi pedofilian pitäisi olla sallittua.
- gooseberries
Homot pitää hyväksyä koska he ovat yhdessä rakkaudesta. Eläinten kanssa makaaminen taas on eläinrääkkäystä, ei rakkautta. Aivan sama juttu kuin pedofilian suhteen. Himo ei ole rakkautta vaikka rakastuneet himoaisivatkin toisiaan. Herää todellisuuteen!
- Milla
Ihmiset, jotka näkevät homoseksuaalisuuden ällöttävänä eivät jostain ihmeen syystä osaa nähdä siitä mitään muuta puolta kuin seksin. Kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää että homoseksuaalinen ihmissuhde on ihmissuhde siinä missä heterosuhdekin. En voi ymmärtää miksi joku ei voi hyväksyä sitä että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan. Miten se voisi olla väärin? Maailmassa on niin paljon vihaa ja homoseksuaalisuuden vastustajat vastustavat rakkautta, vihaavat ja lietsovat lisää vihaa. SE on mielestäni sairasta. Mikä oikeus kenelläkään meistä on sanoa ketä kukakin saa rakastaa?
- Wery
Todellisesta rakkaudesta sanoisin sen olevan kaukana.
- ...
Wery kirjoitti:
Millä perustelet tuon, että homojen ja lesbojen rakkaus on sitten kaukanan todellisesta rakkaudesta??? Mistään homojen ja lesbojen vastaisesta kommentista ei löydy yhtään järkevää perustelua miksi heitä syrjitään.... sinunkin viestisi "Wery" ovat vain yksi hyvä esimerkki näistä tyhjistä perusteluista... Säälittävää kyllä, jos jotkut vaivaavat päätään murehtimalla sitä kuinka inhottavaa on kun on olemassa erillaisuutta niinkuin homot ja lesbot...
Wery kirjoitti:
Minä en, mutta meillä kahdella taitaakin olla erona se, että minä olen rakastanut, ja tiedän mitä rakkaus on.
[elä, ole, rakasta] (en tiedä kenen sanomaa, mutta niin se on)- Keravan kolli
Mä rakastan mun saksanpaimenkoiraa ja se rakastaa mua. Kyse on ihmissuhteesta. Miksei kukaan voi ymmärtää mua. Naapuritkin vaan vetää turpaan.
Ei se ole vain seksiä. Kyse on rakkaudesta. hei vaan Milla ja kaikki muutkin!!
Elämästä ja rakkaudestahan siinä vain on kyse. Voisihan homot ja lesbot pitää heteroita "vähän vinksahtaneina" kun tykkäävät naida naksauttaa toista sukupuolta olevia?? Miltäs se tuntuisi??
Kun kukaan ei pure ja se ei taatusti tartu, eikä sitä tarvitse pelätä. Ihmisiän me kaikki olemme! Ennemmin käyttäisin energiani vaikka terroristien parjaamiselle kuin pohdintaan mitä on olla homo ja onko siinä järkeä?? tehkää tekin niin!
Herätkää Pahvit!!- mira_nina657
Miksi homouden hyväksyminen/myöntäminen tarkoittaisi että kaikki ihmiset olisivat homoja/lesboja? Erilaisuus on rikkaus. Ja homojen/lesbojen adoptio-oikeuteen sanon vain sillä tavoin että miksi lapsettomat parit adoptoivat? koska eivät voi saada omia lapsia
Mies/naisparit voivat rakastaa lastaan jopa enemmän koska sen eteen, että lapsen saa, on jouduttu tekemään töitä, eikä lapsi ole esim kännisen sekoilun tulos vahinko
- Tiina
Ihmiset pelkäävät usein kaikkea outoa ja vierasta ja saattavat kokea sen uhkatekijänä. Jos ei ole koskaan tavannut yhtään homo- / biseksuaalia, niin ei voi olettaa että henkilö osaa suhtautua heihin normaalisti. Homofobiasta kärsii yleensä henkilö, joka pelkää löytävänsä itsestään homomaisia piirteitä. Meissä kaikissa on feminiini ja maskuliini puoli. Toisilla toinen ominaisuus on enemmän esillä. Jos homofobia ja rasismi määriteltäisiin sairauksiksi meillä olisi hillittömän kokoinen kansantautiepidemia. Siinä jäis sydänvaivat ja ylipainot kakkoseksi!
- Nainen
SENKUN ELÄVÄT JA OVAT,
KUNHAN PITÄVÄT MEIKÄLÄISESTÄ NÄPPINSÄ IRTI.
TUSKIN NIISSÄ ON RAISKAREITA,
EI AINAKAAN LESBOISSA- Palle Pömppö
vai kiukuttaako kun pitää oikein isoilla kirjaimilla kirjoittaa? Ala-arvoista kirjoitustyyliä sanoisin.
- hahahahahah..
Palle Pömppö kirjoitti:
vai kiukuttaako kun pitää oikein isoilla kirjaimilla kirjoittaa? Ala-arvoista kirjoitustyyliä sanoisin.
hah..hah..hah..hahhahah.. nauraa veet silmissä: Mikä pelle!!!!!
- HOMO
Itse olen saanut turpaani kuukausi sitten, nukkuessani, koska tekijä kuuli minun olevan homo. Kyseinen "nivel" kasvoissani nyrjähtelee jatkuvasti. Onko tämä normaalia? Mielestäni fobiaa vastaan täytyy taistella, koska muuten maailmassa ei löydy ihmisarvoa.
hetero, joka tahtoo satuttaa ihmistä, aivan mistä tahansa syystä, ei ole itsekkään sen parempi ihminen.
Välttämättä päivän ei suomessa tarvitse noudattaa sanaa homofobian vastainenpäivä, vaan yleensä rasisminvastainenpäivä, koska kaikki poikkeavat ihmiset joutuvat sietämään joka päivä edes pientä naljailua olemuksestaan, johon he ovat syyntakeettomia.
Ja mitä homoihin tulee, osaamme rakastaa tai olla viekoittelijoita, kuten myös heteroihmisetkin. Yleensä meitä kuitenkin pidetään kertapanijoina.
Itse olen parisuhdeihminen vielä vaille rakkauttaJa homoja pidetään sairaina? Homothan ne käyvät heteroiden kimppuun joukolla, miksi? koska nämä ovat heteroita.. Näinhän se asia toimii?
Minusta SE on sairasta, että täytyy hakata, pahoinpidellä, sekä henkisesti, että fyysisesti toinen ihminen, koska tämä rakastaa(, tai haluaa harrastaa seksuaalista kanssakäymistä) samaa sukupuolta olevan kanssa.
Itsekin olen homo, seksistä en välitä niinkään, mutta vailla kumppania, tämän vuoksi siis minun kuuluisi kuolla pois? hakata? olla olematta?
Epäilenpä.
- vai vielä homofobian vastai...
Kaikkia paskaa ne keksivät, suvaitsevaiset.......prkl!!!!
- ???
milloin on pedofiilien, nekrofiilien ja eläimiinsekaantujien päivä?
- . -
MÄ LUIN NÄMÄ KAIKKI KIRJOITUKSET, EIKÄ MISSÄÄN OLE MITÄÄN JÄRKEÄ. ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MINÄ, VAAN MENKÄÄ LUKEMAAN SÄHKÖPOSTINNE TAI PELAAMAAN PELEJÄ, IHAN SAMA, MUTTA ÄLKÄÄ LUKEKO NÄITÄ KAIKKIA, NIINKUIN MINÄ ÄSKEN TEIN.
- Atte
Nii, ne homofobiaa potevat keksii kaikkee paskaa
ja vielä ilman konkreettisia syitä. - Pikkuinen pallero
. - kirjoitti:
MÄ LUIN NÄMÄ KAIKKI KIRJOITUKSET, EIKÄ MISSÄÄN OLE MITÄÄN JÄRKEÄ. ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MINÄ, VAAN MENKÄÄ LUKEMAAN SÄHKÖPOSTINNE TAI PELAAMAAN PELEJÄ, IHAN SAMA, MUTTA ÄLKÄÄ LUKEKO NÄITÄ KAIKKIA, NIINKUIN MINÄ ÄSKEN TEIN.
kun on niin hauskaa ja ja... yhyy... miks sää aina huudat? :'(
- mira_nina657
??? kirjoitti:
milloin on pedofiilien, nekrofiilien ja eläimiinsekaantujien päivä?
Olet todella sairas itse! Kun kaksi ihmistä rakastaa, kunnioittaa ja pitää toisiaan tasavertaisina kumppaneina, se on oikein. pedofiili loukkaa LAPSEN OIKEUTTA KOSKEMATTOMUUTEEN
- ^^PäiVäNSäDe^^
Toisaalta mulle on aivan sama, et onx homoja ja lesboja.
Mut toisaalta se ei oo, koska NAINEN ja MIES on luotu toisilleen ja jotenkin se on mun mielest väärin, et ei jatketa sukua vaikka siihen olis mahdollisuus.
Homot ja lesbot ovat aika varmasti yhtä onnellisia pareja, kun me heterot.
Se on niin kun 50% asiaa vastaan ja 50% aivan sama.- Oliko se kala
Onko ihmisistä ollut jotai suurtakin hyötyä maapallolle? Entäs sitten ne kaikki lapset jotka ovat orpoja tai hylättyjä? Huonoissa kodeissa? Kaduilla? Silti pitää väkisin saada lisää ihmisiä maailmaan, ihan niin kuin niitä ei tarpeeksi olisi...
Mitäs sitten sanot niille ihmisille jotka ei voi saada lapsia? Pois tuollaset, oma vika ettette saa vaikka yritätte, kenties? Sama asia on homojen ja lesbojen kanssa. Ajattelisit vähän... - mira_nina657
Minä menen puolen vuoden päästä sterilisaatioon, olen 30, nainen, lapseton parisuhteessa. Minut saa kivittää
- jutta
Mitä vikaa homoissa/lesboissa mukamas on?
Itselläni on monta bi7lesbo kaveria ja aivan tavallisia ihmisiä ne ovat niin kuin muutkin. Ja monta kertaa paljon mukavampia ja suvaitsevaisempia.
Eivät huomauta jokaisesta erillaisesta ihmisestä.
Sitä paitsi homo suhdetta pidettiin Japanissa ym.. Samurai aikaan terveempänä suhteena kun hetero suhdetta..
Liputtaa päivää ei mielestäni tarvisi, mutta kyllä sitä viettää voisi.
Aivan niin kuin yleensä suvaitsevaisuuden päivää voisi viettää. - tyrkätään
eikö niitä voitais siirtää ahvenanmaalle kutemaan ja veneet pois
- Lesbo
Kyllä mielestäni homofobian vastaista päivää pitäisi viettää Suomessakin. 30 maassa sitä jo vietetään ja kyllä Suomikin siinä joukossa olisi voinut olla, oikeastaan olisi pitänyt olla. Ehkä jo ensi vuonna Suomessakin virallisesti tätä päivää vietetään. Siihen asti voidaan viettää näin epävirallisesti.
Syytä Suomessakin tähän on, kuten esimerkiksi tältäkin palstalta käy ilmi. Ennakkoluulojen ja tietämättömyyden suhteen on Suomessakin vielä paljon tehtävää, vaikka monessa maassa asiat ovat vielä huonommin. Suomi ja muut pohjoismaat voisivatkin pyrkiä suvaitsevaisuuden mallimaiksi.
Lesbot ja homot ovat ihmisiä siinä missä heterotkin. Samanlaista elämää elävät kuin heterotkin. Rakastuvat vain samaa sukupuolta olevaan ja joutuvat korkeintaan selittämään tietämättömille... Ehkä sitten ymmärrät, kun oma lapsesi kertoo olevansa homo tai lesbo. - maaria
ainakin aihe saa tänne kaikki enemmän tai vähemmän häiriintyneet ihmiset "keskustelemaan" aiheesta, joten voisipa päätellä, että homofobian vastaiselle päivälle olisi Suomessa tilausta...
- jaa,a
Kyllähän niillä pitäisi olla oma liputuspäivä!Mutta sitten kanssa ihan oma maanosakin! Oliskohan joku libanon tai vastaava hyvä...
- Atte
Sori, mut ei tos ideas oo tolkkua, järkeä, päätä,
eikä häntää...
- Igor
Pitäisi perustaa Lappiin jonkin sortin homokommuuni jonne kaikki V.tun irstaat Rööri-Roopet voitaisiin kätevästi junalla lähettää...Saisivat hinttailla ja kirmailla pitkin tuntureita siellä ihan rauhassa!!!
Hohhoo, aina löytyy vähä-älyisiä, jotka inttävät, että "yhyy, homous on niin sairasta ja väärin ja Jumala tappaa kissanpennun aina kun mies pussaa miestä". Todellisuudessahan mikään ei todista homouden olevan sairasta. Toki jotkut nyyhkivät sitä, että Jumala loi miehen ja naisen, mutta siihen vastaan, että mikä Jumala? Te ette voi soveltaa henkilökohtaisia utopioita ja mielikuvituskavereitanne jokaiseen ihmiseen maailmassa, pällit. Eipä ole Jumala iskenyt salamalla vielä ketään siksi, että tämä on ollut homo/lesbo/transu. Tässä taas tulee esiin se, miten uskovaiset ottavat raamatun niin kirjaimellisesti juuri silloin, kun se heille parhaiten sopii.
Eli Jumalan sana ei ole käypä selitys.
Sitten on tietty tämä evoluutioteoria ja se, että vahvin laji selviää. Mutta eihän rakkaus ja lisääntyminen ole juurikaan liitoksissa toisiinsa. Ihan hyvin tämä ihmisrotu näyttää lisääntyvän, siitäkin huolimatta, että homoja on ollut jo vuosituhansia olemassa. Huoaah. Joten se siitä.
Ja että homous olisi sairaus? Antakaa lääkärin diagnoosi, jossa tämä selittää mitä hormonaalisia tms. muutoksia homous aiheuttaa ihmisessä, ja saatanpa jopa uskoa. Mutta totuushan on, että mikään ei tue sitä, että homous olisi sairaus.
Ja että lapsista kasvaa kieroja? Mitä kummaa? Onko mekko solmussa? Jos joku on homo, tarkoittaako se automaattisesti, että hänen psyykkeensä on jotenkin viallinen? Että hänen moraalinen maailmansa on jotenkin poikkeava heteroiden moraaleista? Ovatko homot alttiimpia suorittamaan rikoksia? Tekevätkö homot enemmän murhia, raiskauksia ja murtoja kuin heterot?
Ja että homous olisi epäeettistä? Millä tavalla? Nyt on jo todettu, että se ei vaikuta lisääntymiseen. Ja on todettu, että homous ei aiheuta kanssaeläjille minkäänlaisia haittoja. Kaikki haitat ovat lähtöisin omasta päästä ja henkilö, joka ei voi sulattaa homoutta, on itse sairas ja neuroottinen, ja tarvitsee hetimiten apua.- frenger
Toden totta. Jokainen tulkoon esiin sieltä Raamatun takaa ja perustelkoon mielipiteensä ITSE! Tuskinpa kenelläkään on oikeutta huudella tuomioita Jumalan (oli olemassa tai ei) puolesta. Vaikka toisaalta kyllä ymmärrän näiden "uskovaisten" hädän, joiden oma maailma heiluu Raamatun sanan varassa. On kaiketi pelottavaa huomata, ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen.
Ja edelleen jos mustavalkoiselle linjalle lähdettäisiin, entäpä esimerkiksi sanat: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan." (Matt. 7:1-2.)
Teille, jotka rinnastatte homoseksuaalisuuden pedofiliaan, eläimiin sekaantujiin jne. Koettakaahan ymmärtää ratkaiseva ero: homoseksuaalisuhteessa on kyse kahden ihmisen välisestä molemminpuoleisesta rakkaudesta, jossa toista ei vahingoiteta/käytetä hyväksi/pakoteta mihinkään.
Eikö kuitenkin ole eri asia satuttaa toista kuin rakastaa toista?
Edelleen peräänkuulutan vastausta teiltä, jotka koette homoseksuaalisuuden pahaksi: Mitä se on teiltä pois? - Milla
frenger kirjoitti:
Toden totta. Jokainen tulkoon esiin sieltä Raamatun takaa ja perustelkoon mielipiteensä ITSE! Tuskinpa kenelläkään on oikeutta huudella tuomioita Jumalan (oli olemassa tai ei) puolesta. Vaikka toisaalta kyllä ymmärrän näiden "uskovaisten" hädän, joiden oma maailma heiluu Raamatun sanan varassa. On kaiketi pelottavaa huomata, ettei maailma olekaan niin mustavalkoinen.
Ja edelleen jos mustavalkoiselle linjalle lähdettäisiin, entäpä esimerkiksi sanat: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan." (Matt. 7:1-2.)
Teille, jotka rinnastatte homoseksuaalisuuden pedofiliaan, eläimiin sekaantujiin jne. Koettakaahan ymmärtää ratkaiseva ero: homoseksuaalisuhteessa on kyse kahden ihmisen välisestä molemminpuoleisesta rakkaudesta, jossa toista ei vahingoiteta/käytetä hyväksi/pakoteta mihinkään.
Eikö kuitenkin ole eri asia satuttaa toista kuin rakastaa toista?
Edelleen peräänkuulutan vastausta teiltä, jotka koette homoseksuaalisuuden pahaksi: Mitä se on teiltä pois?Juuri näin. Kiitos.
Paljon on tullut kommentteja vedoten raamattuun, ällöttävyyteen, muka luonnottomuuteen tai muuhun. Mutta kukaan ei ole osannut sanoa että millä lailla homoseksuaalisuus on vahingoksi kenellekään. Sanokaa joku henkilökohtainen vastaus tähän. Turha vedota raamattuun tai ällötykseen yleisenä syynä, koska se ei vaikuta läheskään kaikkiin. Itse olen hetero, enkä koe homoseksuaalisuutta mitenkään uhkana, ällöttävänä tai luonnottomana. Olen vain iloinen aina jos tässä vihan täyttämässä maailmassa on hitunenkin enemmän rakkautta. - Kristitty
"Eipä ole Jumala iskenyt salamalla vielä ketään siksi, että tämä on ollut homo/lesbo/transu."
Mistä voit tietää, ettei ole? En toivo (eikä toivo juuri kukaan muukaan kristitty), että Hän tekisi sellaista, mutta mistä voit tietää? Minä, samoin kuin useimmat muutkin kristityt, vihaan homoutta, mutta en homoja. - Kristitty
Milla kirjoitti:
Juuri näin. Kiitos.
Paljon on tullut kommentteja vedoten raamattuun, ällöttävyyteen, muka luonnottomuuteen tai muuhun. Mutta kukaan ei ole osannut sanoa että millä lailla homoseksuaalisuus on vahingoksi kenellekään. Sanokaa joku henkilökohtainen vastaus tähän. Turha vedota raamattuun tai ällötykseen yleisenä syynä, koska se ei vaikuta läheskään kaikkiin. Itse olen hetero, enkä koe homoseksuaalisuutta mitenkään uhkana, ällöttävänä tai luonnottomana. Olen vain iloinen aina jos tässä vihan täyttämässä maailmassa on hitunenkin enemmän rakkautta.Raamattu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, samalla tavalla kuin esim. Milla ja Suomi.
- kyllästynyt!
ei sitten kiinnosta pätkän vertaa. Tehköön sitä vaikka ratapölkyn kanssa, kunhan minun ei tarvitse nähdä tai minua ei yritetä saada "daamiksi".
Se Meriläinen on ihan sekaisin sen liputuksen kanssa. Miksi poikkeavuutta pitäisi liputtaa? Silloin pitäisi myös liputtaa kaikkien muidenkin erilaisten takia ja myös tavallisten ihmisten takia. Kaikki eivät ole isiä tai äitejä että saisivat kokea liputuksen huumaa! Kaikkea pas**a sitä joku viitsii ehdottaa!
Miksi homous tulisi hyväksyä kuten sitä nyt yritetään hyväksytyttää? Ei "taviksetkaan" käy huutelemassa ja pitämässä elämää seksuaalisuudestaan. Miksi homojen pitää olla aina tapetilla? Miksi luodaan kuvaa että homous on normaalimpaa kuin heterous?
Lounnon lait ovat mitä ovat. Ne perustuvat suvunjatkamiseen. Ei kaksi samaa sukupuolta voi saada lapsia=ei ainakaan normaalia.
Lisäksi kyllästyttää tuo jatkuva homojen ihannnointi TV-ohjelmissa. Voiko sairaampaa sarjaa olla kuin esim. L-koodi? Onko elämä pelkkää seksiä/seksuaalisuutta? Eikö mitään muuta ihmisillä riitä aiheksi kuin homoilu tai seksuaalisuus yleensä?- Lopettakaa jo!
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Olen kurkkua myöden täynnä tuota homo- ja lesbohommaa. Joka lehdessä ja teeveessä sitä tyrkytetään ihmisille. Mielestäni olkoot pitkin tai poikin, ei kiinnosta. Olikohan se R.Meriläinen "aineissa" kun ehdotti sitä liputuspäivää? Ihmettelen miksi TV:ssä on niin paljon erilaisia lesbo- ja homo-ohjelmia, eikö ohjelmien päättäjillä ole minkäänlaista tajua, mitä lupamaksunhaltijoille tarjotaan. TV:n taso on muutenkin romahdusmaisesti huonontunut. Ruvetkaa nyt harkitsemaan pikaisesti, että uudistatte kokonaisvaltaisesti ohjelmistonne; ajatelkaa edes lapsia ja nuoria, jotka eivät ymmärrä tällaista roskaa!
- Milla
Lopettakaa jo! kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Olen kurkkua myöden täynnä tuota homo- ja lesbohommaa. Joka lehdessä ja teeveessä sitä tyrkytetään ihmisille. Mielestäni olkoot pitkin tai poikin, ei kiinnosta. Olikohan se R.Meriläinen "aineissa" kun ehdotti sitä liputuspäivää? Ihmettelen miksi TV:ssä on niin paljon erilaisia lesbo- ja homo-ohjelmia, eikö ohjelmien päättäjillä ole minkäänlaista tajua, mitä lupamaksunhaltijoille tarjotaan. TV:n taso on muutenkin romahdusmaisesti huonontunut. Ruvetkaa nyt harkitsemaan pikaisesti, että uudistatte kokonaisvaltaisesti ohjelmistonne; ajatelkaa edes lapsia ja nuoria, jotka eivät ymmärrä tällaista roskaa!
Kaikista näistä vastustajien viesteistä huomaa että kun on puhe homoista, kaikki ajattelevat vain mieshomoseksuaaleja. Puhutaan ruskeasta reiästä ja kuinka on niin ällöttävää kun kaksi MIESTÄ suutelee tms. Lesboutta ei selkeästikään pidetä niin ällöttävänä. Luulen että tämä johtuu siitä että useilla miehillä on seksifantasioita joihin liittyy kaksi naista. Ei lesbous silti homoseksuaalisuutena eroa mieshomoista muuten kuin sukupuolen perusteella. Naishomoseksuaalit selkeästi hyväksytään paljon helpommin kuin miehet.
Mutta oikeasti, ei se ole keneltäkään millään lailla pois että kaksi miestä tai kaksi naista rakastaa toisiaan.
Ajatelkaa vastustajat jos iso osa koko yhteiskuntaa vastustaisi teidän ihmissuhteitanne. - ...
Lopettakaa jo! kirjoitti:
Ei ole varmaan pakko katsoa televisoita silloin kun sieltä tulee jokin homoihin tai lesboihin liittyvä ohjelma! Luulempa vain, että usein juuri kaikki uteliaat heterot katsovatkin innoissaan ohjelmia, joissa on homoja tai lesboja ja sitten kauhistelevat "että voi kuinka inhottavaa", vaikka oikeasti kiinnostaakin nähdä millaisia "ne" nyt oikeasti ovat! Mutta muistaakaa juuri noihin ohjelmiin liittyen, että oikea elämä on homoilla/lesboilla ihan samanlaista kuin heteroillakin! Oma elämäni ei juurikaan eroa muuten muiden ikäisteni heteronaisten elämästä kun siltä osalta, että satun vain pitämään omasta sukupuolestani! Niin ja en usko ohjelmien, joissa on homoja ja lesboja vaikuttavan lapsiin vahingoittavasti, kyllä televisioista tulee paljon pahempaakin ohjelmaa, esimerkiksi kaikenlainen väkivalta jne...
- toisenlainen nuori
En osaa tarkkaa lukua sanoa miten paljon ns. homo-ohjelmia tv:stä tulee, koska en sitä juurikaan katso, mutta veikkaan, että niitä on kokonaisuudessaan alle 10 kpl. Entä miten paljon tv:stä tulee hetero-saastalla kyllästettyä ohjelmaa? Heti ensimmäisenä tulee mieleen kaikki saippuasarjat, mitä muutakaan niissä on kun heteor sitä hetero tätä, yök, *menee ulos yrjölle*.
"Miksi homojen pitää olla aina tapetilla?"
Kumpihan on enemmän "tapetilla" mediassa, homoseksuaalisuus vai heteroseksuaalisuus?? Lonkalta veikkaan, että suhde hetero-homo on jotain 90%-10% luokkaa!!
"Miksi luodaan kuvaa että homous on normaalimpaa kuin heterous?"
Onko heterous jotenkin normaalimpaa kuin homoseksuaalisuus? Yhtälailla molemmat on _IHMISIÄ_! - Wery
toisenlainen nuori kirjoitti:
En osaa tarkkaa lukua sanoa miten paljon ns. homo-ohjelmia tv:stä tulee, koska en sitä juurikaan katso, mutta veikkaan, että niitä on kokonaisuudessaan alle 10 kpl. Entä miten paljon tv:stä tulee hetero-saastalla kyllästettyä ohjelmaa? Heti ensimmäisenä tulee mieleen kaikki saippuasarjat, mitä muutakaan niissä on kun heteor sitä hetero tätä, yök, *menee ulos yrjölle*.
"Miksi homojen pitää olla aina tapetilla?"
Kumpihan on enemmän "tapetilla" mediassa, homoseksuaalisuus vai heteroseksuaalisuus?? Lonkalta veikkaan, että suhde hetero-homo on jotain 90%-10% luokkaa!!
"Miksi luodaan kuvaa että homous on normaalimpaa kuin heterous?"
Onko heterous jotenkin normaalimpaa kuin homoseksuaalisuus? Yhtälailla molemmat on _IHMISIÄ_!...lähes jokaisessa aina joku ilmoittaa olevansa homo.
Heterous on luonnollista ja siksi se on monesti esillä. Siinä vaiheessa on jokin jo täysin vialla kun alkaa joka sarjassa pyörimään homoseksiä heteroseksin tilalla.
- Milla
..niin miksi kaikki vastustajat puhuvat vain "ruskeasta reiästä" ym? Koettakaa nyt hyvät ihmiset sisäistää että kyse on ihmissuhteesta missä seksi on vain yksi osa-alue.
- antigay profeet
Vitun homot vittuun se on saatana joku muoti-ilmiö olla homo. Toki aina on ollu poikkeavia mutta se ei tee siitä ei-sairasta.
Voihan sitä kukin kampanjoida omien tarkoitusperien mukaan mutta homofobiaa ei kampanjoilla kitketä. Homoja ei tarvi hyväksyä sillä se on luonnotonta toimintaa. Homo ei voi luonnossa lisääntyä niin ne evoluutio kitkee aikaa myöten pois kuitenkin.
Oishan se ihanaa jos ei homoja haukuttas mutta minkä sille voi, itehän on tiensä valinneet se on muka niin vitun ihanaa olla erilainen perseennussija ja vinkua ettei mua hyväksytä. Homoja ei hyväksytä koska homoja ei hyväksytä niin yksinkertasta se on.
Ja ei en ole homofoobikko lähinnä käy vain sääliksi kuinka sekaisin voi ihminen olla. Jos homo tulee mulle porisee en mä sitää turpaankaa lyö yritän vaan rakkaudella ohjata takaisin vaginallisten ilojen lumoihin.
Vaikka sairausluokitus on poistettu nii mielisairausluokitus pitäs laittaa.- Milla
Taas tuli esille tämä lisääntymisaspekti. että kun homot eivät voi lisääntyä. Entäs heterot jotka eivät voi saada lapsia? Tai heterot jotka eivät halua lapsia? Lisääntyminen on ihan naurettava tekosyy homouden vastustamiselle.
"Homo ei voi luonnossa lisääntyä niin ne evoluutio kitkee aikaa myöten pois kuitenkin." Tämä nyt on taas naurettavinta mitä olen hetkeen kuullut. Homot eivät ole oma lajinsa. Se ei tartu. Se on ominaisuus ihmisessä ihan kuin heterouskin.
Ja edelleen, eikö se ole ihmisoikeus rakastaa ketä tahtoo? Minä en ainakaan koe olevani millään tapaa oikeutettu päättämään kenenkään puolesta ketä saa rakastaa.
Homoseksuaalisuus ei myöskään ole valinta. Vaikka kuinka moni homoseksuaali on päätynyt itsemurhaan, koska heitä ei ole hyväksytty sellaisina kuin he ovat. Onko tämä sitten oikein?
Sairausluokitus kaikille niille jotka eivät rakkautta hyväksy. Sääliksi käy vastustajia toisaalta, se on varmasti melko rankkaa olla niin ahdasmielinen. - frenger
Olisikohan sunkin elämä hieman helpompaa, jos antaisit asian vain olla?
Niin, ja määrittele luonnollinen. - örght
voisin tiivistää tuon sinun viestin sanoman yhteen lauseseen. "voi vittu ko solet ihan saatanan tyhmä vittuperkele juntti"
päivitä ittes takasi tähänpäivää ja kohtaa maailma semmosena ko se on. homous on ehkä kuitenki niitä pienimpiä murheita, pura vain teiniangstihomofobias vaikka nälänhähän ja sotien lopettamiseen niin tulis tuloksia jossaki hyödyllisessäki asiassa. - agp
Milla kirjoitti:
Taas tuli esille tämä lisääntymisaspekti. että kun homot eivät voi lisääntyä. Entäs heterot jotka eivät voi saada lapsia? Tai heterot jotka eivät halua lapsia? Lisääntyminen on ihan naurettava tekosyy homouden vastustamiselle.
"Homo ei voi luonnossa lisääntyä niin ne evoluutio kitkee aikaa myöten pois kuitenkin." Tämä nyt on taas naurettavinta mitä olen hetkeen kuullut. Homot eivät ole oma lajinsa. Se ei tartu. Se on ominaisuus ihmisessä ihan kuin heterouskin.
Ja edelleen, eikö se ole ihmisoikeus rakastaa ketä tahtoo? Minä en ainakaan koe olevani millään tapaa oikeutettu päättämään kenenkään puolesta ketä saa rakastaa.
Homoseksuaalisuus ei myöskään ole valinta. Vaikka kuinka moni homoseksuaali on päätynyt itsemurhaan, koska heitä ei ole hyväksytty sellaisina kuin he ovat. Onko tämä sitten oikein?
Sairausluokitus kaikille niille jotka eivät rakkautta hyväksy. Sääliksi käy vastustajia toisaalta, se on varmasti melko rankkaa olla niin ahdasmielinen.Lisääntymisaspekti on olennainen. heteroseksi - lisääntyminen selvä syy seuraussuhde. Homo seksi -perse kipeäksi, paska haisee, anaali orgasmi.
Ehkei nykymaailmassa ihmisen tarvi hengissä säilymisen takia lisääntyä niinkään mutta lisääntyminen on perussyy sille miksi evoluutio ei pidä homoista. Homous on kieroutunut ominaisuus ihmisessä jolla tabujen rikominen on tullut elämäntehtäväksi.
Rakastaa toki voi ketä tahtoo mutta pointti onkin se että ettei yhteiskunnan tarvi sitä hyväksyä ja varsinkaan kenenkään homoista pitämättömän jos ei sitä halua. Siinä mielessä tämmöset päivät on täysin turhia.
Koska homoseksuaalit usein päätyvät itsemurhaan kertoo se jo että kaikki ei ole ollut kohdallaan muutenkaa. Jos todella rakastaa vitut välittää mitä yhteiskunta siitä ajattelee. Itsemurhan päättää kukin tietenkin omalla kohdallaan on väärin syyttää yhteiskuntaa siitä.
Mielestäni homoseksuaalisuus on nimenomaan valinta tai epäonnellisten sattumien ketju jossa heteroseksi tuntuu nii perussuomalaiselta ja konservatiiviselta, toki kaikki saa valita niinkuin lystää.
Ahdasmielisyys ei ole rankkaa ja siksi meitä onkin niin paljon. Sairausluokitus todellakin niille jotka ei rakkautta hyväksy ja myös niille jotka eivät vihaa hyväksy. Tunteet pitää osata näyttää. - agp
frenger kirjoitti:
Olisikohan sunkin elämä hieman helpompaa, jos antaisit asian vain olla?
Niin, ja määrittele luonnollinen.Vois se olla että antas olla.
Luonnollinen = miten asiat todellisuudessa luonnossa ovat niiden pitäisi olla myös ihmisen yhteiskunnassa. uros naaras.
L - the agp
örght kirjoitti:
voisin tiivistää tuon sinun viestin sanoman yhteen lauseseen. "voi vittu ko solet ihan saatanan tyhmä vittuperkele juntti"
päivitä ittes takasi tähänpäivää ja kohtaa maailma semmosena ko se on. homous on ehkä kuitenki niitä pienimpiä murheita, pura vain teiniangstihomofobias vaikka nälänhähän ja sotien lopettamiseen niin tulis tuloksia jossaki hyödyllisessäki asiassa.On tapahtunut virhe tiivistettäessä siis ei ollut tarkoitus sanoa sinulle ollenkaan nuin rumasti.
En tule päivittämää itseäni muoti-ilmiöillä tai millään muullakaan päivän sanalla vaan ajattelen juurikin niinkuin mua huvittaa.
Voi se toki olla että homous ei oo niitä isoimpia murheita elämässä. Mutta vois ne homotki keskittyä nälänhätiin ja sotien lopettamiseen eikä oman gay-asiansa ajamiseen. - frenger
agp kirjoitti:
Vois se olla että antas olla.
Luonnollinen = miten asiat todellisuudessa luonnossa ovat niiden pitäisi olla myös ihmisen yhteiskunnassa. uros naaras.
L"Luonnollinen = miten asiat todellisuudessa luonnossa ovat"
Ovathan homotkin osa todellisuutta. Ja luonnosta meitä ketään tuskin voi erottaa.
"niiden pitäisi olla myös ihmisen yhteiskunnassa. uros naaras."
Kuka tuon määrää? Sinä? Ja ennenkaikkea miksi pitäisi olla pelkästään noin? - the pro
frenger kirjoitti:
"Luonnollinen = miten asiat todellisuudessa luonnossa ovat"
Ovathan homotkin osa todellisuutta. Ja luonnosta meitä ketään tuskin voi erottaa.
"niiden pitäisi olla myös ihmisen yhteiskunnassa. uros naaras."
Kuka tuon määrää? Sinä? Ja ennenkaikkea miksi pitäisi olla pelkästään noin?Luonnossa siis esim. eläinten keskuudessa ei homoja suvaita. Ihminen on myös eläin mutta jo erotettu luonnosta betoni lähiöihin.
Homostelu on epäluonnollista seksuaalisuuden toteuttamista niille jotka haluaa nöyryyttää heikompaa samaa sukupuolta olevaa. Homopareissakaan molemmat eivät ole miehekkäitä vaan toineen ns. bitch eli feminiinisempi.
Ainoa oikea asento on lähetyssaarnaaja uros naaras.
Tuo on naturalismin perusajatus. Asioden on parasta olla näin jotta ihminen olisi onnellisempi.
Jos homous olisi niin ihanaa olisi enemmistö ihmisistä homoja. - Papalakana
Milla kirjoitti:
Sairausluokitus kaikille niille jotka eivät rakkautta hyväksy. Sääliksi käy vastustajia toisaalta, se on varmasti melko rankkaa olla niin ahdasmielinen.Ei se rakastaminen poista sairautta. Hetero joka ei voi fyysistä syistä saada lasta on ihan yhtä lailla sairas kun homokin.
On erittäin typerää lähteä vetämään sairauskeskusteluun heteroja jotka eivät tahdo lapsia. Silloin kyse on omasta valinnasta. Kaikki mahdollisuudet lisääntymiseen ovat kuitenkin kunnossa.
Se että sinulla on tasavertainen suhde ei tee sinusta yhtään sen terveempää kuin raiskaajastakaan koska kiihotut samalla tavalla.(älä ota sinä muotoa henkilö kohtaisesti vaan yleisesti)
Olisi ihan kiva jos keskustelusta jätettäisiin tasavertainen suhde j arakkaus pois. - ....
Papalakana kirjoitti:
Ei se rakastaminen poista sairautta. Hetero joka ei voi fyysistä syistä saada lasta on ihan yhtä lailla sairas kun homokin.
On erittäin typerää lähteä vetämään sairauskeskusteluun heteroja jotka eivät tahdo lapsia. Silloin kyse on omasta valinnasta. Kaikki mahdollisuudet lisääntymiseen ovat kuitenkin kunnossa.
Se että sinulla on tasavertainen suhde ei tee sinusta yhtään sen terveempää kuin raiskaajastakaan koska kiihotut samalla tavalla.(älä ota sinä muotoa henkilö kohtaisesti vaan yleisesti)
Olisi ihan kiva jos keskustelusta jätettäisiin tasavertainen suhde j arakkaus pois.Katsos kun tasavertaisuus ja rakkaus on aika olennaisia asioita ihmisen seksuaalisuudessa..Siksi kaikki puhuu niistä!! Voitaisko hyvä herra jättää se lisääntyminen pois keskusteluista?! On miljoona luonnollista syytä sille, miksi kaikkien ihmisten ei tarvitse/kuulu lisääntyä! Sitä paitsi homot, lesbot ja bi-seksuaalit voivat kyllä halutessaan lisääntyä.
- Papalakana
.... kirjoitti:
Katsos kun tasavertaisuus ja rakkaus on aika olennaisia asioita ihmisen seksuaalisuudessa..Siksi kaikki puhuu niistä!! Voitaisko hyvä herra jättää se lisääntyminen pois keskusteluista?! On miljoona luonnollista syytä sille, miksi kaikkien ihmisten ei tarvitse/kuulu lisääntyä! Sitä paitsi homot, lesbot ja bi-seksuaalit voivat kyllä halutessaan lisääntyä.
Seksuaalisuudessa on idea lisääntyä ja siksi siinä kuuluisi kiihottua vastakkaisesta sukupuolesta. Raiskaajakin on samalla tavalla seksuaalinen olento. Hän ei vain tunne muutakuin kiihottumisen. Pedofiilikin on seksuaalisesti tunteva olento. miksi hän ei saisi kokea tuntemuksiaan jso homo saa. Miksi. Tässä ei riitä pelkkä lasten suojelu perusteeksi koska hän ei välttämättä koskaan ala seksisuhteeseen lapsen kanssa.
- ...
Papalakana kirjoitti:
Seksuaalisuudessa on idea lisääntyä ja siksi siinä kuuluisi kiihottua vastakkaisesta sukupuolesta. Raiskaajakin on samalla tavalla seksuaalinen olento. Hän ei vain tunne muutakuin kiihottumisen. Pedofiilikin on seksuaalisesti tunteva olento. miksi hän ei saisi kokea tuntemuksiaan jso homo saa. Miksi. Tässä ei riitä pelkkä lasten suojelu perusteeksi koska hän ei välttämättä koskaan ala seksisuhteeseen lapsen kanssa.
Seksuaalisuus on paljon enemmän kuin pelkkää lisääntymistä, sen sä toivottavasti opit ymmärtämään joskus vähän vanhempana. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan, oli sitten kyseessä homo,hetero,bi-seksuaali tai jotain muuta. Jokainen ihminen on erilainen, kiinnostuu erilaisista asioista ja tuntee eri tavalla. Et sinä voi päättää, mikä on oikein ja mikä väärin, jos puhutaan tasa-arvoisista, kunnioitukseen perustuvista hetero/homosuhteista.
Miksi sotket raiskaukset, pedofilian yms. jatkuvasti keskusteluun homoseksuaalisuudesta? Raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, raiskaus on lähinnä väkivaltaa ja alistamista. Oon kertonut sulle jo kerran aikaisemminkin, että pedofiili aiheuttaa lapselle kärsimystä ja mahdollisesti pilaa lapsen koko aikuiselämän. Kun taas homo ei pilaa kenenkään elämää.
Homoseksuaali haluaa useimmiten seksiltä ja parisuhteelta samoja asioita kuin heterokin. Homoseksuaalille on usein tärkeää, että myös kumppani nauttii seksistä, ihan niin kuin heteroillekin. En tietenkään voi puhua kaikkien homoseksuaalien puolesta, koska me olemme kaikki erilaisia yksilöitä, ihan niin kuin heterotkin.
Ja ihan oikeesti, keksi jotain parempia perusteluja kuin se lisääntyminen..Mua alkaa ainakin tympiä. - Papalakana
... kirjoitti:
Seksuaalisuus on paljon enemmän kuin pelkkää lisääntymistä, sen sä toivottavasti opit ymmärtämään joskus vähän vanhempana. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan, oli sitten kyseessä homo,hetero,bi-seksuaali tai jotain muuta. Jokainen ihminen on erilainen, kiinnostuu erilaisista asioista ja tuntee eri tavalla. Et sinä voi päättää, mikä on oikein ja mikä väärin, jos puhutaan tasa-arvoisista, kunnioitukseen perustuvista hetero/homosuhteista.
Miksi sotket raiskaukset, pedofilian yms. jatkuvasti keskusteluun homoseksuaalisuudesta? Raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, raiskaus on lähinnä väkivaltaa ja alistamista. Oon kertonut sulle jo kerran aikaisemminkin, että pedofiili aiheuttaa lapselle kärsimystä ja mahdollisesti pilaa lapsen koko aikuiselämän. Kun taas homo ei pilaa kenenkään elämää.
Homoseksuaali haluaa useimmiten seksiltä ja parisuhteelta samoja asioita kuin heterokin. Homoseksuaalille on usein tärkeää, että myös kumppani nauttii seksistä, ihan niin kuin heteroillekin. En tietenkään voi puhua kaikkien homoseksuaalien puolesta, koska me olemme kaikki erilaisia yksilöitä, ihan niin kuin heterotkin.
Ja ihan oikeesti, keksi jotain parempia perusteluja kuin se lisääntyminen..Mua alkaa ainakin tympiä.Taas olet vetoamassa pieneen ikääni. Seksuaalisuus tulisi käsittää kiihottumisena ri tasavertaisena suhteena. Usko itse että tuo jatkuva tasavertaiseen suhteeseen vetoaminen ei tee homoseksuaalisuudesta sen terveempää.
Lisääntyminen on seksuaalisuuden koko tarkoitus. Et jos olet ajatellut asiaa vähänkin eneämmän et voi mennä sanomaan vastaan.
Miten sitten selität sen että pedofiili kiihottuu lapsista eläimiin sekaantuja eläimistä. Hekin ovat erilaisia. Tuskin sinä olet heitä terveeksi julistamassa.
Pedofilia ei ole autiomaattisesti lapsen raiskausta. Onko se sinusta oikein että homo saa kiihottua omasta sukupuolestaan ja häntä sanotaan terveeksi. Sitten pedofiili kiihottuu lapsesta (on samalla tapaa erilainen)tuomitaan sairaaksi. Miksi? Molemmissa tapauksissa on heteroseksuaalisuudesta poikkeava suuntaus. Sinun laisillasi ei taida oikein olla mietittynä näitä asioita. - samaa asiaa?
Papalakana kirjoitti:
Taas olet vetoamassa pieneen ikääni. Seksuaalisuus tulisi käsittää kiihottumisena ri tasavertaisena suhteena. Usko itse että tuo jatkuva tasavertaiseen suhteeseen vetoaminen ei tee homoseksuaalisuudesta sen terveempää.
Lisääntyminen on seksuaalisuuden koko tarkoitus. Et jos olet ajatellut asiaa vähänkin eneämmän et voi mennä sanomaan vastaan.
Miten sitten selität sen että pedofiili kiihottuu lapsista eläimiin sekaantuja eläimistä. Hekin ovat erilaisia. Tuskin sinä olet heitä terveeksi julistamassa.
Pedofilia ei ole autiomaattisesti lapsen raiskausta. Onko se sinusta oikein että homo saa kiihottua omasta sukupuolestaan ja häntä sanotaan terveeksi. Sitten pedofiili kiihottuu lapsesta (on samalla tapaa erilainen)tuomitaan sairaaksi. Miksi? Molemmissa tapauksissa on heteroseksuaalisuudesta poikkeava suuntaus. Sinun laisillasi ei taida oikein olla mietittynä näitä asioita.Kyllä seksuaalisuus on ainakin minun mielestäni paljon enemmän kuin pelkkää kiihottumista. Sun kannattais käydä vaikka setan sivuilla lukemassa tietoa ihmisen seksuaalisuudesta. Jos sulle seksuaalisuus on vain kiihottumista, niin ok, mutta sääliksi käy sun seksielämääsi. Mun itseni kohdalla seksuaalisuus on kokonaisuus, joka rakentuu monesta eri asiasta.
Kyllä lisääntyminenkin liittyy seksuaalisuuteen, tottakai. Mutta ei se ole seksuaalisuuden ainoa tarkoitus. Miksi muuten ihmiset käyttävät lähes aina ehkäisyä? Tai miksi ihmiset harrastavat muunkinlaista seksiä kuin mies nainen lähetyssaarnaaja-asento? Miksi suurin osa ihmisistä masturboi? Eikö sekin ole aika turhaa lisääntymisen kannalta? Itse asiassa se on haitta lisääntymiselle.. Näitä kysymyksiä mä voisin kysyä sulta loputtomiin. Et sä voi päättää, että koska homoseksuaalit eivät pysty lisääntymään keskenään, niin he ovat sairaita. Ajattelussa voidaan mennä niinkin pitkälle, että vaikka homoseksuaalit eivät pysty perinteisin keinoin hankkimaan lapsia, he voivat antaa yhteiskunnalle paljon muuta hyödyllistä. Homoseksuaaleja on paljon yhteiskunnan johtoasemissa, koska heillä on enemmän aikaa kehittää itseään ja yhteiskuntaa kuin perheellisillä heteroilla.
En edelleenkään ymmärrä, miksi sä vertaat homoseksuaaleja pedofiileihin ja eläimiinsekaantujiin. Homoseksuaali tuntee vetoa ihmiseen, jolta hänen on mahdollista saada vastakaikua tunteilleen. Jos kaksi aikuista ihmistä haluavat toisiaan, se on toki eri asia kuin että aikuinen haluaisi lasta. Homoseksuaali on siten tasavertainen kumppaninsa kanssa (oli sitten kyse parisuhteesta ja/tai seksisuhteesta). Toisin kuin pedofiili tai eläimiinsekaantuja. Pedofiili ei pysty tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa kumpikin saa ja antaa. Pedofiili voi tuhota monenkin pienen ihmisen elämän. Pedofiili ei siis ole samalla tapaa erilainen kuin homoseksuaali, niin kuin sinä väitit. Etkö ymmärrä eroa? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää..
”Ja onko minusta oikein, että homo saa kiihottua omasta sukupuolestaan ja sitä pidetään terveenä?” Kyllä, minusta se on oikein. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää. Eikä sinunkaan siitä kuuluisi vetää hernettä nenään, koska ne homot ei vaikuta millään tavalla sun tai kenenkään muunkaan elämään.
Ja mitä siihen ikäasiaan tulee, tarkoitin sillä lähinnä sitä, että sinun ikäisenäsi minäkin näin monet asiat kovin mustavalkoisesti, vain omasta näkökulmastani. Olen sua vain kuusi vuotta vanhempi mutta elämä ja erilaiset ihmiset ovat opettaneet mulle kunnioitusta. Meitä ihmisiä on täällä tosi monenlaisia ja aika pitkälle pääsee kunnioittamalla toista ihmistä sellaisena kuin hän on. Pedofiilit ja muut seksuaalirikolliset on tietysti asia erikseen edellisessä kappaleessa olevien perustelujen takia. (Oli ihan pakko sanoa, koska sun seuraava kysymys olisi ollut, että miksi mä kunnioitan homoja mutta en pedofiileja.) - Papalakana
samaa asiaa? kirjoitti:
Kyllä seksuaalisuus on ainakin minun mielestäni paljon enemmän kuin pelkkää kiihottumista. Sun kannattais käydä vaikka setan sivuilla lukemassa tietoa ihmisen seksuaalisuudesta. Jos sulle seksuaalisuus on vain kiihottumista, niin ok, mutta sääliksi käy sun seksielämääsi. Mun itseni kohdalla seksuaalisuus on kokonaisuus, joka rakentuu monesta eri asiasta.
Kyllä lisääntyminenkin liittyy seksuaalisuuteen, tottakai. Mutta ei se ole seksuaalisuuden ainoa tarkoitus. Miksi muuten ihmiset käyttävät lähes aina ehkäisyä? Tai miksi ihmiset harrastavat muunkinlaista seksiä kuin mies nainen lähetyssaarnaaja-asento? Miksi suurin osa ihmisistä masturboi? Eikö sekin ole aika turhaa lisääntymisen kannalta? Itse asiassa se on haitta lisääntymiselle.. Näitä kysymyksiä mä voisin kysyä sulta loputtomiin. Et sä voi päättää, että koska homoseksuaalit eivät pysty lisääntymään keskenään, niin he ovat sairaita. Ajattelussa voidaan mennä niinkin pitkälle, että vaikka homoseksuaalit eivät pysty perinteisin keinoin hankkimaan lapsia, he voivat antaa yhteiskunnalle paljon muuta hyödyllistä. Homoseksuaaleja on paljon yhteiskunnan johtoasemissa, koska heillä on enemmän aikaa kehittää itseään ja yhteiskuntaa kuin perheellisillä heteroilla.
En edelleenkään ymmärrä, miksi sä vertaat homoseksuaaleja pedofiileihin ja eläimiinsekaantujiin. Homoseksuaali tuntee vetoa ihmiseen, jolta hänen on mahdollista saada vastakaikua tunteilleen. Jos kaksi aikuista ihmistä haluavat toisiaan, se on toki eri asia kuin että aikuinen haluaisi lasta. Homoseksuaali on siten tasavertainen kumppaninsa kanssa (oli sitten kyse parisuhteesta ja/tai seksisuhteesta). Toisin kuin pedofiili tai eläimiinsekaantuja. Pedofiili ei pysty tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa kumpikin saa ja antaa. Pedofiili voi tuhota monenkin pienen ihmisen elämän. Pedofiili ei siis ole samalla tapaa erilainen kuin homoseksuaali, niin kuin sinä väitit. Etkö ymmärrä eroa? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää..
”Ja onko minusta oikein, että homo saa kiihottua omasta sukupuolestaan ja sitä pidetään terveenä?” Kyllä, minusta se on oikein. Siinä ei ole mitään pahaa tai väärää. Eikä sinunkaan siitä kuuluisi vetää hernettä nenään, koska ne homot ei vaikuta millään tavalla sun tai kenenkään muunkaan elämään.
Ja mitä siihen ikäasiaan tulee, tarkoitin sillä lähinnä sitä, että sinun ikäisenäsi minäkin näin monet asiat kovin mustavalkoisesti, vain omasta näkökulmastani. Olen sua vain kuusi vuotta vanhempi mutta elämä ja erilaiset ihmiset ovat opettaneet mulle kunnioitusta. Meitä ihmisiä on täällä tosi monenlaisia ja aika pitkälle pääsee kunnioittamalla toista ihmistä sellaisena kuin hän on. Pedofiilit ja muut seksuaalirikolliset on tietysti asia erikseen edellisessä kappaleessa olevien perustelujen takia. (Oli ihan pakko sanoa, koska sun seuraava kysymys olisi ollut, että miksi mä kunnioitan homoja mutta en pedofiileja.)>>>Kyllä lisääntyminenkin liittyy seksuaalisuuteen, tottakai. Mutta ei se ole seksuaalisuuden ainoa tarkoitus. Miksi muuten ihmiset käyttävät lähes aina ehkäisyä? Tai miksi ihmiset harrastavat muunkinlaista seksiä kuin mies nainen lähetyssaarnaaja-asento? Miksi suurin osa ihmisistä masturboi?
Eikö sekin ole aika turhaa lisääntymisen kannalta? Itse asiassa se on haitta lisääntymiselle..>>>
Heteroseksuaalin seksuaalisuus on mielstäni kunnossa koska hän kiihottuu vastakkaisesta sukupuolesta, joten lisääntymiseen johtava seksiakti on mahdollinen (ainakin teoriassa),vaikka hän käyttäisikin seksuaalisuuttaan pelkkään halun tyydytykseen. Hän on kyllä lisääntymisen kannalta turha, mutta seksuaalisuus on terve koska se pyrkii seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämä taas johtaa lisääntymiseen. Kysymyksessä on tietoinen valinta.
>>>Et sä voi päättää, että koska homoseksuaalit eivät pysty lisääntymään keskenään, niin he ovat sairaita.>>>
Ei se vaan satu minusta niin tervettä olemaan jos kiihottuu automaattisesti turhaan seksiin vievästä kohteesta. Et voi mennä sanomaan että homoseksuaalin kiihottuminen olisi jotenkin sairaampaa kuin pedofiilin kiihottuminen lapsesta. Muuten alkaa olla kaksinaismoralismin puolella.
Jos ihminen kiihottuu joskin muusta kuin vastakaisen sukupuolen lisääntymis kykyisestä edustajasta, ollaan turhaan seksiin vievässä suuntautumisessa.
Lasten suojelulla ei voida lääketieteellisesti mennä sanomaan toista seksuaalivähemmistyöä sairaammaksi kuin toista. - ...
Papalakana kirjoitti:
>>>Kyllä lisääntyminenkin liittyy seksuaalisuuteen, tottakai. Mutta ei se ole seksuaalisuuden ainoa tarkoitus. Miksi muuten ihmiset käyttävät lähes aina ehkäisyä? Tai miksi ihmiset harrastavat muunkinlaista seksiä kuin mies nainen lähetyssaarnaaja-asento? Miksi suurin osa ihmisistä masturboi?
Eikö sekin ole aika turhaa lisääntymisen kannalta? Itse asiassa se on haitta lisääntymiselle..>>>
Heteroseksuaalin seksuaalisuus on mielstäni kunnossa koska hän kiihottuu vastakkaisesta sukupuolesta, joten lisääntymiseen johtava seksiakti on mahdollinen (ainakin teoriassa),vaikka hän käyttäisikin seksuaalisuuttaan pelkkään halun tyydytykseen. Hän on kyllä lisääntymisen kannalta turha, mutta seksuaalisuus on terve koska se pyrkii seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämä taas johtaa lisääntymiseen. Kysymyksessä on tietoinen valinta.
>>>Et sä voi päättää, että koska homoseksuaalit eivät pysty lisääntymään keskenään, niin he ovat sairaita.>>>
Ei se vaan satu minusta niin tervettä olemaan jos kiihottuu automaattisesti turhaan seksiin vievästä kohteesta. Et voi mennä sanomaan että homoseksuaalin kiihottuminen olisi jotenkin sairaampaa kuin pedofiilin kiihottuminen lapsesta. Muuten alkaa olla kaksinaismoralismin puolella.
Jos ihminen kiihottuu joskin muusta kuin vastakaisen sukupuolen lisääntymis kykyisestä edustajasta, ollaan turhaan seksiin vievässä suuntautumisessa.
Lasten suojelulla ei voida lääketieteellisesti mennä sanomaan toista seksuaalivähemmistyöä sairaammaksi kuin toista.Mä en edes laske pedofiileja seksuaaliseksi vähemmistöksi, vaan luokittelen sen sairaudeksi, koska se vahingoittaa viatonta ihmistä ja siksi, koska pedofiilin tuntemukset kohdistuvat ihmiseen, joka ei vielä tunne seksuaalisia tunteita ainakaan samalla tavoin kuin aikuiset. Kahden aikuisen ihmisen välinen seksi on ihan eri asia kuin se rikos, mitä pedofilia on.
Heteroseksuaalisuudella ja homoseksuaalisuudella on paljon enemmän yhteistä kuin homoseksuaalisuudella ja pedofilialla. Itse asiassa ainoa ero homojen ja heteroiden välillä on se, että homoseksuaalit haluavat ja rakastuvat samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää. Homoseksuaalisuus on ihan yhtä luonnollinen asia kuin heteroseksuaalisuus.
Mä en oikein ymmärrä, mitä sä tarkoitat sillä, että on kaksinaismoralistista hyväksyä homot mutta tuomita pedofiilit. Onko sun mielestä Suomen laki kaksinaismoralistinen? Sun mielestä kaikki muut kuin sun itsesi kaltaiset perushetskut on tuomittavia. Et osaa ajatella asioita muuta kuin itses kannalta. Et ymmärrä homoseksuaalisuutta, joten se on automaattisesti sairaus..Mun mielestä ei ole kenenkään ihmisen asia tuomita kahta aikuista ihmistä, jotka haluavat olla toistensa kanssa. Papalakana kirjoitti:
Taas olet vetoamassa pieneen ikääni. Seksuaalisuus tulisi käsittää kiihottumisena ri tasavertaisena suhteena. Usko itse että tuo jatkuva tasavertaiseen suhteeseen vetoaminen ei tee homoseksuaalisuudesta sen terveempää.
Pedofilia ei ole autiomaattisesti lapsen raiskausta. Onko se sinusta oikein että homo saa kiihottua omasta sukupuolestaan ja häntä sanotaan terveeksi. Sitten pedofiili kiihottuu lapsesta (on samalla tapaa erilainen)tuomitaan sairaaksi. Miksi? Molemmissa tapauksissa on heteroseksuaalisuudesta poikkeava suuntaus. Sinun laisillasi ei taida oikein olla mietittynä näitä asioita.Homous on mielestäni ihan normaali rakkauden "suunta" tai seksuaalisuuden suunta, ihan miten vaan! Siinä kaksi aikuista ihmistä yeensä tietävät mikä on oikein ja mikä väärin, ketään ei vahingoiteta eikä lakia rikota. Onko kahden ihmisen välinen rakkaus jotenkin paha asia?? Ei, vaan se on maailman kauneinta mitä tiedän!
Lapsiin suuntautuva "rakkaus" ei ole hyväksyttävää, sillä siinä rakkauden kohde on ala-ikäinen eikä ole kykenevä päättämään omasta kehostaan ja sen käytöstä, pedofiili kai hakee jotain "mahtia" siitä, että saa pieniä ja viattomia lapsia käyttää mielensä mukaan hyväksi, hyi olkoon!!- Papalakana
... kirjoitti:
Mä en edes laske pedofiileja seksuaaliseksi vähemmistöksi, vaan luokittelen sen sairaudeksi, koska se vahingoittaa viatonta ihmistä ja siksi, koska pedofiilin tuntemukset kohdistuvat ihmiseen, joka ei vielä tunne seksuaalisia tunteita ainakaan samalla tavoin kuin aikuiset. Kahden aikuisen ihmisen välinen seksi on ihan eri asia kuin se rikos, mitä pedofilia on.
Heteroseksuaalisuudella ja homoseksuaalisuudella on paljon enemmän yhteistä kuin homoseksuaalisuudella ja pedofilialla. Itse asiassa ainoa ero homojen ja heteroiden välillä on se, että homoseksuaalit haluavat ja rakastuvat samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää. Homoseksuaalisuus on ihan yhtä luonnollinen asia kuin heteroseksuaalisuus.
Mä en oikein ymmärrä, mitä sä tarkoitat sillä, että on kaksinaismoralistista hyväksyä homot mutta tuomita pedofiilit. Onko sun mielestä Suomen laki kaksinaismoralistinen? Sun mielestä kaikki muut kuin sun itsesi kaltaiset perushetskut on tuomittavia. Et osaa ajatella asioita muuta kuin itses kannalta. Et ymmärrä homoseksuaalisuutta, joten se on automaattisesti sairaus..Mun mielestä ei ole kenenkään ihmisen asia tuomita kahta aikuista ihmistä, jotka haluavat olla toistensa kanssa."Mä en edes laske pedofiileja seksuaaliseksi vähemmistöksi, vaan luokittelen sen sairaudeksi, koska se vahingoittaa viatonta ihmistä ja siksi, koska pedofiilin tuntemukset kohdistuvat ihmiseen, joka ei vielä tunne seksuaalisia tunteita ainakaan samalla tavoin kuin aikuiset."
Eihän tuo todista pedofiliaa sairaudeksi. Mieti tilannetta jossa homo raiskaa heteromiehen tai heteromies lesbon. Ei "vastaan ottaja tunne mitään seksuaalista vetovoimaa "partneriaan kohtaan". Raiskaaja taas tuntee seksuaalisen suuntautumisensa viitoittamaa vetovoimaa kohteeseensa.
Pedofiili ei poikkea homosta tai heterosta muus kuin että hän kokee kiihottumista lapsesta. Lapselle tämä ei tietenkään ole hyvä asia mutta mitäs jos itse kokosit seksuaalisia tunteita lapsista. Itse asiassa pedofilia joka ei häiritse pedofiiliä itseään on poistettu sairausluokituksesta.
Minusta tuollainen "musta on hyväksyttävää kahden ihmisen tasaarvoinen suhde" tapainen jankutus ei ole varsinaista keskustelua onko lapsista kiihottuminen sairasta vai ei.
Tässä vähän kysymyksiä sinulle:
Onko OK kun veli ja sisar ovat seksisuhteessa omasta tahdostaan? He ovat tasavertaisia kumppaneita.
Mitä sinusta pedofiileille pitäisi tehdä, kun heitä ei voida nykylääketieteen keinon parantaa?
- täytyisi
Ehdottomasti homofobian vastaista päivää pitäisi viettää Suomessakin!
Millä perustein sitä ei nyt vietetä Suomessa, vaikka sitä vietetään muissa Euroopan maissa? Kuka sen päätti, että täällä sitä ei vietetä?- male
Vaikka homous ei enään virallisesti ole sairaus niin mielestäni homot ovat silti sairaita. Ja tämä sairaus on mielestäni todella vakavaa. Homot pitäisi toimittaa välittömästi joko sairaaloihin tai mielisairaaloihin. Toinen vaihtoehto on tehdä homoudesta rikos ja laittaa kaikki homot vankilaan. Toisaalta teloitetaanhan lehmiäkin hullunlehmäntaudin vuoksi...
- Axu
male kirjoitti:
Vaikka homous ei enään virallisesti ole sairaus niin mielestäni homot ovat silti sairaita. Ja tämä sairaus on mielestäni todella vakavaa. Homot pitäisi toimittaa välittömästi joko sairaaloihin tai mielisairaaloihin. Toinen vaihtoehto on tehdä homoudesta rikos ja laittaa kaikki homot vankilaan. Toisaalta teloitetaanhan lehmiäkin hullunlehmäntaudin vuoksi...
Mitäs Hitler teki juutalaisten suhteen?
Mikäs olis sitä suurempi virhe?
Varsinkin, kun mitään pahaa homot ei ole tenyt. - Örght
male kirjoitti:
Hullunlehmän tauti tarttuu ja voi sairastuttaa ihmisiäkin kuoleman vakavasti. Homous ei.
- sairaus
male kirjoitti:
No, vaikka minä en olekaan homo, niin voisin sinulle sanoa nuo omat sanasi: vaikka sinua ei olisikaan vielä virallisesti julistettu sairaaksi, niin sinut ja muut kaltaisesi homofoobikot (homofobia on sairausluokituksessa, kun taas homous ei siellä ole) olette mielestäni todella vakavasti sairaita.
teidät pitäisi toimittaa välittömästi sairaaloihin tai mielisairaaloihin. Toinen vaihtoehto on tehdä homofobiasta rikos ja laittaa kaikki homofoobikot vankilaan. Toisaalta teloitetaanhan lehmiäkin hullunlehmäntaudin vuoksi...
- pepe
Mulla ei oo mitään vähemmistöjä vastaan mutta mihis semmonen ehotus on jäänyt että vietetään miesten päivää.Eikö ois ihan asiallinen ehotus kun naisten päivä on. Mun puolesta kaikille liputuspäivä. Ja toisekseen eikö kansanedustajilla ole muuta tekemistä kun pohtia tommosia asioita. En viitti kirjottaa kaikkee mitä aattelen. Tietysti palkka on huono puhumattakaan muista eduista. Saas nähdä pääseekö Meriläinen eduskuntaan enään seuraavalla kaudella kuka kertos mitä muuta se on saanut aikaiseksi kun tommosen välikysymyksen??!!!!! siinä menee veronmaksajien aika kun 200 edustajaa rykii ja ihmettelee et mikäs ehostus tämä on eiköhän ois isomppiakin kysymyksiä ratkaistavana huippupalkalla esim. et miten saada terveydenhuollon ongelmat ratkaistua. Mun mielestä kaikille pitäs taata kunnon tervey-
denhoito ilman että hoidon tasoon vaikuttas asema yhteiskunnas. Jotenkin tulee siihen tulokseen että kansanedustajiksi pääsee semmoset jotka eivät pärjäisi normaaliselämäs. Mua ainakin hävettäs jos ois kunnon titteli ja vain kansanedustaja pärjäis
ja normaalielämäs ei. - Wery
Eikös ihan tasa-arvon nimissä laiteta sit pedofiileillekin oma liputuspäivä??!
- Ihmettelijä
Mitäköhän ihmeen tekemistä pedofilialla on tasa-arvon tai tämän asian kanssa?
- Milla
On sairasta rinnastaa homoseksuaalisuus pedofiliaan. Tämä nyt on sanottu jo useasti mutta vielä kerran jos vaikka menisi perille. Homoseksuaalisuudessa on kyse kahden AIKUISEN ihmisen välisestä suhteesta. Tai kahden teini-ikäisen, kuitenkin, aivan kuten heterosuhteissa.
Pedofilian toisena osapuolena on aina hyväksikäytetty lapsi, joka ei kykene vaikuttamaan tilanteeseen. Se on ihan eri asia. Turha väittää ketään muuta sairaaksi jos oma mieli tuottaa noin sairaita ja järjettömiä ajatuksia. - Atte
Se ei ole sama asia.
- Wery
Ihmettelijä kirjoitti:
Mitäköhän ihmeen tekemistä pedofilialla on tasa-arvon tai tämän asian kanssa?
Pedofilit on myös seksuaalivähemmistöä.
Ja tosiasiassa painukoon kaikki homot ym. Ruotsiin! Miten suomalaiset voikin olla niin tyhmiä, että pitää tuollaista asiaa luonnollisena. Wery kirjoitti:
Ja tosiasiassa painukoon kaikki homot ym. Ruotsiin! Miten suomalaiset voikin olla niin tyhmiä, että pitää tuollaista asiaa luonnollisena.Pedofiiliassa on kyse toisen *hyväksikäyttämisestä*, ääliö. Homoudessa on kyse siitä, että tunnetaan rakkautta toista henkilöä kohtaan. Jumalauta, että olet tyhmä ihminen. Oikein itkettää, että tuollaisten tyhjäpäiden annetaan elää.
- Wery
Pat_Bateman kirjoitti:
Pedofiiliassa on kyse toisen *hyväksikäyttämisestä*, ääliö. Homoudessa on kyse siitä, että tunnetaan rakkautta toista henkilöä kohtaan. Jumalauta, että olet tyhmä ihminen. Oikein itkettää, että tuollaisten tyhjäpäiden annetaan elää.
Etkö ymmärrä sarkasmia?
Ja eipä se oikeastaan ihme ole, jos pedofiliakin pian hyväksytään, kun eihän se henkilö sille mitään voi kun tuntee vetoa lapsiin. Ehkäpä Vihreät pian ajaakin tuon asian läpi eduskunnassa. - Örght
Wery kirjoitti:
Ja tosiasiassa painukoon kaikki homot ym. Ruotsiin! Miten suomalaiset voikin olla niin tyhmiä, että pitää tuollaista asiaa luonnollisena.Pedofilia on sairaus ja se tarkoittaa lapseen sekaantumista. ja se on rangaistava teko, rikos. toisin kuin se ettei ole rikos rakastaa. ei edes vaikka kyseessa olisi sama sukupuoli! tuskin sinuakaan wery kukaan tuomitsee sen perusteella ketä rakastat, ei sinullakaan ole siis oikeutta siihen.
- samanlainen
Pat_Bateman kirjoitti:
Pedofiiliassa on kyse toisen *hyväksikäyttämisestä*, ääliö. Homoudessa on kyse siitä, että tunnetaan rakkautta toista henkilöä kohtaan. Jumalauta, että olet tyhmä ihminen. Oikein itkettää, että tuollaisten tyhjäpäiden annetaan elää.
Lääketieteellisesti homoseksuaalinen halu ja pedofiilinen halu ovat samankaltaisia seksuaalisuuden kohdistumishäiriöitä. Pelkkä halu ei tee kenestäkään hyväksikäyttäjää, vai luuletko että kaikki ihmiset joilla on pedofiilisia haluja olisivat myös valmiit pedofiiliseeen toimintaan? Eiväthän kaikki heteroseksuaalitkaan harrasta seksiä vaikka heillä haluja olisikin. Sen lisäksi sekä hetero- että homosuhteissa esiintyy törkeää hyväksikäyttämistä kuten pedofiliassakin.
- Wery
Örght kirjoitti:
Pedofilia on sairaus ja se tarkoittaa lapseen sekaantumista. ja se on rangaistava teko, rikos. toisin kuin se ettei ole rikos rakastaa. ei edes vaikka kyseessa olisi sama sukupuoli! tuskin sinuakaan wery kukaan tuomitsee sen perusteella ketä rakastat, ei sinullakaan ole siis oikeutta siihen.
Homous on sairaus, mutta jotkut idiootit päätti sen poistaa sairauksista ja mitä tapahtui? Pikkusille lapsille altettii opettaa, että sehän on ihan normaalia, että on kiinnostunut samasta sukupuolesta ja näin homoseksuaalien määrä on suorastaan räjähtänyt. Kyllä ihmisille sitten kaikkea opetetaankin.
- Tero Hetero
Se on vasta sitten, kun porukka ensin totutellaan pikkuhiljaa hyväksymään uusia asioita. Luulen kyllä, että ensin koitetaan saada hyväksytyksi adoptio-oikeudet, sitten tulee eläimiinsekaantuminen.
- Savonmies
Pat_Bateman kirjoitti:
Ehkä tänään uskallankin pukea nahkaiset yksilahkeiset jalkaan, vetää Manowar paidan ylleni, koppalakin luiskaotsani peitoksi ja lähteä Hanurinperän Pubille iskemään raavaita uroita.
Koska olen kääpiökokoinen, en tule ulos kaapista vaan lipastosta. - yök
Örght kirjoitti:
Pedofilia on sairaus ja se tarkoittaa lapseen sekaantumista. ja se on rangaistava teko, rikos. toisin kuin se ettei ole rikos rakastaa. ei edes vaikka kyseessa olisi sama sukupuoli! tuskin sinuakaan wery kukaan tuomitsee sen perusteella ketä rakastat, ei sinullakaan ole siis oikeutta siihen.
Mutta jos rakastaa jotain lasta mikä yhteiskunta on siihen sanomaan että se on väärin.
Yhteiskunta muka määrittelee että alle 16 vuotiasta ei saisi rakastaa naurettavaa rakkaus ei tunne rajoja.
Pedofilia päivä heti. - Milla
yök kirjoitti:
Mutta jos rakastaa jotain lasta mikä yhteiskunta on siihen sanomaan että se on väärin.
Yhteiskunta muka määrittelee että alle 16 vuotiasta ei saisi rakastaa naurettavaa rakkaus ei tunne rajoja.
Pedofilia päivä heti.Se ero on siinä että se lapsi ei voi vaikuttaa asiaan. Tällöin se on hyväksikäyttöä. Ihan sairasta että tästä asiasta edes tarvitsee sanoa.
- Kerbiili
Wery kirjoitti:
Ja tosiasiassa painukoon kaikki homot ym. Ruotsiin! Miten suomalaiset voikin olla niin tyhmiä, että pitää tuollaista asiaa luonnollisena.Minusta tuntuu että homot ovat vain joku muotijuttu joka minua suoraan sanottuna ärsyttää suunnatomasti lainaan sitä juttua että menkööt homot vaan ruotsiin kun se juttu vaan on näin että se on epäluonnollista eihän se ole yhtään luonnollista että kaksi mieltä on toisiensa kanssa vaan peuhaamassa kun se vain on aika sairasta
- joopa joo
Tulin todella surulliseksi luettuani kommenttisi. Kuinka voit edes tuollaista kirjoittaa? Minut raiskattiin kun olin 5 vuotias. Älä edes leikilläsi sano tuollaista, että pitäisikö pedofiileillekkin liputuspäivä. Sinä pidät homoutta sairautena, mutta minä pidän sinua sairaana kun mieleesi tulee edes tuollaista. Mitä sillä on väliä ketä rakastaa kunhan rakkaus on aikuisten välistä ja kumpikin ovat onnellisia.
- puhut asiaa
Joo ihan sama kuin pedofiileille liputusta nekin haluu seksiä mutta lapsen kanssa.Se onkin muuten seuraava vaihe tässä yhteiskunnassa.Koska muutenkin lapsille tyrkytetään seksiä ja homo ohjelmia niin seuraava vaihe että pedofiili haluaa myös oikeutta.Amerikassa pedofiilit hakee lakia että hekin haluuaa toteuttaa halujaan vapaasti.Kauanko tää maa kestää vielä pystyssä???
- pistää miettimään
Milla kirjoitti:
Se ero on siinä että se lapsi ei voi vaikuttaa asiaan. Tällöin se on hyväksikäyttöä. Ihan sairasta että tästä asiasta edes tarvitsee sanoa.
oletkohan muuten tutkinut mikä se suojaikäraja on muissa maailman maissa, taitaa vaihdella aika paljon sen mukaan mitä missäkin pidetään sopivana
- kepes-
Kerbiili kirjoitti:
Minusta tuntuu että homot ovat vain joku muotijuttu joka minua suoraan sanottuna ärsyttää suunnatomasti lainaan sitä juttua että menkööt homot vaan ruotsiin kun se juttu vaan on näin että se on epäluonnollista eihän se ole yhtään luonnollista että kaksi mieltä on toisiensa kanssa vaan peuhaamassa kun se vain on aika sairasta
joo, ihan sairasta jos vain kaksi mieltä peuhaa vaan, sehän on ihan kaksi mielistä
;--------------------------------DDDDDDDDDDDDDDDD - Rnd
yök kirjoitti:
Pedofilia päivä heti.Sitä kovasti ihmettelen miksi niin innokkaasti ajat pedofiileille omaa liputuspäivää? Suosittelen hoitoon hakeutumista.
- Homoterroristi
Lipputankoon kaikki pedofiilit roikkumaan, perkele!
- Papalakana
Pat_Bateman kirjoitti:
Taas yksi idioottimainen kommentti
USKOKAA JO ETTÄ PEDOFIILIT EIVÄT OLE AUTOMAATISESTI LAPSEN RAISKAAJIA.
Pedofiili ei voi sen enpää tuntemuksilleen lapsia kohtaan kuin homokaan omaasukupuoltaan kohtaan.
- KATUVA
Olen itse kerran kokeillut m m-suhdetta. Miksi ? Koska seksi alkoi pikku hiljaa hiipuman yhä enemmän himon puolelle. Seksilehtien katselu, masturbointi... Lopulta se alkoi tuntua aika vaisulta kun katseli naisten alastonkuvia. Sitten katse alkoi kiintyä miesten muotoihin alastonkuvissa pikkuhiljaa. Alkoi sytyttä, kun katseli miehen muotoja ja kuvitteli imuttelevansa...ym. Ajatus alkoi kiehtoa pikku hiljaa. Mutta usein tuli piinaava katumus tuommoisten ajatusten ja tekojen jälkeen. Olin onneton... Sitten aloin käymään chatissa keskusteluja miesten kanssa. Tapasin homoja, bi-seksuaaleja... intterissä. Oli sellaisia seksikeskeisiä keskusteluja. Usein miehet tuntuivat tosi typeriltä ja ei kiinnostanut pätkääkään. Joskus tapasi kyllä värikkäitä persoonia, kiinnostaviakin. Sitten kerran tapasin mielenkiintoisen ja fiksun tuntuisen jäbän, jonka kanssa tuntui synkkaavan. Vieraspaikkakuntalaisen. Sovimme tapaamisen... Ja kun tapasimme oli se minulle kokemattomana aika outo ilmiö. Kuitenkin himo jylläsi... Kaveri ei minua sytyttänyt juuri lainkaan, ainakaan ulkonäöllään. Tuntui vain muuten mukavalta ja fiksulta. Ekatreffi oli erikoinen kokemus; erosimme ihan sovussa ja mitään tekemättä. Vain juttelimme ja kävimme kahvilla... Tekstailimme sitten kännykällä ajoin hyvinkin kiihkeitä tekstejä. Pian sovimme uusista treffeistä... Oli eka askelten otto: kosketus polveen... Myös kaverin kehut kosketti minua. Hänellä oli yksi aiempi suhde, minä kokematon. Sitten pikku hiljaa teot tuli rohkeammiksi... Kesämökkitapaamisen sovittuamme oli kuin sisään kirjattu, että suhde siirtyy jo syvemmälle. Niin kävikin. Rakastelimme eka kerran. Oli hiplailua puolin, toisin. Laukesi hänen kanssaan... Ja suhde siirtyi kotivierailuihin. Rakastelimme kummankin kotona. Mutta et voi uskoa kuinka ahdistunut olin! Kaduin ajoin ihan itkussa suin. Olin pahoin erehtynyt, että m m-suhde olisi onnellinen. Harhaa! Suhde oli koko ajan sisälläni ahdistava ja häpesin sitä sisisesti. Treffeissä olin kuin kulissi päällä. Suhde kesti noin 7 kk, kunnes sanoin, että haluan lopettaa... Olin tosi onnellinen, että suhde loppui lyhyeen. Jos voin antaa neuvoja ja varoituksia: m m-suhde on luonnoton; ne ovat lyhytaikaisia; alkoholiongelmat tulee usein esiin; usein m m-suhteessa elävät ihmiset ovat tavalla tai toisella sielultaan sairaita (usein pohjalla huono lapsuus suhteessa isäänsä)(niin minullakin, en ollut terve langetessani miessuhteseen)Neuvo: karta miessuhdetta!
- Tero Hetero
Hyvä kirjoitus. Tsemppiä sulle! Hyvä kun pääsit hyvissä ajoin takaisin normaaleille raiteille!
- Atte
Homofobia jylläsi sinut maahan?
Mitä väärää sä muka teit? - BLM
Varmasti ahdistaisi ja kaduttaisi, tuntuisi luonnottomalta, jos olisi erehtynyt harrastamaan seksiä väärän sukupuolen kanssa. Sinulle se oli oma sukupuolesi, minulle se olisi vastakkainen sukupuoli. Olen nainen enkä onneksi ole miehen sänkyyn eksynyt, koska se tuntuisi luonnottomalta.
Kahden miehen välinen suhde voi olla hyvinkin onnellinen, mutta se ei sovi SINULLE. Se että joku asia tuntuu SINUSTA pahalta, ei tarkoita että se asiana sinänsä olisi väärin! Et voi yleistää omia kokemuksiasi joksikin universaaliksi totuudeksi (ja yhden harharetken perusteella kertoa yleistyksiä kaikista homoseksuaalien suhteista).
- heterot kunniaan
miks pitäs vastustaa homofobiaa eikse oo jokaisen oma asia häh. mun puolesta tuhkaluukunrassaajat joutas viiä saunan taa ja pistää nappi ohtaan
- Riot
Homous on yhä edelleen sairaus, vaikka kaiken maailman älyttömät kukkahattutädit yrittävätkin muuta väittää. Homoutta tuputetaan mediassa aivan älyttömästi, se menee jo todella yli. Suomessa pitäisi laittaa vieläkin homot vankilaan tai hoitoon, mikään ei ole kuvottavampaa kuin kaksi miestä käsikkäin. Selvinpäin. Homoille ei tule antaa adoptio-oikeutta, lapsi saa kierostuneen kuvan aikuisista ja seksuaalisuusta, pahimmassa tapauksessa lapsesta tulee itsekin homoseksuaali. Luoja on luonut miehen ja naisen, _ei_ miestä eikä miestä, eikä myöskään naista ja naista. Ihmiskunta kuolee sukupuuttoon, jos keskenään samaa sukupuolta olevat ihmiset saavat elää vapaasti ja tuputtaa heidän sairauttaan vapaasti. Tämän päivän vapaa seksuaalisuus on tuonut mukanaan sairauksia, joihin ei ole hoitoa. Sitäkään ei olisi tapahtunut, jos seksuaalisuus pidettäisiin kurissa ja niissä uomissa, mitkä on alunperin luotu. Jyrkkä ei SETAlle.
- Atte
Ja mitäs Hitler teki juutalaisten suhteen?
Ei tainnu olla ihan oikein...
Homofobia, eli homopelko aiheuttaa syrjintää ja
vihaa vailla perusteita.
Ja siitä taas seuraa henkisesti satuttavaa suunsoittoa ja väkivaltaa, mikä ei sattumoisin ole
soveliasta käyttäytymistä. - Wirenth
Riot kirjoitti:
Homous on yhä edelleen sairaus, vaikka kaiken maailman älyttömät kukkahattutädit yrittävätkin muuta väittää. Homoutta tuputetaan mediassa aivan älyttömästi, se menee jo todella yli. Suomessa pitäisi laittaa vieläkin homot vankilaan tai hoitoon, mikään ei ole kuvottavampaa kuin kaksi miestä käsikkäin. Selvinpäin. Homoille ei tule antaa adoptio-oikeutta, lapsi saa kierostuneen kuvan aikuisista ja seksuaalisuusta, pahimmassa tapauksessa lapsesta tulee itsekin homoseksuaali. Luoja on luonut miehen ja naisen, _ei_ miestä eikä miestä, eikä myöskään naista ja naista. Ihmiskunta kuolee sukupuuttoon, jos keskenään samaa sukupuolta olevat ihmiset saavat elää vapaasti ja tuputtaa heidän sairauttaan vapaasti. Tämän päivän vapaa seksuaalisuus on tuonut mukanaan sairauksia, joihin ei ole hoitoa. Sitäkään ei olisi tapahtunut, jos seksuaalisuus pidettäisiin kurissa ja niissä uomissa, mitkä on alunperin luotu. Jyrkkä ei SETAlle.
Voivoi toista kun ei ees tiedä mistä puhuu..
Homous ei ole sairaus eikä se voi tarttua. Joten elä pelkää, et voi muuttua homoksi vaikka katselisitkin niitä televisiosta tai näkisit homoparin kadulla. Eivät ne lapsetkaan, jotka homoparin hyvässä hoidossa ovat kasvaneet, muutu noin vain homoiksi. Ne joko ovat sitä tai eivät ole. Ei siihen voi vaikuttaa. Eikä homouden vastustaminen tai sen kieltäminen mitenkään poista homoutta tai hävitä sitä maan päältä.
- Laajakatseisempi eettinen p...
Sekä ihmisten, että lähes kaikkien eläinlajien joukossa on aina ollut samaa sukupuolta oleviin seksuaalisest kiinnostuneita ja kiinnostustaan toteuttaneita. On siis oikeastaan luonnollisempaa, että on muitakin kuin heteroita.
Jokaisella ihmisellä on aivan yksilöllinen, omanlaisensa geenien ja kokemusten yhteisvaikutuksena kehittynyt ja kehittyvä seksuaalisuus. Tuskinpa kukaan vain päättää ryhtyä niin (juuri monien ihmisten ahdasmielisyyden takia) vaikealle tielle homoksi /lesbaksi /bi:ksi tms. Massasta poikkeva seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa ennemminkin olevan tietynlainen luonnonoikku, eikä "ihmisen oma vika" .
Ehdottomasti paras eettinen ohje sen määrittelyyn, onko jokin pahasti tekemistä vai hyväksyttävää, on tämä: Vain sellainen voi olla pahasti tekemistä, mikä ymmärrettävästi epäreilusti vahingoittaa jotakuta.
Enkä näe mitään perusteita sille, että seksissä samaa sukupuolta olevan kanssa sinänsä olisi kenellekän mitään vahingollista. Jos molemmat osapuolet sitä tahtovat, eikä kenellekään tehdä sellaista, mitä hän ei halua, miten sitä voi väittää niin kamalaksi synniksi?
Kovin hatara perustelu on myös: "No kun Raamatussa niin lukee". On erittäin tärkeää ymmärtää, että Raamatun (varsinkin Vanhan Testamentin) tekstit on koottu (esim. suomalaisten Kalevalan tavoin) ikivanhoista joidenkin israelilaisten ihmisten omista uskomuksista ja mielipiteistä. On hyvinkin todennäköistä, että niissä voi olla siis myös inhimillisiä erehdyksiä. Vai pidättekö täysin varmana, kaikkien ehdottomasti noudatettavana Jumalan totuutena/sääntönä sitä, että kuukautisistaan vuotava nainen on syntinen ja häneen ei saa koko kuukautisten aikana koskea ja hänen on uhrattava Jumalalle eläin tämän likaisuutensa sovitukseks aina kuukautistensa lopuksi??? Tälläistäkin Raamatussa nimittäin valitettavasti lukee, mutta onneksi jotain hyvänlaistakin:
Kaikkien tulisi sisäistää Jeesuksen lisäksi monien muiden merkittävien uskonnollisten mestareiden ja filosofien painottama vastavuoroisuuden periaate: "Minkä tahdotte ihmisten tekvän teille, tehkää se heille."
Olen heteronainen, en kristinuskostani (mutta kylläkin joistakin selvästi haitallisista ihmisten uskonnollisita uskomuksista) luopunut.- Ateisti.
Turha sanoa että homofobia johtuisi uskonnosta, pah!
Homous ei ole normaalia, siksi sitä vierastetaan.
Jos homous olisi normaalia se ei herättäisi minkäänlaisia tunteita vaan olisi luonteva osa arkea.
NORMAALIUDEN EI TARVITSE HAKEA HYVÄKSYNTÄÄ!!!!!! - ateisti minäkin
Ateisti. kirjoitti:
Jos homous olisi normaalia se ei herättäisi minkäänlaisia tunteita vaan olisi luonteva osa arkea.
NORMAALIUDEN EI TARVITSE HAKEA HYVÄKSYNTÄÄ!!!!!!Homous on täysin normaalia ja aina on ollut homoseksuaaleja. Se on vain ollut kiellettyä ja oudoksuttua niin kauan, sillä olot ovat olleet tiukat ja ihmiset alistettuja (pieni ihminen on tuntenut itsensä araksi eikä ole uskaltanut nousta valtavirtaa vastaan, jos hänellä siihen esim. köyhänä raatajana siihen edes olisi ollut mahdollisuus jne.) ja vain muutamat ovat saaneet aikoinaan olla päättämässä. Jos nämä ovat sattuneet olemaan heteroita, heidän on tietenkin ollut vaikea ymmärtää muiden seksuaalisuutta. Erilaisuushan on monien mielestä pelottavaa.
Itsekin ateistina häpeän kaltaisiasi. Ei taida sinunkaan maailmankatsomuksesi olla muita parempi, turha sillä ateistisuudella on rehvastella, jos olet jäänyt tuohon vaiheeseen. - ake
Ateisti. kirjoitti:
NORMAALIUDEN EI TARVITSE HAKEA HYVÄKSYNTÄÄ!!!!!!Homoseksuaalisuushan nimenomaan ON normaalia, sitä on esiintynyt niin ihmis- kuin eläinkunnassakin niin pitkältä ajalta kuin vaan tiedetään. On vain ollut eri aikoja milloin ihmiset eivät jostain syystä sitä ole hyväksyneet, välillä on taas ollut hyvinkin tavallista pitää homosuhteita. Uskokaa tai älkää, Suomessakin on aina ollut homoja. Perehtykääpä Tuula Juvosen väitöskirjaan Varjoelämää ja julkisia salaisuuksia, joka kertoo suomalaisesta homoseksuaalisuuden sosiaalihistoriasta.
Homoseksuaalisuutta saatetaan erheellisesti pitää epänormaalina sen takia, että vasta sotien jälkeen siitä alettiin tietää enemmän, ja silloinen lehdistö uutisoi asiaa poikkeuksetta skandaalinkäryisesti. Vasta nyt kun kaikki sairausluokitukset ja rangaistuspykälät on saatu poistettua 70-80-luvuilla, ihmisillä on mahdollista saada oikeaa tietoa homoseksuaalisuudesta. NORMAALIksi homoseksuaalisuus alkaa siis hahmottua ihmisten mieliin ajan myötä, ja suvaitsevaisuuden ja tiedon lisääntyessä, mieluummin pian. - tervepäinen hetero
ake kirjoitti:
Homoseksuaalisuushan nimenomaan ON normaalia, sitä on esiintynyt niin ihmis- kuin eläinkunnassakin niin pitkältä ajalta kuin vaan tiedetään. On vain ollut eri aikoja milloin ihmiset eivät jostain syystä sitä ole hyväksyneet, välillä on taas ollut hyvinkin tavallista pitää homosuhteita. Uskokaa tai älkää, Suomessakin on aina ollut homoja. Perehtykääpä Tuula Juvosen väitöskirjaan Varjoelämää ja julkisia salaisuuksia, joka kertoo suomalaisesta homoseksuaalisuuden sosiaalihistoriasta.
Homoseksuaalisuutta saatetaan erheellisesti pitää epänormaalina sen takia, että vasta sotien jälkeen siitä alettiin tietää enemmän, ja silloinen lehdistö uutisoi asiaa poikkeuksetta skandaalinkäryisesti. Vasta nyt kun kaikki sairausluokitukset ja rangaistuspykälät on saatu poistettua 70-80-luvuilla, ihmisillä on mahdollista saada oikeaa tietoa homoseksuaalisuudesta. NORMAALIksi homoseksuaalisuus alkaa siis hahmottua ihmisten mieliin ajan myötä, ja suvaitsevaisuuden ja tiedon lisääntyessä, mieluummin pian.hahmotu normaaliksi minulle ikinä,luonnonoikkuja homot on!
- Normaali.
Mulle on ihan vitun sama vaikka hinttejä vainottais kirveiden kanssa, ei vois vähempää kiinnostaa!
- ake
Entä sitten jos/kun oma lapsesi ilmoittaa sinulle olevansa homo tai lesbo, ja kertoo että häntä jahdataan kirveen kanssa? Onko enää "ihan vitun sama"?
- Milla
ake kirjoitti:
Entä sitten jos/kun oma lapsesi ilmoittaa sinulle olevansa homo tai lesbo, ja kertoo että häntä jahdataan kirveen kanssa? Onko enää "ihan vitun sama"?
Tähän juuri olisi todella mielenkiintoista kuulla vastaus teiltä vastustajilta: Mitä sitten jos oma lapsenne joku päivä tulee kertomaan teille olevansa homoseksuaali? Miten sitten suhtaudutte? Hylkäättekö oman lapsenne? Toivotteko että hän muuttaisi Ruotsiin, Libanoniin, Ahvenanmaalle?
- Wery
Milla kirjoitti:
Tähän juuri olisi todella mielenkiintoista kuulla vastaus teiltä vastustajilta: Mitä sitten jos oma lapsenne joku päivä tulee kertomaan teille olevansa homoseksuaali? Miten sitten suhtaudutte? Hylkäättekö oman lapsenne? Toivotteko että hän muuttaisi Ruotsiin, Libanoniin, Ahvenanmaalle?
...hänet hoitoon.
- Milla
Wery kirjoitti:
...hänet hoitoon.
...lapsesi olisi onnellinen sellaisena kuin on? Jos hän olisi löytänyt rakkauden elämäänsä ja kaikki olisi muutenkin hyvin?
On se nyt kummallista jos ihmisiä pitää rakkaudesta alkaa parantamaan. - ake
Wery kirjoitti:
...hänet hoitoon.
Mitä sitten, jos "hoidon" lopputuloksena on toteama, että lapsesi on täysin terve ja normaali nuori ihminen, eikä ole mitään vikaa mikä pitäisi hoitaa?
- Wery
Milla kirjoitti:
...lapsesi olisi onnellinen sellaisena kuin on? Jos hän olisi löytänyt rakkauden elämäänsä ja kaikki olisi muutenkin hyvin?
On se nyt kummallista jos ihmisiä pitää rakkaudesta alkaa parantamaan.sillä haluaisin taata hänelle ikuisen onnellisuuden. Ja uskon että näin ei tule käymään, sillä aijon kyllä kertoa lapselleni sen, että kaksi reikää ei kuulu yhteen tai kaksi tappia ei kuulu yhteen.
- Wery
ake kirjoitti:
Mitä sitten, jos "hoidon" lopputuloksena on toteama, että lapsesi on täysin terve ja normaali nuori ihminen, eikä ole mitään vikaa mikä pitäisi hoitaa?
Jos hän aikuisena alkaa homoksi, niin on oma asiansa. En toki ala päättään toisten elämästä. On sillä hoidolla ennekin homous saatu pois niin miksi ei nykyäänkin.
- ake
Wery kirjoitti:
sillä haluaisin taata hänelle ikuisen onnellisuuden. Ja uskon että näin ei tule käymään, sillä aijon kyllä kertoa lapselleni sen, että kaksi reikää ei kuulu yhteen tai kaksi tappia ei kuulu yhteen.
..kun se ei ole siitä sinun hänelle kertomisestasi kiinni, onko lapsesi homo vai ei. Aivan sama asia, kuin jos haluaisit ihan välttämättä lapsesi olevan ruskeasilmäinen, vaikka sinistä pukkaisi.
- Wery
ake kirjoitti:
..kun se ei ole siitä sinun hänelle kertomisestasi kiinni, onko lapsesi homo vai ei. Aivan sama asia, kuin jos haluaisit ihan välttämättä lapsesi olevan ruskeasilmäinen, vaikka sinistä pukkaisi.
"homoksi synnytään" niin, niin...
- Luontoäiti
on eläin ja eläinmaailmassa homot on epänormaaleja yksilöitä,jotka luonto karsii pois,paitsi tietysti ihminen,joka on niin erikoinen eläin,että tuhoaa koko maailman suuressa viisaudessaan !
- ...
Mitä te sitten omalla kohdalle tekisitte, jos lapsenne kertoisi olevansa homo tai lesbo?? Ajaisitteko pois? Katkeisisitteko välit vai mitä? Silloin voisi hyvinkin pudota pohja kaikilta noilta typeriltä ennakkoluuloilta ja raamattuun vetoamisilta! Silloin ehkä voisi myös mielikin avartua ja pikku hiljaa huomata, että ei homot ja lesbot ole verrattavissa pedofiileihin (tai muihin rikollisiin seksuaalisuuden muotoutumiin..!!) tai että kahden samaa sukupuolta olevan välillä on muutakin kuin pelkkä himo ja seksi! Hauskaa kyllä lukea miten paljon ahdasmielisyyttä voikin löytyä!
Ja loppuun vielä kysymys kaikille meitä homoja/lesboja väheksyville.. kerta pedofiileistä tunnutaan NIIN paljon pitävän.. eli kumman ottaisit naapuriisi mielumin asumaan homon/lesbon vai pedofiilin?? Hehee....kuka uskaltaa kommentoida..?? - Hyvää aikaa kaiken aikaa
... kirjoitti:
Mitä te sitten omalla kohdalle tekisitte, jos lapsenne kertoisi olevansa homo tai lesbo?? Ajaisitteko pois? Katkeisisitteko välit vai mitä? Silloin voisi hyvinkin pudota pohja kaikilta noilta typeriltä ennakkoluuloilta ja raamattuun vetoamisilta! Silloin ehkä voisi myös mielikin avartua ja pikku hiljaa huomata, että ei homot ja lesbot ole verrattavissa pedofiileihin (tai muihin rikollisiin seksuaalisuuden muotoutumiin..!!) tai että kahden samaa sukupuolta olevan välillä on muutakin kuin pelkkä himo ja seksi! Hauskaa kyllä lukea miten paljon ahdasmielisyyttä voikin löytyä!
Ja loppuun vielä kysymys kaikille meitä homoja/lesboja väheksyville.. kerta pedofiileistä tunnutaan NIIN paljon pitävän.. eli kumman ottaisit naapuriisi mielumin asumaan homon/lesbon vai pedofiilin?? Hehee....kuka uskaltaa kommentoida..??Pedofiilit ovat RIKOLLISIA. He hyväksikäyttävät, satuttavat ja vahingoittavat toisia. Homoudesta sen verran, että omat lapseni saavat itse päättää kumman sukupuolen kanssa haluavat elää elämäänsä. Millä oikeudella minä sen tuomitsisin? Ei ole minun asiani päättää siitä. Antakaa ihmisten rakastaa, älkääkä tuomitko. Se ei voi oikeasti vahingoittaa ketään.
- Tunnekuohu pois ja järki kä...
Hyvää aikaa kaiken aikaa kirjoitti:
Pedofiilit ovat RIKOLLISIA. He hyväksikäyttävät, satuttavat ja vahingoittavat toisia. Homoudesta sen verran, että omat lapseni saavat itse päättää kumman sukupuolen kanssa haluavat elää elämäänsä. Millä oikeudella minä sen tuomitsisin? Ei ole minun asiani päättää siitä. Antakaa ihmisten rakastaa, älkääkä tuomitko. Se ei voi oikeasti vahingoittaa ketään.
Mikä tekee pedofiilista rikollisen? Tällä hetkellä sairaudeksi luokiteltava seksuaalinen suuntautuminenkohan? Jostain syystä heteroseksuaalisuutta ei ole luokiteltu sairaudeksi, vaikka heterot hyväksikäyttävät, satuttavat ja vahingoittavat toisia. Eivät tietenkään pääsääntöisesti. Kuten eivät myöskään homot tai pedofiilit. Heteroseksuaalisuuttaan toteuttava henkilö joutuu vastuuseen teoistaan jos rikkoo lakia esim. raiskaamalla. Jos ongelmana on yletön seksuaalivietti, sitä pidettäneen sairautena jota yritetään hoitaa. Puutteellisen impulssikontrollin omaavat terveet henkilöt taas laitetaan vankilaan. Seksuaalisesta suuntautumisesta ei tällä hetkellä ainakaan Suomessa rankaista ketään, edes "RIKOLLISIKSI" luokittelemisiasi pedofiileja. Kerrataan vielä tuo otsikkosi: Ajattele - älä tuomitse.
- Jukka Petteri Paananen
Ihmetyttää koko vaahtoominen homojenympärillä. Eikö ihmiset voi käsittää, että joku ei kertakaikkiaan voi sietää niitä "sillä silmällä" miehiä. Kysymys ei välttämättä ole laisinkaan homojen syrjinnästä eikä homoihin liittyvästä pelosta.
Nykyvään se, joka erehtyy arvostelemaan erilaisuutta tuomitaan, vaikka pohjimmiltaan homoudessa saattaa olla kysymys sairaudesta, johon pitäisi saada ilmaista hoitoa.
Taas joku homo polonen tuntee "piston sydämmessään" ja tuomitsee kirjoitukseni. Minä enemmän säälin teitä hinttarit:( Enkä pelkää.- ake
"Nykyvään se, joka erehtyy arvostelemaan erilaisuutta tuomitaan, vaikka pohjimmiltaan homoudessa saattaa olla kysymys sairaudesta, johon pitäisi saada ilmaista hoitoa."
Vaan kun kyse ei ole sairaudesta enää tänä päivänä, eikä mitään hoitoa tarvita. - Milla
..mä en sattuisi ollenkaan "sietämään" vaikka vihreäsilmäisiä ihmisiä? Oikeuttaisiko se mut arvostelemaan ja tuomitsemaan kaikki joilla on vihreät silmät?
Ei homoseksuaalisuus itsessään vahingoita ketään, sen tuomitseminen vahingoittaa monia.
Kovasti täällä on nuristu kuinka se on niin ällöttävää ja kaikkea mutta selkeätä vastausta että miksi homoseksuaalisuus muka on niin kamalaa ei ole tullut. Ja siihen miksi sitä ei ole tullut on selvä syy: Sellaista vastausta ei ole. Kaikki vastustajien selitykset on vain ahdasmielisten kapeakatseisia hätäselityksiä. - kepes-
Milla kirjoitti:
..mä en sattuisi ollenkaan "sietämään" vaikka vihreäsilmäisiä ihmisiä? Oikeuttaisiko se mut arvostelemaan ja tuomitsemaan kaikki joilla on vihreät silmät?
Ei homoseksuaalisuus itsessään vahingoita ketään, sen tuomitseminen vahingoittaa monia.
Kovasti täällä on nuristu kuinka se on niin ällöttävää ja kaikkea mutta selkeätä vastausta että miksi homoseksuaalisuus muka on niin kamalaa ei ole tullut. Ja siihen miksi sitä ei ole tullut on selvä syy: Sellaista vastausta ei ole. Kaikki vastustajien selitykset on vain ahdasmielisten kapeakatseisia hätäselityksiä.Tämä viesti ikään kuin huutaa homofoobikon vastinetta jatkokseen, joten yritän pieraista sellaisen.
"Joo, ryhdytään sitten vaan kaikki homoiksi!!!11"
;----------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Julma juha
Joutaahan noita hintteja syrjiäkkin saatana sairaat
- blackmagictiger
IM NOT A GAY.
- mataleena1
Tuskin tarvitsevat liputuspäivää. Syrjitäänkö heitä?
Mitäänhän ei voi yleistää mutta tunnen erään lesbonaisen ja sen häijympää ihmistä saa hakea. Ei kuulu onneksi ystäväpiiriin. Hehän ovat ylpeitä poikkemastaan, ainakin tämä kyseinen naishenkilö.
Ylvästelevät sillä että tykkäävät samasta sukupuolesta.
Työkaverina on ollut homomies ja hänen kanssaan oli helppo keskustella. Miksi naispuoliset ovat niin häijyjä sekä kovia? Homomiehestä saa hyvän ystävän. He ovat herkkiä sekä pehmeitä.
Onneksi olen hetero, vaikka enpä tiedä kuinka hauskaa olisi poikkeavana ;) - hoi
mataleena1 kirjoitti:
Tuskin tarvitsevat liputuspäivää. Syrjitäänkö heitä?
Mitäänhän ei voi yleistää mutta tunnen erään lesbonaisen ja sen häijympää ihmistä saa hakea. Ei kuulu onneksi ystäväpiiriin. Hehän ovat ylpeitä poikkemastaan, ainakin tämä kyseinen naishenkilö.
Ylvästelevät sillä että tykkäävät samasta sukupuolesta.
Työkaverina on ollut homomies ja hänen kanssaan oli helppo keskustella. Miksi naispuoliset ovat niin häijyjä sekä kovia? Homomiehestä saa hyvän ystävän. He ovat herkkiä sekä pehmeitä.
Onneksi olen hetero, vaikka enpä tiedä kuinka hauskaa olisi poikkeavana ;)"tunnen erään lesbonaisen ja sen häijympää ihmistä saa hakea."
"Miksi naispuoliset ovat niin häijyjä sekä kovia?"
...mietis vähän mikä tässä mättää?
"tunnen yhden vasenkätisen ja sen tyhmempää tyyppiä saa hakea"
"kyllä ne kaikki vasenkätiset sitten on idiootteja"
- Eikö se jo lopu
Vai vielä liputtaa teille pitäis..Ei hyvää päivää!! Suurin osa homoista häpeää olla homoja, ja niin se kuuluu ollakin..Kyllä muakin hävettäis. Normaalia siitä ei saa millään ja hyväksyttävää siitä ei tule koskaan. Lopettakaa jo urputtaminen hintit! Teillä on jo jokapäiväiset homo-ohjelmanne, eikä tavallisia heteroita kiinnosta teidän tekemisenne ja tuhkaluukunrassauspuuhanne, joten pysykää kaapeissanne ja hommatkaa keskenänne mitä haluatte. Sikailunne ja perversionne oksettavat ja olette huonoja esimerkkejä kaikille kasvaville nuorille ja lapsille.
- Milla
..nimittäin suurinta osaa homoista ei todellakaan hävetä olla homoja. Iso osa on ehkä ahdistuneita siksi että heitä ei hyväksytä sellaisina kuin he ovat.
Minä olen hetero. Minua ei okseta eikä ällötä. Minä näen ihmisen ihmisenä, enkä arvostele häntä sen perusteella kumpaan sukupuoleen hän rakastuu.
Sen sijaan minua ällöttää, oksettaa ja raivostuttaa tuollainen ahdasmielisyys. Juuri tuollaisen asenteen takia tässä maailmassa ihmiset voivat pahoin. - hetero
kaikki kuulostavat niin tietäväisiltä, "Jumala on luonut miehen ja naisen plaaplaaplaa". Niin Jumala onkin luonut, mutta kertoiko hän teille, että Nämä on nyt sitten tarkoitettu yhteen, miehet eivät voi olla keskenään jne. Eikä ihminen rakastu luonteeseen ja sisimpään eikä välttämättä aina siihen sukupuoleen? En ymmärrä vastaan olevia. Teille itsellenne on syntynyt vain jostain jokin käsite, että se olisi väärin ja sairaus. Kukaan ei voi tietää, että onko se sairaus vai ihmisen mielen aiheuttama tavallinen juttu, joten eikö olisi mukavamapaa hyväksyä kaikenlaiset sellaisenaan kun ne on ja kunnioittaa erilaisia. Kun sanoin, että kukaan sitä ei tiedä, mistä tällainen on tullut, että miehet rakastuvat miehiin jne niin on paljon hienompaa vain luottaa Jumalaan ja uskoa, että kaikella on jokin tarkoitus eikä syrjiä näitä yksilöitä.
- Eikö se lopu jo..
Milla kirjoitti:
..nimittäin suurinta osaa homoista ei todellakaan hävetä olla homoja. Iso osa on ehkä ahdistuneita siksi että heitä ei hyväksytä sellaisina kuin he ovat.
Minä olen hetero. Minua ei okseta eikä ällötä. Minä näen ihmisen ihmisenä, enkä arvostele häntä sen perusteella kumpaan sukupuoleen hän rakastuu.
Sen sijaan minua ällöttää, oksettaa ja raivostuttaa tuollainen ahdasmielisyys. Juuri tuollaisen asenteen takia tässä maailmassa ihmiset voivat pahoin.justiinsa joo.. ja lakia ja poliisiakaan ei kohta enää tarvita..Ah mikä paratiisi tämä olisikaan kun saisi naida kaikkea mikä liikkuu, tehdä mitä mieleen juolahtaa eikä kantaa vastuuta mistään..oltais niin kukkaislapsia että..
- Milla
Eikö se lopu jo.. kirjoitti:
justiinsa joo.. ja lakia ja poliisiakaan ei kohta enää tarvita..Ah mikä paratiisi tämä olisikaan kun saisi naida kaikkea mikä liikkuu, tehdä mitä mieleen juolahtaa eikä kantaa vastuuta mistään..oltais niin kukkaislapsia että..
Kun ei toimivia argumentteja enää pysty keksimään niin sitten turvaudutaan tuollaisiin rankkoihin kärjistyksiin. Miten ihmeessä saat sotkettua lain ja poliisin tähän? Totta kai vastuu pitää kantaa, ihan niinkuin heterosuhteissakin.
Mielestäni ihmiset todellakin saavat naida ihan ketä tahtovat niinkuin tahtovat niin kauan kun ketään ei hyväksikäytetä ja kaikki ovat mukana omasta tahdostaan. Tässä vaiheesa haluan kuitenkin jälleen kerran korostaa että homoseksuaalisessa suhteessa ei ole kysymys pelkästään seksistä.
Edelleen peräänkuulutan vastausta: Millä tavalla homoseksuaalisuus vahingoittaa ketään? - Hyvää aikaa kaiken aikaa
Milla kirjoitti:
Kun ei toimivia argumentteja enää pysty keksimään niin sitten turvaudutaan tuollaisiin rankkoihin kärjistyksiin. Miten ihmeessä saat sotkettua lain ja poliisin tähän? Totta kai vastuu pitää kantaa, ihan niinkuin heterosuhteissakin.
Mielestäni ihmiset todellakin saavat naida ihan ketä tahtovat niinkuin tahtovat niin kauan kun ketään ei hyväksikäytetä ja kaikki ovat mukana omasta tahdostaan. Tässä vaiheesa haluan kuitenkin jälleen kerran korostaa että homoseksuaalisessa suhteessa ei ole kysymys pelkästään seksistä.
Edelleen peräänkuulutan vastausta: Millä tavalla homoseksuaalisuus vahingoittaa ketään?Homoseksuaalinen käyttäytyminen ei mielestäni vahingoita ketään sen enempää kuin heteroseksuaalinenkaan. Kun on kyse tasapainoisesta ihmissuhteesta, jossa molemmat ovat onnellisia, ei mitään ongelmaa pitäisi olla. Joitakin tuntuu vain ärsyttävän se, että joku toinen elää toisella tavalla. On vaikeaa nähdä ja hyväksyä muuta kuin oma napa. Se on ahdasmielistä ja typerää. Jos Jumala on armollinen ja hyvä, niin mikseivät Jumalaan uskovat ihmiset ole sitä?
Milla kirjoitti:
Edelleen peräänkuulutan vastausta: Millä tavalla homoseksuaalisuus vahingoittaa ketään?Eipä tuohon ole enää lisäilemistä...
Milla, se se kärjistys sitten on...
*onnittelut*
(kuulostan tyhmältä, mutta eipä se täällä paljoa erotu)
- Boney
Siis homofobiahan tarkoittaa homojen kammoksuntaa, pelkoa, joka ei perustu järkeen vaan on neuroottista. NEUROOSIA EI VOI POISTAA NOIN VAIN. Tässä on vaarassa neurootikko joutua syrjinnän kohteeksi! Eihän neurootikko omasta halustaan kammoa mitään, joten syyttävää sormea ei siihen suuntaan voi osoittaa.
Tässä pitäisi puhua homouden vieroksumisesta eikä mistään fobiasta. Oikeasti? Siis, ei kenenkään ole PAKKO olla homo, tai hetero, tai trans-seksuaali, siinä missä mitään muutakaan...
Minä olen homo, ylpeä siitä, mutta kyllä minä "pystyisin muuttumaan", tai "olla seksuaaliton"...
Kuka on sanonut että kenenkään olisi välttämätöntä olla mitään, tehdä mitään, tai olla oman itsensä orja..? En minä ainakaan.- jejjeje
Kieroitunu sä oot silti.
jejjeje kirjoitti:
Kieroitunu sä oot silti.
Jos ensin opettelisit kirjoittamaan suomea, ja sitten tulisit solvaamaan... Koska selvästi et vielä kumpaakaan osaa.
Kiitos.?
- Wirenth
Mun mielestä homofobian vastainen päivä on tosi hyvä juttu ja sitä todellakin pitäis viettää myös Suomessa koska täällä niitä homofobiasta kärsiviä tuntuu olevan enemmän kun missään muualla!!
Ja uskon, että jos siitä tulisi Suomeen liputuspäivä, se saisi yhä useammat ihmiset ajattelemaan asiaa sen sijaan, että heti vain vastustetaan homoutta..
Itse ainakin aion viettää tänään homofobian vastaista päivää (vietän kyllä sitä pitkin vuotta muutenkin) oli se sitten Suomessa virallinen päivä tai ei. - Jemmaan
Homojen pitäisi salata homoutensa, jotta muut eivät saisi huonoja vaikutteita.
- Wirenth
Haha!!
Mitään noin itsekästä en olekaan vähään aikaan kuullut :D Taitaa sulla olla vaikeeta ittes kanssa..
- minä vain homojen ystävä
homot ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin me toiset..
homoissa ja muissa sellaisissa ei ole mitään eroa meihin jotka ei vät ole homoja tai lesboja...
me kaikki ihmiset olemme erilaisia...mitä sillä on edes väliä onko esim. homo vai ei.. minusta sillä ei ainakaan ole mitään merkitystä.. onko joku muu minun kanssa samaa mieltä?? minusta homoja ei kuulu syrjiä
se takia että he ovat homoja.. se on heidän elämää ja jos he haluavat elää niin silloin ei kenelläkään pitäisi olla siihen mitään sanottavaa sillä kaikilla meillä on oma elämä.. MUISTAKAA SE!!- lalli
Homous on sairaus, samanlainen kuin pedofilia tai eläimiinsekaantuminen.Täysin luonnonvastaista touhua.Hyi helvetti!Vai vielä liputuspäivä.Haistakaa paska.
- Homoterroristi
lalli kirjoitti:
Homous on sairaus, samanlainen kuin pedofilia tai eläimiinsekaantuminen.Täysin luonnonvastaista touhua.Hyi helvetti!Vai vielä liputuspäivä.Haistakaa paska.
En jaksa edes perustella
- Nti -79
Tämä on taas aihe joka saa villat nousemaan yhdellä jos toisellakin...huoh.
Itse olen hetero (vaikkakin lesboseksiä tuli kokeiltua joskus villissä nuoruudessa... :)).
Kaikki te, jotka vetoatte homouden epäluonnollisuuteen; katsokaapa eläimiä. Eivätkö ne muka todellakaan harrasta seksiä myös samaa sukupuolta olevan kanssa? Minä tiedän että harrastavat.
Homous ei ole sairaus...homoja on ollut ja tulee olemaan.
Onkos kukaan miettinyt tällaista:
Maailmaan pukkaa koko ajan ihmisiä lisää ja lisää vaikka niitä on ennestäänkin liikaa, tai vähintäänkin aivan tarpeeksi. Homoseksuaalit eivät ainakaan lisäänny, ehkä se on yksi luonnon keinoista edes hieman hillitä syntyvyyttä...?
Itse tunnen myös homoja ja lesboja.
Jotkut ovat "erikoisia persoonia", mutta en olisi heti yhdistämässä sitä heidän seksuaaliseen suuntautumiseensa. Meissä kaikissa on muutakin.
Aivan turha käyttää energiaansa homojen/lesbojen vihaamiseen. Käyttäkää se mieluummin johonkin hyödylliseen.- .............................
ikinä hyväksymään homoutta enkä lesboutta! kukaan ei voi pakottaa minua !!!!!!!!!!! Yäk!
- Bissebitch
Homofobian vastaista päivää todella tarvitaan, se selviää, kun lukee koko tämän keskustelun läpi.
Ilman nettiä en olisi koskaan tullut tietämään, miten paljon ahdasmielisiä, tietämättömiä ja suoranaisen tyhmiä ihmisiä tästä meidän maastamme löytyykään.
Onneksi itse liikun piireissä, jossa jokaista eroavaisuutta ei heti osoiteta sormella, minusta moinen on todella hyvien tapojen vastaista, junttimaista ja ennen muuta hävettävää käytöstä.
Jostain syystä tällainen typerä käytös tuntuu, ainakin netin perusteella, olevan usein yhteydessä oikeinkirjoitustaidottomuuteen- onko kyseessä myös lukutaidottomuus ja siitä johtuvas tiedonpuute?- Keravan kolli
Kyllä mies on sairas jos sille ei pillu kelpaa.
Jotain hoitoa noin pahaan vinksahtaneisuuteen pitäisi saada. Sairaslomaa vähintään.
Minä ainakin menisin lääkäriin jos tuollainen itseeni iskisi. Kyllä tuohon jotain pillereitä on saatava. - Karvanaama
Keravan kolli kirjoitti:
Kyllä mies on sairas jos sille ei pillu kelpaa.
Jotain hoitoa noin pahaan vinksahtaneisuuteen pitäisi saada. Sairaslomaa vähintään.
Minä ainakin menisin lääkäriin jos tuollainen itseeni iskisi. Kyllä tuohon jotain pillereitä on saatava.Ei homofobian vastaista päivää tarvita. Ei homofoobikkoja ole niin montaa että asiasta tulisi mikään ongelma.
Tai tämä tietysti riippuu siitä mikä on homofobian määritelmä.
Jos homofoobikko on sellainen henkilö joka ei harrasta homoseksiä, tähän ongelmaisten joukkoon mahtuu melkein kaikki suomalaiset.
Jos tämä määritelmä taas koskee vain niitä henkilöitä jotka pitävät homoutta patologisena tai muuten vaan epänormaalina seksuaalisuuden muotona, tähän ryhmään kuuluu edelleen hyvin suuri osa suomalaisista tai vähintään minun tuttavapiirini.
Jos homofobia on sananmukaisesti homopelkoa, homoja pelkääviä ihmisiä on varmaan kolme tai kaksi tässä maassa. Tosin en tunne yhtään. - Homoterroristi
Karvanaama kirjoitti:
Ei homofobian vastaista päivää tarvita. Ei homofoobikkoja ole niin montaa että asiasta tulisi mikään ongelma.
Tai tämä tietysti riippuu siitä mikä on homofobian määritelmä.
Jos homofoobikko on sellainen henkilö joka ei harrasta homoseksiä, tähän ongelmaisten joukkoon mahtuu melkein kaikki suomalaiset.
Jos tämä määritelmä taas koskee vain niitä henkilöitä jotka pitävät homoutta patologisena tai muuten vaan epänormaalina seksuaalisuuden muotona, tähän ryhmään kuuluu edelleen hyvin suuri osa suomalaisista tai vähintään minun tuttavapiirini.
Jos homofobia on sananmukaisesti homopelkoa, homoja pelkääviä ihmisiä on varmaan kolme tai kaksi tässä maassa. Tosin en tunne yhtään.Karvanaama todistaa etta tietokoneen kayttoon ei aivojen tarvitse kauheasti toimia.
- Papalakana
Homoterroristi kirjoitti:
Karvanaama todistaa etta tietokoneen kayttoon ei aivojen tarvitse kauheasti toimia.
tuolla idealla?
- Alkaa riittäämään jo
alkaa tuntumaan että heterot ovat vähemmistö. TV tuuppaa vähintään joka kanavalta pari kertaa illassa ohjelman jossa homot ovat stailaamassa milloin ihmisiä milloin kämppiä. Alkaa olla tarpeeksi tätä homokoohotusta, eiväthän muutkaan "ryhmät" tuo ensisijaisesti esiin seksuaalista suuntautumistaan, mutta homoille se tuntuu olevan se tärkein, sen jälkeen voidaan sitten esittäytyä ja silleen.
- kuitenkin
yli 95% ohjelmista olla heteroformaattista ja lisäksi heteroiden tekemät muka hauskat homosketsit.
En kyllä itsekään pidä noista stereotyyppihomo-ohjelmista. - 19
kuitenkin kirjoitti:
yli 95% ohjelmista olla heteroformaattista ja lisäksi heteroiden tekemät muka hauskat homosketsit.
En kyllä itsekään pidä noista stereotyyppihomo-ohjelmista.Eipä pidetä heteroistakaan ja heidän seksuaalisuudestaan koko ajan helvetillistä meteliä, eivätkö homot vaan voi olla, eikä tehdä siitä homoudesta hirveää numeroa - kun tosiasiassa hyvin harvaa todellakaan kiinnostaa, pääasiasiassa noita "linssiluteita" itseään, ja ehkäpä 7-päivää tyyppisiä huippujulkaisuja.
Mutta ärsyttävää ja jopa mautonta kun joku kirveellä veistetty sipsuttaa ja hetkuttaa stailaamassa kotirouvia. - kiukkuasi
19 kirjoitti:
Eipä pidetä heteroistakaan ja heidän seksuaalisuudestaan koko ajan helvetillistä meteliä, eivätkö homot vaan voi olla, eikä tehdä siitä homoudesta hirveää numeroa - kun tosiasiassa hyvin harvaa todellakaan kiinnostaa, pääasiasiassa noita "linssiluteita" itseään, ja ehkäpä 7-päivää tyyppisiä huippujulkaisuja.
Mutta ärsyttävää ja jopa mautonta kun joku kirveellä veistetty sipsuttaa ja hetkuttaa stailaamassa kotirouvia.olisi kyllä todella hauska seurata vaikka jossain tosiTV-ohjelmassa.
"Eihän enää ole ohjelmaa, jossa ei olisi "omaa homoa"."
-Ei näytä pitävän paikkaansa. Katsoin tältä päivältä 7 kanavan ohjelmatiedot, yli 200 ohjelmaa, eikä ainoatakaan, joka käsittelisi homoutta tai edes olisi avoimesti homoa esiintymässä. Tuohan on syrjintää!
"Mutta ärsyttävää ja jopa mautonta kun joku kirveellä veistetty sipsuttaa ja hetkuttaa stailaamassa kotirouvia."
-Tämän jälkeen osaankin suhtautua niihin paljon enemmän huumorilla )
Noita rekkalesboja ja vaikkapa käupassa töytäileviä kotirouvia onkin nähty kyllästymiseen asti.
- manna gryn
Ei todellakaan pidä.
- kiinnostavan
Onhan se katkeraa, kun nuoret miehet ovat useinkin paljon kauniimpia kuin naiset, eivätkä ole vähääkään kiinnostuneita keski-ikäisistä kotirouvista tai vanhoista piioista.
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1064287Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k663086Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152841Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622322- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981332
- 771138
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?691125Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121