uskovien keskustelupalsta?

äiti

Neuvokaa mulle keskustelufoorumi, jossa uskovat, siis kristinuskovat oikeasti keskustelevat? Jossa voisi rukoilla yhdessä, kuunnella ja yrittää tukea toinen toistaan.

24

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

      Voit kokeilla vaikka www.lyrs.fi tai kaikuluotain.

      • Weijo

        Voit ottaa yhteyttä sivujemme kautta,
        niin Sinulle annetaan osoite todella hyvälle
        kesksustelupalstalle. Siellä ei ole yhtään uskosta
        osatonta. Ja sieltä joutuu pois vähäisenkin riidan
        johdosta.
        Siis, siellä voi todella rakentua.

        Palaute osio löytyy sivuilta:
        http://www.Jeesus-on-Herra.com


    • oikeasti

      minäkin toivoisin sitä...olisi vain Jeesukseen ja Jumalaan uskovia....

      mutta kun on vain lahkoja ja eriseuroja ja kirkkokuntia ja niiden oppeja hajoittamassa todellista yhteyttä ja uskoa yhteen kokoontumista vain ja ainoastaan Jeesuksen nimen alla...

      nyt kokoonnutaan vaikka minkä kirkkokunnan nimeen ja nimen alle muka rukoilemaan ja ylistämään herraa joka on antanut Yhden nimen minkä suojissa pelastuu kuka uskoo ,,vain ja ainoastaan yksi ja ainoa nimi...

    • huu

      on varmasti väärä, jollet kykene kriittiseen keskusteluun.
      On valitettavaa, että useimmiten juuri juutalaiskristilliset uskovaiset joutuvat vaientamaan järjen äänen pysyäkseen dogmaattisesti raamatun valheessa.

      En halveksi uskoa, vaan sokeaa uskoa!

      Toivoisinkin teille rohkeutta tutustua myös muiden kulttuurien uskonnollisiin teoksiin ja filosofioihin.

      • puuttuu...

        ... Kristuksen sisäinen tunteminen.
        Koska et ole löytänyt vielä uutta hengellistä ulottuvuutta, et voi ymmärtää meitä uskossa olevia.

        "...ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.",1.Kor.2:13

        "Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.", 1.Kor.2:14


      • huu
        puuttuu... kirjoitti:

        ... Kristuksen sisäinen tunteminen.
        Koska et ole löytänyt vielä uutta hengellistä ulottuvuutta, et voi ymmärtää meitä uskossa olevia.

        "...ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.",1.Kor.2:13

        "Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.", 1.Kor.2:14

        Kristuksen sisäinen tuntemus ja raamatun tuntemus on kaksi eri asiaa!
        Se, että raamatussa kirjoitetaan jotain kristuksesta ei pelasta koko raamattua.


      • Jumalan puhetta
        huu kirjoitti:

        Kristuksen sisäinen tuntemus ja raamatun tuntemus on kaksi eri asiaa!
        Se, että raamatussa kirjoitetaan jotain kristuksesta ei pelasta koko raamattua.

        juuri sinulle.
        Jos et ota Raamattua vakavasti, et milloinkaan tule pääsemään hengelliseen uuteen näkymättömään ulottuvuuteen.


      • huu
        Jumalan puhetta kirjoitti:

        juuri sinulle.
        Jos et ota Raamattua vakavasti, et milloinkaan tule pääsemään hengelliseen uuteen näkymättömään ulottuvuuteen.

        asioita sellaisesta "näkövinkkelistä", että yksinkertaisuutenne saa minut halveksimaan teitä p:nnuolijoita.
        Olette muka jotain parempia, mutta todellisuudessa suvaitsemattomia rasisteja.
        Ette kykene ymmärtämään erilailla ajattelevia ihmisiä, koska raamatun kahlitseva ajattelumalli on lamauttanut teidät.
        Raamattu on nykymaailmassa Perkeleellinen kivireki ja Harhaluulojen dinosaurus!


      • Minä Olen
        huu kirjoitti:

        asioita sellaisesta "näkövinkkelistä", että yksinkertaisuutenne saa minut halveksimaan teitä p:nnuolijoita.
        Olette muka jotain parempia, mutta todellisuudessa suvaitsemattomia rasisteja.
        Ette kykene ymmärtämään erilailla ajattelevia ihmisiä, koska raamatun kahlitseva ajattelumalli on lamauttanut teidät.
        Raamattu on nykymaailmassa Perkeleellinen kivireki ja Harhaluulojen dinosaurus!

        Mene noine ajatuksinesi sinne ateisti palstalle.
        Täällä rukoillaan elävää Jumalaa. Jeesus on hänen ainosyntyinen Poikansa. Uskovilla on Pyhä Henki, joka neuvoo, lohduttaa, auttaa.


      • huu
        Minä Olen kirjoitti:

        Mene noine ajatuksinesi sinne ateisti palstalle.
        Täällä rukoillaan elävää Jumalaa. Jeesus on hänen ainosyntyinen Poikansa. Uskovilla on Pyhä Henki, joka neuvoo, lohduttaa, auttaa.

        ite!
        En halua, että elätte rikollisessa valheessa, ja katselette toisinajattelijoita ylemmyydentuntoisesti.
        Olen monesti osoittanut raamatun ideologian pikkusieluisuuden, ja teen sen edelleenkin!
        Tämä on keskustelupalsta, eikä valehtelu/hyssyttely palsta.
        Itse osoitat juuri sellaista suvaitsemattomuutta, joka on teille juutalaiskristillisille ominaista.


      • aiaa
        huu kirjoitti:

        ite!
        En halua, että elätte rikollisessa valheessa, ja katselette toisinajattelijoita ylemmyydentuntoisesti.
        Olen monesti osoittanut raamatun ideologian pikkusieluisuuden, ja teen sen edelleenkin!
        Tämä on keskustelupalsta, eikä valehtelu/hyssyttely palsta.
        Itse osoitat juuri sellaista suvaitsemattomuutta, joka on teille juutalaiskristillisille ominaista.

        Voisit kyllä kääntää omat syytöksesi itseäsi kohti: mielestäni juuri sinun kirjoituksesi osoittavat suvaitsemattomuutta ja ylemmyydentuntoa meitä kristittyjä kohtaan.

        Jos miettisit, missä aiot viettää oman iäisyytesi, voisit edes yrittää ottaa selvää miksi Jeesus on välttämätön (ja ainoa tie) sinunkin pelastukseksesi.

        Mutta vieläkin pitää paikkansa Jeesuksen sanat oman aikansa kovakorvaisille:
        ”Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.
        Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.”
        Matt.13:14,15


      • huu
        aiaa kirjoitti:

        Voisit kyllä kääntää omat syytöksesi itseäsi kohti: mielestäni juuri sinun kirjoituksesi osoittavat suvaitsemattomuutta ja ylemmyydentuntoa meitä kristittyjä kohtaan.

        Jos miettisit, missä aiot viettää oman iäisyytesi, voisit edes yrittää ottaa selvää miksi Jeesus on välttämätön (ja ainoa tie) sinunkin pelastukseksesi.

        Mutta vieläkin pitää paikkansa Jeesuksen sanat oman aikansa kovakorvaisille:
        ”Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.
        Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.”
        Matt.13:14,15

        tunnen ylemmyyttä siitä asiasta, etten ole enää juutalaiskristillisyyden pauloissa.
        Olen vapautunut olemaan aito!
        Olen tehnyt siinä suuren työn.
        Teillä se työ on vielä tekemättä, ja elättekin harhassa.
        Olen tuonut palstalla esiin argumenttejä, joita ette ole pystyneet/ette pysty kumoamaan, ja siitäkin minun on syytä olla ylpeä.
        Se viimeistään todistaa, että olen oikeasa ja te hihhulit olette väärässä!


      • minä
        huu kirjoitti:

        tunnen ylemmyyttä siitä asiasta, etten ole enää juutalaiskristillisyyden pauloissa.
        Olen vapautunut olemaan aito!
        Olen tehnyt siinä suuren työn.
        Teillä se työ on vielä tekemättä, ja elättekin harhassa.
        Olen tuonut palstalla esiin argumenttejä, joita ette ole pystyneet/ette pysty kumoamaan, ja siitäkin minun on syytä olla ylpeä.
        Se viimeistään todistaa, että olen oikeasa ja te hihhulit olette väärässä!

        Sinulle hyvä huu.
        Usko ei ole tietämistä, se on rakastamista. Tieto katoaa, Jumala ei. Ei meidän uskominen tai uskomatta jättäminen muuta Jumalaa miksikään. Sinä saat pyristellä Jumalaa vastaan, sillä Jumala on itse antanut sinulle vapauden jättää Hänet pois laskuista. Uskallatko sinä olla aito ja kokeilla rukousta "Jumala, jos olet olemassa, ilmoita minulle itsesi" ja kuunnella? Voitko hävitä tuossa jotain. Jos Jumalaa ei ole niin tuosta ei ole mitään haittaa. Jos taas on niin Hän on luvannut kuulla vilpittömästi lausutun rukouksen.


      • huu
        minä kirjoitti:

        Sinulle hyvä huu.
        Usko ei ole tietämistä, se on rakastamista. Tieto katoaa, Jumala ei. Ei meidän uskominen tai uskomatta jättäminen muuta Jumalaa miksikään. Sinä saat pyristellä Jumalaa vastaan, sillä Jumala on itse antanut sinulle vapauden jättää Hänet pois laskuista. Uskallatko sinä olla aito ja kokeilla rukousta "Jumala, jos olet olemassa, ilmoita minulle itsesi" ja kuunnella? Voitko hävitä tuossa jotain. Jos Jumalaa ei ole niin tuosta ei ole mitään haittaa. Jos taas on niin Hän on luvannut kuulla vilpittömästi lausutun rukouksen.

        ja jumala on kaksi eri asiaa!!!
        Raamatusta voit saada jotain alkutaipaleelle, mutta pidemmän päälle sen sairaalloinen jumalkuva syö itsensä ja olet hukassa dinosauruksinesi!


      • .....
        huu kirjoitti:

        asioita sellaisesta "näkövinkkelistä", että yksinkertaisuutenne saa minut halveksimaan teitä p:nnuolijoita.
        Olette muka jotain parempia, mutta todellisuudessa suvaitsemattomia rasisteja.
        Ette kykene ymmärtämään erilailla ajattelevia ihmisiä, koska raamatun kahlitseva ajattelumalli on lamauttanut teidät.
        Raamattu on nykymaailmassa Perkeleellinen kivireki ja Harhaluulojen dinosaurus!

        ....


      • Anonyymi
        minä kirjoitti:

        Sinulle hyvä huu.
        Usko ei ole tietämistä, se on rakastamista. Tieto katoaa, Jumala ei. Ei meidän uskominen tai uskomatta jättäminen muuta Jumalaa miksikään. Sinä saat pyristellä Jumalaa vastaan, sillä Jumala on itse antanut sinulle vapauden jättää Hänet pois laskuista. Uskallatko sinä olla aito ja kokeilla rukousta "Jumala, jos olet olemassa, ilmoita minulle itsesi" ja kuunnella? Voitko hävitä tuossa jotain. Jos Jumalaa ei ole niin tuosta ei ole mitään haittaa. Jos taas on niin Hän on luvannut kuulla vilpittömästi lausutun rukouksen.

        "Uskallatko sinä olla aito ja kokeilla rukousta "Jumala, jos olet olemassa, ilmoita minulle itsesi" ja kuunnella? "

        Eiköhän jokainen, ateistikin, ole joskus elämässään tuollaisen testin tehnyt. Eikä mitään ole kuulunut.


    • Minä Olen

      Minä rukoilen puolestasi ja perheesi puolesta.
      Ihanaa kun olet uskossa Jeesukseen Kristukseen.
      Jeesus on Herra. Hän on Vapahtajamme. Hänen Verensä kautta meillä on pääsy kaikkein pyhimpään.

      Muistan Sinua rukouksin. Siunausta ja voimia Sinulle. Jeesus auttaa. Hän auttoi minuakin ja poikaani vaikeina aikoina.

    • Mervi_
    • QueenOfTheDawn

      täällä on ihan kamalaa...

    • kuos

      Hei haluan näyttää minkälainen lahja minulle on annettu . JUMALA näyttää minulle kuvina totuuden kysytystä. Olen enimmäkseen kadonneista kysynyt mutta muutama kuva on enkelistä .Voitte tutustua kuviin kotisivuni kautta ja jättää viestiäkin , vastailen kysymyksiinne. Kotisivuni osoite on http://rane.suntuubi.com

    • ssshhiiitt
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Matteus 6:1-34

      1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
      2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      3 Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
      4 että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
      9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.
      14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
      15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
      16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.#
      --
      Jatkoa:
      https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=mat 6:17&kaannos=fi-38&kirjat=kr

    • Ranen sivut varmaakin varmemman luotettavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe