Ala-ikäiselle Rahaa

___Maria

Nonniin, taas ollaan siinä tilanteessa.. Rahaa tarvitaan. Säästämisessä olen huono, joten tarvitsen säästövinkkejä. Äiti ei paljon rahaa anna, kun ei itsekään sitä paljon omista. Miten voisin itse tienata pientä rahaa, vaikka olenkin ala-ikäinen? Kiitos avusta!

103

23877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PurpleZ

      JOs oot väh. 14v, voit alkaa jakaan mainoksia. Tai mee kesätöihin, mansikkamaalle luultavasti vielä pääsee. Jos kiinnostaa, käy kattoon mol.fi! :)

      • ___Maria

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.


      • asfdsfg
        ___Maria kirjoitti:

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.

        No sä voisit mennä kauppaan ja ostaa sellasii siemenii mist kasvaa rahapuu. Sitä ku kastelet sillon tällöin nii oot miljonääri ennen ku arvaatkaan.


      • aikuinen
        ___Maria kirjoitti:

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.

        Rahaa on aika vaikea saada muualta paitsi töistä.... harvemmin kukaan noin vaan rahaa antaa...


      • outolintu
        ___Maria kirjoitti:

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.

        Sähän kirjoitat aivan ristiin. Ensin kirjoitat että "Miten voisin itse tienata pientä rahaa, vaikka olenkin ala-ikäinen?" ja toisessa viestissä et kaipaa töitä vaan rahaa. Mitähän sä nyt haluat?


      • Olet laiska
        ___Maria kirjoitti:

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.

        Itsekin olen vielä pari kk alaikäinen, olen tehnyt 13 vuotiaasta töitä. Miten kehtaat kysyä vinkkejä rahan saamiseksi, jos et halua töitä tehdä? Haloo, mistä luulet ihmisten tekevän rahaa??? TÖISTÄ!
        No, ehkä tajuat kun vähän ikää tulee lisää ja aikuistut. Ei se äiti oo aina sua elättämässä.


      • ___Maria kirjoitti:

        rahaa mä tarvin enkä mitään töitä, mistä alaikäinen sais rahaa.

        Ei prkl! Fiksu muija!


      • MeeTöihi
        jannamarian kirjoitti:

        Ei prkl! Fiksu muija!

        Totta


      • Anonyymi
        asfdsfg kirjoitti:

        No sä voisit mennä kauppaan ja ostaa sellasii siemenii mist kasvaa rahapuu. Sitä ku kastelet sillon tällöin nii oot miljonääri ennen ku arvaatkaan.

        hehheh ootko tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hehheh ootko tyhmä

        siementen ostaminen ja taimien kasvattaminen on viisautta. jos ostaa 3 euron pussin kukansiemeni ja saa siitä 50 tainta, jota kyy euron kappale, teinaa mukvan voiton noin 6 viikon työllä. Siten puutarhuritkin tekevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hehheh ootko tyhmä

        Sarkasmi.


      • Anonyymi
        asfdsfg kirjoitti:

        No sä voisit mennä kauppaan ja ostaa sellasii siemenii mist kasvaa rahapuu. Sitä ku kastelet sillon tällöin nii oot miljonääri ennen ku arvaatkaan.

        Haha sellaset siemenet on vaan sun mielikuvituksessa


      • Anonyymi
        Olet laiska kirjoitti:

        Itsekin olen vielä pari kk alaikäinen, olen tehnyt 13 vuotiaasta töitä. Miten kehtaat kysyä vinkkejä rahan saamiseksi, jos et halua töitä tehdä? Haloo, mistä luulet ihmisten tekevän rahaa??? TÖISTÄ!
        No, ehkä tajuat kun vähän ikää tulee lisää ja aikuistut. Ei se äiti oo aina sua elättämässä.

        Minä olen kymmenen ja tienasin eilen paljon rahaa ja olin viulu/sello kaupassa töissä


      • Anonyymi
        Olet laiska kirjoitti:

        Itsekin olen vielä pari kk alaikäinen, olen tehnyt 13 vuotiaasta töitä. Miten kehtaat kysyä vinkkejä rahan saamiseksi, jos et halua töitä tehdä? Haloo, mistä luulet ihmisten tekevän rahaa??? TÖISTÄ!
        No, ehkä tajuat kun vähän ikää tulee lisää ja aikuistut. Ei se äiti oo aina sua elättämässä.

        Juuri näin. 👍🏻 Hyvä sinä ahkera 😇


    • Funky_Monkey

      GPTR! Getpaidtoread. www.tienaus.com ---saat tietoa...

      • minä vain

        Joo. Ikivanha tuo viesti. ja toiseksi, olen töissä tälläkin hetkellä. Saan 2 viikosta 150e rahaa. Sitä ennen olin Iron Maidenin keikalla myymässä korvatulppia, siitä sain 20 euroa. TOI ON VANHA VIESTI JA MÄ OLEN JO TÖISSÄ.


      • Juumoiiiii
        minä vain kirjoitti:

        Joo. Ikivanha tuo viesti. ja toiseksi, olen töissä tälläkin hetkellä. Saan 2 viikosta 150e rahaa. Sitä ennen olin Iron Maidenin keikalla myymässä korvatulppia, siitä sain 20 euroa. TOI ON VANHA VIESTI JA MÄ OLEN JO TÖISSÄ.

        Olen 14 ja teen töitä silloin tällöin muttakun teen niin teen 14h pv ja saan 100€päivältä maanrakennus puolella


      • NimettömänäOlen
        minä vain kirjoitti:

        Joo. Ikivanha tuo viesti. ja toiseksi, olen töissä tälläkin hetkellä. Saan 2 viikosta 150e rahaa. Sitä ennen olin Iron Maidenin keikalla myymässä korvatulppia, siitä sain 20 euroa. TOI ON VANHA VIESTI JA MÄ OLEN JO TÖISSÄ.

        Jos oot jo töissä nii mikä sun palkka oikee on ku 150e per 2vk
        Onks se joku sääli palkka


      • Nimetönm
        Juumoiiiii kirjoitti:

        Olen 14 ja teen töitä silloin tällöin muttakun teen niin teen 14h pv ja saan 100€päivältä maanrakennus puolella

        Ootappa 14 tuntia ja 100e eli noin 7 e tunti eli istutko nakki kioskilla myymässä nakkeja työ ukoille


    • gamlkögjdajök

      Leimaat meijät 13weet laiskoiks.. Tänks!!

      No, olisiko sitten tälläiselle ei laiskalle, joka haluu rahaa töitä vastaan hesasta.. Vaikka manzikka maalle :'DD

      Olis ihan hubaa päästä jonnekkin.. kun saamassa yksäri hoitsua (heppaa) ja pitäis matkoja maksella ja sitten että saa seurakilpailuihin osallistuu.. Kun meitä tässä perheessä on 5 (sis. kissa).. Kun ei se mutsi anna rahaa tosta vaan.. Vaikka siis ei olla köyhiä :))

    • GIGaLovesGaga

      HEI HLOO OLET AIKA TYHMÄ! MÄ OON KAKSTOISTA JA TIIÄN JO NY ETTEI RAHAA SAA MUUALT KU TÖISTÄ !!!

      • unohin

        Itekki tartteisin rahaa en ole töitä etsimässä koska olen vasta 10.


      • Anonyymi

        Saa sitä muualta, mut työt on helpoin ja muutenkin paras tapa:)


      • Anonyymi
        unohin kirjoitti:

        Itekki tartteisin rahaa en ole töitä etsimässä koska olen vasta 10.

        Sama mut mulla on pienyritys me myydään kakkuja :)


      • Anonyymi

        Haluutko vielä palkinnnon


      • Anonyymi

        Juu ja mä oon viis tiesin ton kyl kolme vuotta sitte NYKKÖ VASTA TAJUSIT


    • riina11

      mutku haluisin niiku rahaa iphonee nii mistä voisin hankkia??? IDEOITA?

      • haista paska läski

        no niiku niiku pää kii nolife jonne. maailmassa on miljoonia lapsia jotka jo pelkästään unelmoi nokia paskasta. vittu sä et mitää iphonee tarvii


      • Jaaeikine

        Rahaa saa ku kerää pulloja ja vie ne kauppaan jos ei töitä jaksa tehä


      • jiglj
        haista paska läski kirjoitti:

        no niiku niiku pää kii nolife jonne. maailmassa on miljoonia lapsia jotka jo pelkästään unelmoi nokia paskasta. vittu sä et mitää iphonee tarvii

        Antaa ihmisen hankkia iphone jos haluaa, ei se sun päätettävissä ole :"D (myöhässä, i know)


      • Anonyymi
        Jaaeikine kirjoitti:

        Rahaa saa ku kerää pulloja ja vie ne kauppaan jos ei töitä jaksa tehä

        no kyllä toikin työtä on ei ne pullot tyhjästä ilmesty sun käteen


    • ------

      Pääsiäisnoidaksi virpomaan? Ainakin minä annan kolikoita kun ei kehtaa ilman jättää pieniä.

      • Anonyymi

        Lol


    • LUKEKAA

      mäki tartten rahaa. säästän asuntovaunuun tai talovaunuun. ja oon niin nuori etten pääse vielä edes kesätöihin. Tendeaa oon kokoillut mutta ei kukaan niistä vastannu koskaan. HELPPII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • rahaa2131

      • Tyttö_joka_tahtoo_rahaa_

        Jos olet niin nuori ettet pääse kesätöihin, miksi haluut asuntovaunun?


      • Anonyymi

        Myy persettä!


    • Minä tässä

      Olen 12
      En saa viikkorahaa
      Välillä jotain 5€ sukulaisilta
      Ainoa rahapankkini (isän isä) heitti veivinsä
      Olen ajatellut jotain koiran ulkoiluttamista ja lapsenhoidosta on tosipaljon kokemusta mutta miten laittaisin ilmoituksen ja minne!!!!! Menee vähän ehkä aiheen vierestä mutta haluaisin neuvoja

      • Anonyymi

        Mä saan 20 kk


      • Anonyymi

        KVG


    • Tatux

      TÄHÄN TARVIIT VAAN PAYPAL KÄYTTÄJÄN JA LUOTTOKORTIN JA JTN 35e



      Tällä sivustolla voi tienata helposti muutaman euron per päivä
      http://www.probux.com/?r=Tatux tuo on kutsulinkkini :3
      Normaalilla klikkaamisella ei paljoa saa mutta kun vuokraat "referraleja"
      niin heidän klikkaukset tuovat myös sinulle rahaa.
      50 referaalia X 0.005dollaria (palkkio) X 4 klikkausta = 1 dollari per pv
      Huonot referralit voi kierrättää 7:ällä sentillä jotta saat parempia jotka klikkaa enemmän ja maksuttoman käyttäjän max määrä refferaleja on 200

      200 referraalia x 0.005 dollaria x 6 klikkausta = 6 dollaria per pv
      6dollaria x 30pv = 180 dollaria per kuukausi
      kaikkien klikkauksien tekeminen kestää 10min ja pitää tehdä joka pv jotta saa rahaa referreraleista 200referralia maksaa 40dollaria
      rahat saa ulos paypalille
      40dollaria 10min työ joka pv kuukauden ajan = 180dollaria

      140dollaria 300 minuutin työstä
      http://www.probux.com/?r=Tatux

    • Pelimies2

      Mee kavereittes keske pelaa pokeria 100e panoksilla

      • Pska

        No nyt kai voi ku on jo yli 20v


      • Anonyymi

        Noin mä oon tekemässä huomenna


    • Julle04

      Tarviin rahaa n.250€ ja tienaan n.25€/kk kotitöistä. Ja tuhlaan ne AINA johonki vahingossa ::((( nii miten voin oppii säästämään? (Voin tienata myös 50€/kk jos teen paljon töitä mut en jaksa oottaa 5-10kk

      • jokuhyyppä

        pyydä vanhempias tekeen sulle tili mihin ne voi laittaa rahaa sen verran mitä sul on ja ottaa ne rahat mitkä sul on kateisenä :) niin et tuhlaa niitä


      • tienaaja

        Mä säästän sillee että laitan rahat laatikkoon ja laatikon kaappiin koska säästäm 1000euro ja ostam itelleni ponin :D


      • Ponihullu
        tienaaja kirjoitti:

        Mä säästän sillee että laitan rahat laatikkoon ja laatikon kaappiin koska säästäm 1000euro ja ostam itelleni ponin :D

        Hyvä idea muuten, mutta tonnilla ei saa ponia...


      • Anonyymi

        Mä saan 50c per kotityö.....


      • Anonyymi

        Omgg siis niinkuin esim laita purkkiin ne rahat ja laita korkki kiinni ja sitten tussilla siihen kanteen että: ÄLÄ OTA!!


      • Anonyymi
        tienaaja kirjoitti:

        Mä säästän sillee että laitan rahat laatikkoon ja laatikon kaappiin koska säästäm 1000euro ja ostam itelleni ponin :D

        Tajuuksä että poni maksaa sen 1000 € ja sen ruuat 100€ /kk


    • tylsääonjoskus

      Tiesitkö että voit tehdä mielipiteelläsi rahaa? Nyt tiedät. Mielipidepaneelien toiminta on yksinkertaista: Rekisteröidyt paneeliin jonka jälkeen saat sähköpostiisi viestin uuden kyselyn ilmaannuttua. Vastattuasi kyselyyn onnistuneesti, saat siitä korvauksen. Kyselystä saatava korvaus mainitaan yleensä jo kyselykutsussa.

      Osa paneeleista maksaa korvaukset pisteinä, osa euroina. Saavutettuasi nostorajan (yleensä n. 5-6e) voit kotiuttaa rahat PayPaliin. Pisteet voi yleensä muuttaa lahjakorteiksi tai tuotteiksi paneeleiden omissa "pistekaupoissa". Jokaisessa paneelissa kannattaa omat taustatiedot (kulutustottumukset jne.) täyttää mahdollisimman tarkasti, jolloin todennäköisyydet kyselykutsuihin paranevat.

      Täältä on tullut jo 210 euroa :) https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/

    • VitunLaiskat

      Itse olen 13v

      Tienaan 750€/kk
      Koska olen aktiivinen marjan kerääjä. Ja olen poika, ihan vain tiedoksi.. Mä kerään marjoi kesäl ja joka kuukaus kerään ja myyn koko aja ni tienaan iha saatanasti

    • ddw

      löytää rahaa maasta
      tehdä töitä

      • Anonyymi

        kuulostaa jonkun idiootin koe vastauksesta sori vaa


    • 785

      kaivaa rahaa

    • ddw

      missä asut

    • Leivojasaarahaa

      tee leivoksia ja myy ne tiettyyn hintaan oon 14 oon tänä kesänä tienannu vähän päälle 400 euroa, oon vaan myyny.. Ja tehny ofc, joskus on tullu isompia tilauksia esim, rippijuhliin niii oon teheny sillo xd

    • 12vtyttö

      oon 12 ja haluisin rahaa mut mistä saisin kun en saa viikko tai kuukausirahaakaan ja synttäreihinkin on vuosi :(

    • kakkapissa123456xddd

      kerää pulloja

    • rahaa2017
    • okbkhf

      Oon 11.v ja tarvisin rahaa nopeesti ja nyt kun on talvi niin ei oikeen pääse minnekkään ees ns pimeisiin töihin ja aikaa on vaan 1vk ja kun oon huono kinuaan äiti anto vähän mut jos saisin jostain vaik 20€ niin oisin so happy

    • ristoenkeli

      mee torille tekee kortti temppuja nii saat rahaa. veät ässän hihasta ite sain 0.70€ sillä tavalla!!!(mummo nakkas sen 0.70€)

    • ristoprkl123

      risto pää kii

    • meetöihi

      Jos haluutte rahaa menkää töihi ei sitä muuten saa ja vaikka olisitkin jotai 10-13 on helpoi hommii. Mee vaik siivo ite ainakin saan siit 20 euroo per kerta tai mee kerää marjoi siitki saa hyvin

    • Nalleeeex

      Olen 12 vuotias tyttö hyvin pieneltä paikkakunnalta.Minun pitäisi saada 55€ viikossa mistä saisin rahaa niin nopeasti äitini ei kotitöistä rahaa anna koska heilläkin huono raha tilanne. Mutta täältä kaupungista kun ei töitäkään näin nuori saa ja pulloistakin tulee niin vähän,mutta kyllä minä niitä kerään.Jos jollakn hyviä ideoita kerätä rahaa niin kerro=)

    • Emtttt

      Ite aiaki menin seurakunnalle töihin.Käyn yhes kerhossa ja semmosessa illassa joka on about kerran kuus ja siiten saa vuodessa jtn yli 200€ Se on helppo ja kiva tapapäivä kerätä rahaa

    • Vähäpalkallinen

      Tiiän, vanha keskustelu joo. Eli oon siis 13v kakara ja tarttisin 1900€ töitä teen kokoajan iha sairaasti ja halyisin lisää töitä mut ei hajuukaan mistä... tarttisin rahaa aika nopeesti että jjooohh...

    • Rahaaaa

      Tarttisin rahaa tosi nopeesti mutta en saa rahaa koska tällää alle 14v ei saa tehä töitä enkä mistään löydä pulloi tai tölkkei enkä saa vanhemmilt rahaa ku niilläki huono raha tilanne... Mitä tehdä

      • Mnbdhbfnsn

        14 vuotiaana saa kyllä jo tehä töitä. Ei vain nii paljon


    • heygiyxfthiwz

      näihin erilaisiin paneeleihin kannattaa osallistua voit tienata rahaa kotisohvalta ja voit saada satoja euroja viikossa

    • Tienaarahaa

      Mene tori.fi ja myy jotain!

    • Anonyymi

      Mä en oikeesti ymmärrä kaikkia teiti tyhmiä ihmisiä jotka luulee, että rahaa tehdään vain töillä.... (vittu että teiän IQ on kuule miinuksella) RAHAA VOI TEHDÄ NETISSÄ VAIKKAPA TUOTTAMALLA MUSIIKKIA!! siinä on teille kuule hieno esimerkki.. Teen itse ~678,5€/kk sillä että teen taustamusiikkia biiseille.

    • Anonyymi

      myös esim jos uskaltaa voi käydä naapureilta pyytämässä pulloja että palautat tai esim vahtia naapurin tai sukulaisen lasta

    • Anonyymi

      mene kuule homo töihin

    • Anonyymi

      Ite oon tälleen tienannu muutamia satasia, kannattaa koittaa jos on vähän kärsivällisyyttä
      1. Lataa Brave Browser -selain: https://brave.com/hay000
      2. Kun olet ladannut, voit käyttää sitä normaalisti. Erona on että tuo estää vaaralliset mainokset ja evästeet.
      3. Tee tili Brave Creators kohdasta
      4. Kirjaudu sisään ja yhdistä se Uphold Wallettiin
      5. Klikkaa kohdasta " Add Channel" ja valitse joku vaihtoehdoista. Helpoin on vamraan valita Youtube. (Ei tarvi olla tilaajia)
      6. Jaa referral-linkki kavereille tai ihmisille, joiden arvelet olevan kiinnostunut oman yksityisyytensä turvaamisessa. Jokaisesta latauksesta saat tilille 2-7.5 dollaria.

    • Anonyymi

      Kyselyihin vastailemalla saa noin 0,20€-2€ per kysely. Ei mitään hirveitä rahoja siis, mutta helposti 10-30€ kuussa ja riippuu aivan täysin kuinka paljon kyselyitä on tarjolla ja viihtii vastailla niihin. Ysense on englannin kielinen sivusto, mutta lähes kaikki kyselyt ovat Suomen kielellä. Rahan siirto onnistuu paypal tai skrill tileile, josta edelleen helppo siirtää pankkitilille.

      https://www.ysense.com/?rb=59463384

      Katsoin juuri hieman omia tietjani:

      Member Since October 2, 2017
      Lifetime Total $486.97
      Available Balance $14.95

      Eli reilun 3 vuoden aikana (välillä aktiivisemmin välillä ei niin aktiivisesti) olen tienantut 487 dollaria...euroissa noin 400. Paras kuukauteni on noin 48 dollaria eli vähän vajaa 40€. Toisaalta on myös kuukausia, että en ole vastannut yhteenkään kyselyyn ja tällöin tienesti on ollut pyöreät 0€. Ja näin ollen jos tuo 400 jaetaan 39 kuukaudella saadaan kuukausi kohtaiseksi keskiarvoksi reilu 10€, mikä voisi olla huomattavasti suurempi jos oisin vastaillut kyselyihin aktiivisemmin.

      Surveys 2 surveys $1.68

      Sitten tässä vielä tämän päivän kyselyistä. Eli oon tänään vastannut kahteen kyselyyn ja saanut niistä yhteensä tuon $1.68.

      https://www.ysense.com/?rb=59463384

    • Anonyymi

      mä oon ala ikänen 10 v
      ja tar viin rahaa

    • Anonyymi

      Tässä pari rahankeräyskinkkiä jotka ainakin toimii itselleni:
      •Kannattaa kerätä rahaa esim kaverin kanssa ja sitten kun olette saaneet tarpeeksi, voitte jakaa rahat (Itse kerään rahaa serkkuni kanssa ja ollaan parissa päivässä saatu jo 50€, vaikka olen itse se joka on vähän enemmän rahaa kerännyt, se ei haittaa. Rahaa on kuitenkin kerääntynyt kassaan jo aika paljon).
      •Pyydä syntymäpäivä- tai joululahjaksi rahaa ja sitten säästä se johonkin mistä pidät.
      •Myy vanhoja tavaroita tai vaatteita kirpputorilla tai nettikirpputorilla (Jos vanhempasi antavat luvan)
      •Jos olet 13 tai yli. Voit vanhempiesi luvalla tehdä profiilin johonkin sosiaalisen median palveluun. Muista kuitenkin, että saattaa mennä aikaa ennenkuin saat edes ensimmäinen senttisi.
      •Kerää panttipulloja ja vie ne kauppaan
      ~ Toivottavasti nämä auttoivat ~

    • Anonyymi

      Yksi hyvä ja helppo tapa tienata on laittaa vähällä käytöllä oleva läppäri tai pelikone louhimaan krypotovaluuttoja sillä aikaa kun niitä ei käytä. Itse olen testannut monia eri helppokäyttöisiä koneelle asennettavia alustoja ja ehdottomasti helppokäyttöisimmäksi ja luotettavimmaksi on osoittautunut https://www.cudominer.com/?a=mqznmBi-p . Kannattaa ladata ja laittaa kone louhimaan. Mikään hurjan nopea tapa tämä ei ole mutta viikoissa ja kuukausissa alkaa kuitenkin kertyä ihan oikeasti rahaa. Rahat voi siirtää omaan Wallettiin eli lompakkoon, jossa ehdottomasti suositeltavin on suomalainen https://app.coinmotion.com/en/register/signup?referral_code=27130349592916132774 , josta sitten helposti siirtää rahat omalle pankkitilille. Helppoa kuin heinänteko!

    • Anonyymi

      Nythän oot jo täysikänen. Myy ittees tai kalsareitas netissä, tai mee töihin. Siitäkin saa fyffee.

    • Anonyymi

      Sama tilanne

    • Anonyymi

      Miten ei lapset ymmärrä että tyhjästä ei rahaa saa

    • Anonyymi

      tarvis rahaa ja oon ite 10v. Mut sitä rahaa ei saa vittu mistää. rahaa eikä töitä

      • Anonyymi

        Odota muutama vuosi ja hakeudu 4H yrittäjyys- tai työllistymissivuille. Voit työllistyä koulutusten jälkeen esimerkiksi lasten- tai koiranhoitajana, perustaa oman yrityksen tai vaikkapa työllistyä Helppisovelluksen kautta. Suosittelen!


    • Anonyymi

      Miten voin tienata rahaa noin 1000€ olen 10-vuotias poika

    • Anonyymi

      Tässä olis pari juttuu:
      -jos asut pääkaupunki seudulla niin sieltä olisi helppo kerätä pulloja mut jos et asu niin kysy sukulaisilta tai ehkä vanhemmilta että olisiko pulloja jotka voisit palauttaa ja pitää ne rahat.
      -kysy naapureilta että olisiko jotain pihatöitä (ruohon leikkuu haravointi roskienvienti takka puiden vienti sisälle marjojen kerääminen tai kastelu tomaattien tai muiden kasvisten kastelu) ja että saisit jonkun pikkupalkkion siitä työstä jonka (ehkä) teet
      -jos teidän lähellä on Prisma tai cittari niin laittaisit niiden ilmoitus taululle ilmoituksen että voisit lenkittää koiria
      - leivo leivoksia ja myy niitä
      -kerää sieniä tai marjoja ja myy niitä
      -jos teiltä löytyy vanhoja leluja ja vaatteita niin laita ne nettikirppikselle jos sinun vanhempasi antavat luvan
      -mutta kyllä ihan peruskotitöillä voi tienata rahaa:)
      Toivon että nämä auttoi:) 😜

    • Anonyymi

      Oon ite 11v ja mietin miten saisi rahaa kun haluan tienaa rahaa kaverini kanssa

    • Anonyymi

      Pulloja

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Jos on yhdeksän pääseekö kesä töihin

    • Anonyymi

      iha laiska meno
      uwu

    • Anonyymi

      Hei haluaisin säästää rahaa iphone 14 mutta en saa isältä enkä äidiltä paljon rahaa voisin kysyä miten voisin saada 150e kk ?

    • Anonyymi

      Minä olen kymmenen ja tykkään ainakin piirtää että enpä sitten tiedä että voiko piirtämisellä ansaita rahaa kun itse haluaisin vähän tienata?

    • Anonyymi

      Miten saisin tienattua nopeasti rahaa olen 10v

      • Anonyymi

        No pölli faijaltas


    • Anonyymi

      Miten saisin rahaa olen 10v

    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      No vittu! Pitäs tietää miten saan rahaan kun oon 8-10 ku en voi repiä mutsis köyhäksi vittu! Ja riitelystä ei SAA PERKELE RAHAA


      PS.SORI MUN KIROILU🥺

    • Anonyymi

      Rahaa ei saa ilman töitä

    • Anonyymi

      Olen paras

    • Anonyymi

      Haravoi esimerkiksi naapurin piha

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe