... se ratkaisee. Ainakin alussa. Tietenkin mitä paremmin ihmisen tuntee, sitä vähemmän ulkoista kauneutta tarvitsee. Mutta pitää ulkoistakin kauneutta olla että jonkinlainen kiinnostus herää. Ulkoinen kauneus ratkaisee alussa, sisäinen sitten sen, toimiiko homma
Totta on, että ulkonäkö ratkaisee monessa. Mutta vain hyvin harva (lähinnä osa vammaisista, määärtyistä sairauksista kärsivät jne.) on sillä tavoin ruma, etteikö voisi muuttua kauniiksi. Lähes kaikki kadulla vastaan tulevat rumat ihmiset ovat rumia omaa laiskuuttaan tai omasta halustaan.
Tarpeen mukaan - mistä rumuus nyt sitten sattuu johtumaan - laihduta, käy punttisalilla, hanki piilarit, leikkauta hiukset tyylikkäämmin, kiinnitä huomiota pukeutumiseesi jne. Etpä ole ruma enää.
Lähes kaikki rumat ihmiset ovat rumia omaa laiskuuttaan tai omasta halustaan. Tuntuu jyrkästi sanotulta, mutta on vain täysin totta. On turha valittaa omaa ikävää ulkomuotoaan, jos ei ole todellista halua tai itsekuria laittaa ulkonäköään järjestykseen. Tämä ei ole edes rahakysymys - laihdutus, kuntoilu, pukeutumiseen huomion kiinnitys ei maksa mitään. Kyse on vain valinnoista.
Itse pukeudun tyylikkäästi ja trendikkäästi, omistan todella lihaksikkaan vartalon, en käytä silmälaseja (ihan niinkuin tällä olisi jotain tekemistä rumuuden/kauneuden kanssa), pidän huolta kasvojeni hygieniasta yms.
Kaikki tämä vaikuttaa kyllä yleiseen olemukseen, mutta mikään näistä ei poista ns. "rumuutta". Jos kasvot ja niiden muoto tai niiden osa/osat sattuvat vain olemaan sellaiset, että ne eivät sovi yhteen tai ole kauniit/symmetriset, sille ei edellämainituilla konsteilla voi yhtään mitään. Olemus kyllä muuttuu, mutta rumuus on pysyvää.
Jos rumuuteen lisätään vielä ujous niin siinä onkin kiva paketti kasassa. Tässä tilanteessa ei selvitäkkään enään hyvällä käytöksellä, lihaksikkaalla kropalla, mukavalla luonteella ja suurella palkalla...
Ulkoinen kauneus... Just joo, kyllä se on edelleen se persoona, joka ratkaisee... Ja kyllä, persoona näkyy läpi vaikka olisikin ulkoisesti kaunis!
Näyttää siltä, että juuri ulkoisesti kauniit miehet kovin hanakasti tuijottavat tuohon ulkonäköön... Vielä arvottavatkin naisia sen mukaan. Jos perä ei ole tutustumisen arvoinen, ei ole koko nainenkaan.
Tätä tekee tietenkin myös joukko naisia, mutta väittäisin, että mieli hieman avoimempana.
Tai ehkä kyse on vain erilaisesta asenteesta sukupuolien välillä...
Tai siitä, että nainen on edelleen miehelle eräänlainen palkinto ja kaikkihan haluavat kultaa...?
totta
Mies on kuitenkin niin moniavioinen eläin, että mikään ei sille riitä.Ulkonäkö ratkaisee kaiken
työpaikan ja naisten saannin.tee asialle
Totta on, että ulkonäkö ratkaisee monessa. Mutta vain hyvin harva (lähinnä osa vammaisista, määärtyistä sairauksista kärsivät jne.) on sillä tavoin ruma, etteikö voisi muuttua kauniiksi. Lähes kaikki kadulla vastaan tulevat rumat ihmiset ovat rumia omaa laiskuuttaan tai omasta halustaan.Tarpeen mukaan - mistä rumuus nyt sitten sattuu johtumaan - laihduta, käy punttisalilla, hanki piilarit, leikkauta hiukset tyylikkäämmin, kiinnitä huomiota pukeutumiseesi jne. Etpä ole ruma enää.
Tämä on muuten täysin totta.
Lähes kaikki rumat ihmiset ovat rumia omaa laiskuuttaan tai omasta halustaan. Tuntuu jyrkästi sanotulta, mutta on vain täysin totta. On turha valittaa omaa ikävää ulkomuotoaan, jos ei ole todellista halua tai itsekuria laittaa ulkonäköään järjestykseen. Tämä ei ole edes rahakysymys - laihdutus, kuntoilu, pukeutumiseen huomion kiinnitys ei maksa mitään. Kyse on vain valinnoista.Minä olen hyvännäköinen
...Olen urheilullinen, pukeudun siististi, tukka on päässä, ei epämuodostumia....Kyse ei ole nyt siitä, että pitäis olla kaunis...taas samat neuvot
Itse pukeudun tyylikkäästi ja trendikkäästi, omistan todella lihaksikkaan vartalon, en käytä silmälaseja (ihan niinkuin tällä olisi jotain tekemistä rumuuden/kauneuden kanssa), pidän huolta kasvojeni hygieniasta yms.Kaikki tämä vaikuttaa kyllä yleiseen olemukseen, mutta mikään näistä ei poista ns. "rumuutta". Jos kasvot ja niiden muoto tai niiden osa/osat sattuvat vain olemaan sellaiset, että ne eivät sovi yhteen tai ole kauniit/symmetriset, sille ei edellämainituilla konsteilla voi yhtään mitään. Olemus kyllä muuttuu, mutta rumuus on pysyvää.
Jos rumuuteen lisätään vielä ujous niin siinä onkin kiva paketti kasassa. Tässä tilanteessa ei selvitäkkään enään hyvällä käytöksellä, lihaksikkaalla kropalla, mukavalla luonteella ja suurella palkalla...
Että sillätavalla :(
VÄärin
kyllä mulla on trendikuteet ja siistit hiukset, käyn suihkussa mutta ei tämä naama siitä mikskään muutu.en ole lihava, eikä minulla ole rillejä.
ÄLKÄÄ PUHUKO paskaa
Aina sama juttu: rumia syyllistetään
aina sama loru, tee sitä ja tätä.olen siisti ja fiksukäytöksinen mutta ei naamaa saa korjattua.
Entäs sisäinen rumuus?
Ulkoinen kauneus... Just joo, kyllä se on edelleen se persoona, joka ratkaisee... Ja kyllä, persoona näkyy läpi vaikka olisikin ulkoisesti kaunis!Näyttää siltä, että juuri ulkoisesti kauniit miehet kovin hanakasti tuijottavat tuohon ulkonäköön... Vielä arvottavatkin naisia sen mukaan. Jos perä ei ole tutustumisen arvoinen, ei ole koko nainenkaan.
Tätä tekee tietenkin myös joukko naisia, mutta väittäisin, että mieli hieman avoimempana.
Tai ehkä kyse on vain erilaisesta asenteesta sukupuolien välillä...
Tai siitä, että nainen on edelleen miehelle eräänlainen palkinto ja kaikkihan haluavat kultaa...?