PARAS LIMSA???

galluppi

Niin, galluppi siitä mikä on paras limsa. Itse tykkään kelt. Fanta ja Mountain Dew...Cokis on perinteinen eikä siihen kyllästy!

Mikä on sinun suosikkisi???

82

8945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      lempilimut on Dr.Pepper, Mountain Dew ja kaikki nuo Spiren Remix:it.

      • Sanna

        Niin, seka Vanilla Coke!


      • Tohtori Pippuri

        Koskenkorva.


      • Anonyymi
        Tohtori Pippuri kirjoitti:

        Koskenkorva.

        Ei Koskenkorva ole limsaa, se on Vodkaa ja sisältää alkoholia!


      • Anonyymi
        Tohtori Pippuri kirjoitti:

        Koskenkorva.

        Kenen korva 👂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Koskenkorva ole limsaa, se on Vodkaa ja sisältää alkoholia!

        Koskenkorva on viina tajua se!!!!!


    • tyttö

      Suomessa myynnissä olevista Lidlin vaniljacola! Maailman kaikista limsoista Vanilla coke & pepsi ja Coca-cola diet lime! Ja appelsiini fanta free on kans nannaa.

      • Pertsa

        Saako Lidlistä vaniljan makuista kolaa, en olekaan huomannut, täytyy käydä ostamassa kun ei aitona kokiksenakaan sitä suomesta saa paitsi tuontitavarana kalliilla pikku basaareista. Onko suurikin ero aidon vaniljakokiksen makuun.

        Olen kiinnittänyt huomiota että aitoa kokista saa monesti Lidliä halvemmalla esim cittarista. Nyt oli juuri tarjous 4 pulloa Pepsiä pantteineen 3,99 euroa, aikas halpaa vaikka sokeroitua vettä se silti vain on. Kaikki hyvät Fanta-maut ovat kadonneet, pidin kovasti siitä Exotic mausta ja totesin että valmistus on lopetettu, samoin Lime ja vanha kunnon Lemon fanta ilman mitään seljankukkahömpötyksiä oli mun lemppareita. Jenkeissä Fanta-makuja on paljon enemmän ja eksoottisempia vaihtoehtoja kuten mansikkaa ja viinirypälettä jne. Totesin myös Pepsi Twistin ja X:n kadonneen joista pidin myös, nykyisellään ei kaupasta juuri löydä muita kunnon limuja kuin perinteinen kokis ja pepsi sekä tavallinen jaffa. Tuntuu vain yhä enemmän suuntaus menevän noihin kevytlimuihin ja minä itse en niistä pidä laisinkaan, mieluummin sitten juon kevyenä juomana kivennäisvesiä tai kraanavettä joissa on aika hyvä valikoima. Yksi hyvä on vielä Cherry Cola jota ei suomesta saa ja tietysti klassinen Dr Pepper, harmi että nekin on niin kalliita suomessa vaikka sitä saatavilla onkin.


      • ei_Lidl_Juomia
        Pertsa kirjoitti:

        Saako Lidlistä vaniljan makuista kolaa, en olekaan huomannut, täytyy käydä ostamassa kun ei aitona kokiksenakaan sitä suomesta saa paitsi tuontitavarana kalliilla pikku basaareista. Onko suurikin ero aidon vaniljakokiksen makuun.

        Olen kiinnittänyt huomiota että aitoa kokista saa monesti Lidliä halvemmalla esim cittarista. Nyt oli juuri tarjous 4 pulloa Pepsiä pantteineen 3,99 euroa, aikas halpaa vaikka sokeroitua vettä se silti vain on. Kaikki hyvät Fanta-maut ovat kadonneet, pidin kovasti siitä Exotic mausta ja totesin että valmistus on lopetettu, samoin Lime ja vanha kunnon Lemon fanta ilman mitään seljankukkahömpötyksiä oli mun lemppareita. Jenkeissä Fanta-makuja on paljon enemmän ja eksoottisempia vaihtoehtoja kuten mansikkaa ja viinirypälettä jne. Totesin myös Pepsi Twistin ja X:n kadonneen joista pidin myös, nykyisellään ei kaupasta juuri löydä muita kunnon limuja kuin perinteinen kokis ja pepsi sekä tavallinen jaffa. Tuntuu vain yhä enemmän suuntaus menevän noihin kevytlimuihin ja minä itse en niistä pidä laisinkaan, mieluummin sitten juon kevyenä juomana kivennäisvesiä tai kraanavettä joissa on aika hyvä valikoima. Yksi hyvä on vielä Cherry Cola jota ei suomesta saa ja tietysti klassinen Dr Pepper, harmi että nekin on niin kalliita suomessa vaikka sitä saatavilla onkin.

        Lidlin juomista olen joskus maistanut Siti -Colaa....

        Mutta:

        1) en pitänyt mausta

        ja

        2) Luettuani tuoteselosteen pullon kyljestä, en aio ostaa toista kertaa. Syynä käytetyt makeutusaineet (olisiko ollut aspartaami, jonka terveysvaikutuksista löytyy googlettamalla vaikka mitä...). Jatkossa vain sokerimakeutettuja juomia minulle, kiitos (kun ylipaino-ongelmia ei minulla ole, siitäkään huolimatta, että juon runsaasti sokerimakeutettuja juomia) !

        Noh, tämä ei koske ihan kaikkia Lidlin virvoitusjuomia, mutta ainakin Citi -Colaa kylläkin.

        Lidlin muista virvoitusjuomista:

        Onhan siellä 2 L pulloja myös, mutta sinkkutalouteen aivan liian iso pullokoko.

        Täytyy ihmetellä, miksi yleensäkään alan teollisuus halusi nostaa pullokoon 1L -> 1,5 L ? Jos kyse on halusta myydä enemmän, olisivat mieluummin toimineet vaikkapa näin:

        Yleiseen myyntiin 2x1L monipakkauksia edulliseen hintaan.

        Sitten reipas hinnankorotus 1L pulloille yksittäismyynnissä.

        Tämä olisi ollut paljon parempi vaihtoehto !


    • donttu

      olen samaa mieltä kanssasi...
      fanta ja mountain dew
      ja toki juomat cokis ja sprite

    • varmaan

      että 1.5 litran pullossa limua on yli 50:tä sokeripalaa vastaava näärä energiaa...

      • ananasa

        En tiennyt todellakaan! Luulin, että sitä on paljon enemmän ja siksi olen aina juonut vain light-juomia ja juon edelleen.


    • ananasa

      Ananas light Hartwallilta.

      • Anonyymi

        Juu se on niiiiiiiiiin hyvää!!!!!! Mut vielä parempi on sun’n Vanilla cola


    • Tanja2004

      on Omenapore ja pommac.

    • ®®®

      Lidlin vanilja-cola jääkylmänä on uusi suosikkini.
      Muuten perus Cokis ja Ginger Ale ja ehkä greippilimukin.

    • Aslak Helavyöllä

      Kylymä Karhun A!

      • ...

        puhe limsasta, EI oluesta...


      • ...
        ... kirjoitti:

        puhe limsasta, EI oluesta...

        Muutkin tässä threadissa ovat ehdotelleet kaikenlaisia muita virvoitusjuomia, paitsi limonadeja. Kyllä paras limonadi on Laitilan sitruuna-sooda. Sen sijaan esim. Pepsi on kola, ei limpsa.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Lemonade

        Jos limonadikeskustelussa vastaukseksi heitellään kaikentyylisiä soodia ja kolia jotka eivät ole limpsoja, niin kyllä silloin kaljakin kelpaa.


      • Supermiez69
        ... kirjoitti:

        puhe limsasta, EI oluesta...

        Laskin alleni.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Muutkin tässä threadissa ovat ehdotelleet kaikenlaisia muita virvoitusjuomia, paitsi limonadeja. Kyllä paras limonadi on Laitilan sitruuna-sooda. Sen sijaan esim. Pepsi on kola, ei limpsa.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Lemonade

        Jos limonadikeskustelussa vastaukseksi heitellään kaikentyylisiä soodia ja kolia jotka eivät ole limpsoja, niin kyllä silloin kaljakin kelpaa.

        Lemonade suomeksi on sitruunasooda, ei limsa.
        Englannin ruokasanaston kanssa pitää olla tarkkana, koska käännösvirheitä tulee todella helposti. Samankaltainen sana usein tarkoittaa ihan eri asiaa.


    • Jin-Kazama

      Kokis ja Pepsi on kyl parhaat limskat. mmmmmm...
      en sitte kyllä tiedä että onko tuo laitti nyt parempaa ku muu mut ne on mmmmm.. ne aiheuttaa muuten riippuvuutta. Jos tykkää tuosta mausta niin se on niin hyvää.. lisää lisää..!!

    • Pepper

      ja päärynä Frisco sekä Pepsi Max. Löytönä Solo Vip-cola (edullinen ja pehmeän makuinen).

    • JL-K

      Satuin ostamaan diabeetikko-miehelleni villivadelman makuista Bonaquaa, maistoin ja rakastuin. Tuntuu muutkin huomanneen, kun kaupoista monesti loppu. Ja omenapore on hyvää ja ruoalla sprite zero.

    • sedfa

      on Schweppesin "Russchian"

      • nii että

        7up tai pepsi siis voittaa 6-0


    • juha82222

      Pomma
      Pepsi
      Banaanilimsa
      nuo tulee ekana mieleen

    • pommac
      hartwall omenalimsa
      fanta ananas

      • Vitunvittu

        Aikaisemmin lemppari oli Dr.Pepper. Nyt diabeetikkona Pepsi Max.


    • joku

      dr.pepper olvin jaffa ja mountain dew

    • heppahullu

      DR. PEPPER on iha jees c(:
      mutta muumilimu voittaa kaikki ;p

    • D1.

      Tuo hartwallin omenalimsa on kyllä hyvää, mutta harmi ettei siitä ole tullut kevyt-versiota, kun ei pysty sitä tavallista enää juomaan.....

    • Xiphophorus

      Hartwall Omena ja Laitilan Virvoitusjuomatehtaan Sitruuna-Sooda.

      • Anonyymi

        Tuo "Hartwall Omena" on siitä kummallinen, että vaikka se on hyvää, niin siinä ei ole yhtään omenaa, eikä mitään omena-aromia. Mistä lie keksivät nimetä sen omenaksi, vaikka se voisi olla "Hartwall Karkkijuoma"


    • muuuuuumihei!

      Muumi limsa.

      Sori mut sitä ei voita mikään :]

    • :---D

      dr pepper pepsi muumi limsa mountai dew limulisko ja ES ENERGY DRINK MOTHER FUCKER

    • egbtklpoöjnhvfdguikp

      Kyllä mun mielestä parhaita on Dr pepper, ginger ale ja vanilla coke. Mutta suomesta ei oikein saa mitään noista kunnolla ja halvalla"!

      • nthjnjgfnjgvmgfm

        ~ Hartwall omenalimsa
        ~ Mountain dew
        ~ Coca-cola
        ~ Jaffa
        ~ Sprite
        ~ Hartwall vadelma


    • 6768y90i+o

      Pommac on kyllä hyvää. Harvemmin vaan tulee ostettua kun on aniharvoin tarjouksessa.....toisin kuin muut limut.

    • uy89y87t7

      Pepsi Max
      Kirsikka Cola
      Vanilja Cola.

    • limuu

      kirsikkapepsi laitilan herrahakkaraiset tavallinen pepsi ja pepsi max.

    • ffdfsdfs

      vadelmalimsa kylmänä!

    • Kukko Pils

      Pepsi Max
      Sprite Zero
      Rainbow Jaffa Light
      Schweppes Russchian

    • aila2

      kokis on tosi ihanan makuista se on todellä kirpeää mutta silti hyvää

      • CokisVanillaZero<3

        Kirpeää?


      • Mummo552

        Mun mielestä kokis on just aika makeen makusta:D


    • the-n1k0

      mun lemppareihin kuuluu kaikki mistä saa kunnon sokerihumalat kuten 5litraa mountain dew super novaa, fantaa, spriteä, kokista, pepsi maxia, pepsiä, fanta zeroa, koka kola zeroa, ai vit*u olenkin jo sokerihumalassa kun pälätän pälättämistäni ja pälätänpälätän ja en tee muuta kuin istun koneella sokerin huumassa pälättämässä...........

    • khyllä

      kyllä mountaindew kylmänä

      • o orginal do brasil

        Guarana antarctica on aivan parasta! Voittaa kaikki kokikset sun muut!


      • Guarana
        o orginal do brasil kirjoitti:

        Guarana antarctica on aivan parasta! Voittaa kaikki kokikset sun muut!

        Olen samaa mieltä guarana on parasta mut ehkä vähä liiankin kallista


    • Anaraug

      Coca Cola ja Mountain Dew ovat suosikkejani.

    • monttuuuuu

      Mountain dew supernova on aivan mahtavaa, coca-cola ja vanilla coke on myös hyviä vaihtoehtoja.

    • mrpippurinen

      sodastreamerin dr pete sugar freetä on tullut lipiteltyä litra jos toinenkin.

    • eqhteqh

      Coke Zero on mulle parasta ku en voi juoda sokerilimukoita.

    • 17+1579

      Jouluomenalimonadi maistuu taas vajaan vuoden tauon jälkeen hyvälle.

    • 3423525325r252

      Hartwalin jouluomena, ja nimenomaa tölkistä. Pullosta häviää hapot heti kättelyssä. 24pack 10e rajalta.

      Myös mountaindewit maistuu, kaikki versiot

    • rrst

      Mulle kelpaa kaikki limsat, mutta ei light-limut ja zerot. Ja sitten on se musta appelsiini, joka maistuu esansiselta.
      Tällä hetkellä toi Jaffan jouluomena on hyvää.

    • kylmämakeasihisevä

      Parhaat limut on DrPepper, Coca cola, Cherry Cola (jota sai vielä 1,5 vuotta sitten; nyt en ole aikoihin nähnyt).

      Light-limuista menee ainoastaan Hartwallin Ananas Jaffa. Nam, se on oikeasti mahtava janojuoma. Muutoin on aina oltava sokerilla makeutettu.

    • hyvää oli kylmänä

      Jaffaa join joskus krapulaan, mut pääsin eroon.
      En krapulasta vaan jaffasta.

    • dhgxg

      Muumi, Pommac, omena limonadi ja cokis

    • fantamenimandariiniksi

      Mandariini-Fanta on oma suosikkini.

    • Anonyymi

      Mun Lempi Limut Fanta Mountain Dew Pepsi Max Muumilimu Coca-Cola Zero

    • Anonyymi

      Mountain Dew on suosikki, tosin viime aikoina olen tykästynyt Pepsi Maxiin vaikka aiemmin olenkin karttanut sokerittomia limuja. Hyvää ja halpaa halvimmillaan kolmisen euroa 2x1,5l.

    • Anonyymi

      No ehkä Mountain Dew Supernova ja Cokis

    • Anonyymi

      Jouluomena Jaffa, Sprite, Perus appelsiini limut. Normi Coca-Cola on paras virvoitusjuoma mutta se ei ole limsa ja tässä kysyttiin juurikin limsaa.

    • Anonyymi

      PEPSI MAX VIE VOITON

    • Anonyymi

      Aina kun haluan limsaa niin coca cola mukaan.

    • Anonyymi

      Megis on hyvää…

    • Anonyymi

      Kyllä kylmän huurteinen Santtu on paras juoma.

      Ja jos joku tulee väittämään että olut ei ole limukkaa niin on sosiaalikyvytön paska tässä meidän yhteiskunnassa. (Koskenkorva on ihan ok myös)

      • Anonyymi

        Alkoholittomat viinit ja kalja ovat limsoja.

        wiki: "Virvoitusjuoma eli limsa tai limu on yleinen nimitys eri tavoin valmistetuille alkoholittomille tai vain vähän (enintään 2,8 %) alkoholia sisältäville juomille. Niitä voidaan nauttia sekä ruoan kanssa että sellaisenaan janon tyydyttäjänä. Virvoitusjuomia ovat esimerkiksi kivennäisvedet, hedelmämehu- ja esanssilimonadit, alkoholittomat viinit ja kalja."


    • Anonyymi

      Nyt kun Hartwall lopettaa sokerillisen mountain dewin myymisen, niin mistä niitä pulloja saisi tilattua ulkomailta joku verkkokauppa tms.?
      tuotahan on ulkomailla jopa 2 litran pöniköissä. olis hienoa ostaa sellasia

    • Anonyymi

      Pepssi Max lime.

    • Anonyymi

      Pepsi Sex Mule
      - Muulin ja peniksenmakuinen uutuus virvoitusjuoma!

    • Anonyymi

      Coca Cola Pimpero
      - Kotimainen uutuus! Pimpille maistuva cola juoma.

    • Anonyymi

      Jaffa Appelsiini Pieru
      - Uutuus. Pierulle maistuva Appelsiini Jaffa. Rakastut jo hajusta!!

    • Anonyymi

      Mountain Dew Hikisukka
      - Hikiselle sukalle maistuva uutuus. Maista nyt sinäkin ja haista!!

    • Anonyymi

      Rainbowin greippilimsa (0,5 l) ja lidlin keltainen orangelimsa (0,33 l tölkissä). Nämä sisältävät aitoa mehuakin.

    • Anonyymi

      Mun lempi on on cocis zero starlight

    • Anonyymi

      mtd cherry coke

    • Anonyymi

      Coca cola

    • Anonyymi

      Paras on ehdottomasti keltainen Jaffa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe