Helpotus

mari

Olen nuori nainen ja minulla on välillä vaikeuksia
pidätellä pissaa tarpeeksi kauan.Jos unohdan pissahädän vaivatessa keskittyä pidättelyyn lirahtaa housuun.
Joskus tuskaillessani pidättelyn kanssa olen
helpottanut oloani päästämällä vähän housuun
tahallisesti,jos ketään tuttuja ei ole lähellä.
Esim. eilen bussimatkan aikana.
En käytä mitään suojia. Yleensä käytän melko tiukkoja farkkuja, joista kastumisen kyllä huomaa.
Tahalliset kastelut nolottavat jälkeenpäin housujen kuivahtamista odotellessa ja tuttaviin
törmäämistä pelätessä,mutta kovassa pissahädässä
harkintakykyni pettää.
En ole aikaisemmin kertonut asiasta kenellekään.
Olenko ainoa tahallisesti housuun lirautteleva?

Miten pidätysvaivoista kärsivien kaverit/puoliso
ovat suhtautuneet saatuaan tietää kastelusta?

9

4046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova hätä

      Hej!

      Kärsin vastaavanlaisesta jutusta, tosin en koskaan tahallani päästä housuun. Tilanne on todella kiusallinen ja hämmentää sekä nolottaa minua kovasti. Kastelua tapahtuu silloin tällöin ja joskus vahinko on isompikin. Minusta on käsittämätöntä, että en huomaa kun se tapahtuu yhtäkkiä vain tuntuu märältä. Ahdistavaa ja pelottavaa.

      Olen siis alle kolmekymppinen nainen. Useimmiten tätä on tapahtunut jos on ollut viihteellä ja on kova hätä. En tarkoita mitään räkä kännejä, vaan ihan normaalia muutaman oluen tilaa. Ei tarvii ottaa kuin yksi annos ja sit alkaa se vessassa ravaminen. Joskus sitten vahinko käy ja tajuan olevani ihan kasteltu ja tila on TODELLA nolo.

      En ole kertonut kenellekään tästä, en kehtaa. Lääkärin juttusille kai pitäisi mennä, mutta kun en kehtaa sitäkään...Mistäköhän tämmönen johtuu? Olen miettiny paljon asiaa, ja täytyy sanoa että pelottaa ajatus siitä että jos ja kun joskus tulen raskaaksi, miten pidätän virtsaa sitten? Kai tässä on tenoja alettava käyttää.. :(

      • jenn

        Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, sillä toisin kuin luullaan, kaikenlaiset virtsavaivat on aika yleisiä! Itselläkin on kaikenlaisia vaivoja, lääkärissä olen käynyt, ja apua hiljalleen saanut;)


      • kova hätä
        jenn kirjoitti:

        Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, sillä toisin kuin luullaan, kaikenlaiset virtsavaivat on aika yleisiä! Itselläkin on kaikenlaisia vaivoja, lääkärissä olen käynyt, ja apua hiljalleen saanut;)

        Niin.. täytyy varata aika ja unohtaa häpeily! Kiitos! :)


      • jenn
        kova hätä kirjoitti:

        Niin.. täytyy varata aika ja unohtaa häpeily! Kiitos! :)

        Unohda tosiaan häpeily ja varaa aika! Itsenikin mielestä on kiusallista mennä "alapään" vaivoista lääkäriin, mutta siellä sitä hoitoa saa. Minun kohdallani lääkärit ainakin ottivat asian tosissaan ja olivat todella asiallisia.
        Toivottavasti saat pian apua!;)


    • mies-75

      Mulla on vähän sama juttu..tulee hirveä pissahätä ja helpottaa kummasti jos vähän päästää pöksyyn ja joskus karkaa ihan itsestäänkin..
      Jos kerkeää wc:hen niin tulee tosi vähän..

    • neiti X

      Kovassa pissahädässä houkuttelisi kyllä joskus
      päästää housuun,mutta olen vain pari kertaa kehdannut toteuttaa sen. Toinen on se että pissasin jo sateen valmiiksi kastelemiin farkkuihin viime viikolla ja toista en kehtaa
      edes tässä kertoa.

      • irkku

        minä en myöskään kärsi karkailusta niin että se olisi vaivaksi, mutta muutamia kertoja on tullut oloa helpotettua sateessa ja pyöräillessä kun on ollut mustat pyöräilyshortsit jalassa.


      • Sini 21
        irkku kirjoitti:

        minä en myöskään kärsi karkailusta niin että se olisi vaivaksi, mutta muutamia kertoja on tullut oloa helpotettua sateessa ja pyöräillessä kun on ollut mustat pyöräilyshortsit jalassa.

        Välillä itselläni saattaa kovassa pissahädässä lirahtaa vähän pissaa housuun, mutta mielestäni se on ihan normaalia.
        Kerran annoin tulla pisut housuun olessani kaverin
        kanssa linnanmäellä. Märkiä farkkujani ei osattu epäillä pissan kastelemaksi.


    • onlynen

      Ite en rupee pidätteleen,jos ei ole vessaa lähellä päästän kyllä pissat housuun yhtään häpeilemättä.Kyllä ne farkut päivän aikana kuivuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe